píst motoru - strana 4
Počet nalezených inzerátů PÍST MOTORU: 1000 - strana 4

Prodam svoji RM 250 r.v. 2002, kdyz jsem motorku koupil udelal jsem velky servis a dal nove motohodiny, momentalne je na nich najeto 67 mth.
Servisni historie:
0 mth nikasil valce, pist, komplet nova klika i s ojnici, loziska a gufera motoru, novy vnejsi kos spojky, unasec spojky, lamely a plechy, vyfuk FMF, loziska kol, nove brzdove kotouce, tesneni a olej vidlic, lanka plynu a spojky, komplet retezovka s voditky.
V 50 mth novy pist, brzdove oblozeni, brzd. kapalina a repas sada brzdice (pistky a tesneni), loziska krku rizeni, nove nerez vyplety obou kol, stupacky, radicka.
62 mth kompletni repas a uprava podvozku od MSX, tj. tesneni, olej, pouzdra, planzety, prepoustaky, pruziny. Rovnou pri tom komplet nove prepakovani a ulozeni kyvky, nove ulozeni tlumice. Nova chladici kapalina, repas sada karburatoru a nalazeni, komplet retezovka.
Nebudu zde vypisovat spotrebni veci jako gripy, gumy, olej atd., gripy jsou nove, v celku cerstve obuti (na pneu najeto cca 10mth) a olej jsem menil kazdych 5mth.
Na motorce jsou doplnky Zeta aj. k motorce pridam origo vyfuk, vzduch. filtry, kryt airboxu na myti a par dalsich malickosti, samozrejme dolozim vsechny faktury a stare dily. Na cele moto je origo spojovaci material, zadne sroubky z hornbachu.
Motorku jsem provozoval na Motul 800 1:32.
Mezi nedostatky urcite patri trochu pobouchany vyfuk ale pridam k motorce jeste origo vyfuk.
Prodavam protoze presedlavam na supermoto. Prosim pouze volat, zadne rezervace a podobne saskarny neprijimam. Bydlim kousek od Kladna a muzete se stavit po domluve prakticky kdykoliv. Dekuji. Po domluve muzu dovezt cela CR

Prodám na díly motor z KTM SXF 450 2019 US ( 5 kvaltova převodovka ). Motor najeto 70MTH, zánovní píst, vše v top stavu - nepoužitelné pouze kartery ( poškozené skočením na jiný motocykl ). Některé díly vy měli pasovat i na endura excf 450 nebo sxf 450 2016 a novější. Ceny dohodou.
Hlava válce, vačka, kliková hřídel, ojnice, píst, válec, převodovka, zapalování, stator, rotor, olejové čerpadlo, vodní pumpa, spojka, viko spojky

KTM EXC 200, r.v. 2016, poslední dvoukilo od KTM. Najeto 339mth. Před 5 mth větší servis - nový píst “A” (ojnice dělaná píst předtím), přední tlumiče a zadní tlumič (u KAVO Racing - vše originál díly) nová ložiska v zadním kole, komplet řetězovka, vodítko řetězu, kryty rámu. Vše kompletně rozebrané, zkontrolované, namazané, motorka připravená na sezonu. Na motorce je hliníkový kryt motoru, výztuhy chladičů, kryt víka spojky, kryt předního a zadního kotouče, řidítka Renthal Fatbar 827, sklápěcí páčky. Dvoje plasty.

Sada píst + válec motoru bd-1s72a. Půdní fréza PF 62. Motorobot agrostroj Prostejov. Stav dle foto. Osobni prevzeti, pošta nebo zasilkovna.

Nabízím k prodeji Suzuki GSX-R 750 verze K8, rok výroby 2008, 110kw, najeto 60671km.
Motorka byla koupena od původního majitele s vadou motoru. Klepl si ventil o píst. Motor bych kompletně udělán, tudíž je po GO. Nové ventily, vyměněný píst, vše vyčištěno, profesionálně provedena tlaková zkouška. Při výměně rovnou dány nové rozvody i s napínáky, svíčky, provedena kontrola vstřiků, nové čidlo klikové hřídele, přetěsněný všechny kartery, atd.. GO se vším všudy. Na motorce je po opravě momentálně najeto cca 400km, olej je po druhé výměně čistý bez map a špon. Dány nové filtry, seřízené klapky a provedena diagnostika. Všechny díly byly kupovány originál v Suzuki.
Kosmetické vady jsou minimální. Pneu přední 90%, zadní 85%, brzdové destičky přední 80%, zadní 80%, řetězovka skoro nová (zlatý DID). Připravená na ježdění, chytá a jede krásně. Prodávám z důvodu koupě jiné motorky.
Doplňky:
Lazený výfuk Yoshimura s klapkou (zvuk je neskutečný, po 8tis rpm se otevírá klapka), nainstalován power commander (momentálně na minimu, aby se nezatěžoval motor, již byl od původního majitele), padáky, vzadu štefty na zvedák, držáky na kameru, polepy kol, tankpad, barracuda držák spz, cnc sklapovací páčky

Prodám Kayo TD125 - dětský/juniorský pitbike
Nový, nejetý - původní cena 31990 !
Typ motoru: 4-taktní / jednoválec
Převodovka : manuální, 4-rychlostní
Výkon: 5,6 kW / 8000 ot./min
Kroutící moment : 8,5 Nm / 5000 ot./min
Palivový systém: Karburátor NIBBI
Startování : Mechanické
Podvozek:
Provedení rámu : Vysoce pevný ocelový trubkový rám, profesionální design zpracovaný společností KAYO
Přední odpružení : 626 mm
Zadní odpružení: 280 mm
Přední brzda : Dvojitý píst
Zadní brzda: Jeden píst
Rozměry a kapacity:
Výška sedadla: 750 mm
Světlá výška : 265 mm
Kapacita nádrže: 3,5 L
Suchá hmotnost : 65 KG

Hobby motocykl, kterým nepohrdnou ani profesionálové, to je KAYO K6-R. Čtyřtakt, který přichází na náš trh, aby vás posunul dál.
motor:
Typ motoru: 4-taktní / jednoválec
Převodovka: manuální, 6-rychlostní
Výkon: 27 kW / 10500 ot./min
Kroutící moment: 36 Nm / 7500 ot./min
Palivový systém: Závodní karburátor Nibbi
Startování: Elektrické a mechanické
podvozek:
Provedení rámu: Vysoce pevný ocelový trubkový rám, profesionální design zpracovaný společností KAYO
Přední odpružení: Fastace plně stavitelné
Zadní odpružení: Fastace plně stavitelné
Přední brzda: Dvojitý píst - průměr kotouče 240 mm
Zadní brzda: Jeden píst - průměr kotouče 240 mm
rozměry:
Výška sedadla : 950 mm
Světlá výška : 344 mm
Kapacita nádrže: 7,5 L
Suchá hmotnost : 110 KG

Sportovní motocykl pro vyznavače 2-taktů, který v každé pasáži trati bude ladit s vámi. Proč být hobby jezdcem, když můžete sáhnout daleko výše. Optimální průběh přesně dávkovatelného výkonu ve společnosti s perfektním odpružením. Neskutečný super poměr: kvalita / cena, to je KAYO KT250.
MOTOR:
Typ motoru: 2-taktní / jednoválec
Převodovka: manuální, 6-rychlostní
Výkon: 29 kW / 8500 ot./min
Kroutící moment: 36 Nm / 7500 ot./min
Palivový systém: Závodní karburátor NIBBI
Startování: Elektrické a mechanické
PODVOZEK:
Provedení rámu: Vysoce pevný ocelový trubkový rám, profesionální design zpracovaný společností KAYO
Přední odpružení: FASTACE plně stavitelné
Zadní odpružení: FASTACE plně stavitelné
Přední brzda: Dvojitý píst - průměr kotouče 240 mm
Zadní brzda: Jeden píst - průměr kotouče 240 mm
ROZMĚRY A KAPACITY:
Výška sedadla : 950 mm
Světlá výška : 344 mm
Kapacita nádrže: 7,5 L
Suchá hmotnost : 110kg

Prodám IMR SUPER GP 190 MIR RACING, koupeno 6. měsíc 2022. Pitbike je jako nový, nikdy jsem s ním nelehl, má najeto 3mth.
Krásně zpracovaná verze plně vybaveného závodního pitbiku IMR se specifikací MIR (znáte z MOTO3). Skvělé svezení s pocitem obrovské stability a ovladatelnosti, velké množstí nastavení.
Specifikace:
Motor: 1 válec, 4taktní 190ccm, chlazen olejem a vzduchem
Výkon: 14,91kw - 20PS
Převodovka : manuální, 5 rychlostí, řazení reverzní - 1N2345
Přední vidle : plně nastavitelná MIR
Zadní tlumič: nastavitelný DNM
Přední brzda: 220mm FORMULA/MIR RACING - plovoucí
Zadní brzda: 180mm MIR RACING
Ráfky: vel. 12, ultralehké
Závodní přepákování - nastavitelné
Závodní výfukový systém
Rozvor: 1150mm
Výška sedla : 750mm
Pořizovací cena 95.000,-kč nyní prodávám za 85000,-kč.
Čas zajetý ve Vysokém Mýtě 52.4s.
Plus prodávám téměř nový 2mth jetý motor ZS 160ccm , který má v sobě velké množství úprav (kitový píst, kitové podložky pod ventili, kitové rozvodové kolo, velké úpravy na sání motoru, hlavy a ventilu. Motor má na sobě kompletní elektriku, naladění karburátor. Pouze nasadit do motorky a jed.
Motor mě stál komplet 40.000,-kč. Prodávám za 30.000,-kč
Čas zajetý ve Vysokém Mýtě 52.6s.
Plus prodávám velké množství náhradních dílu:
Karburátor, nové přední destičky Formule, Kotouč, Píst, Rozvodové kolo, Převody, gripy, páčky, svíčky, fajfky, kolínko karburátoru, atd...
Dvě sady nových pneu ( Mokrá sada PMT a sucha sada pneu Matrix)
Dvě sady lehce jetých PMT Supersoft a sadu jetých PMT Rain)
Cena za díly a pneu 12.000,-kč
Upřednostňuji prodej celého kompletu.
!!! Cena za vše 105.000,-kč !!!
Vhodné pro ty co hledají: Pitbike 160, Pitbike 155, Stomp, Pitom, Malcor, PBS Thunder, PBS Pro, PBS Rivale, IMR, YCF, Bucci, Profive, Ohvale.

Prodám dekoraci píst Lodního motoru již se řadu let nevyrábějí s ojnicí a podstavcem cca1,2výška váha 5Okg dohoda .Vhodný doplněk do moto restaurace, obchodu, dílny, výstavy atd. Jen pro vážné zájemce

Prodám použité, ale funkční písty na vw touareg 2.5tdi 128kw kód motoru BAC. Píst touareg, transporter

Nepouzite. Procesorové řízení střelby AEG. Vhodné pro mechaboxy V2. Kompletně nahrazuje spouštové kontakty, přerušovač střelby, atd...
Zapojení součástí, bez kabeláže.
Kabely +135kc.
Ochrana proti nízkému napětí baterie, výchozí nastavení je 7,4V baterie. Vyměňte baterii, když uslyšíte „pípnutí pípnutí pípnutí“ 4krát výstražný zvuk nízkého napětí (max. 14.8V).
Blokovací ochrana. Když dojde k zablokování převodovky, systém přestane fungovat a vydá podlouhlé „pípnutí“. Okamžitě zkontrolujte odpojení.
Tento modul je napájen malým proudem, proud protéká MOSFETem přímo do motoru, nikoli původním mechanickým spínačem. Díky tomu může MOSFET poskytnout motoru vyšší proud (až 240A), aby se zvýšila rychlost střelby a kratší doba odezvy. Vzhledem k tomu, že proud na původním spínači byl výrazně snížen, je zabráněno spálení spínače.
Tento modul je schopen zvýšit rychlost střelby, stabilitu singleshot a zajistit vyšší odolnost baterií.
Energie, která podporuje aktivní funkci brzdy (až 100A), pochází ze setrvačnosti motoru, píst okamžitě zastaví. Účinek aktivní brzdy je významný u motoru s vysokým točivým momentem.
Aktivní funkce zabraňuje přetočení rychlostních stupňů, což řeší problém četných výstřelů při vyšším napětí. V poloautomatickém provedení je pružina plně uvolněna a díly v převodech nejsou namáhány, což zvyšuje životnost převodů a dílů.
Systém obsahuje více režimů střelby, tyto režimy lze vybrat přepínačem střelby.
Výchozí poloha pístu je nastavitelná v poloautomatickém modelu. Může být implementována funkce předběžného natažení, nulové zpoždění spouště.
Nastavitelná rychlost střelby, zpoždění mezi dvěma jednotlivými výstřely lze programovat, aby se dosáhlo nastavitelné rychlosti střelby.
Při přehřátí jednotky po stisknutí spouště motor vydá zvukový signál, dokud se po ochlazení automaticky znovu nespustí.
Doporučují se jisté znalosti instalace a pajecí schopnosti. Není-li dodrženo, snadno dojde k poskozeni (zejména zbůsob pájení a použité páječky).
Mám pár kousků co jsem nakonec do kveru neinstaloval.
Doprava a platba dohodou.

Prodam dily z motoru N47D20A(C). Starsi typ do cca 2010.
Domek s vackama - 5000kc
Hlava motoru - 4000kc
Blok motoru rovny, nepraskly a nevydreny - 7000kc
Pist s ojnici 3ks - 1000kc/ks
Viko ventilu - 1000kc

Motor na díly :
kryt motoru 500kč
Sání motoru 2500kč
Ventilové víko 1000Kč
Vstřiky s lištou 2500Kč
Olejový domeček 500kč
Vačka sací/výfuková 2500Kč/kus
Klika 4000kč
Hlava motoru 5000kč
Blok motoru 4000kč
Píst s ojnicí 1500kč/kus
Svody 1500kč
Motorová elektrika 1500kč
Škrtící klapka 1500kč
Servo čerpadlo 1500kč
Startér 1500kč
Alternátor zánovní 2500kč
Čidlo 200-1000kč
převodovka 2000kč
co není vypsané volejte

Správně "seštelovat" motor u veterána dokáže jenom odborník či starý automechanik, kteří už pomalu nejsou ? To je omyl - staré motory byly velmi jednoduché a pokud je dobrý karburátor a nové svíčky, můžete si ho v pohodě seřídit sami doma v garáži - stačí správně nastavit předstih zapalování.
Stroboskopická lampa je k měření a nastavování předstihu nenahraditelná. Jiným způsobem se u starých aut (a motorek) předstih přesně nastavit nedá a tím pádem ani optimální zapalování. Takový motor pak nemá výkon, dusí se, střílí do výfuku a auto prostě pořádně nejede.
Se stroboskopem snadno a rychle nastavíte správný předstih u aut typu Škoda 440 Spartak, 450 Felicia, 1202STW, 1203, 1000MB, 100, 110R, 105, 120, Tatraplan, TATRA 603, TATRA 613, Fiat 500, 600, 124, 125, VW Brouk, Simca Aronde, 1300, 1301 a dalších - naprosté většiny automobilů z třicátých až osmdesátých let minulého století.
Stroboskop se připojí k napájení a jeho sonda se nacvakne na kabel od svíčky. Na řemenici motoru je od výroby ryska (pokud není, jednoduše si ji vypilujete sami, nebo stačí nakreslit třeba lihovým fixem) a na motoru je "zobáček" který označuje píst v nejvyšší poloze. Spustíte motor a stroboskopem svítíte na řemenici. Díky rychle přerušovanému světlu v rytmu zapalování se vám bude zdát, jakoby řemenice stála a netočila se. Podle toho, jak bude ryska řemenice natočená proti ukazateli na bloku motoru přímo uvidíte aktuální hodnotu předstihu. Pak můžete jemně otáčet celým rozdělovačem, až se ryska nastaví do správné polohy. Je to úplně jednoduché a zvládne to každý trochu šikovný člověk.
Případně se můžete podívat třeba na Youtube, kde najdete stovky praktických ukázek, jak se se stroboskopem pracuje a jak se předstih seřizuje.
Napájení přímo z baterie auta, kapacitní snímač který eliminuje "chytání" rušivých impulsů z ostatních válců. Xenonová výbojka, která umožňuje bezproblémové nastavování i za denního světla.
Poslední možnost nákupu, už se přestaly vyrábět...
Stroboskopy jsou samozřejmě zcela nové, nepoužité, s plnou zárukou (jsme normální obchodní firma).
Dokud tuto nabídku vidíte, je aktuální. Zasíláme bezpečně a rychle přepravní službou GLS. Po celý říjen poštovné zdarma při platbě převodem, nebo 100 Kč na dobírku - stačí jenom poslat zde formulářem adresu, vybraný způsob platby a nějaký telefon pro přepravní službu.

Veškeré díly z motoru. Motor byl plně funkční, ale potřeboval jsem píst, proto je na díly. Vyndán z VW Sharan. Spousta dílů shodné i s jinými typy motoru PD.
Klika, klikový hřídel, blok motoru, hlava, písty, ojnice, olejové čerpadlo, vačka, vačková hřídel, vahadla, vstřiky, kryt hlava, vana, kryt rozvodů, sání, vedení EGR...

Prodám motor 1.2 HTP 6 ventil, AWY BMD. Motor má komplet zrepasovanou hlavu: Ventily, vodítka, gufera, frézovaná sedla a je přebroušená.
Ultrazvukem vyčištěné kanály pístů, které se často zanáší, vyměněny pístní kroužky, pokud je to potřeba jsou vyměněny i šálky na klice a ojnicích, motor má povrchovou úpravu Nikasil, takže nelze honovat a vybrousit, kdo to tvrdí, nedělá generálky a ten motor ani nerozdělává..
Při skládání je samozřejmostí nové těsnění pod hlavu, vč. šroubů (ne každý dává nové), nové rozvody nastavené přípravkama, nová gufera na klice.
Možno prodat hlavu samostatně, ale pouze protiúčtem za vaší poškozenou! Cena hlavy 5600kč
Stejně tak je možná sleva, v případě protiúčtu za váš požkozený motor.
Cena motoru 14000kč, při dodání vašeho poškozeného, domluva samozřejmě možná. Také záleží zda váš motor není poškozen, prasklý píst a tím podřený Nikasil a zda něco nechybí.
Běžně se cena zgenerálkovaných motorů s použitím originálních dílů pohybuje od 25 tisíc nahoru, pokud si myslíte, že zgenerálkujete motor levněji, ani nevolejte, používáme originální díly a ty nejsou zadarmo.
Generálky typu výměna ventilů, jsou sice levné, ale pak se nedivte, že vám to žere olej z důvodu zapečených kroužků a zničíte katalyzátor a znovu podpálíte ventily!
Nabízím i možnost demontáže vašeho motoru z vozu, následně montáž zgenerálkovaného motoru a zdarma vyčištění katalizátoru v ultrazvuku.

Prodám motor 1.2 HTP 12 ventil, AZQ BME. Motor má komplet zrepasovanou hlavu: Ventily, vodítka, gufera, frézovaná sedla a je přebroušená.
Ultrazvukem vyčištěné kanály pístů, které se často zanáší, vyměněny pístní kroužky, pokud je to potřeba jsou vyměněny i šálky na klice a ojnicích, motor má povrchovou úpravu Nikasil, takže nelze honovat a vybrousit, kdo to tvrdí, nedělá generálky a ten motor ani nerozdělává.
Při skládání je samozřejmostí nové těsnění pod hlavu, vč. šroubů (ne každý dává nové), nové rozvody nastavené přípravkama, nová gufera na klice.
Možno prodat hlavu samostatně, ale pouze protiúčtem za vaší poškozenou! Cena hlavy 5600kč
Cena motoru 18000kč, při dodání vašeho poškozeného, domluva samozřejmě možná. Také záleží zda váš motor není poškozen, prasklý píst a tím podřený Nikasil a zda něco nechybí.
Běžně se cena zgenerálkovaných motorů s použitím originálních dílů pohybuje od 25 tisíc nahoru, pokud si myslíte, že zgenerálkujete motor levněji, ani nevolejte, používáme originální díly a ty nejsou zadarmo.
Generálky typu výměna ventilů, jsou sice levné, ale pak se nedivte, že vám to žere olej z důvodu zapečených kroužků a zničíte katalyzátor a znovu podpálíte ventily!
Nabízím i možnost demontáže vašeho motoru z vozu, následně montáž zgenerálkovaného motoru a zdarma vyčištění katalizátoru v ultrazvuku.

Náhradní díly motoru IRISBUS C950,CROSSWAY, Cursor F2B,C930 Renault
Dobrý den nabízím k prodeji náhradní díly motoru Cursor F2B, pro autobusy Karosa IRISBUS a Crossway, pár věcí je také na C934 motor Renault. Níže v popisu najdete také objednací čísla jednotlivých dílů. Pokud není uvedeno jinak u konkrétního dílu, je vše nové, nepoužité,
Držák filtru paliva, jemný filtr K950- 5504070791 3ks á 850,-, izolace pružná výfukového potrubí CROSWAY 5006100210- 5504122787 1ks 3500,-, kroužek VYFUKU TLUMIČE KONEC K930- 4429004119 3ks á 100,-, kroužek těsnící výfuku -k930 80mm 6ks á 60,- kryt filtru odvětrání klik skříně- 5006013859 2ks á 700,-, kryt průhledný předfiltru PHM 950 miska filtru- 5006016233 2ks á 250,-, olejoznak - měrka oleje motoru K950- 5006028858 1ks 400,-, páska NORMA 075 17642 spona hadice sání K950- 504047548 2ks á 220,-, páska NORMA 104 48829- 0516-610596 1ks 180,-, páska NORMA 108 10454 2ks á 330,-, páska NORMA ND108 104-112W2 1ks 330,-, řemen motoru K950 centrální 10PK2050HD, 8021787549621, 295135, 1ks 220,-, řemen vodního čerpadla 4PK1025 Dayco CROSSWAY-5001858211, 3ks á 100,-, řemen alternátoru 6PK1570 Dayco CROSSWAY- 5001858121 2ks á 150,-, silenblok motoru K930 2ks á 80,-, snímač zanesení vzduch. Filtru 60 mBar- 5801117925 1ks 150,-, šroub krytu filtru klikové skříně- 5001860064 25ks á 40,-, šroub výfuku(RENAULT) K930- 5000694852 6ks á 20,-, šroub výfuku(IVECO) dlouhý- 5006028002 11 ks á 110,-, pouzdro šroubu výfuku- 5006028003 15ks á 40,-, těsnění výfuku(RENAULT)- 5000681242 3ks á 180,-, tryska vstřikovací Renault K930- 5000694852 6ks á 500,-, válec M.B. motorové brzdy 50 01 018 964 K930- E5001859444, E5001018964 1ks 1000,-, víko ventilů RENAULT K930- 5000658553, 1ks 800,- víčko nalévacího hrdla oleje motoru K950- 5006014861 1ks 550,-
Některé díly na fotkách nejsou dostupné, hlavně filtry a malé červené ovládací válečky motorové brzdy. Platí to, co je v textu.
Cena za vše: 11000,-