inzerce, prodej, prodám, bazar

Administrativa pro OZP, částečné úvazky

Kategorie: Administrativa

Pracujte v sociální firmě Kolibřík! Pozvolné zaučení a mnoho benefitů!
Co budete dělat?
- zadávání dat do PC, přepis dokumentů, digitalizace dokumentů, zpracování emailové komunikace
- SŠ s maturitou nebo prokazatelná praxe v administrativě
- možnost zkráceného úvazku
Přijďte na kávu, provedeme Vás po pracovišti a zodpovíme všechny otázky.
Administrativa pro OZP, částečné úvazky
Podobné inzeráty
Fakturant, fakturantka, referent - OZP
Kdo jsme - Český výrobce včelích úlů a masivního nábytku DOMESTAV s.r.o., působící na trhu již 21 let, přijme nového zaměstnance pro pobočku (Josefov) Olomučany (okres Blansko) - Pozice je vymezena pro osobu se sníženou pracovní schopností Pracovní pozice v chráněné dílně Co vás čeká - Řízení zakázek nářezového centra neb o zakázek ve skladu - Komunikace s odběrateli - Odpovídání na poptávky od zákazníků, vystavování faktur Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít - Základní znalost fakturace - Telefonická a emailová komunikace - Práce v některém učetním programu (používáme Money S3 - zaučíme) Požadujeme - Pečlivost, spolehlivost - Znalost práce na PC Co vám můžeme nabídnout - Svoz na pracoviště z Blanska zajištěn, z Adamova a Křtin dostupné autobusem - Dotované stravování v místě pracoviště - Nástup možný ihned - Práce na hlavní pracovní poměr - Plný i částečný úvazek - Jednosměnný provoz Pozice je vymezena pro OZP Fakturant, fakturantka, referent prodeje, vedoucí pracovník, referent zakázek, obsluha zákazníků, cenové nabídky, nabídkář, vedoucí výroby, vedoucí expedice, logistika, OZP, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka
Chráněná dílna, práce OZP - Vedoucí, Práce na PC
Společnost DOMESTAV TREND s.r.o. je Český výrobce včelích úlů z masivu. Přijmeme zaměstnance na pracovní pozici vedoucího. Práce je vhodná pro muže i ženy. Pracoviště je na adrese Olomučany 376, 67903 Plný nebo zkrácený úvazek (20-40 hodin týdně). Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou. Poslední 1 volné místo na tuto pozici pro nového kolegu, který by rozšířil aktuální skupinu 3 vedoucích zaměstnanců. Nejlépe na dlouhodobou spolupráci. (jiné pracovní nabídky jsou v dalších inzerátech) NÁPLŇ PRÁCE: - Zadávání práce kolektivu o velikosti asi 2 pracovníků - Příjem zakázek od kolegů, zadávání do zakázek do programu na PC OČEKÁVÁME: - Uživatelská znalost práce na PC - Základy programu Word, Excel NABÍZÍME: - Zajišťujeme zdarma dopravu z Blanska, dále je pracoviště dostupné autobusem na trase Adamov -> Křtiny - Ubytování v místě pracoviště (bez dojíždění) - Stravování v místě pracoviště - Jednosměnný denní provoz - Nástup možný ihned - Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na obědy, stravování v místě pracoviště, pracovní doba dle domluvy POŽADUJEME: - Pečlivost - Spolehlivost - Kolegialita Pozice je POUZE pro OZP v 1. 2. nebo 3. stupni invalidity. vedoucí, mistr, administrativní pracovník, předák, brigáda OZP, výpomoc, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka
Hledám práci - administrativa, junior účetní
Poptávám práci z domova - home office VŠ, ŘP B, MS Office. Mám zkušenosti: * Všeobecná administrativa - správa dokumentů, e-mailů, analýza smluv a následná kompletace a aktualizace, přepis dokumentů z papírové formy do elektronické, vyřizování e-mailové pošty, komunikace s úřady, zadávání dat do systému, archivace aj. * Účetnictví - fakturace, příprava podkladů pro účetní, evidence * Administrativa pro SVJ * Zemědělství - zpracování komplexní bilance užívání pozemků pro jednání o směnách, kontrola a aktualizace pachtovních smluv. Mohu nabídnout spolehlivost, pracovitost, samostatnost a ochotu učit se novým věcem. Žádný prodej, MLM, finanční služby... KONTAKT: na e-mail
Administrativní pracovník/ce junior - pro OZP
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností Plat: 120 - 170 Kč/hod Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme. Pracovní náplň: administrativní úkony související s chodem společnosti fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví komunikace s klienty, správa pošty a poptávek podpora vedení společnosti Odbornost: vzdělání min. maturitní dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet povědomí o administrativě a učetnictví organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost zájem o vykonanou práci a odpovědnost komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění Nabízíme: realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti klidné prostředí, férový přístup a odměny zázemí stabilní firmy příspěvek na stravování alternativní rozvržení pracovní doby firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Administrativa pro OZP
Nabízíme práci pro OZP Co budete dělat? - zadávání dat do PC, přepis dokumentů, zpracování emailové komunikace - SŠ s maturitou nebo prokazatelná praxe v administrativě - možnost zkráceného úvazku Přijďte na kávu, provedeme Vás po pracovišti a zodpovíme všechny otázky. 130/ hod
Překladatel/ka NJ (komunikace, administrativa)
Překladatel/ka NJ (komunikace, administrativa) _ Lipník nad Bečvou. Hledáme překladatele s pozitivním vystupováním pro komunikaci a překlady. Práce z naší kanceláře v Lipníku + občasný výjezd do Rakouska/Německa. Požaduji: aktivní znalost NJ, řidičské oprávnění sk. B, časovou flexibilitu. Výhodné finanční a perspektivní ohodnocení dle osobní domluvy. Nástup dle domluvy. Životopisy zasílejte na email: projectsro@ +420