oprava motoru - strana 5
Počet nalezených inzerátů OPRAVA MOTORU: 1000 - strana 5

Hranolovací Kotoučová pila T-400 prořez do 380 mm
Pila je vyrobena tak,abychom dosáhly co nejefektivnější vlastnosti řezání.Za tímto účelem jsou na tělese stroje upevněny dva posuvné motorové pláty, na kterých jsou umístěny dva motory vybavené pilovými vřeteny.Tímto způsobem získáme možnost velmi rychlé a snadné změny tloušťky řezané středové prizmy bez nutnosti demontáže pil.V pořadí přes použití mechanizmu povolujícího změnu pozice stolu podacího-přijmacího ve svislé rovině získáme možnost rovnoměrného zatížení motorů dolních pil a motorů horních pil dovoluje velké zvýšení výkonnosti stroje.Díky mechanizmu a také upevnění pil bezprostředně na vřetenech umístěných na motorových válcích( nedostatek řemenových převodů),rovněž získáme zmenšení spotřeby elektrické energie.V podávacím-stole je umístěn speciální ocelový žlábek,ve kterém je umístěn řetěz podavače vybaven skládacími (upínáky), které řezané dřevo posouvají ve směru řezacích pil.Rozpojující zarážky (klíny) umístěné bezprostředně za řezacími pilami zabezpečují řezaný materiál před rozštěpením a také před neočekávaném vyhození dřeva.
Technické údaje:
Průměr pilových kotoučů - 500 mm
Max. průměr řezané kulatiny - 380 mm
Min. průměr řezané kulatiny - 100 mm
Max. průměr prostřední pryzmi - 160 mm
Min. průměr prostřední pryzmi - 60 mm
Max. počet pilových kotoučů po 2 kusech na každém motoru
Průměrná díra na kotouči - 60 mm
Síla motorů - 4,kusy x 7,5 Kw
Otáčky motorů - 1 450 obr./min.
Příkon motoru posuvu - 1,1 Kw
Otáčky motoru posuv - 1 450 obr./min
Rychlost posuvu 0-20 m / min.
Napětí 3 x 400V, 50Hz
Výkon stroje - do 10m³\h
Hluk pily v provozu - 92,6 ± 1,8 [dBA]
Hluk pily - 103,8 ± 1,0 [dBA]
Rozměry, délka-šířka-výška - 6000 x 1400 x 1700 mm
Váha stroje - 1 200 kg
Za příplatek silnější motory o výkonu 4 x 11Kw

Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Motor:
Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Objem válců - 449,5 cm3
Výkon motoru - 34,5kW
Chlazení - kapalinou
Podvozek:
Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm.
Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách
Přední pneumatiky - 110/70 R17
Zadní pneumatiky - 150/60 R17
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 14 L
Světlá výška - 140 mm
Výška sedla - 795 cm
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm
Pohotovostní hmotnost - 168 kg
Standartní výbava:
5" TFT displej
Přístup do aplikace CFMOTO
Navigace
Propojení s telefonem
Přehrávání hudby přes displej

Prodám opravnou sadu na vylomený držák (závitu) bloku motoru ze strany rozvodů. Levnější varianta než pořizovat nový blok. K poškození většinou dochází při velkém předním nárazu, nebo stržením závitu při montáži držáku motoru (např. při dělání rozvodů).
Držák lze využít na veškeré motorizace od koncernu VW u motorů 1.9 či 2.0 TDI ( vyráběných od roku 1997 - 2017) například u Škody - Octavia první generace s motorem vybaveným rotačním čerpadlem až do konce Octavií druhé generace s palivovým systém PumpeDiesel.
Tudíž lze namontovat na veškeré motory s tímto typem bloku motoru. (Tento držák např. jezdí i ve VW Touran s typem motoru BLS s vodním chladičem výfukových spalin, Octavia II - BXE...
Jsou k dispozici 3 varianty - záleží na počtu poničených závitů.
Po domluvě jak přes telefon tak emailem dořešíme, který držák pošleme či přivezeme. Součástí balení je i návod na montáž s utahovacími momenty a sadou potřebných šroubů.
Po domluvě není problém osobní montáž samozřejmě za příplatek.
Blok motoru BXE, Volkswagen, Škoda, 1.9TDI, 2.0TDI, BJB, BLS, ALH, AGR,AXR, ASZ

Prodám veškeré náhradní díly z vozu Škoda Superb 2 kombi r.v. 2012 seda metalíza kód barvy naftový motor commonrail 2.0TDI 125KW 16V s DPF kód motoru CFG CFGB šestistupňová automaticka převodovka kód převodovky MFM najeto 180tis km
Motor,blok motoru,olejova vana,gufero,hlava motoru,viko hlavy valcu,chladic vodni, vodni cerpadlo,kryt motoru,pisty,setrvacnik,klikovy hridel,remenice,ojnice,tandemove cerpadlo,turbodmychadlo,intercooler,tlakova hadice,ulozeni motoru a převodovky,zpetne vedeni zplodin,AGR,EGR,vstřiky,cerpadlo,nadrz,plovak paliva,vstrikovaci tryska,rozdelovac paliva, ventil N75,N80,N18,N239 , spojka,pritlacny talir,setrvacnik,spojkova lamela,spojkova sada,spojkovy valec,převodovka,diferencial,predni naprava,napravnice,poloosy a klouby,pruziny perovani,rameno,stabilizator,tycka stabilizatoru,tehlice,tlumice perovani,horni ulozeni zadniho tlumice,drzak ulozeni lozisek,hlavni brzdovy valec,lanovod rucni brzy,nádobka brzdove kapaliny,podtlakove cerpadlo,posilovac brzd,brzdovy kotouc 312mm,288mm, drzak trmenu,trmen kotoucove brzdy,brzdove desticky,katalyzator, filtr pevnych castic DPF, drzak vyfuku,svody parohy vyfuku,brzdovy plnyvovy spojkovy pedal,paka rucky, DPF filter, EGR ventil, Elektrika, Filtrbox, Intercooler, Kapota, Kastlík, Katalyzátor, Klimakompresor, Koberec, Kožené sedačky, Komfortní jednotka, Kryt motoru, Kufr, Motor, Maska, Mlhovka
- original navigace
- original odnímatelné tažné zařízení
- elektrický kufr
- plně elektrické paměťové sedačky černá kůže v kombinaci s alcantarou airbagy výhřev + roletky
- SOUND SYSTEM
- FULL zrcátka
Motor
- vstřiky 03L130277Q
- vysokotlaké čerpadlo 03L130755D
- vstřikovací lišta 03L130089P
- chladič zpětného vedení spalin 03L131512CF
- podtlakové čerpadlo 03L145100J
- turbo 03L253010F
- DPF filtr pevných částic 1K0254706F
- klimakompresor 1K0820859Q
- ABS 1K0614517DE
- alternátor 03G903023 021903026L
Spojka
- dvouhmotnostní setrvačník 03L105266DM
- lamela + přítlačák 03L141016N
Přední náprava
- řízení 1K1423055M
Elektrika
- multifunčkní volant 3T0419091K
- čerpadlo v nádrži 1K0919050AC
- řídící jednotka parkovacích senzorů 1Z0919475E
- řídící jednotka palubní sítě 1K0937087AB
- gateway 7N0907530H
- MF volantový kroužek 5K0953569H
- řídící jednotka motoru 03L906018CK

Mám 2ks. Mám na chalupě, možno k vyzvednutí kousek od Vlašimi, nebo dovezu do Prahy, os.odběr Hovorčovice(Praha-východ). Poštovné 89,-, zásilkovna 69,-. Našla jsem na půdě, po tátovi, třeba se bude někomu hodit, cenu nabídněte.. Modul slouží pro automatické dovírání elektrických oken při zabezpečení (uzamčení) vozidla. Elektronické obvody modulu zajišťují kontrolu pohybu okna a při dosažení krajní (uzavřené) polohy automaticky odpojí pohon, takže nedochází ke zbytečnému zatěžování motorů. Obvody z bezpečnostních důvodů zajišťují také automatické vypnutí pohonu při mechanické detekci překážky vdráze okna. Pokud je zapnuto zapalování, je funkce modulu deaktivována.Modul je určen pro nejběžnější typ elektrických oken s uzemněnými motory ovládanými kladným napětím.Ovládání modulu se provádí zápornými nebo kladnými impulsy. Popis vodičů:šedý – kladnývýstup při zavíráníze spínače k 1. motoru hnědý– kladný silový impuls pro zavření k1. motorumodrý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 2. motoru zelený –kladný silový impuls pro zavření k2. motoružlutý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 3. motoru žlutočerný–kladný silový impuls pro zavření k3. motoru fialový –kladný silový impuls pro zavření k4. motoručervený–napájecí napětí +12Včerný– zem růžový- kladnývýstup při zavírání ze spínače k 4. motoru oranžový - +12V zapalování bílý – negativní aktivace automatického dovírání bíločerný – pozitivní aktivace automatického dovíráníUpozornění: pokud jsou elektrická okna ve vozidle již vybavena přídavnými elektronickými moduly je nezbytné připojovat modul SE 075 vždy přímo před elektromotor a nikdy ne mezi ovládací spínače a elektronické moduly. Modul je vybaven potenciometrem pro nastavení max. proudu elektronické ochrany motorů. Pokud se okna nedovírají úplně, pootočte potenciometr jemně proti směru chodu hodinových ručiček. Pokud je zavírací čas moc dlouhý, pootočte potenciometr na opačnou stranu.Technické parametry:napájecí napětí: 12 VSSspotřeba vklidovém stavu: 0 mAproudová zátěž výstupů: max. 10 A zavírací čas: max. 10s

Yamaha Fzs 600 fazer,r.v. 1999-2003.Motor na dily(špatná převodovka) Plasty,přední kolo,nádrž,světlo,budiky,vidlice,řiditka PRODANÉ!!!!!!!!!!!!
Kastlik boční
klakson
Brzdič P/L
Pumpa přední brzdy
Pumpa zadní brzdy
Stupačka predni P/L
Páka nožní brzdy
Řadicí paka
Stupačky spolujezdce L/P
Vrchní brýle
Pal.kohout
Klika
Rotor
Spodek motoru
Hlava motoru
Blok motoru
Vačky
Písty
Spojka kompletní
Plovák
Osy kol
Kryt řetezu +držak spoj. Lanka
Spoj.lanko
Brzdič zadní
Olejova pumpa
Snímač kliky
Napínak retezu rozvodu
Viko rozvodu
Vodní pumpa
Víko motoru pravé
Start.rele
El.svazek
Drzak stupacek ridice
Brzd.trubky predni
olejova vana Název dílu
Kastlik boční
klakson
Brzdič P/L
Pumpa přední brzdy
Pumpa zadní brzdy
Stupačka predni P/L
Páka nožní brzdy
Řadicí paka
Stupačky spolujezdce L/P
Vrchní brýle
Pal.kohout
Klika
Rotor
Spodek motoru
Hlava motoru
Blok motoru
Vačky
Písty
Spojka kompletní
Plovák
Osy kol
Kryt řetezu +držak spoj. Lanka
Spoj.lanko
Brzdič zadní
A PLNO DALŠICH DÍLU

Prodám motor Volkswagen Crafter 2.0 TDI Common Rail najeto 0KM
Písemná záruka 6 měsíců bez limitu kilometrů
Kód motoru CKT
Kód motoru CKTA
Kód motoru CKTB
Kód motoru CSLB
Kód motoru CSN.
Plně repasovaný motor 2.0 Tdi Volkswagen Crafter Re-con s kódy motoru vw: CKTA,CKTB,CKTC.
Motor máme skladem, doprava v rámci ČR .
Motor je kompletně repasovaný písemná záruka 6 měsíců bez limitu kilometrů.
Typ vozidla: Osobní vůz, dodávkový vůz, autobusy
Typ motoru: Diesel
Číslo dílu: 2.0 TDI CKT CKU CSH CNE CSL ČSN
Čísla náhradních dílů: 2.0 TDI VW CRAFTER, CKUB CKUC CKTB CKTC, CKT CKU CSH CNE CSL
Číslo originálního dílu: 2.0 TDI VW CRAFTER, CKUB CKUC CKTB CKTC, CKT CKU CSH CNE CSL CSN

Prodám veškeré díly z tohoto motoru.
Motorizace 1.6TDI 66/77KW
Kody motoru: CLHCLHAB,CXXA,DDYB,CRKA
Škoda,Volkswagen,Seat atd.......
04L 103 603- OLEJOVÁ VANA
04L 145 208 T- OLEJOVÉ ČERPADLO
03N 115 388 K- DRŽÁK OLEJOVÉHO FILTRU
04L 103 292 F- MODUL ROZVODOVÉ HŘÍDELE(VAČKY)
04L 103 373 E- HLAVA MOTORU
04L 130 755 D- VYSOKOTLAKÉ RAILOVÉ ČERPADLO
04L 089 B- RAIL LIŠTA
04L 906 054- ČÍDLO TLAKU PALIVA
057 130 764 AB- VENTIL REGULATORU TLAKU PALIVA
04L 130 277 G- VSTŘIKOVAČE,VSTŘIKY
04L 130 277 AJ- VSTŘIKOVAČE, VSTŘIKY
5G0 253 691 N- VÝFUKOVÁ KLAPKA
5G0 971 230 BA- EKETRIKA MOTORU
04L 972 627 R- MOTOROVÁ ELEKTRIKA
03L 103 469 S- VENTILOVÉ VÍKO
04L 128 063 P- ŠKRTÍCÍ KLAPKA MOTORU
04L 131 512 D- CHLADIČ ZPĚTNÉHO VEDENÍ VÝFUKOVÝCH PLYNÚ S KLAPLKOU
04L 131 501 C- EGR VENTIL
04L 199 207- DRŽÁK MOTORU
5G0 127 389 AK/5G0 127 400 E- OBAL PALIVOVÉHO FILTRU
04L 109 107 E-KRYT ROZVODŮ
04L 109 147 E- KRYT ROZVODŮ
04L 131 M- DPF FILTR
04L 906 262 A- LAMBDA SONDA
04L 906 088 B- ČIDLO TEPLOTY SPALIN
Veškerých dílu mohu zaslat více foto..........

Účinné, šetrné a ekologické čištění motorů osobních a lehkých užitkových automobilů, motocyklů, zejména odstraněním uhlíkových usazenin ve spalovacím prostoru na základě HHO-technologie.
HHO-technologie čištění motorů (do spalovacích prostorů motorů se přes sání vzduchu sacími ventily vhání oxyhydrogen / HHO směs plynů vodíku a kyslíku získaná elektrolýzou molekul vody v přístroji, tato směs se ve spalovacím prostoru smíchá se vzduchem a palivem, když se tato směs zapálí, HHO shoří při mnohem vyšší teplotě než konvenční palivová směs, uhlíkové usazeniny ve spalovacím prostoru se takto atomizují do plynné formy a jsou odvedeny do výfukového systému.
Revoluční HHO-technologie čištění je mnohem účinnější, šetrnější a ekologičtější než tradiční chemické metody čištění.
Krátká doba čištění, většina motorů do 1 hodiny, netřeba nic demontovat, pouze přístup do sání (vzduchový filtr).
Vyčištěním motoru se sníží jeho spotřeba paliva, výkon se vrací na původní hodnotu a sníží se škodlivé emise, pozitivní efekt se projeví rovněž u EGR/AGR ventilů, turbodmychadla a filtru pevných částic (DPF, FAP), vyčištěním dojde k redukci opotřebení motoru, který pracuje klidněji, s menšími vibracemi a s menší hlučností.
do 1500ccm 1490
do 2000ccm 1990
do 3000ccm 2490
do 4000ccm 2990
Blansko, ale přijedeme i za Vámi.
VOLAT

Prodám díly z motoru Škoda Octavia III 2.0 TDI kód: CRM rok výroby 2016, také Audi, Seat, VW 2,0 TDI CR CRM. Najeto pouze 65 000 km.
Vysokotlaké čerpadlo vstřikovací čerpadlo 0445010537 , 0 445 010 537 , 04L130755D , 04L 130 755 D
Turbo, turbodmychadlo 04L253010B / V350 , 04L 253 010 B
04L130277AE / 0445110471 , 04L 130 277 AE / 0 445 110 471 - vstřiky
uložení vaček a vačky už nemám (04L103308F V306 , 04L 103 308 F)
hlavu motoru už nemám (04L103373E, 04L 103 373 E)
04L130277AC / 0445110469 B008 – 4x vstřik
vstřikovací čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo 2,0 TDI
Další kódy motoru: CXX / CXXA / CXXB / CLH / CLHA / CRV CRK / CUP / CRM / CRL / CRG .
04L128063T V100 – škrtící klapka sání 04l128063 t / 04L 128 063 T náhrada 04L128059T / 04L128 059 T. Číslo dílu hrdla klapky 04L128687E / 04L 128 687 E – záruka 1 měsíc.
04L1231501S V102 – EGR ventil 04L131501S / 04L 131 501 S , záruka 1 měsíc.
03N115389A - Filtrbox olej, obal , držák olejového filtru a chladiče
03N117021 – chladič oleje na držáku olejového filtru.
04L199207 - držák motoru alu
04L131425A – držák na motoru litina
DPF filtr pevných částic a katalysátor:
04L131CT , DOC: 5Q0166AF , DPF: 5Q0181 EC , 04L131669E , 04L131733D
04L131512 – chladič pro zpětné vedení spalin
04L131501C / V070 – EGR ventil
Kabelový svazek motoru CRM - 2.0 TDI

Čau, nabízím kompletní generální opravu motoru či jiné servisní práce -Výhradně se zabývám Motory Minarelli AM, ale žádný jiný není problém...
2T- kompletní generální oprava motoru a servis na motorce co bude potřeba.
4T-dle dohody
PŘI PŘEDCHOZÍ DOMLUVĚ A OBJEDNÁNÍ DÍLŮ MOŽNOST UDĚLÁNÍ MOTORU ZA VÍKEND!!!
Kontakt-na mail či tel.

Provádíme generální opravy motorů BMW N57D30, výměna klikové hřídele, oprava bloku motoru, uložení klikové hřídele, vše se zárukou 12 měsíců.
Dále opravy všech motorů BMW, preventivní výměny rozvodů, opravy turbodmychadel, profesionální diagnostika elektrických i mechanických závad u všech vozů značky BMW.

Nabízím opravy osobních a dodávkových vozidel za úplně jiné ceny.
Podvozek
Brzdový systém
Rozvody
Výměna olejů a filtrů
Oprava motoru
Výměna spojky a převodovky
Zajištění STK

Opravujeme všechny typy elektronických modulů ve vozidlech Scania, a takže řídicí jednotky všech znáček kamionů.
MAN DAF VOLVO RENAULT MERCEDES SCANIA
Rozsah opravy se týká také všech řídicích jednotek ve vozidle. Mezi opravitelné patří například jednotky:
- motoru
- ABS
- ESP
- SCR
- převodovky
- kontroly zavěšení
- klimatizace
- komfortu
a kromě toho také:
- hlavní napájecí skříně
- pojistkové skříně.
Elektrika u nákladních vozidel
Základním postupem pro kontrolu funkčnosti moderních automobilů je počítačová diagnostika.
Diagnostický počítač se připojí k počítači vozidla a načte údaje o fungování jednotlivých systémů.
Se seznamem možných nesrovnalostí je oprava vozidla mnohem jednodušší a spolehlivější. Elektrikář kontroluje jednotlivé obvody a odstraňuje potenciální závady. Vybavení pro diagnostiku je základ, ale samo o sobě nestačí. Z diagnostiky získáme informace o nefunkčním obvodu, ale to ještě neznamená, že musí být poškozený. Chyba může být i v jiných vnějších důvodech nebo nesprávně fungujících obvodech, které na první pohled nemají s poruchou nic společného.
Pokud se u vás vyskytl nějaký jiný problém, neváhejte se na nás obrátit, popereme se i s ním :)
Naší partneři v ČR: Fesh Fesh Group, ČSAD, ČSAD Logistik, KAR Group.

Shaníme automechanika nebo autoelektrikáře Autoopravna Hanáček
Náplň práce: Oprava aut,převážně renault, dignostika, geometrie, oprava motorů apod.
Nabizíme práci v dobrém kolektivu a v zaběhlé firmě, stabilní plat,příspěvek na stravování. Mzda 28000,-čistého.Zkušební doba 2 měsíce.
Email: otakar.hanacek@
Tel:

Audi Allroad C5
r.v. 04/2001
2.5TDI 132kW AKE
Automatická 5st. převodovka EYJ
nájezd 227000km
STK do 08/2024
Z výbavy:
Xenon, Maxidot, Volant s Tiptronic, Zelený interiér komplet, Polokůže/Alcantara sedačky s výhřevy v předu, Tempomat, Vzduchový podvozek s automatickou nivelací a úrovní, Tažné zařízení Westfalia 2100kg, Nezávislé topení Webasto, HP2 brzdy 320mm, …
Závady:
Vadný setrvačník - chybějící referenční čepy pozice klikové hřídele. (Nouzový režim, nedrží volnoběh)
LZ měch zpuchřelý - po týdnu stání lehne
Utržené dvířka kastlíku
Drobná koroze - víko zavazadelníku, pod lištami dveří
Provedený servis ve 220000km:
Repas hydroměniče Kaps Automatic
Oprava převodovky - nové olejové čerpadlo, futro, gufera, průchodky mechatroniky, ložiska košů, revize lamel. Druhá mechatronika k autu.
Kompletní filtry a náplně - motor, převodovka, rozvodovka, diferenciál.
Oprava motoru - nové hydroštely 24ks, nové vahadla, přetěsněné vstřikovače, čerpadlo repas Bosch Jihlava, rozvodová sada a jiné.
Allroada sem si dával z hovna dohromady pro sebe, ale nemám na to čas ani energii. Přenechám ho za půlku nákladů. Auto po ose neodjede!

Prodám VW Touareg s obrovským motorem 5.0l V10 biturbo. Výkon 230kw/750Nm. Stálá 4x4 s uzávěrou, 6q automat. Auto je vůči svému věku v naprosto nevídaném stavu, absolutně bez vad a je plně funkční. STK do 01/2025. Interiér čistý a udržovaný, bez trhlin apod hnusů. Zvenku také pravidelně udržované, žádné offroad výlety atd...
RV 2004. Najeto 216.500km - ověřitelné dle servisní knížky a záznamu STK.
Výbava taková klasika - webasto, uzávěra, vzduch podvozek, xenony, parkovací senzory vpredu+vzadu, multifunkční volant, tempomat atp... Tažné na 3,5tuny.
Auto bylo dovezené v roce 2019 ze Švédska a teprve tehdy bylo namontované tažné zařízení, do té doby se používalo pouze soukromě. Je bez koroze a krom pár škrábanců i bez vad na kráse.
Koupil ho můj mechanik a postupně se dávalo vše dohromady - repase turb včetně el. regulace, výměna kompresoru podvozku, oprava elektroinstalace a spousta malých drobných oprav. Nyní auto jezdí bez jakýchkoliv problémů nebo svítících kontrolek - zázrak u těchto aut! Bylo používáno na tahání podvalníku se závoďákem na drifty, posledních 5 měsíců jsem ho používal každodenně jako auto do práce, na hory atd atd.
V posledním roce proběhla výměna olejů v motoru i převodovce, přetěsnění úniku oleje, oprava stěračů a výměna stírátek. Auto nevyžaduje žádné investice, je opravdu ve stavu sednout a jezdit. Momentálně obuté na velmi pěkných zimních pneu. Důvod prodeje - koupili jsme Tourega R50 :) takže 2 už nemají využití.
Skvělé auto na tahání těžkých nákladů - koně, podvalníky, těžké stavební stroje - s tímto motorem to ani nepoznáte. Spotřeba 10-15l/100km, podle stylu jízdy.
Cena 149.999kc, určitě je možná ještě nějaká dohoda ale pouze při osobní prohlídce.
K vidění Praha 4 nebo Praha východ.

Originální patkový elektomotory MEZ Mohelnice po generální opravě se Zárukou!
Nabízíme na prodej ve slevě elektromotory:
2x Elektromotor Mez Mohelnice 5,5 kW - 2910 ot/min, napětí: 3 x 380/400 V
1x Elektromotor Mez Mohelnice 5,5 kW - 1450 ot/min, napětí: 3 x 500 V
Široké využití elektromotorů, vhodné pro kompresory a jiné stroje.
ROZSAH GENERÁLNÍ OPRAVY ELEKTROMOTRŮ MEZ Mohelnice
kompletní rozebrání elektomotoru
přeměření vinutí ohmicky i vysokým napětím
kompletní očištění vinutí
nová impregnace vinutí pryskyřičným lakem
následné vypečení nové impregnace izolace
výměna ložisek za nové originální
kompletní přetěsnění
začištění rotoru
nová gufera
složení elektomotoru
kontrola usazení ventilátoru a krytu případně jejich výměna
kontrola a oprava svorkovnice
kontrola a případná oprava ložiskového štítu
dvouvrstvé lakování litinového tělesa motoru
finální přezkoušení a změření na testovací stolici

Oprava ABS ESP MK60 řídicích jednotek s kódem chyby->
5DF0: Hydraulická jednotka: motor čerpadla
5DF1: Hydraulická jednotka: porucha konektor motoru čerpadla
2 roky záruka !!!
Pro vozidla BMW, modely->
E82, E83, E87, E88 – 1-Series.
E46 3-Series.
E90, E91, E92, E93 – 3-Series.
E60, E61 – 5-Series.
E63, E64 – 6-Series.
E85 Z4
Čísla nejčastějších jednotek ->
6775387, 6769164, 6776067, 6784766, 6778485, 6778237, 6771824, 6790147, 7841232, 7841983, 6789304, 6771489, 6775386, 6776066, 6784765, 6778484, 6778236, 6790146, 7839351, 7841038, 6789303, 6771488, 6789303, 6769162, 2283227, 3452-6775387-01, 3452-6769164-02, 3452-6776067-01, 3452-6784766-01, 3451-6778485-01, 3452-6778237-01, 3452-6771824-01, 3452-6790147-01, 3452-7839351-01, 3452-7841038-01, 3452-7841232-01, 3452-7841983-01, 3452-6789304-01, 3452-6771489-01, 3451-6775386-01, 3451-6769162-03, 3451-6776066-01, 3451-6784765-01, 3451-6778484-01, 3451-6778236-01, 3451-6790146-01, 3451-7839351-01, 3451-7841038-01, 3451-7841232-01, 3451-7841983-01, 3451-6789303-02, 3451-6771488-01
Pracovní doba 9:00 až 20:00, možné místa opravy: Jihlava.
Je nutné mít demontované celé ABS/ESP. Lze nechat demontovat ABS/ESP i u Nás.
Objednávejte se přes WhatsApp, sms, mail, telefon.
Martin Zvoník, IČO: 14090562