páčka plynu - strana 16
Počet nalezených inzerátů PÁČKA PLYNU: 1000 - strana 16

Set pro přestavbu obsahuje motor German 17 HP, příruba mezi motorem German a převodovkou PF 62, hřídel k osazení spojky (šást spojky není součástí balení - pasuje z původního motoru), vyvedena páčka plynu k upevnění na kleč.
Tento SET je s elektrostartem.
Možnosť poslať na dobirku

Dobrý den.
Prodávám Peugeot 406 1.8i LPG r.v.1996. Vozidlo je bez STK, bylo vyměněno mnoho dílů v podvozku (komplet včetně lakování dílů), dáváno nové těsnění pod hlavou, srovnání a broušení hlavy, nové hydroštely, nový rozvodový řemen kladky a pumpa, oleje a filtry. Couvací senzory s displejem, tažné zařízení.
Vady:
ukapává olej nahoře na hlavě (mezi víkem a hlavou - gasket - silikon na motor - za 300,- a trocha práce). Bylo špatně dotažené ložisko předního kola, po chvilce začalo hučet kolo, je prohlá haubna (srážka se srnou), kufr - prasklý lak, prahy a lemy zadních kol zrezlé. Nedoplněné plasty (2x) v interiéru (montáž d.o.) a nejde LPG (reduktor mám). Mlhovky nejdou (byla namontována špatná páčka pod volantem, sehanl jsem s m.s.).
K vozu dodávám:
nové prahy (oba), lemy (oba), haubnu (černá), kufr (stejné barvy), komplet stejné LPG i s náhradní nádrží (plnou plynu, lze přečerpat do vlastní kdekoliv u LPG servisu), spousty původních dílů z podvozku, letní a zimní elektrony nejspíše bez pneu. Motorové díly (různé), spousty dílů karoserie, náhradní dveře stejné barvy, výfuk (2x).
Jezdilo na LPG cca kolem 1,30 kč/km, nádrž na 460 km.
cena je 30 000,- eko bylo uhrazeno. Najeto 170000 km.
Dojezdová rezerva.
Původní cena 30000.-
Sleva 15000.-
DOHODA MOŽNÁ, RYCHLÉ JEDNÁNÍ DALŠÍ MOŽNÁ SLEVA

Prodám Peugeot 206 1,4i 55Kw r.v2003 159 XXXKm třídveřový. TK ještě přes rok. Vozidlo vlastním třetí rok investoval jsem do oprav 25000,- na všechno faktury, ale ještě má dost much, již to nechci řešit, koupil jsem si nové. Rez minimální. Auto je v provozu. Motoricky dobré. Dobré do města a na okresky.
Spotřeba, na delší trasy se se mi úsporně podařilo najet 750Km na nádrž 40l. t.j. cca 5,5L/100Km. Obvykle však po městě se studeným motorem 600Km.
Některé z provedených oprav: Kompletní výfuk včetně katalizátoru, rozvody včetně vodní pumpy, nástřik spodku, přepínací páčka světel/blinkrů, těsnění pod hlavou, chladič, termostat, 2x zimní pneu, ...
Dvě sady kol na plecháčích,
zimní: dvě pneu najeto cca 2000Km zbývající starší dvě ještě nádherný vzorek.
letní: krásný vzorek, avšak špatný rozměr pneumatik, na technickou s tím jít nelze, jinak to ničemu nevadí.
Závady:
- Zadní náprava (jedna strana) podle sdělení mechanika se s tím prý ještě najede 15000Km, počáteční fáze, prošlo TK. Oprava formou výměny stojí: repasovaná náprava 5500,- + 2xkurýr doručení + práce cca 1500,-??
- chybový kód P1110, zřejmě souvisí s tím, že občas při rozjedu se studeným motorem při zmáčknutí plynu je místo akcelerace díra
- občas při studeném motoru horší zařazení jedničky a zpátečky
Tyto závady se projevují zvláště za mrazu:
- žlutá kontrolka ABS se rozsvítí a zase zhasne, jednotka ABS je v pořádku byla v servisu na kontrole
- žlutá kontrolka airbabu se rozsvítí a obvykle i zhasne
- nejde otevřít kufr, zamrzne klika
Střešní nosič, poklice kol, autorádio s USB, koberečky textilní + gumové, zamykání na D.O., bez klimatizace, jeden klíč

Prodám díly z nebourané motorky
benz čerpadlo 1500,-ks
Hlava,oba př. třmeny,podsedlový rám 2000,-
Kolo zadní 2000,-
Spojka+koš, svody+přívěra,el. pavouk 1500,-
ol.chladič,víko spojky,řetězová sada, 1000,- ks
centrál ,ol.vana, 800,- ks
přední stupačka,startér,řadička-600 za ks.
Indukčky,stojan,lanovody plynu,páčka spojky,unašeč rozety,z. světlo,start relé-400,- za kus.
kyvka,airbox,osy kol,přepínače,zadní brzda 500,-ks
zadní stupačky,čidla motoru,z.kotouč 400,-ks
mám i díly 954-shodná převodovka,spojka,kola..
Detailní fota emailem,i dobírkou,i slovensko

Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C)
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 27,3Nm/48V
Výkon: 1000W/48V*
Napětí: 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
* Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu.
Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši.
Specifikace:
zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku
Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý.
Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru
Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21)
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - NE (nutno objednat samostatně)
Ovladač plynu - NE, za příplatek lze vybrat páčkový nebo otočný
LCD displej dle výběru - C961, 965, 850C
Pedal Assist System - ANO s magnetickým kotoučkem
Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory
Sada náhradních konektorů
Maximální rychlos - až 45 Km/h
Počet otáček: max. 390 rpm
Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd.
Hmotnost kola: 7,3 Kg
Hmotnost balení: 11,5 Kg
Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích*
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky

Vibrační deska NTC VDR26 je univerzálním strojem pro hutnění hlavně zemin a stěrku, kde dokáže zhutnit až 20 cm nasypaného materiálů. Stroj disponuje robustní konstrukcí, ochranným rámem a odtlumením rukojeti proti vibracím. Páčka plynu zabudovaná do ramene ovládání zaručuje plynulé nastavení rychlosti pojezdu. Tento stroj svojí váhou je vhodný pro hutnění zámkové dlažby v případě použití podložky pod vibrační desku (v případě zájmu je možné zakoupit tlumící podložku pod vibrační desku pro hutnění zámkové dlažby).
Profesionální použitý stroj za skvělou cenu
Pravidelný servis autorizovaného střediska
Plná dílenská podpora, budoucí servis zaručen
Připraven do akce po předprodejní prohlídce
Cena je uvedena bez DPH

Prodám díly z nebourané motorky r. 03/110 kW
Blok motoru/funkční/video/netlakuje-žere olej- 4000,-
Spojka+koš,lišta vstřiků 2500,-
oba př. třmeny,cdi,kolo zadní 2000,-ks
nádrž,chladič+sahara 1800,-
svody+přívěra,rot. altíku+volnoběžka 2000,-
el. pavouk,benz.čerpadlo,servo přívěry 1500,-
ol.chladič,víko spojky,řetězová sada,reg.dobíjení, 1000,- ks
centrál ,ol.vana,brzdová pumpa,víko altíku,snímač hiss 800,- ks
P stupačka,startér,řadička,zrcátko levé,plexi-600 za ks.
Indukčky,stojan,lanovody plynu,páčka spojky,unašeč rozety,start relé-400,- za kus.
kyvka,airbox,osy kol,zadní brzda 500,-ks
zadní stupačky,čidla motoru,z.kotouč 400,-ks
Detailní fota emailem,i dobírkou,i slovensko

Tachometr 839 Kč.
Páčka klíče přední brzdy pio550 chrom 238 Kč zinek 196 Kč
Obyč zinek 136 Kč.
SPZ na zadní blatník malá sleva na horší povrchovou úpravu ze145 na 115 Kč.
Vnitřní tyč kluzák přední vidlice pionýr 545 Kč.bez záchytu reakce.
Gumová průchodka kabelů u brýlí pionýr.55 Kč.
Trn dorazu sedla pionýr.42 Kč.
Sada lanek pio. 555(4ks.) 440 Kč.
Gumová návlečka placatá 78 Kč.ks.
Kohoutek nádrže 273 Kč.
Návlečka plynu pravá 65 Kč.
Návlečka řidítek levá soudečková 85. Kč ks.

Dobrý den, nabízím k prodeji náš Volkswagen T4 long s motorem 2,4 D o výkonu 57 kw. Rok výroby je 1992 a aktuálně má najeto 349 000 km, suché a bez koroze. Autem stále jezdíme a využíváme ho, takže kilometry se mohou ještě měnit. Automobil je obytný a je určen pro 4 osoby na jízdu i spaní. Přetavba byla provedená od novoty v Německu od firmy Schremp a Lahm (přestavba v hodnotě 46 000 DM v roce 1992. Je vybaven kompletním vybavením pro kempování a to jak v kempu, tak i na divoko. Díky vysoké střeše je v autě 209 cm výška, takže se všude komfortně bez krčení dostanou i vysocí lidé. Automobil je po mých úpravách nezávislý(Solární panel 195 Wp, trakční palubní baterie 85 Ah, cyrix) Co se týče vybavení vestavby, tak má 2 plotýnkový vařič na propan, umyvadlo se sprchovou baterií, která lze vytáhnout ven jako sprcha, nádrží na čerstvou vodu o objemu 50 litrů, pod autem je nádrž na šedou vodu o stejném objemu, je vybaven nezávislým horkovzdušným topením Truma o výkonu cca 1,9Kw, topení má termostat i časovač (lze topit i za jízdy), v autě je 8 měšíců nová kompresorová vestavěná lednice Witfrigo o objemu 42 litrů i s malým mrazáčkem, v autě je osazený kvalitní audio systém se čtyřmi komponentními reproduktory a 4 kanálovým zesilovačem. Letos v zimě proběhla obnova solárního systému a na autě je 195 Wp panel s MPTT regulátorem Epever. Automobil má 3 dvojstěnné okna dometik s roletkami proti světlu i moskytiérou. Interiér je kompletně osvětlen led pásky, které jsou vkusně zakomponované do interiéru Z venku je vůz vybaven markýzou Omnistor. K auto při rozumném jednání přidám držák na tři kola Fiamma Carry bajk a thermo clony na 4 okna. Celá vnitřní vestavba je 2 roky po renovaci, nově čalouněná zadní lavice pro 2 na spaní i na cestu s bederním pásem. Nábytek je vyrobený ze smrku a borovice, je ošetřený voskoolejem. V autě je detektor CO2. Nábytek je pevný a přitom velmi lehký, žádný papundekl, nikde nic nevrže a vše funguje na 100%.
Co se týče auta, tak za poslední roky bylo oservisováno hodně věcí. Zde výčet větších oprav a údržby:
2017 - kompletně rozvody motoru včetně v. pumpy
2018 Nové palivové čerpadlo Bosch, nový alternátor, nová páčka blinkrů, nové pružiny a tlumiče s baňkou Sachs Hevy Duty, kompletně celý nový výfuk originálně VW
2020 - Revize plynu, elektriky, nová trakční gelová baterie Exide 85 Ah, izolace K-flexem + tlumení a odhlučnění.
2021 GO přední nápravy, čepy, tyčky řízení, homokinetické klouby a poloosy, silentbloky ramen. Dekarbonizace motoru, oprava přístrojové desky.
Autem jsme projeli celou ČR, Polsko, Itálii, celý Balkán a nikdy nás nenechalo ve štychu.
Při rozumném tempu je auto velmi úsporné, dlouhodobě jezdíme za 7,5 litru/100 km.
Auto je aktuálně úplně bez investic. Měli jsme v úmyslu si auto nechat, ale kvůli rozrůstající se rodině potřebujeme větší auto.
K autu přidávám velký A4 šanon s kompletní dokumentací a se spoustami faktur, kde je vše i vyplněná serviska do posledního km

Prodám pěkné, původní díly na Jawa speciál, Villiers a Robot.
Krk rámu *10203* 8000kc
Stojan PRODANÝ
Držák baterie 4000kc kus
Přední světlo robot 4500kc
Parabola 1500kc
Sklo 1500kc
Patice 1000kc kus
Držáky předního světla 2000kc
Rámeček předního světla 600kc
Přepínač do předního světla 2500kc
Řazení na nádrž 5000kc
Šerifská hvězda PRODANÉ
Páka zadní brzdy replika PRODANÁ, origo 1500kc, origo 3500kc
Pružiny sedla 3ks PRODANÉ
Osa stupaček PRODANÁ
Páčka řídítka PRODANÁ
Matka výfuku 800kc
Část plynu 1200kc, 700kc
Ložisko 400kc
Držák stupačky 400kc
Palivový ventil 2000kc
Štítek 250tka 6500kc
Držák krytu spojky PRODANÝ
Stav viz foto. Na renovaci. Bez záruky.

Prodám veškeré díly ze SUZUKI RG80 NC11A (1992). Motorka je kompletně rozebraná a část je jí už prodaná, takže cenu za celek prosím nenabízejte, doklady nejsou. Ceny dílů dohodou.
Například tyto díly:
Chladič
Mřížka chladiče
Airbox 18891-46A00
Příruba sání 13881-46A00
Expanzka/nádobka chladiče
Boční stojan, stojánek policajt
Osa zadní kyvné vidlice RG80
Zadní světlo RG80 35710-44
Přední reflektor RG80 35/35W STANLEY 001-2411
Podsedlový džák zadního světla a blinkrů
Zadní tlumič centrál 6G80 – 280mm
Lešeníčko RG80
Řadička s přepákováním RG80
Nádobka OILmaster RG80 44611-36A00
Čidlo 2P1D36
Regulátor dobíjení RG80
Zadní stupačky RG80
Táhlo zadní brzdy 450mm
Přední stupačky, včetně držáků RG80
Páka zadní brzdy RG80
Rychlopal s pravým ovladačem RG80 a oběma gripy
Osa zadního kola RG80
Levý ovladač na řídítka SUZUKI RG80
Lanko otáčkoměru RG80
Páčka spojky RG80
Klakson RG80
Závažíčka do řídítek
Sada zámků SUZUKI RG80
Zámek krku řízení
Západka/zámek sedadla RG80 122-0X1D
Gumový chránič kyvné vidlice, slider
Krytky šroubu kyvné vidlice do rámu RG80
Gumové slientbloky nádrže
Řídítka RG80
Kompletní zadní kolo 18 RG80
Zadní kyvná vidlice, kyvka RG80
Zadní blatník včetně držáku SPZ, držáku baterie a zástěrky
Přední kapotáž RG80
Zadní kapotáž
Odrazka včetně držáku 35977-36A00
Spodní kapotáž (klín) RG80
Přední plexi, větrný štítek SUZUKI-43A
Kryt řetezu RG80
Podsedlová kapotáž pravá 47111-36A00
Podsedlová kapotáž levá 41-36A00
Kapotáž levá 94441-36A0
Kapotáž pravá 94431-36A0
Nádrž RG80
Blinkry SUZUKI 35800-31A (50R-004121)
Zrcátka RG80 levé v pořádku, pravé, jen nožička
Sedadlo RG80 36A00 10
Lanko plynu+oilmaster RG80
Lanko spojky RG80
Výfuk RG80 originální
Sada šroubů upevnění motoru
Relé blinkrů 11F24

Prodám na MULTICAR 22 páčku táhla akcelerátoru /plynu/ motoru, továrně nová, nikdy nepoužitá, originál DDR. Možnost zaslat na dobírku /cena za 1ks + poštovné/.

díly ze tří kawasaki ZX 9 R r 99-106 kw
Motor holý(ZX 900CE)bez pořevodovky 5000,-/i po částech hlava 2500,-kartery+klika 3000,vidlice pr. 46 mm 4000,- obě
spojka +koš 2500,-
svody 1500,-
kotouče r. 99 pr. 297/4-4,7 mm 2500-4000,- oba
třmeny 2000,-oba,
cdi,el.pavouk,
alternátor ,vodní pumpa,brýle, př. kolo 1500- ks
Kolo zadní,víčko altíku- 1000ks
sada zámků 1000,-
ol.chladič,víko spojky,volnoběžka 1000,- ks
centrál 800,- ks
Startér,podsedlový rám(uřízlý r.99),-700 za ks
řídítka ,reg.dobíjení ,benz. kohout, 600,-ks
Přepínače,řadička,sedlo,zadní světlo/ i verze s integrovanými led blinkry/500,- ks
řetězová sada 41/ 16 / mám i 46- zubů 530 -1000,-
zadní madlo 250,-obě
Indukčky,stojany,osy kol,lanovody plynu,páčka spojky,unašeč rozety,zadní stupačky,krytka řetěz.kolečka,sahara,z.kotouč,z.třmen-po-300,- za kus.
mám i polovinu převodovky..
více emailem, i slovensko/i dobírka.

Dily Suzuki Grand Vitara
Prodám náhradní díly na Suzuki Grand Vitara - XL7 2 .7 V6 benzin, dily sedi i na jina vitary 2.0 td hdi atd..
Do dohode prodej veškerých dilu iz druheho inzerátu na Grand Vitaru za 4000,- nebo dohoda.
Budu rád když se toho někdo ujme
Jednotka ECU - 054JJ HA, 33920 - 54JJ = 500,-
Spínací skrinka, s klicem, dalkovym a imobilizerem = 500,-
Airbag spolujezdce + jednotka = 300,-
Jednotka ABS - 300,-
Víčko nádrže neurezle - 250,-
Palivové čerpadlo benzinove - 300,-
Jednotka plynu 616283001 - 200,-
Ovladani mlhovek, světel, vyhrev zrcatek - 150,-
Drevo dekor k radici pace, radiu, listy palubky - 200,-
Display hodin, teploty spinani varovek - 150,-
Ovládání topeni - 500,-
Ventilator topeni - 250,-
Páčka tempomat - 150,-
Podvolantove páčky blinkru steracu set - 300,-
Budiky - 300,-
Lanko kapoty - 200,-
Řídící jednotka 38880 - 54J4 - 500,-
Předání Rožnov pod Radhoštěm nebo zaslání zásilkovnou.

prodám na Mercedes Benz 190
kličky stahování oken kus za 150 kč,(černé mám 2 kusy, béžová je jen jedna)
popelník do přístrojovky včetně zapalovače za 250 kč,
popelník do dveří 200 kč,
ovládací spínač pravého zrcátka 100 kč,
pedál plynu plast i guma + guma na brzdu za 300kč,
3x hvězda do středu poklic 300 kč,
zpětné vnitřní zrcátko 450 kč,
kličky otevírání dveří 4 ks 300 kč/ks, výstražný trojúhelník včetně plast.zámku 700 kč,
rozdělovač se silikonovými kabely 700 kč, cívka rozdělovače 300 kč,
černá lišta víka kufru 250 kč,
víčko chladiče 150 kč,
lampička osvětlení schránky spolujezdce 200 kč,
vnitřní páčka otvírání haubny motoru 250 kč, zámek otvírání haubny motoru 300 kč,
1x pumpa centrálu 200 kč,
nový palivový filtr champion 750 kč,
nové středové pokličky do elektronů průměr 7.5 cm, 4 kusy za 800 kč(p.c. 1370kč),
použitou ale velice hezkou mřížkou-gril chladiče na W201 za 800 kč
kontakt prosím nejprve na mail, tel.č. neúplné jako ochrana proti internetovým podvodníkům-phishingu děkuji

Ruční motorová plovoucí vibrační jednotka RIPPER s lištou délky 2m a benzinovým 4-taktním motorem s výkonem 2 koňské síly (2HP) = 1,4 kW.
Vhodná pro finální konečnou úpravu betonových povrchů bezprostředně po vylití.
Použitím vibrační lišty dochází k potřebnému zhutnění betonu a vytlačení nežádoucích vzduchových bublin.
Dá se použít ik roztírání a zhutňování pískových a štěrkových povrchů.
Nastavitelná úroveň vibrací - závisí na nastavení plynu pomocí páky.
Speciálně navržený stojan usnadňuje práci se zařízením a umožňuje nastavit zařízení do pohodlné polohy.
Nastavitelné rukojeti, abyste si mohli přístroj přizpůsobit svým potřebám.
Lišta je vyrobena ze slitiny hliníku.
Profil lišty ve tvaru písmene L, odolný vůči otěru a ohnutí.
Délka lišty: 2 m, výška 12,5 cm.
Technické údaje:
4 taktní vzduchem chlazený motor RIPPER o výkonu 2HP = 1,4 kW.
Ruční manuální startování.
Točivý moment: 1,1 Nm
Volnoběžné otáčky motoru: 3300 ot./min.
Maximální otáčky motoru: 7000 ot./min.
Počet válců: 1
Hladina vibrací stroje: 12000 ot./min.
Objem palivové nádrže: 630 ml
Objem olejové náplně: 100 ml
Typ: S35
Hladina hluku: 108 dB (A)
Maznička pro MAZÁNÍ VIBRAČNÍHO MECHANISMU.
Váha: 23 kg – motorová jednotka + cca 5 kg hliníková lišta.
Regulovatelné rukojeti s vypínačem a táhlem plynu pro regulaci hladiny vibrací.
Obsluha jednou osobou.
Uchycení lišty za pomoci 4 amortizátorů zabraňuje přenášení vibrací na obsluhu zařízení.
Nová s dokladem.
Baleno ve 2 krabicích (motorová jednotka + 2m lišta).
Uvedená cena je konečná včetně poštovního.
Zasíláme na dobírku kurýrem.
Platí se mu v Kč nebo kartou.
.

Mini pitbike 110ccm s regulací dorazu plynu a možností přídavných koleček- pro děti od 4 let.
Technické parametry
Motor 110cc, jednoválec, čtyřtaktní
Výkon motoru 5 kW -regulace plynu
Maximální rychlost Až 40 km/h
Chlazení Vzduchem
Řazení Automatické - 1 rychlost
Zapalování Elektrické CDI
Startování Elektrické
Rám Trubkový, vysokopevnostní ocel
Přední ráfek 10“
Zadní ráfek 10“
Přední pneu 2.50-10
Zadní pneu 2.50-10
Přední odpružení 2x Olejový tlumič (upside-down)
Zadní odpružení Centrální tlumič (nastavitelná tuhost)
Přední brzdy 1x Kotoučová - hydraulická
Zadní brzdy 1x Kotoučová - hydraulická
Objem nádrže 1,5 l
Palivo Natural 95 (nedoporučujeme žádná prémiová paliva a aditiva)
Hmotnost 39 kg
Doporučené dlouhodobé zatížení 53 kg
Doporučené krátkodobé zatížení 60 kg
Rozměry
Délka 140 cm
Šířka 40 cm
Šířka řidítek 63 cm
Výška sedla od země 56 cm
Výška stupaček od země 20 cm
Výška řidítek od země 76 cm
Moznost dokoupeni originál přídavných koleček za 895,- Kč.

Nabízíme k pronájmu prostory zavedené restaurace TUKAN London Pub o rozloze 160 m2 v 1. PP domu Masarykova v Brně. Restaurace byla vybudována v roce 2003, zhruba před rokem prošla opět rekonstrukcí. V rámci této rekonstrukce byl mimo jiné instalován nový topný a klimatizační systém na bázi tepelných čerpadel, což vedlo k 50 % úspory elektrické energie. Po celou dobu nájmu byl prostor vždy užíván jedním nájemcem jako restaurace. Výhodou je tedy zaběhnutý provoz s vytvořenou klientelou. Prostory jsou v současné době pro veřejnost uzavřeny a připraveny k předání a pokračování v provozu novým nájemcem. Vybavení interiéru včetně kuchyně je ve vlastnictví nájemce a je možné tento movitý majetek odkoupit od stávajícího nájemce. Nabízíme k pronájmu prostory zavedené restaurace TUKAN London Pub o rozloze 160 m2 v 1. PP domu Masarykova v Brně. Restaurace byla vybudována v roce 2003, zhruba před rokem prošla opět rekonstrukcí. V rámci této rekonstrukce byl mimo jiné instalován nový topný a klimatizační systém na bázi tepelných čerpadel, což vedlo k 50 % úspory elektrické energie. Po celou dobu nájmu byl prostor vždy užíván jedním nájemcem jako restaurace. Výhodou je tedy zaběhnutý provoz s vytvořenou klientelou. Prostory jsou v současné době pro veřejnost uzavřeny a připraveny k předání a pokračování v provozu novým nájemcem. Vybavení interiéru včetně kuchyně je ve vlastnictví nájemce a je možné tento movitý majetek odkoupit od stávajícího nájemce. Soupis inventáře je dispozici na vyžádání.
Výhodou prostoru je umístění v centru města a v blízkosti nádraží.
Prostory jsou volné ihned.
Pro více informací nebo sjednání prohlídky je Vám k dispozici makléřka.
PENB nebyl dodán, uvádíme tedy G.
Cena:
- měsíční nájemné 61.242,- Kč + DPH, eventuálně 66.000,- Kč v případě neplátce DPH
- měsíční zálohy za služby a energie 16.000,- Kč + DPH, včetně elektrické energie (mimo jiné k chlazení a vytápění) a vodného a stočného ¨
- dodávky plynu k vaření - nájemce si uzavírá smlouvu s dodavatelem plynu
- jistota – 2 x měsíční nájemné včetně záloh na energie
- provize za služby Realitního zprostředkovatele

Chladová terapie pomocí kapalného dusíku LN2 s výkonem teploty až do – 150°C. Součástí přístroje je dewarova nádoba s obsahem 60 l pro naplnění média.
Cryo-T Elephant je chladící přístroj pracující na bázi kapalného dusíku, dosahující na výstupu trysky teploty cca – 150°C.
Přístroj je vybaven tryskou se dvěma teplotními senzory, což umožňuje měření povrchové teploty pokožky v průběhu aplikace. Výhodou ergonomického designu je dotykový LCD displej s intuitivním ovládáním. Přístroj je konstruován do tvaru vozíku, jehož součástí je i dewarova nádoba na médium. Jedná se tedy o velmi kompaktní, pojízdný přístroj s moderní technologií a designem.
Aplikace lokální kryoterapie:
Efektivní metoda podpůrná léčba extrémním chladem, která účine působí na prokrvení těla, zlepšuje metabolismus tkání, snižuje svalové napětí a urychluje hojení po úrazů, zánětů, pooperačních stavů pohybového aparátu. Pomocí trysky se pára zaměří přesně tam kde je potřeba
- při revmatických a degenerativních poruchách kloubů
- po poranění, pohmoždění, v průběhu rekonvalescence
- jako rehabilitace po operaci
- při onemocnění kloubů, svalů, šlach, podvrtnutí
- při léčbě popálenin
- při bolestech v kříži
- při migréně
- u nadváhy a obezity (zvyšuje buněčný metabolismus)
- v kosmetice – např. léčba celulitidy
tech. specifikace
Chladivo – médium – Tekutý dusík LN2
Kapacita Dewarovy nádoby – 60l
Teplota proudu plynu – plně regulovatelná, -150°C až -125°C
Intenzita proudu plynu – plný rozsah
Ovládací panel – dotykový 5,6“TFT
Původní cena je 225 tis. Cena k jednání 130 tis. Stroj je 3 a čtvrt roku starý. Přes covid stál. Plně funkční, zánovní prodávám z důvodu rušení služby. Na ceně se lze dohodnout