subaru impreza wrx sti 2006 - strana 43
Počet nalezených inzerátů SUBARU IMPREZA WRX STI 2006: 1000 - strana 43

Prodám použitou a otestovanou originální jednotku xenonu HELLA pro výbojku D1S 5DV 009 000-00, 5DV00900000, záruka 1 měsíc
BMW 63126933
FORD 6M2112K072AA, 1376950
CHRYSLER: 68030815AA
CADILLAC: 15782392
MERCEDE-BENZ A0008211061
SAAB 12767670, 1276767
Citroen Peugeot 6224J2
HYUNDAI 92190-3L000, 921903L000
Renault 5
LandRover YWC500480
JAGUAR - C2P13237
OPEL - GM 92266167
BMW:
E60, E61 LCI
E65 LCI
E66 LCI
X6 E71 E72
JAGUAR XK8 XK
Chrysler
Grand Voyager 2008 - 2011
Pacifica 2006 2008
Citroen
C4 2008-2010
C4 Picasso 20062013
Ford
C-MAX 2007-2010
Galaxy 2 2006-2014
Kuga 1 2008-2012
S-MAX 2006-2015
Hyundai:
Genesis Coupe
IX35
SantaFe II
KIA Sportage 3
LandRover, RangeRover III 2005-2009
Mercedes-Benz:
CLK W209 C209 A209 2002-2009
G-Klasse W463 2005-
SLS C197 2009-2014
Sprinter W906 2006-2013
Nissan:
D40
Pathfinder R51
Qashqai
Opel Antara
Peugeot 407 Coupe
Renault Scenic II
Saab 9-3
Subaru Tribeca
VW
Golf 6
Golf Plus
Tiguan
Touareg 7L
Škoda Superb II 3T 5M0907391

2006
Stk 7/2023
Motor 165kw - BKS
Plne pojizdne
Najeto 496 xxx km - auto na ty km nevypada!!!
Kosmeticke vady, koroze zadnich dveri
Prodam nebo vymenim
Vymenim za mensi vuz nebo nejaky vuz s V8 motorem
Oboustrany doplatek mozny
Vyhledavani:
Benzin, turbo benzin, coupe, kabrio, veteran, USA, quattro, RS, tfsi, gti, GT, wrx, a5, lincoln, dodge, chrysler, audi, mercedes, citroen, skoda, mini, subaru

Prodám horské kolo Ghost SE 1300. Pouze osobní odběr.
Specifikace
Značka Ghost
Typ MTB XC HT
Modelový rok 2011
Průměr kol 26"
Rám SE 7005 PG
Vidlice RST Gila ML 80 mm
Tlumič --
Zdvih přední 80 mm
Zdvih zadní -
Řazení Shimano Acera STI
Přesmykač Shimano Acera
Přehazovačka Shimano Acera
Kazeta Shimano 11-30
Kliky Shimano FCM 171 42-34-24 incl. BBUN-26
Pedály GHOST light
Hlavové složení Ritchey
Představec GHOST light AS-007 31.8 mm
Řidítka GHOST Low Rizer light 620 mm 31.8 mm
Brzda přední Tektro V-Brake
Brzda zadní Tektro V-Brake
Brzdové páky Shimano Acera STI
Sedlovka GHOST light SP 600 31.6 mm
Sedlo GHOST VL 1376
Nába přední Shimano
Nába zadní Shimano
Ráfky Alex ACE 17
Dráty DT Swiss 1.8
Pláště Schwalbe Smart Sam 2.1
Hmotnost 12.60 kg

Nabízím 4ks/sada středových pokliček (samolepky). Podklad hliník, montáž nalepením(oboustranná lepenka). Vypouklé. Cena za sadu.
Provedení - velikost - cena za sadu:
logo ST - červené 56 mm 200 Kč sada
logo ST - modré 56 mm 200 Kč sada
F1 RACING - černé 56 mm 200 Kč sada
F1 RACING - stříbrné 56 mm 200 Kč sada
Mugan POWER 56 mm 200 Kč sada
Abarth + štír v erbu 56 mm 200 Kč sada
Abarth štír - červený 56 mm 300 Kč sada
logo RS - modré 56 mm 200 Kč sada
logo STI červené 56 mm 250 Kč sada
hvězda SPEED - červená 56 mm 200 Kč sada
hvězda SPEED - střbrná 56 mm 200 Kč sada
Napiste o jaký model máte zájem. pošlu fotky, vše se mi sem nevejde.

K2 Disruption STi jsou sjezdové lyže s lehkým a tuhým dřevěným jádrem vyztuženým sklolaminátem a titanalem. Díky tuhé výztuze z Titanalu a tlumení DMD si zachovávají stabilitu v každé zatáčce a v různých sněhových podmínkách.
Lyže 3 hod na svahu, jako předváděcí. Stav nových.

Nabízím nové kolo gravel STEVENS PRESTIGE 2022 v černé barvě ve velikosti 58 pro postavu 182 - 192cm.
Výbava:
Kliky Shimano GRX 600 46-30 T BB type: BSA 68 mm / 2-Piece
Přesmykač Shimano GRX 810 FD-RX810-F 2-speed
Přehazovačka Shimano GRX 810 RD-RX810-D 11-speed Direct Mount Total capacity: 40 T
Řetěz Shimano CN-HG601
Kazeta Shimano CS-HG700 11-speed převody: 11-13-15-17-19-21-23-25-27-30-34 T
Zapletená kola Fulcrum Rapid Red 900 DB Axle: QR12x100/142 mm Tubeless ready
Pláště Schwalbe G-One Bite RaceGuard Tire size: 40-622
Řidítka Oxygen Scorpo Aero Gravel
Sedlo Oxygen Triton
Sedlovka Oxygen Scorpo
Levá řadící/brzdová páka Shimano GRX 600 STI ST-RX600-L 2-speed
Pravá řadící/brzdová páka Shimano GRX 600 STI ST-RX600-R 11-speed
Hmotnost 10.3 kg
Maximální zatížení 130 kg
Barva Petrol Blue | Phantom Black
Doklad i záruka od data prodeje včetně garanční prohlídky.
Preferuji osobní předání Olomouc a okolí do 40km.
Pro více informací mne můžete
kontaktovat.

Masážní válec STI Rumble Roller o rozměrech 77,5 × 15 cm, černá barva. Původně zakoupen na Alze. V případě zájmu mě prosím kontaktujte na e-mail.

Koupeno v Cyklo Švec Písek. PC 24 0000,-.
Kolo má lehké odřeninky, ale celkově je málo jeté a skvěle zachovalé. Dobrý vstupní model do světa silniček. K vidění na Praze 8.
Trek Bontrager Discovery - 21.7. - 11:56
Prodám Trek Bontrager 1000 Discovery Channel
Rám Alpha SL Aluminum
Vidlice Bontrager Approved, carbon
Velikost 58
Kola Alexrims AT450 + pláště Schwalbe/Bontrager 700x25c
Přehazovačka Shimano Sora STI, 8 rchlostí, přední Shimano 2203, zadní Shimano Tiagra
Kazeta SRAM 850 12-26, 8 speed
Sedlo Bontrager Race Basic Lux, karbonová trubice
Brzdy Alloy dual pivot / Shimano Sora STI

Prodám 170 ks broušených cihel Heluz STI 44. Rozměry d 247 x š 440 x v 249 mm. Cena 90,-Kč/ks.
Osobní odběr Podbořany.

Prodám veškeré náhradní díly z vozu Subaru Legacy 2006, motor 2,0R 121 kw.Díly lze zaslat na dobírku po celé České republice i celém Slovensku.Ekologické likvidace vozidel na provozovně.V případě zájmu o díly prosím volejte v pracovní dny od 7 do 15:30 hodin nebo pište na email. Na SMS z časových důvodů NEREAGUJEME (140)

Prodám nový lamelový samosvorný diferenciál OS Giken Superlock 1.5Way na Bmw 130i a 330i E9x. Na nabízený diferenciál se vztahuje záruka.
Agresivni na svezení, ale komfortni na běžné ježdění. Díky speciální patentové konstrukci- Lock timing progresivně dochází až k 100% zamknutí špéry. Při malém zatížení má malou svornost (=komfortní na běžné ježdění, vyšší životnost), se zvyšující zátěží se rychle a progresivně zamyká až na 100%. Celá konstrukce je hi-tec ( chytrá konstrukce umožňuje použít až dvojnásobný počet lamel (až 28 lamel), než konkurenční LSD, =vyšší výkon a delší životnost, monoblock konstrukce skříně diferenciálu, všechny komponenty mají speciální povrchovou úpravu- chemicko-tepelné zpracování pro maximální životnost, kovaná kola, odpadá komplikované zajíždění jako u jiných lameláků, odlehčená konstrukce, vhodný i na běžné ježdění, většina konkurenčních LSD není vhodná-vydávají různé pazvuky).
Standardní nastavení vyhovuje většině uživatelů. Je možnost individuálního nastavení (přechod z 1.5 Way na 2Way, změna předpětí a negativního předpětí, TCD- hi-tec úprava lamel, aktivace/deaktivace některých lamel, jiný úhel ramp. Lze nastavit jak moc a jak rychle se zamkne při akceleraci a deakceleraci. Speciální nastavení pro drift, okruhové ježdění atd.)
Mohu nabídnout špéru i na jiné Bmw motorizace (obecně na všechny benzínové/dieslové R4, R6-320, 325, 330, E46,E9x,F3x, E8x E39, E60, E61 Z4 E85/E86/E89, Z3 atd.) a jiné značky (Audi A3 RS TT Gt86, Brz, Clio 197 / 200, Honda S2000, Civic type r, integra, Peugeot 106, 205, 306, Golf 5, Mazda MX5 rx7 rx8, focus rs st st170, lexus is200, Opel Astra, Corsa, Alfa Romeo Mito, 145, 155, 159, Gt, Gtv Mini Cooper S, Fiesta ST 170, Focus ST Fiat 500 Abarth, corvette, camaro, lexus IS Nissan 350z 370z skyline gtr gt-r 200sx silvia s13 s14 s15 seat leon skoda octavia vw golf r gti lancer evo impreza sti toyota supra Porsche 911 Boxster Cayman).
Více o samosvorných diferenciálech v příloze v odkazu.
špéra lsd drifting drift kaaz mfactory cusco quaife drexler performance mperformance

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.