praga v3s interier - strana 18
Počet nalezených inzerátů PRAGA V3S INTERIER: 1000 - strana 18

Prodám portalový jeřáb. Stav podle foto. Průjezdová vzdálenost je 2m. Nosnost 5100 kg.Cena dohodou. Na email nereaguji. Při rychlém jednání sleva.

Evidenční číslo vozidla 112886
Rok výroby 1981-01
Stav tachometru 11134 km
Kategorie Autojeřáb
Palivo nafta
Barva modrá
Objem 7412
Výkon 72
Počet míst 2
Celková hmotnost 10400
Užitečná hmotnost 160
Výbava: kabina krátká, kabina nízká, manuální převodovka, pérování ocel, plní EURO 0, pohon 6x6, střešní okno, tažné zařízení
PRODEJ NA SPLÁTKY MOŽNÝ, LEASING/ÚVĚR
CENA JE UVEDENA BEZ DPH
Toto vozidlo také vyměním za vozidla či návěsy těchto značek: Avia, Daf, Iveco, Liaz, Man, Mercedes-Benz, Renault, Scania, Tatra, Volvo, Lamberet, Fliegl, Kögel, Krone, Schmitz, Schwarzmüller, cisterna, návěs, chladící, mrazící, nástavba, nosič kontejnerů, skříň, tahač, valník, sklápěč, sklápěcí, přeprava aut, kontejner, podval, podvalník, hydraulická ruka.
Prohlídka vozidla je možná na Praze 9., Po dohodě Vám přivezu vozidlo na Vámi zadanou adresu!!!
Všechny inzeráty jsou aktuální do smazání.

K prodeji větší množství relé, nálezový stav, neodzkoušeno.
Obr.1
1+2) 12V/22A
3) 12V/150W/12A - prodáno
4) 12V/300W/max 22A
Obr.2 schéma zapojení
Obr.3
Relé Elmot Made in Poland 12V/15A/100N
Obr.4
6ks relé Magneton PAL 12V/150W (č.2, 3, 5 prodáno)
Obr.5
Relé Magneton PAL typ 02-9401.11 6V/150W
Obr.6
Relé Magneton PAL
1) 12V/130W
2+3) 12V/200W č.2 prodáno
4) 12V/300W
Obr.7
Relé made in Germany
1) 12V/220W
2) 6V/220W
Pravěpodobně díly ze Škoda Spartak, Felicia, Octavia, Škoda 1000/1000MB Škoda 100/110L, Velorex, Praga V3S, Tatra, Trabant, Wartburg, Moskvič.
Vzhledem k hmotnosti součástek preferuji osobní převzetí.
Interát je platný do smazání.
Jednotná cena 200,-Kč/kus

Prodam starou vojenskou baterii v dřevěném obalu s hliníkovými vývody , nejspíše vzor s 1955 , cenu nabídněte.
Možnost dopravy po cele EU.
vojenský, vojenská, CSLA, starý stroj, vojenská baterie akumulátor louhový , čssr , praga V3s

Prodám traktor domácí výroby
Motor Zetor 6911
Převodovka Ford Transit
Rozvodovka PV3S (malá velká řada, vypínání zapínání předního náhonu)
Nápravy zúžené Praga V3S, uzávěrka zadní nápravy plně funkční
Kola šípové R16
Hydraulické řízení (orsta)
Za kabinou úložný prostor viz.foto
Kotoučové brzdy
Prodávám vlečku domácí výroby (klaničák)
Délka 3 metry
Bržděná náprava
Klanice se dají sundat
Úložný prostor na kurtny viz.foto
Spolehlivý dobrý stroj, velký pomocník. Důvod prodeje, koupil jsem traktor s TP a SPZ.
+420 pouze volat prosím.

prosim vas,mel by nekdo,vykres,nebo fremu,mezikus,mezi prevodovku praga v3s a motor zetor krystal?koupil bych,nebo hledam cloveka,ktery by zhotovil.dekuji

Prodám tento repas plech vyrobený přesně podle originálu tj. levá a pravá strana je jiná, síla plechu 1mm. Cena je uvedena za plech bez osazení a příčky. Případně mohu dodat s osazením plechu o 1mm. pro snadnější tmelení a svařování. Příčka je také podle originálu. Za osazení 200kč. a příčka také 200kč. V případě objednání tří sad poštovné zdarma.

Prodám mnou ručně kovaný nůž čepel nože je kované listové pero z vozidla Praga V3S (ocel 14260). Čepel má plochý výbrus. Rukojeť je poskládaná z kroužků hovězí kůže na středový trn a prolepena epoxidem. Ručka je napuštěna lněným olejem a poté naimpregnovaná pastou ze včelího vosku a lanolínu. Záštita a patka je tvořena z konstrukční ocele, která je tepaná a patinovaná ohněm. Rukojeť je na konci jištěna kolíkem, který prochází přes patku a trn a dále trn je na konci roznýtován. V patce je otvor pro závěsnou šňůru. Čepel nože je parciálně kalená na hamon. Čepel je kalená a následně popuštěná na 57 -58 HRC. Celková délka nože je 261 mm, délka čepele je 136 mm, výška čepele je 37 mm, šířka čepele ve hřbetu je 5 mm a váha nože je 292 g. Fazetka ostří je nabroušena na 24 stupňů. Nůž je středově vyvážen. K noži je kožené pouzdro mnou ručně ušité z kvalitní celoprobarvené hovězí kůže o šířce kůže 4 mm. Nit kterou je pouzdro sešité je pod úrovní kůže, aby se zabránilo případnému prodření nitě.

Prodám mnou ručně kovaný nůž čepel nože je kované listové pero z vozidla Praga V3S (ocel 14260). Čepel má plochý výbrus. Rukojeť je poskládaná z kroužků hovězí kůže na středový trn a prolepena epoxidem. Ručka je napuštěna lněným olejem a poté naimpregnovaná pastou ze včelího vosku a lanolínu. Záštita a patka je tvořena z konstrukční ocele, která je tepaná a patinovaná ohněm. Rukojeť je na konci jištěna kolíkem, který prochází přes patku a trn a dále trn je na konci roznýtován. V patce je otvor pro závěsnou šňůru. Čepel nože je parciálně kalená na hamon. Čepel je kalená a následně popuštěná na 57 -58 HRC. Celková délka nože je 257 mm, délka čepele je 133 mm, výška čepele je 38 mm, šířka čepele ve hřbetu je 4 mm a váha nože je 275 g. Fazetka ostří je nabroušena na 24 stupňů. Nůž je středově vyvážen. K noži je kožené toulcové pouzdro mnou ručně ušité z kvalitní celoprobarvené hovězí kůže o šířce kůže 4 mm. Nit kterou je pouzdro sešité je pod úrovní kůže, aby se zabránilo případnému prodření nitě.

Kultowe Ciężarówki z epoki PRL - Jen časopis
10. Tatra 813
21. Praga V3S
26. Robur 3000 LO
37. IFA W50 L
41. Roman Diesel 19.256 DFK
44. Škoda - Liaz 706 RTH