inzerce, prodej, prodám, bazar
Domů > Administrativa

Administrativa - inzerce, prodej, prodám, bazar - strana 2

Tlumočení Oberwiesenthal
Tlumočení z a do Němčiny v oblasti Oberwiesenthal 20 Euro / hod
Překladatel/ka NJ (komunikace, administrativa)
Překladatel/ka NJ (komunikace, administrativa) _ Lipník nad Bečvou. Hledáme překladatele s pozitivním vystupováním pro komunikaci a překlady. Práce z naší kanceláře v Lipníku + občasný výjezd do Rakouska/Německa. Požaduji: aktivní znalost NJ, řidičské oprávnění sk. B, časovou flexibilitu. Výhodné finanční a perspektivní ohodnocení dle osobní domluvy. Nástup dle domluvy. Životopisy zasílejte na email: projectsro@ +420
Administrativa
Do našeho kolektivu male dopravni firmy hledame asistentku. Jedna se o fakturaci,telefonicka a emailova komunikace se zakazniky,pošta,příprava podkladu pro účetní. znalost anglického jazyka 35000 Kč [GJGU@] Sidlo firmi : PŘÁTELSTVÍ 986/19 ,104 00 Uhříněvěs nastup hned
Asistentka vedení společnosti
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti. Požadujeme: • Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou • Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži • Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost • Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu • Orientace v účetní a daňové problematice výhodou • Ochotu učit se novým věcem • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič • Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou • Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou Náplň práce: • Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS) • Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení) • Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu. • Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky) • Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů • Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky Nabízíme: • zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele • smlouva na HPP • práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou • mobilní telefon s firemním tarifem, notebook • příspěvek na penzijní připojištění • možnost občasné práce z domova • dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem • 5 týdnů dovolené Nástup: po dohodě možný ihned
Asistentka pro zpracování dokumentů
Dobrý den, aktuálně hledám do svého týmu asistentku na administrativu, zpracování dokumentů a komunikaci s partnery firmy. Místo výkonu práce je Litomyšl-kancelář. Je možná práce home office. Kancelář se připravuje a bude od 1.4.2023 přístupná. Nástup a zaučení je od 1.3.2023. Podmínky k nástupu: - komunikativní a pozitivní přístup - zodpovědnost - znalost Německého jazyka na komunikativní úrovni. - znalost práce s pc. word, excell atd. Nabízíme: - půlku pracovní doby možný home office - denně cca 4 až 6 hod dle náročnosti - 160,-Kč/hod - měsíční prémie až 10% platu - po zaučení a spokojenosti navýšení hodinové sazby - jednou ročně firemní team building na 2 dny ve wellness chalupě v horách Pokud máte otázky rád zodpovím. V případě zájmu volejte na tel: Strukturovaný životopis zasílejte na hell@
Poptávám práci v administrativě, GDPR, Pověřenec
Poptávám práci v administrativě formou brigády, zkráceného úvazku nebo práce z domova.Možno také plný pracovní úvazek.Dlouholetá praxe v řízení společností, zpracovávání dokumentů, komunikace s úřady, odborník ohledně nařízení EU o ochraně osobních údaju(GDPR) a práce na PC.
Administrativní pracovník/ce.
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku. Požadujeme: • vzdělání min. SŠ • technicko-ekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • samostatnost • výborné organizační schopnosti • komunikativnost Nabízíme: • Mzdu až 40.000, -Kč • Firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu • práce na HPP • nástup možný ihned
Administrativní pracovník
Hledáme novou kolegyni/kolegu do malého kolektivu na pozici fakturace . Na 3 - 4 hod denně - PO - Pátek , nástup od 15.2.23. Jsme z Prahy 2 . více info. tel. , ..........
Administrativní pracovnice/účetní
Hledáme spolehlivou kolegyni do našeho týmu na administrativní pozici/účetní. Pracovní náplň: elektronické zpracování dokladů, třídění a zakládání dokumentů, zpracování přijatých a vydaných faktur, pokladní kniha. Požadujeme SŠ vzdělání, spolehlivost, pracovitost, ochotu učit se novým věcem, znalost účetního programu POHODA výhodou. Vše rádi naučíme. Nabízíme odpovídající platové ohodnocení, individuální odměny, práci v příjemném kolektivu. Nástup možný ihned.
Práce z domova
Dobrý večer, sháním práci z domova z oblasti administrativy. Zadávání dat do PC, komunikace se zákazníky, drobná manuální práce aj. Oblast Přeštice - Klatovy
Asistent/ka prodeje - pobočka Litomyšl
HLEDÁME PARŤÁKY Bav se prací ‼️ Budeš rozhodovat o svém čase, o své výplatě a pracovat ve skvělém kolektivu Více info Zaujalo tě to Tak nás kontaktuj Tel: 602 106 Email: svitavy@
Němčinář,práce z domova
Dobrý den. Hovořím německy a hledám práci jako němčinář z domova. Němčinou se zabývám přes 20 let.
Práce z domu - home office
Dobrý den, sháním práci z domova v oblasti administrativy, zadávání dat do PC, komunikace se zákazníky, správa eshopu atd.
Účetní
Příjmu účetní asi na 4-5 hodin denně na vedení účetnictví v maloobchodech zeleniny , vyřizování na úřadech a hlídání inventur na prodejnách. Plat dohodou. 250-350 na hodinu . Velice dobře zaplatím , ale záleží na skusenosti. Tět před sezonou do Března málo hodin tak 20 - 30h za měsíc. Potřebuji účetní nebo účetního každý den osobně . Jen blízký okolí Liberec. Nejlépe poslat životopis na @ nebo Wacap.
Práce z domova
Zdravím, jsem maminka na rodičovské dovolené a touto cestou hledám smysluplnou práci/přivýdělek plně vykonávanou z domova. Mám zkušenosti s administrativou, obchodní korespondencí, ovládám strojopis, a dále práci s PC (MS Office, Daktela, SAP) Již mám zkušenosti s prací z domova při rodičovské dovolené jako telefonní operátorka a administrátor webových stránek. Jsem pečlivá, zodpovědná a svou práci odevzdávám včas. Nabídky MLM, TianDe, Oriflame, Global3000 apod. prosím nenabízet. Za nabídky předem děkuji a těším se na případnou spolupráci.
Práce na pc
Hedám jednoduchou práci na PC s cílem postupně se učit v jiném oboru. Praxi nemám,potřebují změnu.
Administrativní pracovník
Administrativní pracovník Asistent/asistentka office asistentka Asistentka jednatele společnosti Nástup možný IHNED. Náplň práce:  Psaní obchodních dopisů  Kopírovací a skenovací práce,  Zajišťování styku se zákazníky (telefonáty, dopisy,)  Práce spojené s evidencí zakázek, s výrobní dokumentací.  práce z domova Požadujeme: znalost práce na PC (Microsoft Excel, Word, Internet, E-mailová komunikace; psaní všemi "deseti"); vysoká spolehlivost, pečlivost, samostatnost. Tel-
Práce v administrativě
Dobrý den, jsme rodinná společnost Baar Group s.r.o. a hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu na pozici administrativní pracovník v divizi distribuce učebnic školám. Co požadujeme: - Pečlivost - Výborné znalosti českého jazyka (budete komunikovat s pedagogy škol) - Dobré znalosti PC a rychlé psaní na klávesnici - Excel, Word (umět pracovat s tabulkami) - Řidičský průkaz sk.B - Pasivní znalost angličtiny (úroveň A2) Jak by vypadal Váš běžný pracovní den: Poté, co se zorientujete a seznámíte s chodem naší společnosti (sklad, expedice atd.), začnete zpracovávat malé objednávky, občas zabalíte nějakou menší zásilku a při tom se postupně naučíte pracovat v našem interním softwaru tak, abyste se stal/a plnohodnotnou posilou našeho týmu v kanceláři a mohl/a pak již samostatně komunikovat s našimi zákazníky a zpracovávat kompletní objednávky i ve vztahu k našim dodavatelům a výrobcům. Co nabízíme: Nástupní plat 25 000 Kč měsíčně čistého Neomezený přísun kávy Atmosféru rodinné firmy Slevu na nábytek (který vyrábíme) nebo učebnice Prosíme, zasílejte životopisy na kancelar@ Hezký den přeji Petr Baar
Nabídka fakturace - externí
Nabízím kompletní fakturační externí činnost. Zpracování objednávek, fakturace, doručení zákazníkovi. Hlídání splatností Vašich faktur a případné vystavování upomínek. 10. let praxe i zahraniční fakturace. Vlastní fakturační program i výbava kanceláře.
Přepsani textu-administrativa
Poptavame někoho kdo přepiše ručně napsany text na počitači a vytiskne---Praha a okoli
inzerce, prodej, prodám, bazar, Administrativa
123456 .. 8