motor stadion - strana 2
Počet nalezených inzerátů MOTOR STADION: 1000 - strana 2

Prodám válec na moped stadion.Melo by se jednat o plný valec na Stadiona-laický odhad podle foto na internetu,nejsen znalec.Válec má nový výbrus Č.3 +píst a krouž k tomu i sada píst a kroužky na další výbrus Č.4 Čep nepasuje,dali mi omylem špatný rozměr je o dost větší.Ale vymění kus za kus.Koupeno ve Voticích.Cena za vše.Po platbě předem+poštovné pošlu.Nakonzervováno,uskladněno
v suchu.Misto převzetí Milevsko

Dobrý den
Nabízím:
Úpravy válců pionyr, stadion babetta 207,210
-výbrusy malých a velkých kubatůr.
-repas předních vydlic na pionýra.
-Repas klikovek i vyšších kubatůr-cena se odvíjí dle stavu.
-Na pionýra, babettu, stadiona zhotovení výfuku s kolínkem a koncovou trubičkou,nebo při dohodě bez trubičky a kolene.
-čištění ultrazvukem karburátoru, válců a dalších drobnějších dílů.
Ceny úpravy malých kubatur bez výbrus:
2k-1500kč
3k-2000kč
4k-2500kč
5k-3000kč
-Výfuk komplet 1500kč (nebo bez kolene a trubičky 1100kč )
-Výbrus 950kč (v ceně je jednokroužkový píst,kroužek,píst.čep,segrovky)
Na přání mohu nechat udělat výbrus s vrtáním 40,00mm
Přebrus válce o více jak 0,5mm je příplatek 350kč
-Co požaduji?
Dodání vašeho válece bez šteftů typu pionýr,babetta,stadion (NE REPLIKY VÁLCŮ) důkladná kontrola poškození válce či vložky (jestli nejsou naprasklé ouška vložky či nějaká prasklina na válci)
-Při kontaktování přes telefon ,nebo emailu zašlu moji adresu.
-Dodání i s výbrusem do 3 až 10 týdnů,nebo dohodou.
-Zasílám na dobírku i po celé ČR a SK Českou poštou na dobírku,nebo osobní převzetí.
Volat nejlépe od 16h.Vikendy kdykoli.

kožené sedlo stadion Tourist na historické jízdní kolo či moped, motorku, stadion atd. stav viz foto. mohu zaslat zasilkovnou

Prodám Stadion S11 po dřívější renovaci. Originál kartičku a karburátor mám. Stadion je od zakoupení v roce 1959 v rodině. Pouze volat. Dohoda.

Sedadlo pionýr 555/550 hnědá 1480 Kč.
Sedadlo pionýr červené 1248 Kč.
Sedlo zadní tandem Pérák původní cena 1670 Kč. Sleva na 1370 Kč.
Sedadlo pio. 550/555 černo šedé 1380 Kč.
Sedadlo pio. 550/555 TM. Hnědá 1380 Kč.
Potah sedla stadion S11 Tyrkys 447 Kč.
Potah sedla stadion S11 černá
447 Kč.
Sedadlo Babetta 1000 Kč.
Sedadlo stadion S22 TM. Hnědá 1248 Kč.
Sedadlo pio 550 srdce na boční odklápění, černé bílý kedr 1480 Kč.

Plakaty Jawa perak,stadion,jawa 500 ohc a jine plakaty: sajda velorex,Jawa 250 a 350, Stadion S11,Jawa pérák,mazání motoru Jawa 500 OHC,elektroschéma u Jawa 250/353, CZ 98, CZ 175 a jine. Cena: 170 Kč/kus.Rozměr 45 x 32 cm. Ideální na výzdobu Vašich garáží a dílen.

Prodám Stadion S11 v patinovém stavu. Motorka byla mnoho let v rodinné sbírce. RV. 1959. Prodávám jako nepojízdnou, ale nic jí nechybí, stačí rozchodit.
Prodám nejvyšší nabídce
Prodej bez záruky
Tag: Jawa Speciál , Jawa Robot, Jawa 350 SV , Jawa 350 OHV , Jawa Villiers , ČZ předválečná , ČZ 250 Sport , ČZ Tourist, Simson, Stadion, Pionýr

Prodám tažné zařízení na Stadion. Tažné je vyrobeno z kvalitních bezešvých trubek o průměru 18x1,5 a 15x2 mm. Držák zásuvky vyroben podle originálu. Zásuvka není součástí, dá se dokoupit za 250kč. Poštovné 209kč při platbě na účet nebo 270 na dobírku. STADION ANI PAV NEJSOU NA PRODEJ !!! Koukni i na mé další inzeráty.

Cena 28000kc za vše kryt řetězu originál cena 33000 cena dnes 28000kc dobrá cena ( kostra opiskována v dobrém stavu kompletní malá prasklina jen u 1 držáku..nádrž s erbem stadion motor dobrý

Prodám motor na MERCEDES Repas oprava generálka
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
Repasovaný motor 2.2 CDI kod OM651 651.955 651.957 651.956
Motor Mercedes Vito W 2.2 cdi 651 Repas, oprava nebo
MOTOR MERCEDES E CLASS 2.2 CDI 170 W212 651.924
MOTOR MERCEDES SPRINTER 906 2.2 CDI 651955 2009
MERCEDES CE TŘÍDA MOTORU 2.2 CDI 651.924 2009-
Repasovaný motor 2.2 CDI OM651 651.955 651.957 651.956 SPRINTER VITO MERCEDES 651955 651957 OM651 651956
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
-7-8-4-4-4-2-O-8-5- NEBO -6-6-6-4-9-7-9-O-7-
Nové hlavní a ojniční ložiska
Repasované olejové čerpadlo
Písty očištěné v ultrazvuku nove pístní kroužky
Hlava očištěná v ultrazvuku odtlakovaná, přebroušená dosedací plocha pro hlavu válců
Ventily zafrézované
Nové značkové hlavové šrouby a těsnění
Motor komplet přetěsněný, nová všechna těsnění a gufera
Blok očištěný v ultrazvuku
Na bloku přebroušena dosedací plocha pro hlavu válců
Válce přehonované
Uložení klikového hřídele
Kliková hřídel vyleštěná nebo výbrus

Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.