motorky pro 15leté - strana 3
Počet nalezených inzerátů MOTORKY PRO 15LETÉ: 1000 - strana 3

Ruština Otázky a Odpovědi - Marija Ivanova, Michal Franta a kolektiv. New Opportunities Education for life (Students Book)– Michael Harris, David Mower, Anna Sikorzynska. New Opportunities Education for life (Language Powerbook)– Michael Harris, David Mower, Anna Sikorzyńska, Hanna Mrozowska. Maturita Solutions Third Edition Student’s Book – Tim Falla, Paul A Davies. Fyzika Pro Gymnázia - Prometheus Praha. Dějepis 2 Středověk a Raný Novověk - Petr Čornej. Dějepis 3 Novověk - Petr Čornej. Makroregiony světa - Jiří Anděl, Ivan Bičík, Tomáš Havlíček a kolektiv. 2x Matematika pro Gymnázia- Prometheus. Matematika Sbírka úloh pro Střední úloh – Prometheus. Přehled české literatury 20. Století - Vladimír Prokop. Matematické Fyzikální a Chemické Tabulky pro Střední školy – Prometheus. Evropské dějiny v datech - Jiří Pernes. Matematické fyzikální a chemické tabulky – spn Direkt. učebnice a pracovní sešit němčina pro střední školy 1 – Klett Direkt. učebnice a pracovní sešit němčina pro střední školy 2 – Klett. Český Jazyk v Kostce pro Střední školy - Marie Sochrová. 2x Matematika pro Gymnázia Goniometrie – Prometheus. 2x Matematika pro Gymnázia Funkce – Prometheus. Matematika pro Gymnázia Výrazy, rovnice, nerovnice a jejich soustavy – Prometheus. Pravidla českého pravopisu-Školní vydání. Fyzika pro Gymnázia Mechanika – Prometheus. Fyzika pro Gymnázia. Fyzika mikrosvěta – Prometheus. Český Jazyk pro 1. ročník gymnázií – Spn. Literatura 3 – Spn. Biologie v kostce pro střední školy - Hana Hančová, Marie Vlková. Vlastivěda Naše Vlast – Alter. Příroda a lidé Země zeměpis pro střední školy - Česká Geografická Společnost. Český jazyk pro 7. ročník Základní školy - Vlastimil Styblík. Chemie pro čtyřletá gymnázia 2. díl - Jaroslav Honza, Aleš Mareček. Matematika pro gymnázia Posloupnosti a řady – Prometheus. Literatura 1 – spn. Český jazyk pro 3. ročník gymnázií – spn. Matematika pro gymnázia Posloupnosti a řady – Prometheus. Literatura 2 – spn. Fyzika pro Střední školy - Oldřich Lepil. Matematika pro Gymnázia Analytická geometrie – Prometheus. Biologie živočichů pro gymnázia – Fortuna. Obecná Biologie pro gymnázia 3. vydání – Fortuna. Biologie člověka 4. vydání – Fortuna. New Opportunities Education for life (Student’s Book) - Michael Harris, David Mower, Anna Sikorzyńska. Čtenářský deník k literatuře v kostce pro Střední školy - Marie Sochrová. Geografie Regionální Geografie světa 3 – spn. Chemie organická a biochemie 2 pro gymnázia – spn. Chemie obecná a anorganická 1 pro gymnázia – spn. Chemie pro čtyřletá gymnázia 3. díl - Aleš Mareček, Jaroslav Honza. Literatura 3 výklad, Interpretace, Literární teorie – Bohuslav Hoffmann. Literatura 3 Výbor textů, Interpretace, Literární teorie – Bohuslav Hoffmann. Matematika pro vyšší stupeň ZŠ a nižší ročníky víceletých gymnázií 6-9 – Jaroslav Eisler. Česká Mluvnice – B. Havránek - A. Právo pro střední školy -Radovan Ryska. Základy společenských věd pro střední skoly- Fortuna.

Prodám nový laděný výfuk COBRA CR2 Hexagon v karbon provedení pro motorky KAWASAKI.
Výfuková sada COBRA CR2 HEXAGON Carbon obsahuje tlumič výfuku s propojovacím potrubím (mezisvod) pro konkrétní typ motorky, montážní materiál a DB Killery.
- ruční výroba Made in Germany
- rychlá a snadná montáž
- plný a hluboký zvuk
- šestiúhelníkový tvar
- karbonová koncovka
- výkon
- prémiová kvalita
- Homologace EU
Výfuky pro modely:
ER5 ER6 Ninja ZX-10R ZX-6R Z1000 a další
Více výfuků na VESTORE CZ

Rozměry kufru
kufr o objemu 43 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 34 cm výška
Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.
Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.
Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.
Všechny kufry mají plastové nárazníky na rozích kufru - při pádu na rovný povrch, jako je silnice, nemůžete kufr nijak poškrábat. Plastové nárazníky - rohy - jsou velmi odolné a pokud je odmontujete z kufru, můžete se na ně bez obav postavit plnou vahou. Plastové rohy jsou náhradní díly, které je možno kdykoli vyměnit díky montáži na 3 šrouby. Na rozdíl od jiných kufrů jsou kufry BUMOT pod plastovými nárazníky vždy ve všech spojích svařené - to je opět záruka vodotěsnosti a pevnosti. Plastové nárazníky nabízejí čtveřici otvorů pro uchycení dalších zavazadel na víko kufru. Ideální pro připevnění lehké karimatky nebo brašny s objemným spacákem dvěma popruhy.

Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci.
Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu.
Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu.
Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat.
Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání.
Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy.
Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky.
Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu.
Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.

Prodám motorky pro stahování zadních oken pro Škoda Fabia. Levý a pravý. Číslo dílu: 6Q0959811 a 6Q0959812. Cena za kus.

Nabízím parkovací stání pro motorku v nadzemní části polyfunkční budovy, v 6 patře s výtahem. Vjezd je samostatně z parkoviště Loosova. Garáže jsou hlídané nonstop hlídačem, vjezd a výjezd je přes vrátnici opatřenou závorou a kamerovým systémem. V budově je k využití WC a možnost umytí rukou, auta i motorky.
Jedná se o velmi bezpečné parkování. Parkovácí stání se nachází v uzamykatelné kóji o ploše 15m2. Vhodné pro parkování motorky.
Vhodné především k dlouhodobému pronájmu. Volné ihned.
Cena: 750,-/měsíc

Prodám úplně nové GPS Sintrak St 901 pro sledování motorky či auta +datová nová sim v hodnotě 300 Kč a návod v češtině +kód k instalaci, mnoho užitečných funkcí pro hlídání motorky auta, napájení přímo s autobaterie

Cena 350,- / den
Vratná kauce 3000,-
V ceně jsou zahrnuty kurty na upevnění motorek a zámek na zavěs.
Technické parametry:
- Celková hmotnost 750kg (stačí ř..B)
- Vlastní hmotnost přívěsu 148 kg.
- Délka x šířka x výška: 3180x1910x830mm
- Délka lyžin na korbě 220 cm
- Šířka přívěsu mezi blatníky 154 cm
- Ocelový odnímatelný nájezd
- Úchyty pro popruhy na připevnění motocyklu.
- 3x lyžiny s předními oblouky pro řádné upevnění
- Sklopná korba pomocí uzávěrů se zajištěním (v případě potřeby lze najíždět na sklopený přívěs)
- Konstrukční rychlost 130 km/hod.
- Rezervní kolo + klíč
Nabízíme možnost přivést přívěs také k Vám domů. Cena po dohodě (závislá na vzdálenosti).
DOPRAVA MOTOCYKLŮ
Koupil sis motorku a potřebuješ ji dovézt domů? Zradila tě po cestě technika a hledáš odvoz svojí motorky? Nebo potřebuješ svou motorkou zavézt na některé místo po Evropě? Zavolej na tel: +420 , nebo napiš na email Cena bude sdělena obratem, v závislosti na vzdálenosti a vybrané destinaci. Na vlek je možné naložit 2-3 motorky, podle velikosti. Samozřejmostí je doprava vč. kufrů a dalšího potřebného motovybavení

Prodám Yamaha YZF-R1 RN65 (model 2020 - 2023) v krásné Yamaha blue barevné kombinaci, rok výroby 2021, najeto 5950km, výkon 147kW (200koní), objem motoru 998cm3, STK platná do 3/2027. Motorka byla zakoupena jako nová u autorizovaného prodejce Yamaha Motomo Hustopeče. Pravidelný servis, první v 1000km, výměna oleje ve 3000km a teď poslední garanční servis v 5550km. Stále v tovární záruce do 3/2023. Většina najetých KM byla normální jízdou, výlety, cesty do práce apod. Původní cena nové motorky 535.000Kč + doplňky 108.000Kč, celkem za 643.000Kč. Celkový stav motorky je perfekní, nebyla nikdy havarovaná, lakovaná ani škrábnutá.
Výbava posledního modelu R1:
Šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) pro trojrozměrnou detekci polohy vozidla
Technologie Yamaha Ride Control (YRC).
Systém kontroly trakce (TCS)
Slide Control System (SCS)
Systém ovládání zdvihu (LIF)
Launch Control System (LCS)
Systém rychlého řazení (QSS) s funkcí řazení nahoru a dolů
Systém výběru režimu výkonu (PWR)
Digitální tenkovrstvý tranzistorový (TFT) displej z tekutých krystalů
Navíc dokoupené doplňky dohromady za více jak 100.000Kč
Homologovaná titanová koncovka Akrapovič S-Y10SO18-haplt (25.000Kč)
Titanová propojovací trubka Akrapovič L-Y10SO17 (22.000Kč)
Dohromady výfuková soustava ušetří 6,5kg váhy a přidá 7,4kW (10,1 koní)
Optimalizovaná palivová mapa pro výfuk Akrapovič a K&N filtr, lepší průběh výkonu a točivého momentu (15.000Kč)
K&N filtr (2.500Kč)
Lehká Lithium-iontová baterie JMT ( 3.000Kč)
Plexi štít Puig Racing kouřové (3.500Kč)
Karbonový zadní blatník, kryt řetězu, kryt na nádrži (10.000Kč)
Karbon 3D přední blatník, podsedlové boční plasty (7.000Kč)
Držák blinkrů a SPZ černý s logem R1 (3.500Kč)
Brembo Racing-Brzdové destičky Z04, nesrovnatelně lepší výkonnost brzd s touto speciálně vyvinutou směsí (fungují teplo/zima, mokro/sucho, vysoká teplotní stabilita) (7.200Kč)
Brzdová a spojková páčka PPtuning (5.000Kč)
Drobné doplňky jako kryty chladičů s logem R1, víčko oleje PPtuning, rolny, kryt zadní nádobky brzdové kapaliny, potítko na nádobku, carbon polep víčka nádrže, tankpad apod. (5.000Kč)
Veškeré originální díly přidám k motorce.
V případě zájmu volejte na tel. 188271

Pitbike / dirtbike PILOT F150E je terénní motorka pro zkušené jezdce a závodníky, kteří se chtějí rychle zlepšovat. Dostatečný výkon motoru o objemu 150 cc, čtyřstupňová převodovka a nízká váha zajišťují skvělou ovladatelnost motorky. Vysokou kvalitu zpracování doplňují nová plynová rukojeť, nová spojková páčka a nové tlumiče. Skvělé jízdní vlastnosti motorky v terénu podporuje i nově startér.
VYLEPŠENÍ V ROCE 2022:
air box
gumové gripy ycf
3polohové horní brýle tlumičů
elektrický startér
nový kryt ozubeného kolečka vstupní hřídele převodovky
SPECIALNÍ KOMPONENTY A VYLEPŠENÍ:
Speciální grafika limitované edice
Zelené gripy
Modré koblížky gripů
Zeleno/černý plastový kit
Černý chránič předního brzdového kotouče
Modré brýle vidlic
Černý rám
Speciální zlatá povrchová úprava předních vidlic
Červený zadní tlumič
Modrá matice krku řízení
Modrá benzínová hadička
Modré dorazy osy zadního kola
Černá koncovka výfuku
Pro plátce možnost odpočtu DPH

nové motorky budíků tachometru, pro: otáčkoměru, teploty, tlak oleje, voltmetru, palivoměru pro vozy: Hummer, GMC, Chevy, Chevrolet Suburban, Cadillac Escalde, Siera, Avalanche, Silverado, Yukon, Tahoe... Jedná se o US díl, ne různobarevné náhrážky z Číny!

Prodám pojízdný vozík, stojan pod motorku pro výbornou manipulaci při parkování, nebo servisování. Jednoduché parkování motorky u zdi.
Jedná se o profi zámečnickou výrobu na zakázku z poctivého materiálu. Žádný čínský plecháček. Rám z jeklu, výztuhy pod podlahou. Podlaha z voděodolné překližky v jednom kuse. Všechna kolečka otočná s brzdou. Možno osadit dvojitými kolečky dle hmotnosti motorky. Možné nalakovat do libovolného odstínu.
Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, BMW, Triumph, plošina, vozík, stojan, lyžina, ližina, držák motocyklu, manévrovací kolejnice.

Zdravím prodám málo používaný minicross.Elektrická motorka napájená akumulátorem 36 V 8 Ah. Dokonale tichý provoz bez emisí umožní motorku používat i v místech, kde není možné provozovat hlučné a čmoudící spalovací motory. Není proto problém dokonale se vyřádit i v neděli na zahradě, aniž by měl důvod soused jakkoli protestovat. Zároveň je však nutné mít na paměti, že motorka je natolik tichá, že její provoz v místech, kde se pohybují další osoby, může být nebezpečný, blížící se stroj totiž není slyšet.
Základ motorky tvoří kvalitní ocelový rám doplněný o stylové plastové kryty, které dotvářejí vzhled skutečného motocyklu. Přední kolo je uloženo v odpružené vidlici, závěšení zadního kola je řešeno centrálním odpružením, podobně jako skutečné motokrosové stroje. Ráfky z hliníkové slitiny jsou obuty do cross – enduro pneumatik, které zajišťují optimální přilnavost jak na pevném povrchu, tak v trávníku nebo na nezpevněné cestě. Přední i zadní kolo je vybaveno kotoučovými brzdami.
Rychlost motorky lze omezit a uzamknout klíčkem na 7/15/25 km/h. Brzdy jsou ovládány páčkami na řídítkách. Na pravém řidítku je akcelerátor (plyn), jehož pootáčením je určována plynule rychlost jízdy. Vedle plynu je LED panel, který indikuje stav nabití akumulátoru. Široká ratingová řídítka (tzv. hrazdy) zajistí pohodlné ovládání. Pro zvýšení bezpečnosti jsou doplněna ve střední části o měkčený pěnový kryt.
Motor o výkonu 500 W se jmenovitým točivým momentem 1,9 Nm si v mnohém nezadá se spalovacími motory. Motorka je velice svižná, její výkon a dojezd je však samozřejmě ovlivněn terénem a hmotností řidiče. Maximální zatížení je 75 kg, maximální dojezd je až 20 km na jedno nabití. Dodávána je včetně nabíječky, se kterou lze baterii dobít z běžné zásuvky za cca 8 hodin.

Rozměry horních kufrů jsou:
kufr o objemu 30 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 24.5 cm výška
Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.
Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.
Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.

Nabízím k prodeji svojí "vymazlenou" motorku Yamaha XV 1600 Wildstar. Motocykl je ve výjimečném technickém stavu, pravidelný servis, nové náplně a nová baterie Varta.
Veškeré doplňky jsou pouze originál Yamaha USA nebo Kuryakyn - viz foto. Pouze doplňky jsou v ceně za cca 130 tis. Kvalitní set kožených brašen s logem Yamaha, malé brašničky a "válce" na zakázku, gelové sedačky Yamaha atp...Vážnému zájemci doporučuji prohlídku motocyklu nebo pošlu více detailnějších fotografií. Při rychlém jednání přidám hydraulický zvedák na motorku, originál komplet výfuky a originál Yamaha plachtu na motorku...
Verze pro Evropský trh, tachometr v km, najeto 40tis km.
Dohoda možná na místě.
Případně nabízím doplňky z této motorky, ptejte se na dostupnost...
Možná výměna za kabriolet + doplatek.
Více na:
Copyright ©

Po těžkém zvažování jsem se rozhodl prodat svoji téměř novou Kawasaki Versys 1000. Přišlo dítě a rozhodli jsme se letos stavět dům...byla by škoda aby se na ni několik let prášilo v garáži (a každá Korunka se teď hodí). Koupena nová 21.1.2022 v Kawasaki Brno (do 21.1.2024 v tovární záruce). Poctivě zajetá dle manuálu. Po celou dobu garážovaná. Stav nové motorky.
Možnost výměny za Vaši motorku s doplatkem (něco staršího na občasné provětrání) nabídněte!...o ceně se pak můžeme samozřejmě pobavit
Motorka aktuálně po ročním servisu...na 12000 km máte vystaráno!
Výbava a doplňky:
- Antihopingová spojka
- Kontrola trakce KTRC (5 stupňů)
- 2 palivové mapy
- Náklonové ABS KIBS
- Tempomat
- Vyhřívané hefty Koso (originály mají strašné ovládání)
- Cestovní plexi
- Deflektor na plexi (hodí se na dálnici)
- Plně nastavitelný podvozek (manuálně)
- Quick Shifter
- Tourer Kit (boční kufry včetně brašen uvnitř)
- Plotna zadního kufru - pasuje na něj jakýkoliv Givi kufr (k motorce přidám starší Givi Maxia zdarma)
- Padací rámy SW Motech
- Držák na mobil na řídítka s bezdrátovým i drátovým dobíjením
Oproti SE chybí jen elektrický podvozek, barvený displej s konektivtou a přednastavenými profily a světla s přisvěcováním do zatáček.
Aktuální cena výše uvedené konfigurace je 365 000 Kč (310 000 Kč motorka a 55 000 Kč vybavení a příslušenství).
Pro další informace mrkněte na kartu motorky v mém profilu.
Prodávám pouze jako celek i s kufry.

Nabízím k prodeji motocykl Honda VT 1300 CX FURY
Nájezd 35240 km
Motocykl má platnou STK do 6/2025.
Rok výroby 3/2014 .
VIN: na vyžádání
Výkon 42,5 kW
Motocykl je ve výborném technickém i vizuálním stavu. Stav zánovní motorky.
Má mnoho nestandardních doplňků :
- Na zakázku dělané sedlo, které razantně zvyšuje komfort sezení a tudíž i cestování spolujezdce
- K pohodlí spolujezdce znatelně pomáhají speciální stupačky.
- Kožené brašny po boku motorky na pevných podpěrách
- Přední rolka + další přední kapsa a zadní nosič pro připevnění báglu na delší cestování
- Opěrka spolujezdce
- Vyhřívané rukojeti
- Navigace je součástí prodeje
- Originální doplňky přidám k moto .
Motorka byla servisovaná pouze ve značkovém servisu
Spotřeba v jízdě ve dvou cca 4,4 l/100 km
Sleva při rychlém jednání možná sleva