oranžová kontrolka motoru - strana 17
Počet nalezených inzerátů ORANŽOVÁ KONTROLKA MOTORU: 1000 - strana 17

Technický stav: použitý
Stav mth/km: 84646
Rok výroby: 2003
Rezerovováno pro: LUK
Pohon: diesel
Pohon náprav: mechanický
Počet náprav/z toho hnaných: 2/2
Max. celková hmotnost: 3500 kg
Stavební výška: 2190 mm
Délka: 5160 mm
Šířka: 1620 mm
Rozvor: 2900 mm
Pracovní rychlost: 0-90 km/h
Maximální povolená rychlost: 90 km/h
Motor spalovací značka: IVECO
Typ motoru: 8140,43B
Výkon motoru: 78kW/106PS
Objem motoru: 2800 ccm
Objem palivové nádrže: 80 l
Emisní norma: Euro 3
Posilovač řízení: ano
Převodovka: manuální
Počet rychlostí: 10+2
Redukční převodovka: ano
Typ hydrauliky: víceokruhová
Kola/pneumatiky přední: 6Jx16H2 225/75 R16C 121N
Výbava: ABS,maják
Kabina: 2-místná
Barva vozidla: oranžová
Osvětlení: standardní
Tažné zařízení: A50X,čep ISO 40
CENA JE UVEDENA BEZ DPH
Multicar, Multikar, Multikára, Magma, Fumo, Piaggio, Porter, Fumo, Carrier, Iveco, ISUZU, M25, M26, M30, M27, M31, komunální stroj, komunální stroje, čistící stroj, čistící stroje, posyp, sypač, nástavba, komunál, užitkové vozidlo, nákladní vozidlo, terénní vozidlo, čtyřkolka, přeprava, náklad, pracovní vůz, víceúčelové vozidlo, komunální vozidlo, nosič nástaveb, nákladní vozidlo, malé nákladní vozidlo

Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz

Prodám naftový motor 2.0TDI 125KW 16V commonrail s DPF kód motoru CEG CEGA z vozu Škoda Octavia 2 RS facelift kombi r.v. 2012 najeto 98tis
Vhodné pro vozy:
Škoda Octavia 2 r.v. 2008 - 2013
Škoda Yeti r.v. 2010
VW Jetta r.v. 2009 - 2010
Seat Leon r.v. 2009 - 2013
Seat Altea r.v. 2009 - 2011
Seat Toledo r.v. 2009
Možnost prodeje veškerých dílů z tohoto motoru
03L103011AS klikova skrin
03G103603AD vana motoru
03L103351J hlava bloku valcu
03L103063K hlava valce s ventily a vackovymi hrideli, bez
vstrikovacich trysek
03L103469 viko hlavy valcu
03L103925AQ kryt motoru
038105021AE hridel klikovy
03L105266BN setrvacnik
03L109021D 03L109022D hridel vackovy
038115105C cerpadlo olejove
1K0121251DM chladic chladici kapaliny
1K0121205AD dvojity venec ventilatoru
3C0129607AS vzduchovy filtr
03G906461C váha vzduchu
03L129711AG saci potrubi
03L130755 cerpadlo vysokotlakove ventil magneticky
03L130089 rozdelovac paliva
03L130277 jednotka vstrikovaci
03L131501G ventil zpetneho vedeni zplodin
03L128063E jednotka ridici skrtici klapky
03L131512B chladic pro zpetne vedeni spalin s regulacni klapkou
03G141016C lamela spojky s pritlacnym talirem
03L145100F podtlakove cerpadlo
03L253056C vyfukove potrubi s turbodmychadlem
1K0145803AF chladic nasavaneho vzduchu
1K0254706EX vyfukova roura s katalyzatorem a filtrem castic
5N0820803G kompresor klimatizace
1K0614517AT agregat ABS s ridici jednotkou
06F903023F Alternator
03L906022RE ridici jednotka vznetov.motoru
02M911024A spoustec motoru
- najeto 151tis km cena 19.990,-Kč
- najeto 98tis km cena 24.990,-Kč
Uvedená cena je bez DPH. MOžnost odpočtu DPH.
Daňový doklad, písemná záruka na montáž a nájezd km samozřejmostí.

Prodám naftový motor 2.0TDI 125KW commonrail s DPF kód motoru CGL CGLB z vozu Audi Q5 8R r.v. 2011 najeto 82tis km
Skladem máme také motor:
CGLA 2.0TDI 120KW
CGLC 2.0TDI 130KW
CGLD 2.0TDI 120KW
CGLE 2.0TDI 100KW
Vhodné pro vozy:
Audi Q5 r.v. 2011 - 2012
Seat Exeo r.v. 2012 - 2013
Možnost prodeje veškerých dílů z tohoto motoru:
03L103011AP klikova skrin
03L103603K vana motoru
03L103265D hlava valce s ventily a vackovymi hrideli, bez vstrikovacich trysek
03L103469M viko hlavy valcu
03L103925AB kryt motoru
03L105021C hridel klikovy
03G105323R kotouc unasece
0B1105266AG setrvacnik
03L109021E 03L109022D hridel vackovy
03L103295G modul vyrovnavaci hridele s olejovym cerpadlem
8K0133837BF vzduchovy filtr
03L129711AF saci potrubi
03L130755AC cerpadlo vysokotlakove
03L130089Q rozdelovac paliva
03L130277J jednotka vstrikovaci
03L906051 cidlo tlaku
03L131512BQ chladic pro zpetne vedeni spalin
03L128063R jednotka ridici skrtici klapky
0B1141031L lamela spojky
0B2141117A viko spojky uplne
03L145100F podtlakove cerpadlo
8R0145155S cerpadlo lopatkove
03L145701E turbodmychadlo
8K0254750N vyfukova roura s katalyzatorem a filtrem castic
8K0260805L kompresor klimatizace
8R0614517T jednotka ABS
03G903016G Alternator
03L906018ML ridici jednotka vznetov.motoru
03L911021E spoustec motoru
- cena za holý motor 34.990,-Kč
- cena za kompletní motor 59.990,-Kč
Uvedené ceny jsou bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Daňový doklad písemná záruka samozřejmostí.

Číst (prasklá pružina náhonu dolní část,jinak supr stav)RPLT 2642 - vyžínač s benzinovým motorem
Elegantní vzhled, lehká konstrukce
• robustní vodící tyč náhonu
• ideální délka a poloměr zakřivení vodící tyče – bezchybná ergonomie
• antivibrační rukojeť s možností dvojího úchopu pro maximální pohodlí při práci
• Tip-Automatik strunová hlava pro automatické nastavení struny při práci lehkým úhozem o zem
Motor
• silný 26 cm3 motor s technologiíí „Full Crank“ jako u profesionálních strojů (kliková hřídel je uložena ve dvou ložiscích – výrazně delší životnost motoru)
• antivibrační uložení motoru u vyžínače RIWALL pro vysoký komfort při práci
• pouze dvě polohy karburátoru pro intuitivní a snadný start
• chromová úprava válce motoru pro zaručení dlouhé životnosti vyžínače RIWALL
Nechcete-li vyžínač s benzinovým motorem vyžínač RELT 5529 má motor elektrický.
Parametry
• Objem motoru: 25.4 cmm
• Typ motoru: 2-taktní
• Výkon motoru - pracovní : 0,75 / 1 kW/HP
• Otáčky: 9200 ot/min
• Záběr struny: 42 cm
• Struna: 2x2,4 mm
• Typ strunové hlavy: Tip-Automatik
• Objem palivové nádrže: 0.65 l (prasklá pružina náhonu dolní část,jinak supr stav)

Nabízíme široký sortiment náhradních dílů na užitkové vozy FORD Transit 2000-2021:
Motory: 2.0TDDi/TDCi, 2.4 TDDi/TDCi, 2.2 TDCi EURO 4/5/6, nove modely 2.0 TDCI ECOBLUE, převodovky na všechny modely Ford Transit použité i repasované. Veškeré agregáty jako je - alternátor, startér, servočerpadlo, klimakompresor, turbo, vstřikovací čerpadlo, vstřikovač, EGR ventil, hlava motoru, spodek motoru, vana motoru, píst, ojnice, kliková hřídel, blok motoru, převodovka, poloosa, kardan, chladič, sahara, blatník, světlo, maska, nárazník, kapota, výztuha, čelo, intercooler, dveře, zámky, interiér, airbag, pás, volant, rádio, tachometr, sedačka, řazení, dále díly náprav a řízení, diferenciál, brzdy atd..
specializujeme se na generální opravy motorů a převodovek Ford Transit od rv 2000 do 2021 (včetně nejnovějších modely EURO 6)
možnost montáže dílů v našem servisu se zárukou na díly i práci.
volejte co potřebujete - rozumné ceny, dohoda.
- autodíly Ford Transit
- specializovaný autoservis Ford Transit
- diagnostika BOSCH ESI Tronic a tovární Ford IDS diagnostika, Ford FDRS
- servis klimatizací
- strojní čištění DPF filtrů

Prodám veškeré základní díly a příslušenství potřebné pro SWAP motoru BMW M57 306d2 a 306d3 do vozidla Nissan Patrol Y61.
Konkrétní sada je určena pro SWAP M57 306d2 a 306d3 + manuální převodovky BMW GS6x53DZ do Nissan Patrol Y61. Pokud budete u Vašeho swapu používat například motorizaci 306d1 nebo originální Nissan Patrol Y61 ZD30 převodovku je možné Vám sadu upravit včetně zvýhodněné ceny.
Tato sada obsahuje níže uvedené věci:
- Zpevněný celohliníkový chladič pro Y60 i Y61 M57 (7000Kč)
- Hliníková sahara pro chladiče M57 + 2x 32cm Elektrické vrtule (4000Kč)
- Snímač teploty vody + Spínač el. vrtulí 85°C+ (700Kč)
- Nerezová přípojka vodního okruhu M57 (2900Kč)
- Držáky motoru D2 D3 Y60 Y61 k navaření (3600Kč)
- Nerezová záslepka EGR (1000Kč)
- Adaptér manuální převodovky BMW gs6x53dz pro napojení na originální rozvodovku Patrol (19000Kč)
- Nerezový adaptér výstupu z turba pro custom downpipe 64mm (1200Kč)
- M57 upravený držák intercooleru (5400Kč)
- M57 upravený intercooler pro turbo umístěné dole (6000Kč)
- 1x 9" El. Vrtule pro chlazení intercooleru (1400Kč)
- Zjednodušená kabeláž motoru + úprava řídící jednotky 306d2 (14900Kč při nedodání původní kabeláže a RJ + 3500Kč)
!Uvedené ceny v závorkách jsou ceny při samostatném prodeji!
Většina položek je včetně podrobných informací a fotek jednotlivě vypsána v dalších inzerátech!
Zvýhodněná cena při objednání celé sady 62 900Kč
Rozumné dohodě se nebráním sada se dá vždy na přání poupravit.
Pro SWAP originál motoru za BMW M57 můžu dodat spoustu další potřebných věcí, které zde nevypisuji jako příruby ať už hlavní nebo přídavné převodovky, adaptéry převodovek, držáky palivové pumpy a filtru, adaptér pro výstup oleje automatické převodovky ZF 8HP, samostatné řídící jednotky automatické převodovky ZF 8HP, kompletní kabeláže pro instalaci, držáky motoru, spojkové sady, hliníková olejová vana automatické převodovky BMW 8HP 70, hlavní držák automatické převodovky ZF 8HP přizpůsobený pro Nissan Patrol Y60/Y61, sadu na přesunutí turba do horní pozice, kompletně připravenou kabeláž a řídící jednotku motoru (ECU), nerezovou náhradu za plastovou přípojku okruhu chlazení vody atd. atd.
To že něco nemám vypsané v inzerátech neznamená že to nemám :D Stačí zavolat/napsat a zeptat se.

PRVNÍ KONTAK POUZE EMAILEM.
stykač je nový pouze vybalený.
Údaje pro hlavní obvody:
počet hl. kontaktů NO3
počet hl. kontaktů NC0
Jmenovité izolační napětí Ui [V]690
Jmenovitý tepelný proud [A] 32
Jmenovitý pracovní proud Ie [A] v AC-1 pro 380..400 V25
Jmenovitý pracovní proud Ie [A] v AC-3 pro 400 V9
Jmenovitý pracovní proud Ie [A] v AC-4 pro 380..400 V4,7
Jmenovitý pracovní proud Ie [A] v DC-1 pro 220 V25
Jmenovitý pracovní proud Ie [A] v DC-3 pro 220 V12
Jmenovitý pracovní proud Ie [A] v DC-5 pro 220 V8
Max. výkon spínaného motoru v AC-3 [kW] pro 220-230 V2,2Max. výkon spínaného motoru v AC-3 [kW] pro 380-400 V4
Max. výkon spínaného motoru v AC-3 [kW] pro 500 V5,5
Max. výkon spínaného motoru v AC-3 [kW] pro 660-690 V 5,5
Max. výkon spínaného motoru v AC-4 [kW] pro 400 V 2
Max. výkon spínaného motoru v AC-4 [kW] pro 500 V 2,5připojitelný vodič tuhý / slaněný [mm2]1-4 / 1-2,5
Údaje pro pomocné obvody
počet pomocných. kontaktů NO0
počet pomocných. kontaktů NC1
Jmenovité izolační napětí Ui [V]690
připojitelný vodič tuhý / slaněný [mm2]1-4
Ovládáníovládací napětí [V]48
ovládací frevkence [Hz]50
Ostatní údaje přístroje
Rozměry šířka45
Rozměry výška78,5
Rozměry hloubka73
Hmotnost [kg]0,31

Plně funkční set krokového motoru, driveru, regulátoru otáček a napájecího zdroje se síťovým filtrem. Vše je v bezvadném stavu.
Komplet se vyznačuje plynulým chodem bez kolísání rychlosti, velmi širokým rozsahem regulace otáček a relativně vysokým výkonem.
Provoz je bez vlivu zátěže motoru na rychlost otáčení. Síla motoru roste spolu s nižšími otáčkami.
Otáčky lze regulovat plynule potenciometrem a rozsahy propojkami na desce regulátoru. Tlačítky na regulátoru lze navíc měnit směr otáčení a zastavovat chod motoru.
Datasheety jsou k dispozici. Komplet je dodáván bez napájecího síťového kabelu.
Rozsah regulace otáček: 1 - 280 RPM ( ot./min. )
Nastavitelné rozsahy regulace: 1 - 24, 3 - 150 a 50 - 280 RPM
Napájení kompletu: 230 VAC
Příkon: cca 20W
Parametry motoru:
Typ: SLO-SYN M061 ( Made in USA )
Fáze: 2 bipolární
Napětí: 7 VDC
Proud: 0,7 A
Příruba: NEMA 23
Kroutící moment: 500 mNm
Průměr osy: 6,3 mm
Délka osy: 45 mm
Délka motoru s osou: 96 mm
Pozor!
Regulátor a napájecí zdroj je určen pro zástavbu do zakrytého zařízení.
Jinak hrozí úraz elektrickým proudem nebo poškození zařízení.

Prodám naftový motor 3.0TDI 165KW V6 commonrail s DPF kód motoru BMK z vozu VW Phaeton 3D r.v. 2005 najeto 169tis km
Vhodné pro vozy:
VW Phaeton r.v. 2005 - 2007
Audi A6 r.v. 2005 - 2006
Možnost prodeje veškerých dílů z tohoto motoru:
059103011AD klikova skrin
059103603AN 059103602B vana motoru
059103063CQ 059103064CK hlava valcu s ventily, vack. hrideli a zhavici svickou
059103469AC 059103470R viko hlavy valcu
059103925BD kryt motoru
059105101AH hridel klikovy
059105323AN kotouc unasece
059115105AC cerpadlo olejove
3D0121253G chladic chladici kapaliny
3D0121207J dvojity venec ventilatoru
3D0129607DB vzduchovy filtr
059129711BQ 059129712BE trubka saci
059130755N cerpadlo vysokotlakove
059130089S 059130090S rozdelovac paliva
059130277BD jednotka vstrikovaci
059131511 chladic pro zpetne vedeni spalin
059131063D klapka regulacni
059131503H ventil zpetneho vedeni zplodin
057145100AE podtlakove cerpadlo
3D0422154K cerpadlo lopatkove
059145715F turbodmychadlo
3D0145803 3D0145804 chladic nasavaneho vzduchu
3D0254300K vyfuk.trubka s katalyzatorem
3D0254800 Filtr dieslovy casticovy
3D0820803T kompresor klimatizace
3D0614517AL jednotka ABS
059903018 alternator
3D0907401 ridici jednotka vznetov.motoru
059911024G spoustec motoru
- cena za holý motor 29.990,-Kč
- cena za kompletní motor 55.490,-Kč
Uvedená cena je bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Daňový doklad, písemná záruka samozřejmostí.

Přestavba na čtyřtakt. ODKAZY NA VIDEA V TEXTU:
- POSTUP PŘESTAVBY
- MOTOR V AKCI PŘI SEČENÍ
Motory jsou výrobcem ověřeny, přesto je součástí balení paragon pro případnou reklamaci.
PŘÍRUBA PRO USAZENÍ ČTYŘTAKTNÍHO MOTORU JE VÝRÁBĚNA NA CNC FRÉZY, PŘÍRUBA JE PŘESNÁ MÁ OSAZENÍ NA PŘEVODOVKU I LOŽISKO PRO HŘÍDEL MOTORU
!!! JE ZARUČENÁ SOUOSOST HŘÍDELE S PŘEVODOVKOU !!!
1) zákazník si motor přemontuje podle návodu cena: 8500kč + poštovné cca 450kč (po domluvě může být motor vybaven el.starterem se start. skříní +1700kč bez akumulátoru )
dodané komponenty na přestavbu
1x Motor 7,5hp s vyvedeným plynovým lankem (olej v balení)
1x příruba pro usazení čtyřtaktního motoru s ložiskem
1x redukce hřídele s klínkem
1x redukce řídítek (přizvednutí řídítek = bez zásahu do motoru, nadvařování výfuku nebo roztahovaní řídítek)
+ VŠECHNY POTŘEBNÉ ŠROUBY PRO MONTÁŽ
Postup přestavby s fotkami můžu přepošlat emailem i s návodem k obsluze motoru.
práce zákazník : demontáž původního motoru a stáhnutí náboje spojky (je zapotřebí vyrobit si stahovák popis v postupu). Prodloužení o 3cm táhlo řazení rychlosti, uchycení táhla zapínání náhonu z nádrže na řídítka.
Na vyžádání můžu poslat emailem přesný postup opravy spojky s fotkami, kde je uvedeno např. počet a postup vkládání lamel, velikost tlačné pružiny (když je přehřátá = zkrácená, spojka prokluzuje), velikost grafitového kroužku (při velkém opotřebení spojka nezabírá)
Díly na opravu mám skladem
2) cena přestavby na čtyřtakt v servisu ve Valašském Meziříčí 10 500 kč.
kliknutím na jméno se zobrazí další inzeráty.
video POSTUP PŘESTAVBY:
videa MOTOR V AKCI PŘI SEČENÍ
e-mail veretoj@
mob. +420
Město Valašské Meziříčí

Prodám použité náhradní díly z nebouraného vozidla OPEL ASTRA KOMBI typ:H 1,6 16V, 85kW, rv: 2008, barva - stříbrná metalíza. Ventilátor ,, sahara" chladiče- cena: 300 Kč, elektricky ovládané zpětné zrcátka- cena: 300 Kč/kus, přístrojová deska- cena: 400 Kč, pístek kapoty motoru- cena: 100 Kč, pístky 5tých dveří- cena: 100 Kč/kus, stěrače přední- cena: 100 Kč/kus, zrcátko zpětné vnitřní- cena: 100 Kč, víko nádrže- cena: 100 Kč, uzávěr hrdla nádrže- cena: 100 Kč, sdružený páčkový přepinač pod volant-stěrače/blinkry- cena: 400 Kč, nalévací hrdlo paliva s trubkou vedoucí do nádrže- cena: 100 Kč, zadní pružiny pérování včetně pryžových podložek- cena: 500 Kč, nádobka s aktivním uhlím- cena: 100 Kč, plastové trubky pro nasávání vzduchu do motoru- cena: 50 Kč/ kus, pryžové těsnění 5tých dveří- cena: 100 Kč, 5té dveře kompletní- cena: 700 Kč, blatník přední pravý s blinkrem- cena: 300 Kč, chladič motoru + chladič klimatizace- cena za komplet: 400 Kč, alternátor- cena: 800 Kč, výztuha předního nárazníku- cena: 200 Kč, vstřiky paliva včetně rampy vstřiků- cena za komplet: 400 Kč, škrtící klapka nasávaného vzduchu do motoru- cena: 300 Kč, tlakový ventil paliva- cena: 100 Kč, první díl výfuku od katalizátoru s lambda sondou a pružnou spojkou/vlnovcem/- cena za komplet: 200 Kč, poslední tlumič výfuku- cena: 200 Kč, kapota motoru- cena: 400 Kč, světla zadní- cena: 250 Kč/kus, střední díl výfuku s tlumičem- cena: 200 Kč, kotouče brzdové přední-NOVÉ- CENA: 250 Kč/kus, brzdiče přední + nové brzdové detičky- cena: 250 Kč/ brzdič s destičkami, zadní brzdiče-NOVÉ-včetně brzdových destiček- cena: 250 Kč/ brzdič s destičkami, originální rádio + CD přehrávač- cena: 400 Kč, ovládací panel klimatizace- cena: 200 Kč, stropní světlo interiérové přední- cena: 100 Kč, zapalovač cigaret- cena: 50 Kč, klaxon-cena: 100 Kč, sdružený ovladač otvírání oken- cena: 300 Kč, zátka nalévání oleje do motoru- cena: 50 Kč, tlaková zátka expanzní nádobky chladící kapaliny- cena: 100 Kč, prostřední díl chladičové stěny + zámek kapoty- cena: 100 Kč, zapalovací lišta svíček- cena: 400 Kč, držáky chladičů- spodní- cena: 100 Kč/kus. Při koupi více dílů bude z konečné ceny poskytnuta sleva. Kontakt. tel: , pouze osobní odběr - Holešov.

Nabídka frézky:
Masivní vrtačko-frézka pro horizontální i vertikální frézování s digitálním odměřováním.R.v.2014
Možnost práce v horizontální poloze s podpěrou a upínačem pro kotoučovou frézu
Robustní konstrukce stroje
Broušená ozubená kola, která běží v olejové lázni, zajišťují velmi klidný chod
Těžké, masivní provedení z vysoce kvalitní litiny
Všechna vedení jsou kalená a nastavitelná pomocí klínových lišt
Centrální mazání
Dostatečně velká ovládací ruční kola se stupnicí
Pracovní LED osvětlení
Snadná obsluha ovládacích prvků pro změnu otáček
Chladící zařízení
Stabilní pravoúhlá vedení v ose Y a Z
Strojní posuv stolu ve všech třech osách
Frézovací hlava
Možnost práce v horizontální poloze s podpěrou a upínačem pro kotoučovou frézu
Ovládací panel stroje
Přehledný vestavěný ovládací panel s integrovaným ukazatel polohy
Otočný kolem své osy o 360°
Výrazné snížení výrobního času
Rozměry pracovního stolu 1600 × 360 mm
Max. zatížení stolu 450 kg
T-drážky | počet 3
T-drážky | velikost drážky 14 mm
T-drážky | rozteč 95 mm
Max. vrtací výkon | ocel 30 mm
Trvalý vrtací výkon | ocel 28 mm
Max. průměr stopkové frézy 20 mm
Max. průměr nožové hlavy 100 mm
Řezání závitů | ocel M24
Kužel vřetene ISO50
Rozsah posuvu - osa X 1290 mm
Rychloposuv - osa X 1290 mm/min
Strojní posuv - osa X 22 – 420 mm/min
Výkon motoru posuvu - osa X 1100 W
Rozsah posuvu - osa Y 280 mm
Strojní posuv - osa Y 22 – 393 mm/min
Rychloposuv - osa Y 1205 mm/min
Výkon motoru posuvu - osa Y 1100 W
Rozsah posuvu - osa Z 400 mm
Rychloposuv - osa Z 513 mm/min
Strojní posuv - osa Z 10 – 168 mm/min
Výkon motoru posuvu - osa Z 1100 W
Otáčky horizontálního vřetene 58 - 1800 ot/min
Otáčky vertikálního vřetene 60 - 1750 ot/min
Počet rychlostních stupňů 12
Min. vzdálenost vřetene a stolu 90 - 400 mm
Max. vzdálenost vřetene a stolu 520 mm
Úhel otáčení frézovací hlavy 360°
Výkon motoru horizontálního vřetene 4000 W
Výkon motoru vertikálního vřetene 4000 W
Příkon motoru chladícího čerpadla 90 W
Příkon 9200 W
Elektrické připojení 400 V
Rozměry 3340 × 2460 × 1920 mm
Hmotnost 2220 kg

Dekarbonizace pro benzinové motory.
Profesionální a nejsilnější servis benzínových motorů.
Pro zvýšené nároky nejmodernějších vstřikovacích systémů zážehových motorů, které jsou vystavovány vysokému zatížení a zvýšené tvorbě karbonových úsad byl ve spolupráci s výrobci motoru vyvinut revoluční přípravek, který velmi efektivně obnovuje výkon vstřikovacího systému, odstraňuje nejhouževnatější úsady ze spalovacího prostoru, ventilů, lambda sondy a katalyzátoru.
Zaručuje zvýšenou efektivitu využití paliva, snižuje spotřebu paliva, zvyšuje výkon motoru a několikanásobně prodlužuje životnost vstřikovacího systému, lambda sondy a katalyzátoru. Preventivním použitím přípravku BG 44K® udržujete celý spalovací systém ve vynikajícím stavu, předcházíte opotřebení a drahým opravám. Absolutně bezpečné pro všechny typy zážehových motorů.
- bezkonkurenčně nejsilnější servis benzínového palivového systému
- odstraňuje karbonové úsady ze vstřikovačů paliva a ventilů
- odstraňuje karbonové úsady ze spalovacího prostoru
- čistí lamda sody a katalyzátory
- snižuje spotřebu pohonných hmot
- výrazně snižuje emise
- navrací výkon motoru
Pouze jedno balení BG 44K® každých 10 000–15 000 km na jednu palivovou nádrž. Po celou dobu ujetí 15 000 km nemusíte používat žádné další přípravky.

Specifikace motoru
Model motoru JDM490T3
Typ motoru 4 válce, horizontální uspořádání
Jmenovitý výkon motoru, h.p. (kW) 40 (29,42)
Objem motoru, cm3 2545
Typ převodu z motoru přes spojku
Přenos
Mechanický převod typu převodovky
Počet převodů (4+1)x2
Dvoukotoučová spojka
Podvozek
Posilovač řízení
Formule kola 4x4
Velikost zadního kola 11,2-24
Velikost předního kola 7,50-16
Rozchod předních kol, mm 1240, 1440
Rozchod zadních kol, mm 1200, 1360, 1400
Světlost, mm 330
Výklopný systém
Typ hydrauliky 3-bodový s hydraulickým zdvihem
Otáčky vývodového hřídele, ot/min 540/1000
Maximální nosnost sklopného mechanismu, kg 550
Rozměry
Celkové rozměry (DxŠxV), mm 3450x1550x1900
Hmotnost, kg 1550

Nabízím 2 Passaty, prodávám jen oba najednou (nebo pokud někdo zaplatí cenu za oba a odveze si jen jednoho, nemám námitek :) )
Passat č.1.s TP a platnou STK - STŘÍBRNÝ:
1.8T 110kw kod motoru AEB. na tachometru 150 000km.
Před cca 2000km dělané komplet všechny 4 kotouče + destičky, výměna olejového čerpadla (nižší tlak oleje při zahřátém motoru), výměna olejového čidla, komplet rozvodů + vodní pumpa a termostat, včetně hydr. dopínáku a gufer na vačce a klice, řetězu mezi vačkami a jeho napínáku,všech řemenů, vedení na odvětrání motoru, PCV ventil i ten druhý, kontrola a vyčištění olejového zpětného ventilu v kanálu do hlavy, několikrát olejový proplach, nyní v autě olej MOBIL 5W40, nové svíčky (1 bod iridium od bosche), nová váha vzduchu (Delphi).
Auto je plně pojízdné, ale zatím se mi ho nepodařilo doladit. Při studeném motoru "prdí" (včera jsem kamerkou zjistil že je VYSYPANÝ KATALIZÁTOR, takže asi jak běží "na sytič" rezonuje to v prázném obalu katalizátoru), při odpojení středního dílu výfuku se zdá auto živější, tzn. je možné že kusy katalizátory přicpaly tlumič. Za tepla je slyšet pocvakávání hydroštelu. Auto nemá výkon jaký bych si představoval od 1.8T i když s odpojeným tlumičem už to jelo docela pěkně. Turbo tlačí, komprese dva válce 12bar a dva válce 14bar. Lehce mizí voda (buď prosakuje příruba zezadu motoru nebo jí motor sežere. Karoserie poměrně zachovalá,jen místy začínající koroze. v minulosti bylo něco děláno s dveřmi u řidiče, levým předním blatníkem a asi kapotou, neb mají jiný odstín stříbrné.
Auto už mě nebaví, nemám na něj čas a teď ani náladu a chuť ho doladit.
Passat č.2. BEZ TP (bez dokladů) - zdroj ND, MODRÝ
1.8T 110KW kod motoru APU
Auto ze švýcarska, ve švýcarku odhlášené, doklady se nedochovali.
Najeto 350 000km , lítalo ČR-Švýcarsko.
2 roky odstavené, pravidelně startované (cca co měsíc). Pojízdné, motorově se zdá bezproblémové (trochu problém ověřit, když nemůže na silnici, ale na louce OK, poslechově OK, lambda sonda chodí). Kastle v moc pěkném stavu až na levý přední blatník,světlo a trochu nárazník (poškozeno při nehodě). Brzdy nutno rozhýbat, kotouče K.O.
Cena je za oba dva.
Prosím nabídky "koupím za 30000kč" ani neposílejte. Děkuji

Prodám naftový motor 1.9TDI 77KW PD kód motoru BSV z vozu Škoda Superb 1 sedan r.v. 2006 najeto 179tis km
Vhodné pro vozy:
Škoda Superb 1 r.v. 2006 - 2007
Možnost prodeje veškerých dílů z tohoto motoru:
038103011AN klikova skrin
06B103601AQ vana motoru
03G103351C hlava bloku valcu
038103267 hlava valce s ventily a vack. hridelem (bez cerp./trysky)
038103469AE viko hlavy valcu
038103925HC kryt motoru
038105021K hridel klikovy
038105266AM setrvacnik
038109101AH hridel vackovy
06A115105B cerpadlo olejove
3B0129607AN vzduchovy filtr
038129713BM sani
038130073BH cerpadlo/tryska
038131501BF ventil zpetneho vedeni zplodin
03G128063J jednotka ridici skrtici klapky
038131513S chladic pro zpetne vedeni spalin
038141032N lamela spojky
038141117A viko spojky uplne
038145209H cerpadlo paliva a cerpadlo podtlakove
8D0145156T cerpadlo lopatkove
028145702R turbodmychadlo
3B0145805D chladic nasavaneho vzduchu
3U0254250 katalyzator
8D0260805R kompresor klimatizace s elektromagnetickou spojkou
038903018Q Alternator
03G906016GS ridici jednotka vznetov.motoru
068911024E spoustec motoru
- cena za holý motor 11.990,-Kč
- cena za kompletní motor 21.990,-Kč
Uvedená cena je bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Daňový doklad, písemná záruka na montáž samozřejmostí.

Rozprodám díly z mého auta Ford Mondeo mk4, výbava Titanium. Manuální řazení. R.v.2008.
Díly jsou již demontované, IHNED K DISPOZICI (můžu zaslat bližší foto). Záruka 7dní na odzkoušení.
Zasílám i na dobírku, ovšem s platbou poštovného předem na účet.
INZERÁT JE PLATNÝ DO SMAZÁNÍ, PRŮBĚŽNĚ AKTUALIZUJI.
· Poloosa pravá (dlouhá) 790Kč
· Stabilizátor Anti-roll 250 Kč
· Brzdový třmen pravý/levý přední 250Kč/ks
· Ostřikovače 100 Kč
· Senzor teploty motoru 950 Kč
· Chladič vody motoru 850Kč
· Intercoller 1200Kč
· Trubka intercoller / turbo 6G916K683A 850Kč
· Hadice chladiče 100Kč/ks
· Modul ovládání airbagů 450 Kč
· Nádržka brzdové kapaliny + pumpa 450 Kč
· Tvarované hadice motoru 4x (široké) 300 Kč
· Tvarovaná plastová trubka motoru (široká) 600 Kč
· Kastlík + vzduchový filtr 500 Kč
· Klakson 200 Kč
· Kabel 6G9T 2B325 BAK 150 Kč
· Brzdová trubka 2x 100 Kč
· Kostra baterie, motoru 100Kč
· Pojistková skříň - motoru+svazenka ustřižená, palubní, kufr 450Kč/ks
o čidlo katalizátoru 450Kč
Kabina a kastle:
· Airbag boční L+P 950 Kč/ks
· Sedadlo spolujezdce přední - vyhřívané 1100Kč
· Zadní světlo levé vnější 900Kč
· Blinkr přední úzký L 200 Kč
· klakson kabinový 200 Kč
· Výztuha předního/zadního nárazníku 250Kč/ks
· Rohožky 200 Kč
· KV-Antenna modul 200Kč
· Kastlík spolujezdce 200 Kč
· Ovládací páčky pod volant 500 Kč
· Stínítka 300 Kč/ks
· Madlo stropní 2ks - 100Kč/ks
· Stropní světla 100 Kč
· Panel pro ovládání světlometů 500 Kč
PRODÁNO:
Autorádio, navigace, rámeček
Anténa/ bič
Přístrojová deska
Volant
Světlomet přední
Sahara
Tlumič
Čidlo DPF
Vlnovec
Katalyzátor
Zadní nárazník
Dveře pravé zadní/přední
Zrcátko levé
Zrcátko pravé
Spojka + setrvačník
Řídící mechanismus
Modul ohřevu sedadel
Blatník levý
Motor 7G9Q 6007 AA, označení v TP - BA7 QXBA1G 5CGBPX (Ford S-max , Ford Galaxy , Ford Kuga , Ford Focus , Ford Mondeo)
Dveře levé přední / zadní
5. dveře - víko kufru bez světel
Čelní sklo
Starter
Převodovka 7G9R 7002 YF
Nádobka posilovače řízení + servo čerpadlo 6G91-3A696-CD
Chladič klimatizace
Madlo stropní zadní levé
Poloosa levá
Nádržka ostřikovače s čerpadlem 6M21-17B613-AH
Mlhovka přední L
Roleta do kufru
Popelník
Tažné oko
DPF filtr pevných částic
Klima kompresor 6G91 19D629 KA
Brzdový třmen pravý/levý zadní
Zadní světlo levé vnitřní
Sedadlo řidiče
Klíčky
Zadní pravé světlo vnější
Řídící jednotka 7G91-12A650-UH
Trubka turba 7G916K683A
Zadní světlo 5.dveře pravé
· Mechanismus stěračů + servomotorek 7S71-17504-AB 840 Kč
Rezervace:

Prodám benzínový motor kód motoru CDA CDAA z vozu Škoda Octavia 2 facelift r.v. 2010 najeto 106tis km
Skladem máme také motor:
CDAB 1.8TSI 112KW
Možnost prodeje veškerých dílů z tohoto motoru:
06H103011AN klikova skrin
06J103603AF 06J103600T vana motoru
06H103064K hlava valcu
06J103925AS kryt motoru
06H105021G hridel klikovy
06J105266H setrvacnik
06H109021J 06H109022BA hridel vackovy
06H115105BF cerpadlo olejove
5K0121251F chladic
1K0121205AD sahara
1K0129607AG vzduchovy filtr
06J133201BD sani
06F133062Q hrdlo skrtici klapky
06H127025P cerpadlo paliva
06J133317M rozdelovac paliva
06H906036Q vstriky
06J141015H lamela + pritlacak
02A141165M lozisko vypinaci
06J145100B podtlakove cerpadlo
06J145701R turbo
1K0254510X katalyzátor
1K0820808A klimakompresor
2K0401E 2K0402LF P+L poloosa
1K1423055K rizeni
1Z1419502Q sloupek rizeni
1K0614517BJ agregat ABS s ridici jednotkou
06B903016AB Alternator
1Z0907115F ridici jednotka motoru
02Z911023G spoustec motoru
- cena za holý motor: 34.990,-Kč
- cena za kompletní motor: 44.990,-Kč
Uvedené ceny jsou bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Daňový doklad, písemná záruka je samozřejmostí.

Prodám kompletní naftový motor 2.0TDI 81KW commonrail s DPF kód motoru DFS DFSA z vozu Škoda Yeti 5L r.v. 2017 najeto 67tis km
Skladem máme také motor:
DFSB 2.0tdi 110KW CR
Vhodné pro vozy:
Škoda Yeti r.v. 2016 - 2017
Možnost prodeje veškerých dílů z tohoto motoru:
04L103011 klikova skrin
04L103603 vana motoru
04L103064L hlava valcu kompletni (bez vackoveho hridele a bez
zhavici svicky)
03L103469S viko hlavy valcu
04L103925T kryt motoru
04L105021F hridel klikovy
03L105266BT setrvacnik
04L103044K modul rozvodove hridele
04L145208K olejove cerpadlo s integrovanym podtlakovym cerpadlem
5K0121251Q chladic chladici kapaliny
1K0121205AJ dvojity venec ventilatoru
1K0129607BB vzduchovy filtr
04L129711AB Saci potr.s chlazenim vzduchu
04L131501R ventil zpetneho vedeni zplodin
04L128063AA jednotka ridici skrtici klapky
04L130755D cerpadlo vysokotlakove
04L130089G rozdelovac paliva
04L130277AC jednotka vstrikovaci
04L131512AK chladic pro zpetne vedeni spalin
1K0254309E vyfuk.trubka s katalyzatorem
04L131669C Filtr dieslovy casticovy
5Q0816803B kompresor klimatizace
1K1419502CK sloupek rizeni
1K1423055M Prevodovka rizeni
1K0614517EK agregat ABS s ridici jednotkou
03L903023K Alternator
04L907807AC NOx-senzor
04L906016HL ridici jednotka vznetov.motoru
02Z911024H spoustec motoru
- cena za holý motor 39.990,-Kč
- cena za kompletní motor 64.990,-Kč
Uvedená cena je bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Daňový doklad, písemná záruka samozřejmostí.