mitsubishi lancer evo 6 - strana 2
Počet nalezených inzerátů MITSUBISHI LANCER EVO 6: 1000 - strana 2

dil je pouzit ve vice modelech aut
vice info a cena dohodou telefonicky
Mitsubishi Electric: W3T21571, W3T23371, W3T22371, W3T24571, W3T24771
Mitsubishi: 8301C463, 8301C770
Mazda: KD53510H3 - KD53-51-0H3
Mazda: BHN3510H3 - BHN3-51-0H3
Honda: 33129SZTG01 - 33119-SZT-G01
Mazda 3 2013-2017
Mazda CX-5 2013-2015
Mazda CX-9 2013-2015
Mitsubishi-Outlander-2012 - 2015
Honda CR-Z 2013-2016
Honda CR-V 2012 -2015
Honda Civic 2012 -2014
Acura/Honda: 33119-TA0-003, 33129-TM8-J01, 33119-SEP-H01, 33119-STK-A01, 33119-SAA-013
Mitsubishi:
8301C042, 8301C043, 8301A769, MR991269
W3T19371, X6T02981, W3T11371, W3T10471, W3T15671
Mazda: D530510H3
Suzuki: 35261-65J00 - 3526165J00
Acura MDX RDX TL TSX ZDX Citroën C-Crosser Honda Accord VII VIII Mazda 3 5 CX-9 Mitsubishi ASX Lancer VII Lancer VIII Mitsubishi Outlander II Pajero IV Pajero Sport I II Peugeot 4008 4007 Suzuki Grand Vitara II
predradnik xenonu ballast

prodam
přední nárazník na Evo 5
chybí lip, jinak kompletní
stav 6/10
cena 32000kc
lancer, evolution, Evo V, Evo 6, Evo 4, TME, ralliart, mitsubishi

prodám
Lancer Evo VI TME
původně Evo 4 gsr, přestavěno do vzhledu TME
rok výroby 1996
najeto 67000km
dovoz na přihlášení
varis/voltex widebody
originální TME díly
nárazník
sedačky
budiky
Evo 9 Turbo
zadní AYC diferenciál
kola rota 18x9
ralliart trubky sani
HKS filtr
výfuk bez katalyzátoru
větší Intercooler
hezky stav, kastle bez koroze
po výměně oleje a svíček v motoru
cena 780 000
ralliart, Evo, evolution, WRX STi, Jdm, rally, mitsubishi

VÝPRODEJ kol SPECIALIZED Epic EVO Karbon 2022 (NOVE nepouzite) se zárukou
Velikost L (174-188cm)
Velikost XL (184-198cm)
CENA s DPH: 81.990kč
CENA bez DPH: 67.760kč (pro plátce DPH)
Osobní odběr PRAHA
Popis:
Vzpomínáte si na dobu, kdy se při XC ještě nepoužívala startovní pistole? My také.
A přestože Epic EVO nikdy neodmítne startovní číslo, je dobře obeznámen s tím, že další hřebenovka je také perfektní cílová rovinka, a nabízí neuvěřitelnou kombinaci efektivity šlapání a působivých schopností krotit traily, abyste se tam dostali rychleji.
Ačkoli je u modelu Epic EVO zdánlivě skromný nárůst zdvihu odpružení o 20 milimetrů vpředu oproti jeho stájovému kolegovi Epic a jen o 10 milimetrů vzadu, pracovali jsme přesčas, abychom se zajistili, že byl implementován způsobem, který vás donutí říct "Ty jo!", jakmile se dostanete na první úsek singletracku.
Model Epic EVO se nyní může pochlubit nejschopnější iterací naší progresivní XC geometrie, která kdy byla použita u modelů Epic. Je také všestrannější než kdykoli předtím díky nové zadní stavbě vybavené přehazovačkou, která jezdcům umožňuje nastavit úhel hlavové trubky a výšku středového složení a snadno tak přizpůsobit jízdní vlastnosti modelu Epic EVO.
Lehký karbonový rám Epic EVO FACT 11m je vybaven výkonnými komponenty SRAM a odpružením RockShox, což je sestava šitá na míru tomu, aby kilometry mizely rychleji než kdykoli předtím.
Flip It To Rip It: Vylaďte jízdu karbonového rámu FACT 11m Epic EVO tak, aby odpovídal vašim preferovaným jízdním vlastnostem, s jednoduchostí překlopení čipu, který umožňuje jezdcům zvýšit úhel hlavové trubky EVO o půl stupně a zároveň zvýšit výšku středového složení o 10 milimetrů .
RÁM
FACT 11m Full Carbon, Progressive XC Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 110mm of travel
TLUMIČ
RockShox Deluxe Select+, Rx XC Tune, Two Position, Rebound Adjust, 190x40mm
VIDLICE
RockShox Reba RL, Motion Control damper, Solo Air, 42mm offset, 15x110mm thru-axle, 120mm of travel
BRZDY
SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper
PŘEHAZOVAČKA / ŘAZENÍ
SRAM NX Eagle, 12-speed
KAZETA
SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ
SRAM X1000 Eagle, DUB, 175mm 32T
NÁBOJE
Alloy, sealed cartridge bearings, přední 15x110mm thru-axle, zadní 12x148mm thru-axle
PLÁŠŤĚ
Specialized Ground Control, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
SEDLO
Body Geometry Power Sport
SEDLOVKA
TranzX Dropper, 30.9mm, L-XL: 150mm

IMPULSE EVO / XION nabijecka 4A - 36 VOLT AKU - DERBY CYCLE
Derby Cycle Ladegerät für die Xion und Impulse 3.0 EVO Elektrofahrrad Akkus auf Basis 36 Volt. Das Xion-Antriebssystem ist ein Elektrofahrrad-Heckmotor-System. Das Impulse 3.0 EVO Mittelmotor-Antriebssystem wird in den Kalkhoff Integrale und Kalkhoff Include ab dem Modelljahr 2015 verbaut.
Das Ladegerät ist somit kompatibel zu den folgenden Elektrofahrradtypen / Herstellern:
Kalkhoff Integrale Elektrofahrrad Serie mit Impulse 3.0 EVO Antrieb
Kalkhoff Include Elektrofahrrad Serie mit Impulse 3.0 EVO Antrieb
Kalkhoff Räder mit Xion Antriebssystem
Focus Bikes mit gedrehtem Impulse 2.0 Antrieb
Unterrohrakku Focus E-Bikes mit Impulse 3.0 / EVO Antrieb
TECHNISCHE DATEN:
Antriebssystem: Impulse Antrieb, Xion Antrieb
Hersteller: Impulse
Impulse / Xion System: Impulse Evo, Impulse Evo Next, Impulse Evo RS, Xion HR Motor
Lieferumfang: Ladegerät und Anschlusskabel
Hersteller: Derby-Cycle, BMZ
Farbe: schwarz
Technische Daten: Eingang 240V, Wechselspannung 50Hz, max. 2,0A. Ausgang 42,0V, Gleichstrom, 4,0A

Na prodej 2ks akumulačních radiatorů značky EVO. Stále namontované a plně funkční. Mají 30 let záruku, výkon 2500W a 1500 W. Nutno vlastní odvoz. Původní cena 35 tis.
Teplo domova s akumulačním topením EVO®
Vytápění je úsporné, komfortní, rychlé a spolehlivé, akumulační
Záruční doba na topení EVO® je 30 let
Vytápění vykazuje vysoké úspory v sazbě D45d a v nové sazbě D57d
Životnost topení je až několik generací- neztrácí na výkonu
Náklady na údržbu jsou nulové po celou dobu provozu vytápění
Radiátory EVO topí bez hluku, nepraskají, nevíří a nepřipalují prach - čisté vytápění vhodné pro alergiky a malé děti
Široký výběr topení v rozměrech a příkonech
Vytápění EVO je šetrné k životnímu prostředí
Radiátory EVO využívají energii efektivně a beze ztrát, akumulují ji
Topení lze díky kvalitní regulaci jednoduše obsluhovat a to v každé místnosti zvlášť
S radiátory EVO nikdy nevyhoříte! Mají patent AESA - certifikace 100% bezpečnosti
Certifikáty TUV, VDE, GS, CE, EMV, +S, ÖVE, NF, DEKRA ISO 9001:2008
Úsporné topení EVO je dále certifikováno EZU dle ČSN EN
Radiátory lze umístit do koupelen, vlhkých a mokrých prostorů, mají krytí IPX4 - ochrana před stříkající vodou ze všech směrů a vlhkosti
Montáž topení je nenákladná, jednoduchá a rychlá

K PRODEJI
Mitsubishi Lancer Evo 8 2.0 4WD 430HP (Graf 4turbo)
2023- Nově Race_Hybašek + 4turbo
Kompletní kontrola motoru- Opravena hlava, Cely motor přetěsněn, Nové ložiska, Ojnice, Klika, Nové gufera, Ventily, Turbo originál Evo 9 + svody litinové ,Otevřené saní s KN filtrem, Vstřikovače 1050 injector dynamics, jednotka ECU, Nové rozvody.
Kovaný motor, Kované klika Eagle, Kované písty Wisco H, Zapalovací svíčka HKS, MAN olejový filtr, Turbo evo 9, Vstřikovače 1050 injector dynamics, Originální TIAL MVS wastegate 44mm, ECU jednotka, Originální blow off ventil TIAL Q, Hliníkový mezichladič, 3” výfukový systém Blitz Nur Spec
Spojka:
Exedy Hyper Multi Twin
Pružiny ventilů Brian Crower + titanový držák, HKS nastavitelné vačkové převody, Vrchní šrouby ARP
Palivový systém:
Palivové čerpadlo Walbro 255l
Podvozek:
Přední a zadní kryty Megan Racing, 18" ráfky
Klimatizace, Zadní airbag, Airbag řidiče, Airbag předního spolujezdce, Anti-spin, Centrální zamykání (dálkové ovládání), Dělitelné zadní sedadlo, Elektrické zdvihy (přední a zadní), Pohon všech kol, Zadní držáky ISOFIX, Posilovač řízení, Boční airbagy, Imobolizér
Cena je uvedená včetně STK + výjimky
Cena: 969.900 Kč

Prodám Mitsubishi Lancer evo 8
Najeto 130tis
2majitel v cz
Rv 2003
Evropská verze ACD
Opticky předěláno na evo 9
Vše oem díly žádné lamino
Zadní světla z evo 7 (za mě hezčí)
Kožený málo vídaný interier
Drážkované kotouče komvet
Brzdové destičky ds 2500
Výfuk komplet 3 palec
Vetší cooler + silikonové hadice
Kola r18 japan racing jr11 na slickach
Originál kola enkei r17
Software od hajsel motorsport 2 mapy
Silnéjší palivová pumpa
Přidám stavitelný podvozek komvet
Na autě seriové tlumiče +pružiny eibach
Čerstvě po výměně všech náplní
Možná výměna za subaru wrx sti

MITSUBISHI - OE-MR299300
MITSUBISHI - OE-E1T16671A
Predám nový snímač tlaku v sacom potrubí mitsubishi pajero l200
Vhodné pre
MITSUBISHI L200 III Pick-up (K6) (Rok výroby 06.1996 - 12.2007, 99 - 133 KS, nafta)
MITSUBISHI Pajero / Shogun Classic (Rok výroby 07.2001 - ..., 115 KS, nafta)
MITSUBISHI Pajero / Shogun III (V60) (Rok výroby 04.2000 - 12.2006, 99 - 115 KS, nafta)
MITSUBISHI Pajero / Shogun III SUV Cabrio (V6_W, V7_W) (Rok výroby 09.2001 - 12.2006, 115 KS, nafta)
MITSUBISHI Pajero / Shogun Sport I SUV (K70, K90) (Rok výroby 11.1998 - ..., 99 - 133 KS, nafta)
MITSUBISHI Pajero / Shogun Sport I Van (K90) (Rok výroby 12.1999 - 01.2008, 115 KS, nafta)
Zasielam aj dobierkou +300kč

PALIVOVÁ NÁDRŽ - BENZÍN
OE MR342848 MR342855 1700A404
pro Mitsubishi Montero, Pajero III, IV LONG
Palivová nádrž.
Pro 5dveřovou verzi LONG.
Velká výhoda je, že Nádrž je vyrobena z oceli bez vnitřního galvanického povlaku, který by poškodil vstřikovací čerpadla.
Tloušťka plechu 0,8 mm
Výrobce - import .
Číslo Mitsubishi - MR342848 MR342855 1700A404
Značka a model auta:
Mitsubishi Montero, 3.5 2000-2006 (V75W)
Mitsubishi Montero, 3.8 2000-2006 (V77W)
Mitsubishi Pajero III, 3.0 2000-2006 (V73)
Mitsubishi Pajero III, 3,5 DOHC 2000-2006 (V75 Long)
Mitsubishi Pajero III, 3,5 GDI 2000-2002 (V75 Long)
Mitsubishi Pajero III, 3,5 OHC 2000-2006 (V75 Long)
Mitsubishi Pajero IV, 3.0 2007-2018 (V93W)
Mitsubishi Pajero IV, 3,8 V6 2007-2014 (V97 Long)
DLOUHÁ VERZE!! 5 Dveří

Selenoidy (měniče tlaku) na ovládaní tlaku turba a egr ventilu pro Mitsubishi L200 a Pajero :
Mitsubishi L200 K74T
Mitsubishi Pajero , Pajero Sport
Mitsubishi Shogun
MITSUBISHI L200 ( 1996-2006) 2.5 TD K74
MITSUBISHI L200 II Pick-up ( 1987 - 1996 )
MITSUBISHI L200 III Pick-up (K6) ( 1996 - .2007 )
MITSUBISHI Pajero / Shogun III (V60) ( 1999 - 2007 )
MITSUBISHI Pajero III (V6_W, V7_W) (2000-2006)
OEM MR577099
MITSUBISHI - OE-K5T81289

Nabízím k prodeji ližinu pro Mitsubishi Lancer EVO 9.
Případně po úpravě jde nainstalovat i na Lancer 4 až 9.
Je nová, celá z kevlaru. Přední pohledová hrana carbon.

Prodáno: Digitální klima, alu disky, mlhovky, sportovní výfuk atd, prostě všechno, co má správné Evo mít.
Na cestě do ČR je prakticky sériové a moc pěkně zachovalé Evo 4 - pravostranná japonská verze JDM. Evo 4 lze přihlásit na české SPZ. Případně můžeme zajistit přestavbu na LHD. Prakticky bez koroze. Nikdy zásadněji havarované. Dá se říci, že se jedná o pěkný sběratelský kousek. Sedačky jsou moc pěkné, neprosezené, neponičené. Nekuřák.
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 WRX pravák přestavba 22B

PRODÁM LYŽINU KRYT POD MOTOR PŘIPRAVANÝ PRO MITSUBISHI LANCER EVO 7 8 9
LYŽINA JE I S DRŽÁKAMA KTERÉ JSOU PŘIZPŮSOBENY NA VŮZ MITSUBISHI LANCER EVOLUTION
Volat a psát kdykoliv nebo

Prodám repasované řízení na Mitsubishi Lancer Evolution 10.
Vše, co je na foto.
Mitsubishi Lancer Evolution, Subaru Impreza STI, Honda Civic TypeR, Nissan 350Z, GT-R, Rally, Motorsport, semislick, BBS, Speedline, Recaro, OMP, Sabelt, Sparco, Kosei, ENKEI, Rays, Racing, drift, Protlum, HP Sporting

prodam
přední nárazník na lancer Evo 1 GSR/RS
ostrik intercooleru
2x originální mřížka
ucházející stav
zadní nárazník zdarma k přednímu
cenu nabídnete
lancer, evolution, Evo 1, Evo 2, Evo 3, cd9a, ce9a, ralliart

Predam nove viazanie Hagan PinUP 10 EVO s brzdami.
Sirky brzd: 97mm
DOKLAD, ZARUKA
Popis:
Skialpinistické vázání Hagan Pinup 10 Evo s automatickým zatahováním brzdy, přičemž vázání je identické jako ATK RT Evo. Zatímco systém tlačných kolíků je efektivní a docela snadno ovladatelný, automatické brzdy jsou jednodušší. Nové brzdy mají ještě jednu výhodu – a to velkou a důležitou. Při sjezdu nelze zapomenout odbrzdit. Přepnutím do režimu sjezdu se brzdy automaticky přepnou do režimu „připraven“. Revoluční vázání Pin Up 10 Evo překonává standardní vázání s technologií U-Spring pro lepší lyžování, efektivnější a bezproblémové backcountry. Pin Up 10 Evo kombinuje několik důmyslných výkonnostních inovací: extrémně pevné spojení boty/lyžárky, žádný torzní pohyb, nastavení délky 20 mm, systém elastické odezvy, přesné uvolnění a skvělý pocit sjezdu. Pin Up 10 o hmotnosti 305 gramů – včetně nastavení délky, brzd a úchytů na kočky – je velmi lehký a váží méně než polovinu oproti alternativám. Patentovaný CAM systém paty se přizpůsobuje silám nárazu a poskytuje mnohem lepší kontrolu, přesnost a uvolnění lyžování než jednoduché U vidlice. Systém elastické odezvy v patě zajišťuje dokonalou flexi lyže při stlačení a vynikající lyžařský výkon. Patkový díl lze otočit do libovolného směru. Vstoupit je velmi jednoduché. Pin Up 10 má tři stoupací polohy. Lehký vstup do špičky a rychlé a bezpečné upínání je lepší než standardní technické vázání. Špička je navržena pro mnohem jednodušší nastupování i do starších a opotřebovaných bot. Brzda je vybavena ELASTIC SLIDE na destičce v kontaktu s botou, která udržuje hodnotu bočního uvolnění vázání pevnou. Brzdová ramena jsou extra dlouhá se širokými háčky pro rychlé zastavení lyží. Odpovídající kočky se v případě potřeby snadno zasunou do háčků na kočky. Veškeré úpravy na vázání lze provést pomocí běžného křížového šroubováku. V patní části je integrována 20 mm ADJUSTMENT PLATE pro zajištění rychlého nastavení v případě výměny bot (až 2 plné velikosti). Pin Up 10 Evo je zjednodušená, lehčí a levnější verze Core 12 Evo. Dokonale ztělesňuje hlavní hodnoty Hagan: odolnost, výkon, jednoduchost použití a hodnotu.
Hmotnost: 280 g (půl pár)
Materiál: Alu 7075, Stainless Steel, POM
Délkové nastavení: 20 mm
DIN vypínací síla: 5-10 DIN

Prodám Mitsubishi Lancer EVO 7 GT-A opticky přestavěn na GSR.Dovoz Japonsko RHD, bez koroze. Rok 2002, 272koní, automatická převodovka s pádly pod volantem, zánovní sportovní podvozek plně stavitelný(výška, tuhost, odklony), sportovní výfuk, 18“ alu kola, zánovní pneu, Recaro řidičova sedačka, zvýšený výkon, alarm, k vozu veškerá dokumentace, 2 x klíč. Plnohodnotné EVO 7 s automatickou převodovkou s kterou se dá hezky svézt, vše funkční.
Vozidlo možné přihlásit, přestavět na LHD.

Novinka na cestě
Mitsubishi Lancer Evo VIII
Voltex Style Body Kit
Rok výroby - 2004
Výkon - 360ps
Najeto - 130.000km
Mnoho karbonových doplňku. Karbonový kryt víčka chladiče. Karbonový kryt zapalovací cívky, Laminátové víko kufru. Zadní nárazník Evo 9, Tónované světlomety, Alu Ř 18, Drážkované kotouče, 3" výfukový systém, HKS koncovka, Modré tlakové hadice. Sportovní vzduchový filtr K&N, Mezichladič Mishimoto, Širokopásmová lambda, Tlakomoměr plnicího tlaku, Tlakoměr oleje, Ukazatel teploty oleje, Voltmetr, Ukazatel teploty vody ……
Cena 759.000 ,-Kč