loziska olomouc - strana 8
Počet nalezených inzerátů LOZISKA OLOMOUC: 1000 - strana 8

Prodám ložiska
ZKL 6309 TPX 45x100x25 ČSN 02 4630
ZKL 6305 TPX 25x62x17 ČSN 02 4630
ZKL 6304 TPX 20x52x15 ČSN 02 4630 13 ks
ZKL 6205 TPX 25x52x15 ČSN 02 4630 5 ks
Gufero 20x38x10
Gufero 12x30x10
Gufero HC6 315-666

Prodám nepoužitá ložiska a upínací pouzdra. Volejte na TEL. INA SL 04 5016 P/PP Germany 1 kus, SKF 3314 A USA S 1 kus, SKF 22219 E GT EXPLOREL BRITAIN 1 kus, SKF YSA 212-2FR ITALY M 02D 1 kus, FAG N216E 1 kus, KBC 6213 D KOREA 50 kusů, INA 01/011 RNA/NA 4852 GERMANY 1KUS. ...

Prodám svoji ramku.. je to rok 2003
(Je to 20 let staré auto takže má nedokonalosti)
Každopádně ja dělal koplet generálku zadní nápravy (ložiska gufera.. cely diff včetně samosvoru)
Vyměněny obě přední ložiska.. bohužel dementi poslali bez díry na čidlo abs takže je momentálně nefunkční abs
Oprava lpg nádrž pod autem.. nove hadice vstřiky filtr a repas reduktoru (chtělo by nechat seřídit přes diagnostiku nemám na to vůbec čas)
Svíčky cívky přetěsněné celé sání (kontrola ventilů)
Výfuk od katalyzátoru až dozadu nový
Oprava elektriky na celem autě bylo to dost zajímavé..
Auto má novou masku světla a pozičky na střeše (světla jsou Alpharex za 24tis,,, takže žádná Čína)
A původní masku i světla mám
A nakonec jsou chycené zadni lemy.. zasloužily by udělat
Dohoda je možná pokud bude člověk normální( nemám moc času na vymýšlení, práci mám na druhé straně republiky)
Možná výměna za něco zajímavého

Prodám 2 nové ložiska diferenciálu na b16/b18 oem Honda. Značka NTN
Rozměry 80x40x18
Cena za komplet 1700 Kč (poštovné v ceně)

Oběhové čerpadlo pro topné systémy IBO OHI 25/40–180
Čerpadla IBO Ohi jsou vybaveny přepínačem 3 rychlostí mechanického otáčení rotoru motoru, čímž se zaberpečuje optimální spotřeba elektrické energie v závislosti na specifických podmínkách vytápění v domě.
Hlavní výhody čerpadel z modelové řady OHI:
úspora elektrické energie a paliva v kotli
standardní rozměry
jednoduchost použití a instalace
dlouhý bezporuchový provoz
materiály a díly jsou odolné vůči agresivnímu vodnímu prostředí a nevyžadují dodatečné náklady na údržbu
konstrukce umožňuje oddělit řídící jednotku od čerpadla v případě poruchy nebo údržby
tichý provoz i při vyšších rychlostech díky použitému materiálu ložiska
Technické parametry:
materiál: litina, vrchní vrstva antikorozní smalt
materiál ložiska: sklokeramika
napájení: 220–230V / 50Hz
jmenovitý proud: 0,41 A
výkon na základě rychlosti (1/2/3): 38W / 53W / 72W
maximální průtok na základě rychlosti (1/2/3): 18L / min / 36L / min / 48L / min
teplota média: 2–110 ° C
maximální tlak v potrubí: 10 bar
ochrana: IP44
výtlak: 4 m
montážní délka: 180 mm
potrubí: 1 "
připojovací závit: 1 1/2" (6/4")

Nabízím Babetu 210, dvourychlostní,motor po G.O., ložiska,gufera, nová ojnice, jehlová ložiska,výbrus, nově udělané spojky,tyristor, palivový kohout, perfektně řadí, čistý chod motoru, nový lak, plně funkční,jediný nedostatek je nefunkční tachometr, špatné šnekové ústrojí.Jinak velmi pěkný stav.

Rok výroby 1992, výkon 45 kw, najeto cca 33400km. Stk do 2024, není problém před prodejem udělat novou.
Předchozí majitel byl ročník 1950 a za 10 let najel 11k km (na motorce jsou původní kotouče, vše v původním stavu, nepadená, k moto i protokoly z technických a faktury za servis za posledních 10 let). Ložiska v kolech a řetězovka ok, pneumatiky jsou již staršího data (přední 2012, zadní 2019). Minulý rok jsem vyměnil ložiska v řízení, gufera a olej ve vidlici + vyšší podložky pod pružiny, brzdovou kapalinu, olej, filtry a baterku.
K motorce je tankvak Shad SL12, nosiče bočních kufrů a plastové kufry Yamaha.
Mám i druhý motor, spojku a pod.
Prodávám, protože jsem za rok a půl najel asi 1000 km a vracím se na enduro.

atraktivní skládací koloběžka SULOV RELIGIO
odlehčený rám z 100% hliníkový
kolečka 145 mm PU 80A
ložiska ABEC 7
nastavitelná výška řídítek (min 82 / max 92 cm)
pěnové rukojeti
nášlapná plocha 47 × 10,5 cm s protiskluzovou úpravou
maximální hmotnost uživatele 100 kg
splňuje normu EN 14619
Stav viz foto, nutno vyměnit zadní ložiska !!!
#sulov #kolobezkasulov NEVOLAT,JEN SMS NEBO EMAIL!!!

Prodam 3 roky stare pouzivane inline brusle model K2 SODO. cena nových 6000,- Pro zkusene rychle bruslare. Mozna to tak na fotkach nevypada, ale jsou docela zachovale.
Základní parametry
při průměru koleček 100 mm zapomeňte na hlemýždí závody, pojedete jako utržený vagón
tvrdší kolečka s tvrdostí 90A si pohrají s rovným terénem ulic a umožní jízdu ve velmi vysoké rychlosti
ILQ 7 jsou kvalitní ložiska, která naplní potřeby streetových bruslařů toužících po rychlostních rekordech
klasické šněrování na tkaničky je jednoduchým a účinným systémem upevnění
Brusle jsou pouzivane, par oderek, ojeta kolecka, ale nic pro ostudu. Jsou k dalsimu pouzivani, rozhodne ne k vyhozeni. Jsou tezsi a bytelnejsi, pro tvrdsi zachazeni a tezsi pokrocile bruslare, jsou i do mesta, na kostky k prejizdeni chodniku, i na dlouhe rovne trasy. Jsou hodne rychle. Neni vyslovene nutne, ale muzou se vymenit kolecka, loziska jsou na tom dobre, staci je rozebrat, vycistit a dat novou vazelinu. Ja tak delaval, nechrasti. Nove staly pres 6000, ja prodavam za 1200,- . Brusle nepachnou, ja na zapach od nohou vubec netrpim, vzdy jsem nosil kvalitni ponozky a po kazde jizde daval vysouseci vlozku. Po Ceskych budejovicich zavezu zdarma domu. Pred predanim je umyju.

Ročník: 2010
Objem: 449 ccm
Počet majitelů: 2
Původ: ČR
STK do 04/2024
Celkem: 273 mth
Jsem druhý majitel a jsem nucen prodat kvůli zdravotnímu stavu. Přes minulou zimu 2021/2022 byl dělaný velký servis, motorka byla rozebraná do šroubku, servis tlumičů, vyměněny všechny ložiska a motor odvezen na GO. Po 10 mth od go kontrola ventilů a rozvoďáku v Shiva moto Uhříněves. Nyní od GO 25 mth. Generálku mohu doložit foto, fakturou, starými díly a aktuálním stavem motorky.
baterie kupovaná 05/2020 pravidelně dobíjená
Tubliss systém v zadním kole, vepředu duše.
převatovaný výfuk
Polepy Six Days
Přešité sedlo s gel. polštářkem
CNC doplňky
GO motoru:
Titanové ventily sací/výfuk
Honování válce
Píst (druhý)
Rozvod. řetěz včetně vodítek
Ložisko v ojnici - lisování a vyvážení
ložiska v převodovce a motoru
všechna těsnění a gufera
sada spojky
svíčka
mnoho dalšího... mám k tomu štos faktur
Motorku jsem si chtěl nechat do smrti tak jsem na tom nešetřil. I když je to stará vrána tak jede nádherně.
O běžnou údržbu se starám sám, pravidelně měním olej (Motorex) a filtry do 5 ti mth nebo po okruhovém ježdění či náročném enduro dní. Bzrdovka pravidelně měněna. Všechno na motorce funkční. Aktuálně vyměněn olej po zimě.
Motorka je 2v1. Jsou tam silnější pružiny a přeskládané manžety a díky nastavitelným tlumičům a velkému přednímu kotouči se dá motorka použít na plnohodnotný motard.
K motorce mám milion náhradních dílů, další dvoje plasty, různé krytky, páčky, padáky, asi 5 ks olej filtrů, dva vzduchové, 3 litry oleje.

Měl bych tu na prodej nebo na výměnu Seat Leon 1M 1.9TDI 96KW s chipem na 120KW, nájezdem 286tkm a STK do 03/2024.
Není to auto bez investic, vady na kráse má, chtělo by to pár věcí udělat. Auto jsem bohužel pořídil s pár skrytýma vadama. Postupně některé dávám do kupy protože s prodejí/výměnou nějak nespěchám, ale nemám na to zrovna moc času a hlavně na svoje krátké trasy potřebuju spíš benzín.
Plusy:
-Topsport nárazníky, prahy a kola 17” (stav zrovna Top není)
-Elektrické sedačky kůže a alcantara
-Loketní opěrka
-Okna v elektrice
-El. sklápěcí zrcátka
-Climatronic
-Příprava na subwoofer
-Plnohodnotná rezerva
-Zadní okna ve folii
-1DIN radio s vyjíždějícím displejem
-Cupra podvozek
-Dálniční známka do ledna 2024.
Auto jede parádně, reakce na plyn téměř okamžitá (žádný turbolag), spotřeba záleží na stylu jízdy (osobně jsem s tím jezdil za 5.9/100 ale i za 7.8/100). S autem jsem najel cca 6600km a nikde mě nenechalo.
A teď mínusy:
-Chtělo by to udělat spojku, při plném plynu na vyšší kvalty semtam klouzne. (Slečna předešlá majitelka nechala auto nachipovat a to že to sériová spojka asi neutáhne neřešila)
-Místama povrchová koroze, kosmetika.
-Místama kosmetika v interieru.
-Na přední nápravě by to chtělo udělat ramena, ložiska a tyčky řízení
-Nefunkční přední repro
-Nefunkční zadní stahovačky (motorky běží, okna nestahujou)
-Klasická bolístka, trošku teče olej z EGRu, toho že by ubýval jsem si ale nevšiml.
-Chtělo by to přetěsnit ventilové víko
-Plovák je při malém množství nafty v nádrži občasně zmatený a ručka lítá sem a tam.
-Pravé zadní dveře nejdou otevřít, asi spadlé lanko kliky.
-Na kapotě byla vylepená nálepka nějakého Havířovského autoservisu, postupně se jí snažím zbavit.
Je možné že se tam skrývají i nějaká další překvapení, jak říkám, prodejce (otec předešlé majitelky) semnou celkem vyjebal, věděl jsem jenom o vadách kterých jsem si sám všiml, sám mi neřekl nic. Za tu dobu co auto mám jsem si každopádně ničeho dalšího nevšiml.
Co na autě údajně dělala předešlá majitelka:
-240xxx km rozvody
-200xxx km nové turbo
Co já:
V prosinci se dělal olej, filtry, komplet zadní brzdy a ložiska, lanka ručky a kupovaly se nové zimní gumy.
Závady jsou zohledněny v ceně, normálnímu ježdění nebrání a postupně je řeším, teď mám v plánu udělat tu spojku, přední nápravu a nějaké ty menší prkotiny.
Na výměnu hledám něco v benzínu. Hatchback, sedan, coupe, bawor, koncern, je mi to jedno. S doplatkem z mé strany nemám problém, rozumné dohodě se nebráním.

Prodám yamaha yz 125 rv. 2011.
Po kompletní GO motoru: nová klika, ojnice, píst, všechny ložiska a gufera, opravná sada karburátoru, řetěz, retězka motoru, rolnička na kyvce, řadička, zadní brzdová páka, přední brzdový kotouč s destičkami.
Honování válce + ojka + klika + píst dělal Oulehla (kdo zná, tak ví).
Motor skládal Moto Fík. (platí totéž)
Momentálně zajetá a najeto 161,8 Mh, po GO motoru 5,2 Mh.
Ježděno pouze na 100 oktan a plnou syntetiku.
Chytá na první dobrou, jak za studena tak i za tepla.
Koleno + koncovka Doma Racing.
Ke krose přidám pneumatiky (některé jsou i na písek), pomocník startu, nové zadní brzdové destičky, novou svíčku, nové ložiska do kola, pračka na filtr, starou kliku s ojnicí.
Syn měl vážnou nehodu a tím pádem skončil s motorkama.
Na SMS a Email NEREAGUJI, POUZE VOLAT!
Spekulanti NEVOLAT, ušetříte čas sobě i mně.
Cena 75 000 Kč, při rychlém jednání se nebráním slevit.

Prodám Sadu spojkového ložiska a krytu na traktor Zetor 25. Katalogové číslo Z253073.00 Jedná se o upravené Ložisko ZVL 51108 a jeho kryt, kterým se fixuje do vysouvací objímky viz foto. Objímka není součástí dodávky. Kvalitní výroba.Díly prodávám i samostatně. Podívejte se na ostatní moje inzeráty. Posílám i na dobírku, balíkovna +120 Kč, ČP balík do ruky +200 Kč

Prodám nové orig. náhr.díly na HDJ80 24V- přední destičky 04465-60020,sada těsnění převodky řízení04445-60050,koš zadního diff.41301-60021,hřídel a ozubenné kolo přídavné převodovky 36211-60040+36212-60100,adaptér olejového filtru pro uchycení snímačů,ložiska homokinetického kloubu 90381-33001,horní ložiska ojnic 90999-73137,dále použité funkční díly- P+Z kardan.

Prodám značkovou freestyle koloběžku Blunt One S3 Green/Orange.
Koloběžka pokročilé konstrukce pro výšku jezdce do 150 cm.
Ke koloběžce jsou navíc řídítka ETHIC DTC PRO TRIANON 670 mm BLACK a FENDER (chránič kolečka).
Šířka: 120 mm
Délka: 485 mm
Prostor pro nohy: 345 mm
Materiál: Hliník - Aluminium (6061-T6)
Pro kolečka velikosti: průměru 100-110 mm, šířky 24 mm
ŘIDÍTKA (původní)
Materiál: Ocel
Výška: 560 mm
Šířka: 540 mm
Objímka: 2 šrouby
Řídítka ETHIC (dokupována navíc za cca 1300,-)
Výška: 670 mm
Šířka: 560 mm
VIDLICE:
Komprese: IHC
Materiál: Ocel
Pro kolečka velikosti: průměru 100-110 mm, šířky 24 mm
Ložiska Headsetu: Profi
KOLEČKA:
Průměr: 110 mm
Šířka středu: 24 mm (standard)
Šířka gumy: 24 mm (standard)
Středy: Hliníkové
Guma: PU, tvrdost 86A
Ložiska: ABEC-9
Hmotnost koloběžky: 3670g
Koloběžka pořízena jako nová ze Scooteringu.
Koloběžka je plně funkční, seřízená, neklepe a nevrže.
Cena, vč. řídítek s novými gripy navíc, je 1890,-

Prodám tuto nevyužitou pilu. Nová hřídel a ložiska v motoru, nová ložiska vhřídeli, nová řemenice a řemen, je skladná a lehká. Přídavné, sundávací kolečko na přejíždění. Prořízne 20 cm polena. Nabroušený kotouč.
Pouze volat.

Prodám převodovku GRS905R po kompletní repasi,
nová ložiska , synchrony , kompletní přetěsnění retarderu -manžety akumulačního válce, ložiska,2x pístek , manžety hřídele, splachovače /