inzerce, prodej, prodám, bazar

motory jawa - strana 2

Počet nalezených inzerátů MOTORY JAWA: 1000 - strana 2

TRYSKÁNÍ/LAKOVÁNÍ auto-moto dílů
Nabízím PISKOVÁNÍ/tryskani/LAKOVÁNÍ auto moto dílu (nápravy, blatniky,brzdiče,ALU kola ,plechy na motorky,kastliky,masky,rámy motorek..plechové disky, jemne čistěni hliníkových dílu - bloky motoru, hlavy…) možnost nalakovat jen do epoxidoveho základu nebo i do vrchní 2k barvy , jakékoli RAL barvy. více fotek a info na webu nebo telefonu. skoda octavia skoda Felicia skoda favorit skoda Fabia , vw golf golf 4 golf iv golf mk4 audi , seat , Naprava , octavia 1 octavia 2 4x4 4x100 4x98 5x100 5x112 5x130 4x130 Bmw Zigul Lada vaz Veteran veteráni škoda 100 Škoda 110r Škoda 120 Škoda 130 Škoda Rapid 130 Škoda Rapid 136 Škoda 130lr Škoda 130rs Škoda tuning , závodní, rally , úpravy , tryskani , piskovani , renovace , lakování auto moto , renovace , jawa ,jawa pionyr , jawa mustang, jawa kyvacka, jawa panelka, jawa 50, jawa 250, jawa 20 jawa 21 , stadion s11 stadion s22 apod.
Jawa CL 300
Rok výroby: 2022 Obsah: 294ccm Výkon: 17kW Stav tachometru: Nové Motocykl skladem Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují. Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech. Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI. Zdroj: Technická data Provedení JAWA 300 CL Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený Počet valců 1 Vrtání x zdvih 76 x 65mm Zdvihový objem 294,72ccm Kompresní poměr 11±0,5 : 1 Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1 Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6st Rozvor 1370mm Výška sedla 765mm Objem nádrže 13,2l Rezerva 2l Kola přední 2,15 x 18" Kola zadní 2,50 x 17" Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P Odpružení přední 135mm Odpružení zadní 100mm Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm Brzda zadní Bubnová 153mm Hmotnost bez náplní 182kg Maximální rychlost 125km/h
Jawa CL 300 FortyTwo
Rok výroby: 2022 Obsah: 294ccm Výkon: 17kW Stav tachometru: Nové Motocykl skladem Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují. Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech. Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI. Zdroj: Technická data Provedení JAWA 300 CL Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený Počet valců 1 Vrtání x zdvih 76 x 65mm Zdvihový objem 294,72ccm Kompresní poměr 11±0,5 : 1 Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1 Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6st Rozvor 1370mm Výška sedla 765mm Objem nádrže 13,2l Rezerva 2l Kola přední 2,15 x 18" Kola zadní 2,50 x 17" Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P Odpružení přední 135mm Odpružení zadní 100mm Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm Brzda zadní Bubnová 153mm Hmotnost bez náplní 182kg Maximální rychlost 125km/h
Jawa CL 300 FortyTwo Blue
Rok výroby: 2022 Obsah: 294ccm Výkon: 17kW Stav tachometru: Nové Limitovaná edice: 28/105ks Motocykl skladem Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují. Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech. Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI. Zdroj: Technická data Provedení JAWA 300 CL Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený Počet valců 1 Vrtání x zdvih 76 x 65mm Zdvihový objem 294,72ccm Kompresní poměr 11±0,5 : 1 Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1 Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6st Rozvor 1370mm Výška sedla 765mm Objem nádrže 13,2l Rezerva 2l Kola přední 2,15 x 18" Kola zadní 2,50 x 17" Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P Odpružení přední 135mm Odpružení zadní 100mm Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm Brzda zadní Bubnová 153mm Hmotnost bez náplní 182kg Maximální rychlost 125km/h
Jawa ČZ stojany
Původní stojany v nálezovém stavu. Lze použít pro: ČZ 125 typ 453 ČZ 175 typ 450 ČZ 250 typ 455 Jawa - ČZ 125 typ 351 Jawa - ČZ 125 typ 355 Jawa - ČZ 150 typ 352 Jawa - ČZ 175 typ 356 JAWA 250 typ 353 (Kývačka) JAWA 250 typ 559 (Panelka) JAWA 350 typ 354 (Kývačka) JAWA 350 typ 360 (Panelka) Akorát je potřeba zkontrolovat, na které straně máte očko pro pružinu viz foto. Cena za kus 550,-Kč u dvou horní a dolní za 450,-Kč. Podívejte se i na moje další nabídky. Při odběru více věcí sleva!
Jawa kyvacka nove původní přední světlo
prodam nove ulozenkove přední světlo na Jawa CZ kyvacka 125 175 250 350 atd.. nebo třeba CZ 175/502 Skutr originální nový díl, včetně patice a žárovek Jawa 500/15 OHC, Jawa ČZ 125/351, Jawa ČZ 150/352, Jawa ČZ 125/355, Jawa ČZ 175/356, Jawa 250/353, Jawa 350/354, ČZ 125/453 (473), ČZ 175/450 (470), Skútr ČZ 175/501, Skútr ČZ 175/502, ČZ 175/505 rikša, přívěsný vozík Druzeta. cena za kus, mám 2ks
Kolo úplné Jawa 2,15 - 18 palců
Lze použít pro: ČZ ČZ 250 typ 471 - dvouválec ČZ ČZ 350 typ 472 - dvouválec JAWA 250 Bizon typ 623 JAWA 350 Bizon typ 633 JAWA 350 typ 362 (Californian) JAWA 350 typ 634 JAWA 350 typ 638 TS JAWA 350 typ 639 TS JAWA 350 typ 640 JAWA 350 typ 640 Tramp Originální díl. Původní zachovalý chrom. Dráty vyčištěny, odrezené, přetřeny základem a lakem na disky. Jediný flek na ráfku ošetřen barvou, viz detail. Cena za kus + poštovné. Nebo vyměním za 16 palcové na Panelku v podobném stavu.
Nové ráfiky a špice do motocyklov JAWA a ČZ.
Predám kvalitné České ráfiky na motocykle JAWA a ČZ rozmery:14x1,6 na skútre Manet a Tatran-2900Kč za kus,16x1,6B na malú kývačku ČZ125,175,250-2900Kč za kus,16x1,6A na polbubon JAWA-ČZ125,150-2900Kč za kus,16x1,6 na JAWA550,555,20,21,23-2900Kč za kus,16x1,6 surový bez chrómu k nalakovaniu na JAWA550,555,20,21,23-1700Kč za kus,16x1,85A na polbubon JAWA-ČZ,16x1,85B na malú kývačku ČZ125,175,250,veľkú kývačku JAWA250,350,panelku,športku,Velorex-2900Kč za kus,18x1,6 na JAWA90,18x1,85 na JAWA90,ČZ125,175/476,477,487,488,ČZ250,350/471,472-2900Kč za kus,18x2,15 na ČZ125,175/476,477,487,488,JAWA250,350Bizon,JAWA350Californian,JAWA634-640-2900Kč za kus,19x1,6 na JAWA perák,JAWA175,250 predvojnová,ČZ125B,T,C,ČZ150C,Manet90-2900Kč za kus,19x1,6 surové bez chrómu k nalakovaniu na JAWA perák,JAWA175,250 predvojnová,ČZ125B,T,C,ČZ150C,Manet90-1700Kč za kus,19x1,85 na predvojnovú ČZ175,250-2900Kč za kus a 19x1,85 na motocykle JAWA500 OHC typ 01,02,JAWA perák,športka,Californian a ČZ150C,ČZ470,473,475-2900Kč za kus.Jedná sa o ráfiky od Českého výrobcu,žiadna Čína,Taiwan,India ani Turecko!Sú to ráfiky s kvalitným chrómom s podkladom medi a nikel chrómu.Ráfiky sú vyrobené presne podľa originálu pôvodnou technológiou na pôvodných originálnych lisovacích strojoch továrne JAWA s dodržaním presného tvaru a rozmeru.Kto chce ráfik,ktorý mu niečo vydrží,je identický s originálnym ráfikom,je pevný,bez ovality a hádzavosti a nezačne mu hrdzavieť po roku po dvoch,ako väčšina Indických a Taiwanských ráfikov,tak pre toho sú určené tieto ráfiky.Cena chrómovaných špíc manet,tatran,perák,pionier, panelka,kývačka,športka JAWA a ČZ,Californian,Bizon,JAWA634-640-30Kč za kus.Cena chrómovaných matíc špíc M4x16-11Kč za kus.Zašlem aj na dobierku.
Jawa soutěžní enduro motokros motocross
Prodej plastů na soutěžní Jawy od roku 1972-1989. Jawa Trubka Jawa Sadílek Jawa Tramvaj zadní tlumiče Hydrocross, Marzocchi Jawa Tramvaj zadní tlumiče ČZ Jawa Bitrak Jawa Unitrak Jawa Rotax 125, 560 Jawa Vodník 1986-1989 Materiál plast ABS přesně jako originály. Cena po telefonu, nebo emailem. Zasílám poštou, nebo přes zásilkovnu i do zahraničí.
MOTORY 2,5 TDI 110-132KW CENY DLE DOHODY A KM
MOTORY 2,5 TDI 110-132KW AFB,AKN,AKE NAJETO POCTIVÝCH GARANTOVANÝCH OD- 159.000 KM MOTORY JSOU VYMONTOVANÝ Z VOZU ZE SRN.PRAVIDELNĚ SERVISOVANY V AUTORIZOVANÝM SERVISU.MOTORY JSOU BEZ PŘÍSLUSENCTVÍ!STAV MOTORU ODPOVÍDA NAJETÝM KM STAVU A ROKU VYROBY.BEZ MENČÍHO POŠKOZENÍ NEČISTOT BEZ UNIKU KAPALIN A OLEJE.MOTORY VYMONTOVANY AUTORIZOVANYM SERVISEM A PŘED DEMONTAŽI KOMPLETNĚ PŘEKONTROLOVANÝ A NASTAVENI. NA MOTORY POSKYTUJEME KOMPLETNÍ ZÁRUKU NA STAV PUVOD A NAJETE KM.BEZ INVESTIC! DOBIRKA DILU MOZNA NABIZÍME I JINE DILY NA TOTOŽNE MOTORY. NA VYŽÁDÁNÍVAM POSKYTNEME VICE INFORMACI O VAMI VYBRANEM MOTORU. CENY OD 5000KC DLE KOMPLETNOSTI A NAJETYCH KM...
bezkontaktní zapalování pro motocykly Jawa a ČZ
Nabízím bezkontaktní zapalování pro motocykly Jawa a ČZ, jednoduché tranzistorové zapalování pro jedno- a dvou- válcové motory. Díky vhodně dimenzovaným součástkám se jedná o spolehlivý a bezúdržbový produkt. Před uvedením do provozu proběhlo měření elektrických hodnot na osciloskopu tak, aby vyhovovalo všem provozním stavům. Zapalování bylo také dlouhodobě testováno za extrémních teplot. Výhody: Jednoduchá instalace, spolehlivost, teplotní stabilita, bezúdržbovost, stoprocentní zaměnitelnost za klasické kontakty. Podmínky montáže: - přivedení vodiče 15/54 (plus pól) do motorové skříně(0,5mm^2) - ukostřen mínus pól akumulátoru - pro napětí 6V i 12V  Jawa, CZ, Kyvačka, Panelka, Pérák, Jawa-CZ, Jawa 175, Jawa 250, Jawa 350, zapalování, bezkontaktni zapalovani, tranzistorove zapalovani, ekektronicke zapalovani, bezkontaktní zapalování, tranzistorové zapalování, ekektronické zapalování, bezkontakt cena: Jednoválcové provedení 1300 Kč Dvouválcové provedení 1400 Kč video: Bližší informace telefonicky (po 16:00) nebo formou odpovědět na inzerát (kdykoliv)
Jawa 210 Babetta
Prodám Babettu z nedostatku času. Má kartičku k provozu. Jednou za čas projetá, jinak stojí, což je škoda. Motor je po generálce. Ložiska, kolečka,volnoběžka,gufera. Opravdu noho nových dílu včetně spojek,unašeču,bubnu atd. Přehonovaný válec a vyměněný píst. Cena 10.000 kč S karburátorem Dellorto 11.200kč Jawa,jawa,moped,babeta,babetta,jawa 207, jawa 210, jawa 21, jawa 20, pionýr, jawa 23, mustang, simson, korádo, puch, sachs, fichtl,simson skutr, simson S50, S51, S53..
Jawa a ČZ katalogy
Prodám pěkné, původní katalogy Jawa a ČZ. ČZ 125/516 Motocross 1800kc ČZ 488 a 487 1500kc ČZ 125 a 150 C neodpružená 1700kc Cizojazyčné: Jawa 353.04 a 354.04 (1962) 800kc Jawa 559.07 a 360.00 (1972) 800kc Jawa 559.04 a 360.00 (1974) 800kc Jawa 559.07 a 360.00 (1974) 800kc Jawa 350/638-5 500kc Jawa 350/634-7 500kc Stav viz foto. Na renovaci. Bez záruky.
elektroinstalace JAWA Kývačka 125,175,250 a 350
nejlépe psát na whatsapp zasílám na výdejní místa zásilkovna Kompletní kabeláž - součástí balení je i pojistková skříňka, vodiče CYA 1,5 - tedy silnější než originál, všechny kontakty jsou strojně nalisovány a zaizolovány, stačí zapojit, součástí balení je i schéma zapojení, popřípadě i návod JAWA 125/355,175/356,250/353 a 350/354 Kývačka (spínací skříňka v nádrži) cena 370 Kč/kus JAWA a ČZ (450,453,473,455,475 Sport) se spínací skříňkou v masce 350 Kč/kus JAWA 125/351 a 150/352 Kývačka 370 Kč/kus verze pro VAPE: Jawa kývačka verze s ampérmetrem 370 Kč JAWA Kývačka verze se spínací skříňkou v masce 370 Kč (použitelné i pro ČZ 450-475, JAWA Sport 250 a 350) kabeláž sidecar Velorex (verze bez blinkru) 200 Kč/kus kabeláž JAWA,ČZ,SIMSON a TATRAN
Top původní díly Jawa 250 350 panelka sport kývačka 354 360
Po letech ruším červený projekt, na který jsem měl připravené díly v top původním stavu. Díly jsou stavem hodně podobné a pasují k sobě. Preferuji osobní předání na trase JH-Praha. Při osobním odběru všeho najednou cena 22 000 Kč. Nebráním se výměně za díly v obdobném stavu na Jawa Californian 350 362 nebo Jawa sport 361 (červený, černý i bílý odstín). Více fotografií se sem nevejde, ale není problém cokoliv dalšího nafotit. Přední tlumiče vidlice na jawa 250 350 361 360 590 599 592 panelka, sport, kluzáky na jeden šroub. Kluzáky nemají doprasené závity úchytů blatníku jako běžně. Chrom slušný. Brýle nevymlácené. Chybí vrchní brýle a matky. Cena 7 000 Kč. Podsedlové plechy kryty na Jawa 350 361 360 354 panelka, Sport, kývačka. Značeno 350. Dokonce zachovalá linka uprostřed. PRODANÉ. Nepoužitý kryt řetězu na Jawa panelka 250 350 599 592 360. Původní zásoba mototechny. Bohužel hůře skladováno. Cena 6 500 Kč. Zimní výbava – Kryty výplně zadního kola blatníku včetně linek na Jawa 350 250 353 354 360 592 599 panelka kývačka. Cena 4 000 Kč Boční kryty motoru na Jawa ČZ včetně linek. Cena 1 600 Kč
Stříbrná mince Na kolech - Motocykl JAWA 50/550 proof (
Patnáctá stříbrná mince České mincovny z cyklu Na kolech vzdává hold motocyklu JAWA 50/550 Pionýr, který se stal ikonou a získal si srdce generací motoristů. Na konci 30. let 20. století na domácím trhu s motocykly zcela dominovala společnost JAWA. Do řad věrných zákazníků jí zbývalo získat už jen mládež. Osoby starší čtrnácti let bez řidičského průkazu mohly podle tehdejšího československého zákona řídit jednostopá motorová vozidla vybavená pedály k pohonu zadního kola, jejichž motor měl objem nanejvýš 100 cm3. V souladu s touto definicí vznikl populární motocykl JAWA 100 Robot, který si oblíbili nejen mladí motoristé, ale také ti, kteří si netroufli na větší a silnější stroj. Ve snahách o výrobu jednoduchého dopravního prostředku, který by byl dostupný širokým vrstvám zájemců, JAWA pokračovala i v 50. letech, ale nově vznikající moped byl nakonec přepracován na malý motocykl s obvyklou nožní spouštěcí pákou. Po změně zákonů se totiž motokola nově posuzovala podle výkonu a maximální rychlosti, a pedály tudíž pozbyly významu. Výroba malého nekapotovaného motocyklu lehké konstrukce JAWA 50/550 Pionýr byla zahájena v červenci 1955. Koncepce a konstrukce tohoto stroje ve své kategorii daleko předběhla konkurenci. S hmotností 54 kg dosahoval maximální rychlosti 45 km/h. Tvarové řešení jednomístného sedadla bylo natolik prominentní, že Pionýr rychle získal výstižnou přezdívku Pařez. Do ukončení výroby v létě roku 1958 bylo zkonstruováno celkem 106 111 kusů Pařezů, jejichž nástupcem se stal model JAWA 50/555, který disponoval výkonnějším motorem. Nový Pionýr se na první pohled odlišoval protaženou kapotáží zadního kola, která za sedadlem vytvářela nosič zavazadel, a zcela tak měnila charakteristickou siluetu motocyklu. Výroba Pionýrů pokračovala, ale Pařez zůstal jenom jeden…Reverzní straně mince, která je dílem medailéra MgA. Martina Daška, vévodí vyobrazení motocyklu JAWA 50/550. Doplňkovým motivem reliéfu je rozeta s řetězem, která pohání zadní kolo. Protože mince České mincovny vycházejí v licenci zahraničního vydavatele, kterým je ostrov Niue, nese averz ještě jeho nezbytné náležitosti – portrét a jméno královny Alžběty II., nominální hodnotu 1 DOLLAR (NZD) a rok emise 2022. V návaznosti na název sběratelského cyklu je obvod averzu tvořen výsečemi kol různých dopravních prostředků.Nedílnou součástí mince je výpravné balení v podobě leporela, které obsahuje doprovodný text a dobové fotografie. SpecifikaceSběratelská série Na kolechČíslo 76065-711Emitent NiueNominální hodnota 1 NZDAutor averzu MgA. Martin DašekAutor reverzu MgA. Martin DašekČíslovaná emise NeCertifikát NeMateriál StříbroRyzost 999 / 1000Váha 31,1 gPrůměr 37 mmBalení BlistrBalení kapsle Ano
Nové sedlá do motocyklov JAWA350/634.
Predám nové sedlá do motocyklov Jawa 350/634.Sedlá ponúkam s čiernym poťahom s bielym kédrom,bez kédra,prešívané s logom Jawa a prešívané bez loga.Cena sedla Jawa 634 bez prešitia a bez kédra:3050Kč za kus.Cena sedla Jawa 634 bez prešitia s kédrom:3200Kč za kus.Cena sedla Jawa 634 s prešitím bez loga Jawa:3300Kč za kus.Cena sedla Jawa 634 s prešitím s logom Jawa:3750Kč za kus.Cena sedla s vypáleným vzorom na sedáku a s vypáleným logomJAWA-6000Kč.Zaslema aj na dobierku.
Naftovy motor 20 koni, doprava po celej SR a CR
Dobry den, predavam tieto motory: vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine.. PARAMETRE: Maximalny vykon: 20hp (hodinovy) Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas) Otacky: 600-2200/min Hm. bez naplni: 175kg Vrtanie: 110mm Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes Indikator tlaku oleja: Ano Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar. Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp. Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe. Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi. Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku. Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter! K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok) Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi. Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e. Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach - Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Náhradní díly na motory  Honda GX 160 GX 200, GX 390
Veškeré náhradní díly prvotřídní kvality, se zárukou, na motory GX 160(5,5 HP/163cm3) GX 200(6,5 HP/196cm3) GX 390(13 HP/389cm3). Zaručena prvotřídní kvalita za příznivé ceny, veškerý sortiment používaných náhradních dílů skladem. Tyto motory jsou velmi často používány v řadě různých stavebních (řezačky, vibrační desky ap.), zemědělských a zahradních strojích. Většinou je lze použít i pro motory jiných výrobců, riziko při použití do motorů jiných výrobců nese Náhradní díly na motory Honda GX 160 GX 200, GX 390 kupující. Na obrázcích jsou jen některé díly, pro kompletní sortiment najdete na našem webu, Mám též kompletní motory a díly na elektrocentrály a pumpy.Zasílám na dobírku DPD, osobní odběr možný.
Nabízíme Rozmítací pila Dvouhřídelová D 250/350 KB
Rozmítací pila dvouhřídelová Typu D 250/350KB se používá pro rozmítání prizem na požadované řezivo prkna,střešní latě,hranoly a další.Pila je vyrobena ze stabilní a robustní konstrukce a jen z kvalitních materiálů což zaručuje bezproblémový provoz pily.Šířka řeziva je závislá na rozpětí mezi pilovými kotouči vymezování distančními kroužky.Tím že pily na obou hřídelích pracují na stejné vodorovné ploše, nabízí možnost použití pil s menším průměrem a tloušťkou.Výhodou takového řešení je menší řez a snížení ztrát materiálu a odběru energie.Tyto pily jsou nejčastěji používány ve velkých průmyslových podnicích,ale i v malých podnicích které se zabývají zpracováním dřeva.Na každou hřídel je možné instalovat až 15 kusů pilových kotoučů .Rozmítací pila má využití ve všech provozech.V nabídce jsou rozmítací pily tohoto typu s prořezy 170 a 220 mm. Technické data: Prořez pily Standart 170/220*mm Max. šířka prizmy 600 mm Průměr hřídele vrchní 70 mm Průměr hřídele spodní 70 mm Délka pracovní hřídele spodní 550mm Délka pracovní hřídele vrchní 550mm Max. počet pilových kotoučů na spodní hřídel 15 kusů Max. počet pilových kotoučů na vrchní hřídel 15 kusů Průměr pilových kotoučů 300 mm Typ standart prořez 170 mm výkon pily: 24 m3 motory 15+18+1,5Kw Typ 1. prořez 170 mm výkon pily : 28 m3 motory 18+22+1,5Kw Typ 2. prořez 170 mm výkon pily : 35 m3 motory 22+30+2,2Kw Typ 3. prořez 220 mm výkon pily : 28 m3 motory 18+22+1,5Kw Typ 4. prořez 220 mm výkon pily : 35 m3 motory 22+30+2,2Kw Hlavní motory z otáčky 2 900 obr/min Motor na posuv otáčky 1 400 obr/min Výkon podle příkonu motoru 26 - 35 m3 za 8 hodin. Rychlost posuvu 0-25 m/min plynulá regulace Napětí (50Hz) 3x400 Rozměry pily: délka 2 890 mm šířka 1 305 mm výška 1 477 mm Váha pily dle typu: od 2 300 do 3 000 kg Za příplatek,,,,, Válečkové stoly vstupní a výstupní z pohonem délka stolů dle přání zákazníka Válečkové stoly vstupní a výstupní bez pohonu délka stolů dle přání zákazníka Stoly Hladké v délkách dle přání zákazníka Kontrola zatížení motorů Pilové kotouče Vymezovací kroužky mezi pilové kotouče