motor na kolo 80 ccm - strana 8
Počet nalezených inzerátů MOTOR NA KOLO 80 CCM: 1000 - strana 8

Prodám dva a půl sezony mnou jeté enduro kolo CTM SCROLL xPert.
Prodej kvůli přechodu na nové kolo.
Kolo kupováno v roce 2020 a kvůli Covidu přišlo v trošku jiné specifikaci, než je všude psáno.
Za celou dobu jsem s kolem neměla jediný problém, co se týče funkčnosti.
Celé kolo bylo za každou sezónu 4-5x kompletně rozebráno a celé vyčištěno a namazáno včetně ložisek.
Co se týče brzd, je zde upgrade páček, které jsou nyní SLX (dříve Mt 520), třmeny ponechány MT 520.
Brzdná síla se i po výměně páček razantně zvýšila.
Kolo má i upgrade zadního tlumiče. Původně zde byl základní Rockshox deluxe, nyní je Rockshox super deluxe Ultimate s expanzkou. Ježděný jednu sezónu.
Vidlice je zde původní, ale je po repasu. Já na tomto kole jezdila jinou vidlici.
Bohužel se mi podařilo poškrábat horní nohy vidlice, ale je profesionálně zahlazeno a opraveno v Kolofixu, kde byl dělaný i repas.
Kolo je nyní připraveno na sezónu. Je na něm udělaný celý servis (výměna lanek, přeložiskovaná zadní stavba, odvzdušněné brzdy..), kolo bylo kompletně rozebráno, promazáno a pročištěno.
Je připraveno na sezónu.
Kolo je mechanicky naprosto v pořádku a všechno funguje jak má.
Na kole se aktivně jezdilo a tomu odpovídá i stav. Je zde několik kosmetických vad, se kterými se musí počítat.
Na kole nalepeno Dyedbro, případně ho můžu sundat.
Plášte WTB přední Verdikt skoro nový, zadní Vigilante tak 30%.
Velikost kola odpovídá postavě 155-170cm, nutno zkusit.
Materiál:
hliník
Vidlice:
RockShox YARI RC, crown (160mm)
Zdvih přední:
160 mm
Tlumič:
RockShox Super Deluxe Ultimate 205x65
Zdvih zadní:
150 mm
Hlavové složení:
FSA Orbit 1.5
Přehazovačka:
Shimano SLX M7100 12sp.
Řazení:
Shimano SLX SLM7100-12sp.
Počet rychlostí:
1x12
Kazeta:
Shimano SLX 7100/ 12, 10-51T
Řetěz:
Shimano CN 7100
Kliky:
Shimano SLX FCM 7100, 32T, 175mm
Brzdy:
Shimano MT520 , páčky SLX 7100
Sedlovka:
KS LEV SI (M-125mm)
Sedlo:
WTB Volt
Řídítka:
Race Face AEFECT R 35/740mm, rise 20

Dobrý den.
Nabízím trekové kolo Peugeot Country Al rámem a brzdami typu V ve velmi solidním plně funkčním stavu. Kolo je vybaveno
blatníky nosičem, světlem, zapouzdřenou osou klik bez vůle a nastavitelným představcem. Řazení sekvenční páčkami +/-, rám bez mech. poškození a větších škrábanců. Nově namazaný řetěž.
Cena po 600 Kč.
Dále nabízím trekové kolo s hliníkovým rámem značky Triumf. Kolo má V brzdy, řazení páčkami +/-, odpruženou vidlici. Vše funkčí, řazení rychlé a přesné.
Cena 2600 Kč.
Taktéž trekové kolo s hliníkovým rámem značky Bauer. Kolo má V brzdy, řazení páčkami +/-, odpruženou vidlici. Vše funkčí, řazení rychlé a přesné.
Cena 2900 Kč.
Všechna kola jsou vezhledem k ceně velmi pěkná a funkční. V případě zájmu fotky rád zašlu e-mailem. V případě dalších dotazů, jsem k dispozici.
Při odběru více kol toto zohledním v ceně (tj. čím větší odběr, tím větší sleva).
Možnost osobního převzetí v Plzni. Taktéž je možné kolo poslat v rámci ČR.
Kontakt prosím raději po e-mailu (ne vždy jsem dostupný na telefonu).

Dobrý den.
Nabízím trekové kolo Peugeot Country Al rámem a brzdami typu V ve velmi solidním plně funkčním stavu. Kolo je vybaveno
blatníky nosičem, světlem, zapozdřenou osou klik bez vůle a nastavitelným představcem. Řazení sekvenční páčkami +/-, rám bez mech. poškození a větších škrábanců. Nově namazaný řetěž.
Cena po 650 Kč.
Dále nabízím trekové kolo s hliníkovým rámem značky Triumf. Kolo má V brzdy, řazení páčkami +/-, odpruženou vidlici. Vše funkčí, řazení rychlé a přesné.
Cena 2700 Kč.
Taktéž trekové kolo s hliníkovým rámem značky Bauer. Kolo má V brzdy, řazení páčkami +/-, odpruženou vidlici. Vše funkčí, řazení rychlé a přesné.
Cena 3100 Kč.
Všechna kola jsou vezhledem k ceně velmi pěkná a funkční. V případě zájmu fotky rád zašlu e-mailem. V případě dalších dotazů, jsem k dispozici.
Při odběru více kol toto zohledním v ceně (tj. čím větší odběr, tím větší sleva).
Možnost osobního převzetí v Plzni. Taktéž je možné kolo poslat v rámci ČR.
Kontakt prosím raději po e-mailu (ne vždy jsem dostupný na telefonu).

Dobrý den.
Nabízím trekové kolo Peugeot Country Al rámem a brzdami typu V ve velmi solidním plně funkčním stavu. Kolo je vybaveno
blatníky nosičem, světlem, zapozdřenou osou klik bez vůle a nastavitelným představcem. Řazení sekvenční páčkami +/-, rám
bez mech. poškození a větších škrábanců. Nově namazaný řetěž.
Cena po 700 Kč.
Dále nabízím trekové kolo s hliníkovým rámem značky Triumf. Kolo má V brzdy, řazení páčkami +/-, odpruženou vidlici. Vše
funkčí, řazení rychlé a přesné.
Cena 2800 Kč.
Taktéž trekové kolo s hliníkovým rámem značky Bauer. Kolo má V brzdy, řazení páčkami +/-, odpruženou vidlici. Vše funkčí,
řazení rychlé a přesné.
Cena 3200 Kč.
Všechna kola jsou vezhledem k ceně velmi pěkná a funkční. V případě zájmu fotky rád zašlu e-mailem. V případě dalších
dotazů, jsem k dispozici.
Při odběru více kol toto zohledním v ceně (tj. čím větší odběr, tím větší sleva).
Možnost osobního převzetí v Plzni. Taktéž je možné kolo poslat v rámci ČR.
Kontakt prosím raději po e-mailu (ne vždy jsem dostupný na telefonu).

Dobrý den.
Nabízím trekové kolo Peugeot Country Al rámem a brzdami typu V ve velmi solidním plně funkčním stavu. Kolo je vybaveno blatníky nosičem, světlem, zapozdřenou osou klik bez vůle a nastavitelným představcem. Řazení sekvenční páčkami +/-, rám bez mech. poškození a větších škrábanců. Nově namazaný řetěž.
Cena po 800 Kč.
Dále nabízím trekové kolo s hliníkovým rámem značky Triumf. Kolo má V brzdy, řazení páčkami +/-, odpruženou vidlici. Vše funkčí, řazení rychlé a přesné.
Cena 2900 Kč.
Taktéž trekové kolo s hliníkovým rámem značky Bauer. Kolo má V brzdy, řazení páčkami +/-, odpruženou vidlici. Vše funkčí, řazení rychlé a přesné.
Cena 3300 Kč.
Všechna kola jsou vezhledem k ceně velmi pěkná a funkční. V případě zájmu fotky rád zašlu e-mailem. V případě dalších dotazů, jsem k dispozici.
Při odběru více kol toto zohledním v ceně (tj. čím větší odběr, tím větší sleva).
Možnost osobního převzetí v Plzni. Taktéž je možné kolo poslat v rámci ČR.
Kontakt prosím raději po e-mailu (ne vždy jsem dostupný na telefonu).

Keeway RKF 125i
Objem:125 ccm
Vyrobeno:2022
Najeto:1 km
Výkon:9.4 kW
Původ:ČR
Odpočet DPH: ANO
skladem modrá, červená
PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA
Kupte si motorku teď a užívejte si PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY
Pokud si zakoupíte stroj do konce roku 2022 (nebo do vyprodání zásob), bude mít vaše motorka prodlouženou záruku až do 03/2026.
Nový naháč Keeway RKF 125 ccm určitě zaujme svým moderním vzhledem. RKF je elegantní, mimořádně dynamický a inteligentní motocykl, který oceníte především v zatáčkách. Nový jednoválcový, čtyřtaktní, kapalinou chlazený motor o objemu 125 ccm nabízí maximální výkon 9 kW při 9500 ot./min. a točivý moment 10 Nm při 7500 ot./min. Díky spolupráci s legendárním italským výrobcem Benelli těží RKF z výhod nejnovější technologie BMT motoru, který disponuje čtyřmi ventily a vícenásobným zapalováním. Smícháním paliva a vzduchu ve vyšším než teoretickém poměru (14,7: 1) je zajištěna nižší spotřeba paliva, aniž by přitom docházelo ke ztrátě výkonu. Příliš chudou směs paliva a vzduchu však není snadné zapálit. Platforma BMT využívá vyšší kompresní poměr, přičemž teplota směsi vzroste a snadněji se zapálí, jakmile píst dosáhne horní úvratě. Díky tomu je zajištěn lepší poměr cena-výkon! Platforma BMT se využívá především ve vysokootáčkových motorech s velkým výkonem a jsou jí vybaveny špičkové sportovní modely Benelli. V současné době se začíná uplatňovat i v motocyklových motorech s malým objemem pod 250 cm3 a postupně se bude rozšiřovat i na motory malých zdvihových objemů užívaných ve skútrech a mopedech. Stroj je standardně vybaven vidlicemi USD, které poskytují komfort srovnatelný většími supersportovními motocykly.
Popis:
Motor: Jednoválec 4taktní se 4 ventily
Obsah: 125 ccm
Výkon: 9,4 kW / 9 500 rpm
Chlazení: Kapalinou
Převodovka: 6 stupňová
Startování: Elektrické
Odpružení: Teleskopické / centrální tlumič s regulací tvrdosti
Brzdy: Kotoučová 260 mm / kotoučová 220 mm
Pneu: 100/80-17
Hmotnost: 147 kg
Objem nádrže: 10 litrů
cena BLACK FRIDAY - 61.975,20 + DPH 21% - 74.999,– Kč

Nový přídavný motor na kolo 48ccm - kompletní sada! Možno poslat poštou, nebo kurýrem za 250 Kč
Motorová sada (kit) obsahuje vše, co je na fotce: Motor s magneto zapalováním a svíčkou, CDI s vysokonapěťovým kabelem a fajfkou svíčky, nádrž s víčkem, rozetu 44z s napínacím mechanismem řetězu, řetěz, kryt řetězu, ocelová lanka s bovdeny (plynové a spojkové), páčku spojky, rukojetě včetně plynové, tlačítko zhášeče motoru s kabely, kompletní výfuk, podrobný český návod montáže + uživatelský manuál. Balení obsahuje kompletní kit včetně všech drobných komponentů k sestavení. Rozměry zabalené sady: 420 x 320 x 190 mm, Celková váha motorové sady: 10.5Kg
Není potřeba Řidičský průkaz!
Montáž přídavného motoru na jízdní kolo se řídí VYHLÁŠKOU 341/2014 Sb. Ministerstva dopravy o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích. Důrazně doporučujeme tuto vyhlášku prostudovat a vzít v potaz veškeré stanovené podmínky z ní vyplývající. Pokud jste se rozhodli využívat přídavného motoru pro svoje jízdní kolo, platí povinnost řídit se veškerými pravidly provozu, stejně tak dbát bezpečnosti, ochrany zdraví a majetku svého a ostatních osob.
Technické parametry:
Typ motoru: zážehový, dvoutaktní
Obsah: 48 ccm
Vrtání / zdvih: 40 mm x 38 mm
Jmenovitý výkon: 0.8 kW / 5000 ot./min
Maximální výkon: 1 kW / 6000 ot./min
Kompresní poměr: 6 / 0.1
Palivo: 95 oktanové včetně 2T syntetického oleje
Objem nádrže: 1,5 litru
Spotřeba na 100 km: 2.5 litru až 3 litry benzínu
Hmotnost kompletní motorové sady v základní výbavě: 7 kg
Poměr paliva s olejem: 1:25 v záběhu / 1:30 po záběhu tzn. po ujetí 500 km
Spojka: suchá lamelová
Chlazení: náporové vzduchem
Maximální rychlost po rovině: 45 km / hod

Lodní motor 54 ccm 4Takt
Prodám nepoužitý lodní motor krátká dlouhá nastavitelná noha original foto
Spalovací lodní motor s rozvodem OHV, výkon do 5,0 HP !
Popis:
Typ motoru - OHV Čtyřtaktní jednoválec
Zdvihový objem - 54 ccm
Výkon: 5,0 PS
Otáčky - 8000 ot./min
Hmotnost - 11,5 kg
Karburátor 1
Integrovaná palivová nádrž 1,3 litru
Systém zapalování - TCI
Systém startování - Manuální (CM)
Trimování - Manuální
Řazení (od motoru) - Zpět-neutrál-vpřed
Vylepšená ochrana proti korozi
Ochrana proti startování (přes rychlost) zabrání náhodnému startu při zařazené rychlosti
TCI zapalování pro jednoduší start a jedinečnou spolehlivost
Velmi nízká úroveň výfukových emisí
Nízká spotřeba paliva
Plynulý a kultivovaný chod motoru
Vysoký výkon

Koupím starou trialku Petrovku trialka terénní trialový motocykl dobová doma stavěná terénní stavba motokross na závody motocross minikáru hurtovnici sajdu na sjezd z kopce gravity race motokára nebo silniční závodní motocykl či starý sidecar dobovou stavbu či jen motor přestavěný na závodní na silniční moto dragster sprint motokáru rychlostní člun kluzák loď závodní motor značky Jawa čz Manet Tatran MZ Bultaco Sachs Rotax Pavesi Maico či automobilový motor Tatra Škoda Fiat Wartburg Trabant aj., upravebný přestavěný motor pincek 50 pionýr 550 555 20 21 23 fichtl s vodním chlazením Krejbich vícekvalt aj. motor předělaný na rotační šoupě deskové válcové vodníka na více rychlostní přestavěný z dvou na čtyřtakt aj., i jen jeho samostatný díl, dělanou hlavu válec závodní karburátor Amal BVF Dellorto aj., i doma stavěný motor do V řadový boxer nebo kartery označené testační raznicí TK, lodní motor dělaný, závěsný, přestavěný z motocyklového jawa čz MZ nebo König Delfín MONO apod. či předválečný z USA Německa např. bronzový hliníkový boxer aj. Soutěžní motor čz scott skott nebo jen jejich díly spojka klika řadící vidlička startování karter apod. Závodní ND jako dělaná kapotáž nádrž rám kolo s náběrem vzduchu pro chlazení výfuk ... Děkuji za jakoukoliv nabídku.

Koupím starý sériový motor na motocykl podobný viz fota - značky jawa pérák kývačka panelka čz 476 477 oilmaster 453 473 sportka MZ 3-5 kvalt Sachs DKW Manet Tatran Maico Bultaco Pavesi Rotax Kreidler Zündapp NSU bočák pětikvalt 984 980 981 aj. šestikvalt 511 516 MFK aj. přestavěný na závody či přímo fabrický závodní na motokáru silniční motocykl na sprint dragster soutěžní terénní kross plochodrážka 500 DT 600 dvouventil čtyřventil pionýr 3-5 rychlostní fichtl 50 Krejbich 4 kvalt jawa 90 přestavěná na 50 ccm 125 ccm i 6 kvalt apod., či automobilový přestavěný na závodní značky Tatra Škoda Wartburg Trabant Fiat Lada aj., motor předělaný na rotační válcové deskové nebo kuželové šoupátko, vodní chlazení vodník, na více rychlostní, přestavěný z dvou na čtyřtakt dělaný motor do V boxer či řadový aj., prodloužený zkrácený, i jen samostatný díl, dělanou hlavu, válec s věncem či dělaný hliníkový odlitek..., závodní karburátor Jikov Amal dellorto BVF prototypový Jikov aj., i doma stavěný motor, nebo kartery označený testační raznicí TK. Soutěžní šestidenní motor čz scott nebo jen jeho díly apod., taktéž koupím jakoukoliv dobovou stavbu, silniční moto, motokára, drsgster - sprint, minikára, vodní kluzák, trialku apod. Děkuji za jakoukoliv nabídku.

Nový lodní motor ORTIN - 4-taktní (plní emisní předpisy a lépe startuje), vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 9,5 kg, objem 40 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. Krásný motor jako dárek možno s ním jezdit po vodních plochách v celé ČR. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lodí!

Nový lodní motor ORTIN - 4-taktní (plní emisní předpisy a lépe startuje), vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 7,5 kg, objem 40 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. Krásný motor jako dárek možno s ním jezdit po vodních plochách v celé ČR. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lodí!

LODNÍ MOTOR 4 TAKT Nový lodní motor- 4-taktní vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 7,5 kg, objem 40 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lodí!

Prodám veškeré náhradni dily:Opel Meriva B 1.7CDTi 81kW rok 2011 světlo vstřiky,škrtici klapka,turbo,světla předni, světlomety i zadni,dveře,kufr,sedačky,volant,airbag,stahov ačky,budiky, kola,těhlice,brzdiče,náprava, chladič,řidici jednotka,zadní náprava,páčky řídící jednotka motoru, zámek, centrál, startér, alternátor, airbag, dveře, blatník, okno, nárazník, střecha, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava,spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, spínač, rádio, páčky, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, abs, vstřiky, hadice, motorek stěračů, rameno, brzdové kotouče, zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, stahovačka, ventilátor topení, regulace (regulátor) topení, ruční brzda, zpětné zrcátko, přední maska, blatnik levé, pravé elektrické i manuální zrcátko, EGR ventil, filtr box meriba b meriva b dveře meriva b světlo meriva b interier meriva b přeodovka 1.7cdti převodovka meriva b díly meriva b a17dts dpf 1.7cdti
Motor + převodovka a příslušenství A17DTS 1.7 CDTI 81kwOpel Astra j motor Corsa d motor Meriva b motor Mokka motor
APLIKACE: 2011-2015 Opel Astra J / 2009-2014 Opel Corsa D / 2010-2013 Opel Meriva B / 2012- Opel Mokka / Mokka X
Filtr pevných částic DPF.
Opel Astra J 1.7 CDTi
1686ccm 74KW 101HP
od 12/2009
motor A1.7DTL
1686ccm 81KW 110HP
od 12/2009
motor A1.7DTJ, A1.7DTE, A1.7DTC
1686ccm 92KW 125HP
od 12/2009
motor A1.7DTR
1686ccm 96KW 131HP
od 12/2009
motor A1.7DTS, A1.7DTF
Euro 5
!!!!!! POUZE OSOBNÍ ODBĚR) !!!!!!
POUZE VOLAT
Po-Pá 8-16.00hod

Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Maximalny vykon: 20hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 175kg
Vrtanie: 110mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.

Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 8hp
Otacky: 900-2300/min
Hm. bez naplni: 75kg
Vrtanie x zdvih: 80x80mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota.
Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 630e, s elektrickym startom 690e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.

Prodám kompletní motor CAL CALA z vozu AUDI A4 B8 8K r.v. 2011 benzínový atmosférický šestiválcový motor 3.2FSI V6 195KW najeto 132tis km
MARKET123
Možnost prodeje veškerých náhradních dílů z tohoto motoru:
06E103067AA hlava bloku valcu s ventily a vackovym hridelem
06E103068AA hlava bloku valcu s ventily a vackovym hridelem
06E103471P 06E103472N viko hlavy valcu
06E103926G kryt
06E103925F kryt pro potrubi saci
8K0133837S vzduchovy filtr
06E133062G hrdlo skrtici klapky
06E127025M cerpadlo paliva
06E130089D 06E130090F rozdělovač paliva
06E906036F vstrikovaci ventil
06H906051A cidlo vysokeho tlaku
06E145100R podtlakove cerpadlo
8K0145156L cerpadlo lopatkove
8K0254200DX katalyzator
8K0260805G kompresor klimatizace
Cena za holý motor.
- motor CALA najeto 171tis km 59.990,-Kč
- motor CALA najeto 132tis km 69.990,-Kč
Cena za kompletní motor.
- motor CALA najeto 171tis km 79.990,-Kč
- motor CALA najeto 132tis km 89.990,-Kč
Máme skladem také motor - CALB 3.2FSI 199KW
Uvedená cena je bez DPH. Možnost odpočtu DPH.

Keeway RK-V 125 C ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 125 ccm
Výkon: 10 kW
Cena 89 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
Moderní cruiser s duší minulosti – nejlepší 125 ccm cruiser na trhu.
Některé věci nikdy nezestárnou tak jako zvuk a pocit z motoru V-twin.
Zcela nový V-twin cruiser Keeway RK-V125 C přináší revoluci pro novou éru.
Keeway RK-V125 C uchovává vše, co je na cruiserech dobré a aktualizuje o nejnovější komponenty navržené tak, aby vyhovovaly současnému jezdci.
Srdcem Keeway RK-V125 C je nový motor 125ccm se dvěma válci do V, který je dokonale moderní se 6 ventily, kapalinovým chlazením a elektronickým vstřikováním paliva.
Motor dosahuje špičkových hodnot výkonu 10,2 kW a točivého momentu 14,4 N/m, což je více než dost pro pohon 164 kg vážícího motocyklu.
Neobvyklé pro motocykly tohoto objemu je použití předních vidlic – upside /down kombinovaných s předními a zadními kotoučovými brzdami.
Pro doplnění nízké a široké stavby je motocykl osazen v této kategorii extra širokými pneumatikami – přední 120/80-17 a zadní 140/70-17.
Nízko umístěný výfuk 2v1 poskytuje čistý pohled na dokonale zpracovanou skříň motoru a zároveň vydává charakteristický brumlavý zvuk které umí jen motory V-twin.
Pozadu nezůstává ani elektronika Keeway RK-V125 C, která je také důkladně moderní jak po stránce designu, tak výkonu.
Tenký kulatý světlomet promítá logo Keeway na DRL /Daytime Running Lights – denní svícení / a vytváří 3D efekt v kombinaci s LED potkávacími a dálkovými svítilnami.
Podobně kruhový je sdružený přístroj, digitální bílý displej na černém pozadí, který je zvýrazněn radiálním otáčkoměrem kolem rychloměru.
Dominantou je široká benzínová nádrž v jednobarevném červeném nebo černém provedení.
Palivová nádrž pojme obrovských 19 litrů paliva a dává Keeway RK-V125 C nejlepší dojezd ve své třídě s jediným tankováním, ideální pro Vaše nikdy nekončící výlety. A když jste ve městě, snadno najděte pohodlí díky nízké výšce sedadla 690 mm.
Motor 2válec do V, 4takt, 6ventilů, 125 cm3, SOHC
Vrtání x Zdvih 42mm × 45 mm
Chlazení kapalinou
Výkon 10,2 kW při 8500ot/min
Max toč. moment 14,4 Nm/ 6500 ot/min
kompresní poměr 10,6: 1
Vstřikování EFI Delphi
Převodovka 6 stupňová
Sekundární převod řetěz
spojka v oleji, mechanicky ovládaná
přední kolo 120/80 -17
zadní kolo 140/70 -17
pření pružení upside-Down vidlice 110mm
zadní pružení dva tlumiče, 5pozic nastavení
přední brzda kotouč 296,5 mm s CBS
zadní brzda kotouč 240 mm s CBS
Suchá hmotnost 164 kg
výška sedla 690 mm
kapacita palivové nádrže 19 L
Baterie 12V 11,2 Ah

Prodám zajímavý motor motůrek motorek čtyřtaktní a karburátor Dellorto, malý na motocykl či moped aj., možná Italský apod., jezdil kdysi namontovaný v mopedu Stadion S 11 nejlépem vyměním za starý dobový závodní moto, motor, ND, Jawa čz MZ aj., či silniční závodní motocykl jeho díly historickou motokáru dragster staré letecké modelářské motory dělané RC auto - model apod., díky za jakoukoliv nabídku, oboustranný doplatek možný, nebo jen prodej. Dále prodám nějaké rámy na kývačku či panelku vidlice asi Německé či Anglické moto tlumiče krk řízení, horší motor jawa 354 350 ccm, kolo přední Honda a nějaké zadní torzo paramotor, prodej či opět směna.