mapa atomovych krytu - strana 20
Počet nalezených inzerátů MAPA ATOMOVYCH KRYTU: 1000 - strana 20

Bullock Defender - nové zboží
FA vč. záruky a odpočtu DPH
Popis produktu
Bullock představuje Defender, univerzální mechanické zabezpečovací zařízení na volant, které zajistí jakýkoli typ vozidla díky celkové ochraně volantu a také zabrání krádeži airbagu. Je žádaný pro automobily, kde nelze použít zabezpečení pedálů Bullock, a to u vozů s automatickou převodovkou a u vozů, kde je řídící tyč umístěna mezi pedály, např. Mercedes Vito.
Defender, který je vybaven praktickým vymezovacím ramenem, regulovatelným buď na výšku nebo na délku, může být aplikován na jakýkoli typ volantu pro zabezpečení každého typu vozidla. Inovovaný a patentovaný systém zamykání zajišťuje maximální praktičnost a snadnost při použití tohoto výrobku. Díky svým rozměrům a váze je vhodný také pro ženy (váha 2,56 kg). Spodní strana bezpečnostního zařízení je potažená měkkou gumou, která chrání volant před poškozením. Bullock Defender je vyroben ze speciální oceli a je certifikován – TÜV ISO 9001
Návod k použití:
Uchopíme DEFENDER za rukojeť, zasuneme klíč do zámku a otočíme klíčem ve směru hodinových ručiček. Dojde k uvolnění spodního černého, pogumovaného krytu volantu. Šroubem rameno prodloužíme nebo zkrátíme tak, aby se opíralo plochou o palubní desku. Ve spodní části ramene jsou pro kontakt s plochou červené koule.
Šroubem vymezujeme pohyb ramene, vyšroubováním omezujeme pohyb nahoru. Seřídíme podle potřeby. Defender s vytyčeným ramenem nasadíme na volant a stlačením spodního černého, pogumovaného krytu volantu dojde k automatickému uzamčení bezpečnostního zařízení. Rameno s koulí se opírá o palubní desku.
Při demontáži vsuneme klíč do zámku, otočíme ve směru hodinových ručiček a povytažením směrem nahoru dojde k otevření mechanického zařízení.
Defender je vybaven 3 ks klíčů.

Prodám originál spodní díl krytu vzduchového filtru pro VW Scirocco, Golf 1, vyráběné v letech 1985-1992 se vzduchovou hadicí průměr 60 mm.

Na prodej nové těsnění krytu rozvodu Nissan 2,5dCi .
Výrobce: ELRING Germany – 902970 .
Použito v různých modelech Nissan s motorem 2,5dCi YD25DDTi .
OE číslo pro porovnání:
EL902970
902970
902.970
13520-AD201
13520-BN80A
13520AD201
13520BN80A
/ / / / /
Cena je i s poštovným, platba jen předem na účet !
Kontakt na inzerát přes formulář níže e-mailem .

Na SMS NEREAGUJI, předchozí zkušenosti stačily.. Děkuji za pochopení.
Nabízím používaný, ale plně funkční Alarm. Rozsahem vhodný do kanceláře, bytu, garáže, dílny a menších objektů...
Vyzkoušeno, proveden update firmware na poslední uvolněnou verzi V 7.00.012
Co Umí:
Bezdrátová nadstavba magellan 433MHz přímo na desce. Široká paleta bezdrát prvků, včetně klíčenek, čidel atd.
až 5 zón drátových (V ATZ 10 zón)
až 32 zon v kombinaci s bezdrátovými
Dva podsystémy
4 PGM (programovatelné výstupy)
V Setu (Prvky otestovány a plně funkční) stav mohu garantovat!
Deska MG5050 včetně dvou antének.
Klávesnice LED horizontální K10H, stav jako nová...
Ocelový Box cca 30x30x9cm s trafem 40VA a tamper kontaktem (drobné pohnutí krytu boxu - téměř není vidět).
Jedno drátové PIR (pro plus..), mírně zažloutlé od slunce.
Jedna vnitřní sirénka se stroboskopem
Akumulátor není součástí - 12V/7Ah je ideální pro tento druh zařízení a velikost bedny.
Dále k setu zdarma:
Programovací rozhraní USB (alternativa k I307 - ověřeno pro nastavení i upgrade firmware)
Siréna - asi by vydRžela i venku, stav jako nová a funkční...
3x PIR v nezkoušeném stavu, nečištěné, zažloutlé plasty a možné drobné poškození plastů (packy krytů).
Při žádosti mohu sdílet návody v elektronické podobě, sw pro nastavování (Babyware), částečně podporu pro nastavení.
Možno přidat za příplatek bezdrát čidlo PMD2P - 433MHz. Čidlo je plně funkční! Napájení 3 mikrotužkové baterky. Běžně v takových čidlech měním baterky po 3 letech. Nabízím za 650Kč.
Možno přidat za příplatek bezdrátovou klíčenku REM1 (433MHz - napájeno CR2032). Umí kodovat/odkodovat a případně i aktivovat PGM... Plastový kryt má opravený šroubek - vsazeny mosazné vložky (Plastové sloupky se zde po čase rozpadají i na nových krytech). K této klíčence jde obal stále koupit i nový (cca 200Kč)! Nabízím za 450Kč.
Možno přidat za příplatek ZÁLOHOVANOU venkovní sirénu SATEL SD-3001. Umí více tónů až 120dB!Akumulátor 12V/1,2Ah není osazen, tak musíte pořídit nový nebo můžete provozovat bez něj. Siréna to umí a nabízí dost širokou paletu nastavení. Plasty sirény jsou zvenku zažloutlé, ale vše je v perfektním stavu! Nabízím za 499Kč.
Montáž a nastavení vyžaduje zručnost a základní znalost elektroniky, nicméně Paradox značka je velmi spolehlivá
Pro více detailů mi napište, pokud budu vědět - rád odpovím. Nabízím slušné a fér jednání, totéž předpokládám u kupujících.
V případě zaslání bude připočteno poštovné dle ceníku.
ČP: platba předem 150Kč, dobírka 200Kč. Nyní možno i Zásilkovna (109 Kč, dobírka +23Kč).
Nyní možno i zaslání na Slovensko prostřednictvím Zásilkovna (platba předem 85Kč, dobírka 104

Zásuvková skříň (rozváděč nízkého napětí) FAMATEL v340 IP44 jištěná s chráničem 40/4/003, zásuvky 4x230V/16A (s ochranným kolíkem dle ČSN), 1x400V/16A/5pól, 1x400V/32A/5pól, jistící přístroje EATON 10kA: 2xPL7-B16/1, 1xPL7-B16/3, 1xPL7-B32/3, PF7-40/4/003 na vstupu (citlivost na reziduální proud 30mA, rozměry: 398x266x153mm
Rozvaděč je použitý,nicméně jako nový,vada je v nalomených držácích plastového krytu jističů (viz foto),které ale nemají vliv na uzavření průhledného krytu.Na vrchní straně skříně je namontována vývodka pro přívodní kabel.Cena nového rozvaděče v e-shopu výrobce je 6800 Kč.

Dobrý den,
Prodám sportovní pedály pro automat .Vyrobeno z nerez oceli.Určeno pro vozy s automatickou převodovkou.Sada 3 kusů krytů pedálů. Montáž se provádí nasazením na místo původních obyčejných pryžových krytů pedálů. (Nic složitého, otázka páru minut)
Použití :
Seat Leon 3
VW Golf 7
Skoda Kodiaq
VW Tiguan 2
Skoda Octavia 3
Škoda Superb 3
Touran
Passat b8
a další…
Pedály jsou nové, nepoužité. Pošta 100,-

Nové.Předání osobně. Made in England.
FAI AutoParts RC1085S - Těsnění krytu hlavy válce.
CHRYSLER GRAND VOYAGER III VAN (GS)
PT CRUISER (PT_)
PT CRUISER (PT_)
STRATUS (JA)
VOYAGER / GRAND VOYAGER III (GS_, NS_) 2.4 AWD
VOYAGER III VAN (GS_) 2.4 (GSHY52)
VOYAGER IV (RG, RS) 2.4
JEEP CHEROKEE (KJ) 2.4 4x4
WRANGLER II (TJ) 2.4

dobrý den, nabízím
zářivkové svítidlo pro nouzové a orientační osvětlení, difuzor z čirého PC - zdroj 1 hod.Universální nouzová zářivková svítidla určená pro orientační osvětlení a dočasné i trvalé nouzové osvětlení prostorů, s teplotou prostředí od 0 °C do +40 °C.
Způsob montáže: Na zeď
Typ zdroje: Zářivka
Včetně lampy: ANO
Patice: G5
Výkon: 8 W
Material krytu: Plast
Barva uložení: Bílá
Material krytu: Plast průhledný
Typ indikátoru: Only single-sided
Labelling type: Nálepka
Elektroinstalace: Pohotovostní režim přepnutí
Systém napájení: Periferní (jednotlivé baterie)
Nominalní napětí: 220 V
Třída ochrany: II
Stupeň krytí (IP): IP42
Délka: 356 mm
Šířka: 136 mm
Výška / hloubka: 79 mm
Rozlišovací vzdálenost : 25 m 8590515430185
možno zaslat přepravní společností, zboží nové - originální balení, původné cena - 1142,- cena nyní 450

Nabízím ochranný nástřik podvozků a dutin automobilů. Tlakové mytí podvozku proudem vody a nechá se zaschnout. Demontáž kol, plastových krytů podběhů a krytů podvozku. Zbylá skrytá místa nečistot se po zaschnutí na celém podvozku očistí tlakovým vzduchem. Zakryjí se brzdové díly kol, svorkovnice a jiné elektro instalace, spoje potrubí paliva a jejich filtr, hlídací prvky náklonu náprav, výfuk apod. Zkorodovaná místa se očistí mechanicky a pak ošetří přípravkem proti korozi 2x Brunox Epoxy. Doba procesu reakce se rzí a vytvrzení trvá 12 hod. Ten odstraňuje rez na principu jeho přeměny na stabilní sloučeninu železa. Provede se nástřik dutin a podvozku vysokotlakou technikou. Po zaschnutí se namontují zpět zdemontované kryty podvozku a plastových nadkolí. Tato aplikace trvá asi 3-5 dní dle typu vozu a stavu koroze. Není vhodné práci uspěchat.
Cena 6500,-
Dále provádíme výměnu brzd, výměna olejů, výměna opotřebovaných komponentů podvozku
Lokalita Náchodsko
Kontakt
mob :
email : verner29@

GAZ Volga 24 ozdobné kryty A a B sloupků, opískované a lakované. Mám jich více, než potřebuji, tedy něco z toho bych pustil. Které jsou opatřeny komaxitem, které epoxidem a lakem, to už nevím. Vše je to RAL 9005. Jeden pár je jen epoxid a zevnitř sprejolak, na broušení a lak přední strany nedošlo. A jeden, co je třeba srovnat a dolakovat.
Cena pěkných: 1500 kč/pár krytů A sloupků, 1200 kč/pár krytů B sloupků. Cena nedodělaných 200 kč/díl.
Volat tel.

Přední polykarbonátové kryty předních světlometů slouží jako náhrada za Vaše stávající popraskané, nebo zažloutlé kryty.
Naše kryty nejen perfektně pasují, ale především jsou chráněny vrstvou tvrzeného UV polyuretanu, které zabrání budoucímu poškození a žloutnutí.
Výměnu zvládne každý zručnější uživatel sám. Náročnost záleží na tom, jestli jsou Vaše světla zalepena butylovým lepidlem, nebo polyuretanem.
V případě butylového lepidla stačí světlomety nahřát pomocí horkovzdušné pistole a opatrně rozlepit. Následně doplníte lepidlo, které zůstalo na demontovaném krytu, znovu nahřejete a zacvaknete nový kryt. V případě polyuretanového lepidla je vhodnější původní plexisklo odříznout. Nejlépe Vám k tomu poslouží malá kotoučová bruska, například Dremel. Pak přichází složitější část. Je třeba důkladně očistit staré lepidlo a zbytky krytu až na čistý plast. Tento krok je velmi důležitý, bez něj se Vám nepovede nová plexiskla správně přilepit a světla se m

Přední polykarbonátové kryty předních světlometů slouží jako náhrada za Vaše stávající popraskané, nebo zažloutlé kryty.
Naše kryty nejen perfektně pasují, ale především jsou chráněny vrstvou tvrzeného UV polyuretanu, které zabrání budoucímu poškození a žloutnutí.
Výměnu zvládne každý zručnější uživatel sám. Náročnost záleží na tom, jestli jsou Vaše světla zalepena butylovým lepidlem, nebo polyuretanem.
V případě butylového lepidla stačí světlomety nahřát pomocí horkovzdušné pistole a opatrně rozlepit. Následně doplníte lepidlo, které zůstalo na demontovaném krytu, znovu nahřejete a zacvaknete nový kryt. V případě polyuretanového lepidla je vhodnější původní plexisklo odříznout. Nejlépe Vám k tomu poslouží malá kotoučová bruska, například Dremel. Pak přichází složitější část. Je třeba důkladně očistit staré lepidlo a zbytky krytu až na čistý plast. Tento krok je velmi důležitý, bez něj se Vám nepovede nová plexiskla správně přilepit a světla se mohou mlžit.

Cena uvedena za sadu (L+P)
AUDI A6 C5 (Typ 4B, 1997–2006)
Přední polykarbonátové kryty předních světlometů slouží jako náhrada za Vaše stávající popraskané, nebo zažloutlé kryty.
Naše kryty nejen perfektně pasují, ale především jsou chráněny vrstvou tvrzeného UV polyuretanu, které zabrání budoucímu poškození a žloutnutí.
Výměnu zvládne každý zručnější uživatel sám. Náročnost záleží na tom, jestli jsou Vaše světla zalepena butylovým lepidlem, nebo polyuretanem.
V případě butylového lepidla stačí světlomety nahřát pomocí horkovzdušné pistole a opatrně rozlepit. Následně doplníte lepidlo, které zůstalo na demontovaném krytu, znovu nahřejete a zacvaknete nový kryt. V případě polyuretanového lepidla je vhodnější původní plexisklo odříznout. Nejlépe Vám k tomu poslouží malá kotoučová bruska, například Dremel. Pak přichází složitější část. Je třeba důkladně očistit staré lepidlo a zbytky krytu až na čistý plast. Tento krok je velmi důležitý, bez něj se Vám nepovede nová plexiskla správně přilepit a světla se mohou mlžit.

Přední polykarbonátové kryty předních světlometů slouží jako náhrada za Vaše stávající popraskané, nebo zažloutlé kryty.
Naše kryty nejen perfektně pasují, ale především jsou chráněny vrstvou tvrzeného UV polyuretanu, které zabrání budoucímu poškození a žloutnutí.
Výměnu zvládne každý zručnější uživatel sám. Náročnost záleží na tom, jestli jsou Vaše světla zalepena butylovým lepidlem, nebo polyuretanem.
V případě butylového lepidla stačí světlomety nahřát pomocí horkovzdušné pistole a opatrně rozlepit. Následně doplníte lepidlo, které zůstalo na demontovaném krytu, znovu nahřejete a zacvaknete nový kryt. V případě polyuretanového lepidla je vhodnější původní plexisklo odříznout. Nejlépe Vám k tomu poslouží malá kotoučová bruska, například Dremel. Pak přichází složitější část. Je třeba důkladně očistit staré lepidlo a zbytky krytu až na čistý plast. Tento krok je velmi důležitý, bez něj se Vám nepovede nová plexiskla správně přilepit a světla se mohou mlžit.

Nový zadní kryt motorku (rychloměr a otáčkoměr) výrobců Jaeger a Magneti Marelli, katalogové číslo "SEI-SEPCOV2".
Vhodné pro vozy a motocykly:
AUDI - A3 (8L) 1996 - 2003
AUDI - A4 (B5) 1994 - 2001
AUDI - A6 (C5) 1997 - 2005
AUDI - TT (8N) 1998 - 2006
CITROEN - Berlingo I 1996 - 2008
CITROEN - C5 I 2001 - 2008
CITROEN - Jumpy I 1994 - 2006
DUCATI - Monster 1000 2003 -2005
DUCATI - Monster 400 2003 -2005
DUCATI - Monster 620 2002 -2006
DUCATI - Monster 750 1996 -2002
DUCATI - Monster 800 2003 -2005
DUCATI - Monster 900 1999 -2002
DUCATI - Monster S2R 2004 -2007
DUCATI - Monster S2R 2005 -2007
DUCATI - Monster S4 2001 -2003
DUCATI - Monster S4R 2003 -2008
FIAT - Brava (182) 1995 - 2002
FIAT - Bravo (182) 1995 - 2002
FIAT - Doblo (223) 2000 - 2010
FIAT - Marea (185) 1996 - 2007
FIAT - Punto (188) 1999 - 2011
FIAT - Scudo (220) 1996 - 2006
LANCIA - Lybra (839) 1999 - 2005
PEUGEOT - Expert I 1995 - 2006
PEUGEOT - Ranch I 1996 - 2008
RENAULT - Clio II 1998 - 2012
RENAULT - Kangoo I 1997 - 2008
RENAULT - Laguna I 1993 - 2002
RENAULT - Master II 1997 - 2013
RENAULT - Megane I 1995 - 2003
RENAULT - Scenic I 1999 - 2003
RENAULT - Trafic II 2001 - 2014
VOLKSWAGEN - New Beetle 1998 - 2010
YAMAHA - MT-03 2006 - 2014
CITROEN - Evasion 1994 - 2002
FIAT - Ulysse (220) 1994 - 2002
LANCIA - Zeta (220) 1995 - 2002
MERCEDES BENZ - A-Class (W168) 1997 - 2004
MERCEDES BENZ - V-Class (W638) 1995 - 2003
MERCEDES BENZ - Sprinter 1995 - 2006
MERCEDES BENZ - Vaneo (W414) 2002 - 2005
MERCEDES BENZ - Vito (W638) 1995 - 2003
PEUGEOT - 206 (i 206 CC a SW) 1998 - 2009
PEUGEOT - 806 1994 - 2002
Výměnou krytu lze rychle opravit klasickou závadu těchto budíků - nefunkční, zaseklé a padající ručičky rychloměru i otáčkoměru. Důvodem je prasklá osička ručičky, která je součástí tohoto výlisku (zadního krytu).
Výměna je jednoduchá - viz. mnoho návodů na Youtube. PROSÍM, ověřte si předem, že tento kryt pasuje na vaše budíky.
Cena 200 Kč/kus (1 budík = 1 kryt). Nový, nepoužitý.
Osobní předání Praha 9, Praha 8 nebo Praha-východ (směr Brandýs nad Labem). Po dohodě lze i zaslat (+ cca 70 Kč).

Prodám sadu 4 kusů originálních poklic (krytů kol) značky Renault typ Q na disk o velikosti 15 palců.
Cena nových krytů 2500.
Pro ověření rozměru na váš vůz mě kontaktujte, rád vám poradím.
Možnost osobního předání v Liberci a okolí. Po dohodě možno zaslat kurýrem po celé ČR.
Stav viz foto.

Přední polykarbonátové kryty předních světlometů slouží jako náhrada za Vaše stávající popraskané, nebo zažloutlé kryty.
Naše kryty nejen perfektně pasují, ale především jsou chráněny vrstvou tvrzeného UV polyuretanu, které zabrání budoucímu poškození a žloutnutí.
Výměnu zvládne každý zručnější uživatel sám. Náročnost záleží na tom, jestli jsou Vaše světla zalepena butylovým lepidlem, nebo polyuretanem.
V případě butylového lepidla stačí světlomety nahřát pomocí horkovzdušné pistole a opatrně rozlepit. Následně doplníte lepidlo, které zůstalo na demontovaném krytu, znovu nahřejete a zacvaknete nový kryt. V případě polyuretanového lepidla je vhodnější původní plexisklo odříznout. Nejlépe Vám k tomu poslouží malá kotoučová bruska, například Dremel. Pak přichází složitější část. Je třeba důkladně očistit staré lepidlo a zbytky krytu až na čistý plast. Tento krok je velmi důležitý, bez něj se Vám nepovede nová plexiskla správně přilepit a světla se mohou mlžit.

Přední polykarbonátové kryty předních světlometů slouží jako náhrada za Vaše stávající popraskané, nebo zažloutlé kryty.
Naše kryty nejen perfektně pasují, ale především jsou chráněny vrstvou tvrzeného UV polyuretanu, které zabrání budoucímu poškození a žloutnutí.
Výměnu zvládne každý zručnější uživatel sám. Náročnost záleží na tom, jestli jsou Vaše světla zalepena butylovým lepidlem, nebo polyuretanem.
V případě butylového lepidla stačí světlomety nahřát pomocí horkovzdušné pistole a opatrně rozlepit. Následně doplníte lepidlo, které zůstalo na demontovaném krytu, znovu nahřejete a zacvaknete nový kryt. V případě polyuretanového lepidla je vhodnější původní plexisklo odříznout. Nejlépe Vám k tomu poslouží malá kotoučová bruska, například Dremel. Pak přichází složitější část. Je třeba důkladně očistit staré lepidlo a zbytky krytu až na čistý plast. Tento krok je velmi důležitý, bez něj se Vám nepovede nová plexiskla správně přilepit a světla se mohou mlžit.

Přední polykarbonátové kryty předních světlometů slouží jako náhrada za Vaše stávající popraskané, nebo zažloutlé kryty.
Naše kryty nejen perfektně pasují, ale především jsou chráněny vrstvou tvrzeného UV polyuretanu, které zabrání budoucímu poškození a žloutnutí.
Výměnu zvládne každý zručnější uživatel sám. Náročnost záleží na tom, jestli jsou Vaše světla zalepena butylovým lepidlem, nebo polyuretanem.
V případě butylového lepidla stačí světlomety nahřát pomocí horkovzdušné pistole a opatrně rozlepit. Následně doplníte lepidlo, které zůstalo na demontovaném krytu, znovu nahřejete a zacvaknete nový kryt. V případě polyuretanového lepidla je vhodnější původní plexisklo odříznout. Nejlépe Vám k tomu poslouží malá kotoučová bruska, například Dremel. Pak přichází složitější část. Je třeba důkladně očistit staré lepidlo a zbytky krytu až na čistý plast. Tento krok je velmi důležitý, bez něj se Vám nepovede nová plexiskla správně přilepit a světla se mohou mlžit.