inzerce, prodej, prodám, bazar

Poptávám práci v administrativě, GDPR, Pověřenec

Kategorie: Administrativa

Poptávám práci v administrativě formou brigády, zkráceného úvazku nebo práce z domova.Možno také plný pracovní úvazek.Dlouholetá praxe v řízení společností, zpracovávání dokumentů, komunikace s úřady, odborník ohledně nařízení EU o ochraně osobních údaju(GDPR) a práce na PC.
Poptávám práci v administrativě, GDPR, Pověřenec
Podobné inzeráty
Muž hledá práci jako asistent jednatele, personalista, apod.
Hledám práci v administrativě jako personalista, nebo jako asistenet jednatele, referent, technik, technolog, mistr, apod. vyřizování pošty, PC, objednávky, vedení agendy, apod. Nejlépe částečný úvazek dohodou nejlépe dva až čtyři dny v týdnu. Jsem muž 50 ÚSO stroj, pedag. a soc. práv. vzdělání. Nejlépe ve strojírenství, stavebnictví, pedag. sociálně právní oblasti. Nejlépe na vlakové trase: Benešov, Říčany, Praha a okolí, nebo Benešov, Tábor a okolí. Ihned k dispozici(pouze max. čtyři dny v týdnu)Nabídky pouze od 200 Kč čistého na hodinu. Dohoda. Tel. .
Administrativa pro OZP
Nabízíme práci pro OZP Co budete dělat? - zadávání dat do PC, přepis dokumentů, zpracování emailové komunikace - SŠ s maturitou nebo prokazatelná praxe v administrativě - možnost zkráceného úvazku Přijďte na kávu, provedeme Vás po pracovišti a zodpovíme všechny otázky. 130/ hod
poptávka
Hledám práci v administrativě na HPP na 6. hod/denně v Praze. Práce např. back office, jako je zadávání dat do PC, skenování, tisk a doplňování dat klientů do databáze. Dále i jiné možné administrativní práce. Případně nabídněte další možnosti.
Administrativní pracovník/ce junior - pro OZP
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností Plat: 120 - 170 Kč/hod Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme. Pracovní náplň: administrativní úkony související s chodem společnosti fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví komunikace s klienty, správa pošty a poptávek podpora vedení společnosti Odbornost: vzdělání min. maturitní dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet povědomí o administrativě a učetnictví organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost zájem o vykonanou práci a odpovědnost komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění Nabízíme: realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti klidné prostředí, férový přístup a odměny zázemí stabilní firmy příspěvek na stravování alternativní rozvržení pracovní doby firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Administrativa pro OZP, částečné úvazky
Pracujte v sociální firmě Kolibřík! Pozvolné zaučení a mnoho benefitů! Co budete dělat? - zadávání dat do PC, přepis dokumentů, digitalizace dokumentů, zpracování emailové komunikace - SŠ s maturitou nebo prokazatelná praxe v administrativě - možnost zkráceného úvazku Přijďte na kávu, provedeme Vás po pracovišti a zodpovíme všechny otázky.
Práce v administrativě
Dobrý den, jsme rodinná společnost Baar Group s.r.o. a hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu na pozici administrativní pracovník v divizi distribuce učebnic školám. Co požadujeme: - Pečlivost - Výborné znalosti českého jazyka (budete komunikovat s pedagogy škol) - Dobré znalosti PC a rychlé psaní na klávesnici - Excel, Word (umět pracovat s tabulkami) - Řidičský průkaz sk.B - Pasivní znalost angličtiny (úroveň A2) Jak by vypadal Váš běžný pracovní den: Poté, co se zorientujete a seznámíte s chodem naší společnosti (sklad, expedice atd.), začnete zpracovávat malé objednávky, občas zabalíte nějakou menší zásilku a při tom se postupně naučíte pracovat v našem interním softwaru tak, abyste se stal/a plnohodnotnou posilou našeho týmu v kanceláři a mohl/a pak již samostatně komunikovat s našimi zákazníky a zpracovávat kompletní objednávky i ve vztahu k našim dodavatelům a výrobcům. Co nabízíme: Nástupní plat 25 000 Kč měsíčně čistého Neomezený přísun kávy Atmosféru rodinné firmy Slevu na nábytek (který vyrábíme) nebo učebnice Prosíme, zasílejte životopisy na kancelar@ Hezký den přeji Petr Baar