kryty kol 15 - strana 23
Počet nalezených inzerátů KRYTY KOL 15: 1000 - strana 23

Kryty plech disku na skoda fabia originalni. Byly na II rade rocnik auta 12/2014. Stav vsech kusu viz 4x foto. Pouze drobne opotrebeni. Nebyly vyuzivany. Nevolat, napiste mail, telefony neznamych cisel neberu, diky za pochopeni. Zaslat mozno.

Bmw f31
320d
140kw
209tis km
2016
2 sady kol
CZ původ
Vyměněny olej v automatu, olej xdrive, nové ramena, komplet brzdy cca 5tis km zpět, olej v motoru po 15tis, aktualizovaný software na nejnovější, vypnutý start stop, možnost zajistit cebii
Vyměněny ledvinky za černé a kryty zrcátek za černé. Mám stále i origo(modré kryty, stříbrné ledvinky) dam k autu případně vymenim dle dohody.
V případě zájmu a vice info volejte.

Prodám spoustu náhradních dílu z Favorita
Brzdové destičky zánovní
Koberec do kufru černý interier zachovalý
Zadní světla jedno CZECHOSLOVAKIA (levé) v rohu popraskané, druhé CZECH REPUBLIC (pravé) v pěkném stavu, světla jsou včetně patic pro řárovky.
Kryty kufrových světel popraskané spíš vhodné na nějaké pokusy
Kryty předních světel PAL v hezkém stavu
Brzdový válec zadní na novější typ ještě zabalený VIKA
Čepy řízení VIKA nerozbalené
Silentbloky ramen MEYLE nerozbalené
Pokličky kol Felicia 2 origo černé a 4 stříbrné, 3 z nich přestříkané na černo
Topení kompletní funkční normálně topilo.
Zbytek budíků z karburátorové verze palivoměr funkční
Tyč řazení
Tesnění svodů
Řidičova sedačka a zadní sedačky ze škoda favorit, nepotrhané nepropálené pouze lehce špinavé stačí je vyčistit.
Řidičova lehce popraskaná na straně
Spolujezdcova není
CENA ZA VŠE 500kč
Upřednostním odběr všeho naráz

4x625=2500kč 4ks kompletní kolo na octaviaII disk s označením ET45, 6JX. 15H2, Vw, audi, DE. Díra 57mm, rozteč nejvzdálenejší vnejší 112mm + kryty kol origo škoda 4x. pneu keleber viz foto na dojetí starší., pouze jako celek kolo 400x4=1600, + 4xkryt=2000kč

Ozdobný aerodynamický kryty pro hliníková kola 19", provedení černá metalíza.
Nový originál , nepoužitý, jen rozbalený kvůli fotkám.
ŠKODA KAROQ 57A 601 169 C FL8
cena za celou sadu.

Zcela bez vady, jeté asi 20km, takže opravdu jako nové. Jediné originální VW kryty na disky R16, s rozměry šroubů na užitkový VW. Důvod prodeje: záměna za malé středové pokličky. Cena za komplet.

Ozdobný aerodynamický kryty pro hliníkové kola 17", provedení černá matná.
Nový originál , nepoužitý.
ŠKODA KAROQ 57A 601 169 F ZG6
cena za celou sadu.

Prodám značkové zánovní dětské kolo YAZOO DEVIL velikost kol 24", rám SIZE 35. (podobné jako Scott, CTM, Kellys, Bulls, Cube, ...)
Cena nového kola byla 13000 Kč!
Zánovní stav - vhodné i jako dárek, viz foto. Čisté a velmi pěkné pohodlné a variabilní kolo, použitelné pro chlapce i dívku ve věku ca. 6-14 let (výškově stavitelné sedlo i řídítka).
Kolo je osazeno značkovou odpruženou vidlicí SR SUNTOUR, řazení SHIMANO 3x7. Zadní nosič, LED světla (bezodporové dynamo hub-v náboji kola) a kryty kol, rychloupínací mechanismus pro nastavení výšky sedadla.
Platné do smazání.

Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce..
Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavní

Prodám velmi zachovalou, udržovanou, nehavarovanou Toyotu Auris 1.33 VVT-i 16V v TOP stavu se spolehlivým čtyřválcovým benzínovým motorem s řetězem o výkonu 99 koní a šestistupňovou převodovkou. Auris byl v Německu uveden do provozu 8.4.2010, byl pravidelně servisován pouze v autorizovaném servisu Toyota, ve kterém byl i zakoupen. Vozidlo je ve výborném stavu, garážované, udržované, dobře vybavené (automatická dvouzónová klimatizace, zadní park. asistent, atd.), 2x klíč, sada letních kol na originál discích z lehkých slitin Toyota 16" se zánovními pneu s min. nájezdem a sada zimních kol na oc. discích s orig. kryty kol 16", kompletní palubní dokumentace, COC list a faktury z Toyoty + protokoly z STK. Poslední prohlídka byla provedena 9.11.2022 při 142.208 km. Aktuálně najeto 143.755 km. Na autě jsou nové přední + zadní brzdové kotouče a destičky, ošetřený podvozek, nová STK platná do 20.2.2025. Registrace vozidla stojí 800 Kč a kupující bude uvedený jako první majitel v ČR. Auto je bez investic, má pohodlná sedadla, prostorný interiér a velmi dobré jízdní vlastnosti. Další informace, veškeré doklady, VIN a případné další fotky mohu zaslat. Při rychlém jednání je sleva možná.

Sada zimních ocelových kol + kryty kol již v ceně vozu!
Stav: Ojeté
Najeto:189 017 km
Vyrobeno:10/2005
V provozu od:12/2005
Specifikace vozu
Karosérie: Kombi
Barva: Červená, Pastelová
Klimatizace: Automatická
Počet airbagů:2
Počet dveří:5
Počet míst:4
Palivo: Nafta
Objem: 1 248 ccm
Výkon: 51 kW (70 koní)
Převodovka: Manuální
Převodový stupeň: 5 stupňová
Pohon: 4x4
Průměrná spotřeba: 5.3 l / 100 km
Plní EURO: EURO 4
Historie a dokumenty
Servisní knížka: Ano
Země původu: Rakousko
STK: 2/2025
Výbava vozu
Bezpečnostní systémy: ABS, Protiprokluzový systém kol (ASR)
Zabezpečení vozidla: Dálkové centrální zamykání, Imobilizér
Vnitřní výbava a komfort: Deaktivace airbagu spolujezdce, El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, Nastavitelný volant, Posilovač řízení, Venkovní teploměr, Vyhřívaná zrcátka, Otáčkoměr
Palubní systémy a konektivita: CD přehrávač, Originální autorádio, Palubní počítač
Sedadla: Nastavitelná sedadla, Podélný posuv sedadel, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Výsuvné opěrky hlav
Světelná technika: Mlhovky
Vnější výbava: Dojezdové rezervní kolo, Litá kola, Zadní stěrač

Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz

Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz