tlaky na ramena - strana 4
Počet nalezených inzerátů TLAKY NA RAMENA: 1000 - strana 4

*** Bez koroze, v ES běžně nesněží, nesolí silnice. Nikdy nepoznala sůl, nejezdím s ní v soli.
Extra dovoz Španělsko 2800km... místní odhlašovací poplatky, vyřízení, mýta a transport 1.300Euro v ceně)
` Originál 168.000km, r.v. 1/2005
` CZ Doklady, značky, STK 10/2023 (Ekopoplatek se nehradí)
` Motor 2,4JTDm 20V 129kw/175PS, 936 AXC00 (Bez DPF)
` 6st manuální převodovka (2500ot/min 140km/h, 3000ot/min 170km/h, 3500ot/min 200km/h)
` Xenonová světla
` Klimatizace Digitální/Automatická OK
` Kožená sedadla
` EL. Ovládaná sedadla s 3pamětí
` EL. Vyhřívaná sedadla
` El. Sklopná zrcátka
` El. Seřiditelná zrcátka
` DO Centrální zamykání
` Klíček sklopný
` Karty s kódy k autu
` El. Okna (LZ nejde stahovačka)
` Tempomat
` Z parkovací senzory/nefunkční/odpojené?
` Multifunkční volant
` 125.000km/info ex majitel
` ROZVODY sada
` Klimatizace kontrola výměna chladiva
` new P Brzdové Destičky
` Další běžný servis/údežba
---------------------
` 151.252km/info ex majitel
` new Olej Motor
` new Filter Oil
---------------------
` 165.247km/info ex majitel
` Separátor Oleje
` Čistič paliva
` Nemrznoucí směs/Chladící kapalina -40°C
` Další běžný servis/údežba
---------------------
165.700km
` new Pneu, Čerstvě obuté zimní
` new Geometrie podvozku/obou náprav/všech kol
` new Autobaterie
` new Plynové vzpěry kapoty
` new koberce s logem Alfa, new Manžeta řadící páky
` new KONZERVACE Podvozku, 1. vrstva vodoodpudivého nástřiku... Ramena, štíty, brzdiče, tlumiče... vše preventivně zakonzervováno vodoodpudivým mastným nástřikem, proti oxidaci, vzdušné vlhkosti, korozi 3000,- kdo nechce, stačí smýt wapkou
---------------------
166.500km
` new Brzdové Kotouče Brembo 310mm
` new Brzdové Destičky Brembo
---------------------
166.700km
` new Ramena Horní + new Čepy a silentbloky
` new Ramena Dolní + Čepy a silentbloky
` new Kosti/Tyčky stabilizátoru
` new Brzdové Kotouče Brembo Zadní
` new Brzdové Destičky Brembo Zadní
` new Geometrie Laser obou náprav
` new Pylový/Cabin Filter
` new Kryt pod motorem, kryt podvozku
` Kontrola a promazání kloubků senzorů pro Xenony P&Z
` Jezdí skvěle, motor, turbo, převodovka 6st, spojka zabírá hladce.
` Chybí Navi médium, CD zásobník, LZ okno nestahuje, A/B/C sloupky/látka poškozená od horkého Španělského slunce.
Cena pevná, prodat nepotřebuji.
PHM Extra k ceně
Velké Přílepy
Proklik, QE...

Limitována edice CF Moto Gladiator X1000 Four Paket šedá
Při koupi tohoto Four Paketu ušetříte 12 000.-Kč
Homolagace čtyřkolky: Pracovní EURO5
Speciální výbava stroje X1000 Four Paket :
1. Zadní box X8
2. Přední ohrádka
3. Rošiřovací lemy
4. Přední rám
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14" alu kola, odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n' Ride. 3 roky záruka!
Naviják se syntetickým lanem.
Tažné zařízení včetně el. zásuvky
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení s

Limitována edice CF Moto Gladiator X1000 XL Paket camuflage
Ilustrační foto. Plexi štít není součástí packetu.
Při koupi tohoto XL Paketu ušetříte 10 000.-Kč
Homolagace čtyřkolky: Pracovní EURO5
Speciální výbava stroje X1000 XL Paket camuflage:
1. Zadní box X8
2. Přední rám
3. Zadní rám
4. Led rampa
5. Barva camuflage
6. Oplechování podvozku
7. Syntetické lano
8. Průvlak lana
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14" alu kola, odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n' Ride. 3 roky záruka!
Naviják se syntetickým lanem.
Tažné zařízení včetně el. zásuvky
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým t

Prodám spodní ramena závěsu na Zetor 4011, kompletní včetně kafemlejnku a řetězů za 5.000 nebo vyměním za ramena na Zetor 6718.

Prodám ramena bmw e30 pro přestavbu na 5x120 ramena jsou vyhnuté oproti originálnímu ramenu plus 2x unibalove uložení.
Nové čepy.
Cena dohodou

Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce..
Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavní

Hardrace přední ramena HONDA ODYSSEY JDM
- přímá náhrada za OEM ramena
- uložení tvrzená guma
- sada 2ks (levé, pravé)
- nové, nepoužité
Kód: Q0811
HONDA ODYSSEY JDM 4th RB3/4 2008-2013
HONDA ODYSSEY JDM 3th RB1/2 2003-2008

Prodam zadní spodní originální Skunk2 ramena 3500,-
Přední spodní HardRace 3500,-
Ramena jsou použita 5000km, stav viz foto.

Ramena Jetspeed FT370 poskytují dokonalou volnost pohybu díky speciální dvouvrstvé přední konstrukci. Ramenní chrániče mají nízký profil, nepůsobí tak zbytečně robustně, nicméně zároveň s tím je nutné říci, že poskytují maximální ochranu díky skvělým materiálům. I tato ramena využívají speciálních pěn k odvádění vlhkosti z chrániče, můžete si tak být jisti, že chránič zůstane lehký po celou dobu výkonu. Už samozřejmostí jsou nastavitelné chrániče rukou, které zajistí kompatibilitu se všemi možnými chrániči loktů. Velice kvalitně jsou také řešeny chrániče páteře a klíčních kostí. Velkost na postavu 120-135 cm. Původní cena 2000,-Kč, hrané jednu sezónu.

Rozmer 50cm × 26cm × 20cm. Ramená a pás z batohu sa dajú zazipsovať a taška nosiť okolo ramena, pás na nosenie okolo ramena je tiež odopínateľný. Veľmi praktický, pekné detaily.
Nosený, ale nakoniec som kvôli mnohému cestovaniu kúpila naozaj veľmi kvalitný nepremokavý batoh a tento už nevyužijem. Stále krásny stav.
PC okolo 1600Kč.

1)světle šedá vel. L
Dýlka 68 cm, šířka 56cm,rukávy 65cm,ramena53cm
cena=200,-
2)Černá s nápisem vel. L
Dýlka 67cm,šířka 56cm,rukávy 65cm,ramena 50cm
cena=200,-
3)Černá nápis na prsů vel.?
Dýlka 72cm,šířka 57cm,rukávy 65cm,ramena 54cm
cena=200,-
4)Šedá s chlupatou kapucí vel. XL
Dýlka 68cm,šířka 56cm,rukávy 69cm,ramena 48cm
cena=200,-
osobní odběr Plzeň Doubravka či přes zásilkovnu +80,-

Prodám 8 dílnou sadu ramen Německe výroby Atec-ATP na přední nápravu mercedes benz třídy C,CLK.Kvalitní spracování ATP.Ramena pasují na všechny modely C,CLK roku výroby 2000-2008 Nové
4 x ramena,2 x kulové čepy,2x stabilizační tyčky.Vše komlet včetně silembloku.
Mercedes-Benz C-Klasse 2000/10-2002/05 W203 C 180 1998 ccm, 95 KW, 129 PS
Mercedes-Benz C-Klasse 2002/05-2007/02 W203 C 180 Kompressor 1796 ccm, 105 KW, 143 PS
Mercedes-Benz C-Klasse 2000/09-2007/02 W203 C 200 CDI 2148 ccm, 85 KW, 116 PS
Mercedes-Benz C-Klasse 2001/02-2007/02 W203 C 200 CDI 2148 ccm, 75 KW, 102 PS
Mercedes-Benz C-Klasse 2003/04-2007/02 W203 C 200 CDI 2148 ccm, 90 KW, 122 PS
Mercedes-Benz C-Klasse 2003/07-2007/02 W203 C 200 CGI Kompressor 1796 ccm, 125 KW, 170 PS
Mercedes-Benz C-Klasse 2000/05-2002/06 W203 C 200 Kompressor 1998 ccm, 120 KW, 163 PS
Mercedes-Benz C-Klasse 2002/05-2007/02 W203 C 200 Kompressor 1796 ccm, 120 KW, 163 PS
Mercedes-Benz C-Klasse 2003/02-2007/02 W203 C 220 CDI 2148 ccm, 110 KW, 150 PS
Mercedes-Benz C-Klasse 2000/05-2007/02 W203 C 220 CDI 2148 ccm, 105 KW, 143 PS
Mercedes-Benz C-Klasse 2005/01-2007/02 W203 C 230 2496 ccm, 150 KW, 204 PS
Mercedes-Benz C-Klasse 2004/02-2007/02 W203 C 230 Kompressor 1796 ccm, 141 KW, 192 PS
Mercedes-Benz C-Klasse 2000/05-2007/02 W203 C 240 2597 ccm, 125 KW, 170 PS
Mercedes-Benz C-Klasse 2000/12-2007/02 W203 C 270 CDI 2685 ccm, 125 KW, 170 PS
Mercedes-Benz C-Klasse 2005/01-2007/02 W203 C 280 2996 ccm, 170 KW, 231 PS
Mercedes-Benz C-Klasse 2000/05-2007/02 W203 C 320 3199 ccm, 160 KW, 218 PS
Mercedes-Benz C-Klasse 2005/01-2007/02 W203 C 320 CDI 2987 ccm, 165 KW, 224 PS
Mercedes-Benz C-Klasse 2005/01-2007/02 W203 C 350 3498 ccm, 200 KW, 272 Ps

Prodám velký,kompletní 10 dílný set ramen na přední nápravu Alfa Romeo.Kvalitního spracování Německé výroby ATEC-ATP.Sada je nová, obsahuje kompletní spodní ramena,horní ramena,axialní tyče,stabilizační tyče,kulové čepy.Vše je včetně silembloku a čepu.Sada pasuje na všechny 156 a 147 od rv.01.2001
Zesílené
Alfa Romeo 147 2001/01-2010/03 937 1.6 16V T.SPARK 1598 ccm, 88 KW, 120 PS
Alfa Romeo 147 2001/01-2010/03 937 1.6 16V T.SPARK Eco 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Alfa Romeo 147 2001/04-2010/03 937 1.9 JTD 1910 ccm, 85 KW, 115 PS
Alfa Romeo 147 2003/06-2010/03 937 1.9 JTD 1910 ccm, 74 KW, 101 PS
Alfa Romeo 147 2002/11-2010/03 937 1.9 JTD 16V 1910 ccm, 103 KW, 140 PS
Alfa Romeo 147 2003/09-2004/09 937 1.9 JTD 16V 1910 ccm, 93 KW, 126 PS
Alfa Romeo 147 2004/10-2010/03 937 1.9 JTD 16V 1910 ccm, 100 KW, 136 PS
Alfa Romeo 147 2004/10-2010/03 937 1.9 JTDM 1910 ccm, 85 KW, 115 PS
Alfa Romeo 147 2004/09-2010/03 937 1.9 JTDM 16V 1910 ccm, 110 KW, 150 PS
Alfa Romeo 147 2003/02-2010/03 937 3.2 GTA 3179 ccm, 184 KW, 250 PS
Alfa Romeo 147 2009/01-2010/03 937_ 1.6 LPG 1598 ccm, 77 KW, 105 PS
Alfa Romeo 147 2005/07-2010/03 937_ 1.9 JTDM 8V 1910 ccm, 88 KW, 120 PS
Alfa Romeo 147 2008/06-2010/03 937_ 1.9 JTDM 16V 1910 ccm, 125 KW, 170 PS
Alfa Romeo 147 2001/01-2010/03 937_ 2.0 16V T.SPARK 1970 ccm, 110 KW, 150 PS
Alfa Romeo 156 1997/09-2005/09 932_ 1.6 16V T.SPARK 1598 ccm, 88 KW, 120 PS
Alfa Romeo 156 1997/09-2005/09 932_ 1.6 16V T.SPARK 1598 ccm, 82 KW, 112 PS
Alfa Romeo 156 1997/09-2000/10 932_ 1.8 16V T.SPARK 1747 ccm, 106 KW, 144 PS
Alfa Romeo 156 2000/10-2005/09 932_ 1.8 16V T.SPARK 1747 ccm, 103 KW, 140 PS
Alfa Romeo 156 2000/10-2001/05 932_ 1.9 JTD 1910 ccm, 81 KW, 110 PS
Alfa Romeo 156 2001/05-2005/09 932_ 1.9 JTD 1910 ccm, 85 KW, 115 PS
Alfa Romeo 156 2004/07-2005/09 932_ 1.9 JTD 1910 ccm, 110 KW, 150 PS
Alfa Romeo 156 2003/11-2005/09 932_ 1.9 JTD 1910 ccm, 93 KW, 126 PS
Alfa Romeo 156 2002/11-2004/11 932_ 1.9 JTD 1910 ccm, 100 KW, 136 PS

Prodám nový,10dílný set zadních ramen na BMW E38.Ramena jsou kvalitního spracování Německé výroby Atec od ATP.Pasuje na všechny modely E38 benzín,nafta. tel-
4x ramena,2x zahnuté-hockey,2x sileblok,2x stabilizační tyčky
BMW 7er 1996/04-2001/11 E38 tds 2503 ccm, 105 KW, 143 PS
BMW 7er 1995/08-2001/11 E38 i, iL 2793 ccm, 142 KW, 193 PS
BMW 7er 1995/11-2001/09 E38 i X 2793 ccm, 142 KW, 193 PS
BMW 7er 1998/08-2000/04 E38 730d 2926 ccm, 135 KW, 184 PS
BMW 7er 2000/04-2001/11 E38 730d 2926 ccm, 142 KW, 193 PS
BMW 7er 1994/10-2001/11 E38 730i, iL 2997 ccm, 155 KW, 211 PS
BMW 7er 1994/10-2001/11 E38 730i, iL 2997 ccm, 160 KW, 218 PS
BMW 7er 1996/03-1998/08 E38 735i, iL 3498 ccm, 173 KW, 235 PS
BMW 7er 1999/05-2001/11 E38 740d 3901 ccm, 180 KW, 245 PS
BMW 7er 1994/10-2001/11 E38 740i, iL 3982 ccm, 210 KW, 286 PS
BMW 7er 1996/01-2001/11 E38 740i, iL 4398 ccm, 210 KW, 286 PS
BMW 7er 1994/11-2001/07 E38 750i, iL 5379 ccm, 240 KW, 326 PS

Prodám Zánovní, nikdy nepoužitá myčka vhodná na sklo- rozbalený model
Popis
Obzvláště malé zařízení
Dvojitá myčkas vypouštěcím čerpadlem
Elektronický dávkovač oplachovacího prostředku
Dveře s bezpečnostním systémem
Opláchovací ramena nahoře a dole
1 mycí rameno pro efektivní čištění
2 oplachovací ramena
Snadné čištění
Materiál
Tělo je vyrobeno z vysoce kvalitní nerezové oceli
Velmi robustní zařízení
Oplachovací proces
Doba oplachování: 120 sekund
Koše / h: 30 kusů
Technologie
Elektromechanické ovládání bez údržby
Rotující, nezanášející mycí a oplachovací ramena
Mycí prostor s dvojitým filtračním systémem
hydraulické oplachovací dávkovací zařízení
Výhody produktu
Velmi tichý
Vysoká úspora energie díky nejvyšší izolaci
Vysoký mycí výkon
Vynikající výsledky čištění
Připojení
Příkon:2,77 kW
Elektrické připojení:1 / N / PE 230 V / 50 Hz
Rozměry
Vnější rozměry Š x H x V:410 x 470 x 585 mm
Cena + DPH.
Telefonická domluva od 8-16 hodin, po-pá, děkuji. Po domluvě možnost zaslat. K. G4586

Predam zadne ramena , predlzene 6 cm . Pasuju na can am renegade alebo outlander .
Su spravene ako americke ramena highlifter.
Ak niekto chce vidiet ci to ma zmisel rad mu ukazem.
Cena 700€

Dětská čtyřkolka Buffler XW110Y je ideální čtyřkolkou pro naše nejmenší.
Tato dětská čtyřkolka má vzhled jako velká pracovní čtyřkolka. Čtyřkolka má jednu rychlost dopředu, neutrál a zpátečku. Motor je vzduchem chlazení s rozběhovou spojkou. Tyto stroje jsou vyráběny přímo nám na zakázku. Čtyřkolka má zpevněný rám, přední a zadní kotoučové hydraulické brzdy, elektrické startování. Jelikož je to čtyřkolka pro naše nejmenší, tak ke čtyřkolce je i dálkový ovladač. Pomocí dálkového ovladače můžete čtyřkolku vypnout a nebo také znovu nastartovat. Na plynové rukojeti se může také štelovat doraz plynu, což má za následek menší rychlost. Stroj je postavený na 7" kolech. V barvě stroje jsou i přední ramena. Zdarma ke stroji počítadlo motohodin v hodnotě 799 Kč.
Parametry
Objem
110 ccm
Počet válců
jeden
Kompresní poměr
10.5 : 1
Maximální výkon
5,3 kW / 7000 rpm
Chlazení
vzduchem
Vrtání a zdvih
52.4 x 50 mm
Typ vstřikování
karburátor
Startování
elektrické
Pohon
řetězem
Přední zavěšení
dvojitá A ramena
Zadní zavěšení
kyvka s pevnou zadní osou
Brzdový systém
hydraulický, kotoučové brzdy
Přední pneu
16 x 8 - R7
Zadní pneu
16 x 8 - R7
Rozměry D x Š x V
1330 x 800 x 880 mm
Objem nádrže
2,4 l
Hmotnost
70 kg
Palivo
natural 95
Výška sedadla
650 mm
Rozvor kol
860 mm
Světlá výška
110 mm
Další výbava
Dálkové ovládání k zastavení nebo nastartování motoru. Zdarma počítadlo motohodin. Přední ramena v barvě stroje.

Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz

Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz