maxon ardour 125 zvýení výkonu - strana 44
Počet nalezených inzerátů MAXON ARDOUR 125 ZVÝENÍ VÝKONU: 1000 - strana 44

PRÁCE V NĚMĚCKU - montažni prace u linky / baleni ve skladu vyrobku
MÍSTO VÝKONU : wurzen (před lipskem)
⚙️ POŽADUJEME :
✔️ znalost německého jazyka A2 alespoň
✔️ praxe ve vyrobě alespoň minimalni
✔️ řidičský průkaz + auto !!!
✔️ směnnost 2-3
✔️samostatnost
⚙️ Co nabizime
✔️ Mzda 13,50 na nastup + cesťak nebo ubytovani
✔️Dovolena 25 dnu
✔️Pomužeme najit ubytovani
✔️Pomoc s přihlašenim v německu i uřady
✔️Proplaceni všech hodin možnost bez zeit konta
Ve zkratce : Jedna se o montažni prace u linky či baleni ve skladu
V případě zájmu posilejte životopisy na r.korytar@
------------------------------
Hledame pomocne pracovniky do skladu a produkce
V městě küssaberg (nelze denně dojiždět je to u švycarskych hranic)
-Požadavky:
-Praxe ve skladu
-Schopnost prace v tymu a ochota pracovat na směny
-Auto
-2 směnny modul
-Němčina A2 !
Co nabizime my:
-Nastupni mzda 14 euro + zaplacene ubytovani !
-Německa smlouva žadna živnost !!
-Přihlašeni v německu
-Žadne zeit konto!!! Každa hodina proplacena
-Socialni a zdravotni pojištěni v Německu
-Plna podpora při řešeni problemu
Pro vice info nebo zájem pošlete zpravu nebo na r.korytar@
--------------------------------
PRÁCE V NĚMĚCKU - pomocny pracovnik do strojirenske vyroby
MÍSTO VÝKONU : okoli sonnebergu (thüringen)
⚙️ POŽADUJEME :
✔️ znalost německého jazyka A2 alespoň
✔️ praxe v strojirenske vyrobě
✔️ řidičský průkaz + auto !!!
✔️ pravidelnou docházku
✔️ 2 směnny modul
⚙️ Co nabizime
✔️ Zakladni nastupujici mzdu 13,50 euro na hodinu
✔️ Ubytovani uhrazeno
✔️Pomoc s přihlašenim v německu i uřady
✔️Proplaceni všech hodin možnost bez zeit konta
V případě zájmu posilejte životopisy na r.korytar@

Nabízím k prodeji naftové topení (bufík, nezávislé topení/webasto) o výkonu 8kW určené k zástavbě do vozidla/karavanu/dílny. Jde o kompletní set zahrnující vše potřebné k instalaci včetně dálkového ovládání.
Oproti vytápění elektřinou až 8x levnější zdroj tepla. Spotřeba nafty je závislosti na nastaveném výkonu mezi 0,22l-0,55l.
Jedná se o kompletní balení pro napájení napětím 12V, pokud máte zájem o napájení ze sítě 220V, je možno dovybavit o spínaný regulovaný zdroj - více info po telefonu.
Zaučení samozřejmostí, český návod.
Pevná cena, možno zaslat na dobírku.

Prodám tato menší výkonná kamna na olej - vhodná do garáže / dílny.
Kamna nemají otevřené kapátko /popelník /ohniště /trysku /mechanické části atd.
Jednoduché ovládání.
Bez nebezpečí úniku oleje nebo plamene.
Maximální účinnost spalování - plamen podporovaný radiálním ventilátorem (NENÍ SOUČÁSTÍ KAMEN )- bez kouře - nezanáší sazemi kouřovod jako kamna na samotah.
Regulace výkonu.
Odstíněná nádrž na 5.5L = cca 5 hodin topení+to co je v kamnech (+podle výkonu ventilátoru ).
Celkově dlouhá životnost-silno-stěnný materiál.
Cena: 5.800,- .
Dohoda možná.
Osobní odběr Dvůr Králové nad Labem
Volající má přednost.

Hľadáme odborníkov do KOVOVÝROBY.
-zámočník
-mechanik
-elektrikár
-mechatronik
-CNC odborník
-zvárač
Mesačná mzda:
-nástupný základný plat od 2.000 +/netto
(možnosť dohody vyššieho platu na základe kvalifikácie a praxe)
Podmienky :
-prax v odbore nutná (vyučenie v odbore nie je podmienkou)
-vodičský preukaz a vlastné auto
-dobré znalosti NJ
Miesto výkonu práce:
Bavorsko – Schwarzach a okolie
Ubytovanie : zabezpečené (bezplatné)
-v okolí 15-20km od miesta výkonu práce
-samostatná izba – zdieľaná kuchyňa a kúpeľňa

Prodám reproduktory Accord.
Soustava reproduktorů ACCORD SW1800W představuje levný 2.1 systém pro stereo zvuk doplněný o subwoofer pro silné basy.Všechny satelity i subwoofer mají tradiční vzhled, jsou magneticky stíněné a jsou vyrobené ze dřeva.Satelity mají rozměry 140 x 120 x 195mm; subwoofer pak 300 x 160 x 250mm. Na něm se také nacházejí ovládací prvky a k němu se připojuje vstupní signál a jednotlivé satelity.Systém dosahuje celkového dynamického výkonu 54W. Satelity mají po 12W a subwoofer 30W výkonu (RMS).K analogovému výstupu počítače se soustava připojuje pomocí 3.5mm stereo jacku.
Po domluvě mohu přiblížit na cestě Hradec Králové – Praha.

Prodám párkrát použitou frézu v perfektním stavu. Včetně návodu k použití.
Objem motoru: 196 ccm
Výška záběru: 51 cm
Typ motoru: 4-taktní motor OHV
Ovládání směru odhozu: 190°
Výkon: 6,5 HP
Šípový dezén pneu: ano
Objem palivové nádrže: 3,6 l
Spotřeba paliva / hod.: 0,8 l/h
Startování: El. 230V + startovací šňůra
Šířka záběru: 62 cm
Hmotnost: 82 kg
Tato fréza je dvoustupňová, což znamená, že odklízený sníh prochází dvěma fázemi: nejprve je sníh přihrnut k ústí vyhazovací turbíny a poté už může být touto turbínou vytlačen do výhozového komínku.
Šíře záběru (tj. jak širokou uličku sněhu odklidíte) činí 62 centimetrů.
Výška záběru je až půl metru. Komínek si můžete natáčet do různých směrů, tam, kam chcete, aby odletoval vyhazovaný sníh.
S komínem můžete otáčet až o 190°kolem dokola.
Sněhová fréza Agama má 4-taktní motor OHV o výkonu 6,5 HP s objemem 196 ccm.
Dvoustupňová sněhová fréza AGAMA 6562A-01E je poháněna čtyřtaktním motorem OHV o výkonu 6,5 HP s elektrickým startováním.
Pro práci za zhoršené viditelnosti je fréza vybavena reflektorem.
Ovládání výhozového komínu je snadné pomocí páky.
Záběr 62 cm a výška záběru 51 cm je ideální kombinací, jak rychle zvládnout úklid sněhu.
Sněhový šnek je opatřen po svém obvodu zuby, které snadno prochází skrz sněhovou pokrývku.
Dvoustupňový systém pak zajišťuje kvalitní odhoz sněhu, ale i bezproblémový průchod sněhovou pokrývkou.

Plně funkční nepoškozené voděodolné venkovní topné těleso. Těleso je výškově nastavitelné, nabízí 3 úrovně nastavení výkonu a dokáže vytopit plochu až 12 m2. Je dodáváno s držákem pro zavěšení na stěny nebo na strop. Topidlo je vybaveno ochranou, která jej při pádu automaticky vypne a jeho jemná mřížka zabraňuje kontaktu prstů s topným tělesem, takže je topidlo i zcela bezpečné.
Parametry:
Vytopení plochy: až 12 m2
Úrovně výkonu: 3 (650, 1350, 2000W)
Nastavitelná výška: 1,6 až 1,9 m
Ochrana při překlopení
Voděodolná konstrukce
Mohu dopravit zdarma na trase Dobřany, Plzeň, Rokycany, Praha, Brno (občas jezdím tuto trasu).

AV receiver 7.1 o výkonu 7x120W 7xrepro: centrál, 2xpřední, 2xzadní, 2xboční a subwoofer 150W otočný potenciometr nastavení výkonu. Včetně 2x stojanů tempered glass, výška se dá regulovat mezi 95cm až 120cm, natáčet horizontálně. Délka káblu 5x5m, 2x zadní pro surround jsou nové 12,5m pro dostatečnou délku nastavení správne pozice. Dálkové ovladání podsvícené. Manuál v českém jazyku. Vhodné pro domáce kino: Dolby Digital, DTS, Dolby Digital EX, Dolby Digital Plus, Dolby True HD, DTS, DTS ES Discrete 6.1, DTS 96/24, DTS Neo 6, DTS-HD Dolby Pro Logic II/IIx/IIz, Smart Volume, MP3 Enhancer(iPod mód), rádio FM Tuner s podporou RDS. Hodně nastavení pro vyladění poslechu.
Konektivita: Anynet + (HDMI-CEC), spolupracuje s iPod a iPhone, 1.4 HDMI (4x vstup, 1x výstup), Komponent (2x vstup, 1x výstup), 4xkompozitní vstup, digitální vstup (3x optický, 1x koaxiál), 6x analogový audio vstup, 8x multi-kanálový vstup, výstup na sluchátka, video vlastnosti: syté barvy & xvYCC, Auto AV Sync, audio vlastnosti: automatické nastavení zvuku (ASC), DSP(12), Multi-Ch PCM processing, speciální vlastnosti: reproduktor převoditelný pro zónu 2, křišťálový zvuk(Pro), Energy Star, ET (střídavý výkon).
---
Dodání: osobně Praha 9 Hloubětín, Praha – Plzeň 2x/týden, Praha-Brno-Uh. Brod/Zlín 1x/měsíčně nebo pošta/zásilkovna/dobírka kdykoliv (200kč plus záloha poštovní na účet před zasláním).

s dosvitem až 145 metrů a navíc je vybavena i červenými LED. Napájí ji jeden nabíjecí Li-ion akumulátor typu 18650 s kapacitou 3500 mAh, který se dobíjí přímo ve svítilně přes magnetický konektor, nouzově lze k napájení použít i dvě jednorázové lithiové baterie CR123A. Akumulátor má navíc zabudovaný micro-USB konektor, takže ho lze snadno nabíjet i mimo čelovku bez magnetického kabelu. V ovládacím tlačítku je zabudovaná indikační LED, díky které budete vždy vědět, kdy akumulátor dobít. Koncovka svítilny je magnetická, takže ji lze snadno uchytit na cokoliv železného. HM61R disponuje osmi různými režimy osvětlení, které umožní volit mezi vysokým výkonem a dlouhou výdrží (až 400 hodin). Svítilna je napájena digitálně kontrolovaným konstantním proudem pro zaručení stálého světelného výkonu i při snižování napětí v bateriích (při jejich pozvolném vybíjení).
Celokovová konstrukce zajišťuje vysokou odolnost, optimální chlazení a zároveň je plně vodotěsná dle standardu IP68 až do hloubky 2 metry pod vodou. Praktičnost čelovky zvyšuje možnost vyjmout světlo z hlavového držáku a používat ji i jako kapesní či pracovní svítilnu. Navíc je čelovka opatřena ocelovou snímatelnou sponou, takže ji snadno uchytíte na kapsu či popruh. Multifunkční svítilna Fenix HM61R je ideálním společníkem pro různorodé sportovní aktivity, výlety do přírody i do domácnosti a na práci.
Verze HM61R Amber je speciálně upravena pro český a slovenský trh, proti standardní verzi se liší v těchto třech bodech:
1. Akumulátor je navíc vybaven vlastním micro-USB konektorem.
2. Dioda má neutrální odstín světla místo studeného.
3. Ovládání je upravené, takže lze čelovku zapnout přímo do bílého i červeného světla (stejně jako u HM51R). Standardní HM61R pro ostatní trhy nelze zapnout přímo do červeného světla.
Všechny parametry svítilny (světelný tok, doba provozu na baterie, vodotěsnost, dosvit a nárazuvzdornost) jsou změřeny v souladu s normou ANSI/NEMA FL 1-2009.
Parametry čelovky Fenix HM61R Amber
Je použita prémiová výkonná LED Luminus SST-40 s neutrálním odstínem světla (4500 K) a životností 50000 hodin a dvě červené LED Everlight.
Pět režimů bílého světla: 1200 lumenů (2 hodiny) -> 400 lumenů (4 hodiny) -> 150 lumenů (12 hodin) -> 50 lumenů (38 hodin) -> 5 lumenů (300 hodin)
Tři režimy červeného světla: 1 lumen (400 hodin) -> 5 lumenů (80 hodin) -> červené blikání 5 lumenů (160 hodin)
Měřeno s Li-ion akumulátorem 18650 s kapacitou 3500 mAh (součást balení)
Napájení: jeden Li-ion akumulátor 18650 nebo dvě jednorázové CR123A baterie.
Inteligentní ochrana proti přehřátí.
Digitální konstantní regulace výkonu.
Nabíjení přes magnetický konektor v čelovce, nebo přes micro-USB přímo na akumulátoru.
Nabíjení plně vybitého akumulátoru Fenix ARB-L18-3500U trvá zhruba 4 hodiny.
Plynulý světelný kužel s dosvitem až 145 metrů (5287 cd)
Rozměry 101 mm délka x 36 mm šířka x 46 mm výška (včetně držáku čelovk

Elegantní stropní digestoř z leštěné ušlechtilé oceli s černým saténovým sklem Tři úrovně výkonu: nízká - střední - vysoká Max. sací výkon: 800 m3/h Osvětlený dotykový panel s displejem Osvětlení varné desky se 4 světlými LED diodami
Třída energetické účinnosti: C Funkce větrání po vaření s nastavitelným časovačem (1-60 minut v krocích po 1 minutě) Dva vyměnitelné hliníkové tukové filtry (lze mýt v myčce nádobí) Volitelně přepínatelné osvětlení s 4x 3W LED diodami Vhodné pro funkci odsávání (není možná přestavba na recirkulaci vzduchu) Včetně dálkového ovladače pro řízení času - světla - stupně výkonu Jmenovitý výkon: 220 W Příkon v pohotovostním režimu: 0,67 W Napájení dálkového ovladače: 1x CR2025 baterie (je součástí balení) Napájení: AC 220-240 V,
Cena:7499Kč
Tel:.

Profesionální studiový blesk Godox DP600III je stavěný na větší zátěže a častější používání. Nabídne výkon až 600Ws (GN80) regulovatelný v 61 krocích od 1/1 až do 1/64 výkonu. Na plný výkon se dobije již za 1s. Má vestavěný přijímač radiového systému Godox X a je osazen bajonetem Bowens
Nabídne extrémně krátkou dobíjecí dobu na plný výkon za pouhou 1 sekundu. Jeho výkon je možné regulovat celkem v 61 krocích od plného (1/1) až do 1/64 výkonu. Vestavěný přijímač radiového systému Godox X 2.4GHz umožňuje blesk synchronizovat a řídit pomocí jakékoli řídící jednotky systému Godox X (XT16, X1T, X2T či Xpro).

Profesionální křovinořez.Perfektní stav po kontrole v servise.Popruhy strunová hlava trojzubec i mazadlo vše nové nepoužité.Běží perfektně startuje na škubnuti.Profi veľice silný stroj!
Video v běhu mám nahrané na jiném internetovém portále kde křovinořez také nabízím sem mi vložit nešlo na požádáni pošlu odkaz
Na místě si můžete vše vyzkoušet nebo můžu i poslat.
V MOJI NABÍDCE MÁM K PRODEJI I JINÉ KROVINOREZY SEKAČKY MOTOROVÉ PILY STIHL HUSQVARNA I TRAKTORY VARI AD.
Komfortně vybavený křovinořez s dlouhou životností, robustní konstrukcí, opatřený systémem snadného startu ErgoStart a úsporným motorem 2-MIX. Vybavený plně elektronickým systémem řízení motoru M-Tronic.
Výkon (kW) 2,2
Hmotnost (kg) 8,5
Zdvihový objem (cm³) 45,6
Objem palivové nádrže (l) 0,75
Otáčky při maximálním výkonu (ot./min) 9 500
Hladina akustického tlaku dB(A) 100
Hladina akustického výkonu dB(A) 113
Hodnota vibrací vlevo/vpravo (m/s²) 1,9 / 1,6
Celková délka 179

Standardní DSLA152P1287 (srovnávací číslo) Tryska je u továrních motorů 2.0TDI 16V instalována s 136-140PS.
Tato nabízená tryska je založena na (srovnávací číslo)vstřikovači DSLA152P1287, ale s průtokem paliva zvýšeným o 35 %.
Hodí se plug and play na motory 2.0TDI 16V s tryskou čerpadla TDI se 4 ventily na válec od skupiny VAG
Je speciálně navržen pro zvýšení výkonu.
Dodatečná optimalizace map a „více vzduchu“ mohou také zlepšit výsledek (není součástí této nabídky).
Prosím, dávejte pozor: Existuje velké množství motorů 2.0TDI s 8 ventily. Tato tryska se tam nehodí! Na to máme připraveny další trysky.
Nejlepším způsobem, jak zjistit, zda máte 16V motor, je použít níže uvedený kód motoru.
Nabízíme i jiné úrovně výkonu, podívejte se prosím do obchodu!
Tryska je nová, v originálním balení a v OEM kvalitě!
Montáž pro následující vozidla:
Audi:
A3 2.0TDI (Typ 8P) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2008
A3 2.0TDI (Typ 8P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Mitsubishi:
Grandis 2.0 Út-D 100KW / 136PS - Bj. 2005-2010
Grandis 2.0 Út-D 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Lancer 2.0 DI-D (Typ CX / CY / CZ) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Outlander 2.0 DI-D (Typ CW) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2010
Sedadlo:
Altea 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Altea 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2011
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2006-2009
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2011
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2012
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2009
Škoda:
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2010
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2010
Superb 2.0TDI (Typ 3T) 103 kW / 140 PS - Bj. 2008-2010
VW:
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2009
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2008
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Passat 2.0TDI (Typ B6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Touran 2.0TDI (typ 1T) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2010
Touran 2.0TDI (typ 1T) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2010
Vhodné pro následující vstřikovače:
0414401
0414402
0414403
0414404
0414453
0414454
Vhodné pro následující kódy motoru:
AZV, BKD, BLB, BNA, BRE, BRF, BKP, BVG
Doba dodání do 5 pracovních dnů

Kvalitní čtyřtaktní dieselový motor o objemu 490 cm³. Je chlazený vzduchem a postará se o výkon 8 kW.
Jedna z hlavních výhod je spolehlivost této centrály. Objemná nádrž na 15 l se postará o to, že budete moci generovat elektrickou energii dlouhé hodiny bez doplňování paliva. Další funkce generátoru přispívají k jeho stabilitě a spolehlivosti. Můžete jej proto použít jako hlavní i jako záložní zdroj.
Vyberte si, zda potřebujete pracovat v režimu klasických domácích zásuvek 230V nebo průmyslových 400V.
Generátor nabízí přepínání mezi oběma režimy.
Podle vybraného módu je výsledný výkon buď 7kW/7KVA pro 230V a 7kW/8,75KVA pro 400V
při špičkovém výkonu nebo 6kW/6KVA pro 230V a 6kW/7,5KVA pro 400V při nominálním výkonu.
Generátor je nový se zárukou, pouze rozbalený.

Standardní DSLA152P1287 (srovnávací číslo) Tryska je u továrních motorů 2.0TDI 16V instalována s 136-140PS.
Tato nabízená tryska je založena na (srovnávací číslo)vstřikovači DSLA152P1287, ale s průtokem paliva zvýšeným o 50 %.
Hodí se plug and play na motory 2.0TDI 16V s tryskou čerpadla TDI se 4 ventily na válec od skupiny VAG
Je speciálně navržen pro zvýšení výkonu.
Dodatečná optimalizace map a „více vzduchu“ mohou také zlepšit výsledek (není součástí této nabídky).
Prosím, dávejte pozor: Existuje velké množství motorů 2.0TDI s 8 ventily. Tato tryska se tam nehodí! Na to máme připraveny další trysky.
Nejlepším způsobem, jak zjistit, zda máte 16V motor, je použít níže uvedený kód motoru.
Nabízíme i jiné úrovně výkonu, podívejte se prosím do obchodu!
Tryska je nová, v originálním balení a v OEM kvalitě!
Montáž pro následující vozidla:
Audi:
A3 2.0TDI (Typ 8P) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2008
A3 2.0TDI (Typ 8P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Mitsubishi:
Grandis 2.0 Út-D 100KW / 136PS - Bj. 2005-2010
Grandis 2.0 Út-D 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Lancer 2.0 DI-D (Typ CX / CY / CZ) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Outlander 2.0 DI-D (Typ CW) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2010
Sedadlo:
Altea 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Altea 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2011
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2006-2009
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2011
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2012
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2009
Škoda:
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2010
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2010
Superb 2.0TDI (Typ 3T) 103 kW / 140 PS - Bj. 2008-2010
VW:
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2009
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2008
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Passat 2.0TDI (Typ B6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Touran 2.0TDI (typ 1T) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2010
Touran 2.0TDI (typ 1T) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2010
Vhodné pro následující vstřikovače:
0414401
0414402
0414403
0414404
0414453
0414454
Vhodné pro následující kódy motoru:
AZV, BKD, BLB, BNA, BRE, BRF, BKP, BVG
Doba dodání je do 5 pracovních dnů.

Standardní DSLA152P1287 (srovnávací číslo) Tryska je u továrních motorů 2.0TDI 16V instalována s 136-140PS. Tato nabízená tryska je založena na (srovnávací číslo)vstřikovači DSLA152P1287, ale s průtokem paliva zvýšeným o 100 %. Hodí se plug and play na motory 2.0TDI 16V s tryskou čerpadla TDI se 4ventily na válec od skupiny VAG
Je speciálně navržen pro zvýšení výkonu.
Dodatečná optimalizace map a „více vzduchu“ mohou také zlepšit výsledek (není součástí této nabídky).
Prosím, dávejte pozor: Existuje velké množství motorů 2.0TDI s 8 ventily. Tato tryska se tam nehodí! Na to máme připraveny další trysky.
Nejlepším způsobem, jak zjistit, zda máte 16V motor, je použít níže uvedený kód motoru.
Nabízíme i jiné úrovně výkonu, podívejte se prosím do obchodu!
Tryska je nová, v originálním balení a v OEM kvalitě!
Montáž pro následující vozidla:
Audi:
A3 2.0TDI (Typ 8P) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2008
A3 2.0TDI (Typ 8P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Mitsubishi:
Grandis 2.0 Út-D 100KW / 136PS - Bj. 2005-2010
Grandis 2.0 Út-D 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Lancer 2.0 DI-D (Typ CX / CY / CZ) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Outlander 2.0 DI-D (Typ CW) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2010
Sedadlo:
Altea 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Altea 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2011
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2006-2009
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2011
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2012
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2009
Škoda:
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2010
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2010
Superb 2.0TDI (Typ 3T) 103 kW / 140 PS - Bj. 2008-2010
VW:
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2009
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2008
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Passat 2.0TDI (Typ B6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Touran 2.0TDI (typ 1T) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2010
Touran 2.0TDI (typ 1T) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2010
Vhodné pro následující vstřikovače:
0414401
0414402
0414403
0414404
0414453
0414454
Vhodné pro následující kódy motoru:
AZV, BKD, BLB, BNA, BRE, BRF, BKP, BVG
Doba dodání je do 5 pracovních dnů.

Standardní tryska DSLA150P1043 (referenční číslo) je instalována v motorech 1.9TDI o výkonu 130-160 k se 4 válci.
Tato nabízená tryska je založena na vstřikovači (referenční číslo) DSLA150P1043 , ale s jedním průtokem paliva zvýšeným o 200 % .
Hodí se plug and play pro motory PD TDI se 2 ventily na válec od VAG Group
To by bylo: 1.2TDI, 1.4TDI, 1.9TDI, 2.0TDI, 2.5TDI, 5.0TDI
Za předpokladu průměrné hodnoty 150 koní se 4 válci pro standardní variantu trysky můžete s touto tuningovou vstřikovací tryskou dosáhnout dobrého zvýšení výkonu.
Tryska je nová, v originálním balení a v OEM kvalitě!

Prodám elektrickou motorku(Apollo elektric nitro minicross).Původně osazena 36V motorem o výkonu 500W.Predelal jsem ji na 48V motor s vykonem 1800W a nová řídící jednotka.Baterie 4x 12AH.Predelany rám na baterie a rozšířený a nové uchyceni,aby se tam vešly 4ks baterii.Dva rezimy výkonu (20km/h a 35Km/h).Jizda na plný plyn asi tak 35minut v terénu podle zatížení motorky a náročnosti terénu.Zatizeni motorky max 70kg.Pridam k tomu rychlo nabijecku.Nabiji se asi tak 2h - 2,5h.Vse v ceně.

Nová hlava tuningového čerpadla pro vstřikovací čerpadlo VP37 v motorech VAG původní velikostí - 10mm píst čerpadla
Jako náhradní díl bez zvýšení výkonu
Hlava čerpadla 10 mm 4 válec pro VW Audi Seat Škoda 1.9 TDI
Vhodné pro všechny motory 1.7 / 1.9 SDI / TDI s 64/68/75/90/110 HP - s mechanickým vstřikovacím čerpadlem
Vhodné pro kódy motoru: AEY, AFF, AFN, AGD, AGP, AGR, AHB, AHF, AHG, AHH, AHU, AKU, AKW, ALH, AQM, ASV, ASX, ASY, AVG, AYQ
Vlastnosti položky:
Průměr pístu 10 mm / 4 válce
Přesně padnoucí a připravené k instalaci jako náhradní / volitelný díl
Větší rychlost dodávky díky většímu průměru pístu (takže znatelný zvýšený výkon)
Vhodné pro vstřikovací čerpadlo VP37
Originálně zabalené nové zboží v OEM kvalitě
Opotřebené hlavy čerpadla se projevují jako špatné chování při teplém startu a ztráta výkonu.
Tyto příznaky lze odstranit výměnou hlavy čerpadla.

Mně ani ne, po létu se akorát zastesklo, ale zato si můžete koupit nový generace prociků a grafik a pořádně si zatopit. Je libo 300W novej procik od Intelu? Nebo třeba 450W NVIDIA grafika? A co teplota čipů na bodu varu jako normální pracovní hodnota? Když už platíte takový nesmysly za energie, proč si rovnou netopit novym počítačem a udělat si z něj radiátor, hm? Tahle bedna beztak jako radiátor vypadá.
Po dvou letech jsou tu zas velký vydání novejch architektur a s tim jak se začínáme blížit maximu toho, co jsme schopný zmenšovánim procesu křemíku vyrobit, INTEL, AMD a NVIDIA se už asi definitivně rozhodli předhánět těma nejnevýhodnějšíma způsobama pro každou jednotku procenta výkonu navíc. Z pohledu fanouška efektivity mi příjdou tyhle snahy hrozně zbytečný. Fakt toho, že u všech novejch produktů omezení napájení čipu na skoro polovinu wattáže sníží výkon jen o nějakejch 10%, je jasná známka toho, že čipy jedou BALLS TO THE WALL, absolutně neefektivně a to v jejich základnim nastavení.
Z mýho pohledu tahle taktika nedává smysl za
a) pro běžnýho zákazníka, co chce výkonnou novou mašinu, ale nezaregistruje pár procent výkonu sem tam. Proč mít potom hlučnou, teplou bednu s dvojnásobnym odběrem, dneska už se blížící jednomu kilowattu, která i při projíždění webu žere víc než PlayStation při hraní?
b) pro nadšence, který chtěj čipy přetaktovávat, ladit a vytáhnout z nich maximum. Ty maj smůlu, protože všechny čipy jedou už v základnim nastavení v podstatě na svym maximu a rezerva tam prakticky žádná neni.
Z prvních zkušeností s novejma řadama zjišťuju, jak nedoladěně se systém chová v základnim nastavení a jak si třeba defaultní chování ventilátorů v BIOSu vůbec neumí poradit s vysokejma teplotama, který maj bejt "normální" pro tuhle generaci. Ty způsobujou buď neustálý otravný kolísání hluku při běžný nenáročný práci a nebo vynucený 100% otáčky při multi-core zátěži.
S tim bych chtěl u nový megažravý generace vyzdvihnout, jak o to víc tentokrát pomůžou všechny moje metody, který chování sestav upravujou a který v běžnejch sestavách nenajdete:
· undervolting a ladění frekvenční křivky čipů (zlepšení efektivity, spotřeby, teplot)
· nastavení power a thermal limitů (ukočírování předimenzovanejch základních hodnot)
· synchronizace ventilátorů na chladičích a ve skříni (aby zbytečně nejely jak vysavač)
A následný zanesení upravenejch hodnot do tří profilů, mezi kterejma si může uživatel přepínat:
1) SUPRSILENT
2) UNDERVOLT
3) OVERCLOCK
Nejdřív jsem si chtěl myslet, že je tu tohle období aspoň pozitivní zpráva toho, kdy asi nikdy v moderní historii PC hardwaru nebyly produkty konkurenčních firem tolik vyrovnaný. Pokud jste si ale mysleli, že takhle vyvážená konkurence je dobrá pro nížší tržní ceny - jak je v médiích neustále omýláno - tak budete asi hodně zklamaný. Opak je totiž pravdou. Nový produkty jsou drahý jak nikdy jindy.