oprava hlavy motoru - strana 16
Počet nalezených inzerátů OPRAVA HLAVY MOTORU: 1000 - strana 16

Hranolovací Kotoučová pila T-400 prořez do 380 mm
Pila je vyrobena tak,abychom dosáhly co nejefektivnější vlastnosti řezání.Za tímto účelem jsou na tělese stroje upevněny dva posuvné motorové pláty, na kterých jsou umístěny dva motory vybavené pilovými vřeteny.Tímto způsobem získáme možnost velmi rychlé a snadné změny tloušťky řezané středové prizmy bez nutnosti demontáže pil.V pořadí přes použití mechanizmu povolujícího změnu pozice stolu podacího-přijmacího ve svislé rovině získáme možnost rovnoměrného zatížení motorů dolních pil a motorů horních pil dovoluje velké zvýšení výkonnosti stroje.Díky mechanizmu a také upevnění pil bezprostředně na vřetenech umístěných na motorových válcích( nedostatek řemenových převodů),rovněž získáme zmenšení spotřeby elektrické energie.V podávacím-stole je umístěn speciální ocelový žlábek,ve kterém je umístěn řetěz podavače vybaven skládacími (upínáky), které řezané dřevo posouvají ve směru řezacích pil.Rozpojující zarážky (klíny) umístěné bezprostředně za řezacími pilami zabezpečují řezaný materiál před rozštěpením a také před neočekávaném vyhození dřeva.
Technické údaje:
Průměr pilových kotoučů - 500 mm
Max. průměr řezané kulatiny - 380 mm
Min. průměr řezané kulatiny - 100 mm
Max. průměr prostřední pryzmi - 160 mm
Min. průměr prostřední pryzmi - 60 mm
Max. počet pilových kotoučů po 2 kusech na každém motoru
Průměrná díra na kotouči - 60 mm
Síla motorů - 4,kusy x 7,5 Kw
Otáčky motorů - 1 450 obr./min.
Příkon motoru posuvu - 1,1 Kw
Otáčky motoru posuv - 1 450 obr./min
Rychlost posuvu 0-20 m / min.
Napětí 3 x 400V, 50Hz
Výkon stroje - do 10m³\h
Hluk pily v provozu - 92,6 ± 1,8 [dBA]
Hluk pily - 103,8 ± 1,0 [dBA]
Rozměry, délka-šířka-výška - 6000 x 1400 x 1700 mm
Váha stroje - 1 200 kg
Za příplatek silnější motory o výkonu 4 x 11Kw

Prodám opravnou sadu na vylomený držák (závitu) bloku motoru ze strany rozvodů. Levnější varianta než pořizovat nový blok. K poškození většinou dochází při velkém předním nárazu, nebo stržením závitu při montáži držáku motoru (např. při dělání rozvodů).
Držák lze využít na veškeré motorizace od koncernu VW u motorů 1.9 či 2.0 TDI ( vyráběných od roku 1997 - 2017) například u Škody - Octavia první generace s motorem vybaveným rotačním čerpadlem až do konce Octavií druhé generace s palivovým systém PumpeDiesel.
Tudíž lze namontovat na veškeré motory s tímto typem bloku motoru. (Tento držák např. jezdí i ve VW Touran s typem motoru BLS s vodním chladičem výfukových spalin, Octavia II - BXE...
Jsou k dispozici 3 varianty - záleží na počtu poničených závitů.
Po domluvě jak přes telefon tak emailem dořešíme, který držák pošleme či přivezeme. Součástí balení je i návod na montáž s utahovacími momenty a sadou potřebných šroubů.
Po domluvě není problém osobní montáž samozřejmě za příplatek.
Blok motoru BXE, Volkswagen, Škoda, 1.9TDI, 2.0TDI, BJB, BLS, ALH, AGR,AXR, ASZ

Mám 2ks. Mám na chalupě, možno k vyzvednutí kousek od Vlašimi, nebo dovezu do Prahy, os.odběr Hovorčovice(Praha-východ). Poštovné 89,-, zásilkovna 69,-. Našla jsem na půdě, po tátovi, třeba se bude někomu hodit, cenu nabídněte.. Modul slouží pro automatické dovírání elektrických oken při zabezpečení (uzamčení) vozidla. Elektronické obvody modulu zajišťují kontrolu pohybu okna a při dosažení krajní (uzavřené) polohy automaticky odpojí pohon, takže nedochází ke zbytečnému zatěžování motorů. Obvody z bezpečnostních důvodů zajišťují také automatické vypnutí pohonu při mechanické detekci překážky vdráze okna. Pokud je zapnuto zapalování, je funkce modulu deaktivována.Modul je určen pro nejběžnější typ elektrických oken s uzemněnými motory ovládanými kladným napětím.Ovládání modulu se provádí zápornými nebo kladnými impulsy. Popis vodičů:šedý – kladnývýstup při zavíráníze spínače k 1. motoru hnědý– kladný silový impuls pro zavření k1. motorumodrý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 2. motoru zelený –kladný silový impuls pro zavření k2. motoružlutý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 3. motoru žlutočerný–kladný silový impuls pro zavření k3. motoru fialový –kladný silový impuls pro zavření k4. motoručervený–napájecí napětí +12Včerný– zem růžový- kladnývýstup při zavírání ze spínače k 4. motoru oranžový - +12V zapalování bílý – negativní aktivace automatického dovírání bíločerný – pozitivní aktivace automatického dovíráníUpozornění: pokud jsou elektrická okna ve vozidle již vybavena přídavnými elektronickými moduly je nezbytné připojovat modul SE 075 vždy přímo před elektromotor a nikdy ne mezi ovládací spínače a elektronické moduly. Modul je vybaven potenciometrem pro nastavení max. proudu elektronické ochrany motorů. Pokud se okna nedovírají úplně, pootočte potenciometr jemně proti směru chodu hodinových ručiček. Pokud je zavírací čas moc dlouhý, pootočte potenciometr na opačnou stranu.Technické parametry:napájecí napětí: 12 VSSspotřeba vklidovém stavu: 0 mAproudová zátěž výstupů: max. 10 A zavírací čas: max. 10s

Yamaha Fzs 600 fazer,r.v. 1999-2003.Motor na dily(špatná převodovka) Plasty,přední kolo,nádrž,světlo,budiky,vidlice,řiditka PRODANÉ!!!!!!!!!!!!
Kastlik boční
klakson
Brzdič P/L
Pumpa přední brzdy
Pumpa zadní brzdy
Stupačka predni P/L
Páka nožní brzdy
Řadicí paka
Stupačky spolujezdce L/P
Vrchní brýle
Pal.kohout
Klika
Rotor
Spodek motoru
Hlava motoru
Blok motoru
Vačky
Písty
Spojka kompletní
Plovák
Osy kol
Kryt řetezu +držak spoj. Lanka
Spoj.lanko
Brzdič zadní
Olejova pumpa
Snímač kliky
Napínak retezu rozvodu
Viko rozvodu
Vodní pumpa
Víko motoru pravé
Start.rele
El.svazek
Drzak stupacek ridice
Brzd.trubky predni
olejova vana Název dílu
Kastlik boční
klakson
Brzdič P/L
Pumpa přední brzdy
Pumpa zadní brzdy
Stupačka predni P/L
Páka nožní brzdy
Řadicí paka
Stupačky spolujezdce L/P
Vrchní brýle
Pal.kohout
Klika
Rotor
Spodek motoru
Hlava motoru
Blok motoru
Vačky
Písty
Spojka kompletní
Plovák
Osy kol
Kryt řetezu +držak spoj. Lanka
Spoj.lanko
Brzdič zadní
A PLNO DALŠICH DÍLU

Prodám motor Volkswagen Crafter 2.0 TDI Common Rail najeto 0KM
Písemná záruka 6 měsíců bez limitu kilometrů
Kód motoru CKT
Kód motoru CKTA
Kód motoru CKTB
Kód motoru CSLB
Kód motoru CSN.
Plně repasovaný motor 2.0 Tdi Volkswagen Crafter Re-con s kódy motoru vw: CKTA,CKTB,CKTC.
Motor máme skladem, doprava v rámci ČR .
Motor je kompletně repasovaný písemná záruka 6 měsíců bez limitu kilometrů.
Typ vozidla: Osobní vůz, dodávkový vůz, autobusy
Typ motoru: Diesel
Číslo dílu: 2.0 TDI CKT CKU CSH CNE CSL ČSN
Čísla náhradních dílů: 2.0 TDI VW CRAFTER, CKUB CKUC CKTB CKTC, CKT CKU CSH CNE CSL
Číslo originálního dílu: 2.0 TDI VW CRAFTER, CKUB CKUC CKTB CKTC, CKT CKU CSH CNE CSL CSN

Prodám veškeré díly z tohoto motoru.
Motorizace 1.6TDI 66/77KW
Kody motoru: CLHCLHAB,CXXA,DDYB,CRKA
Škoda,Volkswagen,Seat atd.......
04L 103 603- OLEJOVÁ VANA
04L 145 208 T- OLEJOVÉ ČERPADLO
03N 115 388 K- DRŽÁK OLEJOVÉHO FILTRU
04L 103 292 F- MODUL ROZVODOVÉ HŘÍDELE(VAČKY)
04L 103 373 E- HLAVA MOTORU
04L 130 755 D- VYSOKOTLAKÉ RAILOVÉ ČERPADLO
04L 089 B- RAIL LIŠTA
04L 906 054- ČÍDLO TLAKU PALIVA
057 130 764 AB- VENTIL REGULATORU TLAKU PALIVA
04L 130 277 G- VSTŘIKOVAČE,VSTŘIKY
04L 130 277 AJ- VSTŘIKOVAČE, VSTŘIKY
5G0 253 691 N- VÝFUKOVÁ KLAPKA
5G0 971 230 BA- EKETRIKA MOTORU
04L 972 627 R- MOTOROVÁ ELEKTRIKA
03L 103 469 S- VENTILOVÉ VÍKO
04L 128 063 P- ŠKRTÍCÍ KLAPKA MOTORU
04L 131 512 D- CHLADIČ ZPĚTNÉHO VEDENÍ VÝFUKOVÝCH PLYNÚ S KLAPLKOU
04L 131 501 C- EGR VENTIL
04L 199 207- DRŽÁK MOTORU
5G0 127 389 AK/5G0 127 400 E- OBAL PALIVOVÉHO FILTRU
04L 109 107 E-KRYT ROZVODŮ
04L 109 147 E- KRYT ROZVODŮ
04L 131 M- DPF FILTR
04L 906 262 A- LAMBDA SONDA
04L 906 088 B- ČIDLO TEPLOTY SPALIN
Veškerých dílu mohu zaslat více foto..........

Účinné, šetrné a ekologické čištění motorů osobních a lehkých užitkových automobilů, motocyklů, zejména odstraněním uhlíkových usazenin ve spalovacím prostoru na základě HHO-technologie.
HHO-technologie čištění motorů (do spalovacích prostorů motorů se přes sání vzduchu sacími ventily vhání oxyhydrogen / HHO směs plynů vodíku a kyslíku získaná elektrolýzou molekul vody v přístroji, tato směs se ve spalovacím prostoru smíchá se vzduchem a palivem, když se tato směs zapálí, HHO shoří při mnohem vyšší teplotě než konvenční palivová směs, uhlíkové usazeniny ve spalovacím prostoru se takto atomizují do plynné formy a jsou odvedeny do výfukového systému.
Revoluční HHO-technologie čištění je mnohem účinnější, šetrnější a ekologičtější než tradiční chemické metody čištění.
Krátká doba čištění, většina motorů do 1 hodiny, netřeba nic demontovat, pouze přístup do sání (vzduchový filtr).
Vyčištěním motoru se sníží jeho spotřeba paliva, výkon se vrací na původní hodnotu a sníží se škodlivé emise, pozitivní efekt se projeví rovněž u EGR/AGR ventilů, turbodmychadla a filtru pevných částic (DPF, FAP), vyčištěním dojde k redukci opotřebení motoru, který pracuje klidněji, s menšími vibracemi a s menší hlučností.
do 1500ccm 1490
do 2000ccm 1990
do 3000ccm 2490
do 4000ccm 2990
Blansko, ale přijedeme i za Vámi.
VOLAT

Prodám díly z motoru Škoda Octavia III 2.0 TDI kód: CRM rok výroby 2016, také Audi, Seat, VW 2,0 TDI CR CRM. Najeto pouze 65 000 km.
Vysokotlaké čerpadlo vstřikovací čerpadlo 0445010537 , 0 445 010 537 , 04L130755D , 04L 130 755 D
Turbo, turbodmychadlo 04L253010B / V350 , 04L 253 010 B
04L130277AE / 0445110471 , 04L 130 277 AE / 0 445 110 471 - vstřiky
uložení vaček a vačky už nemám (04L103308F V306 , 04L 103 308 F)
hlavu motoru už nemám (04L103373E, 04L 103 373 E)
04L130277AC / 0445110469 B008 – 4x vstřik
vstřikovací čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo 2,0 TDI
Další kódy motoru: CXX / CXXA / CXXB / CLH / CLHA / CRV CRK / CUP / CRM / CRL / CRG .
04L128063T V100 – škrtící klapka sání 04l128063 t / 04L 128 063 T náhrada 04L128059T / 04L128 059 T. Číslo dílu hrdla klapky 04L128687E / 04L 128 687 E – záruka 1 měsíc.
04L1231501S V102 – EGR ventil 04L131501S / 04L 131 501 S , záruka 1 měsíc.
03N115389A - Filtrbox olej, obal , držák olejového filtru a chladiče
03N117021 – chladič oleje na držáku olejového filtru.
04L199207 - držák motoru alu
04L131425A – držák na motoru litina
DPF filtr pevných částic a katalysátor:
04L131CT , DOC: 5Q0166AF , DPF: 5Q0181 EC , 04L131669E , 04L131733D
04L131512 – chladič pro zpětné vedení spalin
04L131501C / V070 – EGR ventil
Kabelový svazek motoru CRM - 2.0 TDI

Prismovací pila WOOD-MIZER TVS
Pilu jsme kupovali před 2 lety ve špatném stavu, do pily jsme hodně investovali.
Na pile děláno : kompletní výměna dopínání pásů, systém chlazení pil vodou, kompletní výměna ložisek hlavních kol, upevnění vodících rolniček, nový elektromotor posuvu, velká oprava elektroinstalace a dodělání přenosného pultu.
Aktuálně stroj v provozu možno odzkoušet.
Mohu zaslat video z výroby.
Stroj pravidelně servisován a mazán.
Při pohodové osmihodinové směně stroj nařeže 20-25m3 kulatiny (zvládli jsme i 35m3 za 10h)
Stroj prodáváme z důvodu koupě nového.
Cena 260.000,- bez DPH
Specifikace stroje
Výkon
Elektromotor 2 x 11 kW
ŘEZNÁ KAPACITA
Max. průměr kmene 40 cm
Min. průměr kmene 10 cm
Max. délku kmene 3,6 m
Min. délku kmene 1,2 m
Max. řezná šířka 25 cm
Min. šířka řezu 7 cm
VYBAVENÍ HLAVY MOŽNOSTI
Setworks TBS 01
Seřízení hlavy Elektromotor
Systém napínání pilového pásu Mechanické s měřidlem
Typ válečky s přítlakem Válečky přítlaku dolů s hroty
PILOVÝ PÁS
Délka 4670 mm
Šířka 32 mm
35 mm
38 mm
Tloušťka 1.07 mm
1.14 mm
1.27 mm
1.40 mm
KOLA PILOVÉHO PÁSU
Průměr 600 mm
Type Belted
Materiál Litá ocel
SYSTÉM POSUVU
Rychlost posuvu 0 - 20 m/min
Typ pásu Pás typu V
Motor 1.1 kW
VYBAVENÍ SVISLÉ PILY A VOLITELNÉ MOŽNOSTI
Požadavky na napájení 3 Fáze, 400 V, 50 Hz

STK do 24.
Pojízdné .
260 XXX najeto
Původ Itálie jsem 1majitel v ČR.
Známky opotřebení je to starší auto .
Karoserie střecha se loupe. Škrábance .
Řidičova sedačka odřená od nasedání levý bok .
Elektrická zrcátka ,okna 4x , Central , Digi klima .
Po Oprave : GO hlavy , těsnění hlavy , rozvody filtry + oleje , zadní kotouče plus desky , startér , zdvihátka ,4* svíčky při 252 600 km
Plus mezitím nová baterie a nová spojka a olej v převodovce
Při 260 080 km oprava - výměna čepu přední nápravy ,stabilizátory , přední uložení tlumičů, olej + filtry , výměna chladící kapaliny , geometrie
Sada zimní a letní pneu
Prodávám z důvodu jiného auta.

Prodám hlavu na Škoda Octavia a pod. 1,6 75kw po celkové repasi. Nové ventilové vodítka,nové gufera,tlaková zkouška-ok,zafrézované ventilové sedla,zabroušené ventily,obroušená dosedací plocha.Záruka 6 měsíců.Cena 2500kč + Vaše stará hlava na výměnu,nebo dohoda,nebo oprava Vaší hlavy.
Repasované v naší firmě,neprodáváme práci druhých či repasované hlavy z Polska.Inzerát platí do smazání.
Tel.:

Prodám hlavu Škoda Fabia a pod. 1,4 16v 55kw Nové ventilové vodítka,nové gufera,tlaková zkouška-ok,zafrézované ventilové sedla,zabroušené ventily,obroušená dosedací plocha.Záruka 6 měsíců.Cena 3600kč + Vaše stará hlava na výměnu,nebo dohoda,nebo oprava Vaší hlavy.
Repasované v naší firmě,neprodáváme práci druhých či repasované hlavy z Polska.Inzerát platí do smazání.
Tel.:

Prodám hlavu PD 8V,1.9,2.0 po celkové repasi.Vyvložkované otvory pro vstřikovače,nové ventilové vodítka,nové gufera,tlaková zkouška-ok,zafrézované ventilové sedla,zabroušené ventily,obroušená dosedací plocha.Záruka 6 měsíců.Celoživotní záruka na těsnost vyvložkování vstřikovače.Cena 7000kč + Vaše stará hlava na výměnu,nebo dohoda,nebo oprava Vaší hlavy.
Repasované v naší firmě,neprodáváme práci druhých či repasované hlavy z Polska.Inzerát platí do smazání.
Tel.:

Prodám hlavu Htp 1.2,12V,47Kw,51Kw po celkové repasi. Nové ventilové vodítka,nové gufera,tlaková zkouška-ok,zafrézované ventilové sedla,zabroušené ventily,obroušená dosedací plocha.Záruka 6 měsíců.Cena 3000kč + Vaše stará hlava na výměnu,nebo dohoda,nebo oprava Vaší hlavy.
Repasované v naší firmě,neprodáváme práci druhých či repasované hlavy z Polska.Inzerát platí do smazání.
Tel.:

Prodám hlavu na Octavia I, Audi A3,Golf a pod.
1,9 TDi rotačka (AGR 038103373A) po celkové repasi.Nové všechny ventilové vodítka,nové gufera,tlaková zkouška-ok,zafrézované ventilové sedla,zabroušené ventily,obroušená dosedací plocha.Záruka 6 měsíců.Cena 2500kč + Vaše stará hlava na výměnu,nebo dohoda,nebo oprava Vaší hlavy.Mám i použitou,ale dobrou vačku.
Repasované v naší firmě,neprodáváme práci druhých či repasované hlavy z Polska.Inzerát platí do smazání.
Tel.:

Prodám motor MULTIKAR vrtání 90mm ,85mm po celkové generální opravě. Motor má repasovaný blok (oprava uložení vložek motoru, srovnaná dosedací plocha hlavy válců), přebroušenou klikovou hřídel, nové hlavní, axiální a ojniční ložiska, nová ojniční pouzdra a ojnice jsou vyuhlované, olejové čerpadlo po celkové repasi. Motor je osazen novými vložkami s písty a kroužky + nové ojniční čepy. Hlava motoru je po kompletní GO, provedena kontrola tlakem, přebroušená dosedací plocha, nová vodítka ventilů, nové ventily a pružiny.Nové vstřikovací trysky seřízené na stolici. Vstřikovací čerpadlo je po kompletní GO + nové vstřikovací ventilky, včetně GO přesuvníku, celkově přetěsněné. Nové díly -věnec setrvačníku, vodní pumpa,podávací čerpadlo,žhavící svíčky. Motor 4x4 není dodáván s vakuovou pumpou pro posilovač brzd, možno dokoupit zvlášť.Nebo opravit vaši pumpu.
Použity orig.díly NĚMECKO(šálky na klice +sada pístů a vložek).
Vysoce kvalitní se zárukou.
Motor je odzkoušen na těsnost chladícího a mazacího systému. Záruka
Prostějov 00420

Alfa Romeo 156 2,4 jtd 20V, rok výroby 07/2004, barva : Grigio Lipari, najeto 242600 km.STK do 02/2024.
Plne pojizdna.Motoricky ve velmi dobrém stavu. Generální oprava hlavy válců + rozovdy (vč vod. čerpadla) + termostat + žavici svíčky před 16 000 km ( faktura k dispozici ); vaha vzduhu + EGR (novy, Pierburg), vlnovec a zadny vyfuk pred 10 000 km; remenice a napinak ( Dayco) + kladky + remen(Contitech) pred 8000 km. Olej (Liqui Moly 5W40) a chladicí kapalina (Paraflu Up) pred 6 000 km.
Naprava: horní a spodní ramena (Lemforder)a všechny silentbloky motoru před 18 000 km; tyce stabilizátoru vpředu i vzadu a tyče řízení před 15 000 km; obě poloosy a ložiska (přední i zadní) před 5000 km; nové zadní brzdové kotouče (brembo) před 2000 km; nový alternátor + nová baterie před 1000 km.
Nic netece, ani neklepa.Turbo nevydává žádné divné zvuky a dobře táhne odspodu. Dvouhmota a spojka jsou v pořádku. Spodek je na svůj věk v dobré kondici. Letni pnue vpredu ( Continental ) v zadu Michelin 205/55/16, vzorek 5-6mm
Vady: poškozený lak na kapotě a prahu (na několika místech), promáčkliny a škrábance na předních dveřích, na střeše je na některých místech koroze, částečně prasklý přední nárazník, zlomená klika na levých zadních dveřích, nefunkční zadní el.okna, nefunkční klimatizace (nutno propláchnout). Zadní tlumiče možná budou muset brzy vyměnit.
Jako bonus dodávám:
1) sada setrvačníku (použitý, dobrý stav) a spojky.
2) kompletní sada : řídící jednotka motoru, 2x vložka dveří, 1x klíč, 1x vložka spínací skříňky, pojistovka, bodycomp.
Pripadne vyměna za větší kombi (Passat, Peugeot atd.)
Auto je k vidění v Praze 2.
Pište prosím na email nebo sms.

Nabízíme kompletní servis pro osobní i užitková vozidla všech značek.
Od diagnostiky, výměny oleje, výměny brzd až po velké zásahy do motoru či karoserie.
GO hlav motoru, broušení hlavy válců.
Renovace..
Pneuservis..
Strojní leštění laku a světel..
Připravíme vaše auto a vyřídíme STK za vás..
V případě poruchy vašeho vozidla, vám můžeme odtáhnout vůz přímo k nám.
Nabízíme dovoz vozidel na přání s prohlídkou a pomůžeme s přihlášením.
Můžete si u nás sjednat povinné ručení či havarijní pojištění za výhodné ceny.
———————————————————————————
Audi , Škoda , Volkswagen , BMW , Mercedes , Jeep , Renault , Opel , Nissan , Peugeot , Volvo , Citroen , Ford a jiné značky…
Opravna , oprava vozidel , servis , autoopravna , asistenční služba , odtahovka , odtah , přeprava , autodoprava , dovoz vozidel

Prodám motor na vozidlo Multicar 25 vrtání 90mm po celkové generální opravě. Motor má repasovaný blok (oprava uložení vložek motoru, srovnaná dosedací plocha hlavy válců), přebroušenou klikovou hřídel, nové hlavní, axiální a ojniční ložiska, nová ojniční pouzdra a ojnice jsou vyuhlované, olejové čerpadlo po celkové repasi. Motor je osazen novými vložkami s písty a kroužky + nové ojniční čepy. Hlava motoru je po kompletní GO, provedena kontrola tlakem, přebroušená dosedací plocha, nová vodítka ventilů, ventily přebroušené a zabroušené, vodítka osazena gufera. Nové vstřikovací trysky seřízené na stolici. Vstřikovací čerpadlo je po kompletní GO a celkově přetěsněné. Motor není dodáván s vakuovou pumpou pro posilovač brzd, možno dokoupit zvlášť. Motor je odzkoušen na těsnost chladícího a mazacího systému.
Motor je dodáván výměnným způsobem, nutno dodat protikus.

Prodám motor na vozidlo Multicar 25, IFA 4VD8,8/9,0 1SRF po celkové generální opravě. Motor má repasovaný blok (oprava uložení vložek motoru, srovnaná dosedací plocha hlavy válců), přebroušenou klikovou hřídel, nové hlavní, axiální a ojniční ložiska. Motor je osazen novými vložkami a kroužky.. Hlava motoru je po kompletní GO, provedena kontrola tlakem, přebroušená dosedací plocha, nová vodítka ventilů, ventily přebroušené a zabroušené, vodítka osazena gufera. Nové vstřikovací trysky seřízené na stolici. Vstřikovací čerpadlo je po kompletní GO a celkově přetěsněné. Motor je odzkoušen. Možnost zaslat video.