maxxis trepador - strana 16
Počet nalezených inzerátů MAXXIS TREPADOR: 554 - strana 16

Prodám horské kolo. má výraznější známky používání na laku, ale je plně funkční a seřízené po servise. Na postavu 170-180cm.
Rám: 7005 Aluminium Double Butted
Velikost: 19,5"
Přední vidlice: Marzocchi Bomber 04 Air
Kliky: Shimano Deore LX
Převodníky: 44, 32, 22
Středové složení: Shimano
Přesmykač: Shimano Deore LX
Měnič: Shimano Deore LX
Řazení: Shimano Deore LX 3x9
Vícekolečko: Shimano Deore LX
Řetěz: Shimano HG-93
Brzdy: Shimano Deore
Brzdové páky: Shimano Deore LX
Hlavové složení: Ritchey
Představec: Ritchey
Řidítka: Kalloy
Gripy: GT
Náboje: Mavic Cross Ride
Ráfky: Mavic Cross Ride 26"
Dráty: Mavic
Sedlo: Ventura
Pláště: Hutchinson, Maxxis 26"

Prodám silniční kolo Merida ROAD 880-24 z roku 2008. Kolo v roce 2016 prošlo kompletní přestavbou na komponenty Shimano 105 5703(3x10). Aktuálně je kolo po kompletní generálce. Kolo jede hladce a velmi svižně. Varianta 3x10 umožňuje výšlapy větších kopců i méně zdatným jezdcům popř. začátečníkům na silničním kole. Váha kole je 9,8 kg. Důvod prodeje je přechod na Gravel.
Specifikace:
Rám Merida Road Alloy, velikost L-56
Vidlice Merida ROAD OVAL
Představec X MISSION 6
řídítka X MISSION Comp Road 31.8
Sedlovka Alloy CEN 27.2
sedlo PELL'S Tourer
kliky Shimano 105 FC-5703, 50x39x30, 175mm
středové složení Shimano SM-BBR60
přesmykač Shimano 105 FD-5703-F -na navářku
Přehazovačka Shimano 105 RD-5701
Brzda zadní Shimano 105 BR-5800
Brzda přední Shimano 105 BR-5800
Hlavové složení FSA M10 Neck
řazení Shimano 105 ST-5703, 3x10
řetěz Shimano 105 CN-5600 10 sp.
kazeta Shimano 105 CS-5700, 11-25 10 sp.
Zapletená kola Mavic Aksium
pláště Maxxis Detonátor 700x23C drát 9
duše Mitas 700x18/25 FV

prodam použité v dobrém stavu celoodpružene carbonove kolo velikost rámu 18.5 M-L kola 29 Vidlice
RockShox SID Ultimate Carbon Remote
Pneumatiky
MAXXIS Aspen 2.25"
Chaty a chalupy
SRAM XG-1295 Eagle 10-50 12s
Podsedlovka
Kind Shock Lev CI
Řídítka
Canyon H20 Carbon Flatbar, Material: Carbon, Rise : 5 mm
Sedlo
Selle Italia SLR Kit Carbonio
Kliky
SRAM XX1 Eagle DUB 34T, Material: Carbon 34
Kmen
Canyon V14
Brzdy
SRAM Level Ultimate
Zadní přehazovačka
SRAM XX1 Eagle AXS
Pedály
None included
Zadní tlumič
RockShox Deluxe Ultimate Remote

Ahoj, prodám svého miláčka
velikost rámu L
komponenty
brzdy Shimano slx, stejne tak razeni-1x11, kliky, vidle Fox CTD 160 mm, tlumic RockShox, teleskopická sedlovka od Giantu 125 mm, sedlo Specialized Henge, pláště Maxxis-bezdusaky
ke kolu přidám 2 xc ráfky navíc + můžu přidat sjezdové pláště zdarma
Je to enduro, komplet servisováno, top stav důvod prodeje je přechod na cross country s menšími zdvihy, kolo mám 4 roky, z ceny mohu jít trochu dolu při rychlém a slušném jednání
pro více foto nebo informací mi napište do zprávy

Prodám 16" alu sadu model Sepang originál Volkswagen Passat 3G B8, rozteč 5x112, 6,5J, ET 41, celoroční pneu 215/60/16 Falken 2x7mm(90), Maxxis 2x5mm(60%).
Originální alu kola VW Passat 3G - číslo dílu 3G0601025.
Disky v pěkném stavu viz FOTO.
Stejné s plno koncernovými vozy VW, Škoda, Seat, Audi.
Po dohodě možné zaslat dobírkou po celé ČR(1000Kč). Prosím POUZE VOLAT, na SMS nereaguji. Inzerát je aktuální dokud jej nesmažu.

Prodám top DH kolo Specialized S-WORKS Demo, vel.L(na cca 170-183cm), skládané ze špičkových komponentů(vidlice Fox 40 a tlumič Fox DHX2 -obě factory-kashima, rám S-Works full carbon- stavitelné hlav.složení, brzdy Magura MT7 pro, řidítka Spank Vibrocore, ráfek přední DT Swiss FR560 29", zadní FR 560 27,5" nové pneu Maxxis Assegai DH Cassing, vše viz.foto). Kolo je ve 100% stavu, připravené na sezónu. Možno vybrat pružinu na tlumič dle váhy, popř. náhradní zadní kolo, nebo přední kolo 27,5". Mobil 775767

Fatbike Sarma Foka V1
Velikost S-M
Rám hliník, vidlice karbon.
Brzdy Sram Guide RS
Kliky MPX 170mm pedály Crankbrothers
Přehazovačka Shimano Slx 12sp.
Náboje XLC Evo, Ráfky Alexrims.
Plášť přední Maxxis Minion FBF 4,8.
Zadní Groundcontrol 4,6
Nová 12sp kazeta,řetěz,převodník, kotouče,destičky,sedlovka,sedlo,Gripy ESI, řadící páčka slx.
Kolo je nově postaveno vše je namazáno serizeno. Nově vytvořený bezdusovy systém včetně tmelu a pásky. Stačí poladit posed, tlak v gumach a už jen jezdit

Sjezdová žehlička na rámu Francouzského výrobce Lapierre s karbonovou zadní stavbou. Velikost M do 180cm. Vše připraveno na jízdu. Komplet rozebráno, vyčištěno, promazáno, nová ložiska v zadní stavbě,vidlice rozebrána, vyčištěna + nový olej, tlumič vyčištěn, nový olej a těsnění, zadní brzda nově naplněna a odvzdušněna, nový střed, nové duše, gripy, lanko a bowden. Vidlice má na vnitřních nohách pár kosmetických vad, olej ale nikde neuniká.
Vidlice: RockShox Boxxer RC 200mm + nový olej
Tlumič: Fox DHX RC4 + nové těsnění a olej
Brzdy: P+Z: Shimano Zee + zadní odvzdušněna
Kotouče: P+Z: Avid 203
Ráfky: MACH1 Mad disc 27.5
Náby: P+Z Novatec
Pláště: P: Maxxis Minion DHR, Z: Schwalbe NobbyNic
Kliky: Shimano Saint 165mm + nový střed
Pedály: Mzyrh M80
Napínák: E*Thirteen ISCG 05
Přehazovačka: Shimano Saint 9sp
Řazení:Shimano XT 9sp
Kazeta: Shimano 9sp
Řidítka: No Name Modré 770mm
Představec: Answer - nastavitelný 45,50,55mm
Gripy: Sting - nové

Prodám celoodpružené kolo / celopéro Giant Trance X2, velikost L (pro výšku jezdce cca 178 až 185 cm), rv. 2012. Je oproti sérii posunutý o kus dál - víc na traily, sjezdy jsou na něm radost, šlape se na něm hodně uvolněně a na pohodu, nikam vás nežene. Ideální stroj pro někoho, kdo na trailech začíná anebo kdo rád jezdí po polňačkách a lesních cestách okolo dědiny a rád zařadí třeba i trochu náročnější sjezd. Klidně rozbitější flowtrail v bikeparku je pro tohle kolo taky domácí hřiště.
Kolo je v dobrém stavu, pravidelně mazáno a servisováno (včetně tlumičů). Nyní je po servise v Kolofixu, kdy se centrovaly kola, seřizovala přehazka, dával se nový plášť na předek + nové duše a celkově kolo bylo prohlídnuto, umyto a promazáno. Fakturu mám a ukážu při prohlídce :) Připraveno na sezonu, stačí sednout a jezdit!
Prodávám z důvodu přesedlání na enduro.
// Komponenty //
Rám velikosti L:
hliník AluxX SL, nalepená ochranná gelová fólie ne předku proti lítajícímu kamení a větvím, zadní stavba MAESTRO (používá se na nová kola dodnes, při zamčení krásně tuhý, odemčený pobírá všechno do hladka)
vidlice Fox Float 32 Evolution, zdvih 135 mm (zvýšeno oproti sérii), repas před dvěma lety, chodí jak má
tlumič Fox Float RP2 Boost Valve, zdvih 125 mm, repas společně s vidlí, chodí jak má
teleskopická sedlovka Giant Contact SL 150 mm, pevně drží v jakékoliv pozici (původní pevnou sedlovku mám a ke kolu dám)
kratší představec a širší řídítka oproti sérii Giant Contact SL - lepší ovládání v terénu (původní mám a ke kolu dám)
Pohon 1x11, dáváno na jaře 2021 (v sérii 3x10):
přehazovačka Shimano XT RD-M8000, 11 rychlostí
kazeta Shimano XT CS-M8000, 11 rychlostí
převodník MAX1 Narrow Wide, 36 zubů
kliky Shimano Deore XT
pedály Crankbrothers Stamp 1 Large, platformy s vyměnitelnými piny
řetěz ok, na cca 70 %
Kola 26":
ráfky Giant P-XC2, hliník (po centraci)
plášť vzadu Schwalbe Nobby Nic 2.25 (tak 80 %), vpředu úplně nový Maxxis Minion DHF 2.30
Brzdy hydrauliky:
vpředu Avid Elixir 5, destičky tak 60 %, kotouč 180 mm, bez hranek a zjevného opotřebení, brzdí na pohodu
vzadu Shimano Deore, dáváno před dvěma lety, destičky kolem 60 %, kotouč 180 mm (větší oproti sérii) bez hranek a zjevného opotřebení
Osobní předání a vyzkoušení v Jihlavě nebo někde v okolí.
Cena 30 000 Kč

Prodám CRUSSIS E-LARGO 5.6: Geometrie hliníkového rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrována. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?
O dojezd a spolehlivost se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je 115 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Černobílý displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 29“, které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem, a ve velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará 8 rychlostí přehazovačka Shimano Acera a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy, odpružená vidlice Suntour XCT30 HLO DS 29" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.
Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 29 X 2,40, tudíž se nemusíte bát, že by o přilnavost elektrokola v terénu nebylo postaráno. Kolo je rok v záruce jako nové najeto cca 500km možnost s bat. 17ah.

Prodám Giant Reign SX 2021 29 vel. M par kosmetickych oderek nic hroznyho muzu poslat detailnejsi fotky nejlepe prijet a projet se specifikace nize
Barva
Concrete/Mulberry Dye
Rám
ALUXX SL Aluminum, odpružení Maestro, zdvih 146 mm
Vidlice
FOX 38 Performance Elite, GRIP2, zdvih 170 mm, pevná osa 110x15 mm (Kabolt), 44 mm offset
Tlumič
Fox DHX2 Performance Elite, rozměr 205/60, naladěn pro Giant
KOMPONENTY
Řídítka
Giant Contact SL TR35, 800x35 mm, 20 mm zvýšení
Představec
Giant Contact SL 3
Sedlovka
Giant Contact Switch, teleskopická, 30,9 mm
Sedlo
Giant Romero
Pedály -RockBro
OSAZENÍ
Řazení
SRAM NX Eagle, převody 1x12
Přesmykač -
Přehazovačka
SRAM NX Eagle
Brzdy
Shimano SLX
Brzdové páky
Shimano SLX
Kazeta
SRAM X Eagle, 11-50 zubů
Řetěz
SRAM NX Eagle
Kliky
TruVativ Descendant 6k Eagle DUB, převodník 32 zubů, vodítko řetězu MRP SXg alloy
Středové složení
SRAM DUB, press fit
KOLA
Ráfky
Giant AM 29, tubeless ready, sleeve-joint, 30 mm vnitřní šířka
Náboje
Giant Tracker Performance Boost, zapouzdřená ložiska, pevné osy 15x110 mm a 12x148 mm
Dráty
Sapim
Plaste maxxis assegai 29 maxx terra 3c vepredu i vzadu
Pro více info

Prodám celoodpružené horské kolo zn. Lapierre Zesty AM 3.0 (model r. 2020). Vel. M (cca 168-180 cm). Kola 29" (možnost nasadit 29" i 27,5" kola na jeden rám s pouhou změnou úpravy geometrie posunem hlavního čepu, je možné jezdit i jako mullet 29"/27,5"). Ke kolu jsou doklady o koupi. Kolo zakoupeno 29.6.2020.
- Rám+ tlumič: Zesty AM Fit Supreme 6 + Lapierre AF2 Air Trunnion Metric. Možnost uzamknutí. Zdvih 140 mm.
- Vidlice: Rock Shox 35 GOLD RL. Zdvih 140 mm.
- Výplety (náboje+ráfky): Shimano MT400 + MACH 1 Trucky 30 622*30 (29"). Pevné osy.
- Brzdy: SHIMANO MT401
- Kliky: SRAM SX Eagle 12SPD
- Sada (přehazovačka+řazení) : SRAM SX Eagle 12SPD
- Kazeta: SRAM SX Eagle 12SPD
- Řetěz: SRAM SX Eagle 12SPD (vodítko řetězu)
- Představec: LP ALLOY 0° 35MM
- Řidítka: LP 6061 DB 760 mm
- Sedlo: Lapierre CrMo by Velo
- Sedlovka: Lapierre teleskopická
- Pláště: Maxxis HIGH ROLLER II 29 *2,30 60 TPI EXO-TR

Prodám zapletená kola Mavic Crossmax Elite , náboje na pevnou osu. Kola jsou bezdušová.
Prodám zvlášť kola nebo vám na nich mohu nechat další komponenty, který budu potom také prodávat zvlášť.( A to ořech Sram XG, kazeta GX XG 1150 11Sp 10-42T, Kotouče Shimano 160mm, Pláště Maxxis Ardent 29x2.20)
Momentálně jsou kola připravená k jízdě na novém kole. Kazeta funguje i se systémem Shimano XT Deore.

Musím říct, že to s ním byla sranda. Kolo jsem postupně přeskládal na krapet rychlejší setup. Rychlejší jízdu si užívám a tak jsem každý půl rok jsem jezdil do servisu na prohlídky a pokud bylo potřeba, hned jsem spotřební věci měnil za nové aby fungovalo bezchybně. Motor, baterka, řídící jednotka (displej), nabíječka -> vše funguje jak nové!
Naposledy jsem před zimou 2022 vše nechal spravit a rovnou ho prodávám (už jsem na něm nejezdil)- důvod je, že chci si poskládat svoje vlastní trochu jiné.
"Při rychlém jednání" jsem ochotný trochu slevit.
Rok:2020
Motor(původní): Yamaha PW-ST (+chip nad 25km/h - možnost zapnout/vypnout)
Kapacita baterie(původní baterie): 750Wh
Rám L (viz ) (původní - Po 2 letech oděrky): aluminium 6061, HD Interface, rychloupínák 5 x 135mm, kotoučová brzda Post Mount
Vidlice (původní): SR Suntour XCR Air LO-R Lockout, vzduch, zdvih: 120mm, ocelový sloupek 1 1/8", rychloupínák Zdvih přední: 120 mm
Hlavové složení(původní): A-Head Tapered, ball bearing
Přehazovačka(původní): Sram NX, 11-rychlost
Řazení(původní): Sram NX, Trigger radic
Počet rychlostí: 1x11
Ozubený kotouč (nový): Vpředu jsem měnil za větší z 38 na 40 zubů - skrze rychlost. Teď je tam aktuálně fungl nový.
Kazeta (nová): Sram PG1130, 11-42 zubů
Řetěz (nový): SRAM PC1110
Kliky (původní): 38, ocel
(kotouč vzadu jsem měnil za větší) Brzdy(nové): Galfer fialové (podle barvy tvrdost- viz Galfer na netu),2-piston disc brake
Brzdové páky(původní): Shimano MT401, hliník
Přední náboj(původní): SHIMANO TX505
Zadní náboj(původní): Shimano TX505-8
(vzadu komplet nový ráfek + výplet) Ráfky: Rodi Black Rock 21, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník
Pláště (nové): Continetal double fighter 2.0 (hladké na léto -> rychlost, dělá to hodně oproti Maxxis Ardent 29x2,40", které nemám, ale doporučuju používat do terénu)
Špice(původní): Sapim Leader, cerná
Sedlovka (původní): Haibike Components The Seatpost +, patentní, 31.6mm, hliník
Sedlo (původní): Haibike Components TheSaddle
Představec(původní): Haibike Components The Stem +, A-head
Řídítka(původní): Haibike Components TheBar + Topflat mm (jsou krapet širší, ale skrze 29" kola potřeba)
Gripy(původní): Haibike MTB grips
Pedály(původní): Freeridepedal mit Reflektor, hliník
Motor(původní) (nechal jsem v origi obchodě odkud jsem kupoval servisovat ložiska - nové): Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h (+chip nad 25km/h)
Baterie (původní):(Před koupí kola v základu byla 500Wh -> změnil jsem na 750wh) Yamaha Lithium Ion, 750 Wh skrze větší dojezd
Displej(původní): Yamaha Side Switch 1.7" LCD, 7 funkcí,jedna páčka zlomená, ale funkce zůstává..(vyměňuje se kus za kus)
Nabíječka (původní): Yamaha rychlá nabíječka 4A
Velikost kol: 29'

Zadní michelin=140/80-18
Mitas sport extreme 754 zadní=120/90-18
Barum zadní=4,25-18 S 25B
Maxxis přední=80/100-21
Mitas přední=90/90-21
Michelin přední=90/90-21

Prodám Husqvarna TC50, r.v.2020, najeto cca 30hod, jetá pouze polní cesty úplným začátečníkem, ne na trati, obě původní pneumatiky Maxxis, celkově zánovní stav.

Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka