kotouč na pilu - strana 49
Počet nalezených inzerátů KOTOUČ NA PILU: 1000 - strana 49

Prodám zánovní 29" Elektrokolo EASYBIKE BIG BOSS - SZ, vel. L, najeto cca 300km, stále v záruce. Za ty peníze super svezení.
Dával jsem nové pneu MICHELIN, rohy řídítek, stojan, držák nápojů..... Vše v ceně cca 4000,-
Prodávám z důvodu pořízení celoodpruženého kola.
PARAMETRY A SPECIFIKACE
Motor: VINKA C20, 36V/250W, středový
Velikost kol: 29"
Umístění motoru ve středu, motor VINKA C20
Velikost rámu [palec] 21
Baterie Li-ion 36V/14Ah, články Samsung
Displej VINKA C20, středový
Barva rámu Šedá
Řídící jednotka integrovaná
Hmotnost [kg] 24,2
Max. hmotnost kola [kg] 165 kg (počítá se váha kola, jezdce a nákladu)
Rám 29" Al 6061, vel L.
Vidlice 29" SUNTOUR RAIDON 32 remove lock
Produktová řada MTB
Pedály Wellgo
Převody 1x10
Řazení Shimano DEORE M6000
Přehazovačka Shimano DEORE M6000, 10s
Brzdy přední Shimano MT400, kotouč 180 mm
Brzdy zadní Shimano MT400, kotouč 180 mm
Pláště MICHELIN 29x 2.35
Maximální rychlost s asistencí [km/h] 25
Sedlovka 30.9 / 400 mm
INFORMACE O PRODUKTU
Big Boss je kolo stvořené pro opravdu velké chlapy. Většina dnešních kol uveze okolo 100 kg, Big Boss uveze bez problémů až 145 kg těžkého jezdce. Jeho rám je zesílený a opatřen zadní pevnou osou, která zvyšuje celkovou tuhost rámu. Pevnou zadní osu oceníte zejména při ostřejší jízdě v zatáčkách. Ostatně výběr veškerých komponentů byl zaměřen směrem k maximální výdrži a odolnosti při vysokém zatížení.
Kolo pohání středový motor VINKA C20 spojený s deseti-rychlostní sadou SHIMANO Deore M6000, která poskytuje dostatek převodů jak na rovinu, tak do kopců. Motory VINKA nabízí 3 úrovně asistence. Nejúspornější mód ECO slouží pro co nejdelší dojezd, NORMAL nabídne standardní projev, kdy přípomoc je skutečně znát a pokud zapnete mód BOOST, tak žádný kopec nemá šanci. Veškeré jízdní informace se vám zobrazují na mohutném středovém displeji. Big Boss je taktéž vybaven chytrým Gear senzorem české výroby, který během řazení zajišťuje na pár setin sekundy útlum motoru, aby řazení bylo hladší a plynulejší. Tím, že se odpojí motor, šetří se i řetěz s kazetou a nedochází tak k jejich rychlému opotřebení. Gear sensor navíc rozpozná, na jaký pastorek máte zařazeno a dokáže vyhodnotit společně s motorem, kam máte řadit, aby jízda byla ještě více efektivnější. Za zmínku stojí samotné výplety, kde jsme skutečně nešetřili a použili kvalitní tuhé a široké ráfky portugalské značky RODI a krásné pláště mladé české značky ZLEEN Tiger v impozantním rozměru 29x2,35. S tímto pláštěm projedete skutečně vše. Jakmile se Big Boss rozjede, je to raketa. Ale jak ji zastavit? O to se starají spolehlivé hydraulické, nově čtyřpístkové, brzdy SHIMANO MT420. A aby to fakt fungovalo, 180 mm kotouče máme vepředu i vzadu. O dlouhý dojezd se stará naše osvědčená baterie o kapacitě 14 Ah/504 Wh s články Samsung, která zajistí dojezd až 120 km v závislosti na terénu a klimatických podmínkách.

Brusný kotouč: vnější průměr = 255 mm, díra = 52 mm, ocelová vložka - díra = 30 mm, tloušťka = 40 mm.

Detailní popis produktu
Pitbike YCF jsou to nejlepší co na trhu s pitbike můžete pořídit a proto se vyplatí si za pořádnou kvalitu připlatit. YCF se vyrábí již přes 16 let a prodává se ve 30 zemích celého světa včetně USA. Máme širokou dealerskou síť prodejců a servisů kam můžete svůj pitbike odvézt a naši partneři se Vám o něho perfektně postarají. Už nebudete muset řešit každý den nesmyslné závady jako na většině čínských a nekvalitních motorek. YCF má navíc veškeré náhradní díly a poskytuje záruku 2 roky což z něho dělá plnohodnotnou značku motocyklu.
Typ motoru vzduchem chlazený, čtyřdobý, dvouventilový, jednoválec
Vrtání x zdvih 56 x 57 mm
Zdvihový objem 146 cc
Kompresní poměr 9,8: 1
Maximální výkon 9kW
Spouštění motoru nožní, startovací páka se zesíleným kloubem
Převodovka manuální, řazení řadící pákou se spojkovou páčkou 4 (N-1-2-3-4)
Sekundární převod řetěz 420 se spojkou, kolečko 15zubů, rozeta 45zubů
Rozměry (DxŠxV) 1875 x 780 x 1130 mm
Rozvor 1300 mm
Výška sedla 880 mm
Světlá výška 315 mm
Objem nádrže 5,8L
Pneumatiky - přední 70/100-17" Knobby
Pneumatiky - zadní 90/100-14" Knobby
Kolo - přední 1,6x17" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Kolo - zadní 1,85x14" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Nosnost 80 kg (doporučená výrobcem, skutečně uveze více, ale bez záruky za tlumiče)
Řidítka ocelová 22mm s hrazdou a molitanovým polstrem
zadní kyvná vidlice ocelová jednoramenná
Odpružení - přední USD vidlice 785mm
Odpružení - zadní centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny, nastavitelný útlum a odskok, délka tlumiče 355mm
Brzdy - přední 220 mm brzdový kotouč, dvoupístkový třmen
Brzdy - zadní 200 mm brzdový kotouč, jednopístkový třmen
Hmotnost 81 kg
Typ paliva Natural 95, VERVA 100
Rám kolébkový, trubkový z vysoce pevnostní ocel

Kolo bylo kompletně přestavěno na míru našich požadavků. Z původního kola zůstal jen rám. Velikost S 162-169 cm. Můj syn už kolo používal bez problémů od 145cm z důvodu tvaru rámu.
Zároveň ke kolu v ceně přidávám druhou sadu náhradních kol. Perfektní stav, kolo 100% funkční a po kompletním servisu. Výměna ložisek v zadní stavbě a kompletní servis obou tlumičů.
Enduro kolo Kross moon 1.0 2020
Vidlice: FOX 36 Kashima - 170mm
Tlumič: DVO Topaz 2 Air - 140 mm
Kliky: Praxis Cadet M30 160mm
Středové složení Praxis BSA M30
Pedály: Chromag
Přehazovačka: Shimano XT RD-M8100, 12s
Převodník: Převodník Burgtec Sram DM na Praxis Cadet
Kazeta: Shimano XT 12sp
Brzdy: Hope Tech 3 V4
Ráfky: Funn Fanftom AM 35 - 27,5"
Zadní náboj: Shimano XT Microspline FH-M8110
Přední náboj: Hope 110 / 20mm - modrý
Řidítka: Chromag 760mm
Představec: Funn
Teleskopická sedlovka: Oneup
Sedlo: Chromag
Přední brzdový kotouč: Magura MDR-P 203 mm
Zadní brzdový kotouč: Galfer 180 mm
Ochranný polep rámu AMS Extra - clear

VOGE 300 Rally ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 21 kW
Stav: Nový motocykl
STK do: 12.2029
Původ: CZ
Cena 109 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
Svižná a lehce ovladatelná – VOGE 300Rally ztělesňuje toto motto v nejčistší podobě. Stroj vhodný jak pro začátečníky tak pro zkušené jezdce, který se terénu rozhodně nebojí! Díky svojí hmotnosti vhodná do terénu. Kombinace kol vpředu 21" a vzadu 18" umožňuje velký výběr terénních pneumatik. Velké zdvihy pérování ( obojí více než 200 mm ) a velká světlá výška ( 280 mm ). Pružný motor o výkonu 21 kW s nízkou spotřebou.
Technická data
Motor kapalinou chlazený, jednoválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva
Zdvihový objem 292 ccm
Max. výkon 21 kW (28,6 PS) při 9000 ot./min
Max. točivý moment 25 Nm při 6500 ot./min
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Pohon řetěz
Rozměry (d x š x v) 2107 mm x 877 mm x 1405 mm
Pohotovostní hmotnost 158 kg
Objem nádrže 11 L
Pneumatiky (vpředu/vzadu) 3/00-21 | 5/10-18
Brzdy 1 WAVE kotouč vpředu (265 mm) a 1 WAVE kotouč vzadu (220 mm) s vypínatelným ABS Bosch
Odpružení (vpředu) 41 mm-Upside-Down-vidlice
Odpružení (vzadu) kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin
Spotřeba / emise
EURO 5 / spotřeba (l/100 km) Ø 3,2l;
CO2 emise 74g/km

Prodám diamantový kotouč Distar 350x25,4 na řezání asfaltu, betonu, žuly a pod.
Požit jednou na předváděcí akci jinak nový, místy viditelná rez jak ležely ve skladu

Nová bruska na pilové kotouče JMY-870
Bruska na pilové kotouče dokáže ostřit různé druhy pil. Sériově vybavena diamantovým brusným kotoučem o průměru 125mm.
Vhodnýá na ostření pil od 80 mm do 700 mm
Diamantový brusný kotouč (125 mm) zaručuje dlouhou životnost
základna - litina zajišťuje stabilitu práce
nastavitelná opěrka (-35 ° / 45 °)
možnost nastavení úhlu řezu pilky (+ 85 ° - 30 °)
tichý chod díky gumovým podložkám
Technické parametry:
MIN/MAX PRŮMĚR PILY 80mm - 700mm
HORIZONTÁLNÍ OPĚRKA PILOVÉHO LISTU -35 ° až + 45 °
nAKLÁPĚNÍ -20 ° až + 20 °
OTÁČKY KOTOUČE 2850 ot./min
BRUSNÝ KOTOUČ/ŠÍŘKA/OTVOR VNITŘ 125 x 10 x 13 x 8 mm
VÝKON MOTORU 0.25 kW, 230V
HMOTNOST 33 kg
ROZMĚRY ZAŘÍZENÍ 750x750x350 mm
cena bez DPH: 5100Kč
cena s DPH: 6171Kč
záruka, faktura, DPH

Prodám lamelový brusný kotouč 150 mm, zrnitost 60, LSZ F1 Rhodius, 2 ks nové, nepoužité. Cena za oba 150,- Kč.
Mohu poslat.

Kotouč je úplně nový.
Parametry produktu
Průměr kotouče - 185 mm
Tloušťka kotouče - 1 mm
Počet zubů - 48
Upínání - 20 mm
Šířka zubu - 1,6 mm
Nové pilové kotouče Narex WOOD jsou určeny pro podélné řezy do veškerých dřevěných materiálů. Úzké karbidové zuby o šířce 1,6 mm a tenké tělo o tloušťce 1 mm snižují tření a odpor materiálu a zvyšují řezný výkon, díky čemuž jsou tyto pilové kotouče velmi efektivní především pro akumulátorové kotoučové pily. Konstrukce kotoučů pozitivně ovlivňuje provozní dobu a celkovou životnost akumulátoru. Pilové kotouče Narex WOOD je možné efektivně použít i pro elektrické kotoučové pily.
• velmi hladký řez
Použití pro:
• Multiplex; Lepené dřevo
• Měkké dřevo; Konstrukční dřevo
• Tvrdé dřevo
• MDF
• Překližka
• Kuchyňská pracovní deska
• Velmi hladký řez.

Kotouč je úplně nový.
Parametry produktu
Průměr kotouče - 185 mm
Tloušťka kotouče - 1 mm
Počet zubů - 36
Upínání - 20 mm
Šířka zubu - 1,6 mm
Velmi hladký řez.
Určeny pro podélné řezy do veškerých dřevěných materiálů. Úzké karbidové zuby o šířce 1,6 mm a tenké tělo o tloušťce 1 mm snižují tření a odpor materiálu a zvyšují řezný výkon, díky čemuž jsou tyto pilové kotouče velmi efektivní především pro akumulátorové kotoučové pily. Konstrukce kotoučů pozitivně ovlivňuje provozní dobu a celkovou životnost akumulátoru. Pilové kotouče Narex WOOD je možné efektivně použít i pro elektrické kotoučové pily.

Prodám Extra prémiový diamantový kotouč s technologií Equidist optimalizovaný na drážkování v různých základních materiálech
Typ stroje: Drážkovací stroj
Podkladový materiál: Zdivo, Beton (nevyztužený), Beton (vyztužený)
Třída výrobků: Ultimate
Cena je za 1kus

Hlava motoru plynule naklonitelná vpravo / vlevo od 0 ° do +45 °.
Pilový kotouč z tvrdokovu v profesionální kvalitě.
Robustní převodovka s vylepšenou geometrií zubu.
Dvojité vedení pro posuv.
Včetně sáčku na prach a svorky.
Laser (napájen ze sítě, žádné baterie nejsou potřeba).
Otočný stůl pro přesné úhlové řezy v rozsahu -45 ° až +45 °.
Upínací zařízení pro bezpečnost práce.
Technická data:
Síťová Přípojka: 230 V ~ 50 Hz.
Příkon: 1800 W S2 5 min, 1500 W S1.
Otáčky: 5.000 min.
Pilový kotouč SK: 210 x 30 mm / 48 Z.
Max. šířka řezu: - při 90 ° / 45 °: 310 x 62 mm / 210 x 62 mm.
- při 45 ° vlevo: 210 x 36 mm, vpravo: 210 x 20 mm.
Délka řezu max.: 310 mm.
Hmotnost výrobku: 10,5 kg.
Osobní odběr v Třeboni, nebo můžu poslat i na dobírku + 240,-

Musím říct, že to s ním byla sranda. Kolo jsem postupně přeskládal na krapet rychlejší setup. Rychlejší jízdu si užívám a tak jsem každý půl rok jsem jezdil do servisu na prohlídky a pokud bylo potřeba, hned jsem spotřební věci měnil za nové aby fungovalo bezchybně. Motor, baterka, řídící jednotka (displej), nabíječka -> vše funguje jak nové!
Naposledy jsem před zimou 2022 vše nechal spravit a rovnou ho prodávám (už jsem na něm nejezdil)- důvod je, že chci si poskládat svoje vlastní trochu jiné.
"Při rychlém jednání" jsem ochotný trochu slevit.
Rok:2020
Motor(původní): Yamaha PW-ST (+chip nad 25km/h - možnost zapnout/vypnout)
Kapacita baterie(původní baterie): 750Wh
Rám L (viz ) (původní - Po 2 letech oděrky): aluminium 6061, HD Interface, rychloupínák 5 x 135mm, kotoučová brzda Post Mount
Vidlice (původní): SR Suntour XCR Air LO-R Lockout, vzduch, zdvih: 120mm, ocelový sloupek 1 1/8", rychloupínák Zdvih přední: 120 mm
Hlavové složení(původní): A-Head Tapered, ball bearing
Přehazovačka(původní): Sram NX, 11-rychlost
Řazení(původní): Sram NX, Trigger radic
Počet rychlostí: 1x11
Ozubený kotouč (nový): Vpředu jsem měnil za větší z 38 na 40 zubů - skrze rychlost. Teď je tam aktuálně fungl nový.
Kazeta (nová): Sram PG1130, 11-42 zubů
Řetěz (nový): SRAM PC1110
Kliky (původní): 38, ocel
(kotouč vzadu jsem měnil za větší) Brzdy(nové): Galfer fialové (podle barvy tvrdost- viz Galfer na netu),2-piston disc brake
Brzdové páky(původní): Shimano MT401, hliník
Přední náboj(původní): SHIMANO TX505
Zadní náboj(původní): Shimano TX505-8
(vzadu komplet nový ráfek + výplet) Ráfky: Rodi Black Rock 21, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník
Pláště (nové): Continetal double fighter 2.0 (hladké na léto -> rychlost, dělá to hodně oproti Maxxis Ardent 29x2,40", které nemám, ale doporučuju používat do terénu)
Špice(původní): Sapim Leader, cerná
Sedlovka (původní): Haibike Components The Seatpost +, patentní, 31.6mm, hliník
Sedlo (původní): Haibike Components TheSaddle
Představec(původní): Haibike Components The Stem +, A-head
Řídítka(původní): Haibike Components TheBar + Topflat mm (jsou krapet širší, ale skrze 29" kola potřeba)
Gripy(původní): Haibike MTB grips
Pedály(původní): Freeridepedal mit Reflektor, hliník
Motor(původní) (nechal jsem v origi obchodě odkud jsem kupoval servisovat ložiska - nové): Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h (+chip nad 25km/h)
Baterie (původní):(Před koupí kola v základu byla 500Wh -> změnil jsem na 750wh) Yamaha Lithium Ion, 750 Wh skrze větší dojezd
Displej(původní): Yamaha Side Switch 1.7" LCD, 7 funkcí,jedna páčka zlomená, ale funkce zůstává..(vyměňuje se kus za kus)
Nabíječka (původní): Yamaha rychlá nabíječka 4A
Velikost kol: 29'