nike presto - strana 3
Počet nalezených inzerátů NIKE PRESTO: 1000 - strana 3

Kopačky Nike JR BRAVATA dětské lisovky, vel. 38
Nike JR BRAVATA II FG
Dětské lisovky Nike JR BRAVATA II FG vynikají hlavně svou lehkostí a výborným citem pro míč, což ocení především techničtí hráči. Konstrukce podešve pomáhá aktivním hráčům neustále měnit směr a mít dostatečný záběr.

Pánské kolíky Nike LEGEND 7 ACADEMY SG jsou určeny na měkký povrch. Navíc poskytují skvělý cit na míč díky svršku z kvalitní telecí kůže a podšívkou ze síťoviny. Pevná fixace je zajištěna díky vláknům s pevnými očky, které jsou napojeny na tkaničky. Opatek zajišťuje pevné sevření a přiléhavý střih.
svrchní vrstva stélky EVA je pohodlná, poskytuje oporu a nízkoprofilové tlumení
svršek z mimořádně měkké kůže zajišťuje oporu a výjimečný kontakt s míčem
jednoduchý, přesto jedinečný design

Prodám NIKE CR7 batoh, který byl několikrát nošený, ale i přesto ve velmi dobrém stavu. Pokud budete mít nějaké otázky ohledně batohu nebo budete mít zájem tak mě neváhejte kontaktovat na emailu: daveyslifefr@

Nabízím k prodeji tenisky značky Nike. Je to vánoční dárek, bohužel špatně zvolena velikost pro to ta cena. Tenisky jsou samozřejmě úplně nové. Velikost 37,5 (23,5cm) viz. Foto.

Předmětem prodeje je DeLonghi ESAM 3500 Presto cappuccino.
Kávovar je po kompletním servisu: vyčištěný,promazaný a odvápněný.
NOVÁ MLÉKOVKA: použita pouze pro účely nafocení.
Klíčové vlastnosti kávovaru:
Cappuccino jedním stiskem:
patentovaná funkce „Cappuccino jedním stiskem“ pro přípravu Cappuccina stačí položit šálek pod trysku a stisknout tlačítko s požadovaným nápojem.
Paměťová funkce:
naprogramujte si cappuccino podle své chuti zvolením množství mléka a kávy / nebo espresso dle své chuti zvolením, teploty, množství namleté kávy a vody.
Jednoduché a praktické čištění:
jednoduchým stisknutím tlačítka se automaticky pročistí nádoba na mléko pak je možné nádobku vyjmout a dát se zbylým mlékem do ledničky.
Popis:
patentovaný systém „Cappuccino jedním stiskem“ pro přípravu Cappuccina
promyšlená technika individuálně nastavitelné malé, střední nebo velké kávy, od silné po extra jemnou chuť s vysokou nebo střední teplotou kávy
kávovar lze naplnit zrnkovou i mletou kávou
možnost přípravy dvou šálků kávy najednou
vyjímatelná spařovací jednotka
zabudovaný mlýnek na zrnkovou kávu
elektronická kontrola teploty
funkce předspaření
nastavitelné množství kávy
nastavitelné množství vody
možnost naprogramování zapnutí a vypnutí přístroje
automatická čistící a odvápňovací funkce
nahřívací plocha na šálky
odnímatelná odkapávací mřížka
ukazatel množství vody a kávových zrnek
Technické parametry:
Tlak 15 bar
Objem zásobníku na vodu 1,8 l
Nastavitelná tloušťka mletí (13 možností)
Kapacita zásobníku na zrna: 200 g
Funkce horká voda / rychlá pára
Funkce nahřívání šálků
Nastavitelný odtok kávy pro velikost šálku 90 – 120 mm
Kapacita kontejneru na kávovou sedlinu je 14 šálků nebo 72 hodin po prvním použití
Příkon: 1 350 W
Rozměry (ŠxHxV): 28,5 × 37,5 × 36 cm
Hmotnost: 10,5 kg
Doprava:
Zasílám dobře zabalený.Pokud ovšem nedůvěřujete dopravci můžete si osobně vyzvednout v Žatci (okr. Louny).Také nabízím dovoz po celé ČR za 10,-Kč na 1 km.Cenu dopravy Vám spočítám a je potřeba ji uhradit předem na můj účet.

CHEVROLET CORVETTE C3 LT1 STINGRAY, MANUAL, 1971
K VIDĚNÍ V ČR.!
CHEVROLET CORVETTE C3 LT1 STINGRAY, MANUAL, 1971
Rok výroby: 1971
Motor: 5.7L V8
Stav: TOP STAV / VIDEO
Převodová skříň: Manuální
Interiér: Hnědá kůže
Počet mil: 8888 (NÁJEZD 8888 MIL UVÁDÍME PROTOŽE NEJSME SCHOPNI DOLOŽIT OPRAVDOVÝ STAV TACHOMETRU)
Cena: 1 350 000 CZK bez DPH.!
DOKONALÁ BAREVNÁ KOMBINACE LAKU A INTERIÉRU, PROFI LAK V ČR!
Chevrolet Corvette C3 LT1 Stingray, MANUAL, 1971
Corvette je "Matching Number Car" - tj. osazena původním motorem V8 5.7L! o výkonu přes 370HP!
Tuhle Chevrolet Corvette C3 Stingray dělá raritní nejen výše uvedené, ale také fakt, že se jedná o Corvette s manuální 4st. převodovou skříní!
Interiér ve hnědé kůži (stále původní a přesto fantastický) pak dokonale koresponduje s lakem ve tmavě zelené metalíze (odstín laku je poplatný roku 1971). C
Podvozek bez jakékoliv známky koroze.
Do ČR byla dovezena z USA v roce 2018. Současný majitel na voze nešetřil a proto lze stav nazvat TOP stavem. K dispozici veškeré doklady potvrzující údržbu vozu.
Chevrolet Corvette C3, legendární americký veterán, je nyní připravená pro nového majitele. Přijďte se na ni podívat, stojí za to!
Rádi Vám sjednáme prohlídku s majitelem vozu (Praha).
Rádi Vám nabídneme jak dlouhodobé parkování, tak i pravidelný servis v našem nově postaveném showroomu nedaleko Prahy. Showroom o rozloze více jak 1 700m2! Přesto je počet parkovacích míst omezený.

Prodám AdBlue emulátory pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
ČESKÝ NÁVOD !!!
Emulator je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Jedinečný software podporující i jinak problémová vozidla DAF LF!
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla:
► DAF LF, CF, XF
► Iveco Stralis, Eurocargo, Trakker
► Scania R, G, P
► Man TGX, TGS, TGA, TGL, TGM
► Mercedes Actros, Axor, Atego
► Volvo FE, FL, FM, FMX, FH (ne FH4)
► Renault Magnum, Premium, Midlum, Kerax
► TATRA Phoenix
► AVIA
Autobusy IVECO Irisbus, SOR, Scania, Man, Mercedes, SETRA, BOVA a další... Pro více informací nás kontaktujte.
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@

AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla IVECO:
► EuroCargo
► Stralis
► Trakker
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@

AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Jedinečný software podporující i jinak problémová vozidla DAF LF!
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla DAF:
► LF
► XF
► CF
► TATRA Phoenix T158 Euro 5
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@

AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla Renault:
► Midlum
► Premium
► Magnum
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@

Oblečení je nošené, něco menší vady, ale vše stále pěkné.
Krásné 7/8 riflové kalhoty. Délka 45/27cm, pas 22-26cm.
Pěkné sáčko pro malé holčičky. Bohužel má malinkatý flíček na rukávku a u knoflíku, ale na spodní straně. Nejsou skoro vůbec vidět. A jedna malá zašitá dírka na rukávku pod ramenem. I přesto kouzelné, nádech růžové barvy. Délka 35cm, šíře pod průramky 32cm, dole 35cm. Rukáv od krku 46cm, od ramene 38cm.
Krásné plátěné khaki kalhoty mají malinkatou tečku na nohavičce, není skoro vidět. A na jedné nohavičce dole prodřené, je to zevnitř, tak že vůbec není vidět. Délka 56/38cm, pas s regulací 25-28cm.
Elastické světlé kalhoty mají malinké při nošení nenápadné nedostatky. Na jedné nohavici dvě malinké tečičky, trochu konečky nohaviček ušpiněné, ale to si nikdo nevšimne. Odřené cvočky u kapsiček. Trochu povolený jakoby ten elastan u stehen, ale to při nošení také nebude poznat. I přesto jsou kouzelné. Délka 51/34cm, pas 25-28cm. V pase je guma. Barva nádech bledě modré.
Nádherná riflová sukýnka, vzadu guma. Délka 30cm, pas 24-28cm.
Pěkný svetřík vpředu téměř neznatelná čárka. Jinak pěkný. Délka 38cm, šíře 33cm, rukáv od krku 39cm.

Jsme stabilní dopravní firmou zabývající se rozvozem zboží již od roku 1996. Naším hlavním zákazníkem, kromě mnoha jiných. je Plzeňský Prazdroj. Disponujeme početným vozovým parkem, který pravidelně obměňujeme. Stáří vozidel nepřesahuje 5 let.
Náplň práce:
-Posádka, kterou vždy tvoří řidič a závozník, vyjíždí na rozvoz vždy mezi 6-7 hodinou ranní.
-Jedná se o rozvoz oblíbeného piva Plzeňského Prazdroje stálým zákazníkům do obchodů, restaurací, čerpacích stanic a velkoobchodů v rámci Jihomoravského kraje, od plechovek přes přepravky až po KEG sudy.
-Přesto se nemusíš obávat stereotypu, protože trasy závozů pravidelně obměňujeme.
-Vždy máš k dispozici služební telefon s aplikací, přes kterou pohodlně vyřídíš objednávky a vždy Tě navede na tu nejrychlejší a nejpohodlnější trasu. Samozřejmostí je stálá podpora našeho dispečinku.
-Toto vše je zárukou toho, že zákazník dostane zboží včas a i ty se vrátíš domů co nejdříve každý den.
Co od Vás očekáváme:
-Řidičský průkaz skupiny C ( u nás lze dodělat za upsání )
-profesní průkaz ( také lze dodělat )
-karta do tachografu
-zodpovědný přístup, vstřícnost, příjemné vystupování u zákazníků
-nadšení pro práci
-ochotu přijímat od některých zákazníků hotovost
-fyzickou zdatnost, přesto nemusíš být super silák, abys vše v pohodě zvládl
Co Vám můžeme nabídnout:
-hodinová mzda 165 kč/h čistého
-příspěvek na dopravu dle vzdálenosti bydliště od práce
-měsíční bonusy až do výše 5000 kč čistého
-25 dní dovolené
-věrnostní příspěvek za odpracovanou dobu u firmy
-možnost volání ze služebního telefonu
-benefity formou piva ( např na Vánoce, Velikonoce atd.)
-penzijní spoření

Velice pěkné zachovalé 3 pásmové sloupové reprobedny, hrají dobře, vysoké basy. Dohoda možná.
Manufacturer: Heco
Model: Superior 760 Presto
Year of manufacture: around 1995
Made in: Germany
Color: black ash, walnut, oak, white ash (special version)
Dimensions: 950 x 240 x 270 mm (HxWxD), 61 litres
Weight: 18 kg
Original price approx.: 1800,- DM (RRP pair)
Technical data:
Type: 3-way, bass reflex
drivers:
woofer: 2x 175 mm (cone)
midrange driver: 1x 125 mm (cone)
tweeter: 1x 19 mm (dome)
Power handling (nominal/music): 120 / 160 W
Efficiency: 88 dB
Frequency response:
Frequency response: 28 - 35,000 Hz
Transitional ranges: 290 / 3,000 Hz
Impedance: 4 Ohm

Nabízíme prodej chaty ve velmi žádané lokalitě Hradce Králové v městské části Třebeš – ulice Na Pískách. Celá kolonie se nachází jen kousek od městské zástavby a přesto v naprostém klidu. Nabízená chata disponuje číslem evidenčním, výměrou přes 40 m2 ve dvou patrech a prostornou letní kuchyní s grilem, udírnou a sklepem.
Na pozemek je přivedena městská i užitková voda (na zimu je voda vypínána), část zahrady je využívána jako okrasná a část užitková s množstvím ovocných stromů. Uvnitř chaty se nachází kompaktní kuchyňka, prostor pro posezení a vstup na menší terasu. V patře chaty se nachází prostor vhodný pro přespání. Sklep je využíván jako dílna a technické zázemí.
Velkým bonusem je zastřešená přístavba letní kuchyně, která disponuje kuchyňskou linkou s dřezem se zavedenou pitnou vodou, myčkou nádobí, lednicí a posezením. V zadní části letní kuchyně se nachází úložný prostor vhodný např. pro uložení zahradní techniky.
Nabízená chata se nachází na začátku kolonie do 20 metrů od společného sociálního zázemí, kde se nachází WC a sprcha. Pozemek pod chatou je součástí prodeje, okolní zahrada o výměře 309 m2 je v pronájmu od Českého zahrádkářského svazu za poplatek 2.000 Kč/ročně.
Chata je ideálním místem pro únik od starostí všedních dnů přesto pár minut jízdy autem z centra města.
Financování je možné z vlastních zdrojů, prostřednictvím jiné zástavy nebo kombinací vlastních zdrojů a nezajištěného úvěru. Ohledně možností financování Vám rádi poradíme.

Příběhy tří hrdinek, které se odmítly podřídit představám o úloze žen ve své době Anne žije v Bruggách v době renesance, Hanna ve Vídni na konci 19. století, Anny Lee v Los Angeles současnosti. Tři osudy, tři ženy, které od sebe dělí staletí. Přesto mají něco společného. Všechny tři odmítají přijmout roli, kterou jim společnost, jejich okolí a muži chtějí vnutit, odmítají se smířit s obrazem, které jim nabízí dobové zrcadlo. Tři silné ženy, které se bouří a bojují o svou svobodu, o právo rozhodovat o svém životě. Tři ženy… nebo je to snad jen jedna jediná? Anne se podívala do kulatého rámu, uzřela své stažené rysy, ocenila umně spletené vlasy, které vytvářely z její světlé kštice rafinovaný účes, udivilo ji, že má tak dlouhý krk a tak malé uši. Přesto měla podivný dojem: sice v zrcadle nespatřila nic nepříjemného, ale neviděla ani nic blízkého, pozorovala cizinku. Její obličej z anfasu, ze strany či zezadu mohl být její, ale stejně mohl patřit jakékoli jiné ženě; nepodobala se sama sobě. Eric-Emmanuel Schmitt Narodil se v roce 1960 v Lyonu. Vystudoval hudbu, literaturu a filozofii na École Normale Supérieure a stal se profesorem literatury na univerzitě v Chambéry. Jeho první hra Soud s Donem Juanem (La nuit de Valognes) byla uvedena v roce 1991. Hra Návštěvník (Le Visiteur) pochází z roku 1993 a byla Schmittovým velkým úspěchem. Byl oceněn prestižní Molierovou cenou v kategoriích Nejlepší hra, Nejlepší autor a Nejslibnější nové dílo a byl uveden v Argentině, Belgii, Francii, Itálii, Španělsku, Kanadě, Holandsku, Finsku, Rumunsku, Rusku, Švédsku, Turecku a Uruguaji. V roce 2000 složil Stavros Xarhakos na motivy Návštěvníka operu. V současné době už má Eric-Emmanuel Schmitt na svém kontě více než třicet románů, povídkových knih, divadelních her a esejů a řadí se k deseti nejprodávanějším francouzským autorům, jeho knihy a divadelní hry vyšly ve 46 jazycích a milují je čtenáři a diváci v padesáti zemích světa. Česky dosud vyšlo osm knih, mimo jiné Pan Ibrahim a květy koránu (Monsieur Ibrahim et les fleurs du Coran, 2006), Zápasník sumó, který nemohl ztloustnout (Le sumo qui ne pouvait pas grossir, 2009) či Oskar a růžová paní (Oscar et la dame rose, 2011). Úspěch měla i divadelní hra Manželské vraždění (Petits crimes conjugaux, 2005).
Autor: Eric-Emmanuel

Masážní válec je nepostradatelnou pomůckou každého profesionálního i neprofesionální sportovce. Slouží k regeneraci a pomůže ti posunout tvůj trénink o něco dál. Samozřejmě, že pokud chceš být lepší musíš makat více než ostatní, ale co vždy sportovcům připomínáme je regenerace, bez které se nikdy lepším nestaneš a přesně proto měl zařadit do tréninkového procesu.
Přínos používání válce:
zrychluje posouvání se k lepším výsledkům
zrychlení procesu regenerace
prevence zranění
zlepšení cirkulace krve
snížení bolesti po tréninku
Jak jsme zmínili, tak válec slouží převážně k regeneraci z níž vyplývá mnoho pozitivních přínosů používání tohoto rolleru. Napomáhá zlepšení celkové pohyblivosti sportovce a tím zvyšuje svalový rozsah. Přítomnost válce v tréninkovém procesu uvolňuješ ztuhlé svaly, snižuješ bolestivost jak svalů, ale i kloubů. Mimo to zvyšuješ celkovou cirkulaci krve v krevním oběhu a snižuješ riziko zranění. To vše napomáhá ke tvým lepším výkonům.
Tento typ válce je náš neoblíbenější kvůli své konstrukci, která není dutá. Preferujeme válec s plným jádrem, kvůli jeho odolnosti a přesto lehkosti. Také díky jeho rozměru jej můžeš mít vždy u sebe při jakémkoliv tréninku, ať už v posilovně nebo venku. Celý roller je z pevné pěny, takže eliminuje riziko prasknutí v jádru.
Výhody našeho rolleru:
testováno profesionály
odolný a přesto lehký
ideální rozměr
všestranné využití
Roller má střední tuhost a je určený pro profesionály, ale i amatéry. Používat by se neměl celou váhou, ale jen částí. Na použití větší váhou jsou jiné válce, které připravujeme.

AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla MAN:
► TGA
► TGM
► TGS
► TGX
► TGL
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@

AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla AVIA s motory Cummins:
► AVIA D60
► AVIA D75
► AVIA D90
► AVIA D100
► AVIA D120
► tzn. všechny AVIE či DAEWOO s motory Cummins
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@

AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla Scania:
► R
► P
► G
► S
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@

AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla Mercedes:
► Atego
► Axor
► Actros
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@