inzerce, prodej, prodám, bazar

motor skoda favorit - strana 15

Počet nalezených inzerátů MOTOR SKODA FAVORIT: 1000 - strana 15

favorit,eska
prodám pánské kolo favorit,dámské kolo eska a elektrony fiat Brno venkov uklid garáže ceny symbolické favorit již podán pouze na prodej ámská orig,eska a elektrony fiat
Závodní silniční kolo - veterán
Prodám kolo, Favorit,galuskové,vyhazováky,řídítka Cinneli,krk Cinneli,brzdy a páky Weinmann, Speciál rám,kované koncovky,Campagnolo přehazovačka + páčky,sedlo San Marco – Rols bílé,sedlovka Campagnolo,šlapátka hliníková - Shefild Sprint.Dále prodám ,střed Campagnolo,spoustu dílů favorit,nový řetěz,náhradní brzd.obložení,,přehazovačku favorit,brzdové gumy original zapouzdřené,náhradní lanko 50 m na zhotovení různých lanek,bowden černý 8 m.Moje výška 188 cm. atd. dle fotek,šestikolečko.Cena dohodou -nabídněte konkrétně. tel. .
Favorit Rokycany
Kolo Favorit r.v. kolem r. 1980, Přelkováno před lety. Dvoutalíř, pětikolečko, klasika Favorit, Vintage. Pro fandu, sběratele k renovaci. pepv@
Cyklokros galusky Barum favorit
Galusky favorit cyklokros, stav viz foto. Tlak drží cca 2 dny, šlo by asi vylepšit tělem do galusek. Cena za kus. Original Barum terénní galusky favorit retro
Nýtovací přístroj Favorit Bungard
Prodám německý nýtovací přístroj na plošné spoje Favorit Bungard, nepoužitý, jen osobní odběr, Praha 4 Háje.
Kolo Favorit, verze SVS
Favorit rv cca 1980, stav podle fotky. Orig. brzdy Centric v perfektním stavu, orig. náby z NDR,rychloupínáky Favorit, převody Shimano 2*5 (měněny 1995), pneu sprinty 25-630, kola nerez výplety.
FAVORIT 1957
Prodám toto nově postavené kolo.Rám Favorit 1957.Nový lak.Představec,řidítka,sedlovka kliky vše hliník vše černé.Zapletená kola Remerx,pneu Continental,řazení Favorit,brzdové páky Shimano.Stav a vybavení kola je dobře videt na fotkách.Pošta není problém ale pouze platba předem na ůčet + navíc poštovné 400kč.Více info na tel.
Jízdní kolo Favorit Esko / kolo veterán  Č. 2
Jízdní kolo Favorit Esko / kolo veterán Č. 2 Jízdní kolo Favorit tříčtvrteční velikosti v původním stavu. Rám je nepskozený. Vše je na kole původní. Nebyla provedena žádná renovace. Kolo je nabízeno se vším, co je vyobrazeno na obrázcích.
Jízdní kolo Favorit Esko / kolo veterán
Jízdní kolo Favorit Esko / kolo veterán Jízdní kolo Favorit tříčtvrteční velikosti v původním stavu. Rám je nepskozený. Vše je na kole původní. Nebyla provedena žádná renovace. Kolo je nabízeno se vším, co je vyobrazeno na obrázcích.
Jízdní kolo Favorit  / kolo veterán
Jízdní kolo Favorit / kolo veterán Jízdní kolo Favorit plné velikosti v původním stavu. Rám je nepskozený. Vše je na kole původní. Nebyla provedena žádná renovace, pouze byly odstraněny některé původní části. Kolo je nabízeno se vším, co je vyobrazeno na obrázcích.
model autíčko FAVORIT + plakát tuning FAVORIT
prodám autíčko model FAVORIT + plakát viz.foto,, nepište SMS jestli je to k mání,platí do smazání,na dobírku neposílám , koukněte na moje ostatní nabídky
Tapecirung Favorit
Tapce favorit, bez der na repro. Stav viz foto, cena za komplet 1500,-kc favorit favo solitare edition black silver line tapecir dekl
Ráfky a zimní pneu na Škodu Favorit nebo Fiat
Prodám 2 kusy zimní pneu na Škodu Favorit, 165-70R13, pneu Vraník Everest HPL4, ráfky na Škodu Favorit nebo Fiat Rozměr 4,5Jx13 4x100, středová díra 57mm, skoro nové, najeto asi 500 km
Elektrika,imobilizér,koberec favorit
Prodám kompletní el.svazek na favorit 1bot, spodní koberec, přídavný imobilizér vše favorit
Náhradní díly na vozy značky koncernu - Volkswagen, Škoda
1x Nádrž na ADBLUE na Superb III č. dílu 3Q0 131 877 E, nádrž je ještě téměř plná. cena je 4500kč. 1x roleta do kufru na Škoda Kodiak - č.d. 565 867 871 A cena 2500kč 1x Original alternátor - č. d. 04E 903 015 S , najeto 21000km cena 3500kč 1x originál úplně nová zabalená olejová vana na Superb III. 2.0 TDI č.d. 04L 103 603 - cena je 2000kč PODBĚHY Levý přední podběh na VW T5 - cena 700Kč Levý a Pravý podběh na Octavii III FACELIFT - cena za kus 500Kč 1x Pravý přední podběh na CITIGO - CENA 500Kč 1x Pravý přední podběh na ŠKODA RAPID - cena 500Kč 1x Levý podběh na GOLFA 7 - cena 500Kč levý a pravý podběh na Fabia 1 - cena 300kč kus 3.) Izolace kapoty na VW PASSAT B7, SUPERB III PASSAT - cena 700Kč - Prodáno SUPERB II - cena 700Kč OCTAVIA III - cena 500Kč 1x Nádobka ostřikovačů na Octavii II Facelift - cena 1000Kč 1x Nádobka ostřikovačů na Octavii III - cena 1000Kč 1x Nádobka ostřikovačů na Golf 7 Č.D. 5G0 955 448 R - cena 1000Kč 4.) Dekl pod motor - Škoda Octavia III, Golf 7 Alltrack Octavia III - cena 1200Kč Superb III - 1000Kč Golf 7 Alltrack - cena 2000Kč 5.) Levá zadní koncovka výfuku s reprákem na Audi A6 2017, č.d. 4G0 253 611 N - cena je 2500Kč 6.) 1x Filter box, 1x dekl na motor 1x Filter box 5Q0 129 607 AA Octavia 3, Superb 3, Kodiaq, Karoq - cena 2500Kč 1x Dekl na motor na Octavii III - cena 1000Kč 7.) Levý + pravý roh zadních sedadel včetně bočních airbagu na Škoda Superb III Barva čalounění je černá Materiál je kůže č.d. 3V0 885 701 S 34E Předání - Praha, Kladno, Beroun… Cena za kus 3000Kč 8.) Boční okna - Škoda, Volkswagen Octavia III 1x Pravé přední okno - cena 1000Kč 1x Pravé boční pevné okno s anténou Č.D. 5E9 845 298 G - cena 1200Kč Volkswagen Caddy: 1x Pravé boční pevné okno, č.d. 2KP 845 332 - cena 800Kč VW Multivan T6 2016 1x Levé přední okno - č.d. 7H0 845 221 D - cena 1000Kč 1x Levé okno do posuvných dveří - č.d 7E0 847 757 AA 9B9 - cena 7000Kč 1x Levé zadní boční pevné okno - č.d. 7E1 845 331 F NVB - cena 2500Kč 9.) Originál nové střešní hagusy na Škoda Yeti - cena 2000Kč Originální střešní hagusy na VW Passat B8 - cena 4000KČ Originální stropnice na Škoda Kodiaq č.d.565 867 501 A 2AV - cena 3000Kč
Škoda 100 s platným TP a SPZ
Zdravím, mám tu na prodej rozdělaný projekt ze kterého bohužel sešlo, a je mi líto to nechat přes zimu venku. Škoda 100 s platnýmy doklady, původní SPZ a zaplaceným EKO. Škoda není shnilá, a je do ní daná 5q mokrá převodovka a motor favorit. Převodovka po repasi u Kalmara, je tam daný sp 3,9. Na převodovce jsou Mkové široké nápravy, vyztužená ramena a nové silentbloky. Tlumiče SPAX. Motor má upravené sání, novou spojku a odlehčený setrvačník. Auto je kompletní, momentálně nepojízdné. Chybí pozapojovat hadice a elektriku + udělat vzadu brzdy (nové díly mám a přidám k autu). Všechny věci co autu chybí a nejsou na foto k němu mám. Přidám i původní motor s převodovkou. Prodej pouze jako celek ! Více info po telefonu. Škoda 100 110 110r 120s rally tuning metalex
Opel Meriva B 1.7cdti 81kW A17DTS motor najeto 111tis. km
Prodám veškeré náhradni dily:Opel Meriva B 1.7CDTi 81kW rok 2011 světlo vstřiky,škrtici klapka,turbo,světla předni, světlomety i zadni,dveře,kufr,sedačky,volant,airbag,stahov ačky,budiky, kola,těhlice,brzdiče,náprava, chladič,řidici jednotka,zadní náprava,páčky řídící jednotka motoru, zámek, centrál, startér, alternátor, airbag, dveře, blatník, okno, nárazník, střecha, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava,spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, spínač, rádio, páčky, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, abs, vstřiky, hadice, motorek stěračů, rameno, brzdové kotouče, zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, stahovačka, ventilátor topení, regulace (regulátor) topení, ruční brzda, zpětné zrcátko, přední maska, blatnik levé, pravé elektrické i manuální zrcátko, EGR ventil, filtr box meriba b meriva b dveře meriva b světlo meriva b interier meriva b přeodovka 1.7cdti převodovka meriva b díly meriva b a17dts dpf 1.7cdti Motor + převodovka a příslušenství A17DTS 1.7 CDTI 81kwOpel Astra j motor Corsa d motor Meriva b motor Mokka motor APLIKACE: 2011-2015 Opel Astra J / 2009-2014 Opel Corsa D / 2010-2013 Opel Meriva B / 2012- Opel Mokka / Mokka X Filtr pevných částic DPF. Opel Astra J 1.7 CDTi 1686ccm 74KW 101HP od 12/2009 motor A1.7DTL 1686ccm 81KW 110HP od 12/2009 motor A1.7DTJ, A1.7DTE, A1.7DTC 1686ccm 92KW 125HP od 12/2009 motor A1.7DTR 1686ccm 96KW 131HP od 12/2009 motor A1.7DTS, A1.7DTF Euro 5 !!!!!! POUZE OSOBNÍ ODBĚR) !!!!!! POUZE VOLAT Po-Pá 8-16.00hod
Naftovy motor 20 koni, doprava po celej SR a CR
Dobry den, predavam tieto motory: vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine.. PARAMETRE: Maximalny vykon: 20hp (hodinovy) Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas) Otacky: 600-2200/min Hm. bez naplni: 175kg Vrtanie: 110mm Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes Indikator tlaku oleja: Ano Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar. Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp. Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe. Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi. Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku. Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter! K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok) Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi. Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e. Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach - Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
lodní motor Tokarex čtyřtaktní motor 4 takt 3 hp  54 ccm
lodní motor čtyřtaktní motor 4 takt 3 hp Nový lodní motor - 4-taktní (plní emisní předpisy oproti 2-taktním motorům a lépe startuje), vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 11,5 kg, objem 54 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. možno s ním jezdit po vodních plochách v celé ČR. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lodí!
Naftovy motor 8 koni
Dobry den, predavam tieto motory: vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine.. PARAMETRE: Vykon: 8hp Otacky: 900-2300/min Hm. bez naplni: 75kg Vrtanie x zdvih: 80x80mm Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes Indikator tlaku oleja: Ano Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota. Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis. Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe. Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 630e, s elektrickym startom 690e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi. Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku. Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter! K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok) K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi. Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e. Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach - Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.