palivový ventil - strana 4
Počet nalezených inzerátů PALIVOVÝ VENTIL: 1000 - strana 4

Regulační ventil plnicího
tlaku TOPRAN 116 985
Nové nepoužité.
Původně koupeno na Škoda Octavia 1.9 TDI 66kw AGR/ALH
Včetně SEAT,AUDI,VW,ŠKODA,FORD
MOTOR 66KW.
OEM čísla
originální čísla automobilky
AUDI
06A 906 283F
028 906 283N
FORD
1 520 531
YM2112B573FA
1 111 362
6M2112B573BA
SEAT
028 906 283N
06A 906 283F
SKODA
06A 906 283F
028 906 283N
VW
06A 906 283F
028 906 283N
HITACHI
139332
Typ ventilu
Magnetický ventil
Typ ventilu
přepínací ventil
Druh provozu
elektrický
Materiál pláště
Plast
Počet pólů
2 pólová
Způsob montáže
sešroubovaný
Jmenovité napětí [V]
12 V
Tvar zásuvky
tvar D
Počet vstupů/výstupů
3

Scheppach HC 100 dc olejový kompresor 5906120901
Popis:
Kompresor Scheppach HC 100 DC je skvělým řešením pro velmi náročné uživatele z řad domácích kutilů, autodílen, truhlářství a dalších provozů. Díky velkému obsahu vzdušníku 100 l se hodí hlavně tam, kde je dostatečná zásoba tlakového vzduchu potřeba například k pohonu široké škály pneumatických nástrojů, jako jsou vrtačky, rázové utahováky, sponkovačky, stříkací pistole a podobně. Pro snadnou výměnu nástrojů jsou výstupy opatřeny rychlospojkami. O rychlé natlakování a vysoký sací výkon 412 l/min. se stará výkonná dvouválcová jednotka o výkonu 3 PS. Ta je mazána olejem a i díky dvouválcové technologii se vyznačuje velmi dlouhou životností. Snadnou manipulaci se strojem zajišťuje velké madlo a vzduchem plněné pneumatiky.
Další výbava: manometr vzdušníku, manometr pro kontrolu nastaveného pracovního tlaku, redukční ventil, tlakový spínač, odkalovací ventil, zpětný ventil, pojistný ventil, vzduchový filtr, optický ukazatel stavu hladiny oleje, pojezdová kola, rukojeť.
Technické parametry:
Příkon (W) 2200
Otáčky (ot/min) -
Max. tlak (bar) 8
Objem vzdušníku (l) 100
Sací výkon (l/min) 412
Regulace pracovního tlaku Ano
Typ motoru 230 V, 50 Hz
Objem olejové náplně (l) 0.25
Hmotnost (Kg): 54.00
Rozměry (cm): 104 x 44 x

Turbo,EGR ventil,Vstřiky,vstřikovač vstřikovače,polomotor bez hlavy včetně kliky
Rail - čerpadlo,Rail - lišta , ABS,Vana motoru,EGR ventil,
Ventil Stop,Ventil otvírací, čidlo spodní-rail regulace tlaku,
Elektroventilky,Škrťící klapka,Sání - Uložení vaček se sáním,
tlumič výfuku,Čidlo teploty,DPF filtr ,Katalyzátor,Sběrné potrubí spalin,
Alternátor s volnoběžkou od RV 04, Elektroinstalace interiér ,Elektroinstalace motoru,
Trubka servo s chladičem,Klimakompresor,Servočerpadlo,Startér,Váha vzduchu,Filtrbox,Hadice na klima 2- Dlouhá -Kompresor- výměník- radiátor,Hadice na klima 1-Krátká - Chladič- Kompresor,

Prodám EGR ventil - ventil zpětného vedení zplodin z vozu VW Transporter T6 7E r.v. 2016 naftový motor 2.0BiTDI 132KW commonrail s DPF kód motoru CFC CFCA
EGR ventil: 03L131477A
- chladič oleje: 03L117021C
- držák filtru oleje s chladičem pro recirkulaci spalin: 03L115512D
Vhodné pro motor:
CFCA 2.0BiTDI 132KW
Vhodné pro vozy:
VW Transporter r.v. 2012 - 2019
VW Campmobile r.v. 2012 - 2019
Cena bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T23452

Turbo,EGR ventil,Vstřiky,vstřikovač vstřikovače,polomotor bez hlavy včetně kliky
Rail - čerpadlo,Rail - lišta , ABS,Vana motoru,EGR ventil,
Ventil Stop,Ventil otvírací, čidlo spodní-rail regulace tlaku,
Elektroventilky,Škrťící klapka,Sání - Uložení vaček
tlumič výfuku,Čidlo teploty,DPF filtr ,Katalyzátor,Sběrné potrubí spalin,
Alternátor s volnoběžkou od RV 04, Elektroinstalace interiér ,Elektroinstalace motoru,
Trubka servo s chladičem,Klimakompresor,Servočerpadlo,Startér,
Silenblok,Váha vzduchu,Filtrbox,Hadice na klima 2- Dlouhá -Kompresor- výměník- radiátor,Hadice na klima 1-Krátká - Chladič- Kompresor,
Deka - Př. Kapota,Pant kapoty,Zámek kapoty,Kapota,Světlo H7,Xenon
Ventilátor včetně vrtulí,Př Čelo,Chlaďič Intercooler,Chlaďič Táhla mechanismus předních stěračů,Klima,Chlaďič Voda,Nadkolek podběh Zad,Blatník Přední,Ostřikovač světlo,Mřížka - př nárazník,Př. Nárazník komplet ,ramena,Zadní motůrek stěračů kompet,Přední Motůrek stěračů bez táhel,Nádobka ostřikovače,Nádobka ostřikovače,
Brzdový válec,Motor a motorový prostor, turbo,Motor Holý,Hlava bez vstřiků a vaček - pouze hlava, Radio originál,Ovládání rádio,Ovládání tempomat,Páčka ovl. bez xenon,Páčka ovl. pro xenony,Kroužek volantový pro Xenony,Kroužek volantový obyč,Volant bez Airb, Elektrické servořízení,Sloupek Řízení,Řízení Hřeben,Box - pojistky - relé,Kryt pod motor Velký,Nádobka vyrovnávací voda,Nádobka Serv Míň informací

lambda bosch 0258019 1t.
lambda bosch 0258017025 1t.
Lambda bosch 0258017187 1t - Bmw F02 F03 F04 F06 F07 F11 F12 F13 F15 F16 F18 E71, 757667301, 11787576673, 22693EA000.
lambda audi 06J906262AA 1t.
vaha vzduchu 06J906461D 1t.
nové vstřiky Audi VW 2.0 TFSi 06L906036E 1500,- /ks.
termostat VW 03L121113B 200,-
ventil 1K0906283A 500,-
2bar Ccidlo 03G906051E 400,-
cidlo teploty vody 06A919501A 150,-
ventil 1J0906627C 1t
ventil 1K0906627B 500,-
ventil ....
cidlo tlaku 038906051K 700,-
palivové cerpadlo bosch 0580464126 1t.
nové zapalovací civky 2.0TFSi VW 07K905715F 06F905115 500,-.
zapalovací svicky 2.0TFSi VW 06H905621 200,-.
použité zapalovací cívky audi S3 1.8t 154kw 06B905115 300,-
bosch vaha 2.0tdi 0281002735 1500,-.
váha bmw 13 62 7788744 0928400504 1500,-
váha bmw 0928400529 1500,-
klapka sáni 04E133062F 1500,-

Na predaj diely motora 2.0tdi 135kw cupa (zhodná aj 1.6tdi cr a 2.0tdi cr cuna,..), originál motor vw group(škoda octavia iii rs 135kw cr commonrail).
plastový kryt, vstrekovacie čerpadlo, vaňa motora a hava motora s vačkami sú predané!
Nie všetky diely sú na fotkách(kladky, kolieska, šróby a pod.Som nefotil).
Originálne čísla dielov:
Vstrekovače PREDANÉ.
Egr ventil 2.0 tdi 135kw cr vw group- 04l 128 063 p v200, 04l128063p, zsb 04l 128 059, 04l128059 v200, a2c84315500, cena 95eur.
Čidlo oleja 1.6tdi cr 66kw/77kw (clha, clhb), 2.0tdi cr 105kw/110kw/135kw (cfkb, cfkc, crvc, cupa) vw group- 04l103603, 03c907660g, 6pr009629-02, senzor/snímač stavu oleja 30eur.
Vodná pumpa/ vodné čerpadlo+ magnetický ventil pre vodné čerpadlo, 2.0tdi cr 135kw (cupa,cuna) vw group- vodná pumpa 04l011l, ventil 04l904, cena 50 eur vodná pumpa, 15eur ventil
Ostatné diely: remenica 04l109105 cena 25eur, kryt klukového hriadeľa 04l103173a cena 40eur, a iné drobnosti..

Motor alebo polomotor: sanie,čidla množstva a teploty vduchu ,vstrekovacia jednotka,riadiaca jednotka,zapalovacia lišta,hlava valcou, blok motora,štarter,alternator,kompresor klimy,olejova vana,olej čerpadlo,vačkovy hriadel,pružina ventilu,ventil sania ,ventil vyfuku,piesti,ojnica,klukovy hriadel,kryt ventilov ,EGR ventil,vyfukove zvody,snimač klukoveho hriadela ,snimač vačkoveho hriadela,snimač teploty chladiacej kvapaliny,termospinač ventilatora,zavesenie motora,uloženie prevodovky ,palivove čerpadlo ,plavak nadrže,hadice palivoveho systemu, Volnoběžný regulační ventil,poloos kratky-dlhy, HOMOKINETICKÉ KĹBY ,prevodovka F23 5 kvalt,zotrvačnik,pritlačny tanier,spojkove ložisko,spojkova lamela,hlavny spojkovy valec,spinač spiatočky,lambda sondy 2ks, stredny diel vyfuku ,koncovy vyfuk sport ,Snímač tlaku sacího potrubí,olejovy tlakovy spinač, Snímač klepání EPS,expanzna nadoba ,čidlo množka chladiacej kvapaliny,kompresor klimy,hadice klimy,chladič klimy,vysučaš klimy, Tlakový vypínač klimatizace,ventilator klimy,chladič a ventilator chladiacej kvapaliny,hadice vody,vzduchove hadice,

Certifikovaná výdejní sestava na naftu pro 230 V standard je zkompletována s repasovaným IBC kontejnerem (nádrží) který má 100% stav i vzhled.
Na IBC kontejneru byl proveden běžný servis,odborné vnitřní i vnější čištění a teprve potom byl zkompletován s výdejní sestavou na naftu.
Plast IBC kontejneru (nádrže) je vyroben z vysoce stabilizovaného HDPE plastu a je určen pro styk s hořlavinou III.třídy motorovou naftou.
Základem této mobilní výdejní sestavy na naftu je kvalitní certifikované samonasávací bezúdržbové elektrické čerpadlo italské výroby.
Mobilní sací technologie nafty z IBC kontejneru (nádrže)muže být přes sací adaptér G2" a ponornou hadici zakončenou zpětným ventilem a sítem proti nečistotám nebo přes spodní výpustní ventil IBC kontejneru.
Možnost složení výdejní sestavy z příslušenství podle vašeho požadavku.
Součástí také může být palivový filtr na odlučování vody a nečistot, digitální,mechanciký průtokoměr nebo automatická výdejní pistole.
Výhody:
- Kompletní výdejní sestava se sací technologií je mobilní a lze jí během pár minut jednoduše demontovat a nainstalovat na jinou IBC nádrž.
- Podjezdová paleta ze všech stran a umožňuje snadnou manipulaci s paletovým nebo vysokozdvižným vozíkem.
Využití: Tato výdejní IBC nádrž je určena pouze pro bezpečné skladování a výdej motorové nafty. (hořlavina III.třídy.)
Technická data
Mobilní výdejní sestava na naftu kit pro 230 V
- Čerpadlo určeno pouze pro tankování motorové nafty!
- Čerpadlo: samonasávací bezúdržbové elektrické.
- Napájení: 230 V (možnost pro 12 V)
- Přívodní kabel: délka 2m.
- Maximální průtok: 60l/min
- Výdejní hadice: délka 4m(možnost delší).
- Sací hadice: délka 1m
- Výdejní pistole: manuální M60 (možnost automatické)
- Průtokoměr: NE (možnost K33 s přesností +/-1%)
- Vstup/Výstup: 1“/1“
- Pracovní cyklus: neomezen
IBC nádrže 1000 l:
- Ochranná klec kontejneru: pozinkovaná ušlechtilá ocel.
- Paleta IBC kontejneru: ocelová
- Objem: 1000 l
- Rozměry: délka 1200 mm x šířka 1000 mm x výška 1175 mm.
- Váha: 60 Kg.
- Výpustní ventil: DN 50(5cm),závit:hrubý.
- Nalévací otvor: DN 150(15cm).
- Barva plastu nádrže: natur (průhledná)
Po domluvě možnost zaslání po celé ČR a SK.

Predám úplne nový, ventil paliva /palivový kohút/ na babettu 210. Pôvodná výroba ČSSR, životnosť min 25 rokov. Je komplet aj s mosadzným sitkom paliva. Cena 26eur.
POZRI VŠETKY MOJE INTERÁTY
Tel. +421/910 904 599

Pirelli edícia, 137 300km, stage 2 320ps/456nm (graf) , motor v základe 169kw BYD, nie je to klasické "GTI"
Zosilnený liatinový blok motora, zosilnená hlava valcov zo zliatiny hliníka a kremíka, zosilnené vačkove hriadele, fabricky okované ojnice, fabricky okované piesty, kľuková hriadeľ je taktiež z kovanej ocele, väčšie turbo K04 od BorgWarner, väčší medzi chladič a jadrá chladiča, výkonnejšie vysokotlakové čerpadlo, výkonnejšie vstrekovače, samosvorný diferenciál.
Okrem fabrických vylepšení sú na aute mnou vykonané úpravy ako napríklad :
Na zákazku robený celonerezový výfuk DaerRacing s veľmi kvalitnými tlmičmi od POEGA RACING
Veľký športový Downpipe
Veľký Fmic twin intercooler forge 450+hp (prepojený so sériovým čiže 2x viac vzduchu)
Veľké sanie Ramair stage 2
Odtienenie sanie teplovzdornou zlatou páskou
Prívod vzduchu od nárazníka k filtru 77mm
Cievky Audi R8
Kit na odstránenie vírivých klapiek
Nové iridiove sviečky NGK
Výkonnejší snímač paliva na rampe do 200barov
PRV prietokový ventil paliva z Audi RS4 do 135barov
Originál 19 palcové BBS disky hmotnosť len cca 10kg
Odstránený zadný stierač wipers Plugom (stierač odložený)
Športové pružiny
Odstránený kazový noise pipe a premiestnený Blowoff do prednej časti motora (štýl audi S3, Tts, 6R, a pod.)
Auto má samosvorny diferenciál!
Servis :
Snímač tlaku na chargepipe
Snímač na vysokotlakovej pumpe
Pretesnená palivová pumpa
Nová lambda sonda
Nový ventil odvetrávania nádrže
Nové hadice na odvetrávanie veka
Nové vákuové vedenie od vákuovej pumpy
Pretesnene sanie a celý sací systém
Úplne nový kryt hlavy valcov + tesnenie + šroby
Nové xenóny 6000k +60%
Čerstvo menený motorový olej Mobil 5w40
Nový palivový filter
Auto má Pop&Bangs v nastavených otáčkach nad 4000rpm (hádže líšky), olej Mobil 5w40 každých 8000km, Auto je naladené na stage 2 320ps po malých úpravách možnosť dostať sa na 400ps.
Najazdené skutočných!! 137 300km!! Overených jak na carvertical tak priamo v nemecku vo VW. Takže auto je dovoz z nemecka nie na kšeft. Majiteľom som od 127 000km a všetky úpravy sú mnou robené, Auto jazdí krásne a má slušnú silu na to že je to malý 3 dverový hothach.
Celkom raritný kúsok s takým nájazdom,
Inak co sa týka servisu o auto je veľmi dobre starané snáď to vyššie popis dokazuje, jazdil som sním víkendovo, v zime nejazdené, možnosť presvedčiť sa osobne pohľadom na podvozok, ktorý je absolútne bez hrdze, samozrejme nič od oleja, auto je po výmene rozvodov cca 20 000km dozadu, pri výmene oleja robený aj preplach a tak ďalej, momentálne prebehlo leštenie a nanesenie tekutej keramiky... K autu viem pridať kit na odstránenie PCV ventilu od CTS Turbo s olejovým catch tankom
Cena 275 000kč
auto sa nachádza v Pezinku, možná obhliadka aj v Bratislave
Tel. +421 944 304 368 (sms, whatsapp, alebo volajte)
Podobné ako: bmw, audi, s3, S4, s5, tt, 335i, 330i, e90,

Mann-Filter
Palivový filtr
Výška 99 mm
Vnitřní průměr 25 mm
Vnější průměr 68 mm
URČENO PRO VOZIDLA
CHEVROLET CAPTIVA (C100, C140), 2.0 D 4WD [110kW, 1991ccm]
CHEVROLET CAPTIVA (C100, C140), 2.0 D 4WD [93kW, 1991ccm]
CHEVROLET CAPTIVA (C100, C140), 2.0 D [110kW, 1991ccm]
CHEVROLET CAPTIVA (C100, C140), 2.0 D [93kW, 1991ccm]
CHEVROLET CAPTIVA Van (C100), VCDi pohon na 4 kola [110kW, 1991ccm]
CHEVROLET CAPTIVA Van (C100), VCDi [93kW, 1991ccm]
CHEVROLET EPICA (KL1_), 2.0 D [110kW, 1991ccm]
CHEVROLET LACETTI (J200), 2.0 D [89kW, 1991ccm]
CHEVROLET NUBIRA kombi, 2.0 D [89kW, 1991ccm]
CHEVROLET NUBIRA limuzína, 2.0 D [89kW, 1991ccm]
CITROËN JUMPER autobus, 2.2 HDi 100 [74kW, 2198ccm]
CITROËN JUMPER autobus, 2.2 HDi 110 [81kW, 2198ccm]
CITROËN JUMPER autobus, 2.2 HDi 120 [88kW, 2198ccm]
CITROËN JUMPER autobus, 2.2 HDi 130 [96kW, 2198ccm]
CITROËN JUMPER autobus, 2.2 HDi 150 [110kW, 2198ccm]
CITROËN JUMPER autobus, 3.0 HDi 155 [115kW, 2999ccm]
CITROËN JUMPER autobus, 3.0 HDi 160 [116kW, 2999ccm]
CITROËN JUMPER autobus (244, Z_), 2.0 HDi [62kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPER autobus (244, Z_), 2.2 HDi [74kW, 2179ccm]
CITROËN JUMPER autobus (244, Z_), 2.8 HDi pohon na 4 kola [94kW, 2798ccm]
CITROËN JUMPER autobus (244, Z_), 2.8 HDi [94kW, 2798ccm]
CITROËN JUMPER Krabice, 2.2 HDi 100 [74kW, 2198ccm]
CITROËN JUMPER Krabice, 2.2 HDi 110 [81kW, 2198ccm]
CITROËN JUMPER Krabice, 2.2 HDi 120 [88kW, 2198ccm]
CITROËN JUMPER Krabice, 2.2 HDi 130 4x4 [96kW, 2198ccm]
CITROËN JUMPER Krabice, 2.2 HDi 130 [96kW, 2198ccm]
CITROËN JUMPER Krabice, 2.2 HDi 150 [110kW, 2198ccm]
CITROËN JUMPER Krabice, 3.0 HDi 145 [107kW, 2999ccm]
CITROËN JUMPER Krabice, 3.0 HDi 155 [115kW, 2999ccm]
CITROËN JUMPER Krabice, 3.0 HDi 160 [116kW, 2999ccm]
CITROËN JUMPER Krabice (244), 2.0 HDi [62kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPER autobus (244, Z_), 2.2 HDi [74kW, 2179ccm]
CITROËN JUMPER autobus (244, Z_), 2.8 HDi pohon na 4 kola [94kW, 2798ccm]
CITROËN JUMPER autobus (244, Z_), 2.8 HDi [94kW, 2798ccm]
CITROËN JUMPER Krabice, 2.2 HDi 100 [74kW, 2198ccm]
CITROËN JUMPER Krabice, 2.2 HDi 110 [81kW, 2198ccm]
CITROËN JUMPER Krabice, 2.2 HDi
SAAB 9-3 (YS3F, E79, D79, D75), 1.9 TiD [110kW, 1910ccm]
SAAB 9-3 (YS3F, E79, D79, D75), 1.9 TiD [88kW, 1910ccm]
SAAB 9-3 Kabriolet (YS3F), 1.9 TiD [88kW, 1910ccm]
SAAB 9-3 kombi (E50), 1.9 TiD [110kW, 1910ccm]
SAAB 9-3 kombi (E50), 1.9 TiD [88kW, 1910ccm]
SUZUKI IGNIS II (MH), 1.3 DDiS (RM413D) [51kW, 1248ccm]
SUZUKI SPLASH (EX), 1.3 CDTI (A5B 413D) [55kW, 1248ccm]
SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ), 1.3 DDiS (RS 413D) [51kW, 1248ccm]
SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ), 1.3 DDiS (RS 413D) [55kW, 1248ccm]
SUZUKI SWIFT IV (FZ, NZ), 1.3 DDiS (AZG 413D) [55kW, 1248ccm]
SUZUKI SX4 (EY, GY), 1.9 DDiS (RW 419D) [88kW, 1910ccm]
SUZUKI SX4 (EY, GY), 1.9 DDiS 4x4 (RW 419D) [88kW, 1910ccm]
SUZUKI SX4 (EY, GY), 2.0 DDiS (RW 420D) [99kW, 1956

Prodám MB 230 CE kupé v zachovalém stavu. STK 2024,ECO zaplaceno, absolutně vše funkční(šíbr, El.anténa) nové pneu a všechny výfuky.Motor,podvozek,spojka, brzdy perfektní. Pěkný interier i lak. Důvod prodeje fin. problémy. Výměna pouze za levnější s vaším doplatek. Nejlépe MB W124 250 D sedan. Koupeny nové prahy na budoucí výměnu.
Provedené servisní úkony na vozidle:
výměna motorový olej, ale už by si zase zasloužil vyměnit
výměna podložka výpusti oleje
výměna hydraulický olej v posilovači řízení
výměna filtr v posilovači řízení
výměna olej v diferenciálu
výměna palivový filtr
výměna palivové čerpadlo
výměna tlakový zásobník paliva
výměna palivový filtr před vstřikovací jednotkou
výměna vstřikovací ventily
výměna svíček
výměna vzduchový filtr
výměna autobaterie
výměna silentbloků vedení řadících lanovodů
výměna svodů výfuku od motoru k střední výfukové části
výměna koncového výfuku
výměna silentbloků výfuku
výměna kompletní zadní brzdové třmeny
výměna hlavní brzdový válec
výměna brzdová kapalina
oprava pravý přední reproduktor
oprava mechanismu pravé zadní okno
oprava tlačítka ovládání střešního okna
nové celoroční pneu
nová elektricky ovládaná anténa
nové rádio s bluetooth
nové koberečky v barvě čalounění
nové potahy v barvě čalounění na předních sedadlech
nová povinná výbava.Hotovost= 10% sleva!

Skvěle ovladatelné auto připravené na drifty... auto opravdu skvěle funguje a s vahou kolem tuny stíhá i auta daleko silnější...
BMW E30 Coupe 1987 DRIFT ve specifikaci (stručně):
Motor:
- atmosférický 3,5 s BMW E39 (m62b35 - bez Vanos) s 235 HP, 320 Nm (olej Millers Oils 10W60), vložka vzduchového filtru Pipercross, - motor v perfektním stavu
- originální převodovka BMW z V8 (6 rychlostní),
- čtyřlistá sintre spojka, přítlačák a nový setrvačník od Poweride,
- dva diferenciály na velký obal s převodovými poměry 3,46 a 4,44.
Podvozek
- MTS coilover odpružení vpředu a K-Sport vzadu,
- rejdy PUZ (crossovery z BMW E36),
- zadní nosník s příčnými rameny z BMW E36 Compact (samozřejmě plná sbíhavost a nastavení geometrie),
- Polyuretanové návleky Strongflex v celém zavěšení,
- pevné celoplošné vzpěry vpředu i vzadu.
Brzdy
- kompletní servo z BMW E34 V8,
- 4-kolové kotoučové - brzdové třmeny po regeneraci,
- samostatný okruh hydraulické ruční brzdy (wilwood) s originální pumpou BREMBO
Interiér
- Rám dle přílohy J a od PUZ se vzpěrami k předním miskám
- sériová palubní deska s přídavnými budíky a vypínači
- sportovní tříramenný volant
- Sedadla Mirco RTS se schválením FIA do roku 2023.
- nové 3palcové 4bodové bezpečnostní pásy QMS se schválením FIA
- 2x 2 kg sportovní hasicí přístroj
- baterie v obalu
Palivový systém:
- hliníková palivová nádrž + vířivka.
- palivové čerpadlo Bosch 044,
- sportovní palivový filtr.
Chladící systém:
- nový chladič s BMW E36 TDS + originál visco + elektrický ventilátor,
- vykopnutý termostat (ps. s chlazením problém není).
Body:
- BMW E30 Coupe (extrémně zdravá karoserie; podlaha, nosníky, přepážka v původním stavu,
- kapota, nárazníky, přední blatníky, prahy, dveře, víko zavazadlového prostoru a kompletní záď z laminátu FEBLA Motorsport
- všechna okna kromě předního jsou polykarbonátová,
- hmotnost celého vozu je cca. 1050 kg
-Originální křídlo DRIFTWORKS!
-(-prasklé zadní levé světlo)
Perfektně vyladěné auto s úžasnými vlastnostmi
Po dohodě lze k vozu prodat
-druhý kompletní motor M62B35
- spousta dalších dílů
- 12 sad disků
Info na email - micek.filip@
Turnov, Česká republika