motor skoda favorit - strana 15
Počet nalezených inzerátů MOTOR SKODA FAVORIT: 1000 - strana 15

prodám pánské kolo favorit,dámské kolo eska a elektrony fiat Brno venkov uklid garáže ceny symbolické favorit již podán pouze na prodej ámská orig,eska a elektrony fiat

Prodám kolo, Favorit,galuskové,vyhazováky,řídítka Cinneli,krk Cinneli,brzdy a páky Weinmann,
Speciál rám,kované koncovky,Campagnolo přehazovačka + páčky,sedlo San Marco – Rols
bílé,sedlovka Campagnolo,šlapátka hliníková - Shefild Sprint.Dále prodám ,střed
Campagnolo,spoustu dílů favorit,nový řetěz,náhradní brzd.obložení,,přehazovačku favorit,brzdové gumy original zapouzdřené,náhradní lanko 50 m na zhotovení různých lanek,bowden černý 8 m.Moje výška 188 cm.
atd. dle fotek,šestikolečko.Cena dohodou -nabídněte konkrétně.
tel. .

Kolo Favorit r.v. kolem r. 1980, Přelkováno před lety. Dvoutalíř, pětikolečko, klasika Favorit, Vintage. Pro fandu, sběratele k renovaci. pepv@

Galusky favorit cyklokros, stav viz foto. Tlak drží cca 2 dny, šlo by asi vylepšit tělem do galusek. Cena za kus.
Original Barum terénní galusky favorit retro

Prodám německý nýtovací přístroj na plošné spoje Favorit Bungard, nepoužitý, jen osobní odběr, Praha 4 Háje.

Favorit rv cca 1980, stav podle fotky. Orig. brzdy Centric v perfektním stavu, orig. náby z NDR,rychloupínáky Favorit, převody Shimano 2*5 (měněny 1995), pneu sprinty 25-630, kola nerez výplety.

Prodám toto nově postavené kolo.Rám Favorit 1957.Nový lak.Představec,řidítka,sedlovka kliky vše hliník vše černé.Zapletená kola Remerx,pneu Continental,řazení Favorit,brzdové páky Shimano.Stav a vybavení kola je dobře videt na fotkách.Pošta není problém ale pouze platba předem na ůčet + navíc poštovné 400kč.Více info na tel.

Jízdní kolo Favorit Esko / kolo veterán Č. 2
Jízdní kolo Favorit tříčtvrteční velikosti v původním stavu. Rám je nepskozený. Vše je na kole původní. Nebyla provedena žádná renovace. Kolo je nabízeno se vším, co je vyobrazeno na obrázcích.

Jízdní kolo Favorit Esko / kolo veterán
Jízdní kolo Favorit tříčtvrteční velikosti v původním stavu. Rám je nepskozený. Vše je na kole původní. Nebyla provedena žádná renovace. Kolo je nabízeno se vším, co je vyobrazeno na obrázcích.

Jízdní kolo Favorit / kolo veterán
Jízdní kolo Favorit plné velikosti v původním stavu. Rám je nepskozený. Vše je na kole původní. Nebyla provedena žádná renovace, pouze byly odstraněny některé původní části. Kolo je nabízeno se vším, co je vyobrazeno na obrázcích.

prodám autíčko model FAVORIT + plakát viz.foto,, nepište SMS jestli je to k mání,platí do smazání,na dobírku neposílám , koukněte na moje ostatní nabídky

Tapce favorit, bez der na repro. Stav viz foto, cena za komplet 1500,-kc
favorit favo solitare edition black silver line tapecir dekl

Prodám 2 kusy zimní pneu na Škodu Favorit, 165-70R13, pneu Vraník Everest HPL4, ráfky na Škodu Favorit nebo Fiat Rozměr 4,5Jx13 4x100, středová díra 57mm, skoro nové, najeto asi 500 km

1x Nádrž na ADBLUE na Superb III č. dílu 3Q0 131 877 E, nádrž je ještě téměř plná.
cena je 4500kč.
1x roleta do kufru na Škoda Kodiak - č.d. 565 867 871 A
cena 2500kč
1x Original alternátor - č. d. 04E 903 015 S , najeto 21000km
cena 3500kč
1x originál úplně nová zabalená olejová vana na Superb III. 2.0 TDI
č.d. 04L 103 603 - cena je 2000kč
PODBĚHY
Levý přední podběh na VW T5 - cena 700Kč
Levý a Pravý podběh na Octavii III FACELIFT - cena za kus 500Kč
1x Pravý přední podběh na CITIGO - CENA 500Kč
1x Pravý přední podběh na ŠKODA RAPID - cena 500Kč
1x Levý podběh na GOLFA 7 - cena 500Kč
levý a pravý podběh na Fabia 1 - cena 300kč kus
3.) Izolace kapoty na VW PASSAT B7, SUPERB III
PASSAT - cena 700Kč - Prodáno
SUPERB II - cena 700Kč
OCTAVIA III - cena 500Kč
1x Nádobka ostřikovačů na Octavii II Facelift - cena 1000Kč
1x Nádobka ostřikovačů na Octavii III - cena 1000Kč
1x Nádobka ostřikovačů na Golf 7 Č.D. 5G0 955 448 R - cena 1000Kč
4.) Dekl pod motor - Škoda Octavia III, Golf 7 Alltrack
Octavia III - cena 1200Kč
Superb III - 1000Kč
Golf 7 Alltrack - cena 2000Kč
5.) Levá zadní koncovka výfuku s reprákem na Audi A6 2017, č.d. 4G0 253 611 N - cena je 2500Kč
6.) 1x Filter box, 1x dekl na motor
1x Filter box 5Q0 129 607 AA Octavia 3, Superb 3, Kodiaq, Karoq - cena 2500Kč
1x Dekl na motor na Octavii III - cena 1000Kč
7.) Levý + pravý roh zadních sedadel včetně bočních airbagu na Škoda Superb III
Barva čalounění je černá
Materiál je kůže
č.d. 3V0 885 701 S 34E
Předání - Praha, Kladno, Beroun…
Cena za kus 3000Kč
8.) Boční okna - Škoda, Volkswagen
Octavia III
1x Pravé přední okno - cena 1000Kč
1x Pravé boční pevné okno s anténou
Č.D. 5E9 845 298 G - cena 1200Kč
Volkswagen Caddy:
1x Pravé boční pevné okno, č.d. 2KP 845 332 - cena 800Kč
VW Multivan T6 2016
1x Levé přední okno - č.d. 7H0 845 221 D - cena 1000Kč
1x Levé okno do posuvných dveří - č.d 7E0 847 757 AA 9B9 - cena 7000Kč
1x Levé zadní boční pevné okno - č.d. 7E1 845 331 F NVB - cena 2500Kč
9.) Originál nové střešní hagusy na Škoda Yeti - cena 2000Kč
Originální střešní hagusy na VW Passat B8 - cena 4000KČ
Originální stropnice na Škoda Kodiaq č.d.565 867 501 A 2AV - cena 3000Kč

Zdravím, mám tu na prodej rozdělaný projekt ze kterého bohužel sešlo, a je mi líto to nechat přes zimu venku. Škoda 100 s platnýmy doklady, původní SPZ a zaplaceným EKO.
Škoda není shnilá, a je do ní daná 5q mokrá převodovka a motor favorit.
Převodovka po repasi u Kalmara, je tam daný sp 3,9.
Na převodovce jsou Mkové široké nápravy, vyztužená ramena a nové silentbloky.
Tlumiče SPAX.
Motor má upravené sání, novou spojku a odlehčený setrvačník.
Auto je kompletní, momentálně nepojízdné. Chybí pozapojovat hadice a elektriku + udělat vzadu brzdy (nové díly mám a přidám k autu). Všechny věci co autu chybí a nejsou na foto k němu mám. Přidám i původní motor s převodovkou.
Prodej pouze jako celek !
Více info po telefonu.
Škoda 100 110 110r 120s rally tuning metalex

Prodám veškeré náhradni dily:Opel Meriva B 1.7CDTi 81kW rok 2011 světlo vstřiky,škrtici klapka,turbo,světla předni, světlomety i zadni,dveře,kufr,sedačky,volant,airbag,stahov ačky,budiky, kola,těhlice,brzdiče,náprava, chladič,řidici jednotka,zadní náprava,páčky řídící jednotka motoru, zámek, centrál, startér, alternátor, airbag, dveře, blatník, okno, nárazník, střecha, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava,spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, spínač, rádio, páčky, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, abs, vstřiky, hadice, motorek stěračů, rameno, brzdové kotouče, zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, stahovačka, ventilátor topení, regulace (regulátor) topení, ruční brzda, zpětné zrcátko, přední maska, blatnik levé, pravé elektrické i manuální zrcátko, EGR ventil, filtr box meriba b meriva b dveře meriva b světlo meriva b interier meriva b přeodovka 1.7cdti převodovka meriva b díly meriva b a17dts dpf 1.7cdti
Motor + převodovka a příslušenství A17DTS 1.7 CDTI 81kwOpel Astra j motor Corsa d motor Meriva b motor Mokka motor
APLIKACE: 2011-2015 Opel Astra J / 2009-2014 Opel Corsa D / 2010-2013 Opel Meriva B / 2012- Opel Mokka / Mokka X
Filtr pevných částic DPF.
Opel Astra J 1.7 CDTi
1686ccm 74KW 101HP
od 12/2009
motor A1.7DTL
1686ccm 81KW 110HP
od 12/2009
motor A1.7DTJ, A1.7DTE, A1.7DTC
1686ccm 92KW 125HP
od 12/2009
motor A1.7DTR
1686ccm 96KW 131HP
od 12/2009
motor A1.7DTS, A1.7DTF
Euro 5
!!!!!! POUZE OSOBNÍ ODBĚR) !!!!!!
POUZE VOLAT
Po-Pá 8-16.00hod

Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Maximalny vykon: 20hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 175kg
Vrtanie: 110mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.

lodní motor čtyřtaktní motor 4 takt 3 hp
Nový lodní motor - 4-taktní (plní emisní předpisy oproti 2-taktním motorům a lépe startuje), vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 11,5 kg, objem 54 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. možno s ním jezdit po vodních plochách v celé ČR. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lodí!

Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 8hp
Otacky: 900-2300/min
Hm. bez naplni: 75kg
Vrtanie x zdvih: 80x80mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota.
Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 630e, s elektrickym startom 690e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.