lancer evo 3
Počet nalezených inzerátů LANCER EVO 3: 1000

Prodám Karoserii Lancer EVO 8 MR 2005 , Karoserii Lancer Evolution 8 MR 2005 , Karoserii Lancer EVO VIII MR 2005 , Karoserii Lancer Evolution VIII MR 2005
BODYSHELL LANCER EVO 8 VIII 2005 MR ORIGINAL LHD
CHASSIS LANCER EVO 8 VIII 2005 MR ORIGINAL LHD
Rok výroby: 2005
Veze: MR
Barva: Štřábrná metalíza
Original LHD - levostranná
Originální hliníková střecha
Auto původem z USA
Co je vše v této nabídce:
► Karoserie Lancer EVO
► Přední pravé a levé dveře
► Zadní pravé a levé dveře
► Kompletní palubovka s airbagama
► Karbonová ruční brzda
► Čelní sklo
► Zadní sklo
► Zadní kovová výztuha nárazníku
► Panty pátých dveří
► Žluté originální tlumiče Bilstein
► Nádrž
► Pojistková skřínka a část elektriky
► Pravé a levé zrcátko
► Posilovač brzd
► Chladič serva
► Klima chladič
► kompletní brzdový rozvod
► Zadní Evo 8 sedačky
► Zadní Evo 8 USA lampy
► 4x vnitřní tapec dveří
► Olejový chladič i s hadicema
► Podvolantový kroužek i s páčkama
► a spoustu dalších věcí plastů v interiéru
Možnost dokoupení:
► Originální USA doklady i se všemi štítky, VIN čísly na plechu. Doklady patřily přímo k této karoserii - cena dokladů 35.000,- kč kdo by chtěl doklady i s karoseríji 25.000,- Kč
STAV:
Jedná se o EVO 8 MR a je to limitovaná Edice 1000 kusů, protože Evo 8 nemá hliníkovou střechu. Auto je na mnoha místech napadeno korozí. Boční nosníky ve předu, něktérá místna na prazích a podlaze. Je nutno to vidět. Ideální pro človeka, který zbytek toho co na autě je rozebere, kompletní opískuje a vyvaří a postaví to prakticky do nova. Na karoserii je stále mnoho věcí. Je potřeba si uvědomi, že se nejedná o holou karoserii.
Je možné zaslat více detailnějších fotek karoserie na email.
Volat a psát kdykoliv

NA PRODEJ prakticky originální japonské JDM Mitsubishi Lancer Evolution 5. Dovoz z Japonska. Nádherný nevybydlený interiér, asiat nekuřák. Nyní přestavěno na LHD profíky z Lancer Evo komunity. Lze přihlásit na české SPZ, není v ceně. Detailní fotky přikládám. SPZ na autě jsou jen pracovní, nepatří k autu. Auto jede super, vše funguje, jak má. Statistiky říkají, že bylo vyrobeno jen kolem 7000 kusů Mitsubishi Lancer Evo 5 GSR a jen cca 500ks v černé barvě. Nedávno udělaný velký servis včetně rozvodů, olejů, filtrů, svíček atd. Vše vidět na fotkách a lze doložit. Auto již v ČR a po přestavbě na LHD včetně digitální klimy a dálkově ovládaného centrálu.
FOR SALE ALMOST GENUINE LANCER EVOLUTION 5, DIRECT IMPORT FROM JAPAN LAST YEAR. CLEAN TITLE. VERY LOW MILEAGE, 104 800 km only. Currently converted to LHD by professional Lancer Evo shop. Mileage confirmed by japanese service book etc. Ready for test drive in Prague, Czech Republic. App 7 000 pcs of Evo 5 GRS were produced, and app 500pcs in black color only.
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 Evo 8MR 8 mr rs

Zdravíme všechny milovníky japonských aut a také youngtimerů a veteránů. Od roku 2006 se zabýváme dovozem aut z Japonska zejména z japonských certifikovaných aukcí. Ve spolupráci s japonskými partnery nabízíme naše služby související s vyhledáním zajímavých aut podle přání klienta, překladem výsledků technické inspekce z aukčního sheetu, lustrací, vydražení na základě pokynů klienta, prověření stavu, nájezdu až po dopravu do ČR a veškerého papírování. Jsme připraveni také poradit s investicí do aut, u kterých už cena klesat nebude a je pravděpodobný i růst ceny.
V Japonsku se dají sehnat staré ameriky v moc pěkném stavu, pěkná, nerezavá a výkonná Subaru STi i Mitsubishi Lancer Evo, Hondy, Nissany, Toyoty (vše pravostranné), osmdesátkové a devadesátkové Mercedesy a BMW (levostranné evropské verze), také italské krásky z osmdesátek a devadesátek, například Alfa Romeo, Lancia a Abarth. Občas se objeví nějaké to zajímavé Ferrari nebo Maserati. Znalci ocení pěkná AMG nebo BMW Alpiny, případně Lancie Integrale, včetně verze Evo. Zajímavě se dají v Japonsku sehnat i evropské verze ostřejších aut jako třeba Abarth 500, Audi RS, Renault Mégane RS, Clio RS, Clio V6. Objevují se tam také pěkné Saaby a Volva ze sedmdesátých a osmdesátých let. Lze tam najít také velké rarity jako Renault Alpine, Renault 5 Turbo, Peugeot 205 GTi S16, Gordini a další Již jsme dovezli dlouhou řadu vozů Porsche, ať již ikonické 911, tak i méně populární, ale velmi zajímavé Porsche 968, Porsche 928 a Porsche 944. Bohužel doby, kdy auta v Japonsku byla výrazně, ale opravdu výrazně levnější než v Evropě, už jsou delší dobu pryč. Ale při troše trpělivosti se dá lecjaké pěkné auto v Japonsku vydražit za velmi rozumné peníze, levněji než v Evropě, a v krásném stavu, zcela původní a se servisní historií. Seznam referencí a již dovezených aut rádi zašleme v případě vážnějšího zájmu. Máme spokojené klienty jak v Čechách, na Moravě, ve Slezsku tak i na Slovensku, v Maďarsku, Německu, Rakousku a ve Francii. Děkujeme. Epoxy Youngtimer
Japonsko, Dovoz, Kontejner, Mercedes AMG, Brabus, Lorinser, Audi S2, RS2, S4, RS4, RS6, R8, Porsche 911 964, 993, 996, 997, turbo, GT2, GT3 RS, Maserati, Ferrari, MG, Rover, Triumph, Lotus Omega, BMW M5, M3, M6, 635Csi, US cars, Lincoln, Cadillac, Pontiac, Corvette, Mustang, Camaro, GTO nebo JDM Honda NSX, Vtec, Subaru Impreza STI, Mitsubishi Lancer Evolution, Evo 7, Evo 8, Evo 9, Evo 6, Evo 5, Petter Solberg, Tommi Makinen, Tommi Kaira, Mitsubishi Eclipse, Nissan Skyline, Sylvia, Abarth, Clio, V6, RS, Saab, Volvo, Alpine, Alpina, Lancia, Integrale, NSX, GT4, Toyota, JDM, RHD. Mercedes AMG, Brabus, Audi S2, RS2, S4, RS4 R8, Porsche 911 964, 993, 996, 997, turbo, GT2, GT3 RS, Maserati, Ferrari, MG, Rover, Triumph, Lotus Omega, BMW M5, M3, M6, 635Csi, US cars, Lincoln, Cadillac, Pontiac, Corvette, Mustang, Camaro, GTO nebo JDM Honda NSX, Vtec, Subaru Impreza STI, Mitsubishi lancer Evolution, Mitsubishi Eclipse, Nissan Skyline, Sylvia apo

Ponukam na predaj zberatelske modely. V pripade zaujmu poprosim spravu, pripadne ma kontaktujte telefonicky. Na SMS nebudem reagovat. Mozete taktiez pozriet vsetky moje inzeraty, kde je toho dost. Dakujem pekne.
1. Lancer Evolution VIII (AA, black, bez krabice) - 300 Eur
2. Lancer EVO VI '99 T. Mäkinen/R. Mannisenmäki #1 (New Zealand) - 400 Eur
3. Lancer EVO VII 2002 F. Delecour/D. Grataloup #7 (Monte Carlo) - 400 Eur
4. Lancer WRC05 Rovanperä #9 (Monte Carlo) - 500 Eur
5. Lancer WRC05 Panizzi #10 (Monte Carlo, ina krabica) - 450 Eur

prodam
set RS brzd pro Evo 4-9
cena 8500kč
lancer, evolution, ralliart, Evo 4, Evo 5, Evo 6, Evo 7, Evo 8, Evo 9, CP9a, CT9a, rally, RS, GSR, MR, TME, RS2

VÝPRODEJ kol SPECIALIZED Epic EVO Karbon 2022 (NOVE nepouzite) se zárukou
Velikost L (174-188cm)
Velikost XL (184-198cm)
CENA s DPH: 81.990kč
CENA bez DPH: 67.760kč (pro plátce DPH)
Osobní odběr PRAHA
Popis:
Vzpomínáte si na dobu, kdy se při XC ještě nepoužívala startovní pistole? My také.
A přestože Epic EVO nikdy neodmítne startovní číslo, je dobře obeznámen s tím, že další hřebenovka je také perfektní cílová rovinka, a nabízí neuvěřitelnou kombinaci efektivity šlapání a působivých schopností krotit traily, abyste se tam dostali rychleji.
Ačkoli je u modelu Epic EVO zdánlivě skromný nárůst zdvihu odpružení o 20 milimetrů vpředu oproti jeho stájovému kolegovi Epic a jen o 10 milimetrů vzadu, pracovali jsme přesčas, abychom se zajistili, že byl implementován způsobem, který vás donutí říct "Ty jo!", jakmile se dostanete na první úsek singletracku.
Model Epic EVO se nyní může pochlubit nejschopnější iterací naší progresivní XC geometrie, která kdy byla použita u modelů Epic. Je také všestrannější než kdykoli předtím díky nové zadní stavbě vybavené přehazovačkou, která jezdcům umožňuje nastavit úhel hlavové trubky a výšku středového složení a snadno tak přizpůsobit jízdní vlastnosti modelu Epic EVO.
Lehký karbonový rám Epic EVO FACT 11m je vybaven výkonnými komponenty SRAM a odpružením RockShox, což je sestava šitá na míru tomu, aby kilometry mizely rychleji než kdykoli předtím.
Flip It To Rip It: Vylaďte jízdu karbonového rámu FACT 11m Epic EVO tak, aby odpovídal vašim preferovaným jízdním vlastnostem, s jednoduchostí překlopení čipu, který umožňuje jezdcům zvýšit úhel hlavové trubky EVO o půl stupně a zároveň zvýšit výšku středového složení o 10 milimetrů .
RÁM
FACT 11m Full Carbon, Progressive XC Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 110mm of travel
TLUMIČ
RockShox Deluxe Select+, Rx XC Tune, Two Position, Rebound Adjust, 190x40mm
VIDLICE
RockShox Reba RL, Motion Control damper, Solo Air, 42mm offset, 15x110mm thru-axle, 120mm of travel
BRZDY
SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper
PŘEHAZOVAČKA / ŘAZENÍ
SRAM NX Eagle, 12-speed
KAZETA
SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ
SRAM X1000 Eagle, DUB, 175mm 32T
NÁBOJE
Alloy, sealed cartridge bearings, přední 15x110mm thru-axle, zadní 12x148mm thru-axle
PLÁŠŤĚ
Specialized Ground Control, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
SEDLO
Body Geometry Power Sport
SEDLOVKA
TranzX Dropper, 30.9mm, L-XL: 150mm

IMPULSE EVO / XION nabijecka 4A - 36 VOLT AKU - DERBY CYCLE
Derby Cycle Ladegerät für die Xion und Impulse 3.0 EVO Elektrofahrrad Akkus auf Basis 36 Volt. Das Xion-Antriebssystem ist ein Elektrofahrrad-Heckmotor-System. Das Impulse 3.0 EVO Mittelmotor-Antriebssystem wird in den Kalkhoff Integrale und Kalkhoff Include ab dem Modelljahr 2015 verbaut.
Das Ladegerät ist somit kompatibel zu den folgenden Elektrofahrradtypen / Herstellern:
Kalkhoff Integrale Elektrofahrrad Serie mit Impulse 3.0 EVO Antrieb
Kalkhoff Include Elektrofahrrad Serie mit Impulse 3.0 EVO Antrieb
Kalkhoff Räder mit Xion Antriebssystem
Focus Bikes mit gedrehtem Impulse 2.0 Antrieb
Unterrohrakku Focus E-Bikes mit Impulse 3.0 / EVO Antrieb
TECHNISCHE DATEN:
Antriebssystem: Impulse Antrieb, Xion Antrieb
Hersteller: Impulse
Impulse / Xion System: Impulse Evo, Impulse Evo Next, Impulse Evo RS, Xion HR Motor
Lieferumfang: Ladegerät und Anschlusskabel
Hersteller: Derby-Cycle, BMZ
Farbe: schwarz
Technische Daten: Eingang 240V, Wechselspannung 50Hz, max. 2,0A. Ausgang 42,0V, Gleichstrom, 4,0A

Na prodej 2ks akumulačních radiatorů značky EVO. Stále namontované a plně funkční. Mají 30 let záruku, výkon 2500W a 1500 W. Nutno vlastní odvoz. Původní cena 35 tis.
Teplo domova s akumulačním topením EVO®
Vytápění je úsporné, komfortní, rychlé a spolehlivé, akumulační
Záruční doba na topení EVO® je 30 let
Vytápění vykazuje vysoké úspory v sazbě D45d a v nové sazbě D57d
Životnost topení je až několik generací- neztrácí na výkonu
Náklady na údržbu jsou nulové po celou dobu provozu vytápění
Radiátory EVO topí bez hluku, nepraskají, nevíří a nepřipalují prach - čisté vytápění vhodné pro alergiky a malé děti
Široký výběr topení v rozměrech a příkonech
Vytápění EVO je šetrné k životnímu prostředí
Radiátory EVO využívají energii efektivně a beze ztrát, akumulují ji
Topení lze díky kvalitní regulaci jednoduše obsluhovat a to v každé místnosti zvlášť
S radiátory EVO nikdy nevyhoříte! Mají patent AESA - certifikace 100% bezpečnosti
Certifikáty TUV, VDE, GS, CE, EMV, +S, ÖVE, NF, DEKRA ISO 9001:2008
Úsporné topení EVO je dále certifikováno EZU dle ČSN EN
Radiátory lze umístit do koupelen, vlhkých a mokrých prostorů, mají krytí IPX4 - ochrana před stříkající vodou ze všech směrů a vlhkosti
Montáž topení je nenákladná, jednoduchá a rychlá

prodam
originál ralliart vyfuk na Evo 7-9
hezky stav
dovoz Japonsko
lze použit i na Evo 5/6 po úpravě nárazníku
cena 36000kc
ralliart, lancer evolution, Wrx STi, mitsubishi, Evo 7, Evo 8, Evo 9, RS, MR, Evo 6

prodam
přední nárazník na Evo 5
chybí lip, jinak kompletní
stav 6/10
cena 32000kc
lancer, evolution, Evo V, Evo 6, Evo 4, TME, ralliart, mitsubishi

prodam
přední nárazník na lancer Evo 1 GSR/RS
ostrik intercooleru
2x originální mřížka
ucházející stav
zadní nárazník zdarma k přednímu
cenu nabídnete
lancer, evolution, Evo 1, Evo 2, Evo 3, cd9a, ce9a, ralliart

prodám
Lancer Evo VI TME
původně Evo 4 gsr, přestavěno do vzhledu TME
rok výroby 1996
najeto 67000km
dovoz na přihlášení
varis/voltex widebody
originální TME díly
nárazník
sedačky
budiky
Evo 9 Turbo
zadní AYC diferenciál
kola rota 18x9
ralliart trubky sani
HKS filtr
výfuk bez katalyzátoru
větší Intercooler
hezky stav, kastle bez koroze
po výměně oleje a svíček v motoru
cena 780 000
ralliart, Evo, evolution, WRX STi, Jdm, rally, mitsubishi

Predam nove viazanie Hagan PinUP 10 EVO s brzdami.
Sirky brzd: 97mm
DOKLAD, ZARUKA
Popis:
Skialpinistické vázání Hagan Pinup 10 Evo s automatickým zatahováním brzdy, přičemž vázání je identické jako ATK RT Evo. Zatímco systém tlačných kolíků je efektivní a docela snadno ovladatelný, automatické brzdy jsou jednodušší. Nové brzdy mají ještě jednu výhodu – a to velkou a důležitou. Při sjezdu nelze zapomenout odbrzdit. Přepnutím do režimu sjezdu se brzdy automaticky přepnou do režimu „připraven“. Revoluční vázání Pin Up 10 Evo překonává standardní vázání s technologií U-Spring pro lepší lyžování, efektivnější a bezproblémové backcountry. Pin Up 10 Evo kombinuje několik důmyslných výkonnostních inovací: extrémně pevné spojení boty/lyžárky, žádný torzní pohyb, nastavení délky 20 mm, systém elastické odezvy, přesné uvolnění a skvělý pocit sjezdu. Pin Up 10 o hmotnosti 305 gramů – včetně nastavení délky, brzd a úchytů na kočky – je velmi lehký a váží méně než polovinu oproti alternativám. Patentovaný CAM systém paty se přizpůsobuje silám nárazu a poskytuje mnohem lepší kontrolu, přesnost a uvolnění lyžování než jednoduché U vidlice. Systém elastické odezvy v patě zajišťuje dokonalou flexi lyže při stlačení a vynikající lyžařský výkon. Patkový díl lze otočit do libovolného směru. Vstoupit je velmi jednoduché. Pin Up 10 má tři stoupací polohy. Lehký vstup do špičky a rychlé a bezpečné upínání je lepší než standardní technické vázání. Špička je navržena pro mnohem jednodušší nastupování i do starších a opotřebovaných bot. Brzda je vybavena ELASTIC SLIDE na destičce v kontaktu s botou, která udržuje hodnotu bočního uvolnění vázání pevnou. Brzdová ramena jsou extra dlouhá se širokými háčky pro rychlé zastavení lyží. Odpovídající kočky se v případě potřeby snadno zasunou do háčků na kočky. Veškeré úpravy na vázání lze provést pomocí běžného křížového šroubováku. V patní části je integrována 20 mm ADJUSTMENT PLATE pro zajištění rychlého nastavení v případě výměny bot (až 2 plné velikosti). Pin Up 10 Evo je zjednodušená, lehčí a levnější verze Core 12 Evo. Dokonale ztělesňuje hlavní hodnoty Hagan: odolnost, výkon, jednoduchost použití a hodnotu.
Hmotnost: 280 g (půl pár)
Materiál: Alu 7075, Stainless Steel, POM
Délkové nastavení: 20 mm
DIN vypínací síla: 5-10 DIN

Mitsubishi Lancer EVO - evropská verze GSR.
Najeto: 99.300 km
Rok: 2007
Výkon: 298kW/ 406koní (100 oktan)
Prodám Mitsubishi lancer evo ix, žluté tlumiče bilstein, 8pístové brzdy D2 předek + plovoucí kotouče, zadek originál brembo, hydraulická ruční brzda, svody + komplet výfuk 3‘, silnější palivová pumpa, větší vstřiky, hybridní turbo, větší chladič, sportovní sání vzduchu, keramická spojka (nová) + setrvák, 6q převodovka.
Esteticky bída - neřešil jsem to, auto na víkendy pro zábavu. K autu mám spoustu náhradních dílů.

Prodám veškeré náhradní díly z vozů Mitsubishi Lancer EVO X SST RHD a RalliArt 2.0Mivec 177kW SST LHD a Lancer sedan 1.5Mivec 80kW manuál LHD - motor, turbo, alternátor, klimakompresor, vstřiky, cívky, sání, škrtící klapka, lůžka a držáky motoru a převodovky, servočerpadlo, filtrbox, intercooler, hadice, trubky, sahara + ventilátory, díly podvozku, náprava, ramena, těhlice, náboje, tlumiče, pružiny, poloosy, snímače výšky pro xenony, řízení, kardan, pasivní zadní diferenciál 1:3,307, mezináprava ( transfer ) ACD, čerpadlo ACD Ralliart / EVO 10 RS, dveře, blatníky, víko kufru, nárazníky, spojlery, křídlo, okna, skla, palubní deska, pásy, airbagy, volant, sedačky, koberce, ABS jednotka, řídící jednotka motoru, snímače, čidla, spínače, přední světla Xenon s AFS, rezerva ( dojezdové kolo ), tažné zařízení hatchback s možností zápisu do TP atd.

prodam
zadní RS diff Kit
původně z Evo 4 RS
lze použit na Evo 4-9
předěláno na gsr kardan
stav viz foto
cena 55000kc
lancer, evolution, rally, ralliart, Evo 4, Evo 5, Evo 6, TME, RS, GSR, MR, cp9a

Prodáno: Digitální klima, alu disky, mlhovky, sportovní výfuk atd, prostě všechno, co má správné Evo mít.
Na cestě do ČR je prakticky sériové a moc pěkně zachovalé Evo 4 - pravostranná japonská verze JDM. Evo 4 lze přihlásit na české SPZ. Případně můžeme zajistit přestavbu na LHD. Prakticky bez koroze. Nikdy zásadněji havarované. Dá se říci, že se jedná o pěkný sběratelský kousek. Sedačky jsou moc pěkné, neprosezené, neponičené. Nekuřák.
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 WRX pravák přestavba 22B

PŘI RYCHLÉM JEDNÁNÍ SLEVA!
Nabízím k prodeji Mitsubishi Outlander 2.0T
Původně bylo auto s motorem 4G63 ( sériová výroba ) s výkonem 200 koní.
Chtěl jsem levné auto na zimu.
Po lehké úpravě motoru šla ojnice ve 280km/h ven.
Koupil jsem druhé auto, že použiju motor. Byl jsem ale přesvědčen do nového motoru Evo 9.
Tak a teď se dostávám k úpravám:
Nový motor Evo 9
Kovaný vnitřek - písty a ojnice
Nové velké turbo org Mitsubishi
Šrouby ARP
Převodovka Evo 9 ( 5 rychlosti )
Přední diferenciál ATS ( samosvor )
Zadní diferenciál Bartášek R.I.P. ( samosvor )
Spojka AP
Vstřiky Dynamics
Vodní chladič Mishimoto
Intercooler AMS
Vačky HKS
Vačkové kolo HKS
Komplet unibal
Podvozek KW
Palivova pumpa DW 200
Display Cosvorth
Ridici jednotka Cosvorth - Pectel SQ6
Ctyri mapy - max 500Ps 666Nm
Tři režimy ALS
Launch control
Chlazení oleje vodou
Chladič serva
Brzdy Evo 8
Spousta senzorů a závodní lambdy ( 500,-€ / ks )
Spodní kryt motoru - vyrobený na zakázku
Přední rám na zakázku
Dvoje kola s toho jedny s hřebíkama
A spusta dalšího. Mam spoustu fotek z celé stavby. Nic nebylo ošizené.
Stavěl Kageki a ladilo se ve 4Turbo.
Auto je nutné vidět a svézt se. Kdo zná Evo, ví jak je něco takového levné postavit.
Prosím volat pouze zájemci, kteří ví co nabízím!
Umrdanci z Esa a AAA nevolat!!!

Prodám mitsubishi lancer jedná se o verzi 2.0 T 177 kw 4x4 s nastavení jízdního režimu ,rok 2010, najeto 298tis ,benzin + Lpg funkční ale nepoužívám pouze je nainstalované od minulého majitele auto je technicky v pořádku nová přední náprava tlumiče pružiny uložení ramena na autě po opravě automatická prevodovka SST od firmy Komvet , blow off ventil,nový intercooler ,nové filtry a oleje ,nové přední brzdy ,nové kladky a remen , rozvody dělané v 230 tis ,výbava kožený interiér navigace výhřev sedadel okna v el , couvací kamera ,pádla pod volantem ,Klima ,2x sady pneu
podobně jako:Lancer Evo ,Mitsubishi lancer rallie art 2.0 Turbo.

K PRODEJI
Mitsubishi Lancer Evo 8 2.0 4WD 430HP (Graf 4turbo)
2023- Nově Race_Hybašek + 4turbo
Kompletní kontrola motoru- Opravena hlava, Cely motor přetěsněn, Nové ložiska, Ojnice, Klika, Nové gufera, Ventily, Turbo originál Evo 9 + svody litinové ,Otevřené saní s KN filtrem, Vstřikovače 1050 injector dynamics, jednotka ECU, Nové rozvody.
Kovaný motor, Kované klika Eagle, Kované písty Wisco H, Zapalovací svíčka HKS, MAN olejový filtr, Turbo evo 9, Vstřikovače 1050 injector dynamics, Originální TIAL MVS wastegate 44mm, ECU jednotka, Originální blow off ventil TIAL Q, Hliníkový mezichladič, 3” výfukový systém Blitz Nur Spec
Spojka:
Exedy Hyper Multi Twin
Pružiny ventilů Brian Crower + titanový držák, HKS nastavitelné vačkové převody, Vrchní šrouby ARP
Palivový systém:
Palivové čerpadlo Walbro 255l
Podvozek:
Přední a zadní kryty Megan Racing, 18" ráfky
Klimatizace, Zadní airbag, Airbag řidiče, Airbag předního spolujezdce, Anti-spin, Centrální zamykání (dálkové ovládání), Dělitelné zadní sedadlo, Elektrické zdvihy (přední a zadní), Pohon všech kol, Zadní držáky ISOFIX, Posilovač řízení, Boční airbagy, Imobolizér
Cena je uvedená včetně STK + výjimky
Cena: 969.900 Kč