inzerce, prodej, prodám, bazar
Domů > Administrativa

Administrativa - inzerce, prodej, prodám, bazar

Přípravář/přípravářka staveb Olomouc
Přípravář/ přípravářka staveb Oblast Olomouc Do týmu hledáme nového spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici –
Přípravář / přípravářka staveb. Požadujeme: ⁃ min.SŠ vzdělání ve stavebním oboru ⁃ praxe min. 3 roky ⁃ řidičský průkaz sk. B ⁃ znalost práce na PC  – Microsoft Office, Aspe, Buildpower, Kross ⁃ orientace v projektové dokumentaci ⁃ dobré pracovní nasazení, časovou flexibilitu, spolehlivost, pečlivost,týmového ducha Nabízíme: ⁃ práce na HPP ⁃ služební telefon i k soukromým účelům ⁃ notebook ⁃ služební automobil po zkušební době ⁃ pravidelnou mzdu ⁃ stravenky ⁃ příspěvek na penzijní pojištění Životopisy zasílejte na :
noskova@
Asistent/ka prodeje - pobočka Svitavy
HLEDÁME PARŤÁKY Bav se prací ‼️ Budeš rozhodovat o svém čase, o své výplatě a pracovat ve skvělém kolektivu Více info Zaujalo tě to Tak nás kontaktuj Tel: 602 106 Email: svitavy@
práce  na doma
• Home office • Řešíte často OČR? Řešíte co bude, když vám nevezmou děti do školky?Rády byste měly kačku navíc? Pokud Ano • Nabízím jednoduchou práci z domova. Hledám posily na spolupráci s e-shopy. Home office bez nutnosti prodeje. • Náplň práce: • inzerce • flexibilní pracovní doba • komunikace se zákazníky • vyřizování registrací
Práce ostraha HPP a DPP
Plat 140-160/hod. Práce jako security,ostraha vjezdových vrátnic,obchodů, pochůzky, kamerový systém,EZS .Máme práci i pro ZTP A TP,Náborový příspěvek, možnost,sestavit směny podle potřeby 12h/den 12h/noc,práce v Praze (Možnost ubytování ,jen v Praze ) Temelín strážný 175+příplatky + 40000 nábor, zásahová jednotka 196 + příplatky+60000 nábor,OPD 175+příplatky+nábor 120000,možnost ubytování a proplacení 2 cest do práce ,nebo Dukovany,za lepší peníze ,tam je potřeba i zbroják,ten zařídíme tím bude i větší plat, certifikát zajistíme .oblečení,obuv,stravenky, benefity taky.psát na mail komarek.jiri@ Děkuji :)
účetní / mzdová účetní Habrovany u Rousínova
Náplň práce: - Komplexní mzdová agenda a související administrativa (evidence DPN, exekuce) - Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům, - Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy - vedení účetní agendy společnosti - nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů - zpracování účetních závěrek a daňových přiznání - příprava podkladů pro inventarizaci majetku - spolupráce s kontrolními orgány Požadujeme : Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření Znalost programu DUELL - výhodou Základní znalosti podvojného účetnictví Schopnost samostatné i týmové práce flexibilita, samostatnost, pečlivost Nabízíme : • Práce na HPP • Osobní a profesní rozvoj • Firemní benefity • Přátelský kolektiv • Firemní vzdělávání pracovní smlouvu na dobu neurčitou Zaškolení zkušenějším kolegou Menší kolektiv Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy Výplata na účet vždy včas kontakt : +420 , nástup 01.03.2023
Administrativní pracovník/pracovnice
Do firmy Rostislav Rubeš přijmeme administrativní pracovníky Firma Rostislav Rubeš je autobusová zájezdová společnost. Nabízíme Vám zajímavou pracovní pozici, kde bude Vaší náplní komunikace s našimi klienty, prostřednictvím mailu a telefonu komunikace s řidiči zadávání nových objednávek do systému Pracování s Microsoft Office (Word, Excel) Evidence objednávek. Požadujeme: Komunikativní znalost slovem i písmem anglického jazyka Zodpovědnost Pečlivost Odolnost vůči stresu Ochota učit se novým věcem Tato pracovní pozice je vhodná i pro absolventy středních škol. Můžeme Vám nabídnout plat 25.000,- - 30.000,- Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím mailu -> info@ Kancelář: PO-PÁ 8-16.00h -
Asistentka obchodního manažera
Náplň práce - domlouvání klientských termínů, telefonická komunikace, vytváření statistik. Kariérní růst. Velmi zajímavá mzda.
Přípravář(ka) staveb
Celá ČR, možnost práce z domova! Kanceláře v Táboře. Do naší zavedené firmy hledáme nového spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici Přípravář(ka) staveb Co bude Vaším úkolem? - Naceňování zakázek - Limitky zakázek (Co bylo na zakázku dovezeno za materiál / výkaz materiálu) - Podklady pro zakázky - Office k tomu přidružený Co by bylo fajn umět? ⁃ Střední škola ve stavebním oboru, ale není to podmínkou, stavby jsou Vaším druhým domovem? Bereme Vás! ⁃ znalost práce na PC – Microsoft Office, umíte i Kross? Jste náš člověk! ⁃ orientace v projektové dokumentaci ⁃ dobré pracovní nasazení, časovou flexibilitu, spolehlivost, pečlivost,týmového ducha Nabízíme: ⁃ práce na HPP/DPP/Živnost ⁃ služební telefon i k soukromým účelům ⁃ notebook ⁃ pravidelnou mzdu ⁃ Výborný kolektiv Našli jste se? Tak nám klidně zavolejte, nebo pošlete CV na info@ budeme se těšit!
Máte zkušenosti s náborem nových zaměstnanců a hledáte práci
Máte zkušenosti s náborem nových zaměstnanců a hledáte práci? Příjmeme pracovnici na zkrácený úvazek. Náplní práce bude zadávání inzerce a práce na sociálních sítích vedoucí k získání nových zaměstnanců pro naši společnost. Pokud jsme Vás zaujali tak nám prosím zašlete Váš profesní životopis na náš e-mail s kontaktem na Vás k domluvení osobní schůzky.
Samostatná účetní
Přijmu samostatnou účetní do malého kolektivu: samostatné vedení účetnictví, zpracování DPH, kontrolního hlášení, zpracování mezd, příprava k účetní závěrce, komunikace se státní správou. Obrat cca 300 mil korun a 70 zaměstnanců v oboru stavebnictví. Práce na HPP nebo IČO, místo výkonu práce Králův Dvůr u Berouna, mzda dohodou, telefon .
Na pozici - Samostatný provozní technik
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením. Požadujeme: • SPŠ nebo SŠ – technického zaměření • schopnost vedení teamu • komunikativnost • administrativní úkony • znalost MS Excel, Word, Office • časovou flexibilitu • organizační schopnosti, • řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • mzda 40 000,- Kč • individuální odměny • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • práci na HPP • možný nástup ihned
Administrativní pracovník/ce junior - pro OZP
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností Plat: 120 - 170 Kč/hod Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme. Pracovní náplň: administrativní úkony související s chodem společnosti fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví komunikace s klienty, správa pošty a poptávek podpora vedení společnosti Odbornost: vzdělání min. maturitní dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet povědomí o administrativě a učetnictví organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost zájem o vykonanou práci a odpovědnost komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění Nabízíme: realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti klidné prostředí, férový přístup a odměny zázemí stabilní firmy příspěvek na stravování alternativní rozvržení pracovní doby firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Sociální práce - dvojjazyčně Český a Polský
Hledáme dvojjazyčně Český a Polský mluvící osobu z odboru Sociální Práce na trvalý pracovní poměr na manažerskou pozici. Kontaktujte nás prosím emailem nebo telefonicky.
Vedoucí kanceláře výrobní společnosti
Požadované vzdělání: středoškolské (technické nebo ekonomické zaměření) Nástup: ihned Místo výkonu práce: Tovární 897/1d, Brno – Chrlice, 643 00 Požadované dovednosti: znalost MS office, řidičský průkaz sk. B, Forma úvazku: hlavní pracovní poměr Nástupní mzda: 30.000,-Kč Kontaktní email: fakturace@ Náplň práce: objednávky, fakturace, zásobování, expedice, komunikace se zákazníky, administrativa, asistence řediteli, správa budovy Nabízíme volné pracovní místo na pozici vedoucí kanceláře v tradiční firmě vyrábějící nerezové komponenty pro gastronomické provozy. Pracovní doba pondělí až čtvrtek 7:00 – 16:00 pátek 7:00 – 14:00.
Hledám práci - administrativa, junior účetní
Poptávám práci z domova - home office VŠ, ŘP B, MS Office. Mám zkušenosti: * Všeobecná administrativa - správa dokumentů, e-mailů, analýza smluv a následná kompletace a aktualizace, přepis dokumentů z papírové formy do elektronické, vyřizování e-mailové pošty, komunikace s úřady, zadávání dat do systému, archivace aj. * Účetnictví - fakturace, příprava podkladů pro účetní, evidence * Administrativa pro SVJ * Zemědělství - zpracování komplexní bilance užívání pozemků pro jednání o směnách, kontrola a aktualizace pachtovních smluv. Mohu nabídnout spolehlivost, pracovitost, samostatnost a ochotu učit se novým věcem. Žádný prodej, MLM, finanční služby... KONTAKT: na e-mail
poptávka
Hledám práci v administrativě na HPP na 6. hod/denně v Praze. Práce např. back office, jako je zadávání dat do PC, skenování, tisk a doplňování dat klientů do databáze. Dále i jiné možné administrativní práce. Případně nabídněte další možnosti.
Hledám administrativní práci z domova
Dobrý den, hledám práci z domova administrativního charakteru - virtuální asistentka, přepisování dokumentů, audia či videa, zadávání produktů na e-shop, online zákaznická podpora apod. Ráda zašlu i svůj životopis. Děkuji za nabídky.
Hledám  práci
Hledám nenáročnou práci- administrativa, obchod - brigádu, částečný úvazek, home office - invalidní důchodce
Hledám práci, tel:
Hledáme práci či brigádu ve vlastní plně vybavené kanceláři, velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel ..), spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost + letité zkušenosti s komunikací se zákazníky.Ozvěte se, budeme rádi.
Recepční/ vrátná
Hledám práci recepční/vrátná, pouze denní směny bez obchůzek.150,- Kč / hod čistého. Dosud na recepci pracuji.Na vyžádání zašlu životopis.Jsem spolehlivá, důsledná.
inzerce, prodej, prodám, bazar, Administrativa
12345 .. 8