olejové lampy - strana 46
Počet nalezených inzerátů OLEJOVÉ LAMPY: 1000 - strana 46

Prodám Fiat Ducato 2.0d 115ps, L1H1,r.v.2013,najeto 414000km,klimatizace,el.okna a zrcátka,centrál na d.o.,pravidelny servis fiat,nové rozvody,náplně,nové olejové čerpadlo,vše funkční nikde nic neteče neklepe,vice info na telefonu opravdu bezvadný stav.

Prodám bezúdržbový naklápěcí rotátor HKS (tzn. bez nutnosti servisních prohlídek, výměna olejové náplně po 4000 mh) Vyrobeno v Německu. Nabízí širokou škálu využití díky kombinaci otáčení nástrojů kolem své osy s možností mimoosého natáčení. Zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémové užívání. (možno zakoupit i samotný rotátor) Více info Ing. Hájek, tel: .

prodám krasné BMW řady 7. 740 F01 V8 240kw Automat/limuzína EXCLUSIVE!!! model.2010...Kupované nové v ČR,Servis BMW...Celkově opravdu ve vynikajícím stavu!!! Krasny i iterier i lak (Nebourané,Garažované). Nedavný servis za 230tis.Kč (Nové rozvody,nová vodní pumpa,nové olejové čerpadlo,nové turbo,veškerá těsnení a mnoho dalšího.....VŠE DOLOŽÍM FAKTUROU!!!! Auto je momentalně bez jakých koliv investic jen sednout a jezdit. PĚKNÁ VÝBAVA!!!! Možnost zaslaní kompletního vypisu vybavy vozu. Nikde nic neboucha,neklepe a vše chodí jak má....TOPOVÁ SEDMA!!! Pohodlné svezení,skvělý výkon a slušná spotřeba. Cena:339tis.Kč Dohoda a více info na telefonu.Praha.

Prodám velice hezké, zachovalé, poctivě udržované a servisované BMW 320d E91 po faceliftu.
rok výroby: 2008
najeto: 285tkm
motor: 320d 130kw
převodovka: automatická
Auto je rovněž solidně vybaveno a já osobně ve skladbě výbavy nic nepostrádám. Některé prvky jsem dodělával. Co však na autě miluji nejvíce je nezávislé topení webasto ovládané dálkovým ovladačem, což je nyní přes zimu nejvíc nejlepší věc, když Vás auto každé ledové ráno přivítá teplem ihned po otevření dveří.
Dále je ve výbavě zahrnut CIC infotainment, v kombinaci s originální Combox bluetooth jednotkou = přehrávání filmů na DVD, muzika přes Spotify jako u moderních aut není problémem.
Předělával jsem i palubní desku s držáky nápojů, černou stropnici a volant z /// M-paket verze, dále tempomat, který chyběl, atd...
Pokud potřebujete občas zapřáhnout vozík a něco odvézt, určitě potěší i elektronicky ovládané vyjížděcí tažné zařízení.
Servisně - v 230tkm, cca před dvěma roky prodělal velký servis, který zahrnoval důležité úkony - výměnu rozvodů, olej v automatické převodovce, komplet oem brzdy. V 255tkm bylo preventivně vyjmuto a vyčištěno DPF. Poté už jen klasicky olejové servisy po 15tkm. Nikdy nebyl žádný problém ani porucha. O skvělé kondici motoru a komponent (turbo, vstřikovače, apod. ) svědčí naprosto čistá koncovka výfuku a také to, že z výfuku nevychází jakýkoliv smrad - a to ani při ranních studených startech, až si někdy říkám, že to auto je snad bez-emisní.
Po optické stránce se jedná o auto bez jakýchkoliv kosmetický vad. Na autě nenajdete žádnou korozi a to ani na klasických místech sužující tyhle modely. Je to zapříčiněno výborným stavem, který udržuji - dutiny dveří, kapoty, víka kufru, které vystříkávám voskem, na povrchu karoserie nanesena keramická ochrana.
Interiér, jak je zřetelné z fotografií, je rovněž velice zachovalý, čistý, udržovaný, prvky ovládání neošahané.
Čerstvě zaplacený dálniční poplatek s platností do 02/2024.
K autu dám letní i zimní pneumatiky.
Asi mě už nenapadá nic více, co bych chtěl zmínit. Určeno pro zájemce, kteří nehladají nejlevnější vrak, ale E91čku v dobré kondici :). každopádně v případě jakéhokoliv dotazu mě neváhejte kontaktovat.

ATC 300 BMW rozvodovka VTG xDrive E90 E91 E92 E60 E61 - 8.11. - 07:22
ATC 300 BMW rozvodovka VTG xDrive E90 E91 E92 E60 E61
VTG rozvodovka ATC 300 pro BMW E60, E61, E90, E91 ...
Obsloužíme ale všechny ATC Rozvodovka BMW X1 E84, X1 F48, X2 F39, X3 E83, X3 F25, X3 G01, X4 F26, X4 G02, X5 E53, X5 E53, X5 E70, X5 F15, X6 E71, X6 F16, BMW 1 F20 F21, BMW 2 F22 F23, BMW 3 E90 E91 E92, BMW 3 F31 F32 F33, BMW 4 F32 F33 F36, BMW 5 E60 E61, BMW 5 F10 F11 F07GT, BMW 5 G30, BMW 6 F12 F13, BMW 7 F01 F02
Naše firma se zaměřuje na kompletní servis VTG rozvodovek pro všechny vozidla. Svítí ti kontrolky 4x4, ABS či ruční brzdy? Nefunguje pohon 4x4, cuká vozidlo popřípadě teče z rozvodovky olej? Neváhej a zavolej. Všechny rozvodovky máme skladem a odesíláme ještě tentýž den!
Dáváme 12 měsíců záruku! Cena, včetně poštovného a olejové náplně.

ATC 35L rozvodovka BMW xDrive F10, F01, F11, F20, F30
VTG rozvodovka ATC35L pro BMW.
Rozvodovka ATC 35L pro všechny následující BMW. BMW 1 F20 F21, BMW 2 F22 F23, BMW 3 F31 F32 F33, BMW 4 F32 F33 F36, BMW 5 F10 F11 F07 GT, BMW 6 F12 F13, BMW 7 F01 F02
Naše firma se zaměřuje na kompletní servis VTG rozvodovek pro všechny vozidla. Svítí ti kontrolky 4x4, ABS či ruční brzdy? Nefunguje pohon 4x4, cuká vozidlo popřípadě teče z rozvodovky olej? Neváhej a zavolej. Všechny rozvodovky máme skladem a odesíláme ještě tentýž den!
Na veškerou, naší práci dáváme 12 měsíců záruku! Cena, včetně poštovného a olejové náplně.

Prodám Volkswagen Passat B6 103KW .Nové turbo,olejové čerpadlo komplet,brzdy,zadní ramena,čepy atd.Mensi kos.vady.tachometr 360 000.STK 06/2024

Prodám motor na náhradní díly honda GCV 530. Špatné válce. Klika, startér, cívky, magneto, olejové čerpadlo, karburátor adt vše ok.
Více info na tel.

Motor: 250 cc, Jednoválec, 4-takt ZongShen CB250
Výkon motoru: 16 kW
Max. Rychlost: Až 95 km/h
Chlazení: Vzduchem
Řazení: Manuální 5 rychlosti
Zapalování: Elektrické C.D.I.
Startování: Našlapovací + elektrický startér
Ráfky: Přední 21", zadní 18"
Pneu přední: 80/100-21
Pneu zadní: 100/90-18
Odpružení přední: Olejové tlumiče
Odpružení zadní: Centrální odpružení
Brzdy přední: 1x kotoučová - hydraulická
Brzdy zadní: 1x kotoučová - hydraulická (nožní)
Objem nádrže: 7,5 l
Palivo: Natural 95
Hmotnost: 106 kg
Doporučené zatížení (dlouhodobé): 130 kg
Max. zatížení (krátkodobé): 150 kg
Celková délka: 210 cm
Výška řidítek (od země):117 cm
Šířka řidítek: 84 cm
Výška sedla (od země): 92 cm
Délka: 211 cm

Prodám 2 ks elektrocentrál Benza, výkon 6,6kW, palivo benzín , jedna obsahuje i funkci AVR- automatická regulace citlivá i pro počítače, obě mají vrchní zakrytování, olejové senzory 1x zásuvka na 400V, 1x 230V, objem palivové nádrže 7 litrů, tepelný a proudový chránič
možnost odpočtu Dph, cena za kus 25 000 Kč

Elektrocentrála GENERÁTOR
TECHNICKA SPECIFIKACE:
Max. výkon: 2.9 kW
Trvalý výkon: 2.5 kW
Jmenovité napětí: 3x 230 V / 50 Hz, 1x 400 V
Motor: 4-taktní, benzínový, 1-válec, vzduchem chlazený, OHV
Objem: 196 cm³
Max. výkon: 7,0 PS
Palivo: bezolovnatý benzín
Objem olejové nádrže: 0,6 L
Objem palivové nádrže: 15 L
Celková hmotnost: 38 KG
* AVR4 - čtvrtá generace
* Karburátor - JAPONSKÝ !
* startování - lankové
* senzor hlídající stav hladiny oleje
* 3 x 230 V a 1 x 400V zásuvka
* ukazatel plnosti palivové nádrže
* 1 x zásuvka 12 V
* vystup 12V
Záruka 24měsíců !
Záruční a pozáruční servis !
Motorový olej ZDARMA !
GRATIS ! Motorový olej ZDARMA !!!
Kurýrní služba 350 Kč

Leon 1P díly - 28.11. - 11:03
Kompletně rozebraný Leon 1P na díly. Motor se zadřel protože umřelo olejové čerpadlo. Motor 2.0tfsi nastrojený pouze s celou kastlí. Ohledně cen jednotlivých dílů pište do Sz. K autu mám cca 200fotek které nemohu přidat na fb.
Speciální věci k prodeji:
Brzdy Brembo 18z, 350mm kotouč, 6ti písty - 15tis.
Kola Schmidt 19”, 8,5j et35 s pneu 235/35 na dojetí (letní) - 18tis.
Vzduchový filtr K&N včetně vedení a filtr boxu - 9tis.

párkrát použita, v záruce do 11/2023
Typ motoru: benzinový, 1-válec, 4-takt, vzduchem chlazený
Objem motoru: 196 ccm
Výkon motoru – maximální: 4.8 kW
Výkon (max./trvalý)-e-centrály: 2,2 / 2 kW
Startování: ruční
Palivo: bezolovnaté
Objem palivové nádrže: 15 l
Objem olejové náplně: 0,6 l
Spotřeba paliva (e-centrály): 0,54 l/kWh
Doba provozu na nádrž: až 13 hod
Regulace napájení: automatická AVR
Výstupní napětí: 2×230V
Výstupní frekvence: 50 Hz
Ochrana proti přetížení: Ano
Ochrana při nedostatku oleje: Ano
Voltmetr: Ano
Třída ochrany: IP 23
Hmotnost: 40,5 kg

Elektrocentrála GENERÁTOR TECHNICKA SPECIFIKACE: Max. výkon: 2.9 kW Trvalý výkon: 2.5 kW Jmenovité napětí: 3x 230 V / 50 Hz, 1x 400 V Motor: 4-taktní, benzínový, 1-válec, vzduchem chlazený, OHV Objem: 196 cm³ Max. výkon: 7,0 PS Palivo: bezolovnatý benzín Objem olejové nádrže: 0,6 L Objem palivové nádrže: 15 L Celková hmotnost: 38 KG * AVR4 - čtvrtá generace * ... vice
Poštovní v cene

AKTUÁLNĚ:
Bezproblémové vozidlo, druhý majitel (od r. 1994), jen minimální opravy (spínač zapalování) - v r. 2017 byla provedena (specializovanou firmou) přestavba na zemní plyn / LPG (ca. 40.000 Kč), instalován střešní nosič Neumann a přidán vypínač akumulátoru, v r. 2019 výměna spínače zapalování a v r. 2020 výměna starého autorádia (na mgf. kazety) za plně vybavený dotykový panel (Android 9) - výsledkem je maximální pohodlí plně vybavené limuzíny za minimální jízdní náklady - do 2 Kč/km (tzn. rychlá návratnost vložené investice), auto je bez viditelné koroze, TP platná do 05/11/2022
POPIS:
Značka Honda
Model Legend
Generace Legend II (KA7)
Typ karoserie Sedan
Počet dveří 4
Počet sedadel 5
Rok uvedení do provozu 1992
Stav tachometru asi 142 000 km
MOTOR A PŘEVODOVKA:
Motor 3,2i 24V (205 k)
Uložení motoru Vpředu podélně
Nejvyšší výkon 151 kW (205 k) / 5500 ot. min-1
Nejvyšší točivý moment 293 Nm / 4400 ot. min-1
Uspořádání válců Vidlicové
Počet válců 6
Vrtání 90 mm
Zdvih 84 mm
Kompresní poměr 9,6
Příprava směsi Vícebodové vstřikování
Plnění -
Počet ventilů na válec 4
Palivo Benzin + LPG
Poháněná kola Pohon předních kol
Počet rychlostních stupňů (aut. převodovka) 4
Objem olejové náplně -
Objem chladící náplně -
Emisní třída -
JÍZDNÍ VÝKONY
Nejvyšší rychlost 223 km/h
Akcelerace 0-100 km/h 8,1 s
Spotřeba město -
Spotřeba mimo město -
Spotřeba kombinovaná 10,8 l/100 km
Emise CO2 -
Objem palivové nádrže 68 l
Rok zahájení výroby:
1991
Rok ukončení výroby:
1996
Nejvyšší rychlost:
223 km/h
Nejvyšší výkon:
150 kW (205 k) / 5500 ot. min-1
Spotřeba kombinovaná:
10.8 l/100 km (platí i pro LPG)

DIESELOVÁ ELEKTROCENTRÁLA PCA POWER PDE-17KVA-OIL S S INTEGROVANOU ATS - na objednání
PARAMETRY GENERÁTORU
Výrobce: PCA POWER
Model: PDE-17
Maximální výkon: 17 kVA / 13,6 kW
Jmenovitý výkon: 15,4 kVA / 12,3 kW
Jmenovité výstupní napětí, V: 230/400
MOTOR
Výrobce motoru: Deutz (Germany)
Model motoru: F2M2011
Počet a uspořádání válců: Dvouválcový řadový motor
Frekvence otáček, ot/min: 1500
Typ chlazení: olejové
Obsah nádrže: 43L, 8-10 hodin
ALTERNÁTOR
Typ alternátoru: Synchronní
Model: REAL WATT
Jmenovitá frekvence (Hz): 50
Třída izolace: H
Stupeň ochrany: IP 23
ROZMĚRY A HMOTNOST
Velikost, mm: 1600x780x1000
Hmotnost, kg: 598
Ochranný kryt proti hluku
Cena bez DPH

Koupeno od předchozího majitele, jezdil 1 sezonu. Po koupi nově repas předních tlumičů,nová ložiska nábojů předních kol vč.rozpěrek, nové olejové náplně, nová řetězová sada, v kolech vložky Mouse, nová spojková sada, sady trysek, nové kapoty, polepy. Koupeno a upraveno synovi, který se jen 1x svezl a dále nejezdí. Sleva při rychlém jednání možná.

Velmi lehoučká elektrocentrála Honda jen 12kg,velmi málo použitá v zánovním stavu.Čerstvě po servise výměny oleje a filtru.Osobní předání a vyzkoušení na místě nebo můžu poslat.Návod a olej dám při koupi.
CENA PEVNÁ!
V MOJI NABÍDCE MÁM I JINÉ HONDA ELEKTROCENTRÁLY A INVERTORY VŠE ORIGINÁL!
POPIS VÝROBKU
Tento typ elektrocentrály je ojedinělý díky své konstrukci alternátoru, u tétoelektrocentrály došlo ke snížení hmotnosti o celých 50% a o úsporu paliva více než 40% a snížení hlučnosti o 10% oproti předchozím typům elektrocentrál. Díky elektronické regulaci jsou tyto generátory vhodné pro napájení jemné počítačové techniky. Pohonné jednotky již dnes splňují přísné světové emisní limity normy CARB 2006. Tyto generátory lze také velmi snadno paralelně propojovat, pomocí speciálního kabelu lze spojit dva identické generátory, což umožňuje napájení spotřebičů s dvojnásobným příkonem.
Mini-elektrocentrály Honda jsou nejlehčími zdroji elektrické energie na světě. Díky své kompaktní konstrukci a originálnímu technickému řešení je dosaženo nejenom menších rozměrů o 50%, ale i snížení hmotnosti o 50% oproti konvenčním elektrocentrálám. Proto jsou "mini- Hondy" přímo idealním pomocníkem všude tam, kde je nutný rychlý, lehký, výkonný a kvalitní zdroj elektrické energie.
Kvalitní malý 4-taktní motor Honda, který je v těchto elektrocentrálách, má minimální spotřebu paliva. Doporučované palivo je benzín Natural 95. Pomocí inteligentního ovládání motoru v závislosti na zatížení došlo ke snížení spotřeby paliva o 40% a například elektrocentrála EU20i na plnou nádrž (4,1 l) bez nutnosti tankování dokáže pracovat nepřetržitě 10 hodin.
TECHNICKÁ DATA
výrobce Honda
4 - taktní motor Honda
výkon motoru 1,32 kW / 1,79 HP
otáčky motoru 6 000 ot. / min
stabilní výkon 0,6 kW, maximální výkon 0,7 kW
napětí 230 V
spotřeba motoru 0,42 l / hod
hluk v místě obsluhy 86 dB
objem palivové nádrže 2,3 l
objem olejové náplně 0,6 l
chlazení vzduchem
reverzní startování
PŘEDNOSTI:
špičková kvalita elektrického proudu
lehká a kompaktní
možnost sfázování dvou identických elektrocentrál
dobíjení akumulátorů
minimální provozní náklady
hmotnost 12 kg