motor 2.0 tfsi problemy - strana 21
Počet nalezených inzerátů MOTOR 2.0 TFSI PROBLEMY: 1000 - strana 21

Koupím dobovou stavbu s motorem pionýr ficht jako starou trialku Petrovku trialka terénní trialový motocykl dobová doma stavěná terénní stavba motokross na závody motocross minikáru hurtovnici sajdu na sjezd z kopce gravity race motokára nebo silniční závodní motocykl či starý sidecar dobovou stavbu či jen motor přestavěný na závodní na silniční moto dragster koště na sprint motokáru rychlostní člun kluzák loď závodní motor značky Jawa čz Manet Tatran MZ Bultaco Sachs Rotax Pavesi Maico či automobilový motor Tatra Škoda Fiat Wartburg Trabant aj., upravebný přestavěný motor pincek 50 pionýr 550 555 20 21 23 fichtl s vodním chlazením Krejbich vícekvalt aj. motor předělaný na rotační šoupě deskové válcové kuželové klapkové sání vodníka vodní chlazení na více rychlostní přestavěný z dvou na čtyřtakt aj., i jen jeho samostatný díl, dělanou hlavu válec klapku závodní karburátor Amal BVF Dellorto aj., i doma stavěný motor do V řadový boxer nebo kartery označené testační raznicí TK, lodní motor dělaný, závěsný tlačný přestavěný z motocyklového jawa čz MZ Propulsor nebo König Delfín MONO apod. či předválečný z USA Německa např. bronzový hliníkový boxer aj. Soutěžní motor čz scott skott nebo jen jejich díly spojka klika řadící vidlička startování karter apod. Závodní ND jako dělaná kapotáž nádrž rám kolo s náběrem vzduchu pro chlazení výfuk ... Děkuji za jakoukoliv nabídku.

Prodám benzínový motor 2.0TFSI 147KW kód motoru BWA z vozu Škoda Octavia 2 RS r.v. 2008 najeto 152tis km
Vhodné pro vozy:
VW Passat r.v. 2006 - 2008
VW Jetta r.v. 2006 - 2009
VW Golf r.v. 2006 - 2009
VW EOS r.v. 2006 - 2011
Seat Leon r.v. 2006 - 2009
Seat Altea r.v. 2007 - 2009
Seat Toledo r.v. 2007
Škoda Octavia 2 r.v. 2006 - 2008
AUDI TT r.v. 2007 - 2010
AUDI A3 r.v. 2006 - 2009
Možnost prodeje veškerých dílů z tohoto motoru:
06F103011F klikova skrin
06F103601L vana motoru
06F103265B hlava bloku valcu s ventily a vackovym hridelem
06F103469K viko hlavy valcu
06A105021BP hridel klikovy
06F105266F setrvacnik
06F109101B hridel vackovy sani
06F109102B hridel vackovy vyfuk
06D103295S modul vyrovnavaci hridele s olejovym cerpadlem
1K0121251EH chladic chladici kapaliny
1K0121205AD dvojity venec ventilatoru
06F133201P trubka saci
06F133062Q hrdlo skrtici klapky
06F127025K cerpadlo paliva
06F133317L rozdelovac paliva
06F906036A vstrikovaci ventil
06F141015C lamela spojky s pritlacnym talirem
06D145100F podtlakove cerpadlo
06F145701H vyfukove potrubi s turbodmychadlem
1K0145803S chladic nasavaneho vzduchu
1K0254508L vyfuk.trubka s katalyzatorem
1K0820859Q kompresor klimatizace
Motor BWA najeto 117tis km
- cena za holý motor 39.990,-Kč
- cena za komoletní motor 49.990,-Kč
Motor BWA najeto 152tis km
- cena za holý motor 34.990,-Kč
- cena za komoletní motor 44.990,-Kč
Uvedené ceny jsou bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Daňový doklad, písemná záruka na montáž a nájezd km samozřejmost.

Prodám motor 2,2 HDI 4HW 94KW z vozu Citroen C8 rv 2005. Motor je shodný s motorem 4HX 98KW. Motor je v dobrém odzkoušeném stavu. Má najeto 195 tisíc km. Motor je možné zaslat po celé ČR a SR. Je vhodný do vozidel Peugeot 807, 607, 406 a citroen C5, C8, Fiat Ulysee, Lancia Phedra,... Motor je prodáván se vstřiky a čerpadlem. Cena za motor je 10000,- záruka na motor je 3 měsíce.

Prodám Motor Renault Laguna 2,0 99KW F4R J712 rv 2003. Motor má najeto 169 tis. km. Jedná se o dobrý odzkoušený motor se zárukou 3 měsíce. Motor je prodáván kompletní jak je na fotografii, tedy včetně v´střikování, sání, svodů, alternátoru, spojky, ... Motor je možné zaslat po celé ČR a SR. Tento motor se montoval do vozidel Renault Laguna, Scenic, Megane, Espace,... Cena za takto kompletní motor je 7999,-

Nabízím motor ze škody 120 v.č. 440288/2 rok výroby 1986.
Původ motoru:
- demontovám z mého vozu 4.6. 2012 (auto šlo na likvidaci)
- kompletní motor i s chladičem usazem do rámu (aby šel nastartovat)
- naposled motor běžel 28.10. 2016
- pak byl motor protáčen několikrát do roka pouze ručně
- motor stojí v suché netopené garáži
- zájemcům pošlu krátké video ( je z roku 2016) jak motor běží
motor již nevyužiji, prodám nebo jej vyměním za nějaký stabilák, nebo něco jiného

Cena je za prodej, nikoli protiúčet!
Nyní k dispozici motor N47N (N47D20C) 135kW od roku 2010 výše) 90, F10, F11, F30 , F31, F34 520D 320D. Cena 45000Kč
Nyní k dispozici motor N47 (N47D20A) 130kW do roku 2010) 90, e83, E91, E87 520D 320D. Cena 42000Kč - STÁLE V AUTĚ, MOŽNOST TESTNOUT!
116D 118D 316D 318D
Spojka také k dispozici
SUPER STAV!!!! dohoda
Možno i zaslat na dobírku (okolo 1500Kč)
Motor N47D20A / N47D20C 105kW 130kW, 135kW ( N47D20C ), mohu Cena je uvedena za holý motor. Mohu sehnat i jednotlivé díly a příslušenství k tomuto motoru.
Kompletní spojka za 6000Kč
Manualní převodovka 6q 7000Kč
Vysokotlaké čerpadlo BOSCH - 8500,-Kč
čísla čerpadla:
0445010580
0445010506
0445010707
0986437402
V střiky:
0445110289 a další..
520d E60 / E61
118D a 120d E87
318d a 320d E90 / E91 / E92
udaná cena za holý motorCena je za prodej, nikoli protiúčet!
Možno i zaslat na dobírku (okolo 1200Kč)
Motor N47D20A / N47D20C 105kW 130kW, 135kW ( N47D20C ), mohu Cena je uvedena za holý motor. Mohu sehnat i jednotlivé díly a příslušenství k tomuto motoru.
Vysokotlaké čerpadlo BOSCH - 8500,-Kč
čísla čerpadla:
0445010580
0445010506
0445010707
0986437402
V střiky:
0445110289 a další..
520d E60 / E61
118D a 120d E87
318d a 320d E90 / E91 / E92
udaná cena za holý motor

Prodám naftový motor 1.9TDI 77KW PD kód motoru BSW z vozu Škoda Roomster 5J r.v. 2010 najeto 122tis km
Vhodné pro vozy:
Škoda Roomster r.v. 2007 - 2010
Škoda Fabia r.v. 2007 - 2010
VW New Beetle r.v. 2006 - 2010
Možnost prodeje veškerých dílů z tohoto motoru:
038103101AF blok valcu s pisty
038103603N vana motoru
03G103351C hlava bloku valcu
038103265Q hlava valcu s ventily, vackova hridel a vstrikovaci trysky
038103469AD viko hlavy valcu
038103925FP kryt pro potrubi saci
038105021C hridel klikovy
028105269B setrvacnik
038109101R hridel vackovy
06A115105B cerpadlo olejove
6Q0121253R chladic
038129713BC saci potrubi
6Q0129607AR vzduchovy filtr
038130073AG cerpadlo/tryska
038131501AN ventil zpetneho vedeni zplodin
038128063L jednotka ridici skrtici klapky
045141025A viko spojky uplne
038141032 lamela spojky
038145209H cerpadlo paliva a cerpadlo podtlakove
038253010B vyfukove potrubi s turbodmychadlem
6Q0145804A chladic nasavaneho vzduchu
6Q0254502X vyfuk.trubka s katalyzatorem
6Q0820808F kompresor klimatizace
6R0614517N agregat ABS s ridici jednotkou
038903018Q Alternator
02Z911023F spoustec motoru
038906019NR ridici jednotka vznetov.motoru
Cena za motor najeto 122tis km:
- holý motor 13.990,-Kč
- kompletní motor 23.990,-Kč
Cena za motor najeto 181tis km:
- holý motor 9.990,-Kč
- kompletní motor 19.990,-Kč
Uvedená cena je bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Daňový doklad, písemná záruka samozřejmostí.

Prodám naftový motor 2.0TDI 103KW 16V commonrail s DPF kód motoru CBD CBDB z vozu VW Golf 6 kombi r.v. 2010 najeto 160tis km
Skladem máme také motor:
CBDA 2.0TDI 100KW
CBDC 2.0TDI 81KW
Vhodné pro vozy:
VW Scirocco r.v. 2009 - 2011
VW Jetta r.v. 2009 - 2010
VW Golf r.v. 2009 - 2010
Škoda Yeti r.v. 2010
Možnost prodeje veškerých dílů z tohoto motoru:
03L103011AS klikova skrin
03G103603AD vana motoru
03L103351J hlava bloku valcu
03L103265 hlava valce s ventily a vackovymi hrideli, bez vstrikovacich trysek
038105021AE hridel klikovy
03L105266DE setrvacnik
03L109021E 03L109022D hridel vackovy
038115105C cerpadlo olejove
3C0129607AS vzduchovy filtr
03L130755A cerpadlo vysokotlakove ventil magneticky
03L130089 rozdelovac paliva
03L906054A cidlo tlaku
03L130277 jednotka vstrikovaci
03L131501G ventil zpetneho vedeni zplodin
03L128063E jednotka ridici skrtici klapky
03L131512B chladic pro zpetne vedeni spalin s regulacni klapkou
022141015S lamela spojky s pritlacnym talirem
03L145100F podtlakove cerpadlo
03L253056A vyfukove potrubi s turbodmychadlem
1K0145803BM chladic nasavaneho vzduchu
1K0254707K vyfukova roura s katalyzatorem a filtrem castic
5N0820803 kompresor klimatizace
1K1419502BB sloupek rizeni
1K1423055K Prevodovka rizeni
1K0614517AS agregat ABS s ridici jednotkou
06F903023F Alternator
03L906022DB ridici jednotka vznetov.motoru motor dieselovy
02M911024P spoustec motoru
Najeto 160tis km
- cena za holý motor 19.990,-Kč
- cena za kompletní motor 39.990,-Kč
Najeto 102tis km
- cena za holý motor 24.990,-Kč
- cena za kompletní motor 44.990,-Kč
Uvedená cena je bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Daňový doklad, písemná záruka samozřejmostí.

Predám kompletný motor s označeným M57N M57 3.0D 306D4 200Kw ..
Motor z BMW E60 E61 535d 200kw / 272Ps
Najazdené 191000km s kompletným príslušenstvom , motor pred demontážou odskúšaný ..
Motor je možnosť predať s komplet príslušenstvom alebo ako holomotor , uvedená cena je za kompletný motor .
Na motor je záruka 3 mesiace ..
Cena 3000 za kompletný motor
Možnosť dovozu motora do BRNA kde je možný aj odber .
Možnosť poslať kurierskou službou TOPTRANS až k Vám na adresu .
Viac info na +421915349393

Prodám motor 2,2 HDI 4HX 98KW z vozu Citroen C5 rv 2005. Motor je shodný s motorem 4HW 94KW. Motor je v dobrém odzkošeném stavu. Má najeto pouze 215 tisíc km.Motor je možné zaslat na dobírku po celé ČR a SR. Je vhodný do vozidel Peugeot 807, 607, 406 a citroen C5, C8, ... Motor je prodáván jako holý a to bez vstřiků,alternátoru,starteru,spojky,turba... Cena za takovýto motor je 6500,- s DPH zaruka na motor je 3 měsíce.

Prodám motor 2,0 HDI RHW 79KW z vozu Peugeotu 807 rv 2004. Motor je shodný s motorem RHT a RHM. Motor je v dobrém odzkošeném stavu. Má najeto pouze 228 tisíc km. Motor je možné zaslat po celé ČR a SR. Je vhodný do vozidel Peugeot 807, 806, Expert a Citroen C8, Jumpy, Evasion, ... Fiat Ulysse, Scudo .... Motor je prodáván jako holý a to bez vstřiků, alternátoru, starteru, spojky, turba... Cena za motor je 9000,- zaruka na motor je 3 měsíce.

Predám motor s označeným N57D30A N57D30B N57S 150kw 180kw 225kw
Motor v originál stave , neopravovaný , nominálne hlavné aj ojničné ložiská .
Motor vyčistený a na novo poskladaný / nové ojničné a hlavné ložiská , nové krúžky , hlava po GO - zabrúsené sedlá , nové guferá , nové rozvody , nové olejové čerpadlo ...
Motor Vám prichystáme presne do Vášho auta - nové veko ventilov + olejová vaňa buď na XD alebo zadný náhon ...
Možnosť predať aj motor v pôvodnom stave s malým nájazdom , neotváraný ...
Možnosť dodania nového turba , turieb , nové sanie , nová hlavná remenica ..
Cena za motor na novo vyskladaný - 5400e - záruka 3 mesiace
Cena za povodný motor neotváraný - 4800e - záruka 1 mesiac
Možnosť demontáže a montáže motora priamo unás , pri výmene unás v cene komplet kontrola turba / turieb , vyčisténé sanie + odstránenie výrivých klapiek , čistenie DPF , kontrola vstrekovačov
Odťah auta zabezpečíme ...
Možnosť dovozu motora do BRNA kde je možný aj odber .
Možnosť poslať kurierskou službou TOPTRANS až k Vám na adresu .
Viac info na 0915349393

Predám kompletný motor s označeným M57N2 3.0D 306D5 210Kw ..
Vhodný do E70 E71 35d , E60 E61 Facelift 535d , E90 E91 335d , 635d atd ...
Najazdené 165000km s kompletným príslušenstvom , motor pred demontážou odskúšaný , na požiadanie pošlem VIN .
Motor je možnosť predať s komplet príslušenstvom alebo ako holomotor , uvedená cena je za kompletný motor .
Na motor je záruka 3 mesiace ..
Cena 3600 za kompletný motor
Po dohode motor privezieme do BRNA v CZ kde je možný k odberu ..
Možnosť dovozu motora do BRNA kde je možný aj odber .
Možnosť poslať kurierskou službou TOPTRANS až k Vám na adresu .
Viac info na +421915349393

Prodám motor 1.2 HTP 6 ventil, AWY BMD. Motor má komplet zrepasovanou hlavu: Ventily, vodítka, gufera, frézovaná sedla a je přebroušená.
Ultrazvukem vyčištěné kanály pístů, které se často zanáší, vyměněny pístní kroužky, pokud je to potřeba jsou vyměněny i šálky na klice a ojnicích, motor má povrchovou úpravu Nikasil, takže nelze honovat a vybrousit, kdo to tvrdí, nedělá generálky a ten motor ani nerozdělává..
Při skládání je samozřejmostí nové těsnění pod hlavu, vč. šroubů (ne každý dává nové), nové rozvody nastavené přípravkama, nová gufera na klice.
Možno prodat hlavu samostatně, ale pouze protiúčtem za vaší poškozenou! Cena hlavy 5600kč
Stejně tak je možná sleva, v případě protiúčtu za váš požkozený motor.
Cena motoru 14000kč, při dodání vašeho poškozeného, domluva samozřejmě možná. Také záleží zda váš motor není poškozen, prasklý píst a tím podřený Nikasil a zda něco nechybí.
Běžně se cena zgenerálkovaných motorů s použitím originálních dílů pohybuje od 25 tisíc nahoru, pokud si myslíte, že zgenerálkujete motor levněji, ani nevolejte, používáme originální díly a ty nejsou zadarmo.
Generálky typu výměna ventilů, jsou sice levné, ale pak se nedivte, že vám to žere olej z důvodu zapečených kroužků a zničíte katalyzátor a znovu podpálíte ventily!
Nabízím i možnost demontáže vašeho motoru z vozu, následně montáž zgenerálkovaného motoru a zdarma vyčištění katalizátoru v ultrazvuku.

Na motor je poskytnuta ZÁRUKA!!
euro 4
Prodam motor 2.0tdci 96kw
kód motoru AZWA
Motor je v dobrem stavu, najeto prokazatelnych 192tkm , motor bez uniku kapalin, zcela v pořádku. Možno prodat motorové přidatne komponenty zvlášť ale motor porcovat nebudu, Cena za nastrojeny kompletní motor bez převodové skříně 25000,- , Holý motor 18000,- Prevodovka skříň 6g9r-7002-sf 11000,-
Vstriky, Turbo, kompresor, sání atd
foto ilustrační
ufwa , azwc, ukwa, qxwa, qxwb, qxwc
Pasuje do: Galaxy, s-max, Mondeo, v70, v50, c-max atd

Prodám Rover 416 v pěkném stavu ve folii
- RV 1998
- najeto 144 500 km
- motor 1.6L 16-ventil benzín 82kW (110hp)
- 5ti rychlostní manuální převodovka
- všechny okna v elektrice, vyhřívané elektrické zrcátka, klimatizace, dálkové odemykání, ultrasonic alarm, imobilizer, denní světla, rádio s bluetooth, světlý mikroplyš interiér, ve dveřích se už trochu odlepuje potah.
Pohodlná a spolehlivá britská limuzína, kastle a motor sloupráce s Hondou (civic), slušný výkon, velký nákladový prostor.
Pravidelný servis (olej, filtry...), minimální koroze, eko zaplaceno. V roce 2020 velký servis (rozvody, brzdy nové kotouče a destičky, klínový řemen, svíčky, filtry olej-palivo-kabinový) Technická do 2023/11, při poslední nebyly řádné problémy.
Letní pneu na alu discích + zimní pneu na plechových s originál poklicemi.
Prodávám kvůli přechodu na větší a novější auto, bohužel nemám tolik místa tak ho musím poslat dál. Bez přepisu neodjede.

Přemyšlim o prodeji nebo vyměně
E90 320D 120kw manual 6stp
pred facelift ta lepši generace s motory (M47)
Od vyroby MP
2l 120kw chip na 140kw
Mnoho veci předělano do MP
Podvozek novy
MP zadni a predni naraznik
MP volat
MP pedali
MP řadici paka
MP zrcadka
Suntrip včetně licence
19tky kola zapsane v TP
Zabudovana nova hudba před Blue nebo preš JBL kabel
Mam nahradi naraznik zadni a origo radio
Origo 3x klič
4x ele okna včeně pano na ele
A mnoho dalšiho
s vozem nebyly nikdy zadne velke problemy jak rikam je to ta spolehlivejsi generace motor je krasně suchy a ze spodu je vse zaplastovane jak ma
Auto je pravidělně uklizene a čištěně jak ze vnitř tak zvenku
Vnitřek vozu krasně zachovali
Dofuky v sedačkach
Nepotrhane sedačky
Vyhřivane sedačky
Vyhřivane zrcadka včetně zadniho okna
Vše funguje a je jak ma
Motor jde krasně nebranim se prohlidkou vašeho mechanika
Pro vice info stači napsat na Juklma@
Nebo zavolat na

Elektročtyřkolka RACCEWAY STRADA 2022.
Je vhodná nejen pro ty, kdo mají problémy s chůzí a pohybovým aparátem, ale pomůže komukoliv, kdo potřebuje spolehlivý stabilní stroj na svou přepravu.
- Stroj vám nabídne velmi nízké provozní náklady a cesta na nákupy či na výlety po okolí bude mnohem pohodlnější.
Detailní popis produktu:
- čtyřkolový elektrický skútr s výjimečným výkonem 1000 W a silovým převodem hbitě a plynule reaguje na otočení rukojeti s ovladačem výkonu a to i v kopcovitém terénu nebo při rozjezdu z křižovatky
- stabilitu zajišťuje čtveřice kol s větším průměrem, kvalitní odpružení a pneumatiky
- hmotnost: 96 kg
- rozměry: 1580 x 730 x 1080 mm
- maximální rychlost: 24 km/h
- dojezd: až 70 km
- motor: 1000 W (bezkartáčkový motor, silový převod)
- baterie: 60 V 20 AH (5*12V 20 Ah)(1200 Wh)
- čas dobíjení: 6 - 8 hod.
- brzdy: přední - kotoučové hydraulické, zadní - bubnové
- kola: přední - 3.0-10, zadní - 3.0-10
- rozvor kol: 103 cm
- nosnost: 150 kg

Nabízím k prodeji HybridChyp(koupil jsem dva)
Jeden jsem ihned použil.... ++
Nový - rozbalený (pro focení)
Jednoduchá montáž na vozy Peugeot 3008-5008 Hybrid.
(poze odpojíte baterii a připojíte Chip)
Přidána nová funkce :
Režim klouzání znamená,
že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte
Popis od výrobce:
100 % původního sortimentu menší zátěž pro baterii
Vylepšeno rekuperační brzdění
Nový pracovní režim - klouzání !!!
HYbridChip je prodlužovač dojezdu a úspora paliva založený na změně dynamiky zatížení motoru a motoru EV prostřednictvím ovládání plynu. Žádné problémy se zárukou – nezjistitelné prodejcem. Snadno se instaluje, protože používá tovární zástrčky. Do standardního vozu HYbrid4 dodává následující rozšíření:
převodovka při mírné jízdě škube a zápolí. Vyřešeno (hodně vylepšeno)
Úspora paliva (nafty) osciluje kolem 1l/100 km. Rozsah ZEV je asi o 15 % lepší. Jak to funguje? Původně zde nebyl klouzavý režim (N-režim na vyžádání). Režim klouzání znamená, že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte, jako byste neměli zařazený žádný rychlostní stupeň. Vzhledem k tomu, že jakákoli přeměna energie (z kinetické na elektrickou a zpět) trpí 80% účinností, přidal jsem klouzavý režim (když uvolníte pedál acc, ale držte ho trochu sešlápnutý – snadno se to naučíte) a výsledkem je obrovský nárůst dosahu v čistém režimu EV (režim ZEV) – jak je pozorováno u všech ostatních vozů EV a PHEV.
využití EV je v automatickém režimu slabé. Automobil využívá příliš mnoho vznětového motoru, i když baterie (1,3 kWh) má energii. To je také vyřešeno společnou korekcí křivky spotřeby energie a režimu klouzání. Nyní vůz při klouzání nepoužívá žádný vznětový motor a také se zvýšilo používání režimu EV při typické jízdě (automatický režim na voliči HYbrid4).Úroveň regenerace je závislá nejen na poloze pedálu acc, ale také na rychlosti uvolnění pedálu acc (odvození polohy pedálu). Toto řešení se zdá být protézou normálního regen systému s ovládáním brzdového pedálu, známého z Outlanderu PHEV. Ale u Peugeotu 508 RXH je rekuperační brzdění nezávislé na brzdovém pedálu a takový způsob použití rekuperace to simuluje (pokud rychle vytáhnete nohu – znamená to, že chcete brzdit/regenerovat rychleji. Pokud pomalu – tak méně rekuperace). Opravil jsem to úplným odstraněním tohoto chování. Stačí, když vezmete nohu z acc pedálu (při jakékoli rychlosti) – to znamená nyní – plná regenerace. To zvyšuje dojezd EV a šetří palivo. Funguje perfektně spolu s klouzavým režimem.
Žádné jednoduché tlačítko „nabíjení“ pro dobití baterie. Přidal jsem automatické polohování zátěže do sportovního režimu, takže přepnutí do sportovního režimu bude fungovat víceméně jako tlačítko „nabít baterii“ – rychle nabít baterii, dokud není plná.
Možnost: +15 hp pro dieselový motor.

Na prodej krásná Škoda Octavia Combi III. se spolehlivým motorem 1,6 TDI 85kW v akční verzi Soleil, od prvního majitele z Německa. Pravidelný servis v autorizovaném servisu, vozidlo stále v tovární záruce.
Auto nebylo nikdy bourané, ani lakované.
Rok 2020
Najeto poctivých 77.700 km
Sada druhých - zimních kol k vozu.
Bohatá výbava:
FULL LED světlomety světlomety
Multimedia / Bluetooth / USB
Vyhřívané sedačky
Multifunkční volant
Tempomat
Dvouzónová klimatizace
Systém hlídání jízdních pruhů
Parkpilot
4x elektricky stahovaná okna
a mnoho dalšího...
Pro více informací prosím volejte
K vidění kdykoliv v Jablonci.
Připraveno k přihlášení, s autem se dá ihned odjet.
Jak už bylo napsáno v mnoha recenzích, 1.6TDI s manuálem je správná volba, zde úryvek z portálu :
1.6 TDI (od 12/2012)
“Nedávný test ojetiny ukázal, že tenhle malý diesel zvládne opravdu vysoké nájezdy a není zas tak náročný, jak některé diesely být umí. Se vstřikováním tu už nejsou takové problémy jako u starších generací naftových motorů TDI. I tak je ale lepší motoru podstrojovat kvalitní naftou a nedojit dotovanou bionaftu z traktoru. U správně provozovaných aut částicový filtr vydrží klidně 400 000 km, EGR ventily jsou zde také odolné (plyny nabírá totiž vyčištěné až za částicovým filtrem, takže se hned nezanese sazemi) a motor tolik nekarbonuje.
Šestnáctistovka ve verzi s manuálem nemá drahý dvouhmotový setrvačník a celkově je to nenáročné auto s velmi nízkými provozními náklady.”
Více zde: