středový elektromotor na kolo - strana 46
Počet nalezených inzerátů STŘEDOVÝ ELEKTROMOTOR NA KOLO: 1000 - strana 46

Středový panel. Ford Mondeo MK3 TDCI 96KW. Spousta dalších dílů zde na bazoši nebo po dotazu na telefonu.

Prodám středový tlumič pro Hondu CM400T, CB400N, CB250 a CB450N. Většina těchto tlumičů má urezlé objímky pro uchycení výfuků a šrouby pro uchycení krytů většinou při demontáži ulomíte, jelikož jsou v tlumiči krásně zarezlé. Tento je v perfektním stavu a všechny závity jsou funkční. Včetně nových nerez šroubů pro boční plechy.
Orig. díl Honda, žádná replika.

Prodám na AUDI 80 vajičko motorizace 1,8 benzin obě pěkné poloosy a zadní světelny panel tj levé a pravé zadni světlo plus středový světelný panel obě poloosy servo čerpadlo středovy panel neni vcelku je ze dvou kusu i s kličkem na otevirani kufru kryt baterie svod vyfuku s lamda sondou

Dobrý den,
Prodáme středový tunel na bmw e34 1987-1995. JEDNÁ SE O ORIGINÁLNÍ DÍL. Stav viz foto.
INZERÁT PLATÍ DO SMAZÁNÍ.
PASUJE NA VŠECHNY MOTORIZACE
CENA: 800,00 Kč
VOLEJTE NA , NEBO PIŠTE NA volkswagenparts@ OSOBNÍ ODBĚR MOŽNÝ I V SOBOTU.
SKLADEM DALŠÍ DÍLY NA RŮZNÉ VOZY
Osobní odběr, nebo zaslání POŠTOU, DPD a TOPTRANSEM. ZASÍLÁME I DO ZAHRANIČÍ. Zasíláme motory i karosářské díly atd.

originální díl BRP 709400939 středový kryt řídítek pro modely ATV Outlander+Renegade
odesíláme PPL na dobírku (cena bez poštovného)

Prodám kompletní středový tunel, včetně manažety ruční brzd, díl je kompletni včetně šroubku, bez poškození,více na tel.

Koupím jen hodiny nebo celý středový panel do Peugeota 306 r. v. 1996, s klimatizací - viz foto. Jde mi primárně o ty hodiny, které mi odešly.
Děkuji za rozumné nabídky.

Prodám nový originál středový hřídel řízení na audi R8/lamborghini huracán z kodem 4S1419753B
Cena je 2300 kc plus posta nebo osobně ve starém hrozenkově
00420

KULTIVAČNÍ KOLA 12.4 R46 pneu ALLIANCE, středový otvor 150mm ZETOR, CASE, JOHN DEERE, NEW HOLLAND, FENDT, STEYR aj.
tel:

Univerzální LCD displej pro středové pohony 250 W, 750 W a 1000 W se umisťuje na střed řídítek. Součástí displeje jsou ovládací tlačítka, kterými ovládáte celý středový pohon. Díky vysokému kontrastu displeje je možné číst informace z displeje bez obtíží i na přímém slunci. Robustní a odolná konstrukce zaručuje snadnou ovladatelnost. Displej je odolný proti prachu a stříkající vodě - IP65. Pomocí velkých tlačítek můžete snadno ovládat systém i při jízdě v terénu.
Tlačítky ovládáte základní funkce systému a přepínáte informace na displeji. Další funkcí ovládácích tlačítek je možnost nastavovat a programovat displej a systém. Ovládací tlačítka umožňují širokou škálu nastavení bez nutnosti programování řídící jednotky.
OVLÁDACÍ TLAČÍTKA UMOŽŇUJÍ:
Zapnout/vypnout systém
Zobrazení aktuálního času a stavu baterie
Přepínat zobrazení mezi:
- ujetou vzdáleností
- celkově ujetou vzdáleností
Zobrazení aktuální rychlosti
Vypnout/zapnout trvalé podsvícení displeje
Vstoupit do menu pro nastavení systému
Stupně asistence: 0-3, 0-5, 0-9
OBSAH BALENÍ:
Displej s ovládacími tlačítky
Držák na displej s objímkou na řidítka
Podložky na vypodlžení držáku
Instalační a spojovací materiál

Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro středové osy o rozměru 68-72 mm. Výhoda středových pohonů je, že mají až o 35 % delší dojezd, než motory ve výpletu kola. Jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol. Individuální konzultaci doporučujeme u karbonových rámů a u kol s vlisovanými ložisky tzv. press fit.
Pro plnou funkčnost si můžete vybrat jeden z pěti displejů, který vám bude nejvíce vyhovovat a baterii s napětím 36 V dle preferencí. Doporučujeme zakoupit i senzor řazení (gearsensor), který se snadno nainstaluje do dráhy lanka přehazovačky a připojí se místo brzdové páčky. Senzor sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojí činnost motoru, díky tomu je dosažen komfort a hladké přeřazení. Navíc tím výrazně šetříte přehazovačku, vícekolečko a řetěz.
OBSAH BALENÍ:
Středový motor 36 V, 250 W
Hlavní kabelový svazek se 4 výstupy
Snímač rychlosti s magnetem
Převodník 46 zubů s ochranným krytem
L+P šlapací klika
Montážní materiál (šroubky a matky)
Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Pro další informace a objednání zboží nás kontaktujte na našem E-SHOPU:
Elektrokola.

Kompletní sada se středovým pohonem, s řídící jednotkou a kabeláží, baterii 36V 13Ah na rámu s 5A rychlonabíječkou. Výkon motoru: 250 W při 36V baterii. Středový pohon vyniká zejména svou lehkostí a jednoduchostí instalace. Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro středové osy o rozměru 68 - 72 mm. Výhoda středových pohonů je, že mají až o 35 % delší dojezd, než motory ve výpletu kola. Jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol.
Baterie EVBIKE 13 Ah (468 Wh) je dodávána s látkovou brašnou, kterou je možné umístit do rámu, do batohu, nebo podle vašich potřeb a možnosti využití. Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Samotná baterie je v plastovém boxu s vyvedeným nabíjecím a vybíjecím konektorem.
SADA OBSAHUJE:
Motor 36 V, 250 W
Rámová baterie 36 V, 13 Ah
Nabíječka 5 A
Hlavní kabelový svazek se 4 výstupy
Snímač rychlosti s magnetem
Převodník 46 zubů s ochranným krytem
L+P šlapací klika
Montážní materiál (šroubky a matky)
K sadě je třeba dokoupit displej

Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro středové osy o rozměru 68-72 mm. Výhoda středových pohonů je, že mají až o 35 % delší dojezd, než motory ve výpletu kola. Jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol. Individuální konzultaci doporučujeme u karbonových rámů a u kol s vlisovanými ložisky tzv. press fit.
Pro plnou funkčnost si můžete vybrat jeden z pěti displejů, který vám bude nejvíce vyhovovat a baterii s napětím 48 V dle preferencí. Doporučujeme zakoupit i senzor řazení (gearsensor), který se snadno nainstaluje do dráhy lanka přehazovačky a připojí se místo brzdové páčky. Senzor sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojí činnost motoru, díky tomu je dosažen komfort a hladké přeřazení. Navíc tím výrazně šetříte přehazovačku, vícekolečko a řetěz.
OBSAH BALENÍ:
Středový motor 48 V, 1000 W
Hlavní kabelový svazek se 4 výstupy
Snímač rychlosti s magnetem
Převodník 46 zubů s ochranným krytem
L+P šlapací klika
Montážní materiál (šroubky a matky)
Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).

Prodám pánské trekingové elektrokolo KELLYS NEOS (přestavba 2015, na elektrokole najeto 1150km)
- vhodné pro výšku +- 180cm
- středový motor 8FUN (je potřeba servis, náhodně jednou za čas se zasekne a nejede)
- baterie plochá vyjímatelná, uložení pod zadním nosičem (jako nová měla kapacitu 10Ah, nyní cca na 50%)
- digitální displej na řídítkách
- uzamykatelná odpružená vidlice
-přehazovačka SHIMANO DEORE
-včetně přenosné nabíječky baterie
Původní cena kola: 14.500Kč
Cena přestavby na elektrokolo: 24.500 Kč