kyvné okno - strana 9
Počet nalezených inzerátů KYVNÉ OKNO: 1000 - strana 9

Nabízím na prodej kompletní polepy od značky OLKOM pro tyto motocykly: KTM, YAMAHA, SUZUKI, KAWASAKI.
KAWASAKI KXF 450 2006-07
Balení obsahuje: Přední a zadní blatník, bočnice, kryty předních tlumičů, tabulku na číslo + airbox.
Cena: 1800Kč
Yamaha YZ 85 2002-07
Balení obsahuje: Přední a zadní blatník, bočnice, kryty předních tlumičů, tabulku na číslo + airbox.
Cena: 1500Kč
KTM SX 2005-06
KTM EXC 125-450
Balení obsahuje: Přední a zadní blatník, bočnice, kryty předních tlumičů, tabulku na číslo + airbox.
Cena: 1800Kč
Suzuki RMZ 450 2005-07
Balení obsahuje: Přední a zadní blatník, bočnice, kryty předních tlumičů, tabulku na číslo + airbox.
Cena: 1800Kč
Kawasaki KX 85 2001-07
Balení obsahuje: Přední a zadní blatník, bočnice, kryty předních tlumičů.
Cena: 800Kč
KTM SX 85 2008-2012
Balení obsahuje: Přední a zadní blatník, bočnice, kryty předních tlumičů.
Cena: 800Kč
KTM SX 125-520 2001/02
Balení obsahuje: Polep na kyvnou vidlici, airbox, spoiler chladiče a drobné polepy na doladění motocyklů.
Cena: 1000Kč
Honda CR 85 2003-07
Balení obsahuje: Přední a zadní blatník, bočnice, kryty předních tlumičů, polepy kyvné vidlice, tabulku na číslo + airbox.
Cena 1500Kč
Všechny polepy jsou nové, nerozbalené.
Země původu: FRANCIE, USA

Prodám Kawasaki KX 85. Motorka je po částečné repasi - nový nikasil, A píst, repase předních tlumičů a repase kyvné vidlice. Kola 19 x 16.

Prodám Hondu CRF 450, R.V.2016, najeto 130Mth, připravená na sezonu. Motorka je po repasu předních i zadních tlumičů, repas uložení kyvné vidlice, nová řetězová sada, přední nová pneu, pravidelná výměna oleje a filtrů.

Nabízím k prodeji YAMAHA FZ 6 N, 72kW, r.v. 2004
Najeto 43 xxx km, STK 06/26
Původ Itálie, dovoz 05/2014 (nájezd 18 tis. km)
Druhý majitel celkově, první majitel v ČR
Olej měněn před každou sezonou, intervaly max 5 tis. km, zpravidla Bel-Ray EXP 10w-40, poslední servis jaro 2022 - nová řetězová sada DID včetně ozubených kol, chladící kapalina, vzduch. filtr, mot. olej + filtr
2021 – ložiska krku řízení, kompletní repas přední vidlice (originál stírací, těsnící gufera, vodící a kluzná pouzdra, těsnění, olej), kontrola ložisek kyvné vidlice, promazání, nové pneumatiky Dunlop Sportmaxx Roadsport 2, nyní stav 90%, svíčky NGK, pryžové příruby sání 4x, brzdová kapalina, nový držák SPZ Barracuda nastavitelný, (anodizovaný hliník), nové blinkry, osvětlení SPZ, USB nabíječka na řidítka
S motocyklem nabízím podpěry brašen včetně samotných bočních brašen, plná nádrž OMV Maxxmotion 100 oktan, na zimu tankován pravidelně do plna, skrze sezonu zhruba každou druhou nádrž, řetěz udržován každých 700km nebo po jízdě v dešti, brzdové destičky ve stavu zhruba 60%, kotouče originál bez hrany, výfuk originál. Po celou dobu garážováno, baterie přes zimu na udržovací nabíjení. Stav odpovídá stáří - motocykl má kosmetické vady. Doporučuji před sezonou vyměnit olej s filtrem, více info po telefonu, dohoda na ceně možná.

Chladírenský návěs KOGEL
rok výroby 2008
Carrier chladič
Dveře
Kyvné nápravy SAF INTRAX
Rok výroby: 2008
TLUSTÁ STĚNA
Kotoučové brzdy
Originální lakovaný rám

Na prodej KTM exc 350 r.v 2017, s TP,Spz,Stk.
Příbal,najeto 156mth. pravidelný servis,troufám si říct,ze bez invesic. Dělané tlumiče,centrál,ventily,rětězová sada.Pravidelně měněny olej Motorex s filtrem.
Ježděná hobby. Pod polepy původní plasty.
Výztuhy chladičů,ventilátor,kryty motoru,blastry Cycra,Akrapovič včetně svodu,kryty ložisek a kývné vidlice.
Jasná historie.
Dohoda možná

Nové kotouče a destičky, řetězová sada, vodítka řetězu, ložiska v přepákování a v kyvné vidlici, namazaný krk řízení, nová ložiska na klice, všechny gufera a těsnění, nová ojnice, nové lanko spojky, nové vyklápěcí páčky, V-force klapky, nově naplněná koncovka, vypálený a vyrovnaný výfuk, píst s válcem jeté 6hod.

Prodám crossku HUSQVARNA FE 350, rok výroby 2018, najeto 1.977 km, STK do 7/2024. Zakoupeno nové v ČR, nevyužité, majitel pracuje dlouhodobě v zahraničí, max. doplňků: ochrana bočních vík motoru, ochrana kyvné vidlice, výstuha chladiče + přední mřížka, spodní hliníkový kryt motoru, ochrana přední vidlice, ochrana předního kotouče + drátů, výborné po motorové stránce, české TP.

Díly pro rok 1993-1997. Přední vidlice kus 2000,- Výfukové koncovky s homologací kus 1000,- Čidlo paliva 1800,- Zadní blatník nový 1100,- Přední osa kola 800,- Čep kyvné vidlice 500,- Zadní podblatník 300,- Spojková pumpa 1200,- Brzdová pumpa 1300,- Páčka brzdy/spojky 300,- Přední brzdové hadice 500,- Držák-lešení předního světla 600,- Levý přepínač 1200,- Řidítka racing Rizoma kus 500,- Nádobka odvzdušnění převodovky 400,- Zámky kompletní 3000,- Regulátor dobíjení 1300,- Svazek elektriky 1500,- Startovací relé nové 1390,- Pedál řazení (nový díl) 1800,-
ORIGINÁLNÍ NÁHRADNÍ DÍLY DUCATI

Šroub kapotáže v.č.: 90150-05039. Originální výrobek Yamaha. Skladem 6ks, cena za kus 25,-.
Víko alternátoru, v.č.: 4XV-15411-00, model: R1 1998-2001. Originální výrobek Yamaha. Skladem 1ks, cena 3900,-.
Plexi Yamaha R1 1998-2001, double bubble kouřové, v perfektním stavu, mám jej zabalené asi 15let, cena 1000,-.
Plexi R1 Airblade kód: SCRY060, double bubble, kouřové, na model 1998-1999, zcela nové, cena 1250,-.
Tankpad Harri´s, cena 499,-.
Blatník kyvné vidlice, model 2002-2003, originál lak, lehce škráblý, cena 1500,-.
Spodní plast kapotáže pravý, v.č.5VY-Y2809-10-P0, model 2004-2006, nový, cena 2000,-.
Blinkr přední levý/zadní pravý, R1 1998-1999. Druhovýroba Vicma, s homologací, plně nahrazuje originální blinkr. Skladem poslední kus, cena 565,-.
Blinkr přední pravý/zadní levý, R1 2002-2006. Druhovýroba Vicma, s homologací, plně nahrazuje originální blinkr. Skladem poslední kus, cena 600,-.
Nevolejte, nepište SMS. Komunikuji pouze přes mejl.

KTM SX 50 Factory 2023, laděný výfuk fmf, duralové kryty zapalování a spojky (lepší chlazení a možnost nastavovat spojku bez nutnosti sundat víko). Motorka najeto 31mth, ale komplet kola vč. kyvné vidlice, spojky, řetězové sady, plastů..najeto 0mth!
Stav nové motorky. Cena nové 124tis.
Více info po tel.

Motocykl Benelli 752S se zrodil z konceptu sportovnosti a elegance, které tvořily skvělou historii značky Benelli. Benelli 752S symbolizuje návrat Benelli do segmentu motocyklů se středně velkým obsahem motoru. Díky čistým odvážným liniím je to "Naked Bike" se zárukou absolutní zábavy na silnici a především v zatáčkách.
Kompaktní, dynamický, s konkrétním moderním designem, Benelli 752S je motocykl, který uspokojí instinkty každého jezdce. Robustní příhradový rám obklopuje nový kapalinou chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor s objemem 754 cm3. Výkon a maximální točivý moment jsou 76,2 koní při 8500 ot./min a 67 Nm při 6500 ot./min. Dvojité časování vačkového hřídele, 4 ventily na válec a elektronické vstřikování paliva s dvojitým tělesem škrticím klapky s rozvodem DOHC a nejen to dělá z Benelli 752S kvalitní motocykl.
Motor je velmi citlivě naladěn tak, aby měl solidní průběh výkonu ve všech otáčkách, ale aby nikdy nebyl záludný pro méně zkušeného jezdce. Motocykl je dostatečně silný a výkonný, ale jeho nejsilnější stránkou je vynikající, ne však zběsilá reakce na dávkování výkonu a jeho vynikající jízdní vlastnosti. Říkáme že Benelli 752S je určen pro "lidi", ne pro zběsilé okruhové závodníky.
Další mimořádnou předností motocyklu je jeho podvozek, který nabízí v této kubatuře a cenové kategorii zcela výjimečné předvídatelné, nezáludné jízdní vlastnosti a pocit bezpečí.
Použité komponenty hovoří za vše:
Přední vidlice upside–down o průměru 50 mm, zaručující mimořádnou stabilitu a jízdní pohodu předního odpružení o zdvihu 130 mm. Zadní kyvné rameno je s centrálně nastavitelným tlumičem. Pozornost u 752S týkající se bezpečnosti a výkonu je zde stvrzena charakteristikami originálního brzdového systému Brembo s dvěma plovoucími kotouči se čtyřpístkovými třmeny o průměru 320 mm na předním kole a kotoučem o průměru 260 mm na zadním kole. Ráfky 17" z hliníkové slitiny mají pneumatiky o rozměrech 120/70-17" a 180/55-17". Nádrž má kapacitu 14,5 litrů.
Palubní TFT multifunkční přístroj je barevný, plně digitální a nabízí automatické přepínání mezi 2 režimy - den / noc, pro dokonalé čtení informací za všech podmínek.

Jedinečný styl a skvělá zábava soustředěná v cenově dostupném a moderním stroji.
To je nové Leoncino 125, motocykl, který byl koncipován tak, aby vyhovoval potřebám generace nejmladších motorkářů a naplňoval jejich touhu po svobodě a nezávislosti.
Stroj, který rozšiřuje aktuální řadu Leoncino, jí zůstává ve všech ohledech věrný a je schopen vyzdvihnout jak její dědictví tak i její současný charakter. Leoncino 125 je určeno začínajícím motorkářům, kterým zaručuje maximálně snadnou ovladatelnost, hbitost na silnici a vzrušující jízdu plnou zážitků. To vše si mohou mladí jezdci dopřát za velmi příznivých provozních nákladů.
Bijícím srdcem Leoncina 125 je nový čtyřtaktní kapalinou chlazený jednoválec o zdvihovém objemu 125 ccm .
K přednostem motoru patří časování 4 ventilů v hlavě válce jednou vačkovou hřídelí a elektronické vstřikování paliva s difuzorem škrtící klapky o průměru 28 mm. Optimální přenos výkonu zajišťuje vícelamelová spojka v olejové lázni a s motorem optimálně sladěná 6stupňová převodovka.
Motor dosahuje hodnot výkonu 12,8 hp (9,4 kW) při 9.500 RPM a kroutícího momentu 10 Nm (1,0) kgm při 8.500 RPM. K hlavním přednostem stroje určitě patří spotřeba 2,2 litru na 100 km.
Díky vynikajícímu podvozku se Leoncino 125 pyšní maximální hbitostí a snadnou ovladatelností. Příhradový rám z ocelových trubek byl navržen tak, aby sdílel styl, charakter i design strojů řady Leoncino.
Palivová nádrž se vyznačuje klasickými i moderními liniemi, které spolu se symetrickými plochami dodávají motocyklu jedinečný a nezaměnitelný vzhled. Elegantní a sofistikovaný design doplňuje přední světlomet s plným LED osazením i digitální přístrojová deska, dobře čitelná za všech jakýchkoli podmínek. Stejně jako na všech strojích Leoncino se na předním blatníku hrdě vyjímá stylizovaný lev připomínající bohatou historii této modelové řady.
O optimální odpružení se stará přední Upside-Down vidlice o průměru 35 mm se zdvihem 125 mm a zadní kyvné rameno s centrálním tlumičem .
Bezpečnou jízdu zajišťuje brzdový systém s CBS vybavený předním plovoucím brzdovým kotoučem o průměru 280 mm s třípístkovým třmenem a zadním kotoučem o průměru 220 mm s dvoupístkovým plovoucím třmenem.
Na 17" paprskové ráfky z hliníkové slitiny jsou nazuty pneumatiky 110/80-R17 a 130/70-R17, které se postarají o maximální bezpečnost v silničním provozu.

Prodám Suzuki DR 800 Big r.v.1998 (SR43B) najeto cca 61 tis. STK do 2024. Na motorce jsou pancéřové hadice, přídavná led světla, minulý rok dělaná přední vidlice (gufera a ložiska) včetně zadní kyvné vidlice (ložiska v přepákování, uložení tlumiče, atd.), přední pneu OK zadní na výměnu, řetězová sada 4 tis.,3x hliníkové kufry od Huskyho s držáky na 2l láhve, padáky. Jako většina Bigů i tento má menší spotřebu oleje, 0,2-0,3 l na 1000 Km.

KTM SX 50 Factory 2022, laděný výfuk fmf, duralové kryty zapalování a spojky (lepší chlazení a možnost nastavovat spojku bez nutnosti sundat víko). Motorka najeto 58mth, ale komplet kola vč. kyvné vidlice, spojky, řetězové sady, plastů..najeto 0mth!
Cena nové 124tis.
Více info po tel.

Suzuki gsf bandit 600, vlastním 5 let, aktuálně po servisu-přetěsněny přední vidlice, na jaře vyčištění + seřízení karburátoru, nové svíčky air filtr olej, k moto přidám db Killer, ložiska do kyvne vidlice brzdové desky komplet brembo+ 4l oleje a oil filtr.
Místy horší lak.
25kw možno řídit od 18.
Moto má vyšší nájezd, ale měnil jsem motor který měl najeto 45000km před montazi na budíku teď nevím přesně do 82xxx
Baterie je off. A chtělo by to vyčistit karbce.

Motorka kupovaná nová v ČR. Je ve stavu jako nová! viz foto. Motorka nejela žadný extrem a neni nijak zničená ani obouchaná. Vše podstivé. Na motorce jsem měl možnost mít dost dílu svých proto tolik nepoužitých dílů není v tom žádná záludnost. Motorku bohužel nabízím, protože mě neslouží momentalně zdraví a musím řešit jiné věci a je škoda aby stala v garaži. V motorce ježděné oleje jen Motorex dle výrobce a o motorku vždy pečováno.
Na motorce navíc vylepšené přední tlumiče ( lepší průběh a přitvrzené).
Pečlivěji jsem si porovnal elektriku a obalil pod nadrží kvůli poškození.
K motorce asi není co dodat, jak vidíte na foto tak je…. ale kdyby jen náhodou tak rad zodpovím dotazy.
Při opravdovém zajmu je možná nějaká menší domluva.
Nepoužité/nové originál díly:
- Kompletní výfuková soustava: koleno i
koncovka
- Kompletní sada plastu
- Přední světlomet
- Řidítka + gripy (nejsou ještě na fotce)
- Sedlo
- Řadicí páka
- Přední kompletní kolo i s brzdovým kotoučem
- Zadní kompletní kolo s kotoučem a rozetou
- Řetězová sada
- Vodítko na kyvné vidlici
- Vzduchový filtr
- Zadní pružina tlumiče pouze 9mth
Neoriginal dily:
- přední a zadní destičky nové
Special: upravené přední tlumiče
Plus:
- přidám nový olej do převodovky
– kompletní nepoužity příbal
Nejde odečíst DPD

KTM 65 sx 2008, najeto 0km po celkové GO, dětská motorka je v perfektním stavu zánovního endura připravena k ježdění. Nová pístní sada wossner, všechna ložiska i gufera na motoru, v nábojích kol a kyvné vidlici,nová řetězovka, zakázkový boční stojan, žádné vůle ani netě děti cca 7-12 let na motokros nebo enduro, přešli jsme již na větší moto.

Dobry den prodam svou Suzuki po velke Go a renovaci
Motor-komplet nove ložiska ,převodovka ,klika,
Gufera komplet+těsnění ,ojnice,píst wiseco,
Vybrus válec ma vložku,hlava nove origo
Matice,repas přívery(pruzinky)svíčka,fajka+
Kabel,
Ram novy lak ,leštěné bryle , prepakovni,držáky motoru,nove řiditka,gripy,vyklapeci packy,plynové lanko,nadstavba řiditek,
Přední tlumiče po go- futra,gufera,olej
Pr.kolo novy Rafek , nove pr. Destičky,
Nove ložiska kývne vydlice + Oska,prepakovani Ok
Nova oska zadního kola,z.brzda nove destičky + gumky trmenu,retezovka jako nova ,přední pumpa gumka, gumy 80% ,na noto nove šrouby
Do moto investice 50 000 …..nechtel jsem ji prodat ale musim …cekam rodinu
Pouze piste ,volat po 15 h ….při rychlém jednání sleva
Novy majitel bude nadsenej najeto 0 mth
22.1. 2023 jsem ji složil. Vse muzu doložit
K moto pridam stare plasty a horomadu dilu
I moto stojan