motorky bez řidičáku - strana 3
Počet nalezených inzerátů MOTORKY BEZ ŘIDIČÁKU: 1000 - strana 3

Predám YZ 125 (YZ144) r.2017. Motorka je v 110% stave. Celkový nájazd od výroby 250mth. Po komplet servise motora najazdené 38mth (menené ojnica, ložiská, guferá), založený bol úplne nový 144ccm Athena kit (valec, hlava, prívera, piest). Aktuálne čerstvo po výmene piestu 0mth. Tlmiče pravidelne servisované, olej a filter pravidelne menené, pravidelne mazané ložiská (kyvka, prepak, riadenie), všetko bez vôlí. Na motorke je mnoho doplnkov ako titánové stupačky SCAR, komplet ladený výfuk BUD racing, atď. + Nejaké veci k motorke. Za stavom motorky si stojím, nakoľko je bez jedinej technickej chybičky. Chod motora je neporovnateľný so sériovou 125-kou. Cena za motorku so 144 kitom a všetkými doplnkami 4600€ (110 000kč). Dohoda na cene možná len pri obhliadke motorky. Presnejšie info o motorke po telefóne alebo mailom, na SMS neodpovedám. Motorka je neďaleko CZ hraníc pri Považskej Bystrici.

Dobrý den, po prodeji motorky prodám i helmy, jedna je moje, ta s kosmetikou, 2x mi spadla na zem a druhou nosila přítelkyně,ta je bez poškození, velikosti S a XS, původní cena 7500 za jednu, nechám za 6500 obě, zbytek na domluvě , mám krabice, účtenky, již bez záruky , prodávám z důvodu prodeje motorky , kontakt na email prosím, dohodě se nebráním, možno prodat zvlášť

Predam original brzdovu packu na MV Agusta Brutale Dragster, z motorky r. v. 2017, v povodnom stave, bez poskodenia. Cena noveho dielu 110,- €, moja cena 70 € + postovne, mierna dohoda na cene mozna. Poslem aj na dobierku.
Predam original spojkovu packu na MV Agusta Brutale Dragster, z motorky r. v. 2017, v povodnom stave, bez poskodenia. Cena noveho dielu 30,- €, moja cena 15 € + postovne. Poslem aj na dobierku.
Tel. +421907151501, email: vetelny@

Prodám z tohoto auta náhr.díly,který jsou většinou stejný i na VW Sharan a SEAT Alhambra.Motor má spodek KO,vrch je OK.
Dveře ve VÍNOVÉ A STŘÍBRNÉ MET.-bez koroze!!!
UŽ JE PRODÁNO:oba přední blatníky,dveře řidiče a kufru(ve stříbrné),stropnice,KAT.
O víkendu a svátcích,prosím,jen SMS nebo mail.
Boční dveře komplet 1500,-,bez nutnosti lakování
převodovka 4500,-
řízení 2000,-
posilovač brzd,naftové čerpadlo 750,-
tapece dveří.sada 4ks 2500,-
přední otočná sedadla 1500,-/ks
roleta kufru 1000,-.startér 800,-
klimakompresor zánovní Starline 1900,-
čelní sklo s výhřevem 2000,-
spojka komplet 3500,-,spojk.lamela 500,-,přítlačák 750,-
hlava motoru 2500,-
palubka 2000,-...budíky 850,-
zpětná zrcátka s výhřevem 650,-/ks
přední světla 750,-/ks
přední nárazník komplet 3500,-
airbag volantu 500,-
turbo 3000,-
bufík 1500,-
naviják rezervy 800,-
zámky dveří 300,-/ks-u řidiče 750,-
levé zadní světlo 500,-/ks
sklo pátých dveří,orig.zatmavené 750,-
vsřik.čerpadlo do nádrže 650,-
závěs vč.kabeláže a štítku 1000,-
chladičovka 900,-(komplet s chladičema 2500,-)
vstřiky 1200,-/ks
climatronic 800,-
stahovačky oken vč.motorku 700,-
zadní nárazník 950,-
před.sedadla s výhřevem 1200,-/ks
zadní sedadla 800,-/ks
hagusy 900,-/pár
poloosy 800,-/ks
ventilátor topení 750,-,motorky 300,-/ks
zámek kufru 450,-
motorky stěračů 550,-,mechanismus 850,-
řídící jedn.ABS 850,-
táhla řazení 500,-
imobilizér vč. spínačky a klíče 1000,-
nerez.plech do kufru 500,-
střední i zadní díl výfuku 750,-,pletenec 550,-
zadní tapece kufru 500,-/ks
trubky klimatizace 650,- - 1000,-
Ostatní díly dohodou.

Zdravím prodám málo používaný minicross.Elektrická motorka napájená akumulátorem 36 V 8 Ah. Dokonale tichý provoz bez emisí umožní motorku používat i v místech, kde není možné provozovat hlučné a čmoudící spalovací motory. Není proto problém dokonale se vyřádit i v neděli na zahradě, aniž by měl důvod soused jakkoli protestovat. Zároveň je však nutné mít na paměti, že motorka je natolik tichá, že její provoz v místech, kde se pohybují další osoby, může být nebezpečný, blížící se stroj totiž není slyšet.
Základ motorky tvoří kvalitní ocelový rám doplněný o stylové plastové kryty, které dotvářejí vzhled skutečného motocyklu. Přední kolo je uloženo v odpružené vidlici, závěšení zadního kola je řešeno centrálním odpružením, podobně jako skutečné motokrosové stroje. Ráfky z hliníkové slitiny jsou obuty do cross – enduro pneumatik, které zajišťují optimální přilnavost jak na pevném povrchu, tak v trávníku nebo na nezpevněné cestě. Přední i zadní kolo je vybaveno kotoučovými brzdami.
Rychlost motorky lze omezit a uzamknout klíčkem na 7/15/25 km/h. Brzdy jsou ovládány páčkami na řídítkách. Na pravém řidítku je akcelerátor (plyn), jehož pootáčením je určována plynule rychlost jízdy. Vedle plynu je LED panel, který indikuje stav nabití akumulátoru. Široká ratingová řídítka (tzv. hrazdy) zajistí pohodlné ovládání. Pro zvýšení bezpečnosti jsou doplněna ve střední části o měkčený pěnový kryt.
Motor o výkonu 500 W se jmenovitým točivým momentem 1,9 Nm si v mnohém nezadá se spalovacími motory. Motorka je velice svižná, její výkon a dojezd je však samozřejmě ovlivněn terénem a hmotností řidiče. Maximální zatížení je 75 kg, maximální dojezd je až 20 km na jedno nabití. Dodávána je včetně nabíječky, se kterou lze baterii dobít z běžné zásuvky za cca 8 hodin.

Rozměry horních kufrů jsou:
kufr o objemu 30 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 24.5 cm výška
Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.
Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.
Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.

Prodám motorky na DC napětí.Větší s přírubou má pastorek a sílu, poháněl drtící mlýnek v profi kávovovaru.(šikmé ozubení)Cena 119Kč , dále menší na 3V DC a 12v za celkem 49 Kč,.větší s pastorkem bez příruby za 89Kč.Motorek s ventilátorem,odzkoušen 12V/DC- 59Kč.
Dále motorek s rotační pumpou od firmy Seiko,prodám za 69Kč.Odběr všeho 10% sleva.
Vše odzkoušené .
K ceně poštovné Balíkovna.

Nabízím profesionální moto polepy na cestovní motorky, supersporty, motocross (MX), supermoto (super motard), enduro, čtyřkolky (ATV) a další.
Značky Aprilia, Beta, BMW, Ducati, GasGas, Honda, Husaberg, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Suzuki, TM, Yamaha.
Nejkvalitnější materiály, extra silné lepidlo a odolné lamino, jednoduché lepení bez bublinek. Možnost přidat si na polep vlastní jméno nebo číslo, případně celý vlastní grafický design +30 €.
Výroba přesně na míru, cena zavisí na velikosti motorky a požadavků, doba dodání 1-2 dny. Více info na motard-design(tečka)com

Prodám kola na skutr a díly na pionýra, na motorky......... Na pionýra přední blatníky C a D po 400,-Kč a A za 600 Kč, plech sedadla na pionýra za 250,-Kč. Prodej kompletní kolo, asi na skutr, rozměr pneu DURO 3,25-10 51J, hliníkový ráfek, cena 700,-Kč. Pneu drží, vzorek 5 mm. Kolo rozměr pneu ZIPY 100/90-10 56J, je za 500,-Kč. Ke kolům nejsou brzdové štíty. Zadní hydraulické tlumiče po 300,-Kč. Klaksony černé barvy za 300,-Kč./a chromovný za 400,-Kč. Páka nožní brzdy /kývačka/ 500,-Kč. Brýle řízení /vrch i spodek s krkem/ za 800,-Kč. Sedadlový plech /kytara/je za 450,-Kč. Kompletní kola na skutr Manet i s brzdovými štíty, kus po 1.200,-Kč.
Levý a pravý boční kryt-plech na motor na kývačku jsou za 800,-Kč. Boční schránky-bateriové kastlíky na moto. Hodně špatný - na péráka je za 400,-Kč. Na předválečnou čz turist /bez krycích dvířek-deklu/ za 1.000,-Kč. Další drobné díly na moto - panelkový brzd.buben - 300,-Kč, dotahovací krytky na karburátor /zvonkovitý a plochý-sport/ 100 a 500,-Kč, a další díly dohodou.....

Zavolejte nám a my vám vytvoříme cenovou nabídku na kufry, držáky a příslušenství SHAD, která bude bezkonkurenční!
Boční kufry SH36 s kapacitou na přilbu XXL
Boční kufry SH36 vynikají především inovativním a funkčním designem, kapacitou pro přilbu XXL a zároveň svou nízkou hmotností ve srovnání s ostatními bočními kufry na trhu. Tyto kufry získaly prestižní cenu Reddot Design Award 2015. Dalším oceněním bylo 2017 German Design Award Special.
Inovativní tvary kufrů SH36 nabízejí elegantní, sofistikovaný a avantgardní design, který vyniká svými aerodynamickými liniemi a pečlivě navrženými estetickými detaily.
Boční kufry SH36 s karbonovými kryty se perfektně hodí k vrchním kufrům SH58X, SH48 nebo SH39, které také standardně obsahují verzi s víkem karbonového vzhledu.
Hlavní přednosti kufrů SH36:
• Aerodynamický tvar, který zvyšuje bezpečnost a stabilitu motorky.
• Inovativní tvary, které vytvářejí trendy na trhu.
• Vnitřní přihrádka, který pomáhá držet náklad.
• Schopnost pojmout i modulární helmu XXL.
• Konstrukce kufru, která zaručuje vodotěsnost, odolnost ale i lehkost zároveň.
• PREMIUM LOCK - bezpečný zámek, který umožňuje použít pouze jeden klíč pro všechny 3 kufry (boční a vrchní).
• Vnitřní popruhy, které zajišťují, že se náklad uvnitř kufru nepohybuje.
• Zámek, který zároveň zamyká víko kufru i kufr k motorce. Kufr má také madlo pro snadné přenášení.
Stejně jako všechny kufry SHAD je možné i SH36 otevřít a zavřít pouze jednou rukou bez klíče. Klíč použijeme pouze pokud chceme kufr zamknout či odemknout a nebo sejmout či připevnit k motorce.
Jako příslušenství lze dokoupit vnitřní tašku (X0IB36), které perfektně sedí do bočních kufrů. Tato taška je vyrobená z kvalitního materiálu, má i vnější kapsu a zip, který lze snadno otevřít v rukavicích. Dále má popruh a ucho pro snadné přenášení nákladu, aniž by bylo nutné sundavat kufr z motorky.
Pokud vám nevyhovuje karbonový vzhled krytu kufru, můžete si vybrat z dalších barevných variant a uzpůsobit si tak vzhled podle vás. Na výběr jsou tyto varianty: bílá, new titanium, tmavě šedá či lesklá černá.

PRODÁM 2 STOJANY NA MOTORKU NEBO SKŮTRA ZÁKLADEM STOJANU JE LISOVANÝ U PROFIL O SÍLE MATERIÁLU 6 MM. VNITŘNÍ ŠÍŘE U PROFILU JE U PRVNÍHO STOJANU 14 A U DRUHÉHO 16 CM. DÉLKA U PROFILU 180 CM. STOJAN MÁ 2 OBLOUKY NA UKOTVENÍ MOTORKY ZA KOLA A 4 OKA NA UKOTVENÍ ZA RÁM V U PROFILU JSOU VYVRTÁNY 3 OTVORY NA UPEVNĚNÍ DO PODLAHY DODÁVKY NEBO PŘÍVĚSU STOJAN JE VYROBEN NA CELKOVOU DÉLKU MOTORKY 225 CM. POSLEDNÍ FOTO ILUSTRAČNÍ JAK VYPADÁ STOJAN NALAKOVÁN PRODÁVÁM BEZ LAKU

Prodám profi držák mobilních telefonů, GPS a další podobné elektroniky. Držák standardně používají motokros nadšenci - drží velmi pevně. Velmi je vhodný na motorky, na kola a používá se i ve vozech.
Můj konkrétní držák je na obrázcích položený na dřevěném stole. Ostatní foto jsou stažené ze stránek prodejce, aby bylo srozumitelné, jak držák vypadá a především jak pracuje.
Mám na prodej případně 2ks a případně i dvě základny (úchyty) vhodné pro motorky nebo do vozidel - viz foto + k uchytům přidám i černé šrouby (samozářez nebo pro matičku)
Aktuální cena v Sunnysoftu: 1.539,- /ks
Nabízím v zánovním stavu za: 1.200,- /ks
Něco od výrobce:
Přednosti držáku X-Grip:
Bezpečně udrží telefon i při vibracích na motokrosové motorce nebo horském kole
Univerzální pro telefony v pouzdru i bez
Rychlé a jednoduché upevnění i vyjmutí telefonu
Kompatibilní se systémem ramen a úchytů RAM mount
Korozivzdorný
Upozornění:
X-Grip je část třídílného řešení. Pro sestavení celého řešení potřebujete kromě tohoto držáku ještě rameno a úchyt.
Osobní odběr po dohodě kdykoli v Rudné u Prahy případně v Praze na Zličíně.

Prodám aprilia pegaso 650
-Ř.P sk A2
-motorka má v TP 35kw
-rok výroby 1996
-najeto 51 000 km
-technická 10/25
- na motorce jsou momentálně nové gumy mittas terra force najeto na nich cca 500 km, nové brzdové destičky, před zimou byla motorka na seštelování karburátorů ( mužů doložit ), volnobežka s řetězovkou ok. Akorát co je potřeba udělat na motorce je vyměnit olej.
při slušném a seriózním jednání sleva možná
prodám k tomu pouze boční kufry
cena motorky s kuframi 45 000kč
cena motorky bez kufrů 40 000kč

Zdravim prodam motorky
Vse bez tp
Jawa-cz 175/356-75000 (muzu pridat stary velky TP k motorce neni psane na me)
Mz es 250-38000
Obe motorky pojizdne
Vice fotek a info do zpravy

Dobrý den ,
nabízím krásnou motorku bez investice.Motorka ve skvělém stavu a servisovaná v BMW. Kufry nemám .
Netřeba motorku představovat ,je super a udělá svému novému majiteli určitě radost.
Důvod prodeje, není čas na dvě motorky a posílám dál.
Najeto 15tis ,serviska bmw vše 100%
Více na:
Copyright ©

Ahoj motorkáři.
Nabízím k prodeji Yamaha Tracer 900
Motorka dovezena z Rakouska, teď přihlášená v Česku,
Koupena 12.2.2022
Já osobně na ní najel 1400km
Motorka je ve stavu jako nová
Najeto 27600km
Lehké oděrky na levé straně motorky viz foto
Výkon 85kw
Snížená výška motorky 171cm a bez problémů dosáhnu na zem.
Má 3 jízdní mody A, STD, B.
Kontrola trakce, která se dá i vypnout
2x originál klíč
poslední servis na začátku sezony v servisu BMW Nechánice
(brzdová kapalina, výměna oleje a filtry, kontrola řetězové sady.
Technická je do 9.3.2026
Pokud by byl zájem mohu nabídnout helmu s intercomem a dvoudílnou kombinézu vel. XL
O ceně se dá jednat při rychlém jednání.
Kdyby byl zájem, poprosím nejdříve napsat SMS a určitě se ozvu (kvůli práci)

Prodám motorku Yamaha FZ1 Fazer, rok 2006 150 PS, najeto 52xxx, mechanicky v perfektním stavu, pár šrámů už ale má, více na fotkách.
Pěkná, silná, velice rychlá motorka s perfektním podvozkem.
Olej měněn po 6000, teď je na oleji cca 1500, úplně nová zadní guma. Přední cca 30%.
Ukazatel zařazené rychlosti a držák kufru, přední a zadní protektory, podmotorový klín, nová pumpa přední brzdy.
3x klíč
Výfuk originální, aspoň vás nikdo neprudí.
Nyní bez investic, připravená na sezonu, jen sednout a jezdit, jediný výdaj bude přední guma, můžeme u motorky pořešit.
Prodávám z důvodu nevyužití, o ceně se můžeme pobavit u motorky.

Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci.
Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu.
Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu.
Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat.
Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání.
Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy.
Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky.
Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu.
Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.

Prodám na Fiat Ducato díly z topení verze s klimatizací i bez klimatizace plasty odpory motorky klapky trubky expanzní ventil hadice topení čerpadlo vody výparník klimatizace radiátor topení filtr kabinový atd. vše se jedná o nové originální díly pasují na ročník 1994 a výš 2002 a výš 2006 a výš 2014 a výš na auta Fiat Ducato Peugeot Boxer Citroen Jumper