lhd mikina - strana 12
Počet nalezených inzerátů LHD MIKINA: 1000 - strana 12

Prodáme jako celek nebo na díly Subaru Impreza WRX (STi) model GC8 rok 1996/1997. Auto bez koroze.
Motor předchozí majitel dělal, je kovaný, ale neudělali kliku, takže jim to opět zaklepalo, na klice. V rámci toho udělali i rozvody, pumpu, svíčky, olej atd. Převodovka je STi 1994 JDM, má to velké turbo, laditelnou jednotku Efi Euro 1, stavitelný podvozek, 17 kola, větší brzdy, vepředu 4 pístky, hliníkový ramena, nějakej slušnej výfuk, 17 kola Tora. Turbo timer, tři přídavné budíky, kožené sportovní sedačky STi, volant Nardi Torino, FMIC - tedy mezichladič vzduchu vepředu, rozpěru a spoustu dalších úprav. Můžeme pomoci s přihlášením na české SPZ... k dispozici je karosérie STi s platnými doklady v ceně 35 000Kč.

Nabízím stojany / podstavce pro různé typy televizí - plazma, LCD, LED smart TV. V případě, že sháníte některý, který není v seznamu uveden, pište konkrétní model televize uvedený na štítku.
Podstavce jsou v dobrém stavu, cena 500Kč za kompletní stojan.
Převzetí v Hlinsku v Čechách, zaslání poštou po telefonické dohodě. FOTO ILUSTRAČNÍ
Blaupunkt
32/148I-GB-11B-HBKUP-EU - B32B148TCHD ## 32/233I-WB-5B2-HBKUP-EU ## 50/211I-GB-5B-FHBKUP-EU ## BA40W112BFBQKPE
Thomson
26HS5246C 27LB120S4 32HU5253 32HZ3223 32LB125B5 55FU4243
Changhong
EF24F868SD ## EF32EF868 ## EF32T718D ## ET32F718EC ## LED 32A4500H ## LED28C2000H ## LED32C2000H ## LED32C2200DS ## LED50B2510IS ## LT32GF01EB
JVC
LT-24HG35E LT-26A61 LT-32DA9BU LT-32DB9BD LT-32HG20
Orava
LT 1032 LED ## LT 632 ## LT 685 ## LT 703 DVB-T ## LT 705 ## LT 822B ## LT 824 B25B ## LT 830 LED ## LT-1099 LED ## LT-823 LED ## LT-830 LED
Gogen
32950 HD DVBT ## DLF40285SMART ## TV LCD 32761 ## TVF40550WEBW ## TVF40N525T ## TVF40N550STWEBW ## TVF48P525T ## TVH 19134 ## TVH28266 ## TVH28N450TWEB ## TVL 32847 HDP DVB-T ## TVL32138MP4RR ## TVL32780WEBW ## TVL32921
Technika
22LF-912 ## 32 904A DLED ## 32 904B AW14 ## 32C-914 ## 32C-934 ## "40"" 904B AW14" ## 42-278-AW15 ## 904ADLEDFHD SS14 ## LCD 26-107CE ## W216/55G-GB-TCU-EU
Finlux
32FLD137BU ## 32FLD760P ## 39FLHZR168S ## 39FLZR274X
Telefunken
19 LED 100 ## 32 LHD 302 PVR ## T32TX182DLBP ## T39FX189DLBP ## T40FX189LBP

prodám veškeré náhradní díly z LHD Evo 5 RS
interier Evo 5
malé brzdy
zadní RS diferenciál
přední spera
vše funkční
prodáno:
volant
převodovka
koleno sání
nasavaci část do airboxu
lancer, evolution, Evo 6, ralliart, mitsubishi, Wrx STi, rally

Nabízím k prodeji MODUL LHD Automatické sklopení zrcátka + Otvírač, Zavírač okna, Okna Speed Lock. Pro auta Toyota Land Cruiser J150,Toyota Land Cruiser Prado. Rok vyroby od 2010 - 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022. Možnosti montaže včt. Aktivace.

Sháním papíry na Cappuccino, je jedno jestli pravák nebo levák, hlavně aby byly živý. Můžou bejt i z jinejch zemí EU.

Prodám Mitsubishi Lancer Evo X SST 55000 km rv. 2008 LHD top stav bez koroze, nehavarované. Více po tel.

Prodam odborne opravenou 6-rychlostni manualni prevodovku MQ350.
Pro identifikaci Vašej prevodovky je potrebne vedet kod prevodovky pripadne VIN čislo karoserie vozidla.
Prevodovka pasuje do tychto vozidiel:octavia,yeti,golf,touran,passat,superb2... k motorom 2.0TDI CR od roku 2010.
Má novo vyrobené uloženie ložiska hnacej hriadele, (na trvalo odstránená závada šesťkvaltov) nové ložisko hnacej hriadele, nové guferá, vymenené poškodené diely a je po celkovej kontrole.
Na uloženie hriadele doživotná záruka.
Prejavy závady uloženie ložiska hnacej hriadele:
- Hluk pri preraďovaní rýchlostí ( hlavne na 5. rýchlosť)
- Hluk na voľnobežných otáčkach.(podobný ako pri vybitom dvojhmotnom zotrvačníku)
- Občasné prepadnutie spojkového pedálu. (pri vymačknutí spojky keď je noha s plynu dole a zaradená 5-ka)
- Hlukové prejavy pri zmene záťaže (ubranie a pridanie plynu - pohyb hnacej hriadele)
- Vozidlo má tendenciu pri zaradenej rýchlosti po vyšliapnutí spojky samovolne poťahovať čo má za následok, že po zastavení nejde zaradiť alebo vyradiť rýchlosť. (hlavne jednotka a spiatočka)
Všetky prevodovky su opravovane osobne u nas na slovensku v Prievidzi!
Osobny odber možny v Mosty u Jablunkova(73998) nebo Bílá(73915).
Tel. kontakt: +421949334154 (i WhatsApp)
Tel. kontakt: +421944252471
Cena prevodovky je od 10500,- kč - staru je nutne vratit!
Pro motorizace: CFHC,CFFB,CFGB,CBBB,CBDC,CEGA,CLCB,CLCA,CBAA,...
Pozor na lacne nekvalitne repasy z polska ktore len prekupuje večšina konkurencie !

Prodam odborne opravenou 6-rychlostni manualni prevodovku MQ350.
Pro identifikaci Vašej prevodovky je potrebne vedet kod prevodovky pripadne VIN čislo karoserie vozidla.
Prevodovka pasuje do tychto vozidiel:octavia,yeti,golf,touran,passat,superb2... k motorom 1.9TDI PD 4x4,2.0TDI PD i CR + 4x4.
Má novo vyrobené uloženie ložiska hnacej hriadele, (na trvalo odstránená závada šesťkvaltov) nové ložisko hnacej hriadele, nové guferá, vymenené poškodené diely a je po celkovej kontrole.
Na uloženie hriadele doživotná záruka.
Prejavy závady uloženie ložiska hnacej hriadele:
- Hluk pri preraďovaní rýchlostí ( hlavne na 5. rýchlosť)
- Hluk na voľnobežných otáčkach.(podobný ako pri vybitom dvojhmotnom zotrvačníku)
- Hlukové prejavy pri zmene záťaže (ubranie a pridanie plynu - pohyb hnacej hriadele)
- Vozidlo má tendenciu pri zaradenej rýchlosti po vyšliapnutí spojky samovolne poťahovať čo má za následok, že po zastavení nejde zaradiť alebo vyradiť rýchlosť. (hlavne jednotka a spiatočka)
- Občasné prepadnutie spojkového pedálu. (pri vymačknutí spojky keď je noha s plynu dole a zaradená 5-ka)
Všetky prevodovky su opravovane osobne u nas na slovensku v Prievidzi!
Osobny odber možny v Mosty u Jablunkova(73998) nebo Bílá(73915).
Tel. kontakt: +421949334154 (i WhatsApp)
Tel. kontakt: +421944252471
Cena prevodovky bez funkce štart-stop je od 9500,- kč - staru je nutne vratit! (4x4 od 10500,- kč)
Cena prevodovky s funkci štart-stop je od 12500,- kč - staru je nutne vratit!( LNZ PFL NFU PGT LQU NFZ NFV LPR PFM MKH NGC MHA )
-prevodovka s kodom:KDX,FWZ,NFQ,JLS,KNP,LNN,ESW,FMU,KNQ,FUQ,FEK,KXY,KDL,JLR,LNM,NFR,NFM,KNW,FMQ,KXY,KXU,NFU,GNE,LHD,NFP,JLT,HDU,KNY,KDN,JMA,ERF,FMH,EFF,GRF,KXX,KNS,HDV,JLU,DRW,LMN,FSM?FJW,MAY,KXZ,HVS,KDM,KDS,KXW,KNR,FWA,.... ak sa kod Vašej prevodovky nachadza v hore vypisanych kodoch tak prevodovku mam.
Pro motorizace: BMM,BMP,BMN,BMR,BKP,BUZ,BVE,BMA,BWV,AZV,BKD,BJB,BKC,BLS,BXE,CFHC,CFFB,CFGB,CBBB,CBDC,CEGA,CLCB,CLCA,CBAA,...
Pozor na lacne nekvalitne repasy z polska ktore len prekupuje večšina konkurencie !

Dobrý den, prodám moc pěkný Nissan Skyline GTS25t Type M2 1997, legendární motor RB25DET atd. Znalcům jistě není nutné tuto legendární raketu na kolech představovat a dlouze popisovat. Lze přihlásit na české SPZ, není v ceně. Motor je cca 1500km po GO (detaily dodám), jednotka Nismo je už naladěna na náš benzín 100 oktanů, vyměněny všechny kapaliny atd. Moc pěkný lak. Všechny klíče, slušné audio. Více fotek je zde:
Cena je víceméně pevná. Výměna prosím jen za opravdu zajímavé sportovní auto nebo veterána. Děkuji
FOR SALE VERY NICE NISSAN SKYLINE GTS25T TypeM2: (1G) 2 Door Coupe; (2GK + 11V) RB25DET; (4B) 2WD HICAS; (7F) 5 Speed Manual; (15A) Rear Wiper; (16L) Rear Strut Tower Bar + Trunk Lid Trim + GTS25T Type M2 (2 Door); (17C) Skyline Sound System; (18A) Passengers Seat Airbag. Setup: nissan skyline gts-t r33 1997 133800 km rb25det - renewed with Neo parts coilovers tein gtr gearbox turbo kkk bigger fuel pump bosch 044 external gate hks magnifold handmade downpipe handmade intercooler blitz air intake hks blowoff greddy epica muffler kakimoto ecu nistune 2502 chip stage 2 clutch kit - new wheels rays cv pro 9.5 11.5j steering wheel nardi torino blitz Recaro seats etc.
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug Hawk JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Race Přestavba EU Impreza Subaru Lancer Skyline Supra Silvia 180SX Dekra Celica GTFour GT4
Značka: Nissan
Model: Skyline
Typ: GTS25t Type M2 1997 v ČR
Karoserie: Kupé
Palivo: Benzín
Převodovka: Manuální
Poháněná kola: Zadní
Barva: Modrá metalická
Rok výroby: 1997
Najeto: 133 800 Km
Výkon: 210 kW (286 koní)
Zdvihový objem: 2500 ccm
Pohotovostní hmotnost: 1225 Kg
Maximální rychlost: 225 Km/h
Zrychlení 0-100: 5.2 s

Kúpim nissan s14 200sx, 240sx, zenki, kouki v hocijakom stave pojazdne, nepojazdne, burane, LHD, RHD s tp bez tp pripadne diely na cene sa isto dohodneme
#s14 #200sx #240sx #180sx #rps13 #ca18det #sr20det #rb25det #turbo #rs13 #ps13 #hs13 #nissan #silvia #onevia #drift #s13 #zenki #kouki #turbo

Hledáme řidiče skupiny C (C+E VELKOU VÝHODOU) ze schopností udržovat skladovou evidenci vratných obalů.
Hledáme někoho, komu nevadí různorodá práce a kdo nemá problém sednout z kamionu do dodávky nebo třeba pracovat na skladě. Zabýváme se logistikou květin
Práce na HPP nebo zkrácený úvazek .
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
ŘP skupiny B,C,E
Co vám můžeme nabídnout
Flexibilní pracovní dobu, pravidelnou mzdu, příspěvek na pohonné hmoty, firemní akce, férové jednání
Začátek pracovní doby vždy od 6:00hod ráno
Plat od 30.000 Kč
Informace o pozici:
Místo pracoviště: Praha - Horní Počernice 1617
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru:Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu:Pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce
Požadované vzdělání: Základní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice vhodná pro důchodce
Pozice vhodná pro uprchlíky z Ukrajiny
Kontakt:
Zaměstnavatel:LHD service, s.r.o.
Kontaktní osoba:Andrea Hegrová
Telefon:00420764472
email:info@

prodám originální, nové, jen rozbalené podlahové koberečky do Discovery 3 LHD, materiál guma a černý semiš číslo dílu EAH500040PVJ

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.

Pěkné nebourané STI, MY 2009, 2.5 turbo 221kW, najeto poctivých 134 tis km (serviska), evropská LHD verze, původ SRN, vše sériové kromě výfuku Invidia - zapsáno v TP. Barva tmavě šedá perleť. Nyní čerstvá STK, po celkové kontrole, výměně kapalin, nové přední kotouče a destičky, nová ložiska kol, vyleštěná světla, krásně zachovalý interiér, přední spoiler a prahy STI line, verze TOP s bezklíčovým přístupem a Recaro sedadly, bez chyb. Michelin Pilot5 rok staré 80%.

Růžový kupovaný listopad 2021-max 3x na sobě. Velikost S. V pase je na stáhnutí. Značka LHD. Barva béžová, ale vypadá jak světle růžová.

Zdravím, chtěl bych nabídnout své bmx na kterém už skoro nejezdím a jen mi zabírá místo.
Jde vidět že rám už má něco za sebou. Má mizernej lak, plno šrámů a dokonce svár pod hlavovým složením. Už skoro rok mi leží v garáži a začíná se objevovat koroze na sváru - nemá vliv na pevnost,
Jezdil jsem na něm dlouho bez problémů a myslím si, že ještě něco vydrží. Ostatní díly jsou v dobrém stavu, jen trochu vrže střed.
Rám: Federal 21 (nevím model ani rok bohužel)
Řidítka: Stolen trap 9.25
Vidlice : Subrosa
Představec : Subrosa
Převodník : Stolen, jako nový
Sedlo : Federal
Přední kolo : náboj i ráfek Rant, skoro nový plášť Mafia Lagos Crawler
Zadní kolo : LHD náboj i ráfek Rant, plášť: 70% Shadow VALOR
Skoro nové pedály Thermalite
Nejlepší by byl osobní odběr, kolo si můžete vyzkoušet, ale po domluvě by asi nebyl problém poslat.