silentblok výfuku - strana 15
Počet nalezených inzerátů SILENTBLOK VÝFUKU: 1000 - strana 15

Ford Fiesta Mk 5 - Soubor náhradních dílů
Drobnosti dle fotografií:
- Sada airbagů
- Volant s lukasy
- Řazení
- Čerpadlo benzínu
- Servočerpadlo
- Vypínače
- Silentblok motoru
- Zrcátko
- Zapalování
- Rádio
- Mlhovka
- a další díly dle fotografií
Cena za všechny výše vyjmenované a nafocené díly 1500kč
Dále k dispozici:
- P dveře - 800kč
- Převodovka - 800kč
- Zánovní tlumič výfuku - 400kč
Nebo úplně všechny uvedené díly 3000kč.

Prodám nové originální náhradní díly na RR Sport 2. generace (L494)
Pouze díly ze seznamu. Ceny dohodou, možnost poslat.
1311299 odlučovač oleje, separátor oleje 2,7, 3.0 TDV6/SDV6
1316048 olejové sítko čerpadla oleje 2,7 TDV6/SDV6
163131091210 kryt zadního tažného oka
CPLA-6K683-DB hadice sání 4,4TDV8
LR066836 nový klíč s dálkovým ovládáním
LR008353 Těsnění sání přední 2,7 TDV6, 3,0 TDV6
LR013147 plastový kryt filtru motorového oleje 3,0 TDV6
LR013740 Víčko trubice pro kontrolu hladiny oleje motoru 3,0 TDV6
LR014282 Hadice intercooleru 3,0 TDV6
LR023290 těsnění a šrouby auromatické převodovky
LR026141 těsnění hlavy válce 5,0 V8
LR031127 Odvzdušňovací trubka startéru motoru 3,0 TDV6
LR034217 přední pravé spodní rameno zavěšení kola
LR034218 přední levé spodní rameno zavěšení kola
LR035449 silentblok uložení zadního stabilizátoru
LR038365 matice dolního zadního ramene
LR045179 spodní držák zadního nárazníku
LR053240 rám předního sedadla řidiče
LR054113 kabeláž zadního sedadla
LR055887 pravá konzola zadního nárazníku
LR055888 levá konzola zadního nárazníku
LR056520 lišta okna levé zadní dveře
LR056666 instalační sada pro montáž střešní lišty
LR057365 deflektor vzduchu střešního okna KIT
LR058115 kryt pravého zámku dveří
LR058449 kabeláž zadních dveří (Tailgate)
LR066550 držák zadního nárazníku
LR066836 nový klíč s dálkovým ovládáním - transponder 433MHZ
LR068152 konzole vnitřního osvětlení
LR071676 el. ovládání sedačky řidiče
LR060 lišta před oknem pravých zadních dveří
LR061 lišta před oknem levých zadních dveří
LR077447 spona bezpečnostního pásu spolujezdce - s předpínačem
LR078915 těsnění EGR 3,0 TDV6
LR078916 těsnění mezi ventilem EGR a trubkou EGR 3,0 TDV6
LR078958 těsnění EGR 3,0 TDV6
LR079273 spona výfuku 3,0 TDV6
LR079619 těsnění vodní pumpy / čerpadla 3,0 TDV6
LR084664 těsnění turba 3.0 TDV6
LR084885 deflektoru chladiče
VPLGP 0226 HQ levý boční nášlap

Silentblok záchytu řazení 50kč, gufero řazeni 50kč, závlačky brzdičů Š130, závlačky brzdových hadic, závlačky silenbloku výfuku, těsnění ventilů 50kč, sklo zrcátka levé 50kč, příchytky výplní 50kč

Prodám novou, originální levou koncovku výfuku na vozidlo Honda Civic 8G.
Číslo dílu: 18320-SMG-E02
Původní cena 2.300,-

Prodám nový laděný výfuk COBRA CR2 Hexagon v karbon provedení pro motorky KAWASAKI.
Výfuková sada COBRA CR2 HEXAGON Carbon obsahuje tlumič výfuku s propojovacím potrubím (mezisvod) pro konkrétní typ motorky, montážní materiál a DB Killery.
- ruční výroba Made in Germany
- rychlá a snadná montáž
- plný a hluboký zvuk
- šestiúhelníkový tvar
- karbonová koncovka
- výkon
- prémiová kvalita
- Homologace EU
Výfuky pro modely:
ER5 ER6 Ninja ZX-10R ZX-6R Z1000 a další
Více výfuků na VESTORE CZ

Prodám karburátory na sněžný skútr Yamaha RS Venture, RS VIKING, Nytro, VK10 a další a pružný díl výfuku. Vše nové nepoužité

Nabízím k prodeji sportovní koncovku ULTER SPORT - celonerezovou matnou černou. Koncovka je NOVÁ nikdy nemontovaná.
Průměr: 90 mm
Délka: 190 mm
Vstup: 50,55,60,65mm
Cena za kus: 1190,-Kč

Elektrocentrála 8,2kW
je určena k používání ve stavebnictví a při montážních pracích, ale také jako záložní zdroj elektrické energie pro mobilní servisní střediska a rekreační účely. Stroj je vybaven jednotkou AVR, která vyrovnává výstupní napětí. Proto je možné použít je k napájení jemných elektronických přístrojů, za předpokladu dodržení správného postupu používání. Sklopitelné madlo a pevná gumová kola, která jsou součástí dodávky, umožňují snadný převoz elektrocentrály na místo potřeby podobným způsobem jako cestovní zavazadlo s madlem a kolečky. Centrála je vybavena třemi 16A a jednou 32A zásuvkou s 230V, které umožňují připojit jak běžné spotřebiče, tak spotřebiče s vysokým odběrem (až 7,5kW) jako jsou např. svařovací invertory, stolní pily, velké kompresory... Dále je vybavena 12V/8,3A zásuvkou se stejnosměrným proudem a součástí příslušenství jsou rovněž nabíjecí kabely, díky nimž lze elektrocentrálou dobíjet 12V autobaterie. Díky elektrickému startu nastartujete a vypnete centrálu stiskem tlačítka jedním prstem. Tento start je zajišťován AGM bezúdržbovou baterií s dlouhou životností dobíjenou chodem elektrocentrály. Pro příjemnější práci blízko elektrocentrály jsme ji vybavili novým typem výfuku s nižší hlučností a příjemnějším zvukem.
sklopitelné madlo a pevná gumová kola pro snadnou manipulaci
tři 16A a jedna 32A zásuvka pro připojení 230V spotřebičů s příkonem až 7,5kW
digitální multifunkční měřič
regulace výstupního napětí systémem AVR chrání vaše elektrospotřebiče před poškozením
nižší hlučnost díky novému typu výfuku
elektrický start elektrocentrály zajišťuje AGM bezúdržbová baterie
počet fází: 1f
výkon maximální: 8,2kW
výkon provozní: 7,5kW
max. odběr z 230V zásuvky:
napětí/frekvence: 230V/50Hz
účiník: 1
obsah válce: 460ccm
max. výkon motoru: 12,6kW (17HP)/4000min-1
startování: ruční, elektrické
spotřeba: min. 0,5l/kWh
objem nádrže: 28l
typ generátoru: synchronní
AC jmenovitý proud: 32,6A/230V
DC jmenovitý proud: 8,3A/12V
krytí: IP23
příslušenství: kabel + svěrky k 12V zásuvce, klíč na svíčku
rozměry (všh): 60x71x61cm
rozměry s podvoz. (všh): 69x86x62cm
hmotnost s el.startem: 97kg

Prodám rezonátory vlastní výroby z kvalitní nerezi. (20 let praxe s konstrukcemi výfuku)
Masivní nezničitelné provedení.
Sníží hlučnost výfuku. (zabasuje zvuk)
Použití také jako náhrada katalyzátoru pro sportovní účely za účelem zvýšení výkonu.
Možno opratřit koncovkou a použít jako koncový výfuk.
Mohu navařit závitový vstup na lambda sondy.
Plně průchozí konstrukce, ale účinné tlumení díky kvalitní keramické tlumící vatě.
Vzhledem k tomu, že používám mnohem kvalitnější materiály (a materiálem neštetřím na úkor kvality a zvuku) než komerční výrobci, jako Magnaflow, Dynomax, Turboworks apod. , poskytnu kupujícímu doživotní záruku.
- materiál nerez (síla stěny 1,5mm zaručuje bezkonkurenční tuhost a eliminuje nežádoucí rezonance)
- keramická tlumící vata dlouhodobě odolná teplotám přes 1200 °C
- povrchová úprava broušená nerez nebo mohu vyleštit do zrcadlového lesku. (na foto broušené provedení)
Vyrábím libovolné rozměry dle požadavků bez omezení na výkon motoru.
Cena:
Na foto průměr těla 100mm, 700mm délka těla, 100mm délka vstupu a výstupu (tzn celková délka 900mm, průměr vstupu a výstupu 60mm - cena za provedení na foto 3800,-Kč
Průměr těla 100mm, délka těla 500mm, délka vstupu a výstupu 100mm, průměr 60mm cena 3400,-Kč
Průměr těla 100mm, délka těla 300mm, délka vstupu a výstupu 100mm (celková délka 500mm), průměr 60mm - cena 3000,-Kč
Pokud potřebujete jiný rozměr, spočítám cenu na dotaz.
Je možná také montáž, výroba celého výfukového systému, nebo úprava popř oprava stávajícího výfukového systému.
Mám skladem V band spony, klapky, vlnovce, potrubí, tlumiče, koncovky, silentbloky, spony atd.
Leštím nerez.
Zasílám PPL do celé evropy popř osobně v obci Horní Datyně (Severní Morava).
Není problém vystavit doklad o koupi.

Dobrý den, rád bych nabídl k prodeji či výměně svého Bullitta v originální US verzi dovezenou v roce 2019 z USA. Verze US se liší od verze EU prosím nezaměňovat. Můj Bullitt je verze bez Recaro sedaček byla to moje podmínka protože se do nich bohužel nevlezu a nejsou pro mě pohodlné.
Vozidlo je samozřejmě homologováno pro provoz v EU. Jsem první majitel, kompletní servisní historie včetně faktur a záznamů. Servis byl prováděn v autorizovaném servisu Ford pod mým osobním dohledem.
Něco o autě...
Bullitt s číslem K4745
Motor 5.0L V8 s výkonem 480 koní, Manuální 6-ti stupňová převodovka.
Alu kola Concaver R20 v bronzové barvě s pneu Pirelli P-Zero jak disky tak pneu zapsané v TP (Originální disky Bullitt R19 přidám k vozu i s originálními pneu Michelin).
Výfukový systém Remus se skvělým zvukem a klapkami pro přepínání režimů, podle výrobce výfuku by měl být výkon okolo 500-505 koní, Výfuk je zaměnitelný bez jakékoliv úpravy za originál takže lze vrátit originální výfuk který taktéž přidám.
Bullitt má úpravy pouze estetické tak aby kdykoliv šel vrátit do původního stavu a byla zachována originalita.
Stav tachometru je nyní 31 xxx Km, STK na cca 1,5 roku.
Výbava - Analogové přídavné budíky, jízdní režimy, režimy výfuků, navigace, multifunkční volant, digitální budíky, parkovací kamera, senzory, vanička kufru, tempomat, vyhřívané sedačky, větrané sedačky atd.
Důvod prodeje ? Rád bych změnu a zkusím něco jiného... Bullitt jednoznačně je investiční vozidlo a cena v budoucnu poroste ale bohužel nejsem někdo kdo by se chodil do garáže na auto pouze dívat a přemýšlet nad každým kilometrem abych neměl zbytečně velký nájezd.
Cena je 1.400.000,- Kč (bez DPH) tudíž možnost odpočtu
Výměna pouze za tyto vozy s oboustranným doplatkem jiné prosím nenabízet děkuji za pochopení...
Toyota Chaser JZX 100 MARK II
Mercedes C63 AMG 2018-
Mercedes G
Porsche 911 Carrera 2019-
Bmw M850i 2019-
Bmw G20 340ix 2018-
Bmw G30 540ix 2018-
Jeep Trailhawk
Dodger Ram
GMC Sierra
Ford F150
Ford F250
Ford f350
Ford F450

Dobrý den,nabízím k prodeji tento hezký hothatch značky Ford Fiesta MK7 ve verzi hatchback a 3 dveřovou karoserií.Svižný a úsporný atmosferický benzínový motor o obsahu 1.6TI-VCT s výkonem originálních 88KW.Rok výroby 4/2009.Plní emisní normu Euro 4-tedy bez ekopolatku.Najeto 155xxxkm(servisní kniha do 7/2020-137xxxkm+poslední 2 protokoly z Nemeckých TUV.Nový TUV v Německu(4/2022) a olej při 151123km,nové zapalovací svíčky a kabely.Jedná se o čerstvý dovoz z Německa od soukromého majitele..Aktuálně bez investic.Motor,převodovka,spojka,podvozek tuhý,vše naprosto v pořádku.Na voze snížené pružiny,koncovky výfuků,lipy a nastavce prahu,17(letní pneu) alu kola Brock atd-vše schválené.Originál pružiny+koncovka výfuku k vozu.Vůz bez koroze.Nyní bude na voze provedena nová dovozová STK+Emise..S vozem po dohodě lze ihned odjet,převozní značku vystavim.K vidění v Kolíně.BAZARY NEVOLAT ANI NEPSAT!
Kontakt:
tel.: 476175
email: vehicle.company@
Instagram: sport_specific_cars

Prodám AdBlue emulátory pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
ČESKÝ NÁVOD !!!
Emulator je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Jedinečný software podporující i jinak problémová vozidla DAF LF!
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla:
► DAF LF, CF, XF
► Iveco Stralis, Eurocargo, Trakker
► Scania R, G, P
► Man TGX, TGS, TGA, TGL, TGM
► Mercedes Actros, Axor, Atego
► Volvo FE, FL, FM, FMX, FH (ne FH4)
► Renault Magnum, Premium, Midlum, Kerax
► TATRA Phoenix
► AVIA
Autobusy IVECO Irisbus, SOR, Scania, Man, Mercedes, SETRA, BOVA a další... Pro více informací nás kontaktujte.
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@

AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla IVECO:
► EuroCargo
► Stralis
► Trakker
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@

AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd. Jedinečný software podporující i jinak problémová vozidla DAF LF!
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla DAF:
► LF
► XF
► CF
► TATRA Phoenix T158 Euro 5
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@

AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla Renault:
► Midlum
► Premium
► Magnum
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@