maska 1994 - strana 11
Počet nalezených inzerátů MASKA 1994: 1000 - strana 11

Velmi vzácně vídaný komiks, jako nový. ydalo Národní technické muzeum
Zlato - Král kovů. Pověsti a skutečnost. Vydáno u příležitosti výstavy Zlatá země Gabreta (červen - září 1994).
Úvodních 27 stran textů mimo tiráže a indexy je následováno 36 stranami komiksu.
Rok a měsíc vydání: červen 1994 | ISBN: 80-7037-027 | Vydání: 1. | Vazba: sešit | Formát: 210 x 297 mm | Počet stran:72 | Tisk: barevný. Lehce naražený pravý dolní roh.

Honda Civic 5. generace vti, sedan (EG9), r.v. 1994. Motor 1.6 DOHC vtec (160 koní, 118 kW). Najeto 211 tisíc km. Dovoz z Rakouska, zatím v ČR nepřihlášeno, Rakouské doklady k vozu.
Auto je ještě z Rakouska po celolaku - je moc pěkný, ale nějaké drobné chybky se najdou.
Podvozek byl evidentně jen zastříkán černou barvou - pokud by to někdo chtěl dostat do top stavu, bude to chtít rozebrat, opískovat, odrezit a kvalitně ošetřit.
Výfuk na výměnu, tlumiče podvozku prý taktéž, na levém zadním kole je prý nerovnoměrné sjetí nebo boule.
Interiér pěkný, jen řidičova sedačka je ve švu natržená - asi v délce 3 cm. Druhou zdravou sedačku dám k vozu. Čudlík teploty ventilace je ulomený a je jen navolno nasazen. Vím, kde vzít nový panel ventilace.
Jinak jen samá pozitiva a sociální jistoty - motor jede nádherně, spojka jedna z nejlepších, co na Hondách mám - zabírá hezky nízko a ostře :) Převodovka mi při pár testovacích jízdách ani jednou neškrtla.
Dál se ptejte, pište, telefonujte. Můžu vám poslat fotky v plném rozlišení a případně nafotit cokoliv detailně. Auto můžu dovézt na převozkách kamkoliv.
CENA: 175 tisíc Kč.
PS: Rok výroby je podle Rakouského techničáku. Ale třeba vrací při zadání VINu rok 1992. Takže možná je to dřívější rok výroby a šlo by na to získat potvrzení od Hondy ČR. Pokud by někdo uvažoval o přihlášení na veteránské značky, tak tohle by byla možnost.

Nabídka litografie, dnes již nežijící malíř. 11.6.1908 v Hradci Král. Zem.11.12.1994. Malířství se učil u Vincence Beneše a W.Novaka. Souborné výstavy v Rubešově Galerii -1944.Více ve Slovníku československých výtvarných umělců sestaveným Dr. Prokopem Tomanem. Více informací -doprovodný autorský štítek na zadní straně obrazu. Obraz je zasklen. Raději os. vyzvednutí. V případě odeslání kvalitně zabalím, bubl. folie, vzduchové polštářky pro zajištění skla, navrch tuhé kartony atd.Celkový rozměr včetně rámu je 61 x 39,5 cm. Nabízím za velice přijatelnou cenu 2.200 kč.

Aktuální skladový stav a ceník zde:
---- Everly Brothers - The Very Best Of The Everly Brothers - Pickwick Compact Discs - 1988 - PWKS 515 - 150 ,-Kč
Family Nego - Ticho - Black Point - 1994 - TT 9408-2 - 350 ,-Kč
Fanfare Ciocărlia - Baro Biao: World Wide Wedding - Piranha - 1999 - CD-PIR 1364 - 190 ,-Kč
Folk Team - Všechna Ta Smutná Hudba - Mua Brno, Mua Brno - 1991 - MUA 0004-2 311, MA 0004-2311 - 480 ,-Kč
Frank Tovey & The Pyros - Grand Union - Mute - 1991 - CD STUMM 84 - 180 ,-Kč
Frank Tovey & The Pyros - Worried Men In Second-Hand Suits - Mute, Mute - 1992 - CDStumm 107, INT 846.885 - 180 ,-Kč
Gaia Mesiah - Ocean - Universal - 2005 - 987 172-4 -
Golden Kids - Golden Kids - Supraphon - 1993 - 11 2559-2 311 - Prodáno !!!!!!!!!
Goldfrapp - Felt Mountain - PIAS Benelux, Mute, PIAS Germany, Playground Music Scandinavia - 2000 - 391.0188.20, Cdstumm188 - 190 ,-Kč
Guns N' Roses - Use Your Illusion I - Popron - 1991 - 50 121-2 -
Harry Connick, Jr. - When Harry Met Sally... (Music From The Motion Picture) - Columbia - 1989 - CK 45319 - 150 ,-Kč
Hector Zazou - 1977 - 1990 - TomK - 1991 - TK 0001-2311 -
Hector Zazou - Chansons Des Mers Froides - Columbia, Columbia - 1994 - COL 477585 2, 14-477585-10 - 150 ,-Kč
Charles Aznavour - Moi J 'Fais Mon Rond - Edition (3), Documents - 2008 - 223695-356 - 350 ,-Kč
Chumbawamba - Tubthumper - EMI Electrola, EMI Electrola, EMI, EMI - 1997 - 3 8 59455 2 6, CDEMC 3773 - 250 ,-Kč
Ida Kelarová - A Hosté / And Guests - Lotos - 1999 - LT 0049-2 231 - 380 ,-Kč
Ida Kelarová - Můj Domov Je, Kde Jsem Já / My Home Is Where I Am - Lotos - 1998 - LT 0035-2 131 - 380 ,-Kč
Ida Kelarová a Bogoro, Věra Bílá, Kale (3), Karel Giňa - Staré Cikánské Písně / Old Gipsy Songs - Lotos - 2006 - LT 0053-2 331 - 350 ,-Kč
Irena & Vojtěch Havlovi - Hudba Ticha / Music Of Silence - Levné Knihy KMa - 2006 - LK 0456-2 - 400 ,-Kč
Irena a Vojtěch Havlovi - Něžně Ke Světlu / Tenderly To Light - Levné Knihy KMa ?– LK 0457-2 - 2006 - LK 0457-2 -
Irena & Vojtěch Havlovi - Malé Modré Nic – Little Blue Nothing - Arta Records - 1991 - F1 0021-2511 -
Irena & Vojtěch Havlovi - Malé Modré Nic – Little Blue Nothing - Levné Knihy KMa - 2006 - LK 0455-2 - 350 ,-Kč
Iva Bittová with Bang On A Can - Elida - Indies Records - 2005 - MAM277-2 - 290 ,-Kč
Ivo Cicvárek & Oko (7) - V Letadle - Indies Records - 2002 - MAM 170-2 - 199 ,-Kč
Jablkoň - Hovada Boží / Animantes Dei - Indies Records - 2004 - MAM249-2 - 250 ,-Kč
Jacques Brel - Quand On N'A Que L'Amour - Barclay - 1996 - 531 711-2 -

Atlas je určen zejména studentům medicíny, farmacie a biologických věd jako základní přehled o farmakologii a slouží i jako pomůcka k jejímu zopakování. Mimoto může lékařům i lékárníkům pomoci "jediným pohledem" si oživit známé farmakologické vztahy. Knihu mohou využít ale i zdravotní sestry..
nakladatel Grada
rok vydání 1994
vydání 1. čes. vyd.
jazyk česky
místo Praha
stran 375
poznámka obr.
ISBN 80-7169-088-0
Velmi dobrý stav

Hľadám nasledovné čísla českého časopisu Žena + Móda:
1994: 1,4,5,9
1995: 2,4
Prosím, pozrite si aj ďalšie moje inzeráty.
Ďakujem.

Prodám motocykl BMW R 1100 RS 66KW-90PS, rok 1994, dovoz a doklady Německo, najeto 70800km, pojízdný stav. Pro bližší info prosím pouze volejte nebo WhatsApp !
Inzerát je platný do vymazání !

Prodám suzuki rm 125 1994.
Na motorce bylo provedeno kompletní go a bylo děláno všechno nebudu to tady vypisovat, ale rád vše sdělím po telefonu.
K motorce přidám nějaké staré díly jako například plasty, kyvku, přepáčko na opravu a další věci.
Cena není pevná, ale o slevě se budu bavit pouze u motorky.

Prodám časopis Reflex
ročník 1990 (39 čísel - komplet)
ročník 1991 (45 čísel - chybí 23-26,28,37,38)
ročník 1992 (52 čísel - komplet)
ročník 1993 (52 čísel - komplet)
ročník 1994 (17 čísel - čísla 5-9,11-15,28,29,34-37)
Cena za číslo 60 Kč
Kompletní ročník prodávám jako celek.
ročník 1990 -2 000 Kč
ročník 1991 - 2 250 Kč
ročník 1992 - 2 600Kč
ročník 1993 - 2 600Kč
ročník 1994 - 850 Kč
komplet za 9 000Kč.
Výtisky jsou ve stavu, který odpovídá stáří.
Platba pouze předem
Možné osobní předání v Mohelnice, Zábřeh, Olomouc nebo odeslání přes Českou poštu/Balíkovnu/Zásilkovnu + poštovné.
Inzerát platí do smazání!

Prodam dily z vozu Fiat Punto (r.v. 1994): přední světla, blinkry, hever, tažné oko, řidici jednotka, hever, … Cena za vše, jinak o dohodě.

Pojizdny kompresor podobne jako orlik
Prodam 3 valcovy konpresor atmos
Znacky liska a kras kompresory s.r.o 1994 rok vyroby
Motor zetor
s pracovním tlakem 7 atm, 2 výstupy vzduchu, motor Zetor 3 válec, nízká spotřeba,
Plne funcni ale chce to trochu lasky

MUŠKÁT MORAVSKÝ 1994-RAKVICE-600Kč
MUŠKAT MORAVSKÝ 1991-ZNOVÍN -800Kč
SYLVÁNSKÉ ZELENÉ 1994 -KOBYLÍ-600Kč
Rulandské bílé 1997 Valtice 500Kč
Rýnský ryzlink 1997 Valtice 600Kč

Prodám v krásném stavu humoristické časopisy Trnky Brnky,Dikobraz,Roháč a Nej humor:
Trnky Brnky kompletní ročníky:
1993,1994,1995,1996,1997,1998,1999,2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007.Cena za ročník 600kč
Dikobraz kompletní ročníky:
1955,1956,1957,1958,1959(za ročník 1500kč)
1960,1962,1964,1965,1966,1967,1969(za ročník 1200kč)
1970,1971,1972,1973,1974,1975,1976,1977,1978,1979(za ročník 1000kč)
1981,1982,1983,1984,1985,1986(za ročník 800kč)
Dikobraz magazín:
26ks viz foto celek za 1300kč
Roháč:
1969:2,6,8,10,1125-30,33-52(930kč)
1985:19-24,26-52(990kč)
1987:1-18,21-34,36-52(1470kč)
1989:1-40,42-52(1440kč)
1990:1-52(1560kč)
1991:1-47,49-52(1530kč)
Nej humor:
1991:1,3,5-7(250kč)
1992:1-7,9-13(600kč)
1993:1-13(650kč)
1994:1-13(650kč)
1995:1-12(600kč)

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér

TECHNICS RS-BX646 - 6000,-
TECHNICS SL-PG440A - 1490,-
Vše plně funkční.
Stereo kazetový magnetofon (1993-94)
Specifikace
Typ: 3hlavý, jeden kompaktní kazetový magnetofon
Skladbový systém: 4-stopé, 2-kanálové stereo
Rychlost pásky: 4,8 cm/s
Hlavy: 1 x kombinace nahrávání/přehrávání, 1 x mazání
Motor: 1 x naviják, 1 x naviják, 1 x dvířka
Typ pásky: typ I, CrO2, kov
Redukce šumu: B, C
Prodloužení světlé výšky: HX Pro
Frekvenční odezva: 30Hz až 19kHz (kovová páska)
Poměr signálu k šumu: 74 dB (dolby C)
Wow a flutter: 0,07 %
Vstup: 100mV (linka)
Výstup: 0,5V (linka)
Rozměry: 430 x 125 x 293 mm
Hmotnost: 4,6 kg
Přehrávač kompaktních disků (1993-94)
Specifikace
Formát disku: CD
Digitální převodník: MN6474, 1 bit MASH
CD Mechanismus: CDM-4/19
Frekvenční odezva: 2Hz až 20kHz
Dynamický rozsah: 98dB
Odstup signálu od šumu: 100 dB
Celkové harmonické zkreslení: 0,0035 %
Linkový výstup: 2V
Rozměry: 430 x 92 x 290 mm
Hmotnost: 3,6 kg
Příslušenství: dálkový ovladač
Rok: 1994
Cena: 170 GBP (1994)

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.