palivový filtr octavia 1 - strana 48
Počet nalezených inzerátů PALIVOVÝ FILTR OCTAVIA 1: 1000 - strana 48

6101108 / Palivový filtr COX ..... 110,- Kč
Poznámka: Na SMS nereaguji, komunikace emailem nebo telefonicky.

Rav 4 2.0i 4x4 1996. Provoz na LPG, bez koroze - původ Italie. Vše plně funkční. El. okna, zrcátka. Klima funkční. LPG Stag, nádrž 45l do 05/2025. Tk+Em do 03/2024. Tažné zařízení 1,5t. Na voze měněn olej po roce, max po 10tis. Před rokem nové rozvody, komplet čepy a stabilizátor., Motorový o., převodový o., Olej v diferenciálu a mnoho dalšího. Auto funguje dobře. Instalace bomby místo jedné zadní sedačky, ale lze předělat tak aby byl vůz čtyřmístný (původně to tak bylo). Ve voze 4x nové repro Herz a autorádio s připojením tel. Vůz je prodáván na zimních pneu, druhé letní za příplatek. K vozu je střešní nosič se dvěma nosiči na kola. V únoru výměna oleje, olejový, vzduchový a palivový filtr. Kosmetické vady výjimečně kromě dveří řidiče, kde je poškozený lak. Spotřeba 9,5l benzín, 10,5l LPG. Překupníci a bazary nevolat!

Nabízím Multicar M22 sklápěč,komplet nové brzdy - válečky a pakny,hlavní brzdový válec, výměna olejů - motor,převodovka, diferák, startér generálkovaná a upravená M25,nové palivové hadice a palivový filtr,pěkné pneu,elektrika OK,dobrý motor - dobrá komprese, dobrý rejd přední nápravy.

Dobrý den, nabízím k prodeji motorovou pilu Alpina 330 Antivib, pila běží, nové hadičky a palivový filtr. Cena 1200kč . + druhou identicky stejnou, jen jiná nálepka, ale také Itálie jen je celá rozebraná a je poškozený závit na svíčku, ta je za 800kč. Osobní odběr či poštou po platbě předem. Případně obě pily za 1600kč

SIBUSO – jsou dvouplášťové nádrže z polyethylenu s distribučním systémem pro skladování a vnitřní distribuci motorové nafty.
Výbava nádrže:
Prostorný kryt chránící distribuční systém
Červené dveře
2 “ plnicí hrdlo s konektorem VK50
Elektronický systém proti přeplnění
Digitální průtokoměr FMT, přesnost /+- 0,5%, možnost kalibrace
600 mm kontrolní otvor ve vnitřní nádrži
Indikátor úrovně hladiny
Odvětrávací ventil
Uzemnění
Sací potrubí se zpětným ventilem a síťovým filtrem
Lamelové čerpadlo ROTAxx 60 (230 V; max. 60 l / min), samonasávací , má integrovaný by-pass
Nouzový vypínač
Palivový filtr 10 Mic
6m výdejní hadice
Automatická výdejní pistole
Držák výdejní pistole
Senzor úniku mezipláště
Zvedací oka
Rozměry: 2.32 x 2.32 x v.2.06 m

Rv. 2000, najeto 4450km s TP, STK do 2026 Motorka je na svůj věk zachovalá a nezrezlá. Stála řadu let v budově. Motor super ale karburátor je třeba poladit.
Nové: svíčka, převodoví olej, brzdová kapalina, přední brzdová páčka s nádržkou, palivový filtr a hadičky.
Nedostatky: prasklý praví plastovi kryt viz.foto, po letech ztvrdla guma u blinkrů a 2 jsou prasklý, špatné startování a držení volnoběhu (je třeba vyčistit karburátor a nastavit přívod paliva).
Motorka je zaparkovana v Horních Počernicích

Nabízím svoji Husqvarnu TE610e, má papíry TE410e ale starterový motor 610 má jako pár dalších věcí asi z SMka. Výhoda toho je, že má větší výkon a můžete ji řídit s řidičákem myslim A2. Rok 1999, výkon kolem 40kw. Budíky ukazujou 32000km, ale nejspíš jsou z původní 410, nekupoval jsem ji od chlapa, který měnil motor tak nevím přesně. Má karburátor KEIHIN FCR MX 41, takže jede fakt slušně. na silnici ujíždí mojí druhý motorce, která má 39kw - BMW G650 xchallenge. Co je nový: Je 150km po rozvodech, 150km nový olej + filtr - jezdim na MOTUL 300V, nová chladící i brzdová kapalina + nová nádobka, nová jednotka CDI od Ignitechu - napájena z palubní sítě, nová zapalovací cívka, kabel i svíčka. Nový palivový kohout i s filtrem, nový náhon tachometru, nové blinkry a pár dalších ptákovin. Motor vypadá v celkem dobrém stavu. Startuje dobře, svítí, bliká, řadí, jede pěkně. Teď co je špatně: Trochu tečou přední vidle a plasty už mají to nejlepší za sebou. Prsa jsou trochu svařovaná, od poslední projížďky s bráchou je z pravého prsa kus ulomený, na zadním blatníku je lepená prasklina a celkově jsou plasty docela zašlé - je na to nějaký přípravek. Do budoucna udělat ventilové vůle, nic víc mě nenapadá. Přidám brašnu na nářadí a pár věcí, co k tomu mam. Prodávám obě motorky, je čas se trochu posunout, tak kupuju Husqvarnu 701.

Prodám velice zachovalé Volvo V70 II facelift, s vyhlášenou motorizací 2.5T - 154KW!
Mezi 8.3. - 11.3.2023 9:00-18:00
kontaktujte kolegu pod telefonním číslem:
Technická data:
Motor: 2.5T, 2.521ccm, benzinový pětiválec turbo, o výkonu 154kw / 209 koní!
Převodovka: Manuální 5ti stupňová
Rok: 2006
Najeto: 257.500km, PÍSEMNÁ záruka na najeté km + ÚPLNÁ servisní a palubní dokumentace.
Barva: ŽLUTOZELENÁ METALÍZA
STK: PŮVOD SE, OD 2018 V DE, DOVOZOVÁ STK + EMISE v ceně vozu!
Výbava:
- XENONY
- Přední mlhovky
- Automatické svícení
- ABS, ESP, ASR
- 10x Airbag, vypínatelný airbag spolujezdce, ISOFIX, SIPS
- Ostřikovače světel
- Dvouzonová automatická klimatizace
- Tempomat
- Výškově stavitelná sedadla
- Vyhřívaná sedadla
- KOŽENÁ SEDADLA
- El. zrcátka s výhřevem
- 4x el. Okna
- Kožený multifunčkní volant, stavitelný ve 2 osách + kožená hlavice řadicí páky
- Autorádio na CD
- Palubní počítač
- Loketní opěrka
- Tažné zařízení
- Rezervní kolo
- Centrál na DO
- Zadní parkovací senzory
- Dešťový senzor
- Alarm
- Zatmavená zadní okna
- Roletky zadních oken
- Alu kola orig. Volvo + 80% celoroční pneu
- Hagusy
Servis 11/22
- Kontrola
- Promazání a seřízení brzdových mechanismů
- Nové přední brzdy (kotouče s destičkami)
- Palivový filtr
- Xenonové výbojky 2x
- 3x stěrač Bosch
Rozvody měněné - 2017 - 176.000km.
Poslední výměna oleje: 01/22 - 254tkm
Doložitelná historie - vyplněná servisní kniha.
- PÍSEMNÁ ZÁRUKA NA POČET NAJETÝCH KM
- PÍSEMNÁ ZÁRUKA NA LEGÁLNÍ PŮVOD
CELKOVĚ VELICE ZACHOVALÝ A PLNĚ FUNKČNÍ VŮZ!
VEŠKERÁ VÝBAVA JE PLNĚ FUNKČNÍ!
VELICE ZACHOVALÝ INTERIER - OPRAVDU ZACHOVALÁ KŮŽE!
VELICE ZACHOVALÁ KAROSERIE, MINIMUM KOSMETICKÝCH VAD!
VELICE DOBRÝ TECHNICKÝ I OPTICKÝ STAV - UDRŽOVANÝ VŮZ!
VOZIDLO JE VE 100% STAVU!
SPOLEHLIVÉ, ROBUSTNÍ A POHODLNÉ AUTO SE SILNÝM A VYHLÁŠENÝM MOTOREM, JEZDÍ JAKO STŘELA, SÁM JSEM S NÍM PŘI TESTOVÁNÍ JEL 230 :-) (Manželce nemusíte říkat, že má ta rodinná krabice přes 200 koní)
= Férové jednání, zajímavá cena, doložitelný nájezd, velmi dobrý technický stav vozidel.
Všechny vozy prošly předprodejní kontrolou, jsou ve výborném technickém stavu, vyčištěné a připravené k prodeji.
Možné vykoupení vašeho stávajícího vozu protiúčtem.

K PRODEJI
Mitsubishi Lancer Evo 8 2.0 4WD 430HP (Graf 4turbo)
2023- Nově Race_Hybašek + 4turbo
Kompletní kontrola motoru- Opravena hlava, Cely motor přetěsněn, Nové ložiska, Ojnice, Klika, Nové gufera, Ventily, Turbo originál Evo 9 + svody litinové ,Otevřené saní s KN filtrem, Vstřikovače 1050 injector dynamics, jednotka ECU, Nové rozvody.
Kovaný motor, Kované klika Eagle, Kované písty Wisco H, Zapalovací svíčka HKS, MAN olejový filtr, Turbo evo 9, Vstřikovače 1050 injector dynamics, Originální TIAL MVS wastegate 44mm, ECU jednotka, Originální blow off ventil TIAL Q, Hliníkový mezichladič, 3” výfukový systém Blitz Nur Spec
Spojka:
Exedy Hyper Multi Twin
Pružiny ventilů Brian Crower + titanový držák, HKS nastavitelné vačkové převody, Vrchní šrouby ARP
Palivový systém:
Palivové čerpadlo Walbro 255l
Podvozek:
Přední a zadní kryty Megan Racing, 18" ráfky
Klimatizace, Zadní airbag, Airbag řidiče, Airbag předního spolujezdce, Anti-spin, Centrální zamykání (dálkové ovládání), Dělitelné zadní sedadlo, Elektrické zdvihy (přední a zadní), Pohon všech kol, Zadní držáky ISOFIX, Posilovač řízení, Boční airbagy, Imobolizér
Cena je uvedená včetně STK + výjimky
Cena: 969.900 Kč

Nabízím k prodeji aixam 400. Rok výroby 1999. Původní lak, místy kosmetické poškození, nic hrozného. Dovezeno dříve z Rakouska. Vlastním ho asi na 2 roky, vždy jezdil velmi dobře. Měl jsem vytažené podložky variatoru a seštelovaný doraz plynu, max rychlost z kopce 93km/h. Mohu poslat případně i video. Rovinky 75km/h. Začátkem listopadu umřela baterka, od té doby stoji. Zkoušel jsem to nyní přes kabely a snahu měl, zřejmě by to chtělo nový palivový filtr. Neřešil jsem to, jelikož mám ještě jednoho. V říjnu proběhla výměna oleje a olejového filtru, najeto cca 500km. Před rokem nové čelní okno, stále bez škrábanců, jako nové. Během týdne zkusím zpojizdit, prodávám ale jako nepojizdné, je z roku 1999 není nový. Špatné kliky na okna, více info volejte. Po dohodě mohu zajistit dopravu na vozíku. Přepis nutný

Dobrý den, nabízíme k prodeji níže uvedené vozidlo...
Teď nové: pneu, baterie, komplet brzdy, svíčky DENSO Iridium, olej motoru Eneos, palivový filtr, v podstatě celý výfuk nový, repasovaný alternátor. Před rokem: klíňáky, řemenice klikovky, čepy, tyčky, tlumiče atd. Zánovní chladič. Nové kovové nárazníky a kryt motoru. Nádrž LPG 60 L platná do 2031. Tažné zařízení na 3.300kg.
První registrace: 07/1995
Rok výroby: 02/1995
STK: 12/2023
Stav tachometru: 349 100 km
Palivo: LPG
Objem: 3 497 ccm
Výkon: 153 kW
Převodovka: Automatická 4 stupňová
Karoserie: Terénní
Země původu: Německo
Barva: Červená
Výbava:
Airbag řidiče, Autorádio, Centrální zamykání, Dřevěné obložení, El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, Klimatizace man. , Laděný výfuk, Litá kola, LPG v TP, Nastavitelná sedadla, Nastavitelný volant, Posilovač řízení, Rezervní kolo, Střešní nosič, Střešní spoiler, Tažné zařízení, Tónovaná skla, USB, Uzávěrka mezinápravového diferenciálu, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Výsuvné opěrky hlav, Zadní loketní opěrka, Zadní stěrač
Cena: 149 900 Kč
Zajišťujeme výhodné pojištění vozidel, STK/ME, úkony na DI. Vystavíme převozní značku.

prodám stabilák slavie,nový vstřikovací element v čerpadle,olej,palivový filtr,klika bez vůlí
jede na první otáčku,vice info po tel.
na sms a E-mail neodpovídám,děkuji.

Náhon jen na předek po autonehodě jsme museli oddělat náhon na zadní nápravu lze ale opět předělat zpět. Nový palivový filtr, vyměněný olej. Auto je v dobrém stavu. Svítí kontrolka motoru ale auto bylo v servisu a vše by mělo být v pořádku

Prodám tuto nádrž z minibagru, od nafty.
Parametry viz foto.
Velmi robustní, spousta upínacích míst.
Dole má výpůšťák takže lehce upravit i na benzín třeba na traktor.
Přidám hlavu na palivový filtr.
Není problém zaslat
Podívejte se na moje další inzeráty.
Končím s "bastlením" na traktorech, mám na prodej další díly související s traktory, hydraulikou atd.

Certifikovaná mobilní výdejní sestava na naftu kit pro 230 V je zkompletována s repasovaným IBC kontejnerem (nádrží) který má 100% stav i vzhled.
Na IBC kontejneru byl proveden běžný servis,odborné vnitřní i vnější čištění a teprve potom byl zkompletován s výdejní sestavou na naftu.
Plast IBC kontejneru (nádrže) je vyroben z vysoce stabilizovaného HDPE plastu a je určen pro styk s hořlavinou III.třídy motorovou naftou.
Základem této mobilní výdejní sestavy na naftu je kvalitní certifikované samonasávací bezúdržbové elektrické čerpadlo italské výroby.
Mobilní sací technologie nafty z IBC kontejneru (nádrže) je přes sací ponornou hadici zakončenou zpětným ventilem a sítem proti nečistotám.
Možnost složení mobilní výdejní sestavy z příslušenství podle vašeho požadavku.
Součástí také může být palivový filtr na odlučování vody a nečistot, digitální,mechanciký průtokoměr nebo automatická výdejní pistole.
Výhody:
- Kompletní výdejní sestava se sací technologií je mobilní a lze jí během pár minut jednoduše demontovat a nainstalovat na jinou IBC nádrž.
- Podjezdová paleta ze všech stran a umožňuje snadnou manipulaci s paletovým nebo vysokozdvižným vozíkem.
Využití: Tato výdejní IBC nádrž je určena pouze pro bezpečné skladování a výdej motorové nafty. (hořlavina III.třídy.)
Technická data
Mobilní výdejní sestava na naftu kit pro 230 V
- Čerpadlo určeno pouze pro tankování motorové nafty!
- Čerpadlo: samonasávací bezúdržbové elektrické.
- Napájení: 230 V (možnost pro 12 V)
- Přívodní kabel: délka 2m.
- Maximální průtok: 60l/min
- Výdejní hadice: délka 4m(možnost delší).
- Sací hadice: délka 2m ponorná s ventilem
- Výdejní pistole: manuální M60 (možnost automatické)
- Průtokoměr: NE (možnost K33 s přesností +/-1%)
- Vstup/Výstup: 1“/1“
- Pracovní cyklus: neomezen
IBC nádrže 1000 l:
- Ochranná klec kontejneru: pozinkovaná ušlechtilá ocel.
- Paleta IBC kontejneru: ocelová
- Objem: 1000 l
- Rozměry: délka 1200 mm x šířka 1000 mm x výška 1175 mm.
- Váha: 60 Kg.
- Výpustní ventil: DN 50(5cm),závit:hrubý.
- Nalévací otvor: DN 150(15cm).
- Barva plastu nádrže: natur (průhledná)
Po domluvě možnost zaslání po celé ČR a SK.

R 1150 GS, jednosvíčka, r.v.2002; ABS, STK do 06/2025, původ z Anglie, najeto 59.300 mil = 95.500 km.
Pohodlné a spolehlivé enduro na cestování s nízkou spotřebou do 5 litrů, na moto je mnoho praktických doplňků, které zaručují pohodu a klid při dálkových cestách – například zbalit se takzvaně na těžko – čili stan, spacák adt. na 14 dní a vše se vejde do velmi dobře dimenzovaných kufrů od české firmy alu Milánek. Také servis a údržba není nákladná a vyměnit olej v motoru či převodovce zvládne každý trošku zručný člověk a pneu se sjíždí okolo 15 tis. km – což oproti kolegům z party na jiných motorkách najedou 6 tis. a je po pneumatice. Moto má mechanické nastavení tuhosti celého podvozku tudíž cestování s plnou zátěží a ve dvou nemění jízdní vlastnosti tak jako u motorek bez tohoto nastavení. Dále pro parkování na trávě či měkkém podkladu je zde rozšíření bočního stojanu.
O moto staráno s maximální pečlivostí, ale mám jí na ježdění né na parádu takže leštěnka to není, pár oděrek se najde ale nic hlubokého co by kazilo vzhled a funkčnost.
• sedačka Wünderlich
• padáky+přídavné LED světla
• plexi vyšší Givi
• vyhřívané hefty+hodiny a ukazatel zařazené rychlosti
• kufry 3x alu Milánek, brašna na nádrži + pod sedákem úložné místo s nářadím+taška v rámu
• nová baterie Banner 310A
• rychlospojky paliva, mosaz
• stupačky SW motech
• blatník prodloužení
• konektor DIN 12V
• USB DUAL adaptér DIN 12V
• redukce DIN 12V kompresor + nabíjení
• výměna vzduchový filtr KN + palivový
• výměna olejového filtru, motorového oleje
• výměna převodového oleje+olej v koncovém převodu
• výměna svíček iridiové NGK
• výměna brzdové kapaliny včetně kapaliny v modulu ABS
• výměna kapaliny spojky• seřízení ventilovým vůlí
• přední pneu nová - zadní 70% + destičky a koutouče přední zánovní - zadní 50%

Dobrý den,
nabízím na prodej svého medvěda.
Nájezd: 333.000 KM, výměna motoru ve 320.000 KM na motor co měl 230.000 KM. Z 90% jezdím převážně dálnice.
LPG - Landi Renzo, 50l
R.V. - 2000
Původ: Italie
Provedení: manuál
Bez koroze: jediný co se najde tak je zadní lem, který je obouchaný od kamínků, laicky jsem to zatím ošetřil, ale bude se tomu potřeba v budocnu trochu pověnovat. Jinak karoserie i nosné části absolutně zdravé viz. foto + ošetřené. Z provozu klasické oděrky, auto má 23 roků.
Auto na zimních r17 225/45, 8mm.
Z výbavy jen 2 zonové klima.
Co se dělalo:
1.) 305.000KM
- rozleštění předních světel,
2.) 310.000KM
- výměna čepů řízení (LEMFÖRDER) + geometrie,
- výměna předních kotoučů (ATE PowerDisc) + destičky (Brembo),
- olej + filtry v motoru + kabinové filtry
3.) 315.000KM
- výměna předních vrchních ramen (LEMFÖRDER),
4.) 320.000KM
- výměna motoru za motor s 230.000KM + olej a filtry v motoru,
- spojková sada - vysouvací ložisko, přitlačný talíř, spojková lamela (Sachs),
- výměna všech 3ks uložení na kardanu (Febi Billstein)
- repas alternátoru,
5.) 325.000KM
- výměna zadních destiček (RIDEX),
- výměna vodní pumpy (MAPCO) + nová chladící kapalina
- výměna čelního skla,
6.) 330.000KM
- olej + filtry v motoru + kabinové filtry
- repas kompressoru motoru,
- repas termostatu za origo s nájezdem 130.000 KM
- výměna silentbloků motoru (LEMFÖRDER) a převodovky (MEYLE)
7.) 333.000KM
- 4x nové originál pružiny (Sachs)
- 2x zadní originál tlumiče (Sachs)
Díly, které přidám k autu:
2x nové originál přední tlumiče (Sachs), nový palivový filtr (MANN-FILTER), kompletní motor 137KW na díly (fouklé tesnění)
Spotřeba na LPG:
na r16 - 8,7l
na r17 (na autě) - 9,2-9.4l
na r18 - 10l
O auto jsem se snažil vždycky dobře starat a dopřávat mu to nejlepší. Přišel čas ale jít dál.
Možnost za příplatek v 25.000Kč přidat originální sadu dvojrozměrných R18 AMG Monoblock Aero II s dobrými pneu.
Kontaktovat prosím nejdříve přes SMS nebo mail, né vždycky mám na telefon čas.
Děkuji

Prodám auto v dobrém stavu.STK do 2024 . Na autě je dieselový motor d4d o objemu 2 litry, nechybí klimatizace, posilovač řízení, elektricky nastavitelná zrcátka a elektricky ovládaná okna . Byl vyměněn vzduchový a palivový filtr, najeto 276 700 km
Auto z roku 2003 má na karoserii drobné vady, na fotce je vše vidět.

Prodám Chevrolet Spark. Motor 0,8i 38kw, rok výroby 2008, najeto 79572km.
Poslední servis 22.11.2022 - Olej+filtry, palivový filtr, tlumič výfuku, oba tlumiče pérování, oprava ruční brzdy. Připraveno na STK. Momentálně STK prošlá jelikož se auto nepoužívá už pár měsíců. Cena je včetně nové STK kterou zajistím.
Kosmetické vady vzhledem ke stáří. Cena pevná. Jedná se o slušné udržované a servisované auto které ještě někomu dobře poslouží.