trubkový motor - strana 9
Počet nalezených inzerátů TRUBKOVÝ MOTOR: 1000 - strana 9

Sportovní motocykl pro vyznavače 2-taktů, který v každé pasáži trati bude ladit s vámi. Proč být hobby jezdcem, když můžete sáhnout daleko výše. Optimální průběh přesně dávkovatelného výkonu ve společnosti s perfektním odpružením. Neskutečný super poměr: kvalita / cena, to je KAYO KT250.
MOTOR:
Typ motoru: 2-taktní / jednoválec
Převodovka: manuální, 6-rychlostní
Výkon: 29 kW / 8500 ot./min
Kroutící moment: 36 Nm / 7500 ot./min
Palivový systém: Závodní karburátor NIBBI
Startování: Elektrické a mechanické
PODVOZEK:
Provedení rámu: Vysoce pevný ocelový trubkový rám, profesionální design zpracovaný společností KAYO
Přední odpružení: FASTACE plně stavitelné
Zadní odpružení: FASTACE plně stavitelné
Přední brzda: Dvojitý píst - průměr kotouče 240 mm
Zadní brzda: Jeden píst - průměr kotouče 240 mm
ROZMĚRY A KAPACITY:
Výška sedadla : 950 mm
Světlá výška : 344 mm
Kapacita nádrže: 7,5 L
Suchá hmotnost : 110kg

čau prodám tento pitbike jede krásně , přecházím na větší obsah
na motorce je nová zadní duše a nové gufera v předním tlumiči vše jede jak má
pro více info napište na : matychrast@
Motor 160 cc, jednoválec, čtyřtaktní
Výkon motoru 12 kW
Chlazení Vzduchem, olejový chladič
Řazení Manuální, 4 rychlosti
Zapalování Elektrické CDI
Startování Nožní
Rám Trubkový, vysokopevnostní ocel
Ráfky přední 17"
Ráfky zadní 14"
Pneu přední 70/100-17
Pneu zadní 90/100-14
Typ pneu off road
Odpružení přední Olejové tlumiče upside-down
Odpružení zadní Centrální odpružení (nastavitelná tuhost)
Brzdy přední 1x kotoučová - hydraulická
Brzdy zadní 1x kotoučová - hydraulická (nožní)
Řetěz H 428
Objem nádrže 3 l
Palivo Natural 95
Hmotnost 81 kg
Doporučené dlouhodobé zatížení 90 kg
Doporučené krátkodobé zatížení 110 kg
Celková délka 180 cm
Rozvor kol 125 cm
Výška řidítek od země 110 cm
Šířka řidítek 75 cm
Výška sedla - od země 85 cm
Výška sedla - od stupaček 49 cm
Výška stupaček od země 36 cm
Světlá výška 33 cm
Rozměry balení D x Š x V 160 x 38 x 77 cm
Hmotnost balení netto / brutto 80 / 95 kg

Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka

Dobrý den, Prodám BMW e46 Turbo
Postaveno tak aby auto fungovalo jezdilo
Auto papírově 2.8 rok99 na stk nemusí na obd !! auto má SPZ !! není problém jezdit po ulici .
jsem ochoten po dohodě udělat STK před prodejem.
K autu dám : komplet interiér, 2 motory, m3 zadní nárazník origo, pár sad kol a hromadu dalších dílů
momentálně bez grafu odhadovaný výkon +-400hp před prodejem bude i graf z brzdy
Auto bez ALS,Popbangs Launch controlu a jiných bordel věcí (lze naladit)
Na prodej absolutně nespěchám ,takže nabídka typu 250max a přijedu neexistuje !
Než někdo napíše že je to drahé podívej te se na cenu dílu a jste tam za 500+ bez práce
Motor+El : tlak 0.8b
M54B25- série
ECU master black- (datalog + bluetooth)
Turbo Garret gtx-3076R- (nový vnitřek jelo asi 3 závody)
EL. boostcontrol
Fmic pro sání, 90 klapka
Fmic pro svody T3
Blow off- Tial (fake,Přeskládaný aby fungoval)
El. Sahara na Závodech nešla teplota nad 82C
Chladič oleje
Olejový domek s termostatem M3 + čidla teplota-tlak
Wastegate- Externí Turbosmart
Chladič origo okruh předělaný na expanzní nádobku
Výfuk-Nerez 3″ komplet omotaný,3 dílný(V-band)
Podvozek :
Maxpeedingrods (výška,tuhost,odklon)
Nastavitelná zadní ramena- odklon
Trubkový lockkit- (all4drift)
Nové ložiska+brzdy
Polyuretanové silentbloky- Všude
Vyvařený + body nápravy + nastříkaná ochrana
Do budoucna doporučuji udělat prahy nejsou špatný ale lepší dřív než pozdě
Interiér :
Přidám sériový
Volant- Sabelt
Sedačky- Mirco RTS FIA (2023)
Pásy- Races Fia
Budíky origo + Tablet
Shortshift
Ručka- Speedpro
Exteriér
Bashbary- předek zadek+zvedací bod
Zadní blatníky origo m3
Přední nárazník m3(fake)
CENA : 375.000,- při rozumném a rychlém jednání jsem ochotný se o ceně pobavit

CFMOTO 700CL-X sport
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška: 1130 mm
Výška sedáku: 795 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a

MAN TGL 12.180 4x2 BL ( nový model – EURO 6 ) + hákový nosič kontejnerů TECHNOCAR TNH 7/35 + hydraulický nakládací jeřáb HYVA CRANE
Technická specifikace
R.v. vozidla 2015
motor 132 kW/180 PS EURO 6
celková hmotnost 11 990 kg
manuální převodovka
digitální tachograf
kabina nízká krátká 2 místa k sezení
motorová brzda
pohon 4x2
rádio
ABS
uzávěrka diferenciálu
pneu 17,5
klimatizace
Odpružení zadní nápravy na vzduchu
el. okna
el. zrcátka
vzduchové sedadlo řidiče
nová STK a ME, evid. Kontrola
český TP
nová povinná výbava
kompletní vyčištění interiéru vozidla
předprodejní servis, výměna oleje filtrů a náplní, patrony vysoušeče atd.
Reflexní polepy
přestavba na hákový nosič kontejnerů
nový hákový nosič kontejnerů TECHNOCAR TNH 7/35 teleskop
hydraulický nakládací jeřáb HYVA CRANE H
PTO – pohon hydraulického čerpadla
Nové reflexní tabule
Reflexní polepy
Hliníkové kryty zadních světlometů
Zadní okno
Pracovní osvětlení nástavby 2 ks
Nové zadní blatníky
Nové hliníkové boční odklopné zábrany proti podjetí
Zakládací klín
Zadní trubkový nárazník
Plastová skříňka na nářadí – uzamykatelná

Prodám víceméně na ND, nebo pracanta na doježdění. Cena 30.000, najeto 375.000km, 1998 U2 4.0, STK do 12/2023, LPG funkční - nové vstřiky, jednotka Elpigaz staršího typu. Auto používám denně na práci, ale už spolklo mnoho investic a jelikož je to celkově velmi unavený kus a nyní by byla na pořadu dne převodovka, nemá bohužel valnou perspektivu. Ale mnoho dílů je OK. Motor tak 10tis po rozvodech u Maistrmotor Plzeň, nové.... přední náboje, větrání topení, chladič, plastový domeček chladícího obvodu s čidly, parkovací táhla brzdy, silenbloky stabilizátorů, čepy řízení a spodních ramen, horní ramena (15.000km), zadní tyčky stabilizátoru, ventil volnoběhu. Sedačky pěkné, interiér unavený... Koroze... rám OK, nárazníky koroze, prahy nejsou, kastle bodově koroze nic hrozného. Všechny dveře vyměněny, různé barvy a pak celostřik plastidipem (předchozí majitel). Převodovka řadí, ale cca 1x za 300km při jízdě na D jakoby tam padl neutrál, pak zase řadí normálně. Plechové disky hezké, pneu ALL trainy vpředu KO, vzadu 40%... Světelná rampa... přidám trubkový nárazník nerez bez homologace, kapotu pěknou, několik dveří bez koroze s rozbitými plasty...dohoda jistá.

Prodám raritní vozidlo - repliku HMMWV (Humvee, Hummer H1) na podvozku Tatra 805. Auto má standartní podvozek z Tatry 805 4x4 (nezúžený, nezkrácený - nápravy, trubkový rám, převodovku), motor je Nissan D28, řadový naftový šestiválec 2.8 bez turba (má skoro stejné parametry jako V8 benzín Tatra, ale o dost nižší spotřebu). Karosérie je dosti bytelná a dobře zpracovaná včetně detailů. Má to servo, posilovač brzd, boční výfuk (ten je utržený), v interiéru je přístrojovka z T805. Auto je pojízdné, ale pro větší používání bude potřeba doladit pár věcí: brzdy (teď nebrzdí), prachovky (mám koupené, jen je vyměnit), oleje, filtry, náplně... No pak si již hrát s detaily...
Mohu dovézt na odtahovce. Nebo můžete jet domů dobrodružně - cestou necestou, polem nepolem...
Vhodné pro sběratele, nadšence, velké děti, blázny...
Váží to celé dost, na železe se nešetřilo, odhadem 3t, takže na káře za autem nebo malé odtahovce to nejspíš odvézt nepůjde...

Dobrý den, prodám stahovací rolety vhodné na zastínění pergoly (stříbrné a šedé):
Šířka stříbrné: (10 ks) 3,75 m - 3.000 Kč / ks
: (5 ks) 2,5 m - 2.500 Kč / ks
: (5 ks) 1,20 m - 2.000 Kč / ks
Lze ji svépomocí zkrátit na požadovanou šířku. Pohon - trubkový motor, lze jím nastavit min/max výška spuštění a vytažení.

Prodám motor B57D30B, je z BMW 740d g12 g11 2018,motor má mít najeto cca 90tkm, motor pochází z havarovaného auta, záruka na spuštění, je kompletní včetně kabeláže, turbodmychadel, alternátoru, startéru, vstřikovačů, čerpadla...jen vložit do vozu a připojit jednotky motoru. cena 135.000,-Kč - dohoda výměna za váš zadřený + doplatek, protiúčet. Motor pořízen pro mne, nerealizovaná oprava. Motor je na paletě, můžeme naložit paletovacím vozíkem. Můžeme na místě vyměnit váš stávající motor za tento...cena 15.000,-Kč a odjedete s vaším vozem. Praha

Prodám naftový motor 1.6TDI 81KW commonrail s DPF kód motoru CXX CXXB z vozu Škoda Octavia 3 r.v. 2016 najeto 68tis km
Skladem máme také motor:
CXXA 1.6TDI 66KW CR
Vhodné pro vozy:
Škoda Octavia 3 r.v. 2016 - 2018
VW Golf r.v. 2015 - 2017
VW Golf kombi r.v. 2015 - 2017
VW Sportsvan r.v. 2015 - 2017
Seat Leon r.v. 2015 - 2016
Audi A3 r.v. 2016 - 2017
Možnost prodeje veškerých dílů z tohoto motoru:
04L103011A klikova skrin
04L103660 viko pro olejovou vanu
04L103064 hlava valcu kompletni
03L103469T viko hlavy valcu
04L103603 vana motoru
04L103925N kryt pro potrubi saci
04L105021D hridel klikovy
04L105269 setrvacnik 228MM
04L103044K modul rozvodove hridele
04L145208H olejove cerpadlo s integrovanym podtlakovym cerpadlem
5Q0129607S vzduchovy filtr
04L129711L Saci potr.s chlazenim vzduchu
04L131501N ventil zpetneho vedeni zplodin
04L128063T jednotka ridici skrtici klapky
04B130755F cerpadlo vysokotlakove
04L130277D jednotka vstrikovaci
04L130089F rozdelovac paliva
04L131512BH chladic pro zpetne vedeni spalin s regulacni klapkou
04L253016H turbo
5Q0121251EC chladic chladici kapaliny
5Q0253101AM trubka vyfukova
5Q0820803D kompresor klimatizace
5Q0816411AB kondenzator klimatizace s nadobkou na kapalinu
04L131669JX DPF
3Q0614517T agregat ABS s ridici jednotkou
03L903023K Alternator
02Z911024L spoustec motoru
5Q0919050AD palivova jednotka
04L906021AN ridici jednotka naftového motoru
CXXB 68tis km
- cena za holý motor 29.990,-Kč
- cena za kompletní motor 54.990,-Kč
CXXB 121tis km
- cena za holý motor 24.990,-Kč
- cena za kompletní motor 49.990,-Kč
Daňový doklad, písemná záruka samozřejmostí.
Uvedené ceny jsou bez DPH. Možnost odpočtu DPH.

Popis
【800W*48V*12,8ah】 48V*800W bezkomutátorový motor, silný výkon přidá zábavu do vaší cesty. Maximální rychlost motoru je 45 km/h a stoupání může dosáhnout 35° za běžných jízdních podmínek. Motor má funkci omezení rychlosti (volitelně 25 km/h až 45 km/h) Baterie LG Li 48V*12,8Ah dokáže splnit vaše potřeby při jízdě na dlouhé vzdálenosti. Baterie podporuje přibližně 900krát nabíjecí cyklus.
【POHODLNÝ design bezpečnosti jízdy】 Rám z hliníkové slitiny je rám vyrobený z vysoce pevné hliníkové slitiny 6061, která je lehká a pevná. Hydraulické kotoučové brzdy zajišťují bezpečnost při jízdě, pneumatiky 26 x 2,0 palce mohou učinit jízdu stabilnější za všech silničních podmínek, jako je sníh, silnice, pláž a hory MTB. Silná odpružená vidlice z uhlíkové oceli s vysokou pevností a 21rychlostní systém řazení zajišťují pohodlnou a bezpečnou jízdu.
【3 PRACOVNÍ REŽIMY】 ❶Režim podpory pedálu: Motor vám pomůže s mírným výkonem, jako pedál jízdního kola. V tomto režimu můžete ujet 90-120 km (v závislosti na zatížení) před dobitím. ❷Plně elektrický režim: otočte plyn v libovolných krocích výkonu, které chcete napájet motor vašeho motocyklu. Ve svém režimu má dojezd na baterii asi 40 km. ❸Manuální režim: Šlápněte na kole normálně jako na kterémkoli kole.
Motor: 48V 800W vysokorychlostní bezkomutátorový motor
Převodovka: 21-rychlostní
Řetězový kroužek: třípolohové řetězové kolo Haomeng AC49
Materiál rámu: slitina hliníku
Velikost kol: 26 palců
Nejvyšší rychlost: 45 km/h
Napětí: 48V
Napájení: vestavěná lithiová baterie 48V18650
Brzdový systém: Dvojité kotoučové brzdy
Růst: pět rychlostních stupňů růstu
Přístroj: LCD přístroj S866
Tlumení: přední a zadní odpružení
Maximální zatížení: cca 180 kg
Točivý moment: >100 Nm
Doba nabíjení: >5 hodin
Umístění motoru: Motor zadního náboje
Umístění baterie: hrudník
Certifikáty: CE
Skládací: ano
Další vlastnosti: klakson, světlomety, tempomat

Prodám motor na vozidlo Multicar 25 vrtání 90mm po celkové generální opravě. Motor má repasovaný blok (oprava uložení vložek motoru, srovnaná dosedací plocha hlavy válců), přebroušenou klikovou hřídel, nové hlavní, axiální a ojniční ložiska, nová ojniční pouzdra a ojnice jsou vyuhlované, olejové čerpadlo po celkové repasi. Motor je osazen novými vložkami s písty a kroužky + nové ojniční čepy. Hlava motoru je po kompletní GO, provedena kontrola tlakem, přebroušená dosedací plocha, nová vodítka ventilů, ventily přebroušené a zabroušené, vodítka osazena gufera. Nové vstřikovací trysky seřízené na stolici. Vstřikovací čerpadlo je po kompletní GO a celkově přetěsněné. Motor není dodáván s vakuovou pumpou pro posilovač brzd, možno dokoupit zvlášť. Motor je odzkoušen na těsnost chladícího a mazacího systému.
Motor je dodáván výměnným způsobem, nutno dodat protikus.

DILY NA MAZDA 5 CR1 81KW MOTOR, PREVODOVKA, SPOJKA, CHLADIC, BRZDY, DVERE, ČELNI SKLO, ŠKRTICI KLAPKA, VAHA VZDUCHU, LPG NADRŽ hondu MOTOR, PREVODOVKA, ALTERNATOR, STARTER, CHLADIC, ČELNI sklo, VYFUK, KATALYZATOR, PREDNI, NARAZNIKY, KAPORTA SVETLA DVEŘE SVETLA, ZADNI SVETLA, KAPOTA, MOTOREK STERACU PREDNI - ZADNI, KOTOUČE, NAPRAVY, SERVOŘIZENI, SERVOČERPADLO, SPOJKA, VOLANT, PRISTROJOVKA, NARAZNIKY, motor, nova spojka, VYZTUHA, MASKA, BENZINOVE ČERPADLO, NADRŽ MOTOR, PREVCODOVK, alternator, vstrikovaci čerpadlo, SPOJKA, NAPRAVY, BRZDY, LAMPY, KAPOTA, CHLADIC ALTERNATOR, BRZDOVE KOTOUCE PREDNI A ZADNI, TLUMICE, PRUŽINY, ZADNI TUNINGOVE LAMPY,ČELNI SKLO , ŘIDICI JEDNOTKA, , SPINACI SKŘINKA, CHLADIC, KLIMAKOMPRESOR, SPOJKA, POLOOSY, ZADNI KOTOUCOVA NAPRAVA, VYZTUHY NARAZNIKU, KOLA R15, BRZDOVE TŘMENY, VOLASNT, PRISTROJOVKA, MOTORKY STAHOVANI OKEN VYPINACE ,ŠKRTICI KLAPKA, PATE DVERE, KŘIDLO KUFRU, EXPANZKA, SERVOŘIZENI , SERVOCERPADLO, ALU R16 KOZENE SEDACKY , INTERIER , MOTOREK TOPENI , TEHLICE, ZRCATKA, REZERVQA, BUDIKY, SPORTOVNI VOLANT, SPORTOVNI FILTR, SPORTOVNI PEDALY, servorizeni kliky dveri , vypinace , stahov, vstrikovace , kapota, predni a zadni naraznik, oken skla, predni a zadni lampy, servočerpadlo, predni a zadni kotouce,, viko kufru, čelni sklo, packy blikru asteracu, spinaci skrinka, vyfuk, katalyzator. zrcatka, bocni dvere, hlava motoru, starter, vyvěva, silentbloky, turbo, poloosy, lpg, tdi, TURBO VSTŘIKOVAČE, LPG NARAZNIKY, VYZTUHA, KAPOTSA, SEDADLA, ČELNI SKLO, ZRCATKA, TLUMICE, PREDNI A ZADNI LAMPY, VYKO KUFRU , KATALYZATOR, VYFUK. kozene sedaCKY, KOŽENY INTERIER, RAMENA, ALU KOLA, SPORTOVNI VOLANT, SPORTOVNI FILTR, SPORTOVNI PEDSALY , KRYT POD MOTOR, prevodovka , starter, alternator, kapota, dvere , blatniky, tlumice katalyzator, vyfuk, kola disky narazbiky cedlni sklo, TURBO ALTERNATOR, STARTER, POLOOSY, PŘEVODOVKA,ČELNÍ SKLO, NARAZNIKY, , KATALYZATOR, SVETLA, PATE DVERE, VYFUK, SERVOŘIZENI , BENZINOVE ČERPADLO, BOČNI DVEŘE, PREDNI A ZADNI NARAZNIK, MOTOR, PŘEVODOVKA , ZRCATKA, ŘIDICI JEDNOTKA, VYFUK , KATALYZATOR, LPG , TDI , SDI, ZDARMA, sedačky , kola , KATALYZATORr13, servočerpadlo, kapota, narzanik . XENONY, NADRZ, KOTOUCE, TŘMENY, BLATNIKY, ČELNI SKLO, AIRBAGY, VOLANT, AUTORADIO, BUDIKY, TLUMIČ, TEHLICE, TEMPOMAT , SPINACI SKŘINKA,ŘIDICI JEDNOTKA, TAŽNÉ, ČELNI SKLO, SVETLA, ZRCATKA MOTOREK STERACU ,PÁTE DVEŘE,STARTER, ALU KOLA R13 , ČELNI SKLOSERVOŘIZENÍ,ČELNI SKLO, PŘEVODOVKA,SEDAČKY ,KOLAPLECHOVÁ R16,,katalyzÁtory neprodavám!!! MOTOR,turbo

novy regulacny ventil -denso čerpadla toyota
Príčina zlých štartov, slabého výkonu, pripadne auto vôbec nenastartuje
oznacenie ventilu:
DCRS300660
29420000403D
8981818310
*294200-0610 294200-0611*
*2942000610 2942000611*
294200-0040 2942000040
294200-0042 2942000042
04226-0L020 042260L020
04226-0L010 042260L010
2940090660AM 294009-0660
04226-300100 04226300100
04226-30010 0422630010
22560-30020 2256030020
294200-0093 2942000093
ED0022 - ET ENGINETEAM CONTROL VALVE, FUEL PRESSURE
regulačný SCV ventil vysokotlakého čerpadla na vozidlá Toyota.
pasuje aj na verziu zo zalomenym konektorom smerom dole (2.2 D-4D) 2.0 d4d 85kw
Ventil pasuje pre nasledovné vozidlá:
– AVENSIS (T25) (02.2003 – 09.2003) čerpadlo Denso – 294000-0102
motor 1CD-FTV
– AVENSIS (T25) (10.2003 – …) čerpadlo Denso – 294000-0065
motor 1CD-FTV
– COROLLA (E12) (02.2003 – 09.2003) čerpadlo Denso – 294000-0102
motor 1CD-FTV
– COROLLA (E12) (02.2003 – 09.2003) čerpadlo Denso – 294000-0065
motor 1CD-FTV
– DYNA (08.2001 – 06.2005) čerpadlo Denso – 294200-0019
motor 2KD-FTV
– HILUX (08.2001 – 06.2005) čerpadlo Denso – 294200-0019
motor 2KD-FTV
– 4-RUNNER (08.2001 – 06.2005) čerpadlo Denso – 294200-0019
motor 2KD-FTV
1ad-ftv 1adftv 2ad-ftv 2adftv
2ad-fhv 2ADFHV
85kw
Moznost dobierky +300kč
Diel skladom odosielam okamžite
Prvé 2 foto ilustračné posledné 2 foto reálne

lodní motor - 2-taktní 5,0HP
Cena: 4 400 Kč
MOTOR LODNÍ Demon SPECIAL 5,0 KONĚ ZÁVĚSNÝ LODNÍ MOTOR 5,0 KONĚ úprava walbro Lodní motor .
Nabízíme Vám nový 2-taktní závěsný motor s výkonem 5,5 HP. Chlazení vzduchem odstraní problémy s oběžným kolem vodního čerpadla a přehřátí. Výkon je předáván jednoduchým způsobem odstředivou spojkou a zpětného tahu je dosaženo tím, že obtočíte motoru o 180 stupňů. Mnoho let zkušeností má za následek perfektní kombinaci nízké ceny a vysokou kvalitou splňující veškeré evropské standardy. Motor nevyžaduje žádnou velkou údržbu v autorizovaných dílnách. Specifikace: - Hmotnost: cca 9,5 kg - Maximální výkon: 5,5 HP - Typ motoru: 2-taktní
Způsob startu: mechanické
- Směs olej + natural 95: poměr 1:50 - Obsah nádrže: 1,2 l - Poměr převodů: 2.08 - Odstředivá spojka - Průměr vrtule: cca 180 mm - Celková výška: 900 mm - Výška bez motoru:

Koupím starý sériový motor na motocykl značky jawa pérák kývačka panelka čz 476 oilmaster 453 473 sportka MZ 3-5 kvalt RT TS ETZ Sachs DKW Manet Tatran Maico Bultaco Pavesi Rotax Kreidler Zündapp Simson bočák pětikvalt 984 aj. šestikvalt 511 516 MFK aj. přestavěný na závody či přímo fabrický závodní na motokáru silniční motocykl na sprint dragster soutěžní terénní kross trialka plochodrážka moped pionýr fichtl 50 Krejbich 4 kvalt jawa SK 90 apod., či automobilový motor přestavěný na závodní značky Tatra Škoda Wartburg Trabant Fiat Lada aj., motor předělaný na rotační válcové deskové nebo kuželové šoupátko, klapka - klapkové sání, vodní chlazení vodník, na více rychlostní, přestavěný z dvou na čtyřtakt dělaný motor do V boxer či řadový aj., prodloužený zkrácený, dělaný na loď člun vodní kluzák, i jen samostatný díl, dělanou hlavu, válec s věncem či dělaný hliníkový odlitek..., závodní karburátor Jikov Amal dellorto BVF aj., i doma stavěný motor, nebo kartery označené testační raznicí TK. Soutěžní šestidenní motor čz scott nebo jen jeho díly apod., pionýr kývačka pérák panelka aj. Děkuji za jakoukoliv nabídku.

Prodám motor z vozidla Škoda-VW--AUDI Motor: 1.6TDI typ: CAY Cena za motor bez příslušenství. nebo mame i kompletni motor Motor je možný poslat na dobírku holy motor 15000kc kompletni 25000kc

Prodám motor 1.9tdi 77kw BKC motor najeto 199tis km (možno ověřit)motor je kompletní (turbo,vstřiky,alternátor,klimakompresor,motor.svazek,hadice,atd) motor odzkoušen cena za kompletní motor 25000kč více info po tel.77008715

MOTOR 2,0 TDI 103KW TYP: BMP NAJETO POCTIVÝCH GARANTOVANÝCH 124.000 KM MOTOR JE VYMONTOVANÝ Z VOZU Z RAKOUSKA.PRAVIDELNĚ SERVISOVANY V AUTORIZOVANÝM SERVISU.MOTOR JE KOMPLETNĚ NASTROJENY SVEŠKERÝM PŘÍSLUSENCTVÍM!STAV MOTORU ODPOVÍDA NAJETÝM KM STAVU A ROKU VYROBY.BEZ MENČÍHO POŠKOZENY NEČISTOT BEZ UNIKU KAPALIN A OLEJE.MOTOR VYMONTOVANY AUTORIZOVANYM SERVISEM A PŘED DEMONTAŽI KOMPLETNĚ PŘEKONTROLOVANÝ A NASTAVEN.
NA MOTOR POSKYTUJEME KOMPLETNÍ ZÁRUKU NA STAV PUVOD A NAJETE KM.BEZ INVESTIC!MOTOR JE TOTOŽNY S TYPEM MOTORU BMP...
DOBIRKA DILU MOZNA
NABÍZÍME I JINE DILY NA TOTOŽNE MOTORY.
.....
1,2l /77KW TSI - CBZB
1,4 l/55 kW - BCA
1,4l/59 kW - BUD,CGGA
1,4/90 kW TSI - CAXA
1,6l/75 kW MPI BGU,BSE,CCSA,BSF,CMXA
1,6l/75 kW MULTIFUEL CCSA,CMXA
1,6l/75 kW LPG - CHGA
1,6l/85 kW FSI - BLF
1,8l/112 kW TFSI - CDAB
1,8 l/118 kW TFSI BZB,CDAA
2,0 l/110 kW FSI BVY,BLY,BLR,BVZ
2,0 l/110 kW FSI BLX BVX
2,0 l/147 kW TFSI BWA,CCZA
1,6l/77 kW TDI CR - CAYC