sti - strana 12
Počet nalezených inzerátů STI: 390 - strana 12

ID pro komunikaci – ID-G193
18" Alu kola JAPAN RACING – originál lak – CANDY APPLE RED PEARL.
Naprosto Exkluzivní Kvalita a Design! Kompletní sada v naprosto excelentním stavu, absolutně bez poškození – 100% funkční stav!
Disky - rozměry – 8,5Jx18 – ET40.
Pneumatiky – Zimní – GOODYEAR PERFORMANCE – rozměry – 245/40R18 – vzorek střed cca 99% - TÉMĚŘ NEJETÉ – DOT 3420!!
Originál disky JAPAN RACING – sundané z vozu Subaru Impreza WRX STi.
Roztečí 5x112 vhodné pro vozy Audi, Škoda, VW Volkswagen, Seat, Mercedes.
Roztečí 5x114,3 vhodné pro vozy Honda, Kia, Hyundai, Nissan, Mitsubishi, Toyota, Suzuki, Subaru a mnoho dalších.
Kompletní sada TÉMĚŘ NOVÁ a NEJETÁ – najeto pouze 850km!
VČETNĚ STŘEDOVÝCH POKLIČEK!
Vše viz fotografie!
Cena pouze 9500,-Kč/ks – 37990,- za kompletní sadu.
Uvítám osobní převzetí, zaslání možné po CELÉ ČR – dobírka!
PLATÍ DO SMAZÁNÍ!

Forester XT 2.0 turbo, 130kw model SG předfacelift
Manuální převodovka
Najeto cca 140tis, doloženo výpisem z Cebie
Nehavarované
Nový podvozek značky Pedders
Interiér zachovalý, čistý, vydesinfikovaný, vyčištěný ozonovačem
Po výměně olejů v motoru a diferenciálech
Brzdy po repasu na cca 120tis
Nerezový výfuk Fujitsubo, nic nepříjemného, cestovní rychlostí je to v kabině sotva slyšet, ale při otáčkách má hezký sportovní zvuk
Nová STK v lednu 2023
Tažné zařízení
Koroze skoro žádná - moc pěkný stav, dutiny voskované a podvozek částečně nastříkaný dinitrolem(předešlým majitelem)
Bez investic, bez problémů
V případě zájmu možnost dalšího podvozku z STI za lepší cenu k autu
Prosím o kontakt především přes e-mail
Důvod prodeje změna práce, auto nevyužité
Dohoda
Přidám ALU R17 z Outbacka H6 (2007)

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér

Tlumiče bilstein b14 5×114,3 rozteč 12 000 volant sparco s nábojem 2 500 zadní křídlo 2 000 horní křídlo 1 000 rezonator 500

Prodám nebo vyměnim Subaru impreza wrx 160kw najeto 180tis km rok výroby 2001,nová stk před 5tis km dělané rozvody, 2x kliř,servisni knižka ,v seriovem stavu jen koncovka výfuku sti ,možna vyměna cena 165000kc

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.

Nabízím dovoz dílů přímo z japonska. Individuální domluva.
Sehnat se dá téměř vše, včetně ratitních a vzácných věcí.
K dostání jsou: kola, sedačky, volanty, pásy, díly na auto (jdm světla, odznáčky, lízátka, spoilery atd.), převážne oldschool věci, mechanické části, budíky, ale i drobné věci jako časopisy, manuály, modely a jiné.
Vše se dá řešit individuálně.
#toyota #mazda #subaru #mitsubishi #honda #nissan
#supra #corolla #ae86 #skyline #r32 #gtr #wrx #sti #rx7 #is200
#roadster #miata #bmw

Koupím modely matchbox Subaru SVX , ,Ford 350 Superduty červený s rámama,15' Subaru WRX STI.Volkswagen Trnsporter CAB, TILT "n" TIP, Mercedes- Benz G550 modrý,2000 Nissan Xrerra,'71 Nisssan Skyline 2000GTX děkuji za nabídky.

prodam imprezu motor z sti jdm 2.5 ej25 . nové vedení vzduchu velký cooler , nerezový svody 4-1 , čerpadlo závodní nadrz

Prodám nově vyrobenou karbonkevlarovou lyžinu, spodní kryt motoru na Subaru Impreza 2001-2007. Váha 3 Kg.

Dobrý den,
mám tu na prodej originální turbo od firmy Garrett, jedná se o model GT3071R.
Turbo nebylo nikdy použité pouze rozbalené, už nějakou dobu leží uložené.
Turbo Garrett GT3071R 5005S
A/R. 50
Výfuková část originál Garett
A/R 0.82
PC nového setu byla nějakých 38000
Nechám za 30 000Kč
Při rychlém jednání sleva :)
Vhodné na veškeré úpravy, lze použít na Subaru Impreza WRX STI, Audi TT 1.8t, Audi A3 1.8t, golf IV 1.8T,. Octavia 1.8t, 2.0t možnost použít i na BMW a další..... Performance, tuning

Prodám Subaru Impreza WRX wagon, 2.0, 165kW turbo, první registrace 2005 v CH, nová STK do 3./25.
Tachometr km.
Ve km, (2022/2023) nový olej, filtry, chladič, chladicí kapalina, přední pružiny, brzdové desky,
Nové zadní lemy.
Nasávač na kapotě (z STi), poslední díl výfuku (nerezová Ninja II),
Jinak je auto v původním stavu (volant, pedály, radio,…). Hliníková kapota.
Vypuštěná klima.
Při určité rychlosti za určitého zatížení jde za plynem zlehka slyšet zadní dif.
K autu:
-originál poslední díl výfuku (špatný stav)
-zbytek celonerezového od turba po konec (poslední díl na autě)
-dvě, popř. tři, nebo čtyři sady litých kol (dvě sady zlatých), černé, bílé Speedline Corse - na autě (vhodné na zimu, nebo k renovaci).
Více po telefonu, na místě.
Případě zájmu pošlu detailní fotky.
Frýdek-Místek

Predám Abarth 500 s továrenským kitom Esseesse (podvozok Koni FSD, vŕtané kotúče vpredu a vzadu, výfuk Record Monza, vložka filtra BMC, optimalizovaná riadiaca jednotka), 1,4 T-jet, 118kw, 1035kg, M5, 2013, 157000km, Airbag 7x, Isofix 2x, elektrické okná, elektrické zrkadlá, manuálna klimatizácia, parkovacie senzory vzadu, interiér v koži, rádio CD/MP3 Bluetooth s ovládaním na volante, 4-miestne, 2x kľúč, STK/EK 05/2024, servisná kniha aj manuály.
Auto v zachovalom stave, bez úprav, tankovaný 100oktán. Garážované, jazdené ako víkendovka, preto prosím obhliadky iba za pekného počasia.
Auto je v 91105 Trečín, 15km od hranic.
Najazdené km: 157000
QV GTA VTS HGT GT SPORTING 100HP ST TYPE R MPS CZT RALLIART EVO GSI OPC RC S16 GTI SPORT CUPRA TS VR6 R32 AMG ABARTH STI WRX NISMO GR HF GTR GTS R.S. JCW

Zdvih 83mm.
Stroker 83 mm
Main Journal Diameter 60 mm.
Rod Journal Diameter 52 mm.
Bez poškození. Prodejní cena je 65700Kč.

Prodám přední karbonový nárazník na Mitsubishi Lancer Evolutin VII, VIII, IX. Velice lehký. Přidám laminátový splitter. Obojí nepoužité. Možno přidat přítlačná karbonová křidélka, viz foto.
Cena za nárazník + splitter: 10 000,-
Carbonová křidélka: 3500,-
Subaru Impreza STI, Honda Civic TypeR, Nissan 350Z, GT-R, Rally, Motorsport, Semislick, BBS, Speedline, Recaro, OMP, Sabelt, Sparco, Kosei, Rays, Racing, drift, Protlum, HP Sporting, Enkei

Prodám Subaru Impreza GT v méně obvyklém provedení kombi. Jedná se o r.v. 1999 (160Kw – 220k) s nájezdem 297 000 km. Auto bylo kompletně odstrojeno a vyvařeno (prahy, lemy, zadní podběh atd.) , tzn. je bez koroze, pojízdné a plně funkční s platnou STK do konce 2024. Po dobu mého vlastnictví strávilo většinu času v garáži, kdy na ježdění nebyl čas nebo probíhaly opravy. Auto je pěkné a to jak karoserie, interiér, podvozek i motor. Motor má seřízené vůle ventilů, přetěsněné víka ventilů, nové svíčky, rozvody, olej, filtry, chladič atd – za studena ani za tepla neklepe, má krásný tichý chod (kromě zvuku výfuku) a výkon odpovídá papírovým 160Kw – bez úniku a ztrát kapalin. Co se úprav auta týká, tak je tam pouze blow off ventil, zadní tlumič výfuku Magnaflow a originál karbonová rozpěra motoru STI. Interiér je zachovalý, nevybydlený, čistý a vše je plně funkční (okna, šíbr atd.), pouze je z motoru komplet odstrojena klimatizace, sedačky jsou originál a nepotrhané (kromě lehce opravené bočnice u řidiče). Volant je sportovní semišový, originální je k vozu. Převodovka + samotné řazení jde lehce a přesně, stejně tak řízení. Auto je původem z Německa, součástí jsou originální návody v Němčině, včetně servisní knížky cca do 265tis. km, 2x origo klíč – centrál bez DO. Podvozek je tuhý, bez pazvuků a kompletně ošetřen proti korozi – tuto zimu jsem to ani nevytáhnul z garáže. Auto bylo začátkem roku 2021 mnou havarováno v nižší rychlosti na sněhu na předek, ale vše bylo zodpovědně a kvalitně opraveno – disponuji fotodokumentací ze všech oprav auta. Přední světla i mlhovky jsou origo Subaru a bez poškození. Blatníky jsou nové. Auto má originál tažné, což se k provedení kombi zvláště hodí a zvyšuje to praktičnost vozu. Vzhledem k historii oprav je auto částečně lakováno – předek (blatníky, kapota, nárazník), 5. dveře a zadní blatníky. Střecha, sloupky a všechny dveře mají původní lak. Střecha má bohužel důlky od krup, ale bylo mi nějak líto to nechat kytovat a stříkat, raději jsem to nechal tak, aby šlo vidět, že to není převalené přes střechu nebo rozbité z boku. V případě zájmu mohu zvednout na zvedáku. Kromě sbírky náhradních dílů jsou k vozu originál kola 16“ s novými letními pneu značky Barum a zimní sada R15 Audi se sice málo jetými ale staršími pneu Vraník. Plastové prahy, které byly na GT jsou rovněž k dispozici, ale mě se nelíbí a taky jsem nechtěl vrtat a zasahovat do nových prahů. Prodávám z důvodů nedostatku prostoru, času a nových životních výzev.