ktm motorky - strana 24
Počet nalezených inzerátů KTM MOTORKY: 1000 - strana 24

Predam diely na KTM pasujuce na vsetky modely SX od 2019/EXC XC-W 2020-2023,aj na Husqvarna...
-novy vstrek oleja (KTM odporuca menit 80 MTH)
.... este nejake diely sa najdu,XGrip kryt voditka na retaz,gummy hlatre,duse, ... min. 20% z cien dolu.
Sada plastov bez poskodeni s polepy

Prodám plasty a další díly na KTM
Ceny rozumné Dohodou
Suzuki, Honda, Kawasaki, Yamaha, BMW, Aprilia, Triump, KTM, Ducati, Husqvarna

KTM pěny sedla:
2ks nové na ktm rok 2018...700kč za kus
1ks vyšší na rok 2017....starší 400kč
poslední vpravo-už není

díly pouze do roku výroby 2012!!!!!!!!!!!!!!!
Prodám různé díly z SX modelů KTM do r.v 2015 od 85 sx po 525, pište nebo volejte co byste potřebovali, spoustu věcí pasují i na EXC, také díly na 640 LC4
►Díly motru ktm 85sx, 125sx, 250sx, 250 sx-f, 450 sx-f, 525 sx, 505 sx-f 640 LC4 , Duke

Nové světlo na KTM exc-f 2016 apod. Viz foto. KTM EXC EXCF SX XC XCF XCW XCFW SMR SXS 125 150 250 350 450 525 530
oranžové

Nabizim nahradni skla do zpetnych zrcatek motocyklu - pozor zadna jen vyrezana, ale kazde je i konicky prohnute dle originalu, vetsina sklade k odeslani ihned (Mohu pri platbe predem Ceskou postou za 79Kc, pripadne pres PPLku na dobirku za 140Kc)
mam na tyto motocykly:
BMW R850 R1100 R1150 RT 1994 - 2006
BMW K100 K100 RS (mam asfericke, sfericke i modre)
BMW K1200 LT (mam asfericke , sfericke i modre)
BMW K1200 S
BMW K1200R K1300R
BMW LK100 RS K1100 RS
Honda 1100 (sfericke i modre)
Honda 1300 ST Pan European (sfericke i asfericke)
Honda CBR 1100 XX9-07 (sfericke i modre)
Honda Goldwing 1800 2001 dale
Honda PC800 Pacific Coast
Honda Twin Africa CFR 1000
KTM 1090 a 1190 Adventure 2013 vys
KTM Duke
KTM RC 125
Suzuki Burgman AN650 K-3
Honda Goldwing
Harley Davidson Glide
Yamaha FJR (sfericke i asfericke)
Cena 790Kc, pokud je asfericke, pak 890Kc

Prodám novou nafukovací pannu, nevhodný dárek od kamaráda
YZ YZF WR 125 250 400 450
KTM SX SXF EXC LC4 LC8 125 200 250 300 350 360 450 500 520 525 530 600 620 640 660 690 950 990
ktm sedlo, exc, excf, sx,sxf, exc 125, exc 250, excf 350, exc-f 450, excf 450, exc 300, sx 250, sx 125, sxf 250, sxf 350, sx-f 350, sx-f 450Suzuki RM 125, RM 250, RMZ 250, RMZ 450, RMX 450,
Kawasaki KX 125, KX 250, KXF 250, KXF 450,
KTM SX 125, SX 250, EXC 125, EXC 250, EXC 450, SX-F 250, SX-F 350, SX-F 450, XC-F 350
Honda CR 125, CR 250, CRF 250, CRF 450, CRF 450 X HM
Yamaha YZ 125, YZ 250, YZF 250, 450, WR 250, YZ 426,
Husqvarna CR 125, 250 WR 125, 250, 300,

Prodám nový laděný výfuk COBRA CR2 Hexagon v karbon provedení pro motorky KAWASAKI.
Výfuková sada COBRA CR2 HEXAGON Carbon obsahuje tlumič výfuku s propojovacím potrubím (mezisvod) pro konkrétní typ motorky, montážní materiál a DB Killery.
- ruční výroba Made in Germany
- rychlá a snadná montáž
- plný a hluboký zvuk
- šestiúhelníkový tvar
- karbonová koncovka
- výkon
- prémiová kvalita
- Homologace EU
Výfuky pro modely:
ER5 ER6 Ninja ZX-10R ZX-6R Z1000 a další
Více výfuků na VESTORE CZ

Prodam zvedak na motorky, pridelany predni doraz pr.kola. Zrovna repasovana panenka.
Osobni odber ci doprava po dohode.

Prodám pojízdný vozík, stojan pod motorku pro výbornou manipulaci při parkování, nebo servisování. Jednoduché parkování motorky u zdi.
Jedná se o profi zámečnickou výrobu na zakázku z poctivého materiálu. Žádný čínský plecháček. Rám z jeklu, výztuhy pod podlahou. Podlaha z voděodolné překližky v jednom kuse. Všechna kolečka otočná s brzdou. Možno osadit dvojitými kolečky dle hmotnosti motorky. Možné nalakovat do libovolného odstínu.
Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, BMW, Triumph, plošina, vozík, stojan, lyžina, ližina, držák motocyklu, manévrovací kolejnice.

Zdravím prodám málo používaný minicross.Elektrická motorka napájená akumulátorem 36 V 8 Ah. Dokonale tichý provoz bez emisí umožní motorku používat i v místech, kde není možné provozovat hlučné a čmoudící spalovací motory. Není proto problém dokonale se vyřádit i v neděli na zahradě, aniž by měl důvod soused jakkoli protestovat. Zároveň je však nutné mít na paměti, že motorka je natolik tichá, že její provoz v místech, kde se pohybují další osoby, může být nebezpečný, blížící se stroj totiž není slyšet.
Základ motorky tvoří kvalitní ocelový rám doplněný o stylové plastové kryty, které dotvářejí vzhled skutečného motocyklu. Přední kolo je uloženo v odpružené vidlici, závěšení zadního kola je řešeno centrálním odpružením, podobně jako skutečné motokrosové stroje. Ráfky z hliníkové slitiny jsou obuty do cross – enduro pneumatik, které zajišťují optimální přilnavost jak na pevném povrchu, tak v trávníku nebo na nezpevněné cestě. Přední i zadní kolo je vybaveno kotoučovými brzdami.
Rychlost motorky lze omezit a uzamknout klíčkem na 7/15/25 km/h. Brzdy jsou ovládány páčkami na řídítkách. Na pravém řidítku je akcelerátor (plyn), jehož pootáčením je určována plynule rychlost jízdy. Vedle plynu je LED panel, který indikuje stav nabití akumulátoru. Široká ratingová řídítka (tzv. hrazdy) zajistí pohodlné ovládání. Pro zvýšení bezpečnosti jsou doplněna ve střední části o měkčený pěnový kryt.
Motor o výkonu 500 W se jmenovitým točivým momentem 1,9 Nm si v mnohém nezadá se spalovacími motory. Motorka je velice svižná, její výkon a dojezd je však samozřejmě ovlivněn terénem a hmotností řidiče. Maximální zatížení je 75 kg, maximální dojezd je až 20 km na jedno nabití. Dodávána je včetně nabíječky, se kterou lze baterii dobít z běžné zásuvky za cca 8 hodin.

Prodám svého Banditu, rok výroby 1997, 57kw.
Nemám co skrývat. Není to žádná voňavka a je vidět, že jednou padla. Ale ne nějak brutálně. Jako začátečník jsem jí kupoval minulý rok v lednu, zaslepený a ohromen krásou motorky. Po koupi a dodělání ŘP jsem zjistil, že karburátor nefunguje jak má. Byl celý zanesený. Nechal jsem ho vyčistit a když už se motorka rozebírala, dělala se i kontrola. Předtím se do toho montoval nějaký chytrolín a některé kabely jsou spojeny elektrikářskou páskou, v předních vidlicích chyběl olej, takže se měnil a doléval tak jak má být. Řetěz byl upravený a tak se vrátil do původního stavu. Jak jsem říkal, karburátor byl vyčištěn a seřízen. Ale pořád tomu chybí nějaká menší úprava, ke které jsem se nedostal. Motorka jezdí pěkně, táhne, zvuk pěkný, ale jediná momentální chybka je, že nechytá na první dobrou. Když už chytne, musí se ladit přes “to kolečko” u motoru, kde se ladí otáčky a přes sitič, než chytnete ty správný otáčky. Potom ale jede jak má. Prodávám z důvodu momentální ekonomické situace a já potřebuji mít peníze jinde, než je dávat do motorky a do celodenních vyjížděk. Prosím jen o vážné zájmy. Nemám moc času na lidi co se přijedou “jen podívat”. Pokud by byl opravdový zájem, nebráním se hovoru a zodpovím jakoukoliv otázku, pokud budu znát odpověď. Přepis hradí kupující.

Prodám malý,nepoužitelný zbytek motorky čz 250/471 smolík z roku 1975.Mám pouze velký t.p. a plnou moc k přepisu.V t.p. je zapsaná stará okresní r.z.,která se nedochovala.Novou jsem vydávat nenechal,aby si nový majitel mohl nechat udělat kopii staré okresní.Doklady nejsou uloženy v čím za bezproblémový přepis.Cena je pevná,nabízím za cenu dokladů na pionýra.

Dobrý den,
Prodávám Kawasaki Kle 500 A3
Rok výroby 1994
Nájezd 48 xxx
Výkon 29 kW
Cena 65 000
Jsem třetí majitel celkově a druhým majitel v ČR. Stačí skupina A2. I přes výšku a váhu motorky s ní dokáže manipulovat i člověk se 167 cm.
Na motorce děláno:
Seřízení ventilů
Normální servis
Motorka se bude prodávat spolu se třemi kufry, brašnami, hlavním stojanem, s druhými výfukovými svody s nehomologovanou koncovkou a s neúplnou hlavou motoru, kde jsou všechny ventily a s náhradními páčkami.
Cena 65 000
Dohoda možná u motorky
Odkaz na specifikace:
Osoby co maximálně chtějí dát 30 000, nevolat.

Nabízím k půjčení přívěsný vozík na dvě motorky. Max hmotnost nákladu 750kg, max konstrukční rychlost 130km/hod. 250kč/den.

Rozměry kufru
kufr o objemu 43 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 34 cm výška
Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.
Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.
Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.
Všechny kufry mají plastové nárazníky na rozích kufru - při pádu na rovný povrch, jako je silnice, nemůžete kufr nijak poškrábat. Plastové nárazníky - rohy - jsou velmi odolné a pokud je odmontujete z kufru, můžete se na ně bez obav postavit plnou vahou. Plastové rohy jsou náhradní díly, které je možno kdykoli vyměnit díky montáži na 3 šrouby. Na rozdíl od jiných kufrů jsou kufry BUMOT pod plastovými nárazníky vždy ve všech spojích svařené - to je opět záruka vodotěsnosti a pevnosti. Plastové nárazníky nabízejí čtveřici otvorů pro uchycení dalších zavazadel na víko kufru. Ideální pro připevnění lehké karimatky nebo brašny s objemným spacákem dvěma popruhy.

Rozměry horních kufrů jsou:
kufr o objemu 30 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 24.5 cm výška
Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.
Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.
Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.