inzerce, prodej, prodám, bazar

nerezová koncovka výfuku - strana 42

Počet nalezených inzerátů NEREZOVÁ KONCOVKA VÝFUKU: 1000 - strana 42

Nerezová tyč kruhová (kulatina)
Nerezová tyč kruhová (kulatina) průměr 50 mm - délka 2620 mm Vyzvednutí: Haškovcova Lhota (u Bechyně)
Nerezová naběračka
Nerezová naběračka průměr 12cm, obsah 0,35l. Cena 200,- za kus
SCHOCK NEREZOVÁ MISKA 629057
Schock nerezová miska 629057 ke dřezu Lotus C-150 Rozměr: 365 x 263 x 112 mm Nevyužijeme Pište mail nebo volejte, na SMS nereaguji.
mříž nerezová
Výprodej zařízení provozovny Nerezová mříž rozměr 100 x 200 cm Foto je ilustrační. K dispozici je ještě rozměr 100 x 100 cm, 2ks a 300Kč
Sportovní výfuk ULTER SPORT VW Golf V R32 Look
Mám na prodej NOVOU celonerezovou koncovku na VW Golf 5 , 6 Výfuk ve vzhledu R32 pro VW Golf 5 a 6 (pouze hatchback) PRŮMĚR VSTUPU je 65 mm ADAPTERY pro menší připojení jsou součástí balení. PRŮMĚR koncovky výfuku: 100 mm MATERIAL: 100% Nerezová ocel Cena 4530,-Kč POZOR -- POZOR Cena dopravy iba 230,- Kč ZÁRUKA: Na koncovku R32 5 let
Laděný výfuk BMW S1000r
Prodám nový homologovaný výfuk pro BMW S1000R 2014-2016 COBRA Powershots Nasouvací výfuk včetně tlumiče, spojovací trubky a kompletní montážní sady. - tlumič výfuku V2A z nerezové oceli - Vyrobeno v Německu - Instalace Plug and Play - Závodní zvuk - Výkon - 2 DB Killer - Prvotřídní kvalita - Propojovací potrubí V2A nerezová ocel - Homologace EU Více na VyfukyCobraCZ
Karburátor a pružný díl výfuku na sněžný skútr Yamaha
Prodám karburátory na sněžný skútr Yamaha RS Venture, RS VIKING, Nytro, VK10 a další a pružný díl výfuku. Vše nové nepoužité
Elektrocentrála benzínová HERON8,2kW, elektrický start
Elektrocentrála 8,2kW je určena k používání ve stavebnictví a při montážních pracích, ale také jako záložní zdroj elektrické energie pro mobilní servisní střediska a rekreační účely. Stroj je vybaven jednotkou AVR, která vyrovnává výstupní napětí. Proto je možné použít je k napájení jemných elektronických přístrojů, za předpokladu dodržení správného postupu používání. Sklopitelné madlo a pevná gumová kola, která jsou součástí dodávky, umožňují snadný převoz elektrocentrály na místo potřeby podobným způsobem jako cestovní zavazadlo s madlem a kolečky. Centrála je vybavena třemi 16A a jednou 32A zásuvkou s 230V, které umožňují připojit jak běžné spotřebiče, tak spotřebiče s vysokým odběrem (až 7,5kW) jako jsou např. svařovací invertory, stolní pily, velké kompresory... Dále je vybavena 12V/8,3A zásuvkou se stejnosměrným proudem a součástí příslušenství jsou rovněž nabíjecí kabely, díky nimž lze elektrocentrálou dobíjet 12V autobaterie. Díky elektrickému startu nastartujete a vypnete centrálu stiskem tlačítka jedním prstem. Tento start je zajišťován AGM bezúdržbovou baterií s dlouhou životností dobíjenou chodem elektrocentrály. Pro příjemnější práci blízko elektrocentrály jsme ji vybavili novým typem výfuku s nižší hlučností a příjemnějším zvukem. sklopitelné madlo a pevná gumová kola pro snadnou manipulaci tři 16A a jedna 32A zásuvka pro připojení 230V spotřebičů s příkonem až 7,5kW digitální multifunkční měřič regulace výstupního napětí systémem AVR chrání vaše elektrospotřebiče před poškozením nižší hlučnost díky novému typu výfuku elektrický start elektrocentrály zajišťuje AGM bezúdržbová baterie počet fází: 1f výkon maximální: 8,2kW výkon provozní: 7,5kW max. odběr z 230V zásuvky: napětí/frekvence: 230V/50Hz účiník: 1 obsah válce: 460ccm max. výkon motoru: 12,6kW (17HP)/4000min-1 startování: ruční, elektrické spotřeba: min. 0,5l/kWh objem nádrže: 28l typ generátoru: synchronní AC jmenovitý proud: 32,6A/230V DC jmenovitý proud: 8,3A/12V krytí: IP23 příslušenství: kabel + svěrky k 12V zásuvce, klíč na svíčku rozměry (všh): 60x71x61cm rozměry s podvoz. (všh): 69x86x62cm hmotnost s el.startem: 97kg
Rezonátor, výfukový tlumič - doživotní záruka
Prodám rezonátory vlastní výroby z kvalitní nerezi. (20 let praxe s konstrukcemi výfuku) Masivní nezničitelné provedení. Sníží hlučnost výfuku. (zabasuje zvuk) Použití také jako náhrada katalyzátoru pro sportovní účely za účelem zvýšení výkonu. Možno opratřit koncovkou a použít jako koncový výfuk. Mohu navařit závitový vstup na lambda sondy. Plně průchozí konstrukce, ale účinné tlumení díky kvalitní keramické tlumící vatě. Vzhledem k tomu, že používám mnohem kvalitnější materiály (a materiálem neštetřím na úkor kvality a zvuku) než komerční výrobci, jako Magnaflow, Dynomax, Turboworks apod. , poskytnu kupujícímu doživotní záruku. - materiál nerez (síla stěny 1,5mm zaručuje bezkonkurenční tuhost a eliminuje nežádoucí rezonance) - keramická tlumící vata dlouhodobě odolná teplotám přes 1200 °C - povrchová úprava broušená nerez nebo mohu vyleštit do zrcadlového lesku. (na foto broušené provedení) Vyrábím libovolné rozměry dle požadavků bez omezení na výkon motoru. Cena: Na foto průměr těla 100mm, 700mm délka těla, 100mm délka vstupu a výstupu (tzn celková délka 900mm, průměr vstupu a výstupu 60mm - cena za provedení na foto 3800,-Kč Průměr těla 100mm, délka těla 500mm, délka vstupu a výstupu 100mm, průměr 60mm cena 3400,-Kč Průměr těla 100mm, délka těla 300mm, délka vstupu a výstupu 100mm (celková délka 500mm), průměr 60mm - cena 3000,-Kč Pokud potřebujete jiný rozměr, spočítám cenu na dotaz. Je možná také montáž, výroba celého výfukového systému, nebo úprava popř oprava stávajícího výfukového systému. Mám skladem V band spony, klapky, vlnovce, potrubí, tlumiče, koncovky, silentbloky, spony atd. Leštím nerez. Zasílám PPL do celé evropy popř osobně v obci Horní Datyně (Severní Morava). Není problém vystavit doklad o koupi.
Ford MUstang Fastback Bullitt Original US
Dobrý den, rád bych nabídl k prodeji či výměně svého Bullitta v originální US verzi dovezenou v roce 2019 z USA. Verze US se liší od verze EU prosím nezaměňovat. Můj Bullitt je verze bez Recaro sedaček byla to moje podmínka protože se do nich bohužel nevlezu a nejsou pro mě pohodlné. Vozidlo je samozřejmě homologováno pro provoz v EU. Jsem první majitel, kompletní servisní historie včetně faktur a záznamů. Servis byl prováděn v autorizovaném servisu Ford pod mým osobním dohledem. Něco o autě... Bullitt s číslem K4745 Motor 5.0L V8 s výkonem 480 koní, Manuální 6-ti stupňová převodovka. Alu kola Concaver R20 v bronzové barvě s pneu Pirelli P-Zero jak disky tak pneu zapsané v TP (Originální disky Bullitt R19 přidám k vozu i s originálními pneu Michelin). Výfukový systém Remus se skvělým zvukem a klapkami pro přepínání režimů, podle výrobce výfuku by měl být výkon okolo 500-505 koní, Výfuk je zaměnitelný bez jakékoliv úpravy za originál takže lze vrátit originální výfuk který taktéž přidám. Bullitt má úpravy pouze estetické tak aby kdykoliv šel vrátit do původního stavu a byla zachována originalita. Stav tachometru je nyní 31 xxx Km, STK na cca 1,5 roku. Výbava - Analogové přídavné budíky, jízdní režimy, režimy výfuků, navigace, multifunkční volant, digitální budíky, parkovací kamera, senzory, vanička kufru, tempomat, vyhřívané sedačky, větrané sedačky atd. Důvod prodeje ? Rád bych změnu a zkusím něco jiného... Bullitt jednoznačně je investiční vozidlo a cena v budoucnu poroste ale bohužel nejsem někdo kdo by se chodil do garáže na auto pouze dívat a přemýšlet nad každým kilometrem abych neměl zbytečně velký nájezd. Cena je 1.400.000,- Kč (bez DPH) tudíž možnost odpočtu Výměna pouze za tyto vozy s oboustranným doplatkem jiné prosím nenabízet děkuji za pochopení... Toyota Chaser JZX 100 MARK II Mercedes C63 AMG 2018- Mercedes G Porsche 911 Carrera 2019- Bmw M850i 2019- Bmw G20 340ix 2018- Bmw G30 540ix 2018- Jeep Trailhawk Dodger Ram GMC Sierra Ford F150 Ford F250 Ford f350 Ford F450
Koncovky výfuku bmw G30, M paket
Prodám originální koncovky výfuku od bmw G30 M paket.
Prodám AdBlue emulátor / Vypnutí AdBlue
Prodám AdBlue emulátory pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem! ČESKÝ NÁVOD !!! Emulator je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice. ►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci. *** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod. *** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Jedinečný software podporující i jinak problémová vozidla DAF LF! Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému): - Řídící jednotky - Čerpadla - Snímače hladiny v nádrži - NOx snímače ve výfuku - Tlakového senzoru - Vstřikovače *** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční). Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla: ► DAF LF, CF, XF ► Iveco Stralis, Eurocargo, Trakker ► Scania R, G, P ► Man TGX, TGS, TGA, TGL, TGM ► Mercedes Actros, Axor, Atego ► Volvo FE, FL, FM, FMX, FH (ne FH4) ► Renault Magnum, Premium, Midlum, Kerax ► TATRA Phoenix ► AVIA Autobusy IVECO Irisbus, SOR, Scania, Man, Mercedes, SETRA, BOVA a další... Pro více informací nás kontaktujte. ►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV *** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč ►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu: ►►► INFO@
IVECO / AdBlue emulátor / Vypnutí AdBlue / NÁVOD ČESKY
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem! Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice. ►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci. *** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod. *** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému): - Řídící jednotky - Čerpadla - Snímače hladiny v nádrži - NOx snímače ve výfuku - Tlakového senzoru - Vstřikovače *** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční). Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla IVECO: ► EuroCargo ► Stralis ► Trakker ►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV *** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč ►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu: ►►► INFO@
DAF / AdBlue emulátor / Vypnutí AdBlue / NÁVOD ČESKY
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem! Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice. ►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci. *** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod. *** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Jedinečný software podporující i jinak problémová vozidla DAF LF! Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému): - Řídící jednotky - Čerpadla - Snímače hladiny v nádrži - NOx snímače ve výfuku - Tlakového senzoru - Vstřikovače *** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční). Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla DAF: ► LF ► XF ► CF ► TATRA Phoenix T158 Euro 5 ►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV *** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč ►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu: ►►► INFO@
RENAULT / AdBlue emulátor / Vypnutí AdBlue / NÁVOD ČESKY
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem! Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice. ►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci. *** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod. *** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému): - Řídící jednotky - Čerpadla - Snímače hladiny v nádrži - NOx snímače ve výfuku - Tlakového senzoru - Vstřikovače *** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční). Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla Renault: ► Midlum ► Premium ► Magnum ►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV *** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč ►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu: ►►► INFO@
koleno výfuku (Stadion S11) chrom
koleno výfuku (Stadion S11) chrom 890,-
Opel Movano, Renault Master, tlumič výfuku
Střední tlumič výfuku MTS 01.50108 na vozy Opel Movano A 1,9 59 kW 2000- 2001, 2,5 59 kW 1998- 2000. Renault Master 2,5 59 kW, 1997- 2003
Nezávislé naftové topení 12v 1-8kw naftový bufik Červené
Nové nepoužívané. Český manuál. Dálka obsahuje baterii a je spárovaná z displayem. Výkon 1-8kw Kapacita nádrže 5L. Malé rozměry š25×v25(bez madla)×d37cm . Grafický displej dálkové ovládání. Lze nastavit 2x čas spínání a 2x čas vypínání. Spotřeba 0,1 až 0,4L Nafty na 1 hodinu. V balení je i tlumič výfuku. Tento model topení má vedení nafty v provedení pancéřových hadiček nikoli v obyčejných gumových. Dá se použít do auta lodě do garáže jen se připojí na 12v baterii a nalejete do nádrže naftu. Topí moc pěkně na malé rozměry a je přenosný.Lze zaslat na dobírku. V nabídce mám 3 barevné provedení Bílé-Červené-Černé K topení mohu prodat prodloužení výfuku 120cm 500kč nebo 150cm 600kč viz poslední fota.
Zadní tlumič vyfuku AR 147
Prodám original zadní tlumič vyfuku alfa Romeo 147 v pěkném stavu