prasklá hlava motoru oprava cena - strana 22
Počet nalezených inzerátů PRASKLÁ HLAVA MOTORU OPRAVA CENA: 1000 - strana 22

Nabízím starou kytaru. Není prasklá. Struny na výměnu. Původní stav. Možnost zaslání. Na zboží vystavím doklad.

Prodám sadu kol DBV s roztečí 4x100 na třech kolech jsou pneumatiky barum 175/65 r14, jedna byla prasklá nechám k tomu ještě 3 zimní gumy jedna byla bohužel taky prasklá

Křovinořez ve ZLATÉ edici.
Německá kvalita BÄUMR-AG 5,2 HP - jeden z nejvýkonnějších křovinořezů dostupných na trhu!
Vše, co potřebujete, je součástí této sady!
+ 0,5L 2T OLEJ do benzínu pro míchání palivové směsi - speciální vysoce kvalitní červený polosyntetický olej pro přípravu palivové směsi ve 2-taktních motorech. Olej je dokonale mísitelný s palivem, což zajišťuje vysokou ochranu před usazeninami uhlíku.
Záběh motoru je rozhodující !
+ NÁHRADNÍ STARTÉR !
Pevná antivibrační rukojeť, odolnější, nepřenáší vibrace.
Hlavní trubka je se zvýšenou pevností a největším dostupným PRŮMĚREM 28,8mm.
Hnací hřídel je 9 zubová.
Použití 2 kroužků na pístu poskytuje dodatečné těsnění a také zlepšuje výkon motoru, zvyšuje účinnost při současném snížení spotřeby směsi a následně i výfukových emisí.
TECHNICKÁ DATA:
Značka: BÄUMR-AG
Motor - 2-taktní vzduchem chlazený
Válec - pochromovaný
Maximální výkon motoru: 5,2 HP
Objem motoru: 51,7 ccm
Pohon: odstředivá spojka
Maximální otáčky motoru - 11000 ot./min.
Volnoběžné otáčky: 3500 ot./min
Hmotnost - cca 7,8 kg
Záběr struny průměr - 42 cm
Doporučená tloušťka struny - 2,4 mm
Míchání palivové směsi benzin:olej - 25:1 (do 1L benzínu přidat 40ml oleje)
Objem palivové nádrže: 1,2 L
Hlučnost: 93,7 dBA
Hmotnost křovinořezu: 7,8 kg
Délka křovinořezu: 185 cm
VLASTNOSTI:
Hrubá a pevná obložení na spojce (100% přenos síly bez prokluzování)
Spiro kroužek na kuželovém převodu ( zabraňuje kroucení trávy )
Dva kroužky na pístu a jehlové ložisko v ojnici.
Kuželový převod má tvrzené převody (bezporuchový provoz)
Profesionální přenos síly na pevném hřídeli a ložiskách (ne lanko a pouzdra)
Chromované obložení válce (neopotřebovávací plocha)
Membránový karburátor nové generace (zapalování nebylo nikdy tak jednoduché)
Nový design startéru usnadňuje startování
Multifunkční vypínač
Pevný držák postroje s 5-úrovňovým nastavením vyvážení
Robustní a odolné nastavení rukojeti
Nůž na zkrácení délky struny
Kalamitka na mazání kuželového převodu
Příslušenství:
ochranný štít se síťkou
chránič na uši
2ks profesionální strunové hlavy
zastřihovací hlava se strunou pro nízkou trávu
10m pletené struny o průměru 2,4mm
3-ramenný nůž na vysokou a suchou trávu
pilový kotouč 255 mm x 1,6 mm x 25,4 mm
nádoba s měrkou na míchání palivové směsi
2-ramenný popruh
sada nářadí
Baleno ve 2 krabicích.
Nový s dokladem.
Uvedená cena je konečná včetně poštovního.
Zasíláme na dobírku kurýrem.
Platí se mu v Kč nebo kartou.
.

Provozní doba Po - Pá 09:00 - 18:00, So 09:00 - 12:00. Na SMS nereaguji. Mimo provozní doby a Ne + státní svátky - hovory nepřijímám.
Při poptávce uvádějte číslo vstřiku Bosch - nesděluji podle objemu ani kódu motoru.
Repasované vstřikovače, včetně protokolu - záruka 12 měsíců. Výměnný způsob nutno vrátit starý kus nebo dodat vlastní vstřik k opravě.
0445110435/0986435227 Iveco daily IV, Fiat Ducato 2,3 Multijet, kompletně repasované z nových originálních dílů Bosch, nová matice, tryska, dávkovací člen, seřízení 3 stupeň, protokol, kód, záruka 12 měsíců, cena 3.200 Kč/ks. Skladem 4 kusy.
0445110118/0986435182 Opel Astra G 1,7 CDTI, repasované z nových originálních náhradních dílů Bosch, nová matice, tryska, oprava dávkovacích členů, seřízení 3 stupeň, protokol, záruka 12 měsíců, cena 2.800 Kč/ks. Skladem 4 kusy.
0445110141/0986435086/0445110087 Renault Master, Opel Movano, Nissan Interstar 2,5 dci, repasované z nových originálních náhradních dílů Bosch, nová matice, tryska, oprava dávkovacích členů, seřízení 3 stupeň, protokol, záruka 12 měsíců, cena 2.800 Kč/ks. Skladem 4 kusy.
0445115037/0445115004/0445115051/0986435358 Bosch Piezo AUDI 3,0 TDI, repasované, protokol, nový ISA kód, piezo v pořádku (zátěžové měření), záruka 6 měsíců, (piezo 3 měsíce) cena 2.800 Kč/ks. Skladem 3 kusy.
0445115007/0986435435 Bosch Piezo Renault/Nissan 2.0 dci, repasované, protokol, nový ISA kód, piezo v pořádku (zátěžové měření), záruka 6 měsíců, (piezo 3 měsíce) cena 2.800 Kč/ks. Skladem 2 kusy.
Opravy vstřikovačů - Diesel servis, test vstřikovačů solenoid 300 kč/ks, test piezo 350 kč/ks s protokolem.

Prodám zbytek motoru nebo jeho díly. Jedná se o OM603 Turbo, 6 válců. Již není čerpadlo, olejový chladič, včetně popelnice na olejový filtr, servočerpadlo, vačka, vývěva, turbo se svody.
K dispozici, blok s písty, vana pro turbo, kompletní sání, rozvodová kola, vrtule chladiče, vstřiky, předkomůrky. Na motoru byla špatná hlava motoru, ta je k opravě. Zaslání možné u menších dílů maximálně hlava. Cena za holý blok je 5000Kč. Vše ostatní po dohodě.

Prodám hlavu motoru z vozu VW Caddy
Pasuje i na: Octavia II, Roomster, Passat B6, Touran...
Motorizace: 1.9 TDI 77kw
Kód motoru: BLS
Hlava je v pořádku, kompletní - s vačkami, s ventily
Cena 2500Kč
Je možné osobní vyzvednutí, případně zasíláme přepravní službou.

PRODÁM HLAVU MOTORU
po kompletní repasi, jako NOVÁ, tlaková zkouška, vybroušená, 100% stav, vhodné vidět. Je to z vozidla VW Passat, B6, r.2006, 2.0 tdi, 103 kW, kod motoru BKP. Auto mělo najeto najeto necelých 182tis.km.
Nyní je v autě nový motor a hlava zůstala navíc, proto se prodává.
Cena v Kč ===15.900===při slušné jednání dohoda na místě možná. SLEVA na KONEČNÝCH 9.990 Kč!
K prohlédnutí a koupi: Praha 3 -Vinohrady (kousek od Flora)
Volejte na tel.: (+420)
Jsem soukromá osoba, Platí do smazání.

Prodám hlavu motoru 1,4tdi..Bms
Tak jak je na fotce-hlava,vstřiky,vačka,víko, tandem,sání.
Z funkčního motoru
Cena za komplet 2000,-

Motor CRLB
Hlava měla najeto 160 xxx km vhodná na repas bez vaček tak jak je na foto
Hlava je z auta Audi A4 2016
cena dohodou

Prodám hlavu motoru z vozu Volvo xc90 2008 d5 136kw
Hlava je otlakovaná , po rovnání , nova gufera ventilů.
Hlava byla v minulosti odborně opravena 10x uložení hydroštelu
Nyní připravena k okamžité montáži
Cena hlavy uvedena v inzerátu
Možnost + vačky a klemy + 8000kč
Možnost přikoupení nových dílů jako je gufero vačky , hydroštely , vahadla .

Dobrý den,
nabízím na prodej svého medvěda.
Nájezd: 333.000 KM, výměna motoru ve 320.000 KM na motor co měl 230.000 KM. Z 90% jezdím převážně dálnice.
LPG - Landi Renzo, 50l
R.V. - 2000
Původ: Italie
Provedení: manuál
Bez koroze: jediný co se najde tak je zadní lem, který je obouchaný od kamínků, laicky jsem to zatím ošetřil, ale bude se tomu potřeba v budocnu trochu pověnovat. Jinak karoserie i nosné části absolutně zdravé viz. foto + ošetřené. Z provozu klasické oděrky, auto má 23 roků.
Auto na zimních r17 225/45, 8mm.
Z výbavy jen 2 zonové klima.
Co se dělalo:
1.) 305.000KM
- rozleštění předních světel,
2.) 310.000KM
- výměna čepů řízení (LEMFÖRDER) + geometrie,
- výměna předních kotoučů (ATE PowerDisc) + destičky (Brembo),
- olej + filtry v motoru + kabinové filtry
3.) 315.000KM
- výměna předních vrchních ramen (LEMFÖRDER),
4.) 320.000KM
- výměna motoru za motor s 230.000KM + olej a filtry v motoru,
- spojková sada - vysouvací ložisko, přitlačný talíř, spojková lamela (Sachs),
- výměna všech 3ks uložení na kardanu (Febi Billstein)
- repas alternátoru,
5.) 325.000KM
- výměna zadních destiček (RIDEX),
- výměna vodní pumpy (MAPCO) + nová chladící kapalina
- výměna čelního skla,
6.) 330.000KM
- olej + filtry v motoru + kabinové filtry
- repas kompressoru motoru,
- repas termostatu za origo s nájezdem 130.000 KM
- výměna silentbloků motoru (LEMFÖRDER) a převodovky (MEYLE)
7.) 333.000KM
- 4x nové originál pružiny (Sachs)
- 2x zadní originál tlumiče (Sachs)
Díly, které přidám k autu:
2x nové originál přední tlumiče (Sachs), nový palivový filtr (MANN-FILTER), kompletní motor 137KW na díly (fouklé tesnění)
Spotřeba na LPG:
na r16 - 8,7l
na r17 (na autě) - 9,2-9.4l
na r18 - 10l
O auto jsem se snažil vždycky dobře starat a dopřávat mu to nejlepší. Přišel čas ale jít dál.
Možnost za příplatek v 25.000Kč přidat originální sadu dvojrozměrných R18 AMG Monoblock Aero II s dobrými pneu.
Kontaktovat prosím nejdříve přes SMS nebo mail, né vždycky mám na telefon čas.
Děkuji

Sada na opravu bloku motoru TDI
Běžným problémem u motorů 1.9 a 2.0 TDi PD / PPD ,, BMP, BMM, BMN, BMR, BXE,BXF,BKC, BKP, BKD.
Obvykle jediný způsob, jak to opravit, je vyjmout motor z auta a svařit blok
Tato konzola se přišroubuje k zadnímu rohu bloku motoru pomocí otvorů již zalitých v bloku a činí tuto část montážního systému motoru pevnější než standardní
,prasknutí držák bloku motoru
Vezměte prosím na vědomí - toto se hodí pouze pro motory 1.9 VE / PD & 2.0 TDi PD / PPD ,vlastní mám ještě zdokonalen pro lepší podezření držáku lze namontovat bez demontáže motoru a dodatečného vrtani není nutná ani demontaz turba jen sací části

Prodám původní vazby časopisů.
1) Svět motorů 1957
2) Svět motorů 1958
3) Svět motorů 1959
4) Svět motorů 1959
5) Svět motorů 1968
6) Svět motorů 1969
Stav viz foto. Na renovaci. Bez záruky.

BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,

Hranolovací Kotoučová pila T-400 prořez do 380 mm
Pila je vyrobena tak,abychom dosáhly co nejefektivnější vlastnosti řezání.Za tímto účelem jsou na tělese stroje upevněny dva posuvné motorové pláty, na kterých jsou umístěny dva motory vybavené pilovými vřeteny.Tímto způsobem získáme možnost velmi rychlé a snadné změny tloušťky řezané středové prizmy bez nutnosti demontáže pil.V pořadí přes použití mechanizmu povolujícího změnu pozice stolu podacího-přijmacího ve svislé rovině získáme možnost rovnoměrného zatížení motorů dolních pil a motorů horních pil dovoluje velké zvýšení výkonnosti stroje.Díky mechanizmu a také upevnění pil bezprostředně na vřetenech umístěných na motorových válcích( nedostatek řemenových převodů),rovněž získáme zmenšení spotřeby elektrické energie.V podávacím-stole je umístěn speciální ocelový žlábek,ve kterém je umístěn řetěz podavače vybaven skládacími (upínáky), které řezané dřevo posouvají ve směru řezacích pil.Rozpojující zarážky (klíny) umístěné bezprostředně za řezacími pilami zabezpečují řezaný materiál před rozštěpením a také před neočekávaném vyhození dřeva.
Technické údaje:
Průměr pilových kotoučů - 500 mm
Max. průměr řezané kulatiny - 380 mm
Min. průměr řezané kulatiny - 100 mm
Max. průměr prostřední pryzmi - 160 mm
Min. průměr prostřední pryzmi - 60 mm
Max. počet pilových kotoučů po 2 kusech na každém motoru
Průměrná díra na kotouči - 60 mm
Síla motorů - 4,kusy x 7,5 Kw
Otáčky motorů - 1 450 obr./min.
Příkon motoru posuvu - 1,1 Kw
Otáčky motoru posuv - 1 450 obr./min
Rychlost posuvu 0-20 m / min.
Napětí 3 x 400V, 50Hz
Výkon stroje - do 10m³\h
Hluk pily v provozu - 92,6 ± 1,8 [dBA]
Hluk pily - 103,8 ± 1,0 [dBA]
Rozměry, délka-šířka-výška - 6000 x 1400 x 1700 mm
Váha stroje - 1 200 kg
Za příplatek silnější motory o výkonu 4 x 11Kw

Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Motor:
Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Objem válců - 449,5 cm3
Výkon motoru - 34,5kW
Chlazení - kapalinou
Podvozek:
Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm.
Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách
Přední pneumatiky - 110/70 R17
Zadní pneumatiky - 150/60 R17
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 14 L
Světlá výška - 140 mm
Výška sedla - 795 cm
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm
Pohotovostní hmotnost - 168 kg
Standartní výbava:
5" TFT displej
Přístup do aplikace CFMOTO
Navigace
Propojení s telefonem
Přehrávání hudby přes displej

Prodám opravnou sadu na vylomený držák (závitu) bloku motoru ze strany rozvodů. Levnější varianta než pořizovat nový blok. K poškození většinou dochází při velkém předním nárazu, nebo stržením závitu při montáži držáku motoru (např. při dělání rozvodů).
Držák lze využít na veškeré motorizace od koncernu VW u motorů 1.9 či 2.0 TDI ( vyráběných od roku 1997 - 2017) například u Škody - Octavia první generace s motorem vybaveným rotačním čerpadlem až do konce Octavií druhé generace s palivovým systém PumpeDiesel.
Tudíž lze namontovat na veškeré motory s tímto typem bloku motoru. (Tento držák např. jezdí i ve VW Touran s typem motoru BLS s vodním chladičem výfukových spalin, Octavia II - BXE...
Jsou k dispozici 3 varianty - záleží na počtu poničených závitů.
Po domluvě jak přes telefon tak emailem dořešíme, který držák pošleme či přivezeme. Součástí balení je i návod na montáž s utahovacími momenty a sadou potřebných šroubů.
Po domluvě není problém osobní montáž samozřejmě za příplatek.
Blok motoru BXE, Volkswagen, Škoda, 1.9TDI, 2.0TDI, BJB, BLS, ALH, AGR,AXR, ASZ

Mám 2ks. Mám na chalupě, možno k vyzvednutí kousek od Vlašimi, nebo dovezu do Prahy, os.odběr Hovorčovice(Praha-východ). Poštovné 89,-, zásilkovna 69,-. Našla jsem na půdě, po tátovi, třeba se bude někomu hodit, cenu nabídněte.. Modul slouží pro automatické dovírání elektrických oken při zabezpečení (uzamčení) vozidla. Elektronické obvody modulu zajišťují kontrolu pohybu okna a při dosažení krajní (uzavřené) polohy automaticky odpojí pohon, takže nedochází ke zbytečnému zatěžování motorů. Obvody z bezpečnostních důvodů zajišťují také automatické vypnutí pohonu při mechanické detekci překážky vdráze okna. Pokud je zapnuto zapalování, je funkce modulu deaktivována.Modul je určen pro nejběžnější typ elektrických oken s uzemněnými motory ovládanými kladným napětím.Ovládání modulu se provádí zápornými nebo kladnými impulsy. Popis vodičů:šedý – kladnývýstup při zavíráníze spínače k 1. motoru hnědý– kladný silový impuls pro zavření k1. motorumodrý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 2. motoru zelený –kladný silový impuls pro zavření k2. motoružlutý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 3. motoru žlutočerný–kladný silový impuls pro zavření k3. motoru fialový –kladný silový impuls pro zavření k4. motoručervený–napájecí napětí +12Včerný– zem růžový- kladnývýstup při zavírání ze spínače k 4. motoru oranžový - +12V zapalování bílý – negativní aktivace automatického dovírání bíločerný – pozitivní aktivace automatického dovíráníUpozornění: pokud jsou elektrická okna ve vozidle již vybavena přídavnými elektronickými moduly je nezbytné připojovat modul SE 075 vždy přímo před elektromotor a nikdy ne mezi ovládací spínače a elektronické moduly. Modul je vybaven potenciometrem pro nastavení max. proudu elektronické ochrany motorů. Pokud se okna nedovírají úplně, pootočte potenciometr jemně proti směru chodu hodinových ručiček. Pokud je zavírací čas moc dlouhý, pootočte potenciometr na opačnou stranu.Technické parametry:napájecí napětí: 12 VSSspotřeba vklidovém stavu: 0 mAproudová zátěž výstupů: max. 10 A zavírací čas: max. 10s