kufr na klobouky - strana 4
Počet nalezených inzerátů KUFR NA KLOBOUKY: 1000 - strana 4

Dřevěná modistická forma na klobouky
Obvod hlavy 53 cm, celková výška cm, výška asi 18,5 cm
Stopy času a užíván...dle fotografií.

Prodám:
kufr Shad Sh58X Carbon
Kufr je použitý, v pěkném stavu
Kufr výsuvný do třech různých velikostí - 46litrů, 52litrů, 58litrů
Rozměry: Šířka: 61 cm
výška: 27-29-31,5 cm
Hloubka: 48 cm
včetně plotny, montážního materiálu, 2ks klíčů
Cena 3.990,--kč
Možnost zaslání na dobírku - doprava 600kč
Aktuální do smazání, volat/sms kdykoliv

Prodám velký kufr z poddajného plastu. Kufr je na 4 kolečkách. Rozměry 53 x 35 x 79
Vnitřek 52 x 72.
Kufr obsahuje textilní přepážku, zámek na kód, hliníkové madlo.

Prodám novou sadu cestovních kufrů.
Lehká ABS skořepina.
Značka Wings.
Praktický interiér s oboustranným balícím systémem.
Bezpečnostní kombinační zámek.
Lehká hliníková teleskopická rukojeť.
Čtyři kolečka otočná o 360°.
boční madla.
vnitřní popruhy pro upevnění.
Kufry lze pro úspornější uskladnění naskládat do sebe.
Kufr XL
Rozměry: 75 x 50 x 28 cm
Hmotnost: 3,8 kg
Kufr L
Rozměry: 68 x 43 x 25 cm
Hmotnost: 3,2 kg
Kufr M
Rozměry: 55 x 39 x 22 cm
Hmotnost: 2,6 kg
KUFR S
Rozměry:50x32x20
Hmotnost 2,2
Kosmetický kufřík: Rozměry 30x35x18. Váha 0,9kg
Záruka. Možný prodej jednotlivě.

Koženy stylový kufr na motorku.
Kožený kufr na motocykl je z kvalitní, hladké hovězí kůže. K přichycení motokufru slouží kožené pásky, které je možno provléci poutky. Dvě odnímatelné boční kapsy na obou bocích. Kufr je uzamykatelný.
Rozmer:
Sirka: 250mm
Vyska: 270mm
Délka: 480mm

Rozměry horních kufrů jsou:
kufr o objemu 30 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 24.5 cm výška
Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.
Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.
Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.