inzerce, prodej, prodám, bazar

motorky pro začátečníky - strana 7

Počet nalezených inzerátů MOTORKY PRO ZAČÁTEČNÍKY: 1000 - strana 7

BUMOT TOP CASE EVO 43L ČERNÝ
Rozměry kufru kufr o objemu 43 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 34 cm výška Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti. Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru. Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen. Všechny kufry mají plastové nárazníky na rozích kufru - při pádu na rovný povrch, jako je silnice, nemůžete kufr nijak poškrábat. Plastové nárazníky - rohy - jsou velmi odolné a pokud je odmontujete z kufru, můžete se na ně bez obav postavit plnou vahou. Plastové rohy jsou náhradní díly, které je možno kdykoli vyměnit díky montáži na 3 šrouby. Na rozdíl od jiných kufrů jsou kufry BUMOT pod plastovými nárazníky vždy ve všech spojích svařené - to je opět záruka vodotěsnosti a pevnosti. Plastové nárazníky nabízejí čtveřici otvorů pro uchycení dalších zavazadel na víko kufru. Ideální pro připevnění lehké karimatky nebo brašny s objemným spacákem dvěma popruhy.
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400 Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci. Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu. Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu. Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat. Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání. Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy. Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky. Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu. Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.
Škoda Fabia motorky pro zadní stahovačky.
Prodám motorky pro stahování zadních oken pro Škoda Fabia. Levý a pravý. Číslo dílu: 6Q0959811 a 6Q0959812. Cena za kus.
Tenda N300 4G modem na SIM kartu všech světových operátoru
Slot pro mini SIM kartu Vložte dovnitř routeru vlastní SIM kartu s předplacenými daty a zajistěte si mobilní internet i v případě, že nemáte dostupnou Wi-Fi síť nebo Ethernet. Tenda 4G03 - Wi-Fi N300 4G LTE router Bezdrátový 4G LTE/3G router s Wi-Fi N300 802.11b/g/n. Slot pro standartní kartu miniSIM. 2x WAN/LAN port 100 Mb/s, IPv6 a VPN podpora, 2x interní anténa pro 4G/3G, 2x interní anténa pro Wi-Fi 300 Mb/s. 5x LED indikace, podpora WPA/WPA2. LTE CAT 4. Rychlé a spolehlivé připojení pomocí 4G LTE nebo 3G, stahování až 150 Mb/s, Standartní slot pro SIM kartu velikosti miniSIM, Je možné použít i jako standartní router díky dvěma WAN/LAN portům, Rychlost Wi-Fi 300Mb/s se silným zabezpečením WPA/WPA2-PSK, 2x interní anténa pro 4G/3G, 2x interní anténa pro Wi-Fi, Jednoduché nastavení, které je určené i pro úplné začátečníky. Rychlé a spolehlivé připojení 4G/3G Díky standartu LTE CAT.4 a podpoře FDD LTE, TDD LTE, WCDMA je připojení opravdu univerzální. Dosahuje rychlostí až 150 Mb/s při stahování a 50 Mb/s při nahrávání dat. Podpora 4G FDD LTE:B1/B3/B5/B7/B8/B20, 4G TDD-LTE:Band38/Band40, 3G WCDMA:B1/B5/B8. Silné zabezpečení Wi-Fi sítě 4G routery Tenda podporují nejsilnější zabezpečení v podobě šifrování WPA/WPA2-AES, WPA/WPA2-PSK a další. Tímto dostatečně brání vaši síť i zařízení proti případným útokům. Navíc je možné skrýt zobrazení Wi-Fi sítě. Použití jako standartní router + switch Tenda 4G03 obsahuje 1x WAN/LAN port pro připojení k Internetu jako klasický router, nebo je možné tento port použít pro připojení dalších zařízení drátově. Navíc další 1x LAN port také pro drátová zařízení. LED indikátory na routeru Obsahuje celkem pět LED indikátorů. První zobrazuje signál pro 4G/3G síť, tento je ještě rozdělen na 3 díly, jde tedy přesně rozeznat sílu signálu. Druhý indikátor je pro drátově připojená LAN zařízení, třetí značí zdali je připojení k Internetu v pořádku. Zbývajícíí značí stav WiFi sítě a připojení k napájení. Perfektní síla signálu Tenda 4G03 obsahuje 2x interní anténu pro příjem 4G/3G signálu. Další dvě vnitřní antény se starají a o co největší pokrytí Wi-Fi sítě pro připojení všech uživatelů. VPN podpora/Virtual Server Tenda 4G03 také vyniká funkcí VPN Server. Podporuje PPTP server, PPTP client, L2TP client vše včetně kompletního nastavení. Také funkce Virtual Server díky které je možné nastavení veškerých portů. Technické parametry: 4G kategorie: LTE CAT.4 4G/3G standarty: FDD LTE, TDD LTE, WCDMA 4G mobilní pásma: 4G FDD LTE:B1/B3/B5/B7/B8/B20, 4G TDD-LTE:Band38/Band40, 3G WCDMA:B1/B5/B8 Maximální rychlost 4G: stahování 150 Mb/s, nahrávání 50 Mb/s Wi-Fi standardy: 802.11b/g/n Frekvence: 2,4 GHz Přenosová rychlost Wi-Fi: 150 Mb/s Výstupní výkon Wi-Fi: < 20="" dbm=""> DHCP Server: DHCP Server, DHCP Client List Způsob ovládání: HTTP rozhraní Indikátor: 5 LED indikátorů, 4G/3G signál, WiFi, LAN,
Kawasaki Z750
typ motorky ZR750J, 81KW Registrace rok 2004, Rok 2020 kompletní servis - dělaná spojka, seřízení ventilů, brzdy + kapalina, tlumiče, gufera, nová řetězovka, lanovody Zadní diodová světla s blinkry,úprava zrcátek a směrovek,přední bílé výbojky laděný výfuk SBK Leo Vince (skvělý zvuk) pravidelné výměny oleje, Zetko je spolehlivý, super pro řidiče začátečníky, připraveno na sezónu,lehke kosmeticke vady 2022 nová zadní pneu a STK Duvod prodeje - Zetko převážně stojí, rozrostla se mi rodina a není čas prosím volejte, na email reaguji pozdě
KTM Duke 390 - super stav
Po dlouhém váhání jsem se rozhodl prodat svou motorku z důvodu přechodu na silnější. Nikdy mě nikde nenechala a vždy mě v zatáčkách podržela. Motorka je skvělá pro začátečníky, ale i vyježděný motorkář si s ní díky nízké hmotnosti a skvělé ovladatelnosti užije spoustu zábavy. Cena odpovídá stavu motorky i hodnotě doplňků. Při rychlém jednání jsem ochoten slevit. Motorka byla po celou dobu mého vlastnictví garážovaná a udržovaná, nyní je připravena na sezónu Doplňky: -padací protektory RUTAN -homologovaný laděný výfuk GPR s odnímatelným DB killerem a certifikací (origo výfuk přidám) -blastery ACERBIS bílé (černé nobrand blastery přidám) -nastavitelné páčky (origo přidám) +další náhradní díly Pneu: Pirelli Diabolo Rosso III (nové) -STK do roku 2025 -nájezd 38000 -výkon: 32,5 kW Jsem ochoten slevit Video a více fotek přidám po domluvě
Yamaha YZF-R6
Dobrý den, prodám Yamahu R6 , 1999 , 88Kw Stav odpovídá věku a je pořád v kondici.Drobné šrámy které lze opravit. Vhodná i pro začátečníky co jezdili alespon na nějaké motorce s nájezdem km. O motorku bylo pečováno a každý rok měla servis když se něco porouchalo. Více na: Copyright ©
Honda CBF 500
Prodám Hondu CBF 500, zavřená z původních 44kw na 35kw (možno jezdit s ŘP A2) - zapsáno v TP. Vše funguje jak má - pouze má trochu promáčklou nádrž na levé straně od předchozího majitele. 5/2022 nové pneu na kterých je najeto pár set km. Motorka ježděná ženou, vhodná pro začátečníky, velmi příjemná na ovládání, jezdí skvěle. Rozumná dohoda u motorky možná. Najeto 44xxx km. Stk do 2026. Důvod prodeje - přechod na silnější model. Volat ve všední dny po 16h, o víkendu po 10h ranní, případně e-mail.
Spolupronájem garážového stání Brno - Lesná
Nabízím parkovací stání pro motorku v nadzemní části polyfunkční budovy, v 6 patře s výtahem. Vjezd je samostatně z parkoviště Loosova. Garáže jsou hlídané nonstop hlídačem, vjezd a výjezd je přes vrátnici opatřenou závorou a kamerovým systémem. V budově je k využití WC a možnost umytí rukou, auta i motorky. Jedná se o velmi bezpečné parkování. Parkovácí stání se nachází v uzamykatelné kóji o ploše 15m2. Vhodné pro parkování motorky. Vhodné především k dlouhodobému pronájmu. Volné ihned. Cena: 750,-/měsíc
GPS
Prodám úplně nové GPS Sintrak St 901 pro sledování motorky či auta +datová nová sim v hodnotě 300 Kč a návod v češtině +kód k instalaci, mnoho užitečných funkcí pro hlídání motorky auta, napájení přímo s autobaterie
Klín pro převoz motorky
Prodám dělaný klín pro převoz motorky.
PŮJČENÍ PŘÍVĚSU NA MOTOCYKLY a PŘEPRAVA
Cena 350,- / den Vratná kauce 3000,- V ceně jsou zahrnuty kurty na upevnění motorek a zámek na zavěs. Technické parametry: - Celková hmotnost 750kg (stačí ř..B) - Vlastní hmotnost přívěsu 148 kg. - Délka x šířka x výška: 3180x1910x830mm - Délka lyžin na korbě 220 cm - Šířka přívěsu mezi blatníky 154 cm - Ocelový odnímatelný nájezd - Úchyty pro popruhy na připevnění motocyklu. - 3x lyžiny s předními oblouky pro řádné upevnění - Sklopná korba pomocí uzávěrů se zajištěním (v případě potřeby lze najíždět na sklopený přívěs) - Konstrukční rychlost 130 km/hod. - Rezervní kolo + klíč Nabízíme možnost přivést přívěs také k Vám domů. Cena po dohodě (závislá na vzdálenosti). DOPRAVA MOTOCYKLŮ Koupil sis motorku a potřebuješ ji dovézt domů? Zradila tě po cestě technika a hledáš odvoz svojí motorky? Nebo potřebuješ svou motorkou zavézt na některé místo po Evropě? Zavolej na tel: +420 , nebo napiš na email Cena bude sdělena obratem, v závislosti na vzdálenosti a vybrané destinaci. Na vlek je možné naložit 2-3 motorky, podle velikosti. Samozřejmostí je doprava vč. kufrů a dalšího potřebného motovybavení
Yamaha YZF-R1 2021, Akrapovič
Prodám Yamaha YZF-R1 RN65 (model 2020 - 2023) v krásné Yamaha blue barevné kombinaci, rok výroby 2021, najeto 5950km, výkon 147kW (200koní), objem motoru 998cm3, STK platná do 3/2027. Motorka byla zakoupena jako nová u autorizovaného prodejce Yamaha Motomo Hustopeče. Pravidelný servis, první v 1000km, výměna oleje ve 3000km a teď poslední garanční servis v 5550km. Stále v tovární záruce do 3/2023. Většina najetých KM byla normální jízdou, výlety, cesty do práce apod. Původní cena nové motorky 535.000Kč + doplňky 108.000Kč, celkem za 643.000Kč. Celkový stav motorky je perfekní, nebyla nikdy havarovaná, lakovaná ani škrábnutá. Výbava posledního modelu R1: Šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) pro trojrozměrnou detekci polohy vozidla Technologie Yamaha Ride Control (YRC). Systém kontroly trakce (TCS) Slide Control System (SCS) Systém ovládání zdvihu (LIF) Launch Control System (LCS) Systém rychlého řazení (QSS) s funkcí řazení nahoru a dolů Systém výběru režimu výkonu (PWR) Digitální tenkovrstvý tranzistorový (TFT) displej z tekutých krystalů Navíc dokoupené doplňky dohromady za více jak 100.000Kč Homologovaná titanová koncovka Akrapovič S-Y10SO18-haplt (25.000Kč) Titanová propojovací trubka Akrapovič L-Y10SO17 (22.000Kč) Dohromady výfuková soustava ušetří 6,5kg váhy a přidá 7,4kW (10,1 koní) Optimalizovaná palivová mapa pro výfuk Akrapovič a K&N filtr, lepší průběh výkonu a točivého momentu (15.000Kč) K&N filtr (2.500Kč) Lehká Lithium-iontová baterie JMT ( 3.000Kč) Plexi štít Puig Racing kouřové (3.500Kč) Karbonový zadní blatník, kryt řetězu, kryt na nádrži (10.000Kč) Karbon 3D přední blatník, podsedlové boční plasty (7.000Kč) Držák blinkrů a SPZ černý s logem R1 (3.500Kč) Brembo Racing-Brzdové destičky Z04, nesrovnatelně lepší výkonnost brzd s touto speciálně vyvinutou směsí (fungují teplo/zima, mokro/sucho, vysoká teplotní stabilita) (7.200Kč) Brzdová a spojková páčka PPtuning (5.000Kč) Drobné doplňky jako kryty chladičů s logem R1, víčko oleje PPtuning, rolny, kryt zadní nádobky brzdové kapaliny, potítko na nádobku, carbon polep víčka nádrže, tankpad apod. (5.000Kč) Veškeré originální díly přidám k motorce. V případě zájmu volejte na tel. 188271
Pitbike YCF F 150 Pilot limited edition
Pitbike / dirtbike PILOT F150E je terénní motorka pro zkušené jezdce a závodníky, kteří se chtějí rychle zlepšovat. Dostatečný výkon motoru o objemu 150 cc, čtyřstupňová převodovka a nízká váha zajišťují skvělou ovladatelnost motorky. Vysokou kvalitu zpracování doplňují nová plynová rukojeť, nová spojková páčka a nové tlumiče. Skvělé jízdní vlastnosti motorky v terénu podporuje i nově startér. VYLEPŠENÍ V ROCE 2022: air box gumové gripy ycf 3polohové horní brýle tlumičů elektrický startér nový kryt ozubeného kolečka vstupní hřídele převodovky SPECIALNÍ KOMPONENTY A VYLEPŠENÍ: Speciální grafika limitované edice Zelené gripy Modré koblížky gripů Zeleno/černý plastový kit Černý chránič předního brzdového kotouče Modré brýle vidlic Černý rám Speciální zlatá povrchová úprava předních vidlic Červený zadní tlumič Modrá matice krku řízení Modrá benzínová hadička Modré dorazy osy zadního kola Černá koncovka výfuku Pro plátce možnost odpočtu DPH
Vytápěné parkování pro motorky auto veterány atd...
Vytápěné stání pro vaše auto veterány motorky atd...
Hummer H2 - motorky budíků palubovky
nové motorky budíků tachometru, pro: otáčkoměru, teploty, tlak oleje, voltmetru, palivoměru pro vozy: Hummer, GMC, Chevy, Chevrolet Suburban, Cadillac Escalde, Siera, Avalanche, Silverado, Yukon, Tahoe... Jedná se o US díl, ne různobarevné náhrážky z Číny!
Pojízdný stojan na motorku
Prodám pojízdný vozík, stojan pod motorku pro výbornou manipulaci při parkování, nebo servisování. Jednoduché parkování motorky u zdi. Jedná se o profi zámečnickou výrobu na zakázku z poctivého materiálu. Žádný čínský plecháček. Rám z jeklu, výztuhy pod podlahou. Podlaha z voděodolné překližky v jednom kuse. Všechna kolečka otočná s brzdou. Možno osadit dvojitými kolečky dle hmotnosti motorky. Možné nalakovat do libovolného odstínu. Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, BMW, Triumph, plošina, vozík, stojan, lyžina, ližina, držák motocyklu, manévrovací kolejnice.
Prodám dětský elektrický minicross
Zdravím prodám málo používaný minicross.Elektrická motorka napájená akumulátorem 36 V 8 Ah. Dokonale tichý provoz bez emisí umožní motorku používat i v místech, kde není možné provozovat hlučné a čmoudící spalovací motory. Není proto problém dokonale se vyřádit i v neděli na zahradě, aniž by měl důvod soused jakkoli protestovat. Zároveň je však nutné mít na paměti, že motorka je natolik tichá, že její provoz v místech, kde se pohybují další osoby, může být nebezpečný, blížící se stroj totiž není slyšet. Základ motorky tvoří kvalitní ocelový rám doplněný o stylové plastové kryty, které dotvářejí vzhled skutečného motocyklu. Přední kolo je uloženo v odpružené vidlici, závěšení zadního kola je řešeno centrálním odpružením, podobně jako skutečné motokrosové stroje. Ráfky z hliníkové slitiny jsou obuty do cross – enduro pneumatik, které zajišťují optimální přilnavost jak na pevném povrchu, tak v trávníku nebo na nezpevněné cestě. Přední i zadní kolo je vybaveno kotoučovými brzdami. Rychlost motorky lze omezit a uzamknout klíčkem na 7/15/25 km/h. Brzdy jsou ovládány páčkami na řídítkách. Na pravém řidítku je akcelerátor (plyn), jehož pootáčením je určována plynule rychlost jízdy. Vedle plynu je LED panel, který indikuje stav nabití akumulátoru. Široká ratingová řídítka (tzv. hrazdy) zajistí pohodlné ovládání. Pro zvýšení bezpečnosti jsou doplněna ve střední části o měkčený pěnový kryt. Motor o výkonu 500 W se jmenovitým točivým momentem 1,9 Nm si v mnohém nezadá se spalovacími motory. Motorka je velice svižná, její výkon a dojezd je však samozřejmě ovlivněn terénem a hmotností řidiče. Maximální zatížení je 75 kg, maximální dojezd je až 20 km na jedno nabití. Dodávána je včetně nabíječky, se kterou lze baterii dobít z běžné zásuvky za cca 8 hodin.
BUMOT TOP CASE EVO 30L ČERNÝ
Rozměry horních kufrů jsou: kufr o objemu 30 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 24.5 cm výška Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti. Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru. Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.
Yamaha XV 1600 Wildstar
Nabízím k prodeji svojí "vymazlenou" motorku Yamaha XV 1600 Wildstar. Motocykl je ve výjimečném technickém stavu, pravidelný servis, nové náplně a nová baterie Varta. Veškeré doplňky jsou pouze originál Yamaha USA nebo Kuryakyn - viz foto. Pouze doplňky jsou v ceně za cca 130 tis. Kvalitní set kožených brašen s logem Yamaha, malé brašničky a "válce" na zakázku, gelové sedačky Yamaha atp...Vážnému zájemci doporučuji prohlídku motocyklu nebo pošlu více detailnějších fotografií. Při rychlém jednání přidám hydraulický zvedák na motorku, originál komplet výfuky a originál Yamaha plachtu na motorku... Verze pro Evropský trh, tachometr v km, najeto 40tis km. Dohoda možná na místě. Případně nabízím doplňky z této motorky, ptejte se na dostupnost... Možná výměna za kabriolet + doplatek. Více na: Copyright ©