inzerce, prodej, prodám, bazar

plyn brzda spojka - strana 17

Počet nalezených inzerátů PLYN BRZDA SPOJKA: 1000 - strana 17

Náhradní díly Peugeot Citroen
Nabízím veškeré náhradní díly. Vše možné poslat na dobírku kurýrní službou nebo osobní odběr v Rožnově pod Radhoštěm. ZÁRUKA NA FUNKČNOST - výměna nebo vrácení peněz. Na vozy: PEUGEOT 106, 107, 1007, 206, 206 cc, 207, 301, 306, 307, 307 cc, 308, 3008, 406, 407, 4007, 508, 5008, 806, 807, partner , Boxer Citroën: C1, C2, C3, C4, C4 grand picasso, C5, C6, C8, berlingo, saxo, xsara, xsara picaso, jumpy , C - Crosser , Nemo Motory: 1.1, 1.2, 1.4, 1.6i, 1.6 16V, 1.8 8V, 16V, 2.2i, 1.4 HDI, 1.6 HDI, 2.0 HDI, 2.2 HDI, 66kW, 80kW, 1.9 TD, 1.9D a jiné. Kódy motorů: KFZ, NFZ, NFY, VJY, CDY, KVV, KFW, NFU, 8HX, KFU, RFN, RFJ, 9HV, 9HX, 9HZ, 9HZ, 9HY, RHY, RHR, RHS, HDZ, LFY, LFZ, DJZ, DJY, WJY, WJZ, DHV, DHY, 8FR, BFZ, 6FZ, RFV, RFR, RGY, 3FZ, HDZ, KFX, HFX, KFU, NFU, 8HZ, 8HY, VJZ, RFN, RFS a jiné... motor, převodovka, turbo, čerpadlo, řídící jednotka, zámek, centrál, startér, alternátor, škrtící klapka, airbag, dveře, blatník, kapota, okno, nárazník, střecha, podběh, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava, spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, spínač, rádio, páčky, osvětlení, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, výfuk,volant, budíky, servo, abs, vstřiky, hadice, motorek stěračů, tažné, kryt pod motor, nadkolí, rameno, brzdové třmeny, brzdové destičky, brzdové kotouče, zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, stahovačka, loketní opěrka, plovák, nádrž, ventilátor topení, regulace topení, ruční brzda, elektrická brzda, zpětné zrcátko, čelní sklo, skla, přední maska, levé, pravé elektrické i manuální zrcátko, EGR ventil, filtr box, klínový řemen, hlava, držák motoru, silentblok, klimakompresor, kotouče , poloosa,a jiné náhradní díly z vrakoviště
YCF pitbike SM155 motard
Nepoužitý pitbike na motárdových kolech se stavitelným podvozkem a komponenty na okruhy. Předání u Kolína připravený k jízdě. Technické specifikace Motor: jednoválec Zongshen 155 2-ventil, vzduchem chlazený Výkon: až 14,5koní Kompresní poměr: 11,5:1 Karburátor: Nibbi PE24SP Filtr: airbox Výfuk: Sportovní výfuk s vyjímatelným DB killerem Zapalování: CDI Startování: nožní Palivo: Natural 95 Nádrž: kapacita 3,8l Převodovka: čtyřrychlostní N1234 Spojka: mokrá v olejové lázni Řetězový převod: primár 15zubů, zadní rozeta 45zubů Přední brzda: hydraulická kotoučová, doupístek, kotouč 220mm Zadní brzda: hydraulická kotoučová, jednopístek, kotouč 200mm Rám: vysokopevnostní ocel (chromoly) Kyvná vidlice: ocelová Přední vidlice: USD 735mm, stavitelný útlum a odskok Zadní tlumič: 310mm Mono Tlumič, nastavitelné předpětí, odskok a útlum Kola: ráfky lité 12" Pneumatiky: Kenda 110/70-12 a 120/70-12 Výška sedla: 805mm Rozvor: 1170mm Délka: 1680mm Šířka: 760mm Světlá výška: 305mm Váha: 70kg Pdoobné jako pbs, malcor, pitom, rivale, stomp, bucci, imr
Náhradní díly na Peugeot - Citroen
Nabízím veškeré náhradní díly. Vše možné poslat na dobírku kurýrní službou nebo osobní odběr v Rožnově pod Radhoštěm. ZÁRUKA NA FUNKČNOST - výměna nebo vrácení peněz. Na vozy: PEUGEOT 106, 107, 1007, 206, 206 cc, 207, 301, 306, 307, 307 cc, 308, 3008, 406, 407, 4007, 508, 5008, 806, 807, partner , Boxer Citroën: C1, C2, C3, C4, C4 grand picasso, C5, C6, C8, berlingo, saxo, xsara, xsara picaso, jumpy , C - Crosser , Nemo Motory: 1.1, 1.2, 1.4, 1.6i, 1.6 16V, 1.8 8V, 16V, 2.2i, 1.4 HDI, 1.6 HDI, 2.0 HDI, 2.2 HDI, 66kW, 80kW, 1.9 TD, 1.9D a jiné. Kódy motorů: KFZ, NFZ, NFY, VJY, CDY, KVV, KFW, NFU, 8HX, KFU, RFN, RFJ, 9HV, 9HX, 9HZ, 9HZ, 9HY, RHY, RHR, RHS, HDZ, LFY, LFZ, DJZ, DJY, WJY, WJZ, DHV, DHY, 8FR, BFZ, 6FZ, RFV, RFR, RGY, 3FZ, HDZ, KFX, HFX, KFU, NFU, 8HZ, 8HY, VJZ, RFN, RFS a jiné... motor, převodovka, turbo, čerpadlo, řídící jednotka, zámek, centrál, startér, alternátor, škrtící klapka, airbag, dveře, blatník, kapota, okno, nárazník, střecha, podběh, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava, spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, spínač, rádio, páčky, osvětlení, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, výfuk,volant, budíky, servo, abs, vstřiky, hadice, motorek stěračů, tažné, kryt pod motor, nadkolí, rameno, brzdové třmeny, brzdové destičky, brzdové kotouče, zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, stahovačka, loketní opěrka, plovák, nádrž, ventilátor topení, regulace topení, ruční brzda, elektrická brzda, zpětné zrcátko, čelní sklo, skla, přední maska, levé, pravé elektrické i manuální zrcátko, EGR ventil, filtr box, klínový řemen, hlava, držák motoru, silentblok, klimakompresor, kotouče , poloosa,a jiné náhradní díly z vrakoviště
Keeway RK-V 125 C ( odpočet DPH ) NOVINKA
Keeway RK-V 125 C ( odpočet DPH ) NOVINKA Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 125 ccm Výkon: 10 kW Cena 89 990 Kč (možnost odpočtu DPH) Moderní cruiser s duší minulosti – nejlepší 125 ccm cruiser na trhu. Některé věci nikdy nezestárnou tak jako zvuk a pocit z motoru V-twin. Zcela nový V-twin cruiser Keeway RK-V125 C přináší revoluci pro novou éru. Keeway RK-V125 C uchovává vše, co je na cruiserech dobré a aktualizuje o nejnovější komponenty navržené tak, aby vyhovovaly současnému jezdci. Srdcem Keeway RK-V125 C je nový motor 125ccm se dvěma válci do V, který je dokonale moderní se 6 ventily, kapalinovým chlazením a elektronickým vstřikováním paliva. Motor dosahuje špičkových hodnot výkonu 10,2 kW a točivého momentu 14,4 N/m, což je více než dost pro pohon 164 kg vážícího motocyklu. Neobvyklé pro motocykly tohoto objemu je použití předních vidlic – upside /down kombinovaných s předními a zadními kotoučovými brzdami. Pro doplnění nízké a široké stavby je motocykl osazen v této kategorii extra širokými pneumatikami – přední 120/80-17 a zadní 140/70-17. Nízko umístěný výfuk 2v1 poskytuje čistý pohled na dokonale zpracovanou skříň motoru a zároveň vydává charakteristický brumlavý zvuk které umí jen motory V-twin. Pozadu nezůstává ani elektronika Keeway RK-V125 C, která je také důkladně moderní jak po stránce designu, tak výkonu. Tenký kulatý světlomet promítá logo Keeway na DRL /Daytime Running Lights – denní svícení / a vytváří 3D efekt v kombinaci s LED potkávacími a dálkovými svítilnami. Podobně kruhový je sdružený přístroj, digitální bílý displej na černém pozadí, který je zvýrazněn radiálním otáčkoměrem kolem rychloměru. Dominantou je široká benzínová nádrž v jednobarevném červeném nebo černém provedení. Palivová nádrž pojme obrovských 19 litrů paliva a dává Keeway RK-V125 C nejlepší dojezd ve své třídě s jediným tankováním, ideální pro Vaše nikdy nekončící výlety. A když jste ve městě, snadno najděte pohodlí díky nízké výšce sedadla 690 mm. Motor 2válec do V, 4takt, 6ventilů, 125 cm3, SOHC Vrtání x Zdvih 42mm × 45 mm Chlazení kapalinou Výkon 10,2 kW při 8500ot/min Max toč. moment 14,4 Nm/ 6500 ot/min kompresní poměr 10,6: 1 Vstřikování EFI Delphi Převodovka 6 stupňová Sekundární převod řetěz spojka v oleji, mechanicky ovládaná přední kolo 120/80 -17 zadní kolo 140/70 -17 pření pružení upside-Down vidlice 110mm zadní pružení dva tlumiče, 5pozic nastavení přední brzda kotouč 296,5 mm s CBS zadní brzda kotouč 240 mm s CBS Suchá hmotnost 164 kg výška sedla 690 mm kapacita palivové nádrže 19 L Baterie 12V 11,2 Ah
Keeway V302 C ( odpočet DPH ) NOVINKA
Keeway V302 C ( odpočet DPH ) NOVINKA Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 300 ccm Výkon: 22 kW Původ: CZ Cena 129 990 Kč (možnost odpočtu DPH) Cruiser Keeway V302 C, je nezaměnitelný pro svůj ostrý styl, výkonné komponenty a výkonný dvouválec do V. Keeway V302 C je vybaven 298cc čtyřdobým kapalinou chlazeným dvouválcovým V motorem s 8 ventily s vynikajícím točivým momentem 26,5 N·m, který V302 C odpovídajícím způsobem produkuje při 6500 otáčkách za minutu, díky čemuž je okamžitý zátah řemenem poháněného zadního kola dostupný v širokém pásmu výkonu. Přesná šestistupňová převodovka spolu se svalnatým zvukem výfuku 2 v 1 umocňují touhu vyskočit na sedadlo a užít si dobrodružný zážitek z jízdy. Nízká stavba motocyklu Keeway V302 C, je výsledkem funkčních komponentů které poskytují solidní vizuální dopad a jízdní vlastnosti. Nízkoprofilové blatníky se zařezávají do silných předních pneumatik 150/80-15 a zadních pneumatik o rozměru 120/80-15 které jsou obuty do designovaných kol z lehké slitiny ve tvaru hrotu. Velké úchyty na předním blatníku přinášejí vizuální pozornost obráceným vidlicím se zdvihem 115 mm, zatímco vzadu jsou dva Tlumiče s progresivně vinutými pružinami se zdvihem 46 mm. Jízdní vlastnosti jsou vynikající a to I díky kotoučovým brzdám vpředu a vzadu, přičemž přední třmen je radiálně namontován. Jízdní pozice na V302 C je přirozená a pohodlná přesně taková jakou očekávají motocyklisté milující tento styl. Široká dobře tvarovaná řidítka dobře ladí s decentními zpětnými zrcátky a na pohodlné sedadlo navazuje 15l palivová nádrž. Přímo pod řídítky je namontován digitální informační panel: kulatý otáčkoměr obklopující centrální rychloměr. Výjimečný design motocyklu podtrhuje osvětlení – Přední LED světlomet s 3D efektem a zadní minimalistické kulaté světlo podtrhuje štíhlou záď. Motor 2válec do V, 4takt, 8ventilů 298 cm3 , SOHC Vrtáníx Zdvih 58*56,4 Chlazení kapalinou Výkon 22 kW při 8500ot/min Max toč. moment 26.5 Nm /6500 ot/min kompresní poměr 11,5: 1 Vstřikování EFI Převodovka 6 stupňová Sekundární převod řemen spojka v oleji, mechanicky ovládaná přední kolo 120/80 -16 zadní kolo 150/80 -15 pření pružení upside-Down vidlice, 115 mm zadní pružení dva tlumiče, 5pozic nastavení přední brzda kotouč 300 mm s ABS zadní brzda kotouč 240 mm s ABS Suchá hmotnost 167 kg výška sedla 690 mm kapacita palivové nádrže 15 L
SWM SM 500R
• NEJETÝ MOTOCYKL, ČISTOPIS TP • ZÁRUKA 3 ROKY • ODPOČET DPH Prodám motocykl SWM SM500R. Motorka není přihlášena, obdržíte čistopis TP a je možný odpočet DPH. Jedná se o nejetou motorku, u které je ještě platná 3 letá záruka. Výkon 25KW, lze otevřít na 50kw. Technická data: Zdvihový objem - 501 ccm Motor - Kapalinou chlazený 4taktní jednoválec s dvojitou vačkovou hřídelí ; Euro 5 Vrtání / Zdvih - 97 mm / 67,8 mm Výkon - 34 PS (51 PS pro závodní model) Vstřikování - MIKUMI D42 Startování - Elektrický startér s automatickou dekompresí Převodovka - 6 rychlostní Spojka - Lamelová, hydraulicky ovládaná Rám - Trubkový rám z vysokopevnostní oceli Přední odpružení - Plně nastavitelná Upside-Down teleskopická hydraulická vidlice KAYABA, Ø 48 mm Zadní odpružení - Plně nastavitelný tlumič KAYABA Zdvih pružiny vpředu - 250 mm Zdvih vzadu - 290 mm Přední brzda - Kotouč 320 mm, čtyřpístkový plovoucí radiální třmen BREMBO (vzadu lze vypnout ABS) Zadní brzda - Kotouč 240 mm, Brembo jednopístkový plovoucí třmen s vypínatelným ABS Pohon - "REGINA" 135 ZRA (5/8 "x1 / 4") Kola vpředu / vzadu - Hliníková kola 3,5x17” / 4,25x17” Rozměr pneumatik přední / zadní - 120/70-17" Michelin Competition IV / 150/60-17" Michelin Pivot Power 2CT Rozvor - 1.480 mm Světlost - 295 mm Výška sedla - 920 mm Objem nádrže - 7,2 litrů Hmotnost - 120 kg
SWM Six 500
• NEJETÝ MOTOCYKL, ČISTOPIS TP • ZÁRUKA 3 ROKY • ODPOČET DPH Prodám motocykl SWM SIX 500. Motorka není přihlášena, obdržíte čistopis TP a je možný odpočet DPH. Jedná se o nejetou motorku, u které je ještě platná 3 letá záruka. Technická data: Zdvihový objem - 445,3 ccm Motor - SOHC, 4VENTILOVÝ vzduchem i olejem chlazený jednoválec, 4takt Výkon - 22 kw Startování - Elektrickým startérem Převodovka - 6 rychlostních stupňů Spojka - Lamelová, hydraulicky ovládaná Rám stroj - Trubkový rám z vysokopevnostní oceli Přední odpružení - Nastavitelné Ø 43 mm Zadní odpružení - Dva nastavitelné hydraulické tlumiče Zdvih vepředu - 130 mm Zdvih vzadu - 109 mm Přední brzda - Kotouč 260 mm, dvoupístkový plovoucí třmen (ABS přední - zadní Zadní brzda - Kotouč 220 mm, plovoucí třmen s jedním pístem Přední / zadní kolo - Špicový výplet, ráfky z lehké slitiny, 1,85 x 19” / 3,00 x 17” Rozměr pneumatik přední / zadní: 100/90-19" / 130/80-17" Pneumatiky - Pirelli MT60 Rozvor - 1470 mm Světlost - 226 mm Výška sedla - 845 mm Objem nádrže - 16,5 litrů Hmotnost - 148 kg
KEEWAY SIXTIES 300i
EURO 5 ZÁRUKA 3 ROKY TECHNICKÉ SPECIFIKACE: Motor: 1válec ,4takt, 4 ventil , 278,2 cm3 , SOHC Vrtání x Zdvih: 75mm × 63mm Chlazení: kapalinou Výkon: 14 Kw při 6500ot/min Max toč.moment: 22 Nm /6000 ot/min kompresní poměr: 11.I Vstřikování: TCI Převodovka: CVT automat Sekundární převod: automat spojka: automat přední kolo: 120/70 -12 zadní kolo: 120/70 -12 pření pružení vidlice: 50mm zadní pružení: dva tlumiče přední brzda: kotouč 230 mm zadní brzda: kotouč 220 mm Suchá hmotnost: 146kg výška sedla: 780 mm kapacita palivové nádrže: 10 L Baterie: 12/10Ah
KEEWAY MBP SC 125RE
EURO 5 ZÁRUKA 3 ROKY Motor: 1válec, 4takt, 2ventil, 124,6cm3, SOHC Vrtání x Zdvih: 52,4mm × 57,9mm Chlazení:kapalinou Výkon: 7,8 Kw při 8500ot/min Max toč. moment: 10,5 Nm /6500 ot/min kompresní poměr: 11:01 Vstřikování: TCI Převodovka: CVT automat Sekundární převod: automat spojka: automat přední kolo: 110/70 -13 zadní kolo: 130/70 -13 přední pružení: vidlice 90mm zadní pružení: dva tlumiče nastavitelné přední brzda: kotouče 240 mm zadní brzda: kotouč 220 mm Suchá hmotnost: 128kg výška sedla: 795 mm kapacita palivové nádrže: 11,5 L Baterie: 12/12Ah Ochrana před odcizením: Vibrační a pohybové čidlo s dálkovým ovládáním SOS Panic button vestavěný SOS hlásič
Motokára Honda GX340 driftovací rám KZ
Nově postavená.. Neskutečná zábava :-) Podvozek KZ2 Motor Honda GX340 nový Nová sedačka Bezpečnostní pásy nové Laděný výfuk + omotávka nové Nový řetěz Nožní brzda na přední kola Ruční brzda na zadní osu Úprava řízení Automat - odstředivá spojka zesílená K motokáře další sada disků Sada pneu slick Driftovací kruhy na pneu více kůsů Náhradní kolečka + rozety nové Více info po telefonu. Cena je pevná !!!
Dětská čtyřtaktní čtyřkolka ATV FactoryTeam 90cc
18.2.2023 - silný čtyřtaktní motor o obsahu 90ccm elektrické startování bezpečnostní pojistka přední i zadní světla zadní hydraulická brzda plynulá možnost omezení rychlosti do nádrže se lije pouze Natural95 a není nutné jej ředit olejem (jako u 2taktních motorů) dálkové ovládání - možnost vypnutí a nastartování čtyřkolky na dálku Technické specifikace: 90ccm, 4T motor Automatická spojka (odstředivá) Váha: 65kg Vhodná pro děti od 6 do 10let z našich zkušeností doporučujem věk od 4 do 8let a vahy do 50kg Přední brzdy: kotoučové, mechanické Zadní brzda: kotoučková, hydraulická Pneumatiky o velikosti 6" Max. zatížení: 80kg Startování: elektrické Olej v motoru: SAE 10W-40 Rám: ocelový Odpružení: dvojité v předu, zadní centrální tlumič Lakovaný rám + ráfky do žluté barvy (viz foto) Rozměry: Výška sedla od země: 56cm Výška sedla od nášlapů: 35cm Šířka přední nápravy: 73cm Výška řidítek od země: 76cm Na sms neodpovidam
Motocykl KEEWAY Cruiser MBP C 1002 V
Motocykl KEEWAY Cruiser MBP C 1002 V Cena - 245.000 Kč Zcela nový C1002V přetváří estetiku cruiserů přitom zůstává věrný svým klasickým kořenům. Tento moderní cruiser poháněný dunivým motorem V-twin o objemu 997 ccm vyniká svou uvolněnou siluetou a poskytuje skvělé jízdní zážitky na silnici. Barvy: černá, šedá, červená Dunícící V-Twin motor 997ccm V-twin motor s válci pod úhlem 80° – nadčasový design, který vždy zaujme vzhledem i výkonem. Přední světlomet obsahuje čtyři jednotlivá světla v kruhovém designu, který nabízí klasický vzhled a tu nejlepší viditelnost. 5” TFT LCD displej Plně barevný přístrojový panel zobrazuje všechny důležité jízdní metriky na první pohled a další možnosti přizpůsobení. Uživatelsky přívětivý kokpit nabízí pohodlná řídítka a vysoká zaoblená zrcátka. Dokonalé dvojité sedadlo spolujezdce je pohodlné a zároveň je také praktické opěradlo pro větší pohodlí při sólové jízdě. Uvolněná jízdní pozice doplňuje uvolněnou siluetu C1002V. Pohodovou jízdu podtrhne sekundární pohon řemenem. Horizontální dvojitý výfuk Motor 2válec do V 80Stupňů, 4takt, 997cm3, DOHC Vrtání x Zdvih 92mm × 75mm Chlazení kapalinou Výkon 70 kW při 7600ot/min Max toč. moment 102 Nm /6500 ot/min kompresní poměr 10,3 :1 Vstřikování Bosch EFI Převodovka 6 stupňová Sekundární převod řemen spojka v oleji, mechanicky ovládaná přední kolo METZELER 130/70 -18 zadní kolo METZELER 240/40 -18 pření pružení nastavitelná vidlice Kayaba upside-down 120mm zadní pružení jeden tlumič pro-link Kayaba , nastavitelné přední brzda 2 kotouče 320 mm, brzdiče J.Juan s ABS Bosch zadní brzda kotouč 300 mm, brzdiče J.Juan s ABS Bosch Suchá hmotnost 262kg výška sedla 680 mm kapacita palivové nádrže 22L Baterie 12/10Ah MCU (Moto Conectivity Unit) Motwi M-link GPS, Global Activation Ride App Functions lokace v reálném čase, jízdy a statistiky, Chat a ostatní ochrana před odcizením Vibrační a pohybové čidlo s dálkovým ovládáním SOS Panic button vestavěný SOS hlásič
SWM SIX6 500 ( odpočet DPH ) NOVINKA
SWM SIX6 500 ( odpočet DPH ) NOVINKA Rok výroby: 2023 Najeto: 5 km Objem: 445 ccm Výkon: 22 kW Cena 134 990 Kč (možnost odpočtu DPH) Inspirován „Mezinárodní motocyklovou šestidenní soutěží – ISDE“. Propracovaný retro design se setkává s moderní technologií a snadnou manipulací. Nadčasový design pro každý den. Nadčasový design pro každodenní použití. Propracovaný retro vzhled se setkává s moderní technologií a snadnou manipulací. „SIX6 500″ve světě off-road motocyklů jméno plné historického významu! SIX6 500 je klasický motocykl, který je svým nezaměnitelným charakterem věrný svému názvu. Zcela bezpečný a díky nízké hmotnosti snadno ovladatelný stroj pro každou příležitost. Ať už jedete městskou džunglí nebo neznámou polní cestou, SIX6 500 funguje všude na výbornou! Díky nízké hmotnosti a snadné ovladatelnosti je SIX6 500 vhodný jak pro začínající tak i pro ostřílené a zkušené jezdce. Rychloměr a otáčkoměr v retro designu Výkonný jednoválcový čtyřtaktní motor s elektronickým vstřikováním paliva a reálným výkonem 22 kW Precizně vyrobené sedlo a lak v retro vzhledu Brzdový systém ABS s předními a zadními kotoučovými brzdami Sklopné stupačky jezdce i spolujezdce Dva zadní tlumiče s nastavitelným předpětím pružiny Zdvihový objem: 445,3 ccm Motor: SOHC, 4VENTILOVÝ vzduchem i olejem chlazený jednoválec, 4takt Výkon: 22 kw Startování: Elektrickým startérem Převodovka: 6 rychlostních stupňů Spojka: Lamelová, hydraulicky ovládaná Rám stroj: Trubkový rám z vysokopevnostní oceli Přední odpružení: Nastavitelné Ø 43 mm Zadní odpružení: Dva nastavitelné hydraulické tlumiče Zdvih vepředu: 130 mm Zdvih vzadu: 109 mm Přední brzda: Kotouč 260 mm, dvoupístkový plovoucí třmen (ABS přední - zadní Zadní brzda: Kotouč 220 mm, plovoucí třmen s jedním pístem Přední / zadní kolo: Špicový výplet, ráfky z lehké slitiny, 1,85 x 19” / 3,00 x 17” Rozměr pneumatik přední / zadní: 100/90-19" / 130/80-17" Rozvor: 1470 mm Světlost: 226 mm Výška sedla: 845 mm Objem nádrže: 16,5 litrů Hmotnost: 148 kg
Pitbike YCF BIGY 150 2022
Nejetá motorka pitbike YCF, modelový rok 2021 ale novější se liší jen v designu polepu. Osazení je jinak stejné. Záruka 2 roky a měřič motohodin na motorce. Motor: jednoválec YX 150 2-ventil, vzduchem chlazený Výkon: až 14koní Kompresní poměr: 9,8:1 Karburátor: Nibbi PE28SP Filtr: airbox Výfuk: Sportovní výfuk s vyjímatelným DB killerem Zapalování: CDI Startování: nožní Palivo: Natural 95 Nádrž: kapacita 5,8l Převodovka: čtyřrychlostní N1234 Spojka: mokrá v olejové lázni Řetězový převod: primár 15zubů, zadní rozeta 45zubů Přední brzda: hydraulická kotoučová, doupístek, kotouč 220mm Zadní brzda: hydraulická kotoučová, jednopístek, kotouč 200mm Rám: vysokopevnostní ocel (chromoly) Kyvná vidlice: ocelová Přední vidlice: 785mm Zadní tlumič: 355mm Mono Tlumič, nastavitelné předpětí a tlumení odskoku Kola: ráfky 17x14" Pneumatiky: Knobby 90/100-14 a 70/100-17 Výška sedla: 890mm Rozvor: 1300mm Délka: 1875mm Šířka: 780mm Světlá výška: 325mm Váha: 81kg Pitbike motorka typem jako ycf, stomp, pbs, malcor, lera, minirocket, tornado, sky, dirtbike, xmotos, dorado,
YCF Limited Start F125 ´22
Nejetá motorka pitbike YCF, modelový rok 2021 ale novější se liší jen v designu polepu. Osazení je jinak stejné. Záruka 2 roky a měřič motohodin na motorce. Nová limitovaná edice, pouze pár kusů v ČR. Technické specifikace Motor: jednoválec LF125 2-ventil, vzduchem chlazený Výkon: až 9koní Kompresní poměr: 10:1 Karburátor: Nibbi PE19SP Filtr: molitanový filtr Výfuk: sportovní výfuk s vyjímatelným DB killerem Zapalování: CDI Startování: nožní Palivo: Natural 95 Nádrž: kapacita 3,8l Převodovka: čtyřrychlostní N1234 Spojka: mokrá v olejové lázni Řetězový převod: primár 15zubů, zadní rozeta 45zubů Přední brzda: hydraulická kotoučová, doupístek, kotouč 220mm Zadní brzda: hydraulická kotoučová, jednopístek, kotouč 200mm Rám: vysokopevnostní ocel (chromoly) Kyvná vidlice: ocelová Přední vidlice: USD 660mm Zadní tlumič: 270mm Mono Tlumič, nastavitelné předpětí a tlumení odskoku Kola: ráfky 14x12" Pneumatiky: Knobby 60/100-14 a 80/100-12 Výška sedla: 865mm Rozvor: 1120mm Délka: 1595mm Šířka: 760mm Světlá výška: 305mm Váha: 66kg Pitbike motorka typem jako ycf, stomp, pbs, malcor, lera, minirocket, tornado, sky, dirtbike, xmotos, dorado,
Royal Enfield Meteor 350 FIREBALL BLUE ( odpočet DPH )
Royal Enfield Meteor 350 FIREBALL BLUE ( odpočet DPH ) Rok výroby: 2023 Najeto: 1 km Objem: 350 ccm Výkon: 16 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 120 990 Kč(možnost odpočtu DPH) novinka FIREBALL BLUE skladem, okamžitě k odběru!!! Meteor s velkým dopadem v těle malého cruisera. Meteor představuje věčnou podstatu jízdy, s klasickými konturami a nadčasovými designovými křivkami je to lehký plnokrevný cruiser, připravený na otevřenou dálnici a se stejnou lehkostí zvládne výzvy města. Srdcem Meteoru je zcela nový vzduchem chlazený motor SOHC o objemu 349ccm s charakteristickým dlouhým zdvihem a elektronickým systémem vstřikování paliva, který zajišťuje plynulý přenosný výkonu a spoustu točivého momentu. Nový motor pokračuje v legendární tradici jednoduchých singlů a pulzuje viscerálním rytmem. Díky vylepšenému nastavení podvozku, přístupné jízdní poloze, pokročilým brzdným schopnostem, vysoké specifikaci odpružení a rychlému přenosu výkonu je Meteor připraven posvítit si na svět cruiserů. Zcela nový podvozek je silnější, tužší a odolnější a je navržen pro přímou stabilitu, zatáčení a manévrovatelnost bez kompromisů v oblasti pohodlí. Typ motoru: 1 válec, 4-taktní, vzduchem/olejem chlazený Zdvihový objem: 349 cc Maximální výkon: 20,2 koní při 6100rpm Maximální točivý moment: 27 Nm při 4000 rpm Systém digitálního elektronického zapalování Spojka Mokrá, vícelamelová Převodovka 5-ti stupňová Rozvor: 1400 mm Výška: 1024 mm Světlá výška: 170 mm Délka: 2140 mm Šířka: 845 mm Výška sedla: 765 mm Hmotnost: 191 Kg Objem nádrže: 15 L Přední pneu: 90/90-19 Zadní pneu: 120/80-18 Přední brzda: Bybre 280mm Zadní brzda 240mm ABS system cena 99.992,– Kč + DPH 21% Tři roky tovární záruka, bez omezení nájezdu km, tři roky asistenční služba v ceně, rok členství v klubu Royal Enfield skladem k okamžitému odběru
SWM RS 125 R ( odpočet DPH )
SWM RS 125 R ( odpočet DPH ) Rok výroby: 2023 Najeto: 2 km Objem: 125 ccm Výkon: 11 kW Stav: Nový motocykl Původ: CZ Cena 99 990 Kč (možnost odpočtu DPH) Enduro RS 125 R je zábavný a lehký motocykl určený jak na běžné cesty tak do terénu. Zde je hlavní hrdina kategorie Enduro 125 ccm! Jezdec, který si vybere RS 125 R, je fanouškem vynikajících a snadno ovladatelných motocyklů. Enduro RS 125 R je dokonale vyvážený stroj s vynikajícím výkonem motoru, dokonalým podvozkem a velmi nízkou hmotností. Parametry motocyklu odpovídají spíše závodnímu stroji, ale jde o motocykl vybavený nejnutnější výbavou pro možné legální používání na silnici. Ke standardní výbavě stroje patří LED diodové osvětlení, kapalinou chlazený čtyřventilový motor plnící emisní limity Euro 5, nebo robustní stupačky spolujezdce. Digitální kokpit s LED displejem a USB nabíjecí zásuvkou. Výkonný jednoválcový čtyřtaktní motor s elektronickým vstřikováním paliva a skutečným výkonem 11 kW (15 PS). Zdvihový objem 124,7 ccm Motor Kapalinou chlazený 4taktní jednoválec se 4 ventily; Euro 5 Typ přívodu paliva Vstřikování D32 Vrtání / zdvih 58 mm x 47,2 mm Výkon 11 kW (15 PS) Startování Elektrický startér Převodovka 6 rychlostních stupňů Spojka Lamelová, hydraulický ovládaná Rám Trubkový rám z vysokopevnostní oceli Přední odpružení Fastace Upside-Down Zadní odpružení Nastavitelný tlumič Fastace s přepákování Zdvih vpředu 250 mm Zdvih vzadu 260 mm Přední brzda Kotouč 260 mm, dvoupístkový plovoucí třmen, CBS Zadní brzda Kotouč 220 mm, plovoucí třmen s jedním pístem, CBS Řetěz REGINA 126RSHB-12.7 Přední ráfek / pneumatika Zesílený hliníkový ráfek 1,60 x 21" / 80/90 x 21" Zadní ráfek / pneumatika Zesílený hliníkový ráfek 2,15 x 18" / 110/80 x 18" Rozvor 1.500 mm Světlost 275 mm Výška sedla 950 mm Objem nádrže 7,2 litrů Hmotnost 109 kg
Elektrokolo Mondraker Chaser 750
Elektrokolo Mondraker Chaser 750 Prodám celoodpružené ekolo. Zakoupené 8/22. Najeto pouze 41km. S kompletní dokumentací a návodem+fa. Je ve stavu nového kola bez jakéhokoli poškození. Důvod prodeje,mám kola dvě. Barva graphite/Black, pedály Bontrager. Modelový rok 2022,motor Bosch baterie 750Wh Při rychlém jednání sleva Rám - haser 6061 Alloy Stealth Evo, Zero Suspension System optimalizovaný pro ebike, zdvih 150 mm, Forward Geometry, vnitřní baterie, 12x148mm Boost zadní osa, kónická hlavová trubka, jednodílný Monobloc horní článek, HHG vnitřní vedení lanek, utěsněná ložiska Enduro MAX 17 mm, oversized nápravy, integrovaný snímač rychlosti výpadku, unikátní plastové kryty motoru, tlumič. Tlumič - RockShox Deluxe Select R Debonair, 205 x 65 mm. Nastavení: nízký odskok, vzduchové předpětí. Čep horní kotva, 25x10mm spodní pouzdra. Vidlice - Fox 36 29 Float FIT GRIP EVOL Rhythm, 160mm, optimalizováno pro elektrokolo, zúžená trubka, Boost 15x110mm osa, offset 44mm. Nastavení: Sweep Compression, Low Rebound, Air Preload Napájení - ONOFF Sulphur FG 30 mm 0º, kovaná slitina 6061, pro řídítka 31,8 mm manžety - ONOFF Diamond, 1 zámek, 135 mm Sedlo - FIZIK Terra Aidon X5 145mm Zadní brzda - SRAM G2 R, 4-pístkový třmen, Centerline 6-šroub IS 200 mm jednodílný rotor, organické podložky Pláště - MDK-HP1 29, vnitřní šířka 30mm, bezdušová, 32h přední náboj - Formula DC711, Boost 15x110mm, zapouzdřená ložiska, šrouby IS 6 Přední pneumatika - Maxxis Rekon 29x2.6, tubeless ready, dual Compound, EXO plášť, 60TPI, skládací patka Kliky - Elektrokolo Race Face Aeffect, 165 mm Řetěz - SRAM SX Eagle, 12V, Powerlock Ovládací prvky - tlačítka řazení - SRAM Trigger SX Eagle, 12v, X-ACTUATION 1:1 Patka na přehazovačku - Mondraker M068 Displej - Bosch Kiox 300 Řídítka - Slitina ONOFF Sulphur 1.0 double butted 6061, výška: 20 mm, šířka: 800 mm, 9º backsweep, 5º upsweep, průměr 31,8 mm Shank - ONOFF Pija vnitřní kabeláž, průměr 31,6mm, rozměr: S 387x125mm, M: 425x150mm, L/XL: 465x170mm Přední brzda - SRAM G2 R, 4-pístkový třmen, Centerline 6-šroub IS 200 mm jednodílný rotor, organické podložky brzdové páky - SRAM G2 R, nastavení dosahu bez použití nářadí paprsky - CN kulatá z nerezové oceli zadní náboj - Formula EHL148, Boost 12x148mm, zapouzdřená ložiska, šrouby IS 6 zadní pneumatika - Maxxis Rekon 29x2.6, tubeless ready, dual Compound, EXO plášť, 60TPI, skládací patka Převodovka - zadní - SRAM SX Eagle, spojka typu 3 s jehlovými ložisky, zámek klece, 1x12v dlouhá klec, X-ACTUATION 1:1 Pastorky - SRAM PG-1210, 11-50T, 12v hmotnost bez pedálů - 24,8 kg Motor - Bosch Performance Line CX Cruise (25 km/h) Systém Bosch Smart
Naviják WARN VR EVO 8 12V včetně dálkového ovládání
Kouken před 2 lety, ale zcela nový, nepoužitý naviják WARN VR EVO 8 12V 3630 kg s ocelovým lanem Výkonný naviják s vynikajícím poměrem cena-výkon. Navijáky WARN VR EVO, nadchnou vodotěsnou konstrukcí s certifikací IP68. Ve snadno odnímatelné ovládací skříni se nachází spolehlivý stykač Albright®. Zásadní novinkou je ovladač 2v1. Nově v sobě kabelový ovladač ukrývá i možnost rádiového ovládání. Nový design vypadá skvěle. Rychlé navíjení má nově mnohem nižší odběr proudu. Oproti předchůdci, sérii TABOR je snížení cca o 100A. Předností navijáků WARN VR EVO je především výborná kvalita, která je podpořena příznivou cenovkou. Objednací číslo: 1-103250 (VR EVO 8) Tažná síla: 8,000 lbs. (3 629 kg) na první vrstvě lana Motor: 12V DC Elektrické ovládání: Stykač Albright Dálkové ovládání: 2 v 1 kabelové ovládání s možností rádiového ovládání, délka kabelu 3.5 m Převodovka: 3-stupňová planetová Převodový poměr: 218:1 Spojka (volnoběžka): Otočná páčka Brzda: Pružinová brzda Průměr bubnu/délka: ocelové a syntetické lano: 2.5’’/9.0’’ (6.73 cm/ 23 cm) Lano: Ocelové lano: 5/16” x 90’ (8mm x 27.4m) Vedení lana: Ocelové lano: rolny Syntetické lano: hliníkový průvlak Požadavky na baterii: Minimálně 650 CCA pro navíjení Povrchová úprava: Práškové lakování na základní nátěr Hmotnost:. (37.9 kg) Cena 20.000,-
Závodní Favorit
Nabízím Škoda Favorit sk. „A“, stavba p. Ertl, na běžných RZ s bezpečnostním rámem vlastní výroby dle přílohy J bez homologace: - motor o objemu 1500+ cm3, výkon cca 160hp, stavba p. Ertl 8/2021, repase 12/2022 (nová klika, nová vačka...atd) ujeto 0 km - nový olejový chladič 8/2022, ujeto 10 km - převodovka „Hevland“ 6 ti kval výrobce Kalmar, kontrola 5/2020, ujeto 250 km - poloosy Spidam bez špéry, vnější klouby výměna 9/2022, ujeto 10 km - spojka „kit car“ a nový držák převodovky 4/2022, ujeto 155 km - velké brzdy vpředu 305 mm, nové destičky 8/2022 – ujeto 10 km, zadní brzda kotoučová o průměru 245 mm, hydraulická ruční brzda - tlumiče Protlum s nádobkou, repase 5/2020, ujeto 250 km - přední náprava trubková, tvrdé silentbloky unibal - gelová lehká baterie v 4/2022 - k vozu 1x sedačka navíc (2 sedačky platná homologace), 6ti bodové pásy - 2x hasicí přístroj, lampička pro noční čtení, zásuvka 12V, přívod pro komunikaci, LED světlená rampa, větrací kaplička - 4x nová kola BRAID Fullrace T Acropolis 6,5x15 s novými pneu Hankook (2x tvrdá směs) a Yokohama (2x střední směs) Prodej z osobních důvodů. Jen sednout a závodit, bez dalších nutných investic.