sohc - strana 5
Počet nalezených inzerátů SOHC: 116 - strana 5

Nová - předváděcí. Odpočet DPH.
Objem motoru 400 cm3
Typ motoru čtyřtaktní jednoválec SOHC
Maximální výkon 20 kW (27 Ps)
Maximální kroutící moment 29.0 Nm / 6250 ot./min
Sekundární pohon 4x4 kardanem
Převodovka automat / CV-Tech variátor (made in Canada) L-H-N-R, 2WD / 4WD, uzávěrka předního diferenciálu
Startér elektrický
Chlazení kapalinou
Emisní norma EURO 5
Systém dávkování paliva EFI Bosch systém
Objem nádrže 18 litrů
Maximální rychlost (offroad) 90 km/h
Homologace T3b
Tažné zařízení Ano (zapsané v TP na 300 kg)
EPS-Elektrický posilovač řízení Volitelně + 15 000 Kč
Elektrický naviják Ano, součástí základní výbavy
PODVOZEK A BRZDY
Přední odpružení 2x hydraulický tlumič s nastavitelnou pružinou
Zadní odpružení 2x hydraulický tlumič s nastavitelnou pružinou
Přední pneu 25x8-12
Zadní pneu 25x10-12
Přední brzdy 2x hydraulická kotoučová
Zadní brzdy 2x hydraulická kotoučová
ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Rozměry (D׊×V) 2130 x 1170 x 1120 mm / MAX 2320 x 1170 x 1120 mm
Pohotovostní hmotnost 344 kg / MAX 363 kg
Výška sedadla 955 mm
Světlá výška 285 mm

Cenově dostupný a velmi odolný stroj střední třídy
...
možné dodání s posilovačem EPS +15.000,- vč. DPH
základní barva Sky Blue - Oranžová +1.000,- vč.DPH
opěrka a madla spolujezdce + 1.000,- vč. DPH
Ochrana rukojetí + 1.000,- vč. DPH
Tento model prošel generační obměnou v pohledu designu, techniky, ovládání a užitkovosti. Osvědčený jednoválec se vyznačuje velmi hladkým průběhem výkonu, skvělou ergonomií, přičemž užitkové a jízdní vlastnosti jej staví na vysokou úroveň. Pracovní čtyřkolka Gladiator X450 nezná překážky, nezná kompromisy. Nepozná pracovní odvětví, ve kterém by neuměl pomoci.
Motor: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Vrtání x zdvih: 91 mm x 61,5 mm
Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Brzdy: Kotoučové hydraulické
Nádrž: 17 l
Pohotovostní hmotnost: 350 kg

PŘICHÁZÍ NOVÁ ÚROVEŇ VAŠEHO DOBRODRUŽSTVÍ
Více výkonu, více zábavy, více emocí, více bezpečnosti, více pohodlí, lepší ovladatelnost a to vše pro nejlepší zážitek z jízdy. Bugina Z1000 Sport R nabízí tohle všechno aby vaše dobrodružství v sedadlech nebylo dobré, ale to nejskvělejší jaké jen může být. A nejen to, malá korba, naviják a tažné zařízení značně rozšiřují akční rádius využití R-ka.
Motor
4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih
91 mm x 74 mm x 2
Převodovka
Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení P / Z
Nezávislé nitrogénové, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena / Vlečená ocelová ramena
Brzdy
Kotoučové hydraulické
Nádrž
36,5 l
Hmotnost
610 kg

Novinka, která potěší především juniory, ale i rodiče. Zatímco junior dostane v sedle tohoto skvělého sportovního nářadí řádnou porci zábavy a štěstí, rodiče budou zářit spokojeností nad tím, že o bezpečnost jejich dětí se stará spousta precizně propracované techniky, která je na trhu ve více aspektech jedinečná.
Motor
4-taktní, jednoválec, SOHC
Vrtání x zdvih
52,4 mm x 49,5 mm
Převodovka
Automatická / převody F/R/N (vpřed / zpětný chod /neutrál)
Odpružení P / Z
Nezávislé dvojitá A-ramena / Mono-shock, seřiditelné
Brzdy
3 x kotoučové (2 x P, 1 x Z), hydraulické
Nádrž
6,7 l
Suchá hmotnost
125 kg
Klíčové vlastnosti
Technické prvky čtyřkolky jsou předurčeny pro přesné a intuitivní ovládání stroje, díky kterému mladý jezdcec získává ty správné jízdní návyky. A to vše pod kontrolou rodiče i za asistence aplikace.
Aplikace CFMOTO YOUTH zásadním způsobem rozšiřuje bezpečnost provozu X110.
Pomocí této aplikace dokáže osoba, která má dozor nad juniorem, na dálku monitorovat jízdu stroje. Aplikace umožňuje: Geofence – virtuální rádius hranice ježdění o max. vzdáleností 400 m od dozoru. Pokud jezdec hranice překročí, APP na to upozorní výstrahou a sníží rychlost vozidla. Vše je nastavitelné přes APP.

Vlastnit silnou a zároveň třímístně homologovanou verzi UTV
je doslova výhra v tomto segmentu. Právě tento model nastartoval zcela novou generaci UTV vůbec. Jeho motto je jednoduché: „Profesionál vždy, všude a za každých podmínek“. Nabízí obrovský pracovní rádius v kombinaci s nosností a tažnou silou, a přitom nezapomíná na majestátní a pohodlný prostor pro posádku a množství krytých odkládacích prostorů.
Motor
4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Zdvihový objem
91 mm x 74 mm x 2
Převodovka
Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost) / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení P / Z
Nezávislé, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena
Brzdy
Kotoučové hydraulické
Nádrž
40 l
Hmotnost
690 kg
Délka (standard/prodoužený)
2945 mm
Šířka
1615 mm
Výška
1850 mm
Rozvor
2050 mm
Klíčové vlastnosti
Výkonný motor, moderní posilovač řízení, skvělá ergonomie pro posádku, odolné pneumatiky do každého terénu i špičkové osvětlení – cenově dostupný stroj, co odvede skvělou práci a pak vás vezme na adrenalinovou projížďku.

Vstupenka do PRACOVNÍHO ráje
UTV1000 XL je připraven na všechno! Dokáže více uvézt, více táhnout a více pracovat. Šestimístné UTV rozšiřuje nejen pracovní, ale i hobby rádius využití. Mimořádně silná konstrukce, nese kabinu pro plnohodnotný, a především bezpečný převoz až šesti lidí. Motor je laděn tak, aby v každém pásmu otáček dodával zřetelný výkon přes speciálně naladěnou CVT převodovku. Stroj nabízí plynulé zrychlení a maximální trakci. Podvozek je technicky dimenzován na vysoké nároky uživatele s maximálním komfortem a tím i bezpečností pro celou posádku. Ve své třídě je doslova unikátem po všech stránkách.
Motor
4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih
91 mm x 74 mm x 2
Převodovka
Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce, automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
Odpružení P / Z
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Brzdy
Kotoučová hydraulická
Nádrž
40 l
Hmotnost
945 kg

Cenově dostupný a velmi odolný stroj střední třídy
možné dodání s posilovačem EPS +15.000,- vč. DPH
základní barva Hunter Green Oranžová +1.000,- vč.DPH
opěrka a madla spolujezdce + 1.000,- vč. DPH
Ochrana rukojetí + 1.000,- vč. DPH
Tento model prošel generační obměnou v pohledu designu, techniky, ovládání a užitkovosti. Osvědčený jednoválec se vyznačuje velmi hladkým průběhem výkonu, skvělou ergonomií, přičemž užitkové a jízdní vlastnosti jej staví na vysokou úroveň. Pracovní čtyřkolka Gladiator X450 nezná překážky, nezná kompromisy. Nepozná pracovní odvětví, ve kterém by neuměl pomoci.
Motor: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Vrtání x zdvih: 91 mm x 61,5 mm
Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Brzdy: Kotoučové hydraulické
Nádrž: 17 l
Pohotovostní hmotnost: 350 kg

Bugina ohromující svým designem,
pohodlím a technickými prvky, které jsou na špičce dění v tomto segmentu. Síla a sebevědomí jsou základními prvky stavebnice Sport-ky. Konstrukčně je stavěna do extrémních podmínek a míra jejího využití v extrémně-sportovním prostředí se plynule prolíná s pracovním i hobby životem. Díky korbě, tato pracovní bugina, nepozná pracovní odvětví, ve kterém by nedokázala pomoci.
Motor
4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih
91 mm x 74 mm x 2
Převodovka
Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení P / Z
Nezávislé nitrogénové, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena / Vlečená ocelová ramena
Brzdy
Kotoučové hydraulické
Nádrž
36,5 l
Hmotnost
610 kg

Cenově dostupný a velmi odolný stroj střední třídy
možné dodání s posilovačem EPS +15.000,- vč. DPH
základní barva SKY BLUE
opěrka a madla spolujezdce + 1.000,- vč. DPH
Ochrana rukojetí + 1.000,- vč. DPH
Tento model prošel generační obměnou v pohledu designu, techniky, ovládání a užitkovosti. Osvědčený jednoválec se vyznačuje velmi hladkým průběhem výkonu, skvělou ergonomií, přičemž užitkové a jízdní vlastnosti jej staví na vysokou úroveň. Pracovní čtyřkolka Gladiator X450 nezná překážky, nezná kompromisy. Nepozná pracovní odvětví, ve kterém by neuměl pomoci.
Motor: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Vrtání x zdvih: 91 mm x 61,5 mm
Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Brzdy: Kotoučové hydraulické
Nádrž: 17 l
Pohotovostní hmotnost: 350 kg

Predám HONDA NX 650 Dominator v TOP STAVE.
Pôvodný stav...všetko funguje na jednotku. Výzorovo aj motoricky vo veľmi dobrom stave.
STK do 6/2024
Zadný kufor + nosiče bočných kufrov.
Teraz nová reťaz, olej,...
Rok: 1995
motor: Štvortaktný jednovalec, SOHC, 4 ventily na valec
Kapacita: 644 ccm / 39,2 cu-in
Vŕtanie x zdvih: 100 x 82 mm
Chladiaci systém: Vzduchom chladený
Pomer kompresie: 8,3:1
Indukcia:Jednoduchý 40 mm karburátor typu Keihin VE
Zapaľovanie: Digitálne CDI
Začiatok: Elektrické
Zapaľovacia sviečka: NGK, DPR 8EA-9
Motorový olej: Polosyntetický, 10W/40
Maximálny výkon: 45 k / 33,5 kW pri 6000 ot./min
Maximálny krútiaci moment: 53 Nm / 5,7 kgf-m pri 5000 ot./min
Spojka: Mokré, viac diskov, ovládané káblom
Predné odpruženie: 41 mm vidlica prednej nápravy
Zdvih predného kolesa: 220 mm / 8,6 palca
Zadné odpruženie: Pro-Link,
Zdvih zadného kolesa: 195 mm / 7,6 palca
Predné brzdy:256 mm kotúčový 2 piestový strmeň
Zadné brzdy: 220 mm kotúčový 1 piestový strmeň
Predná pneumatika: 90/90–21
Zadná pneumatika: 120/90–17
Výška sedadla: 870 mm možnosť nastaviť
Svetlá výška: 250 mm
Suchá váha: 163 kg
Mokrá hmotnosť: 178 kg
Cena pevná 3500 EUR.
Slovensko, Galanta, súkromný predajca.
Podobné ako Honda Africa, YAMAHA TENERE, YAMAHA XT, BMW F650GS, Triumph Tiger, KTM Adventure, Japan

Lodní motory Parsun F60 EFI pouze 129 990 + DPH - největších čínských výrobců závěsných lodních motorů. Jejich výrobky jsou v provozu již po celém světě a teď máme konečně možnost Vám představit lodní motory Parsun i na českém trhu.
Společnost Parsun Power Machine Co., Ltd. byla založena v roce 2001. Sídlí ve městě Suzhou, které je poblíž Šanghaje, největšího města a námořního přístavu v Číně. Vyrábí především generátory, čerpadla, motory a přívěsné motory. Vysokou úroveň produktů zaručují zkušení specialisté z Japonska a USA. Motory využívají také nevládní organizace a armády zemí z celého světa.
V současné době se vyrábějí motory o výkonu: 2,6 Hp, 5 Hp, 6HP, 9,8 Hp, 9,9Hp EFI, 15 Hp EFI, 20Hp EFI, 30Hp EFI, 40Hp EFI, 50Hp EFI, 60Hp EFI a nyní dokonce motory 100HP EFI a 115HP EFI!
Tyto motory jsou vyhlášené svojí spolehlivostí a dlouhou životností. Motory EFI jsou již se vstřikováním paliva, takže vysoká spolehlivost a nizká spotřeba paliva! Motory plní normy pro přihlášení na Vaše plavidlo.
Technická data:
Lodní motor PARSUN F60 - 129 990 + DPH
délka nohy 508
váha 113 kg
maximální otáčky 5.000-6.000rpm
maximální výkon 44,1 Kw
nejmenší otáčky 850 rpm
typ motoru SOHC (8 valves)
počet válců 4
obsah motoru 996 cm3
vrtání & zdvih 65 x 75 mm
systém zapalování CDI
řízení příprava dálkové
startování elektrické
řazení vpřed-neutral-zpět
trim elektrický
převodový poměr 1.85

Technické údaje:
r.v.: 2012, 1731 cm3, 71 kW (97 PS), MT, Benzín, Čierna tm. metalíza , 52.000 km,
Bezpečnosť:
ABS, Imobilizér
Výbava:
Ladený výfuk od výroby ( Victory PERFORMANCE duo ) Nádherný zvuk..
Doplňujúce údaje:
Victory Cross Country je poháňaný motorom Freedom 106/6 stupeň 2 V-twin so vstrekovaním paliva s krútiacim momentom 153.2 Nm a 97.0 HP (70,8 kW). Motorka má spaľovací štvordobý motor s dvoma valcami. Má chladenie vzduchom a olejom. Rozvod SOHC (4V). Štyri ventily na valec. Kompresný pomer 9.4:1. Vstrekovanie paliva. Počet rýchlostí: 6. Sekundárni prevod Remen. Typ rámu: Trubkový. Materiál rámu: oceľ. Kotúčové brzdy vpredu aj vzadu. Rozmer predného kotúča 300mm. Rozmery kolies vpredu aj vzadu 16″. Rozmer prednej pneu 130/70 16(67H). Rozmer zadnej pneu 180/60 16 (71H). Rozvor 1670 mm. Suchá hmotnosť 345kg. Celková dĺžka 2650mm. Objem nádrže: 22L. Motorka má nové pneumatiky. Vyhrievané sedadlo, rukoväte, hudba 100w ! Všetko je originál. Úžasné jazdné vlastnosti, je to jedinečný stroj! Sadnúť a jazdiť!
Neváhajte nás kontaktovať na dohodnutie termínu obhliadky na tel. čísle: +421 919 345 760, v pracovné dni, v čase 8:00-18:00 hod., ďakujeme.
Cena: 377.000,-Kč

NOVA KTM 450 SIX DAYS MODEL 2020, NAJETO 3mh 4takt, 6ti kvalt, motor SOHC 449,9cm3 , neskutečny vykon motoru, rám z chrommolybdenové oceli se závodní geometrií, akumulátor lithium-iontoví 100% spolehlivost,COC na přihlášení.

19.2.2023 - Pitbike motorka MiniRocket MRM 300 EXT H2O 21/18 je naprostá novinka na trhu. Tato motorka využívá osvědčený léta používaný motor Zongshen vodou chlazený. Na první pohled vidíte že se jedná o masivní motorku která vás upoutá nejen vzhledem, ale taky technikou. Použity jsou kvalitní tlumiče s nastavitelnou tuhostí ,účinná brzdová soustava a kvalitní masivní rám.
I v terénu vás tato motorka v kategorii Pitbike nezklame má úctyhodný výkon 20KW a dokáže jet rychlostí až přes 100 km/h. Pokud hledáš silný Pitbike na trhu, tak je MRM EXT 300cc právě pro Tebe !
Technické informace
Motor - Zongshen CBS300, Jednoválec, 4-takt, 4-ventil,SOHC
Chlazení: Vodou
Laděný výfuk s úchvatným zvukem
Řazení - Manuální 5 rychlosti (1-N-2-3-4-5)
Výkon - 20 Kw (27HP)
Brzdy přední kotoučová - hydraulická
Brzdy zadní kotoučová - hydraulická ( nožní )
Objem nádrže 7,5 l
Odpružení přední Hydraulické 54/60mm, 940mm, nastavitelná tuhost, zdvih 300mm
Odpružení zadní Centrální tlumič, nastavite
Na SMS neodpovidam

Prodáme náš předváděcí motocykl. Stav jako nový. Jezdil výhradně za hezkého počasí. Nejeto pouze 2600km!
Meteor s velký dopadem v těle malého cruisera.
Meteor představuje věčnou podstatu jízdy, s klasickými konturami a nadčasovými designovými křivkami je to lehký plnokrevný cruiser, připravený na otevřenou dálnici a se stejnou lehkostí zvládne výzvy města.
Srdcem Meteoru je zcela nový vzduchem chlazený motor SOHC o objemu 349ccm s charakteristickým dlouhým zdvihem a elektronickým systémem vstřikování paliva, který zajišťuje plynulý přenosný výkonu a spoustu točivého momentu. Nový motor pokračuje v legendární tradici jednoduchých singlů a pulzuje viscerálním rytmem.
Díky vylepšenému nastavení podvozku, přístupné jízdní poloze, pokročilým brzdným schopnostem, vysoké specifikaci odpružení a rychlému přenosu výkonu je Meteor připraven posvítit si na svět cruiserů. Zcela nový podvozek je silnější, tužší a odolnější a je navržen pro přímou stabilitu, zatáčení a manévrovatelnost bez kompromisů v oblasti pohodlí.
Tripper ™ Navigator*
Meteor 350 je vybaven navigačním systémem Tripper ™, vůbec prvním v Royal Enfield. Poháněno Mapami Google a aplikací Royal Enfield, která propojuje smartphony s motocyklem přes Bluetooth. Tripper ™ je sofistikované navigační řešení, které indikuje pokyny prostřednictvím intuitivního zobrazovacího systému s dalším USB nabíjecím portem na motocyklu.

Royal Enfield Meteor 350 FIREBALL RED ( odpočet DPH )
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 15 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 120 990 Kč(možnost odpočtu DPH)
METEOR 350 FIREBALL RED skladem, okamžitě k odběru !!!
Meteor s velkým dopadem v těle malého cruisera.
Meteor představuje věčnou podstatu jízdy, s klasickými konturami a nadčasovými
designovými křivkami je to lehký plnokrevný cruiser, připravený na otevřenou dálnici a se
stejnou lehkostí zvládne výzvy města.
Srdcem Meteoru je zcela nový vzduchem chlazený motor SOHC o objemu 349ccm s
charakteristickým dlouhým zdvihem a elektronickým systémem vstřikování paliva, který
zajišťuje plynulý přenosný výkonu a spoustu točivého momentu. Nový motor pokračuje v
legendární tradici jednoduchých singlů a pulzuje viscerálním rytmem.
Díky vylepšenému nastavení podvozku, přístupné jízdní poloze, pokročilým brzdným
schopnostem, vysoké specifikaci odpružení a rychlému přenosu výkonu je Meteor připraven
posvítit si na svět cruiserů. Zcela nový podvozek je silnější, tužší a odolnější a je navržen
pro přímou stabilitu, zatáčení a manévrovatelnost bez kompromisů v oblasti pohodlí.
Meteor 350 je vybaven navigačním systémem Tripper (TM), vůbec prvním v Royal Enfield.
Poháněno Mapami Google a aplikací Royal Enfield, která propojuje smartphony s
motocyklem přes Bluetooth. Tripper (TM) je sofistikované navigační řešení, které indikuje
pokyny prostřednictvím intuitivního zobrazovacího systému s dalším USB nabíjecím portem
na motocyklu.
Typ motoru: 1 válec, 4-taktní, vzduchem/olejem chlazený
Zdvihový objem: 349 cc
Maximální výkon: 20,2 koní při 6100rpm
Maximální točivý moment: 27 Nm při4000 rpm
Systém digitálního elektronického zapalování
SpojkaMokrá, vícelamelová
Převodovka5-ti stupňová
Rozvor: 1400 mm
Výška: 1024 mm
Světlá výška: 170 mm
Délka: 2140 mm
Šířka: 845 mm
Výška sedla: 765 mm
Hmotnost: 191 Kg
Objem nádrže: 15 L
Přední pneu: 90/90-19
Zadní pneu: 120/80-18
Přední brzda: Bybre 280mm
Zadní brzda 240mm
ABS system
cena 99.992,- Kč + DPH 21%
Tři roky tovární záruka, bez omezení nájezdu km, tři roky asistenční služba v ceně, rok členství v klubu Royal Enfield
skladem k okamžitému odběru

Royal Enfield Scram 411 GRAPHITE BLUE ( odpočet DPH )
Rok výroby: 2023
Najeto: 2 km
Objem: 411 ccm
Výkon: 18 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 134 990 Kč(možnost odpočtu DPH)
motocykl skladem, k okamžitému odběru !!!
první víceúčelový crossover SRAM 411, který kombinuje DNA vysokohorského dobrodruha s autentickými vibracemi scrambleru. Nový SRAM 411 je dostupný a schopný pouliční scrambler se srdcem dobrodružného motocyklu vycházejícího z našeho veleúspěšného modelu HIMALAYAN. SRAM 411, postavený na osvědčené platformě motoru LS-410 a podvozku Harris Performance, kombinuje energickou agilitu v městských ulicích s kompetentními schopnostmi drsné jízdy v terénu. 3letá tovární záruka bez limitu najetých kilometrů a 3letá evropská silniční asistenční služba v ceně motocyklu je už u nás standardem.
Scram 411 je poháněn celosvětově oceňovaným 4taktním vzduchem chlazeným jednoválcovým motorem SOHC o objemu 411ccm s elektronickým vstřikováním paliva.
Motor má maximální výkon 24,3 koní při 6500 ot/min a hodnotou maximálního točivého momentu 32 Nm při 4250 ot/min, což zajišťuje hladký přenos výkonu a silný točivý moment od spodního spektra použitelných otáček. Motocykl se snadno ovládá v městském provozu. Díky dostatku výkonu a minimálním nárokům na řazení vzbuzuje důvěru i na špatných silnicích a snadno zdolává terénní úseky. Přední odpružení teleskopickou vidlicí o průměru 41 mm a zdvihu 190 mm spolu s monoshockovým tlumičem o zdvihu 180 mm vzadu, zajišťuje stabilní a jistou jízdu v různých a drsných silničních podmínkách. Přední a zadní kotouče v kombinaci s dvoukanálovým ABS nabízejí jisté brzdění. Přední 19palcová a zadní 17palcová pneumatika přináší klíčové prvky, které motocyklu dodávají svižné ovládání. Víceúčelové pneumatiky zajišťují jistotu na asfaltu i na volné šotolině a zároveň přinášejí dokonalou kombinaci přilnavosti na silnici a ovladatelnosti v terénu. Sedlo na novém Scram 411 bylo přepracováno pro větší pohodlí na delších cestách. Více odráží městský styl motocyklu a nabízí velký komfort jak pro jezdce, tak pro spolujezdce při dlouhém dojíždění do města, stejně jako při jízdě po nezpevněné silnici. Výška sedla usnadňuje manévrování s motocyklem v městském provozu i terénu. Poloha řídítek a výška sedla tak činí zážitek z jízdy dynamickým a poutavým. Zachovává si pohodlnou jízdní pozici a zároveň usnadňuje jízdu v sedě nebo ve stoje. Scram 411 má digitálně-analogový přístrojový štít, který poskytuje snadný přístup k základním informacím na digitální obrazovce. Analogový rychloměr ze staré školy přidává Scramu na stylu a usnadňuje sledování v periferním vidění. Sdružený digitální displej zobrazuje volitelně ODOmetr, tripmaster, hodiny, palivoměr s upozorněním na nízkou teplotu a připomenutí servisu. Nové zářivé barevné odstíny jsou navrženy tak, aby vynikly a odrážely výraznou městskou atmosféru.

Royal Enfield Meteor 350 FIREBALL BLUE ( odpočet DPH )
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 16 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 120 990 Kč(možnost odpočtu DPH)
novinka FIREBALL BLUE skladem, okamžitě k odběru!!!
Meteor s velkým dopadem v těle malého cruisera.
Meteor představuje věčnou podstatu jízdy, s klasickými konturami a nadčasovými
designovými křivkami je to lehký plnokrevný cruiser, připravený na otevřenou dálnici a se
stejnou lehkostí zvládne výzvy města.
Srdcem Meteoru je zcela nový vzduchem chlazený motor SOHC o objemu 349ccm s
charakteristickým dlouhým zdvihem a elektronickým systémem vstřikování paliva, který
zajišťuje plynulý přenosný výkonu a spoustu točivého momentu. Nový motor pokračuje v
legendární tradici jednoduchých singlů a pulzuje viscerálním rytmem.
Díky vylepšenému nastavení podvozku, přístupné jízdní poloze, pokročilým brzdným
schopnostem, vysoké specifikaci odpružení a rychlému přenosu výkonu je Meteor připraven
posvítit si na svět cruiserů. Zcela nový podvozek je silnější, tužší a odolnější a je navržen
pro přímou stabilitu, zatáčení a manévrovatelnost bez kompromisů v oblasti pohodlí.
Typ motoru: 1 válec, 4-taktní, vzduchem/olejem chlazený
Zdvihový objem: 349 cc
Maximální výkon: 20,2 koní při 6100rpm
Maximální točivý moment: 27 Nm při 4000 rpm
Systém digitálního elektronického zapalování
Spojka Mokrá, vícelamelová
Převodovka 5-ti stupňová
Rozvor: 1400 mm
Výška: 1024 mm
Světlá výška: 170 mm
Délka: 2140 mm
Šířka: 845 mm
Výška sedla: 765 mm
Hmotnost: 191 Kg
Objem nádrže: 15 L
Přední pneu: 90/90-19
Zadní pneu: 120/80-18
Přední brzda: Bybre 280mm
Zadní brzda 240mm
ABS system
cena 99.992,– Kč + DPH 21%
Tři roky tovární záruka, bez omezení nájezdu km, tři roky asistenční služba v ceně, rok členství v klubu Royal Enfield
skladem k okamžitému odběru

Royal Enfield Scram 411 GRAPHITE YELLOW ( odpočet DPH )
Rok výroby: 2023
Najeto: 2 km
Objem: 411 ccm
Výkon: 18 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 134 990 Kč(možnost odpočtu DPH)
model Graphite Yellow skladem k okamžitému odběru !!!
první víceúčelový crossover SRAM 411, který kombinuje DNA vysokohorského dobrodruha s autentickými vibracemi scrambleru. Nový SRAM 411 je dostupný a schopný pouliční scrambler se srdcem dobrodružného motocyklu vycházejícího z našeho veleúspěšného modelu HIMALAYAN. SRAM 411, postavený na osvědčené platformě motoru LS-410 a podvozku Harris Performance, kombinuje energickou agilitu v městských ulicích s kompetentními schopnostmi drsné jízdy v terénu. 3letá tovární záruka bez limitu najetých kilometrů a 3letá evropská silniční asistenční služba v ceně motocyklu je už u nás standardem.
Scram 411 je poháněn celosvětově oceňovaným 4taktním vzduchem chlazeným jednoválcovým motorem SOHC o objemu 411ccm s elektronickým vstřikováním paliva.
Motor má maximální výkon 24,3 koní při 6500 ot/min a hodnotou maximálního točivého momentu 32 Nm při 4250 ot/min, což zajišťuje hladký přenos výkonu a silný točivý moment od spodního spektra použitelných otáček. Motocykl se snadno ovládá v městském provozu. Díky dostatku výkonu a minimálním nárokům na řazení vzbuzuje důvěru i na špatných silnicích a snadno zdolává terénní úseky. Přední odpružení teleskopickou vidlicí o průměru 41 mm a zdvihu 190 mm spolu s monoshockovým tlumičem o zdvihu 180 mm vzadu, zajišťuje stabilní a jistou jízdu v různých a drsných silničních podmínkách. Přední a zadní kotouče v kombinaci s dvoukanálovým ABS nabízejí jisté brzdění. Přední 19palcová a zadní 17palcová pneumatika přináší klíčové prvky, které motocyklu dodávají svižné ovládání. Víceúčelové pneumatiky zajišťují jistotu na asfaltu i na volné šotolině a zároveň přinášejí dokonalou kombinaci přilnavosti na silnici a ovladatelnosti v terénu. Sedlo na novém Scram 411 bylo přepracováno pro větší pohodlí na delších cestách. Více odráží městský styl motocyklu a nabízí velký komfort jak pro jezdce, tak pro spolujezdce při dlouhém dojíždění do města, stejně jako při jízdě po nezpevněné silnici. Výška sedla usnadňuje manévrování s motocyklem v městském provozu i terénu. Poloha řídítek a výška sedla tak činí zážitek z jízdy dynamickým a poutavým. Zachovává si pohodlnou jízdní pozici a zároveň usnadňuje jízdu v sedě nebo ve stoje. Scram 411 má digitálně-analogový přístrojový štít, který poskytuje snadný přístup k základním informacím na digitální obrazovce. Analogový rychloměr ze staré školy přidává Scramu na stylu a usnadňuje sledování v periferním vidění. Sdružený digitální displej zobrazuje volitelně ODOmetr, tripmaster, hodiny, palivoměr s upozorněním na nízkou teplotu a připomenutí servisu. Navigační modul Royal Enfield Tripper je standardně k dispozici u všech variant Scram 411. Nové zářivé barevné odstíny jsou navrženy tak, aby vynikly a odrážely výraznou městsko

Royal Enfield Scram 411 GRAPHITE RED ( odpočet DPH )
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 411 ccm
Výkon: 18 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 134 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
!!! model Scram 411 GRAPHITE RED skladem k okamžitému odběru!!!
Nový Scram 411, postavený na osvědčené platformě motoru LS-410 společnosti Royal Enfield a podvozku Harris Performance, kombinuje energickou agilitu v městských ulicích s kompetentními schopnostmi drsné jízdy v terénu. Každá změna v jízdní geometrii a ergonomii má svůj účel s ohledem na ideální jízdu ve městě, stejně tak po nepředvídatelných a náročných stezkách mimo městský svět.
Specifikace
motor:
Typ: 1 válec, vzduchem a olejem chlazený
Zdvihový objem: 411 cc
Maximální výkon: 17.88 kW při 6500rpm
Maximální točivý moment: 32Nm@4250±250rpm
Systém elektronického zapalování
Spojka: Konvenční mokrá spojka
Převodovka: 5 stupňová
Zdvih: 78mm x 86mm
Ventilové převody: SOHC, Camshaft in cylinder head, 2 valves
Kompresní poměr: 9.5: 1
Otáčky volnoběhu: 1300±100rpm
Prvek vzduchového filtru: papír
Mazání: mokrá vana
Motorový olej: Grade Semi Synthetic SAE 15W 50
Spojka: Wet Multi Plates
Převodovka: 5 Speed, Constant Mesh
Elektronické vstřikování paliva
Spotřeba paliva: 3.18 (L/100kms)
Typ paliva: Bezolovnatý benzín / E10 nebo méně
Emise hluku 86dB (A) @3250 rpm
Emise CO2 73.4g/KM
rozměry:
Rozvor: 1455 mm
Výška: 1165 mm
Světlá výška: 200 mm
Délka: 2210 mm
Šířka: 1165 mm
Výška sedla: 795 mm
Hmotnost: 185 Kg
Objem nádrže: 15 l
brzdy a pneu:
Přední kolo: 100/90 -19 "
Zadní kolo: 120/90 - 17"
Brzda Přední: 240 mm disc, single piston oating caliper
Bzda zadní: 120/90 - 17"
Duální ABS system
Podvozek Half-duplex split cradle frame
Přední odpružení Telescopic, 41 mm forks 190mm travel
Zadní odpružení Monoshock with linkage, 180mm wheel travel
cena 113.215,- Kč + DPH 21%
tříletá tovární záruka, tříletá asistenční služba