mezinápravový diferenciál - strana 4
Počet nalezených inzerátů MEZINÁPRAVOVÝ DIFERENCIÁL: 1000 - strana 4

Ssangyong Rexton 2,9TD 88kw Clima, Servis, Bez Koroze
` Motor 2.9TD Mercedes Benz... Mechanický, řadový pětiválec, s řadovým čerpadlem, bez elektroniky
` 190.000km
` R.V. 2/2004
` CZ Doklady
` STK 8/2024
` VIN Rámu jako nový, bez koroze, jako z výroby
` Ekopoplatek se nehradí
` Přihlášení 15.000 v ceně
` BEZ KOROZE
` Klimatizace Digitální, automatická
` DO Centrální Zamykání
` Servořízení
` 4x4 Primární zadkolka, s přiřaditelným pohonem všech kol
` Redukční převodovka do síly "při zapnuté 4x4, se chová se jako uzamknutý mezinápravový diferenciál"
` ABS
` new PNEU A/T i Zimní 12.000 (mají zimní symbol, čerstvě obuté)
` new Tažné zařízení 3500Kg 11.000 (s originální instalací/kabeláží)
` new Autobaterie/Akumulátor
` new Brzdové Destičky Přední 2500,-
` new Brzdové Kotouče Přední
` new PP Brzdič, originál 7500,- (původní prasklá manžetka)
` LP Brzdič OK, krásně pohyblivý
` new Brzdové Destičky Zadní
` new Brzdové Kotouče Zadní
` Brzdiče zadní OK, krásně pohyblivé
` new Ruční Brzda originální lanovody
` Pakny ruční brzdy 90% stavítka OK
` Přední Ložiska/náboje rozebrány, kontrola, promazání, odstranění vůlí
` Přední Náprava bez vůlí, čepy řízení byli měněné,
` 4x4 Přiřazování OK (Rozborka, kontrola, GO)
` 4x4 Redukční Převodovka, otevřena, kontrola, GO, přetěsněna
` new Oil Hlavní Převodovka
` new Oil Redukční Převodovka
` new Oil Motor
` new Filter Oil Motor
` new Filter Diesel
` new Filter Cabin
` new Filter Air
` new EGR Přetěsnění
` new Těsnění odvětrání motoru
Auto jezdí skvěle, je tuhé, pevné.
Nemá zbytečnou elektroniku, nemá common rail, nemá dvouhmoťák
+2000 PHM Extra
Velké Přílepy
Prodat nepotřebuji, cena pevná
MGRR Service technik Ssangyong, import... vlastní sklady originálních náhradních dílů, přímý letecký import Korea/DE/Praha

Dobrý den,
prodám poměrně vzácné Subaru Legacy GT, tedy Legacy 5. generace s motorem z WRX 265 s výkonem 265 koní. Ostatně je to nesportovnější verze, která se na evropský kontinent s levostranným řízením v této generaci dostala. Ano Subaru nabízelo ještě verzi s 3,6L šestiválcem, ale ta byla přes podobným výkon spíše dálničním křižníkem (vyšší hmotnost, uhlazenější projev).
Toto auto je vybaveno automatickou převodovkou 5EAT, která má systém pohonu všech kol VTD, což je asi nejpokročilejší systém, který kdy Subaru vyrobilo, má elektronický mezinápravový diferenciál, podobně jako WRX STi.
Další výhodou oproti standardním verzím je systém Si Drive, (známe z novějších modelů nebo STi), který mění projev vozidla tím, že mění mapování průběhu jak převodovky tak motoru.
Auto má najeto cca 100km a je ve velmi zachovalém stavu. Byl to garážovaný kousek a opečovávaný kusek, nikoliv vozidlo na denní ježdění (k tomu jsou 2 jiná Subaru). Motor jde parádně a nevyžaduje žádné investice, stejně jako zbytek auta, vč. převodovky. Źádné pazvuky ani za studena ani za tepla.
Poměrně bohatá je také komfortní výbava, která byla v té době vrcholem nabídky Subaru, audiosystém McIntosh s DVD a zesílenou akustickou izolací, bezklíčový vstup a startování, dvouzónová klimatizace, výhřívaní sedadel, elektrické nastavení sedadel s pamětí, dešťový senzor, parkovací kamera a podobné jsou samozřejmě přítomny.
Auto je v originálním stavu a nebylo nikdy vážněji bouráno, má antikorozní nástřik podvozku a i kosmetika je velmi hezká, tu kazí pouze zadní nárazník, který má občas škrábanec (viz foto).
Že se jedná o raritní kousek se lze dozvědět i z inzercí. Na jsou momentálně nabízená dvě tyto vozidla, na nula, stejně jako na .
Pro jakékoliv dotazy mne neváhejte kontaktovat.
Auto v kostce:
Subaru Legacy GT (STi chcete-li)
Motor: Přeplňovaný 2.5L boxer s výkonem 195kw, původ v modelech WRX a WRX STi
Převodovka: Automatická 5EAT, systém VTD
Rok výroby: 2011
Najeto: 172 000 Km
Nadstandardní výbava
Tažné zařízení (byť tedy nevyužíváno)
Servisní kniha, známá historie, dva klíče

Prodám Subaru Forester XT 2.0 130 kW r.v. 2003
Očištěný a znovu ošetřený celý spodek auta
opískovaná a nabarvena přední a zadní nápravnice
opískovaná a nabarvená zadní ramena
Nová přední ramena
Nové všechny čepy a tyčky
Nové uložení tlumičů
Nové všechny siletbloky na podvozku
Nově poskládaný motor EJ205 - Subaru komponenty
větší vstřiky z STI
palivová pumpa Walbro
Nový mezinápravový diferenciál
Největší Subaru intercooler z Imprezy STI 2008-2014
WRX brzdy přední 4 pístky, zadní 2 pístky - celková renovace
Je možné poskládat kovaný motor - písty Mahle, STI nitridovaná klika s křížovým vrtáním, Manley ojnice,
dát tuhostně a výškově stavitelný podvozek
přední hliníková ramena z STI
turbo TD04 nebo jiné
celohliníkový chladič...

Do provozu 2020, najeto 126 000km, původ ČR, servisní historie.
Bohatá příplatková výbava viz foto. Po velkém servisu v BMW. Olej v motoru, filtry, brzdová kapalina, svíčky, olej v převodovce, přední ramena, geometrie, nový mezinápravový diferenciál.
Více info po telefonu nebo emailu.

VW Touareg 3,0 TDI V6 Tiptronic 4Motion
Cena 558.000,-Kč vč. DPH
(DPH 21% je možno odečíst)
Registrace: 11/2015
Najeto: 161 374 km
Emise: Plní emisní normu EURO 6
STK do 11/2023
PŮVOD
Auto pochází z dealerství VW v České Republice.
ZÁRUKA
Auto chrání záruka na skryté vady.
2-3.Roky záruka bez omezení kilometrů lze sjednat na pojištení mechanických a elektrických poruch motorového vozidla.
HISTORIE
Všechny servisní zastávky auto absolvovalo dle předepsaných pokynů výrobce ve značkovém servisu.
Kompletní historie k nahlédnutí v našem autorizovaném servisu RT TORAX.
VÝBAVA
Bi-xenonové světlomety dynamické vč. dálkových světel, LED denní svícení, ostřikovače světel * Zadní LED světla * Vzduchové pérování *Potahy sedadel kůže Vienna * Přední sedadla vyhřívaná, klimatizovaná * Ovládací prvky hliníkové * El. bederní opěrky vpředu * Ostřikovače čelního skla vyhřívané *Kamera 360 * El. sklopná vnější zrcátka, vyhřívaná, s pamětí * LED osvětlení interiéru,NAVIGACE: RNS 850 s DAB, 8“ barevný displej, 8 reproduktorů,18" kola z lehkých slitin Karakum,El. otevírání a zavírání víka zavazadlového prostoru,Automatická klimatizace,Centrální zamykání s dálkovým ovládáním ,Dešťový senzor.Elektromechanická parkovací brzda s funkcí Auto Hold,Palubní počítač monochromatický ,Permanentní pohon všech kol "4Motion", mezinápravový samosvorný diferenciál TORSEN,Rádio RCD550 s dotykovou obrazovkou, přehrává CD/MP3/MP4,Aux-in zdířka, CD měnič na 6 CD Start-Stop systém, rekuperace kinetické energie při brždění u vozů s označením BMT.Tempomat,Vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná, sklopná a vyhřívaná ,Vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou ,Opěrky bederní páteře vpředu manuálně nastavitelné,Tažné zařízení elektrické,Panoramatická střecha,Couvací kamera
JAK PROBÍHÁ PROHLÍDKA?
K dispozici vám bude náš autorizovaný servis VW Audi Škoda SEAT, kde budete mít k ruce profesionálně vyškoleného technika, který vám auto rád zvedne, napíchne na diagnostiku a vše podstatné ukáže a vysvětlí. Pokud máte v plánu přivést vlastního technika, naše servisní zázemí je vám k důkladné kontrole také plně k dispozici.
CO KDYŽ SE PRO AUTO ROZHODNU?
Všechny formality společně vyřešíme v klimatizovaném showroomu a do hodinky můžete vyrazit na cestu. Další služby, jako je prodloužení tovární záruky, komplexní pojištění, nebo přihlášení auta na vás, rádi zařídíme.
CO KDYŽ NEMOHU PRO AUTO HNED VYRAZIT?
Zavolejte. Společně po telefonu auto projdeme, abychom se ujistili, že je to to pravé, které hledáte. Pokud budete mít zájem o detailní fotografie, rádi vše zdokumentujeme a pošleme na váš e-mail, nebo WhatsApp. Auto vám rádi zarezervujeme až na 7 dní, aby vám neuteklo.
MÁTE DOTAZY K AUTU, REZERVACI, NEBO SE CHCETE DOMLUVIT NA TERMÍNU PROHLÍDKY?
Volejte Radima Jílka : +420 (RT TORAX Poruba).

Mezinápravový diferenciál nv 124 VTG ve výborném stavu do BMW E46 330xd
Do vozů:
−E46
325xi M54
330xd M57N
330xi M54
Možno i NV125
Veškeré diferenciály, kardany poloosy 330XD E46

Prodám z x164 GL vymontovaný automat a mezinápravový difenciál off-road verze s uzávěrkou, plně funkční. Auto je z anglie a má najeto .
Automatická převodovka s hydroměničem č. 1642706101 25tis.
Diferenciál s uzávěrkou č. 1642801000 15tis. Mám i zadní difec s uzávěrkou a i přední difec. Automat by měl seděl i do ML w164 a R w251.

Ozubené kolečko motoru rozvodovky (mezinápravový diferenciál) pro servomotorek rozvodovky pro BMW, Land Rover a Mercedes
jednoduchá a levná oprava, neni treba kupovat rozvodovku, stačí vymenit ozubení
projevy chyby: hlaska obd 4x4 inactive, podezrele zvuky z rozovodovky, chyba ABS, xdrive, kontrolka brzd, nefukcni pohon 4x4
original dil cerne kolecko sneku 750kc + protikus 750kc
aftermarket dil (bile) kolecko sneku 450kc+ protikus 600kc
zasilam na dobirku CR zasilkovna 135kc nebo kuryr na adresu 210kc

Prodám xDrive VTG ( mezinápravový diferenciál ) použitou kompletní mezinápravovou rozvodovou skříň Pro BMW F10/F11 a další....
Použito ve vozech:
1\\\\\\\\\\\\\\\' Series
−F20
+118dX N47N
+120dX N47N
+M135iX N55
−F21
+118dX N47N
+120dX N47N
+M135iX N55
3\\\\\\\\\\\\\\\' Series
−F30
+318dX N47N
+320dX N47N
+320iX N20
+328dX N47N
+328iX N20
+328iX N26
+330dX N57N
+335dX N57Z
+335iX N55
−F31
+318dX N47N
+320dX N47N
+320iX N20
+328dX N47N
+328iX N20
+330dX N57N
+335dX N57Z
+335iX N55
−F34
+320dX N47N
+320iX N20
+328iX N20
+335iX N55
4\\\\\\\\\\\\\\\' Series
−F32
+420dX N47N
+420iX N20
+428iX N20
+428iX N26
+435dX N57Z
+435iX N55
5\\\\\\\\\\\\\\\' Series
−F07
+530dX N57N
+535dX N57Z
+535iX N55
+550iX N63N
+550iX 4.0 N63N
+550iX 4.4 N63N
−F07 Facelift
+530dX N57N
+535dX N57Z
+535iX N55
+550iX N63N
+550iX 4.0 N63N
+550iX 4.4 N63N
−F10
520XD
525XD
528IX
+530dX N57N
+535dX N57Z
+535iX N55
+550iX N63
+M550dX N57X
−F10 Facelift
520XD
525XD
528IX
+530dX N57N
+535dX N57Z
+535dX N57N
+535iX N55
+550iX N63N
+M550dX N57X
−F11
520XD
525XD
528IX
+530dX N57N
+535dX N57Z
+535iX N55
+M550dX N57X
+ F11 Facelift
520XD
525XD
528IX
+530dX N57N
+535dX N57Z
+535iX N55
+M550dX N57X
6\\\\\\\\\\\\\\\' Series
−F06
+640dX N57Z
+640iX N55
+650iX N63N
+650iX 4.0 N63N
+650iX 4.4 N63N
−F12
+640dX N57Z
+640iX N55
+650iX N63
+650iX N63N
+650iX 4.0 N63N
+650iX 4.4 N63N
−F13
+640dX N57Z
+640iX N55
+650iX N63
+650iX N63N
+650iX 4.0 N63N
+650iX 4.4 N63N
7\\\\\\\\\\\\\\\' Series
−F01 Facelift
+730dX N57N
+740dX N57Z
+750dX N57X
+750iX N63N
+ALPINA B7X N63N
−F02 Facelift
+740LiX N55
+750LdX N57X
+750LiX N63N
+750LiX 4.0 N63N
+750LiX 4.4 N63N
+ALPINA B7LX N63N
mezinápravová rozvodová skříň ATC 35L - ATC 350

Motorizace: Benzín, 2.3 MZR DISI Turbo, 191 kW
Barva: černá
Rok výroby: 2008
Motor klepe. Nové originální přední světlo.
Díly, které prodáváme: mezinápravový diferenciál, turbo, blatník, kapota, dveře, nárazník, motor, převodovka, poloosa, tlumič, klimakompresor, alternátor, servo, chladič, olejové čerpadlo, blok motoru, vačka, hlava motoru, písty, světlo, loketka, informační display, sedačky, kola, audio BOSE, kožený interiér, sklo, volant aj.
Volejte ve všední dny v čase 9:00 - 16:00.
Posíláme po celé ČR i na Slovensko, osobní převzetí Prostějov (okr. Olomouc).
A106

Prodám rozvodovku z Jeep záruka je samozřejmostí z toho vozu je na prodej i spousta jiných dílů (mezinápravový diferenciál)

STARTER PACK ( 2x přilba LS2 MX 436 Pioneer Evo dle vlastního výběru, zadní box, kompresor, nabíječka, sada lepení) v hodnotě 17 000 Kč zcela ZDARMA!!
Homologace T3B - žluté značky, posilovač řízení, diferenciál, ...
K dispozici i verze EURO 5 - bílé značky
SKLADEM - stříbrná/modrá, černá/zelená - ihned k odběru
Nový stroj, záruka až 5 let, možnost splátkového prodeje, výhodná doprava
Americká firma Segway za posledních 20 let vytvořila mnoho špičkových inovativních produktů, které doslova změnily svět. V roce 2018 byla založena samostatná divize Segway Technology Co., Ltd. na výzkum, vývoj, výrobu a prodej vozidel kategorie offroad - čtyřkolek, SSV a UTV. Obrovský technologický potenciál včetně hlavního vývojového offroadového centra v USA tvoří velmi kvalitní základ nové řady špičkových inovativních terénních strojů Segway.
Užitková / pracovně-rekreační čtyřkolka s prodlouženým podvozkem, T3b, třírežimový posilovač řízení EPS, kapalinou chlazený jednoválec 570 cm3 EFI, automatická převodovka P/R/N/L/H, (stejná kategorie jako cfmoto gladiator a tgb blade), pohon 4x4, dvojitá A-ramena vpředu / dvojitá A-ramena se stabilizátorem vzadu, plně nastavitelné plynokapalinové tlumiče s oddělenou nádobkou a progresivní pružiny, přední, zadní a boční ochranné rámy, tažné zařízení, el. naviják 2500 lbs, kompozitní nosiče vpředu a vzadu, Full-LED osvětlení, prodloužené sedadlo spolujezdce s opěrkou zad, 12V zásuvka, 14" hliníkové disky se systémem Beadlock, 26" pneu, ochranné kryty rukojetí, Smart Commanding System (SCS) + mobilní aplikace Smart-Moving App
Motor
Typ: čtyřtaktní jednoválec DOHC
Objem: 570 ccm
Výkon: 44 k
Točivý moment: 48 Nm
Palivový systém: elektronické vstřikování paliva (EFI)
Chlazení: kapalinou a olejem + olejem chlazený píst
Hnací systém
Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný
Převodovka: automatická, P/R/N/L/H
Motorová brzda: ano
Přední diferenciál: s elektrickou uzávěrkou
Zadní diferenciál: s elektrickou uzávěrkou (dle specifikace)
Podvozek
Rám: vysoce pevný rám z chrom-molybdenové oceli, prodloužený rozvor
Posilovač řízení: elektrický - automatický
Zavěšení: nezávislé, dvojitá A-ramena
Pérování: hydraulické tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelné předpětí pružin
Zdvih: 180 mm vpředu / 210 mm vzadu
Brzdy: hydraulické kotoučové
Kola: 14" hliníkové disky
Pneu: přední 26 x 8 - 14 / zadní 26 x 10 - 14

Prodám veškeré náhradní díly z vozu
Audi A6 4F kombi r.v.2007
motor 3.0 TDI 171 KW kód ASB - 20000 kč
převodovka manuální 6q quatrro 4x4 kód JMG - 15000 kč.
diferenciál ETS - 5000 kč
stříbrná met. LY7W
Prodej veškerých dílů se zárukou.
Osobní odběr nebo zaslání na dobírku.
Ceny dohodou.
Hudba Bose, el.víko kufru, xenony, zadní led světla atd.
Na prodej:
Náhradní díly, motor, díly motoru, motor se vstřiky, turbo, turbodmychadlo, vstřiky, vstřikovače, tandem, čerpadlo, tlaková hadice, převodovka, chladičová stěna, výztuha nárazníku, chladičovka, blatník, nárazník, kapota, haupna, kufrové zadní dveře, zpětné zrcátko, boční dveře, čelní sklo, stropnice, klika, xenon, světlo, světlomet, zadní světlo, tempomat, volant, EGR ventil, AGR ventil, chladič spalin, stahovačka, stahování okna, výstuha, chladič, spojka, spojková sada, airbag, palubka, palubní deska, airbagová sada, kryt baterie, filterbox, klimatrubka, palubní počítač, budíky, řídící jednotka, komfortní jednotka, zámek dveří, vačka, váha vzduchu, sání, hadice, čidlo, poloosa, kardan, diferák, diferenciál, víko, vana, servo, servočerpadlo, alternátor, startér, klimakompresor, těhlice, kotouč, brzdiče, náprava, tlumič, horní rameno, řízení, nápravnice, rameno, pneu, kola, alu disky, výfuk, kožený interiér, sedačky, loketní opěrka, řadička, sahara, podběh, kastlík, středový panel, čerpadlo, klimatizace, zadní nárazník, přední nárazník, znak, diferenciál, navigace, rádio, interiér, dekl motoru, vana do kufru, rezerva, dvojitá podlaha kufru, jednotka ABS, roleta do kufru, dojezdové kolo, , tažné oko, zadní světlo, mřížka, ostřiky, ABS, ESP, jednotka, řemenice, hlava, táhlování, táhla stěračů.

Limitována edice CF Moto Gladiator X1000 Four Paket šedá
Při koupi tohoto Four Paketu ušetříte 12 000.-Kč
Homolagace čtyřkolky: Pracovní EURO5
Speciální výbava stroje X1000 Four Paket :
1. Zadní box X8
2. Přední ohrádka
3. Rošiřovací lemy
4. Přední rám
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14" alu kola, odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n' Ride. 3 roky záruka!
Naviják se syntetickým lanem.
Tažné zařízení včetně el. zásuvky
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení s

Limitována edice CF Moto Gladiator X1000 XL Paket camuflage
Ilustrační foto. Plexi štít není součástí packetu.
Při koupi tohoto XL Paketu ušetříte 10 000.-Kč
Homolagace čtyřkolky: Pracovní EURO5
Speciální výbava stroje X1000 XL Paket camuflage:
1. Zadní box X8
2. Přední rám
3. Zadní rám
4. Led rampa
5. Barva camuflage
6. Oplechování podvozku
7. Syntetické lano
8. Průvlak lana
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14" alu kola, odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n' Ride. 3 roky záruka!
Naviják se syntetickým lanem.
Tažné zařízení včetně el. zásuvky
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým t

Brutálně silná čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X1000 EFI EPS a brutálně naložená doplňky čtyřkolka disponuje motorem o obsahu 960 ccm o výkonu 85 koní s kroutícím momentem 79 Nm. Výhodou je Kanadský variátor CV-Tech, který nemá spojky a tak se Vám při záběru (rozjíždění, tahání opravdu těžkého vleku, tlačení sněhu s radlicí) nemá co "spálit". O plnění motoru se stará Německé vstřikování s řídící jednotkou BOSCH. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Díky použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) je čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X1000 EFI EPS v kategorii nejlépe ovladatelných čtyřkolek na světě. Zadní diferenciál je samosvorný a tak jak se jedno kolo o půl otáčky otočí oproti druhému, diferenciál se zamče a obě kola se točí stejně rychle. Z praxe stačí "hodit zadkem" a letíte driftem. Další rozdíl od ostatních strojů v této kategorii je zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Navíc u modelu Overland je krytí podvozku, přední a zadní rám, přední štít, sada zadních kufrů, kde menší kufr lze bez použití nářadí vyměnit za sedlo spolujezdce a boční lemy.

Jezdí na 3S i 4S baterie Li-Pol, max. rychlost 80 km/h. Hmotnost 3 kg, rozměry d 500 * š 315 * v 220 mm.
Regulátor Hobbywing 100A 4S, střídavý motor brushless Hobbywing 4268A 2100 kV.
2,4 GB vysílač Carson REFLEX PRO III 3ch s přijímačem, fail safe, nastavitelná max. rychlost.
3mm hliníhové plato podvozku, hliníkové tlumiče. Přední, zadní i středový diferenciál s kovovými koly a silikonovým olejem. Vč. 2 baterií 2S Li-pol 3000 mAH 7,4V Carson.
PC byla 12.000 Kč. Přidáno: lepší digitální servo SRT DL3017 (kovové převody 17 kg-0,15s/60°, PC 500 Kč), vysoce výkonná světla pro jízdu večer (PC 1000 Kč) a lepší nárazník (500 Kč). Nový středový diferenciál Corally (PC 1200 Kč), nový přední diferenciál (PC 800 Kč) a unašeče Corally ze švýcarské oceli (PC 800 Kč).
Ježděno většinou na silnici, přidám i 4 zánovní kola se vzorky do terénu. Mohu prodat i nabíječku.
Preferuji osobní odběr v Pardubicích - rád předvedu. Nebo mohu poslat poštou nebo na Zásilkovnu. Inzerát platí do smazání.

Prodám nový lamelový samosvorný diferenciál OS Giken Superlock 1.5Way pro Bmw M modely (diferenciál M210). Pro M3 E9x, E46, E36 (3.2). M5 E61/61, E39, E34. M6 E63. 1M E82. Na nabízený diferenciál se vztahuje záruka.
Agresivni na svezení, ale komfortni na běžné ježdění. Díky speciální patentové konstrukci- Lock timing progresivně dochází až k 100% zamknutí špéry. Při malém zatížení má malou svornost (=komfortní na běžné ježdění, vyšší životnost), se zvyšující zátěží se rychle a progresivně zamyká až na 100%. Celá konstrukce je hi-tec ( chytrá konstrukce umožňuje použít až dvojnásobný počet lamel (až 28 lamel), než konkurenční LSD, =vyšší výkon a delší životnost, monoblock konstrukce skříně diferenciálu, všechny komponenty mají speciální povrchovou úpravu- chemicko-tepelné zpracování pro maximální životnost, kovaná kola, odpadá komplikované zajíždění jako u jiných lameláků, odlehčená konstrukce, vhodný i na běžné ježdění, většina konkurenčních LSD není vhodná-vydávají různé pazvuky).
Standardní nastavení vyhovuje většině uživatelů. Je možnost individuálního nastavení (přechod z 1.5 Way na 2Way, změna předpětí a negativního předpětí, TCD- hi-tec úprava lamel, aktivace/deaktivace některých lamel, jiný úhel ramp. Lze nastavit. jak moc a jak rychle se zamkne při akceleraci a deakceleraci. Speciální nastavení pro drift, okruhové ježdění atd.)
Možné dodat jiný stálý převod od Bmw Motorsport, Drexler (3.85, 3.91, 4.10, 4.45, 4.75, 5.28, 5.44 atd.)
Více o OS Giken v příloze v odkazu.
Drexler Kaaz Cusco drifting Performance