ozubene kola - strana 21
Počet nalezených inzerátů OZUBENE KOLA: 1000 - strana 21

Prodám lineární vedení z rozebraných robotů jedná se o vedení různých délek včetně traverz, na kterých je přišroubované. Vedení je vhodné ke stavbě vlastích strojů frézka, soustruh, portálka, formátovací pila...
Lineární vedení máme ve dvou typech:
- lineární vedení s vozíky HSR25. Každé vedení má 2 vozíky. Vedení máme v délkách:
1105mm (1ks bez vady)
1440mm (1ks povrchová koroze)
2140mm (2ks bez vady),
Dále máme vedení HRW35. Každé vedení má 2 vozíky:
770mm (1ks bez vady)
Nabízíme též ozubené hřebeny:
770*30 (1ks)
1110*30 (1ks)
K hřebenům je možno dodat i pastorky a bezvůlové převodovky.

Převodovka, ozubené kolo pohonu kardanu, kulisa řazení, vidličky řazení, čidlo neutralu. Inzerce platná do smazání.

Prodám nové nepoužité ND na traktor Bělorus jako jsou vodní čerpadlo, řetěz, pneumatiky i disky kol, velké ozubené kolo, poloosy, nohavice zadního portálu, svislé čepy, kulové čepy, díly na motor D65 - vložky válce, písty, kroužky, těsnění pod hlavu a opravárenskou sadu těsnění na motor, dopravní čerpadlo vstřik. čerpadla, vložka chladiče, termostat atd. díly do spojky jako lamely, páčky, pružinky, ložisko atd. Na hydrauliku čerpadla hydraulická, opravárenské sady na přetěsnění pístnic, rozvaděče i sady na přetěsnění. A spoustu dalších nepoužitých dílů. Tel. 00420 . Ve své odpovědi poslané na E-mail uvádějte vždy vaše telefonní číslo pro snadnější a rychlejší komunikaci

Prodám zámek EVVA DPS 31_41, ozubené kolečko, 2 klíče (jeden ztracený), bezpečnostní karta, takže lze přidělat další klíče

Prodám bezpečnostní spojku Mayr pro odpojení zátěže bez vůle. Ke spojce je ozubené kolo, držák a senzor. Spojka je funkční.

Daruji tuto dráhu. Vše je kompletní, jen autíčko už nejde tolik natáhnout, aby projelo dráhu. Je tam prasklé jedno ozubené kolečko. Je mi líto to vyhodit.

Nabízím k prodeji NOVÉ kolečka do motorku rozvodovky pro vozy BMW X3, X5, X6 s pohonem 4x4.
Tyto ozubené kolečka, které se nachází uvnitř motorku rozvodovky, jsou po čase opotřebené a vzniká problém s pohonem 4x4.
Pokud se vám rozsvítí kontrolky, 4x4 je neaktivní, může se Vám zdát, že to dělá trhavé a neplynulé pohyby, tak často bývá problém v tomto kolečku, a není potřeba hned měnit celou rozvodovku..
Mám k dispozici velice kvalitní kolečka.
Zasílám poštou, s doručením většinou do druhého dne.
Poštovné:
Dobírka: 119,-
Platba na účet: 59,-
Po dohodě zašlu i na Slovensko.
Kontakt:
Mail: repasbmw@
Tel: (pokud to neberu , zavolám, až to bude možné.)
Formulář po inzerátem.
Použitelné pro vozidla:
X3 E83 2.0d 2003- 2006 2.0i 2003-2006 2.5i 2003-2006 3.0d 2003-2006 3.0i 2003-2006 X3 E83 LCI 1.8d 2009-2010 2.0d 2006-2010 2.0i 2006-2010 2.5si 2006-2010 3.0d 2006-2010 3.0i 2006-2010 3.0sd 2006-2010 3.0si 2006-2010 X5 E53 3.0d 2003-2006 3.0i 2003 (Oct onwards) -2006 4.4i 2003-2006 4.8is 2003 (Nov onwards) -2006 BMW X5 E70 3.0d 2006-2010 3.0sd 2007-2010 3.0si 2006-2010 3.5d 2008-2010 4.8i 2006-2010 X5 M 2008-2013 BMW X5 E70 LCI 35dX 2009-2013 BMW X6 E71 30dX 2007-2010 35dX 2005-2010 35iX 2007-2010 40dX some models
X6 M 2008-2014 X6 Hybrid 2009-2011
Čísla OEM:
27107566296 27107568267 ATC 400 ATC 500 ATC 700 27107566296GR, 7-10-7-566-296GR, 27 10 7 566 296GR, 27107566296GR, 27-10-7-566-296, 27 10 7 566 296 , 27107566296, BOSCH 013000850, 8473227771, 8427771, 09-3509-010, 9 3509 010, 093509010, 2710 7528559-01.

Nabízím nepoužité originální kolo převodovky na Jawa ČZ. Mám více kusů. Původní ČSR výroba, pouze rozbalené a očištěné od konzervačního oleje. Pravděpodobně na Jawa ČZ malá kývačka 355 356 354 353 450 455 453 prase 501 502 a podobné. Katalogové označení dílu nejspíše: 355-22-042. Vnitřní průměr je 20 mm, počet zubů 18.
Při odběru více kusů SLEVA.
Osobní předání možné na trase JH Praha.

nastavení, výměna pro zážehové a vznětové motory od roku 1974 do roku 2006 vše v digitální podobě /CD/
Cena 600 kč za všechny tři CD, nebo jednotlivě 200 kč/ks
Zaslání možné /zásilkovna/, při platbě předem +69 kč, při dobírce +120 kč

Prodám nové, nepoužité 19z kolo převodovky.Poctivá totalitní výroba, žádná Čína z bláta.
Rozměry viz foto..

Na S 28 redukční pouzdro na kleštiny. Prodám
nejraději vyměním za ozubené kolo do převodovky
a doplatím .Jedná se o ozub kolo na foto. Jde
o 32zubů modul 2 shodné s s 32 . Kat.čísla
S 32 358 11 12050 nejlépe na tel.990998 diky

Mulčovač je vhodný pro sekání trávy a větví do průměru kmínku 10 cm. Výbava mulčovače: Patentovaná kladiva s dvojitou řeznou hranou, Adaptivní geometrie - různá nastavení pro různé podmínky (nízká, vysoká tráva, kukuřice, řepka, větve), Připojení na traktor Cat.2 - Cat.3, Převodovka v olejové lázni s volnoběhem, Ozubené řemeny, Dvojitá oscilující válečková ložiska, Elektronicky vyvážený rotor, Průměr rotoru 194 mm, Válec s nastavitelnou výškou, Průměr válce 194 mm, Řezná rychlost 52 m / s, dvojitá skořepina HARDOX, Protiostří, kardan, technické osvědčení, opěrné plazy, mechanicky posuv

Prodám komplet řetězovou sadu D.I.D X-Ring ZVM-X 525 GOLD (114 článků) + (rozeta SUNSTAR 525-45 zubů) + (ozubené kolečko 525-16 zubů). Původně koupené pro Yamahu YZF-R6 z roku 2011. Moto jsem již prodal a sada mi zůstala. Vše je v původním obalu a nerozbalené.

Prodám setrvák + ozubené kolo, vzduchový filtr+ potrubí,spojovací tyč řízení. Vše použité, viz foto. Cena setrváku je 3000 kč,vzduchový filtr 1200 kč,spojovačka 700 kč. Možná dohoda. Jen osobní odběr.

Prodám na Husqvarna 610 / 410 náhradní díly
Hlava 610 starterova - 3000,- Kč
Zadní centrální tlumič - 1500,- Kč
Zadní unašeč+rozeta+gumy - 1000,- Kč
Kolo startéru - 500,- Kč
Ozubené kolo nakopáváni - 500,- Kč
Boční stojan - 500,- Kč
Hadice - 600,- Kč
Zadní hřídel 24mm - 600,- Kč
Zadní hřídel 20 mm - 400,- Kč

Yamaha XJ 600 - Diversion - 2.8. - 09:38
Nabízím k prodeji tyto věci z této motorky:
přední kolo, zadní kyvnou vidlici, osy kol, klakson, plynovou rukojeť, cívku 2-3, držák zadní rozety, boční stojan, zadní + přední světlo, držáky motoru, přední + zadní brzdy - celé, zadní brzdový kotouč, zadní blatník, skoro celá elektroinstalace vč. relátek, spínač bočního stojanu, přístrojová deska - tachometr, otáčkoměr, držák stupačky pravé s brzdovým pedálem, kryt řetězu, rám bez štítku, motor...
Tyto věci už nemám:
přední brzdový kotouč,spojková páčka+lanko, brýle spodní a horní, přední pneu, kabely co vedou k budíkům (včetně žárovek), madla spolujezdce, přední blatník, lanko náhonu tachometru, kapotáž přední, řetězová sada lešení budíků, př. plexi, plast k plexi, zadní plasty (kapotáž), palivový kohout, spínací skříňka, výfukové svody, 4 x blinkr, řídítka, přední a zadní stupačky, řadička, držák levé stupačky, levé víko motoru,CDI, zadní kolo, výfuky - koncovky, odrazky, startér, zadní pneu, brzdová páčka, blinkry, centrální tlumič, padáky, pravý ovladač na řídítkách - startovaní - chcípání, nádržka brzdové kapaliny-zadní, airbox, palivové čerpadlo, karburátory, nádrž, spojkový koš-vnitřní i vnější, sedadlo, přední vidlice, třmen př.brzdy s pumpou a hadicí, zadní kyvná vidlice, spínač světla zadní brzdy, přední kolo, rám, víčko nádrže s klíčkem.
Z motoru vyjmut spojkový koš, čufl k vymezovaní spojky, ozubené kolečko ke spojkovému koši.

Nová stolní vrtačka na kov Z7016 Vario, 46kg
Tuhá konstrukce stroje.Naklápěcí stůl umožňuje širokou škálu zpracování. Zařízení je vybaveno elektronickým indikátorem rychlosti a indikátorem hloubky vrtání. Součástí je svěrák.
Sklopný stůl -45 ° až + 45 °
Pevná konstrukce stroje
Stůl s výškovým nastavením pomocí ozubené tyče
Tříramenná páka
Indikátor hloubky vrtání
Elektronický ukazatel otáček
Laserové ukazovátko
Osvětlení pracovního pole
Technické parametry:
MAXIMÁLNÍ PRŮMĚR VRTÁNÍ 16 mm
ROZSAH OTÁČEK 350-2400 ot./min
NAPÁJENÍ 230V
KUŽEL MK2
MAXIMÁLNÍ ZDVIH PŘEDSTAVCE 90 mm
VZDÁLENOST STŘEDU OD SLOUPCE 150 mm
VZDÁLENOST OD KŘÍŽE K ZÁKLADNĚ 430 mm
ROZSAH NASTAVENÍ VÝŠKY STOLU NA SLOUPKU 335 mm
PRŮMĚR SLOUPCE 60 mm
ROZMĚRY STOLU 240 x 240 mm
VÝKON MOTORU S1/S6 500/700W
VÝŠKA 910 mm
VÁHA 46 kg
cena bez DPH: 8.950Kč
cena s DPH: 10.829Kč
záruka, faktura, DPH

Prodám Škoda Favorit 135 LS, vyroben v roce 1990 (výroba Československo). Nájezd kilometrů pouze 16 873 km na benzínovém motoru 1.3 s karburátorem. Jsem druhým majitelem a při přepisu na sebe jsem platil EKO poplatek 10 000,- Kč. Favorit jsem koupil od majitelky ve věku 82 let (2 roky zpět), která měla vůz odstavený v garáži po úmrtí manžela téměř 20 let (k vozidlu znám příběh, důvod nízkého nájezdu a podobně). Na fotografiích tedy vypadá lak téměř matný, realitou však je, že auto nebylo umyto právě téměř 20 let, kdy stálo v garáži. Od mé koupě taktéž skladováno v suché garáži a bohužel stále neumyto, zaprášeno. :)
Vše je v originálním, původním stavu. Upravoval jsem pouze přední světla – rozebrané, nalakovaný vnitřek do černé barvy, nové skla světel. Po dohodě mám také zadní světla z verze Silverline (s bílým blinkrem).
Po koupi v roce 2021 prošel motor a karburátor kompletní regenerací – rozebráno, vyčištěno, přetěsněno. Vyměnily se veškeré těsnění, přetěsněná vana, ventilové víko, karburátor byl kompletně seskládaný z nových dílů, nové hadičky, kabely, svíčky, baterie, vyčištěné brzdy, seřízený karburátor. Zkrátka vše, aby auto bylo provozuschopné po dlouholeté odstávce. Následně nová STK (končí 09/2023). Převodovka a spojka v super stavu, celkově pohodlný podvozek, nikde nic nebouchá a podobně.
Krásný stav interiéru bez jakéhokoliv poškození, sedačky a vše jsou jako nové. Podvozek a bolestivé místa zcela bez koroze. Jediný díl s korozí, je naštěstí vyměnitelný – levý a přední blatníky, ale mám a přidám úplně nové, nikdy nelakované, původní blatníky, tudíž po nalakování výměna kus za kus. Souběžně by do TOP stavu pomohlo vyleštění laku při lakování. Na autě samozřejmě jsou nějaké kosmetické vady, přece jen to má 33 let. :) V interiéru jsou maličkosti k dořešení – opravoval jsem ozubené kolečka budíků a měnil žárovky podsvícení, je potřeba nasadit ručičku rychloměru (buďto zkalibrovat a nebo nacvaknout za jízdy), následně složit zpět plexi sklo a okolní plasty – vše mám. Sklíčka zpětných zrcátek jsou v horším stavu, ale mám úplně nové, originální a přidám k autu. Přikupoval jsem originální zadní křídlo, taky můžu nechat k autu.
Prodávám z důvodu nedostatku času, mám více aut. S Favoritem jsem za 2 roky najel maximálně 100 km. Fáčko má platné doklady, STK, pojištění a je možné s ním odjet klidně i po ose.
Ideálně bych si cenu představoval 60 000,- Kč, ale jsem ochotný se o ceně bavit a dohodnout se. Na prodej nespěchám, ale s blížící se sezónou si jej někdo může užít, zatímco mě by další rok stálo v garáži. Potenciál růstu ceny však má, proto jsem jej také koupil. První ročníky výroby, karburátor, výroba Československo.
Prosím o doplňující otázky přes SMS/email a telefonicky bychom řešili domluvu setkání a podobně. Díky za pochopení.