motocykl ural
Počet nalezených inzerátů MOTOCYKL URAL: 1000

Ponúkam na predaj tieto dve plechové autá,, URAL USSR,,
URAL CHLIEB JE FUNKČNÉ. Kľúčik žiaľ nemám. Odskúšané s kľúčikom od traktora KDN.
URAL nákladné má kópiu krabice.
Rozpredaj zbierky. Cena za obe 2400kč plus zasielkovňa +99kč
Posielam po prevode na účet . dobierka možná len po úhrade poštovného vopred, inak nie. Ďakujem za pochopenie.
Možná výmena za starý dávkovač PEZ.

Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.

Prodám všechny typy převodovek včetně zpatečkové k motocyklům modelového řadu Ural M 62 po M 67, modelový řad Dněpr K 750, K 650, MT9, MT10 v výborném funkčním stavu. Cena 3000 - 4000 Kč.
Úprava převodovek k Ural M72 na objednávku.

Prodám přidanou nádrž z armádního depozitu na Zil131, Zil-157, Ural-375, Ural-4320 a podobně.
Způsob uchycení na vozidle je na fotkách.

Prodám vojenský Ural-375D, 4,5 tunový nákladní automobil s pohonem 6x6, benzínový vidlicový 8-válec. Původně zdrojový vůz. Vzhledem k určení nebyl tento vůz nikdy v terénu, proto je velice zachovalý, bez známek opotřebení podvozkové části. Ural má najeto jen 22 000 km a motor cca 10 000 km. Vše plně funkční, provozováno na vet. RZ. Auto prošlo kompletní repasí brzd – výměna brzdových válců, brzdových hadic a seřízení. Ultrazvukem vyčištěný a seřízený karburátor.Výměna olejů v motoru a rozvodovkách. Nové elektrické kabely, speciální stíněné svíčky, víčko rozdělovače, palec, kondenzátor, kladívko. Na autě byly provedeny ještě další opravy pro bezproblémový provoz. Stačí už jen otočit klíčkem a jezdit. Případně pro náročného zájemce udělat nový lak. Důvod prodeje - nedostatek času - redukuji vozový park. Věřím, že udělá hodně radosti.
Aktuální video:
PS. Prosím nenabízejte žádné výměny. Ušetříte čas mě i sobě. Děkuji

Prodám na Ural, Dněpr, K750, M72 komplet sedačku do sidecaru (sedák+opěrka).
Sedačka Dněpr, K750 se zámkem - černá, hnědá, písková koženka 3499kč, prošitá koženka 4099kč.
Ural, M72 sedačka černá, hnědá, písková koženka 3299kč, prošitá 3899kč.
Plachta sidecar černá, hnědá, písková koženka 1499kč.
Tapec sidecar (polstrování) černá, hnědá, písková koženka 1799kč.
Plexi sidecar sklopné 3299kč.
Kryt kolo rezerva černá koženka 799kč.
Rošt z tvrdého dřeva 1599kč
Možno i jiné barvy koženky a materiály např. maskáč, celtovina (černá atd.
Poslat dotaz na email kubarusmoto@ nebo volat

Prodám Ural
K motorke sú poľské doklady, v ČR/SK bez problémovo prihlásiteľné.
Motocykel je zaregistrovaný na poľské doklady, veľký/malý TP, ŠPZ - bez problémov
prihlásiteľné v ČR/SR.
Koukněte na mé další inzeráty.
Motocykel sa nachádza v Poľsku, v meste Tarnobrzeg. Môžem pomôcť s transportom.
Transport:
1. Motorku môžem doviezť do Cieszyna (hranica)
2. Motocykel môžem doručiť priamo na Vašu adresu
3. Motorku môžem poslať kuriérom
4. Môžete poslať kuriéra priamo na moju adresu.
V ponuke mám ponad 30 motocyklov, Ural K 750, M 72, Dneper MT 11, MT 12, MT 16, MT
10, Môžte si prísť osobne vybrať z ponuky.
Môžete ma kontaktovať na mail phukuszek@ / -
možné písať po česky, poľsky, anglicky, pripadne ma môže te kontaktovať na telefon/whats
app/viber - +48 536 007 757 / po poľsky, alebo prostredníctvom kolegu z
České Republiky Milan +420

Ural 3 M66, rok 1972, motor z modelu Ural Irbit M62 z r. 1962.
Motorka bude prihlasena na polske TP, cize je mozne prihlasit v ČR ako dovoz na biele znacky.
Motorka sa nachadza v Polsku 220km od Liberca, mozne doviezt do Brna, Prahy, pripadne po dohode priamo k Vam. Cena dopravy v rozmedzi od 2-5tis, v zavislosti od vzdialenosti.
Viac info a foto po telefone.
PRE VIAC RUSKYCH MOTOCYKLOV POZRI VSETKY MOJE INZERATY

Prodám dva Uraly 650 M63 (zelený) a M66 (modrý) Mám k tomu spousta nových dílů v bednách a nic by chybět nemělo. Některé Části jsou hotové a zkompletované např. kola jsou vycentrované a obuté na origo Ruské pneu. Motor je kompletně hotový po g.o. a je v něm vše nové. Motorka zelená je nově nalakovaná do barvi ČSLA. Nádrž je vevnitř odrezená a vylitá barvou k tomu určenou na ošetření nádrží. Více info povím po telefonu celé se to sem psát nedá. Je to započatá renovace ale už na to nemám čas. Původní záměr byl zrenovovat zelený vojenský Ural s motorem ale bez sajdy. Pak jsem koupil modrý Ural bez motoru ale se sajdou. takže jsem to chtěl skombinovat a zrenovovat a sestavit vojenského Urala se sajdou aby měl vzhled co nejstarší. Vysvětlím Vám to po telefonu. Mám více fotek které mohu poslat na email. Motorky nemají doklady. Prodávám jako celek. V případě dotazů nebo zájmu volejte. Prodej spěchá.

Unikátní motocykl postavený v rámci Royal Kickstart Battle pořádaný prodejcem motocyklů Royal Enfield.
Základem je nový motocykl Bullet 500, který je kompletně upraven do stylu vintage cross 70' let.
-upravená nádrž Honda 125
-zakázkové sedlo
-blatníky na míru
-zadní tlumiče stavitelné YSS RZ362-395
-pneumatiky Michelin Sirac
-velký přední brzdový kotouč na zakázku
-výkonější brzdová pumpa
-komplet pancéřové brzdové hadice
-vysoká motokrosová řidítka
-přední custom maska + světlo
-zadní světlo zapuštěno v blatníku
-nerezový výfuk na míru
-otevřené sání K&N
-přepákování Tarozzi
-blikače Kellermann ATTO
-lithiová baterie
-jednotka Motogadget mo.unit + vlastní tlačítkové ovladače, kompletní zjednodušení elektroinstalace
-odstraněno ABS
Dle dohody je možno motocykl ještě jakkoliv upravit dle Vašich představ.
Přestavba vyhrála Royal Kiskstart Battle #1 a 3.místo v kategorii Scrambler na Czech Custom GP.
Na motocykl platí plná tovární záruka 3 roky, plus naše záruka na přestavbu.
Motocykl má novou TK na 6 let, další TK bez problému. Motocykl je možno provozovat na pozemních komunikacích.
Motocykl je nyní přihlášený (Euro 4) a zajetý cca 1000 km.
Hodnota úpravy včetně nového motocyklu byla 479 900 Kč.
Cena je pro vážné zájemce dohodou.

Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h

Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h

Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Limitovaná edice: 28/105ks
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h

Prodám Ural M 66 z roku 1971.Motocykl je v původním stavu s původním lakem,plechařina je zdravá,filtr oleje je v motoru.Motocykl se nachází v Polsku.V ceně je zahrnuta doprava až k Vá lepší komunikaci je možná domluva přes kolegu v česku prostřednictvím kontaktního emailu.Ke každému motocyklu je natočené video na vyžádání lze zašlu.

Prodám Dněpr Ural MV 750 s hnanou sajtkou,motocykl bez motoru,jinak kompletní, nové pneu,rávky výplet, ložiska, možnost náhonu jen na motocykl (sólo)cena 65000kc

Kentoya Fighter, 200 ccm (tovární označení Loncin Racer Fighter)
prodám motocykl, podčtvercový vzduchem chlazený dvouventilový OHV motor 63x62 mm s podtlakovým mazáním ventilů, v dokumentech uvedeno 10,6 kW, od roku 2010 druhá majitelka (slečna), najeto přes 19 tis. km, můžou přibývat, motocykl je příležitostně v provozu
poslední tři roky nejetý, nyní po servisu, připravený na ježdění pro nového majitele/majitelku
přední pneu Michelin Pilot Street 90/90-18, stav 80 %
zadní pneu Dunlop ArrowMax StreetSmart 130/70-18, stav 80 %
proběhl servis palivové soustavy, namontovaný nový palivový ventil s novým sítkem v nádrži, nový palivový filtr, vyčištěný a seřízený karburátor včetně synchronizace akcelerační pumpičky, vyměněná manžeta akcelerační pumpičky, řídící tryska 38 vyměněná za 45 (v případě zájmu můžu přidat na hraní sadu trysek 38-43), motocykl od 6 tis. otáček pokračuje hezky dál nahoru, na hranici červeného pole dává na pětku tachometrových 120 km/h, chce jít i dál, ale nezkoušel jsem (v návodu je uvedená max. rychlost 100 km/h)
nádrž je uvnitř jako nová, žádný náznak rzi, výrobce udává objem 13 litrů
po servisu ježděný pouze na Vervu
vyčištěný a přetěsněný airbox, vypraná a naimpregnovaná vložka filtru sadou KN
nová gelová baterie, vyčištěný a namazaný startér, uhlíky téměř bez známek opotřebení, nové žárovky v budících, namontován nabíjecí konektor CTEK (v případě zájmu můžu po dohodě přidat i nabíječku CTEK sx 0,8)
přední i zadní brzdy vyčištěné, odmaštěné, namazané, desky 80 % (už byly měněné),
zadní obložení 95 %
kluzáky vidlice suché
seřízené ventily, nová svíčka, druhou novou přidám k motocyklu, dva výfuky
motocykl má výbornou kompresi, startér i startovací páka, chytá nabrnk
ukazatel zařazené rychlosti
plasty byly u některých úchytů popraskané, místa byla vyztužena a vyvařena, na šroubech úchytů nové gumové podložky
vyčištěný a namazaný řetěz, všechny gumové o-kroužky jsou na svých místech
vyměněný olej
vyměněná brzdová kapalina DOT 4 ATE SL.6
motocykl má do 8 tis. km vedenou servisní knížku, celou dobu probíhaly pravidelné výměny oleje co 2 tis. km
motocykl měl už při koupi v roce 2010 praskliny na předním plexi světlometu, preventivně pro zpevnění je nově potaženo čirou karosářskou fólií
STK do 15. února 2027
prodám do dobrých rukou serióznímu zájemci
momentálně k vidění v Brně, v případě vážného zájmu po dohodě i na některých jiných místech ČR

Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL splňuje emisní limity normy Euro 5. Stejně jako ostatní modely splňující normu Euro 5, disponuje i tento model brzdovým asistentem ABS, ale pouze na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA 300 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.Dovoz po ČR

Prodám převodovku na ruský motocykl K 750, Ural, Dněpr, M72, výměna možná za auto a motodíly, příslušenstvý k veteránům možné. Vojenské, četnické, hasičské věci do roku 1946. Staré kovové , bakelitové, plastové hračky do roku 1990. Starožitné hodiny.