stahovak lozisek - strana 41
Počet nalezených inzerátů STAHOVAK LOZISEK: 944 - strana 41

Prodám jeté kolo Giant Trance 1 GE. Velikost: M. Velikost kol: 27.5". Až na jiný oválný převodník sériové osazení. Kolo je po celkové technické stránce ve velmi dobrém stavu. Před prodejem proběhla výměna ložisek v rámu a repase tlumiče - od té doby nejeto. Jedná se o nejvyšší a nejlépe osazený model toho roku. Kolo je po 1. majiteli (starší pán) a jsou k němu papíry. Cena: 50990kč
Osazení:
Brzdy: čtyřpístkové SRAM Guide RS
Kliky: Truvativ Descendant 6k Eagle
Řazení: SRAM GX Eagle 12s
Přehazovačka: SRAM GX Eagle 12s
Kazeta: SRAM GX Eagle, 10-50 zubů, 12s
Náboje: Giant Tracker Performance Boost
Ráfky: Giant XC-1
Řidítka: Giant Contact SL Trail
Představec: Giant Contact SL
Gripy: Giant
Sedlo: Giant Contact SL Neutral
Pláště: Maxxis Minion - bezdušové, př. cca 90% vzorku.
Sedlovka: teleskopická Giant Contact S Switch - Na pístnici sedlovky je několik malých drobných povrchových oděrek - absolutně bez vlivu na funkčnost.
Vidlice: Fox 34 Float Performance Elite FIT4, 150 mm, Boost - Na pravém kluzáku vidlice je 1 oděrka a 3 škrábance - na funkčnost vidlice ale tahle věc nemá žádný vliv.
Tlumič: Fox Float DPX Performance, Trunnion - po repasi! Na pístnici tlumiče je 1 oděrka.
Na levé straně vahadla a horní části zadní stavby, je několik hrubších/hlubších oděrek. Dále je ještě jedna hrubší/hlubší oděrka na spodní zadní části sedlové trubky (u spodního vahadla). V tomto místě (na vahadle a okolí vahadla) je i několik ošoupaných míst od bowdenu a brzdové hadice. Všechny tyto zmíněné provozní oděrky jsou ale pouze čistě kosmetická záležitost, na funkčnost nemají žádný vliv.
Popis kola:
Legenda, etalon třídy, nedostižný vzor pro konkurenci, to vše je Giant Trance. Skvělý parťák na hravé traily, singletracky, ale také celodenní toulání terénem, bez problémů zvládne i enduro závod. Geometrie ve stylu „long and low“, tedy nízký a dlouhý rám, nabízí přirozené řízení, které kombinuje trailovou obratnost s dostatečnou stabilitou a jistotou. Použit je zde tlumič metrického standardu s uchycením Trunnion Mount, síly přenáší karbonové vahadlo vyrobené z jednoho kusu. Vyšší tuhosti zadní stavby bylo dosaženo díky širší boost pevné ose 12x148 mm, poskytuje tak lepší oporu. Rám je uzpůsoben pro vnitřní vedení bowdenů a umožňuje použití napínáku řetězu. Lety prověřený systém odpružení Maestro poskytuje téměř bezedný zdvih, je citlivý vůči nerovnostem terénu, to vše bez zbytečného pohupování.

Prodám spodní a horní brýle s upínkama řídítek, maticí a miskama ložisek na ČZ 175 typ 477 a 476, pěkné, nepoškozené, mám i jiné díly na toto moto

Prodám BMW M3 verze sedan - manuál.
Motor 4.0 V8 S65B40
309kw/420ps
Palivo - benzín
Do provozu 2008
Najeto 230 000km
Barva azurit schwarz, rozleštěno s keramikou (nově nastříkané nárazníky)
Pravidelný servis
Na autě je za dobu mého vlastnictví udělané uděláno mnoho věcí:
- výměna ojničních ložisek
- kompletní uložení na přední nápravě + tlumiče
- výměna ovládání škrtících klapek
- nový diferenciál
- nová spojka + setrvačník

Po dlouhém přemýšlení nabízím k prodeji svoje endurko z důvodu přechodu na e-bike. Jsem první majitel. Od kola mám veškeré papíry. Kolo je velikosti L já měřím 183 cm a kolo sedí parádně. Na kole se jezdilo, takže má samozřejmě nějaké kosmetické oděrky, ale žádné mechanické poškození. Na kole je nalepena ochranná folie od DYEDbro, ale bude potřeba ji vyměnit už se začala na nějakých místech loupat. Kolo je po větším servisu v KOLOFIX (výměna ložisek v rámu, repas teleskopické sedlovky, vyčištění a celkové promazání).
Seriové osazení:
Oproti serii:
Představec: Hope 35mm (rok používan)
Řídítka: Řidítka Renthal FatBar V2 31,8 / 800 (černá) 30mm (rok používané)
Platformy: Hope F20 (rok používané, přidám hromadu náhradních pinů.
Brzdy přední i zadní: Shimano Zee
Kolo je předělané na bezduše a je obuté na plášťích Michelin Wild enduro. Vepředu průměr 2.35 vzadu 2.4.
Do budocna bude potřeba vyměnit kazeta popřípadě předělat na 12 rychlostní. Aktuální kazeta občas střílí na nějakých kolečkách při větším zátahu.
Levá noha vidlice má drobné oděrky viz foto. Byla v servisu olej netahá a funguje parádně.
Ke kolu přidám základní sadu na údržbu a 3x náhradní 29 duše.
Osobní předání v Plzni při případné dohodě v rozumné vzdálenosti mohu dovést.
Nebráním se rozumné dohodě o ceně.
V případě zájmu mě neváhejte kontaktovat rád zodpovím jakékoliv dotazy.
Inzeruji i jinde a budu rád když se kouknete i na mé ostatní inzeráty

Prodám pouze tyto kotouče co jsou na foto, žádné jiné na tyto značky nemám ! Jsou vyfoceny pouze štítky a vážným zájemcům nafotím kotouče jednotlivě.
Sebro- 22 23 - Dle štítku Alfa 33 1.3-1.5 = 600,- Kč za pár
Sebro- 71 17 - VW typ 4 411/412 = 2000,- Kč za pár (jsou bez ložisek)
ostatní rozměry shodné)
Více infromací po telefonu, dohoda.

Prodám tyto brzdové koutouče Audi, vše nové, horší krabice, občas povrchová rez. Mám pouze to co je na foto a vypsané v inzerátu.
Zimmerman- "100 1219 00" - Audi Coupe, 80.. atd přední, dle čísla dílu. 1000,- Kč za pár
Zimmerman- "100 1211 00" - Audi A8, 100, 200 zadní. 1500,- Kč za pár
Sebro- "2362" (oe 437 615 601) - Audi 100, 200, Quatro zadní - 1000,- Kč za pár
Sebro- "2374" (oe 443 615 601 B) - Audi 100 Quatro, A8 zadní. 1000,- za pár
Bez krabice - Audi 100, A4, A6. Přední 1000,- Kč za pár
Popsaná krabice- Audi 100, 200, Quatro přední 280mm. 1000,- Kč za pár
Zadní bubny - bez ložisek originál AUDI - 4A0 501 615 B - Cena za pár 2000,- (mám 4 ks) Pro Audi 100 C4 - zkontrolujte zda vám sedí podle motorizace skrz uvedené číslo.
Více informací po telefonu/emailu. Dohoda.

Gas gas ec300 r.v.2018 zbylé díly,stupačky S3 nové cena 2000,-, ,gripy originál nové,zadní přepákovaní bez ložisek použité,,,,prodáno filtr a dekl na mytí ,,,

Prodám legendární motocykl Yamaha V-Max 1200 V-Boost disponující výkonem 145 koňských sil, r.v. 1985, v pojízdném stavu, EU doklady k přihlášení.
Na motocyklu provedeno: výměna oleje + filtrů, přetěsnění a seřízení karburace, nové gumové příruby karburace, výměna ložisek řízení, nová baterie.
Možnost přihlášení a odvozu motocyklu na Vámi určené místo.
Video:
Cena 115 000Kč.

Prodám originalně zabalené, nove uhlikove ráfky na MTB 29", quick release. Bohuzel jsem koupil spatny rozmer.
Predni naboj 2 loziska ma rozmer 100x9mm, zadni naboj 5 lozisek ma rozmer 135x10mm, ultra nízká hmotnost (cca 850g/přední kolo, 950g/zadní kolo), ploché Aero paprsky k výraznému zvýšení podélné tuhosti při současném snížení odporu větru.
Kotoučová brzda s 3,6 otvory, dvojitý ráfek z hliníkové slitiny a aero paprsky s 24 otvory. Vejde se do ní kazeta SRAM, podporuje rychlost 7.8.9.10.11.
Zaslani prepravni sluzbou neni problem. Vse je v originalnim baleni.

Vozidlo se nachází ve Zlíně. Cena 449 000 Kč.
Riley RM Series je tradiční britský vůz, který byl vyráběn od roku 1945 do roku 1955. Byl to poslední model vyvinutý nezávisle výrobcem Riley před sloučením s Austinem za vzniku BMC v roce 1952. Série RM se původně vyráběla v Coventry, ale v roce 1949 se výroba přesunula do továrny MG v Abingdonu. Modely RM byly prodávány jako Riley 1½ litru a Riley 2½ litru.
VNĚJŠÍ STAV
Vozidlo má původní lak s drobnými kosmetickými nedokonalostmi, které k historickým vozidlům svým způsobem patří. Kožená střecha je rovněž původní a v dobrém stavu. Pneumatiky jsou zánovní, chromové části jsou ve skvělé kondici.
Podvozek byl ošetřen proti korozi a zadní pružiny byly temperovány.
VNITŘNÍ STAV
Všechna sedadla a dveřní výplně byly před 30-ti lety přečalouněny vysoce kvalitní kůží. Jsou velmi pohodlné a pevné. Koberečky a tapecíry jsou v dobrém stavu. Dřevěné obložení i palubovka by snesly jemné vybroušení a přelakování, ale není to nutné. Součástí výbavy je úžasné dobové autorádio, které je napájené přes konektor (není zapojeno). Všechny blinkry i světla svítí a původní trafikátory rovněž fungují korektně.
MECHANICKÝ STAV
Chlouba tohoto vozu. Motor běží úžasně, bez klepání, chrastění nebo jiných podivných zvuků a z výfuku nevychází žádný modrý kouř. Drží dobrý tlak oleje a nepřehřívá se. Převodovka řadí naprosto plynule bez skřípání, všechny synchro jsou v dobrém stavu a spojka funguje jak má.
Zadní náprava je tichá a neduní od nápravových ani kolových ložisek. Odpružení vozidla funguje fantasticky i na nerovných cestách a v mnoha ohledech tlumí lépe, než podvozky soudobých vozidel. Spojka prošla generální opravou a je to znát.
Brzdy jsou ve skvělém provozním stavu a auto táhne v přímém směru a ruční brzda drží auto dobře.
DOKUMENTY
Vozidlo je momentálně na britských SPZ a má všechny potřebné dokumenty k řádnému přihlášení v ČR. V případě zájmu můžeme zajistit potřebnou atestaci pro jednodušší přihlášení kdekoliv v ČR.
Krásný vůz bez investic, se kterým můžete ihned začít jezdit. Sen všech milovníků britských vozidel.

Výrobce
Soler & Palau
Provedení
axiální
Hlučnost
46 dB
Příkon
20 W
Průtok vzduchu
185 m3/h
Barva
bílá
Regulace výkonu
ano
SKŘÍŇ
Skříň je z nárazuvzdorného plastu, barva je bílá. Je určena k montáži na stěnu.
OBĚŽNÉ KOLO
Oběžné kolo je axiální, vyrobené z nárazuvzdorného plastu.
MOTOR
Motor je asynchronní s kotvou nakrátko a stíněným pólem. Je vybaven ochranou proti přetížení. Maximální provozní teplota okolí je 40˚C. Motor má kluzná nebo kuličková ložiska s tukovou náplní na dobu životnosti v závislosti na vybrané variantě. Krytí IPX4.
SVORKOVNICE
Svorkovnice je přístupná po sejmutí čelní mřížky ventilátoru. Připojení je kabelem pod omítkou.
REGULACE OTÁČEK
Regulace otáček se provádí speciálními regulátory změnou napětí.
HLUK
Hluk emitovaný ventilátorem je měřen ve vzdálenosti 1,5 m v ose ventilátoru na straně sání.
VARIANTY
S - základní provedení
C - zpětná klapka
T - doběh
Z - kuličková ložiska
MONTÁŽ
Montáž horizontálně i vertikálně, s ohledem na životnost ložisek přednostně s osou motoru v horizontální poloze. Upevnění čtyřmi šrouby pod mřížkou ventilátoru. Šrouby a hmoždinky jsou v balení.
POKYNY
Ventilátory jsou vhodné pro krátké vzduchovody s nízkou tlakovou ztrátou nebo k odvětrání přímo přes stěnu. Ventilátory lze použít pro větrání v bytové výstavbě. Ventilátor je především určen pro velkoobchody elektro, sanita a aplikace, kde je kladen důraz na cenu ventilátoru.

Prodam svou ovci 1.9 tdi 77kw(105kw) 2004
Jsem druhý majitel. Auto má najeto 171 000 a stále stoupá.. ve 144xxx dělané rozvody(doložim fakturou) , výměna předních pružin, také proběhla výměna zadních ložisek.. ve 150xxx výměna oleje v převodovce, ve 163 000 měněna komplet spojka (dolozim fakturou), ve 169xxx výměna komplet filtru a oleje (olej castrol)
Auto má lehký Chip na 105kw (auto nečoudí) startuje na brnk. Turbo táhne hezky a hned.. zitra budou nové přední kotouče + destičky od bremba dolozim fakturou. Jsou Zatmavena zadní skla, multifunkční volant. Tempomat. Palubní počítat ,Led žárovky h1 i h7 budou i led mlhovky.
K autu mam servisní knížku. Kola r17 které jsou má fotkách. Přidám letní pneu hankook které mají za sebou jen předchozí léto. Takže vzorky furt skoro jako nové.
Auto má pouze nějakou tu kosmetiku nic hrozného. Sice jen to není nové auto. Jinak je auto naprosto bez ivestic a spolehlivé.
Průměrná spotřeba 6,5l po městě
Na dálku 5L
Pro další dotazy pište do zpráv
SLUŠNĚ A RYCHLE JEDNÁNÍ SLEVA!!!

Prodám zanovní spojkovou hřídel na E514,E512 plně fukční včetně ložisek,možno využít i na montáž a výstřední spojkové lamely.cena 12000kč.
dále
Nýtovací přípravky na E514,E512,E516,E517,atd.
500kč.

Prodám lis na kulaté balíky claas 180 RC.Plně funkční.V loni výměna pasu za nekonečné,vyměna česti řetězů a ložísek.Centrální mazání,řezaní 14 nožů.Vyhazovací rampa.Možnost vyzkoušení

Prodám Yamahu SR500,rok 1978,typ 2J4 jedna z prvních,kdy se začali vyrábět!
Kupoval jsem ji před 7 lety jako nepojízdnou na svůj projekt (cafe racer).
Moto komplet rozebrané a vyměněná hlava válce ( hlava + píst na kontrole v motorárně vše ok)
Další opravy ; Repase předního brzdiče + nový pístek a těsnění, výměna ložisek kyvné vidlice + dorazy,vyčištění karburátoru + nová sada trysky a těsnění, výměna gufer přední vidlice +olej, nové ložiska motoru,gufera + gufírka ventilů a zabroušení sedel ventilů,broušení a stříkání rámu, nádrž obroušená a opraveny nerovnosti + nastříkaná v základu, nová těsnící sada palivového ventilu, nové ložiska krku řízení, nová těsnící sada nádobky a páčky přední brzdy, nové gumové dorazy zadního kola rozety, nový řetěz a další drobné opravy.
Pak se narodila dcera a moto bylo 5 let v garáži. Nyní jsem vyměnil olej (10W50) a projel. Potřebuji místo a hlavně mám už jiné priority, proto moto prodávám jako celek,buď na přihlášení ( německý TP lze přihlásit na bílé spz), nebo na díly. Moto jezdí, svítí, troubí, jen se musí zapojit směrovky a asi nové relé,to už sem neřešil. Rád bych ji předal do dobrých rukou. Moto chytá na nášlápnutí.
Při seriózním jednání jsem ochoten se domluvit na ceně. Více info po tel. když nebudu brát zavolám zpět.