kyb
Počet nalezených inzerátů KYB: 135

Prodám nové přední tlumiče KYB na Alfu romeo 147/156/GT + horního uložení KYB + dorazy a prachovky. 2x KYB SM2005, 2x KYB 340025 Excel-G a 1x KYB 910001, pružiny KYB RI1278. Komplet cena 3000Kč Osobní předání Brno a okolí.

5 let záruka!
799 ccm 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuál, 6 stupňů
Plně stavitelné odpružení KYB (Jap), USD vidlice, zdvih 160 mm vpředu, 150 mm vzadu
Přední dvojitá radiální kotoučová brzda J.Juan (Španělsko) 320 mm 4pístková
Zadní jednokotoučová brzda 260 mm, J.Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřové brzdové hadice
Náklonové ABS Continental (GER)
Inerciální vyhodnocovací jednotka - IMU
Tempomat
Tlumič řízení
ECU Bosch (GER)
Quickshifter (obousměrný)
Antihoppingová spojka
Vyhřívané rukojeti
Vyhřívané sedadlo řidiče
Kompletní moderní LED osvětlení (přední, zadní, mlhovky)
Automatické svícení
Přídavná světla
Vyplétané ráfky kol (zlatá barva), bezdušové pneu
Pneumatiky Michelin Anakee Adventure: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17
Palubní počítač, 7“ plně barevný TFT displej
Zobrazení tlaku pneumatik
Nádrž 19 l
2x USB port + 12V DC
Ochranné kryty rukojetí
Stavitelný větrný štít
Ochranný rám
Hliníkový kryt motoru
Centrální stojan
Zadní nosič TopCase
Příplatková výbava:
Boční nosiče boxů - 2.230,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy stříbrné - 25.990,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy černé - 26.990,- Kč vč. DPH
Motor:
Typ motoru - 2-válcový řadový, kapalinou chlazený, EFI, osm ventilů, DOHC
Objem válců - 799 cm3
Výkon motoru - 67 kw / 8500 rpm
Plynová rukojeť - Elektronická
Převodovka - manuál, 6 rychlostí
Jízdní režim - Sport a Déšť
Podvozek:
Přední náprava - přední vidlice KYB
Zadní náprava - zadní monoshock KYB
Přední brzdy - Dvojitý kotouč, J.Juan, radiální xed třmen. 320 mm
Zadní brzda - Jediný disk, J.Juan. 260 mm
Přední pneumatiky -
Zadní pneumatiky -
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 19 L
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2234 x 853 x 1277 cm
Rozvor kol - 1531 cm
Provozní hmotnost - 231 kg

5 let záruka!
799 ccm 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuál, 6 stupňů
Plně stavitelné odpružení KYB (Jap), USD vidlice, zdvih 160 mm vpředu, 150 mm vzadu
Přední dvojitá radiální kotoučová brzda J.Juan (Španělsko) 320 mm 4pístková
Zadní jednokotoučová brzda 260 mm, J.Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřové brzdové hadice
Náklonové ABS Continental (GER)
Inerciální vyhodnocovací jednotka - IMU
Tempomat
Tlumič řízení
ECU Bosch (GER)
Quickshifter (obousměrný)
Antihoppingová spojka
Vyhřívané rukojeti
Vyhřívané sedadlo řidiče
Kompletní moderní LED osvětlení (přední, zadní, mlhovky)
Automatické svícení
Přídavná světla
Vyplétané ráfky kol (zlatá barva), bezdušové pneu
Pneumatiky Michelin Anakee Adventure: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17
Palubní počítač, 7“ plně barevný TFT displej
Zobrazení tlaku pneumatik
Nádrž 19 l
2x USB port + 12V DC
Ochranné kryty rukojetí
Stavitelný větrný štít
Ochranný rám
Hliníkový kryt motoru
Centrální stojan
Zadní nosič TopCase
Příplatková výbava:
Boční nosiče boxů - 2.230,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy stříbrné - 25.990,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy černé - 26.990,- Kč vč. DPH
Motor:
Typ motoru - 2-válcový řadový, kapalinou chlazený, EFI, osm ventilů, DOHC
Objem válců - 799 cm3
Výkon motoru - 67 kw / 8500 rpm
Plynová rukojeť - Elektronická
Převodovka - manuál, 6 rychlostí
Jízdní režim - Sport a Déšť
Podvozek:
Přední náprava - přední vidlice KYB
Zadní náprava - zadní monoshock KYB
Přední brzdy - Dvojitý kotouč, J.Juan, radiální xed třmen. 320 mm
Zadní brzda - Jediný disk, J.Juan. 260 mm
Přední pneumatiky -
Zadní pneumatiky -
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 19 L
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2234 x 853 x 1277 cm
Rozvor kol - 1531 cm
Provozní hmotnost - 231 kg

Co se týká technické stránky motorky, je článků už dost, kde se dozvíte, jaké značky brzd, jaké značky tlumičů a podobně na motorce jsou použité. Třeba u brzd najdete kvalitní brzdy J.Juan, které má i KTM, ale otázka na kterou se hodně zájemců ptá je, jestli jeden přední brzdič stačí?! A odpověď, stačí. Brzda je citlivá a přesně dávkovatelná. Při brždění, ostrém brždění třeba před zatáčkou motorka nemá snahu uhnout na stranu brzdy a opravdu Vás zvládne připravit na průjezd. A i na nouzové brždění brzda stačí a motorku zastaví. Aby motorka nedostala smyk, je na motorce Continental ABS systém, který má jméno a funguje! Novinkou u modelu 700CL-X Adventure je vypinatelné ABS. Na cestě Vám pak slouží podvozek KYB, který jak jsem psal je nastavený do motardového stylu, přesně nastavený pro akční použití! U podvozku je zbytečné něco psát, nějak ho popisovat, ale potřeba přijet k nám a motorku si vyzkoušet na vlastní kůži! Motor je pak 2 dvouválec originál CFMOTO s výkonem cca 55 kW. O plnění motoru se stará Německé vstřikování Bosch. Motor má pak dvě palivové mapy, přepínatelné i za jízdy a elektronický plyn. Převodovka je pak 6 rychlostní.
Motor:
Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Objem válců - 693 cm3
Výkon motoru - 55 kw / 8500 rpm
Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
Převodovka - manuál, 6 rychlostí
Podvozek:
Přední náprava - přední vidlice KYB
Zadní náprava - zadní monoshock KYB
Přední / zadní brzdy - kotouč Ø 320 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J.Juan Parkovací brzda -
Přední pneumatiky - 110/80 R 18 MT60 RS
Zadní pneumatiky - 180/55 ZR 17 Pirelli MT60 RS
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 13 L
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2107 x 887 x 1200 cm
Rozvor kol - 1435 cm
Teoretická suchá hmotnost - 184 kg
????možnost úvěru nebo leasingu
☝️možnost protiúčtu
????možnost odpočtu DPH

CFMOTO 700CL-X Heritage
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z)
Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS
Délka: 2107 mm
Šířka: 887 mm
Výška: 1200 mm
Výška sedáku: 800 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X Heritage
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje.
Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.

CF Moto CL-X 700 Heritage
!!! 5 let záruka !!!
Naháč od cfmoto , Motorka CL-X 700 s dvouválcovým motorem,vodou chlazený 8-mi ventil.
velice příjemny stroj s kterým se nemusíte bát do města na cesty či šotolinu.Na prodejně čtyřkolky bavorov je skladem v obou barevých variantách : twilight" modrá, "coal" šedá
693 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Kompletní moderní LED osvětlení
Přední 320 mm kotouč, čtyřpístkový radiální třmen J.Juan (Španělsko)
Zadní 260 mm kotouč, třmen J.Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
Dvě mapy řízení - ECO a sport
ECU Bosch (GER)
Odpružení vpředu i vzadu plně stavitelné tlumiče KYB (JAP)
Pneumatiky Pirelli MT60RS, Přední: 110/80 R18 Zadní: 180/55 R17
Tempomat
Antihoppingová spojka
Stylový monochromatický LCD displej s nastavením intenzity jasu
Motor
Řadový dvouválec, kapalinou chlazený: 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání / zdvih:83 x 64 mm
Kompresní poměr: 11,6 : 1
Výkon: 51,5 kW / 8 750 ot./min.
Kroutící moment: 68 Nm / 7 000 ot./min.
Převodovka: manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Délka: 2 107 mm
Šířka: 887 mm
Výška:1 200 mm
Výška sedla: 800 mm
Světlá výška: 160 mm
Pohotovostní hmotnost: 198 kg
Odpružení
Přední KYB plně stavitelná vidlice ? 41 mm „Upside-down“,
Zadní KYB stavitelný „monoshock“
Brzdy
J. Juan, přední kotouč ? 320 mm, zadní kotouč ? 260 mm
Pneumatiky:Přední 110/80 R18,Zadní 180/55 R17
Palivová nádrž: 13 l

Prodám pro standardní podvozek 2x tlumič KYB 341845 a 2x pružina KYB RH3370 + sada proti prachu. Úplně nové - Najeto cca 50km. Nakonec jsem dal jiné snížené.

Prodám kompletní sadu zadních tlumičů KYB Tlumič pérování Excel-G KYB 343328. Použito pouze cca 1/2 roku na vozidle Škoda Fabia I. Tlumiče lze použít na všechny varianty Fabii, až po RS a dále pro koncernové vozy Audi A2, Seat Cordoba a Ibiza III-IV, VW Polo. Možnost i osobního předání na trase Zlín - Havířov.

Originální dvouválcový naháč ze společné dílny KTM a CFMOTO! Motorka CFMOTO NK 650 je homologovaná pro řidiče skupiny A/A2.
Motor v NK650 je řadový dloválec s výkonem 45 kw a vstřikováním od BOSH. O brzdy se postaral španělský systém J.Juan s pancéřovími hadicemi, které se používají na modely motorek značky KTM.Systém ABS je od Continentalu. Tumiče jsou japonské značky KYB.
649 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuál, 6 stupňů
Tlumič zadního i předního odpružení KYB (Japan)
Pneumatiky Metzeler: Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17
Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
ECU Bosch (GER)
Moderní LED osvětlení
KISKA design
Barvy - Modrá, Bílá
Technické specifikace:
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649,3 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (BOSCH)
Výkon: 33 KW
Kroutící moment: 56 Nm při 7000 ot
Zapalování: ECU
Přenosu: 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice (V), kyvné rameno (h)
Brzdy: dual kotouč O 300 mm (v), O kola 240 mm (h); J. Juan
Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h)
Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h)
Délka: 2120 mm
Šířka: 780 mm
Výška: 1100 mm
Výška sedáku: 795 mm
Světlá výška: 150 mm
Poloměr otáčení: 5,4 m
Nádrž: 17 l
Hmotnost: 206 kg
AKČNÍ CENA PLATÍ NA SKLADOVOU V MODRÉM PROVEDENÍ NA PRODEJNĚ V ČTYŘKOLKY BAVOROV
Řidičské oprávnění skupina A.
ZÁRUKA 5 LET.

Inzerát platí do smazání! po dohodě dovezu až k Vám a vyřídím přihlášení na úřadě.
Při zájmu pouze volejte- 683180
Prodám nádhernou motorku CFmoto 650 nk - vlastně stejné jako Kawasaki ER6 , Versys , dovoz Rakousko - nová STK, najeto pouze 1600km - stav nové motorky. rok 2015.
Originální dvouválcový naháč ze společné dílny KTM a CFMOTO!
Kvalitní a cenově dostupný motocykl. Motor s řadovým dvouválcem s výkonem 45 kW, němckým vstřikováním BOSH, japonské tlumiče KYB, premiový brzdový španělský systém J. Juan s pancéřovanými hadicemi (stejné brzdy jako modely KTM), ABS od Continentalu a skvěle hodnocené pneumatiky Metzeler Roadtec.
649 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuál, 6 stupňů
Tlumič zadního i předního odpružení KYB (Japan)
Pneumatiky Metzeler: Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17
Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
ECU Bosch (GER)
Moderní LED osvětlení
KISKA design
Barvy - Modrá, Bílá
Technické specifikace:
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649,3 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (BOSCH)
Výkon: 45 kW (61 koní) @ 9000 rpm
Kroutící moment: 56 Nm při 7000 ot
Zapalování: ECU
Přenosu: 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice (V), kyvné rameno (h)
Brzdy: dual kotouč O 300 mm (v), O kola 240 mm (h); J. Juan
Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h)
Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h)
Délka: 2120 mm
Šířka: 780 mm
Výška: 1100 mm
Výška sedáku: 795 mm
Světlá výška: 150 mm
Poloměr otáčení: 5,4 m
Nádrž: 17 l
Hmotnost: 206 kg
Video-
možnost výměny - protiúčtu
Možnost dopravy na vaši adresu.

Bonusová výbava:
Sportovní sedlo jezdce CFMOTO
Sportovní stupačky L + P CFMOTO
Sportovní zrcátka
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka

Bonusová výbava:
Sedlo spolujezdce cfmoto
Padací protektory RDMoto
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka

Kapalinou chlazený řadový dvouválec DOHC (8 ventilů) – obsah 650ccm, výkon 46kw
Vstřikování Bosch
Manuální převodovka - 6 rychlostí
Přední stavitelné USD vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Kompletní LED osvětlení
Pancéřované brzdové hadičky
Duální přední 300mm kotoučové brzdy J.Juan (Španělsko)
ABS Continental
Praktický nastavitelný větrný štít
Boční deflektory
Ochrané kryty rukojetí (blastery)
Kvalitní prostorné španělské kufry Shad
17“ kola – pneu Pirelli Gran Turismo
Dvě palivové mapy – touring a sport
TFT 5,5“ barevný přepínatelný displej s nastavitelnou intenzitou jasu
Podsvětlené ovladače
USB zásuvka
Hmotnost 226kg
Záruka 5 let
Možnost financování úvěrem nebo protiúčtem Vaší motorky nebo čtyřkolky
Přihlášení a plná nádrž v ceně

Kapalinou chlazený řadový dvouválec DOHC (8 ventilů) – obsah 650ccm, výkon 46kw
Vstřikování Bosch
Manuální převodovka - 6 rychlostí
Přední stavitelné USD vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Kompletní LED osvětlení
Pancéřované brzdové hadičky
Duální přední 300mm kotoučové brzdy J.Juan (Španělsko)
ABS Continental
Praktický nastavitelný větrný štít
Boční deflektory
Ochrané kryty rukojetí (blastery)
Kvalitní prostorné španělské kufry Shad
17“ kola – pneu Pirelli Gran Turismo
Dvě palivové mapy – touring a sport
TFT 5,5“ barevný přepínatelný displej s nastavitelnou intenzitou jasu
Podsvětlené ovladače
USB zásuvka
Hmotnost 226kg
Záruka 5 let
Možnost financování úvěrem nebo protiúčtem Vaší motorky nebo čtyřkolky
Přihlášení a plná nádrž v ceně

Motocykl v provozu od roku 2022 a bez registrace. Kupující bude figurovat jako první majitel. V TP zapsán výkon 55kW, TK do roku 2028. Momentální stav tachometru 120km. K motocyklu lze dokoupit zadní sedlo pro spolujezdce v ceně 1833Kč. Technické informace: Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka: manuál, 6 rychlostí Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB Přední brzdy: Třmen Brembo Stylema, 300mm dvoukotoučové kotouče Zadní brzdy: Třmen Brembo Stylema, 300 mm ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: Přední: MT 3,5 x 17MT a Zadní: MT 5,5 x 17MT Pneumatiky: 120/70 ZR17, MAXXIS MA-ST2 a 180/55 ZR17, MAXXIS MA-ST2 Délka: 2107 mm Šířka: 887 mm Výška: 1200 mm Výška sedla řidiče: 795 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)

Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”.
Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J.Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromady tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Sport je.
Možností, jak CFMOTO 800MT dále přizpůsobit požadavkům konkrétního jezdce, jsou prvky rozšiřující výbavy, jako je například sada originálních hliníkových boxů.
CFMOTO 800MT důkladně prověřuje v rámci dlouhodobého předprodukčního testu motocyklový matador a kilometrový rekordman Jarda Šíma. V terénu pak 800MT řádně vyzkoušel i Pepa Sršeň! Dlouhodobý test CFMOTO 800MT můžete sledovat přímo ve speciálním playlistu na Youtube.
5 let záruka!
799 ccm 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Plně stavitelné odpružení KYB (Jap), USD vidlice, zdvih 160 mm vpředu, 150 mm vzadu
Přední dvojitá radiální kotoučová brzda J.Juan (Španělsko) 320 mm 4pístková
Zadní jednokotoučová brzda 260 mm, J.Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřové brzdové hadice
Náklonové ABS Continental (GER)
Inerciální vyhodnocovací jednotka - IMU
Tempomat
ECU Bosch (GER)
Jízdní režimy motoru
Antihoppingová spojka
Kompletní moderní LED osvětlení (přední, zadní, mlhovky)
Automatické svícení
Podsvětlené ovladače
Přídavní světla
Hliníkové ráfky kol, bezdušové pneu
Pneumatiky Maxxis Maxventure: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17
Palubní počítač, 7“ plně barevný TFT displej
Nádrž 19 l
2x USB port + 12V DC
Stavitelný větrný štít
Ochranný rám
Zadní nosič TopCase
Boční nosiče kufrů ( za příplatek)
Kompletní sada 3 vodotěsných hliníkových kufrů (volitelně, příplatek, barva hliník nebo černá za příplatek)
Centrální stojan (volitelně, příplatek)

Originální sada dvou brašen CFMOTO na motocykl 700CL‑X Adventure - 5 990 Kč s DPH.
Motor:
Řadový dvouválec, kapalinou chlazený, 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání / zdvih: 83 x 64 mm
Kompresní poměr: 11,6: 1
Výkon: 52 kW / 8 750 ot./min.
Kroutící moment: 61 Nm / 6 500 ot./min.
Převodovka: manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Rozměry:
Délka: 2 115 mm
Šířka: 892 mm
Výška: 1 290 mm
Výška sedla: 830 mm
Světlá výška: 170 mm
Pohotovostní hmotnost: 203 kg
Ostatní:
Odpružení: Přední KYB plně stavitelná vidlice? 41 mm „Upside-down“, Zadní KYB stavitelný „monoshock“
Brzdy: J. Juan, přední kotouč 320 mm, zadní kotouč 260 mm
Pneumatiky: Přední 110/80 R18, Zadní 170/60 R17
Palivová nádrž: 13 l

Prodám přední tlumiče KAYABA Excel-G (KYB 333827) pro vozidla Renault Megane první generace a Renault Scénic první generace. Tlumiče jsou nové, neježděné. Prodám i nové zadní tlumiče na na Renault Megane I. Cena za kus předního tlumiče je 700 Kč. Možnost předání ve Zlíně nebo Praze, případně po trase D1.

CFMOTO 800MT Sport
Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 799 ccm3
Vrtání x Zdvih: 88 x 65,7 mm
Komprese: 12.7: 1
Řízení motoru: Elektronické vstřikování a řídící jednotka Bosch
Převodovka: Manuální, 6 rychlostí
Spojka: V olejové lázni, s možností prokluzu - "antihoppingová"
Odpružení: Plně stavitelné KYB (Jap), přední Upside-down vidlice - 160 mm zdvih, zadní Monoshock - 150 mm zdvih
Brzdy: J. Juan (Španělsko) Přední dvojitá kotoučová 320 mm radiální, 4pístkové třmeny, zadní 260 mm
ABS: Continental, náklonové
Ráfky: ALU, 19MT (p), 17MT (z)
Pneumatiky: Maxxis Maxxventure MA1: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17
Délka: 2234 mm
Šířka: 853 mm
Výška: 1277 mm
Výška sedáku: Maximálně 825 mm
Světlá výška: Minimálně 190 mm (dle nastavení stroje a nákladu)
Nádrž: 19 l
Pohotovostní hmotnost: 231 kg
Sebevědomí, atraktivita funkčnost, moderna. To jsou atributy designu rakouské společnosti Kiska Design, která se podílela na designu množství produktů, které přinášejí radost a nadšení majitelům po celém světě. Osobitá linka předního LED světlometu, navazující větrný štít, integrované přídavné světlomety a klasická silueta přinášejí tyto prvky do designu CFMOTO 800MT.
Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400 km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo hlavní cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”.
Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J. Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromady tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Sport je.
Možností, jak CFMOTO 800MT dále přizpůsobit požadavkům konkrétního jezdce, jsou prvky rozšiřující výbavy, jako je například sada originálních hliníkových boxů